abonnement Unibet Coolblue
pi_22645342
Ik heb een vraag... ik heb me rot lopen zoeken om te kijken of er a.s zondag een wedstrijd is in peru. Helaas zonder resultaat.
Ik ga namelijk morgen naar Peru voor 1 week en ik wil graag in Lima(Hoofdstad) een voetbal wedstrijd bezoeken alleen ik kan nisk vinden of er eentje is.... zijn er mensen die hier op de een of andere manier meer over weten of mij kunnen helpen?

Bvd
[14.gif]
pi_22645363
Alianza Lima is de club daar. Misschien kan je via die naam iets vinden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22645437
Club Universitario de Deportes komt ook uit lima dacht ik trouwens.
[14.gif]
pi_22645486
http://www.alianzalima.com/portal/index.php Leuk, ik kan alleen geen Spaans en om nou alles te gaan vertalen met Freetranslation.com zal ook niet helpen.
[14.gif]
pi_22645520
http://www.latinamericanfootball.com/Peru/peru.htm

17-10 zouden er wedstrijden moeten zijn, kan alleen niet vinden welke.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22645598
Ja, maar thuis is ook de vraag.
[14.gif]
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:37:31 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22645605
Gewoon gaan joh, zou me niks verbazen als er 100.000 mensen in dat stadion passen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22645619
Moet naar het theater, anders had ik verder gezocht voor je!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22645631
Ja, maar dat is de vraag niet het is de vraag of er wel een wedstrijd is uberhaupt in die week dat ik er zit... in Cuzco mag ook.. alleen weet ik niet welke club daar speelt.
[14.gif]
pi_22645638
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Moet naar het theater, anders had ik verder gezocht voor je!
Thanx, waar ga je heen?
[14.gif]
pi_22645740
Van de RSSSF-site word je ook niet veel wijzer...
http://www.rsssf.com/tablesp/peru04.html
suburban gangster flow
pi_22645819
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:38 schreef Chen het volgende:

[..]

Thanx, waar ga je heen?
Hij gaat naar van Vleuten en van Muiswinkel las ik in Hools.
That's all folks!
pi_22645821
nee.... hmmzz... het moet toch te vidnen zijn...
[14.gif]
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:22:51 #14
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_22650726
ik heb tamelijk lang gezocht, maar moet je gelijk geven...kan wel uitslagen vinden tot nu, maar geen programma..

jammer dat je al zo vroeg weg gaat, maandag had ik het zeker te weten kunnen komen via m'n werkgever (lotto/toto)
pi_22656033
Allemaal bedankt voor de hulp! Ik kijk of ik het daar wel kan vinden.
En ik heb een spaanse tolk gevonden, en die zei dat www.alanzialima.com niet de officiele site was.
[14.gif]
pi_22657253
Okee. Benieuwd of je nog een duel kunt bezoeken. Anders moet je Farfán van PSV even mailen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22821796
Jammer... ik ben niet gegaan.
Heb wel de wedstrijd gezien op tv, maar ik was te moe om daar ook nog heen te gaan.
Veel voetbal hier trouwens... Zit nu in Cusco die hebben de UEFA Cup van Zuid Amerika gewonnen vorig jaar.

Groeten uit Peru... is hier nu trouwens 10:20
[14.gif]
pi_22822932
Je vermaakt je dus wel goed daar!
That's all folks!
pi_22823883
Cultheld claimt een echte kenner te zijn hier op Fok! Niemand kent de Peruaanse competitie zo goed als hij. Althans, dat is zijn veronderstelling. .
Vraag het hem eens!
-
pi_22824172
Cultheld is een groot liefhebber van José Del Solar en Jorge Soto! Hij is weer niet zo weg van César Rebosio en Miguel Jayo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22827836
mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe je er zo op bent gekomen om naar lima te gaan, en waar je de reis hebt geregeld? (en misschien ook de kosten)

Ik wil namelijk zelf op korte termijn naar lima, alvast bedankt
pi_22831145
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Cultheld is een groot liefhebber van José Del Solar en Jorge Soto! Hij is weer niet zo weg van César Rebosio en Miguel Jayo.
Del Solar is toch echt vergane glorie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22831391
Ga niet een kaartje kopen voor het vak van de harde kern van Alianza de Lima tijdens Alianza tegen Sporting Cristal want dat kan je mobiele telefoon kosten.

Wel leuk overigens om een battleground te betreden(buiten het stadion)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22831538
quote:
Groeten uit Peru... is hier nu trouwens 10:20
Je doet toch iets fout want je had rond die tijd met een lekkere Peruaanse schone naast je in je bed moeten liggen.

Verder hoef je niet echt rouwig te zijn dat je niet bent gegaan want zeker zonder begleiding van een local is het gaan naar een voetbalwedstrijd in Lima of Peru niet aan te raden.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22841964
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Del Solar is toch echt vergane glorie.
Cultheld eert ook oude helden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')