abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:45:07 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22639079
Ok, aanbevelingen voor restaurants in alle mogelijke plaatsen hebben we reeds. Dit topic is bedoeld om je mede-fokkers te waarschuwen voor klunzige obers, verzuurde wijn, te hoge rekeningen, vies bestek, luide muziek, ellelange wachttijden, fantasieloze koks, gesmolten ijs, bevroren tournedos en wormen in je eten...

Kortom: slechte restaurants, hier verzamelen!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:48:42 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22639182
Mijn eigen eerste bijdrage heb ik net bij IENS zitten intypen en gaat over Brasserie de Euromast, Rotterdam. Recentelijk (?) opgeleukt door Jan des Bouvrie, geweldig uitzicht, maar géén succes!

Helaas moet ik me helemaal aansluiten bij het onderstaand commentaar. Wat immens zonde dat op zo'n prachtige lokatie, die zo geweldig is aangekleed, zo bar slecht wordt gepresteerd. De kaart ziet er niet eens zo slecht uit (prijzen redelijk, hoewel de kosten voor de euromast zelf er natuurlijk nog bijkomen!) , maar het eten is op zijn zachtst gezegd "matig". Ook wij hadden slechte ervaringen met de lam: veel te rauw! Bij terugsturen duurde het zo lang voor we wat terugkregen dat de rest van het gezelschap al was uitgegeten. Het bedroevendste was echter de slechte bediening. Niet eens onvriendelijk maar duidelijk gewoon slecht geïnstrueerd. Weinig kennis van wat er werkelijk op de menukaart staat, klunzig opdienen en afruimen (een grote stapel van de lege, vuile borden maken staat weinig professioneel) en in de stress schieten als er verzoeken worden gedaan buiten de menukaart om. Hier moet een manager héél hard aan de slag! De lokatie was zeer geschikt voor onze buitenlandse relaties, dachten wij. We horen het graag wanneer de kok en de floormanager hun zaakjes op orde hebben!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_22639526
ik heb er ook 1 in Rotterdam. waar misschien veel mensen verbaast over zijn

Sorgh en Hoop op de Witte de Withstraat
Ten eerste was het personeel alleen maar aan het kletsen. heel de zaak probeerde hun aandacht te trekken omdat ze uitgedroogd waren.

maar het ergste was dat ons (mijn vader en mijn) eten tot 2 keer toe koud was.
wij hadden het gemeld. en het werd mee terug genomen. na lang wachten (de rest had zijn eten al op) kregen we het terug was het nog koud. Nou dan ben je ons al kwijt als klant hoor.

daarna nog een half uur wachten voordat de tafel word afgeruimd en nog eens een kwartier voor we de rekening mochten betalen
pi_22639729
de Mac op schiphol , hamburgers niet te vreten, zonde van je euros!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:49:08 #5
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_22640284
de la place op haarlem is bagger. allemaal koude kaasbroodjes en meuk
pi_22640571
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef flexje het volgende:
de Mac op schiphol , hamburgers niet te vreten, zonde van je euros!!
Het ging hier toch over restaurants??
pi_22640639
Ik vraag me af of we de mening van iemand die de mac al een restaurant vindt wel serieus moeten nemen...

Persoonlijk vind ik alle A&C restaurants waar ik tot nu toe gegeten heb, ver onder de maat. Duur, slechte bediening, waardeloze koks, voedsel van lage kwaliteit en vaak nog eens verkeerd klaar gemaakt ook. Huilen met de pet op.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:19:18 #8
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_22640805
Eetcafe Polly Maggoo in Tilburg (ja het is geen restaurant, ik weet het)

Je eet er een kipsate en die komt er een half uur nadat je het pand verlaten hebt langs dezelfde weg weer uit.

En andere poging daar te eten mislukte omdat, zo melde de oberin, de magnetron stuk was en daarom was de keuken dicht.....

kortom, ben je boulemisch.... dan kun je er gerust gaan eten, het scheelt je weer een vinger in je keel steken....
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_22642340
Mmh, ik heb ooit gegeten bij een italiaan op de singel in Amsterdam waar een muis door het restaurant liep, althans we hoopten dat het een muis was.
pi_22644521
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:09 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vraag me af of we de mening van iemand die de mac al een restaurant vindt wel serieus moeten nemen...

Persoonlijk vind ik alle A&C restaurants waar ik tot nu toe gegeten heb, ver onder de maat. Duur, slechte bediening, waardeloze koks, voedsel van lage kwaliteit en vaak nog eens verkeerd klaar gemaakt ook. Huilen met de pet op.
Dezelfde ervaring heb ik met van der Valk restaurants waar ik gegeten heb......stokkige asperges kortom teveel om op te noemen. Vreetschuren zijn het
pi_22650884
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef Hik het volgende:
Mijn eigen eerste bijdrage heb ik net bij IENS zitten intypen en gaat over Brasserie de Euromast, Rotterdam. Recentelijk (?) opgeleukt door Jan des Bouvrie, geweldig uitzicht, maar géén succes!

Helaas moet ik me helemaal aansluiten bij het onderstaand commentaar. Wat immens zonde dat op zo'n prachtige lokatie, die zo geweldig is aangekleed, zo bar slecht wordt gepresteerd. De kaart ziet er niet eens zo slecht uit (prijzen redelijk, hoewel de kosten voor de euromast zelf er natuurlijk nog bijkomen!) , maar het eten is op zijn zachtst gezegd "matig". Ook wij hadden slechte ervaringen met de lam: veel te rauw! Bij terugsturen duurde het zo lang voor we wat terugkregen dat de rest van het gezelschap al was uitgegeten. Het bedroevendste was echter de slechte bediening. Niet eens onvriendelijk maar duidelijk gewoon slecht geïnstrueerd. Weinig kennis van wat er werkelijk op de menukaart staat, klunzig opdienen en afruimen (een grote stapel van de lege, vuile borden maken staat weinig professioneel) en in de stress schieten als er verzoeken worden gedaan buiten de menukaart om. Hier moet een manager héél hard aan de slag! De lokatie was zeer geschikt voor onze buitenlandse relaties, dachten wij. We horen het graag wanneer de kok en de floormanager hun zaakjes op orde hebben!

Bah! Sorry, ik weet dat dit een klaagtopic is, maar wat 'n mierenneukerij zeg! Vooral het stukje over personeel is werkelijk te onaardig om te lezen gewoon, de arrogantie druipt van 't berichtje af.. Sorry hoor, even klagen op klagen tussendoor..
pi_22650940
Het Nachtrestaurant in Utrecht. Lees de recensie op IENS.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_22656315
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:32 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het Nachtrestaurant in Utrecht. Lees de recensie op IENS.
Ik kom hier om iets te lezen over slechte restaurants en niet om een verwijzing te krijgen naar een andere site waar ik moet zoeken naar de recensie.
Dus kom maar op met de complete link naar recensie of zet de complete lap tekst hier neer.

pi_22656323
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:32 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het Nachtrestaurant in Utrecht. Lees de recensie op IENS.
Wat is IENS? Een link zou niet gek zijn, en zou het niet veel leuker zijn als je je recensie ook gewoon hier neer zet.
pi_22658000
Bojo's, Indonesich restaurant in amsterdam. Liep een kakkerlakachtig beest tussen de houten schrootjes op de muur naast de tafel. ( Is wel al 10 jaar gelden, wie weet bestaat het restaurant al lang niet meer)

En Manzano, ( spaans tapas) koud hoofdgerecht en slechte bediening.

Eetcafe bij mij om de hoek, aangebrand eten. Moet daar noodgedwongen eten omdat ik mijn huissleutels vergeten had en moest wachten. Slecht idee.
pi_22658300
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Eetcafe Polly Maggoo in Tilburg (ja het is geen restaurant, ik weet het)

Je eet er een kipsate en die komt er een half uur nadat je het pand verlaten hebt langs dezelfde weg weer uit.

En andere poging daar te eten mislukte omdat, zo melde de oberin, de magnetron stuk was en daarom was de keuken dicht.....

kortom, ben je boulemisch.... dan kun je er gerust gaan eten, het scheelt je weer een vinger in je keel steken....
Ik heb er een paar dagen geleden nog kipsate gegeten en die was heerlijk Met kroepoek en uitjes Dus ik ben het niet eens met deze bijdrage

Maar ze hebben de pizza's van het menu gehaald

----
Voor de rest ken ik alleen een slecht restaurant in Wenen. Het eten was wel goed, maar de ober Chagrijnig stuk vreten was het. We hebben geen fooi gegeven En een slechte pizzeria in Venetië. Veel te duur en relatief gezien slechte kwaliteit.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:57:42 #17
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22659470
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:30 schreef Ventje83 het volgende:

[..]

Bah! Sorry, ik weet dat dit een klaagtopic is, maar wat 'n mierenneukerij zeg! Vooral het stukje over personeel is werkelijk te onaardig om te lezen gewoon, de arrogantie druipt van 't berichtje af.. Sorry hoor, even klagen op klagen tussendoor..


Het spijt me heel erg, maar ik heb zélf in de bediening gewerkt en weet dus dat het écht niet zo moeilijk is om het beter te doen. Als je in een redelijk posh restaurant gaat eten, met zakenrelaties, dan verwacht je niet dat je rauw eten krijgt en een ober die staat te klunzen.
Omdát ik zelf in de bediening heb gewerkt ben ik enerzijds zéér vergevingsgezind naar bediening toe, zaken kunnen nu eenmaal tegen zitten! In dit geval, en dat heb ik ook duidelijk opgeschreven, was de klunzigheid met name veroorzaakt door een slechte opleiding (ik heb ook tijden staan trainen met borden in de keuken voor ze me op klanten loslieten en kreeg overhoringen over de zaken die op de menukaart stonden! ) en dús door de manager. Anderzijds: als ik zaken zie die zeer eenvoudig beter kunnen, in een zaak die zich op bepaalde dingen laat voorstaan (ik heb het hier niet over een eetcafé!), dan zég ik daar wat van en als het dan vervolgens nóg niet goed gaat...tja... dán schrijf ik zo'n stukje!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:58:12 #18
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22659477
Oh, by the way... het is niet zo moeilijk als het lijkt: www.iens.nl
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_22660033
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Utrecht/restaurant.htms?r=3253

1. Het grote voordeel van Het Nachtrestaurant is dat er tot laat gegeten kan worden, en daar is alles mee gezegd. De inrichting is in principe aardig (lage tafels, ligbanken, mediterrane sfeer), maar zorgt wel voor een hoog kijken en bekeken worden-gehalte, waar een gedeelte van het publiek gretig gebruik van maakt. De bediening is vreselijk: arrogant en zo traag dat we ons af begonnen te vragen wat exact de opzet was van dit restaurant. Uiteindelijk kregen we een uitgebreide kaart waarop je tapas kunt aankruisen. Deze variëerden in kwaliteit van redelijk tot goed, m.n. de soep en chorizo sprongen er boven uit. Al met al geen aanrader.

2. Eten absoluut niet bijzonder (aioli zag eruit als oude mayonaise) en kleine porties en daarvoor dus te duur, slecht bediening met geen kennis van zaken (krijg de fles niet open en ik weet niet wat er in dat gerecht zit). Geen succes en geen aanrader dus.

3. Na binnenkomst leek het ons een gezellig restaurant hip maar niet te hip gewoon leuk dus. Maar toen begon de ellende pas. Na een half uur gezeten te hebben voordat er een ober was om zo vriendelijk te zijn om onze drankjes op te nemen had ik het al een beetje gehad. Maar uiteindelijk besloot ik om de zaak nog een tweede kans te geven. En boy hebben ze die verziekt zeg. Het eten was weinig voor veel geld en de bediening was beneden alle peil. Gewoon onbeschoft. nadat ik een praatje had gemaakt met de manager van wat later de manager van de zaak boven bleek te zijn en hij zei dat hij niks voor me kon doen en dat ik het maar met zijn collega moest bespreken hadden ze het helemaal gedaan. Dus een advies ga niet naar dit restaurant toe, ga alleen als je niks om service geeft en het niet erg vindt om een uur op je drankje te wachten

