Ik ben er al achter dat het heel klein is, maar voor 150 euro incl. skipas, kippenhok, ski's en schoenen moet je mijns inzien niet moeilijk doen... Wat betreft dat het dorp klein is, dat boeit me niet... ik kom om te skie'en... Bedankt voor je reactie...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:18 schreef artharpe het volgende:
ben er één keer geweest. Het is echt een heel klein skigebied, ik kon in begin januari niet tot beneden skiën, maar dit is natuurlijk altijd afhankelijk van het weer en dat is elk jaar totaal anders. Het dorp is ook klein, niet echt een aanrader.
ben ik met je eens, voor dat bedrag wil ik er zelf ook nog wel over nadenkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:21 schreef robin0223 het volgende:
[..]
Ik ben er al achter dat het heel klein is, maar voor 150 euro incl. skipas, kippenhok, ski's en schoenen moet je mijns inzien niet moeilijk doen... Wat betreft dat het dorp klein is, dat boeit me niet... ik kom om te skie'en... Bedankt voor je reactie...
de webcam is al aan hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:29 schreef robin0223 het volgende:
Het enige waar ik wat bang voor ben is de sneeuw... De webcam gaat pas op 1 december aan, da's wat jammer...
ik zit ook na te denken over dat appartement, maar als ik de foto´s ervan zie klopt dat weinig met jou beschrijving of niet? weet jij meer?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:19 schreef FHR het volgende:
Het app. waar we inzaten was wel een beetje bagger (geen tapijt, geen lampekappen maar een soort 'kooi', erg klein). Heette Thabor ofzo geloof ik (maar ja, alles heet daar zo). Maar ja, het is dan ook wel erg goedkoop
De appartementen zijn inderdaad 19 m2, das niet echt een weelde. De chalets zijn groter inderdaad. Iemand ervaringen met het prijspeil in het dorpje zelf? Op de piste schijnt het erg prijzig te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:18 schreef FHR het volgende:
Er is verschil tussen Chalets du Thabor en de gewone appartementen. De chalets zijn wel goed geloof ik, maar de (2-persoons) appartementen in Le Thabor/Les Mélezets vond ik erg tegen vallen. Le Thabor/Les Mélezets staat wel in het centrum, naast de cabine-lift naar het plateau zo ongeveer.
is dat eigenlijk altijd zo? of moet er dan wel een heel goed pak sneeuw liggen?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:37 schreef FHR het volgende:
Ik denk dat je in principe ook wel in je appartement zou kunnen gaan lunchen, gewoon afdaling het dorp innemen en je bent zo bij je app.
Het dorp ligt op 1550meter en alle pistes liggen erboven, zou dus hoog genoeg moeten zijn om sneeuwzeker te zijn. Volgens mij is het meestal wel te doen. Toen ik er was (begin maart) was 't iig goed te doen. Maar ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 15 december 2004 19:23 schreef Cheetaaaah het volgende:
[..]
is dat eigenlijk altijd zo? of moet er dan wel een heel goed pak sneeuw liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |