pi_22629180
Persoonlijk ga ik voor Noord-Korea met haar chemische, biologische en nucleaire wapens. De 'heilige, grote en geliefde leider' Kim Yong Il (foto) brainwashed zijn bevolking en houdt de westerse wereld op afstand door met een kernoorlog te dreigen. Bovendien is Noord-Korea een dictatuur, waardoor Yong aan niemand verantwoording hoeft af te leggen voor zijn daden.

pi_22629210
Ben benieuwd hoeveel mensen "Amerika" gaan zeggen.

Ik denk dat topicstarter wel eens gelijk kan hebben.
pi_22629255
Ik denk dat China ook goed scoren zal wanneer Taiwan te blits gaat doen naar de zin van Mao's volgelingen.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22629267
Tuvalu.

V.
Steam: cc_verbal
pi_22629283
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:33 schreef GoodspeeD het volgende:
"Amerika"
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:36:20 #6
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_22629288
Noord-Korea zeker weten
pi_22629330
Saudi Arabi, de bron van het moslim-terrorisme en ook heel veel olie. Het laatste zorgt ervoor dat het eerste niet behoorlijk aangepakt wordt.
pi_22629346
Ik denk overigens dat dreiging niet meer vanuit een land komen zal maar vanuit een groep. Landen die dreiging vormen zijn iets uit een ander tijdsgewricht; in casu de koude oorlog, toen de vijand nog achter het ijzeren gordijn zat met zijn raketten. Die vijand bestaat niet meer. De huidige dreiging zit in je bus, vliegtuig en trein bij ju in de buurt en is niet zomaar aanwijsbaar. Je wilt niet weten hoe ik terug verlang naar de stabiliteit van de Amerikanen, Russen en Chinezen die elkaar zaten aan te kijken en af zaten te wachten wie het eerst met zijn ogen zou knipperen.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22629366
Amerika.. En niet omdat dinges *wijst naar boven, dat zei.. Doe Noord-Koreaan brainwashed misschien zijn bevolking, Amerika is al gebrainwashed door de jaren heen..

Ik ben an sich niet tegen de oorlog in Irak, maar alleen al het feit dat toendertijd 80+% van de bevolking Bush geloofde zegt mij genoeg!! De echte vijand zat in Afganistan, genaamt Bin Laden.. Maarjah, Saddam, die geen hond kwaad deed, was vl gevaarlijker.. Amerika is een eng en gevaarlijk land..
Ik ht kabouters!!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:42:47 #10
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_22629455
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:33 schreef GoodspeeD het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen "Amerika" gaan zeggen.

Ik denk dat topicstarter wel eens gelijk kan hebben.
Check..ik zeg de Verenigde Staten.

Maar dit hangt eigenlijk een beetje af of die analfabete olieboer wordt herkozen tot president. Wordt hij herkozen dan stel ik voor dat we allemaal een schep kopen en een bomvrije kelder gaan bouwen. Word 'the Ketchupman' gekozen dan hoeven we voor de VS niet echt bang te zijn denk ik dus dan zou ik mijn stem op Isral zetten (oh jee, ik ben gelijk een anti-semiet nu natuurlijk.... )

En waarom de VS met Bush omdat Noord Korea en/of Iran en/of Syri dan zullen volgen als landen die worden binnengevallen. En gezien vrijwel zeker twee van de drie nucleaire wapens hebben kunnen we het zonnebaden de komende decennia wel vergeten.

En waarom Isral? Omdat die ook steeds aggresiever worden, en niet alleen tegen de Palestijnen. En Isral heeft zeker te weten biochemische wapens en zeer waarschijnlijk ook nucleaire. En het zal me niks verbazen dat als een van Israls omringende landen bewijs in handen krijgt dat Isral over zulke wapens beschikt, of er bijna over beschikt ze dan aangevallen zullen worden.
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar n op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over n miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_22629486
er is maar 1 land gevaarlijk voor deze wereld.. . en dat is de A.S. of U.
Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_22629513
Turkije - eerst europa dan de wereld.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:45:26 #13
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_22629523
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef Camickaeze het volgende:
Amerika.. En niet omdat dinges *wijst naar boven, dat zei.. Doe Noord-Koreaan brainwashed misschien zijn bevolking, Amerika is al gebrainwashed door de jaren heen..

Ik ben an sich niet tegen de oorlog in Irak, maar alleen al het feit dat toendertijd 80+% van de bevolking Bush geloofde zegt mij genoeg!! De echte vijand zat in Afganistan, genaamt Bin Laden.. Maarjah, Saddam, die geen hond kwaad deed, was vl gevaarlijker.. Amerika is een eng en gevaarlijk land..
hier zitten echt een aantal belachelijke stukken tekst in . Ik ga toch voor Iran.
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:46:34 #14
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_22629554
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef Camickaeze het volgende:
Saddam, die geen hond kwaad deed, was vl gevaarlijker.. Amerika is een eng en gevaarlijk land..
ff heel kort off topic.

Saddam die geen hond kwaad deed?? Mwahahahahaahahahahaahahahahahaha\
Doe ff snel normaal...'geen hond kwaad deed'. Er is geloof ik vorige week nog een massagraf ontdekt in Irak.

[ Bericht 6% gewijzigd door Loedertje op 15-10-2004 00:05:24 ]
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar n op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over n miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_22629556
Amerika is voor mij als Westerling geen bedreiging.
Ik denk dat Noord Korea wel een gevaar op kan leveren.
Als de Amerikanen ingrijpen, wat waarschijnlijk zal gebeuren
lijkt het me dat ze niet zullen schuwen nucleaire wapens in te zetten.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_22629566
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:44 schreef skizmo het volgende:
er is maar 1 land gevaarlijk voor deze wereld.. . en dat is de A.S. of U.
Anited States of Umerica ?
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22629572
Noord-Korea & Iran
Als n persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:47:31 #18
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_22629576
Mensen die Amerika zeggen hebben echt een hele grote plank voor hun kop. Dat Bush het brein van een erwt heeft weet iedereen, maar om daarmee het hele land als infantiel af te schilderen gaat een beetje ver. Je moet ook een beetje begrijpen hoe de politiek en cultuur daar werkt. Als een president A zegt zegt het volk niet B, nee die volgen die president, omdat ze geloven dat hij daar met een reden staat; hij is immers gekozen. Staat Kerry daar en die heeft een andere aanpak, dan volgt het volk ook klakkeloos. Amerika is n van de machtigste landen op de wereld en zonder hen zouden wij als EU nooit en ten nimmer het terrorisme de baas kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat als Kerry president wordt de wereldpolitiek er heel anders uit gaat zien. Bush wil bijv. zo min mogelijk samenwerken met ons, de NAVO, de VN, de EU, etc. Terwijl Kerry juist gezamenlijk naar oplossingen wil zoeken... de diplomatieke weg is de juiste weg.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:48:50 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22629617
Zweden, bloedlink met al die brakke ikea kasten

serieus: Amerika, de wereld zou er een stuk relaxter uitzien als die mensen zich met hun eigen land bezig zouden houden in plaats van de politieagent van de wereld te spelen, die rol is al lang en breed overgenomen door Navo en consorten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_22629710
Vanuit mijn optiek is de VS toch de grootste bedreiging voor de wereldvrede. Hoe dictatoriaal Noord-Korea ook mag zijn en hoe hard ze daar de Amerikanen ook haten, als iedereen ze met rust laat denk ik niet dat zij (N-K dus) de eerste aanvallende stap zullen zetten. Het zijn de Amerikanen met hun pre-emptive strikes en hun onvoorwaardelijke steun aan Isral die de lont wel eens zouden kunnen doen ontsteken.
pi_22629739
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef succubus het volgende:
Mensen die Amerika zeggen hebben echt een hele grote plank voor hun kop. Dat Bush het brein van een erwt heeft weet iedereen, maar om daarmee het hele land als infantiel af te schilderen gaat een beetje ver. Je moet ook een beetje begrijpen hoe de politiek en cultuur daar werkt. Als een president A zegt zegt het volk niet B, nee die volgen die president, omdat ze geloven dat hij daar met een reden staat; hij is immers gekozen. Staat Kerry daar en die heeft een andere aanpak, dan volgt het volk ook klakkeloos. Amerika is n van de machtigste landen op de wereld en zonder hen zouden wij als EU nooit en ten nimmer het terrorisme de baas kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat als Kerry president wordt de wereldpolitiek er heel anders uit gaat zien. Bush wil bijv. zo min mogelijk samenwerken met ons, de NAVO, de VN, de EU, etc. Terwijl Kerry juist gezamenlijk naar oplossingen wil zoeken... de diplomatieke weg is de juiste weg.
Kan allemaal best zijn maar in de vraag staat 'NU'.
pi_22629792
Ja natuurlijk, lekker Amerika bashen
Aristoteles rules
pi_22629836
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:52 schreef dopa het volgende:
Vanuit mijn optiek is de VS toch de grootste bedreiging voor de wereldvrede. Hoe dictatoriaal Noord-Korea ook mag zijn en hoe hard ze daar de Amerikanen ook haten, als iedereen ze met rust laat denk ik niet dat zij (N-K dus) de eerste aanvallende stap zullen zetten. Het zijn de Amerikanen met hun pre-emptive strikes en hun onvoorwaardelijke steun aan Isral die de lont wel eens zouden kunnen doen ontsteken.
Ja natuurlijk, Amerika voert een pre-emtive strike uit op een nucleare mogendheid. Je hebt echt geen enkele hersencel als je dat denkt.
Aristoteles rules
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:58:31 #24
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_22629857
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef Antagonist het volgende:
Amerika is voor mij als Westerling geen bedreiging.
Ik denk dat Noord Korea wel een gevaar op kan leveren.
Als de Amerikanen ingrijpen, wat waarschijnlijk zal gebeuren
lijkt het me dat ze niet zullen schuwen nucleaire wapens in te zetten.
Indirect komen wij in gevaar door de VS als oorzaak..

De VS dus
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:59:02 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_22629870
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja natuurlijk, lekker Amerika bashen
net zo goed NK bashen, of de islamitsiche landen..

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')