4. als je buitenom naar binnen wilt, kom je langs allerlei vuil etc. De ingang mag best wat meer onderhouden worden. Als je binnenkomt echter, ziet het er wel gezellig uit. Voorin leuke lage bankjes en meer achter wat echte eettafels. Alleen als je dan wilt gaan eten, wordt het gauw allemaal weer minder leuk. De bediening is te traag voor woorden (met de zaak niet eens half vol). Bestek moet je zelf maar gaan zoeken, borden krijg je zowiezo pas na 4 keer vragen, maar dan toch nog 1 te weinig. Dus na genoeg irritatie, wilden we uitleggen aan de manager dat dit niet kon en besloten hadden alleen hetgene wat reeds gebracht was (niet veel aangezien ze er traag zijn) te betalen en gelijk te vertrekken. Zonder excuses vond hij dat we maar moesten vertekken. Het eten was niet super slecht, maar voor de bedragen die je betaalt, heel ver ondermaats. De porties zijn te klein, en de kwaliteit te laag of de prijzen te hoog.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_22661036
alle AC-restaurants

ik vind dat echt afgrijselijke dingen....
Doei.
  zondag 17 oktober 2004 @ 10:34:37 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_22676243
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:37 schreef Faithy het volgende:
alle AC-restaurants

ik vind dat echt afgrijselijke dingen....
Idd leuk om te verzamelen als je gaat carpolen maar voor de verdere rest moet je er niet komen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_22676289
Opazzo Rotterdam, onkunding en onvriendelijk personeel.
pi_22692341
Italiaans restaurant in Baarn:
Bij binnenkomst wordt er gewuifd, je moet zelf maar een tafel zoeken.
Ik ben dol op rozemarijn, ik verwacht echter geen rozemarijnrest op m'n tafel.
De menukaarten zitten vol vlekken.
Ovenschotel van vriendin is gegratineerd, maar koud van binnen.
Op de wc ligt lege wc-papier rol, wat me doet afvragen wanneer er schoongemaakt is.
Wij waren de eerste gasten, laat dat duidelijk zijn.
Ik wilde koffie met een drankje, maar de ober had geen verstand van likeur ofzo.
Uiteindelijk kwam de baas met een voorstel van een likeur. Omdat ik een vrouw ben.......
Zijn voorstel van grappa met ruta was een schot in de roos. Toevalstreffer ja.

Afgezien van deze slechte ervaring, heb ik in alle jaren dat dit restaurant bestaat, van de 6 x , maar 1 x goeie service gehad. Dat was toen ik er at met iemand die de eigenaar kende.
Verder was het zo, dat bv bekende nederlanders er eerder geholpen werden.

Ik vroeg me gewoon af, of de eigenaar wel geld wilde verdienen, of dat het een witwas-bedrijf betreft.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22692582
Van der Valk kom ik en mijn hele familie nooit meer. Wat betaal je daar veel voor ongelooflijke rotzooi die iedereen beter kan maken.
  maandag 18 oktober 2004 @ 01:13:58 #25
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_22693032
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Eetcafe Polly Maggoo in Tilburg (ja het is geen restaurant, ik weet het)

Je eet er een kipsate en die komt er een half uur nadat je het pand verlaten hebt langs dezelfde weg weer uit.

En andere poging daar te eten mislukte omdat, zo melde de oberin, de magnetron stuk was en daarom was de keuken dicht.....

kortom, ben je boulemisch.... dan kun je er gerust gaan eten, het scheelt je weer een vinger in je keel steken....
`

Het is idd geen restaurant, Zeker als je daar eens de keuekn in kijkt, (en dat is niet zo moeilijk de keukendeur staat continu open. (misschien een tip voor de Keuringsdienst, de stekkerdozen hangen boven de frituur) Ik heb er wel vaak gegeten (als student heb je nu eenmaal niet zo erg veel geld, en ik woonde daar om de hoek) en heb nog nooit ergens last van gehad.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')