abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 oktober 2004 @ 13:26:23 #1
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22595298
Ik had in het vorige topic 'afscheid' willen nemen, maar het lukte me niet op tijd te posten, en toen zat-ie alweer dicht

Ik wilde nog wat vragen beantwoorden en dan "afsluiten", en wat mij betreft mogen de modjes er dan een slotje op doen


BE wil je de link in de laatste post van het vorig topic svp aanpassen? Thanks!

Eerst nog even wat vragen beantwoorden:

Brighteyes Jeroen heeft nog steeds bijzonder verlof. In overleg met de bedrijfsarts is besloten dat hij maandag begint met halve dagen, maar hij mag nog niet de straat op, voorlopig alleen bureauwerk.

Snoopy Morris is inderdaad een snoepie zeg . Wat een fijn gezichtje !
En om je vraag te beantwoorden: we hebben erg weinig geslapen. Danyel moet echt aan alle nieuwe dingen wennen. Het voedingsschema ligt nu al in puin (en dat laten we ook zo, we gaan meer "op aanvraag" voeden denk ik) en hij heeft gewoon nog niet helemaal zijn draai gevonden. Maar dat komt vast goed (sprak zij hoopvol, een geeuw onderdrukkend).

Dutchie Die voeding via het spuitje krijgt hij voorlopig nog wel, totdat (& mits) hij het zuig/slik-mechanisme onder de knie krijgt (o.l.v. logopedie).

Minoes We gaan pas verder met "oefenen fles drinken" als de logopediste er bij is.

Kozakken Yep ! Erg spannend ! Ook voor ons is het erg wennen, sommige dingen gaan nog echt klunzig maar ja, dat hoort er bij.

Bluezz Danyel heeft best lekker geslapen, maar is wel even helemaal het ritme kwijt.

Voorheen sliep hij nog wel eens 5 / 6 uur aan één stuk, maar gisteren en vannacht waren het hooguit 2 uurtjes achter elkaar, en erg lang wakker tussendoor. Vandaag is hij alweer een stuk rustiger, en vanochtend heeft ie ook heel goed en lang geslapen. Toen we hem net uit bed haalden was hij ook weer heerlijk rustig en huilde alleen even van de honger en bij het verschonen van de luier. De voeding ging er zonder problemen in.

Kortom : we zagen het gisteren even somber in, maar vandaag gaat het al veel beter

De agenda barst bijna uit elkaar van alle afspraken (cons. bureau, kinderarts, fysiotherapeut, logopediste, technoteam) allemaal binnen nu en een week Dat is best zwaar, maar ja, het is goed voor Danyel en dus gebeurt het !!

Zo, en nu ga ik me klaamaken voor de verhuizing naar het babytjes- en moederstopic :')
Het is heel gek, maar het afsluiten van de Danyel-topics heeft wel iets symbolisch. Net alsof je een periode afsluit, en ook een beetje met een gevoel van "we hebben het ergste gehad".

Ik denk dat dat ook wel een beetje zo is, dat we "het ergste" hebben gehad. Want die moordende onzekerheid in de eerste weken heb ik als het moeilijkst ervaren. Tuurlijk is het nog steeds niet makkelijk, en de toekomst zal ook wel het nodige voor ons in petto hebben, maar we zijn nu wel met zijn drietjes, en dat maakt een wereld van verschil.

Die moeilijke eerste weken ben ik mede dankzij FOK! relatief goed doorgekomen. Ik gebruikte de topics om af te reageren, om me leeg te "kotsen" en voor de afleiding. Ik heb het al eerder genoemd, maar het enorme medeleven in al die berichtjes heeft meegeholpen aan het opvangen van alle klappen.

Ook de periode daarna, toen we al die kaartjes kregen, en de bloemen, en het T-shirt, en de kandelaar, het is echt ongelooflijk.

NOGMAALS IEDEREEN: HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉL ERG BEDANKT


[beknepen stemmetje modus aan]
Tot wederziens, Tot wederziens,
alwaar het moge wezen.
Na lang of korte tijd misschien,
in het ongekend nadezen*

[beknepen stemmetje modus uit]

* lees: in ander topic


P.S. Luchtbel, de Guardian Angel is meeverhuisd vanuit het ziekenhuis en hangt nu weer boven Danyel's bedje

P.P.S. Merisse, wil je digi-peettante worden? Dan noemen we jou de pixeltjestante
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator woensdag 13 oktober 2004 @ 13:33:57 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22595466
Digipeettante

Phluph wat schrijf je toch mooi. Fijn om te lezen dat jullie het zo lekker hebben met zijn 3tjes.

Wmb kan dit nog wel even openblijven hoor, anders zakt het naar beneden met zo'n zwaar slotje erop en dan ziet niemand het meer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 oktober 2004 @ 13:37:47 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22595549
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef Lois het volgende:
Digipeettante

Phluph wat schrijf je toch mooi. Fijn om te lezen dat jullie het zo lekker hebben met zijn 3tjes.

Wmb kan dit nog wel even openblijven hoor, anders zakt het naar beneden met zo'n zwaar slotje erop en dan ziet niemand het meer.
Maak hem dan toch even stickie?

Phluph, Jeroen en Danyel dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_22595594
Ooowww Fluf, waar heb ik het aan te danken
Tuurlijk wil ik dat, heel graag, voel me zeer vereerd en trots
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2004 @ 14:08:32 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22596248
Wat geweldig dat je nu naar het gewone babietjestopic gaan verhuizen!
ik ben zo blij dat jullie nu eindelijk lekker thuis zijn!
geniet maar lekker, jullie hebben zoveel in te halen!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:10:41 #6
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22596301
Pluphy:
Misschien kan je een postbus nemen bij de postbank of een adres waar we evt. nog eens een kaartje naar kunnen sturen. Danyel is bij ons erg in ons hartje gesloten inmiddels en ook echt wat gaan betekenen in ons leven. Ik zelf zou het bijv. hartstikke leuk vinden nog een een kaartje te sturen in de toekomst...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:17:14 #7
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22597875


Ik ben blij dat er nu een nare onzekere periode is afgesloten. Wat de toekomst ook brengen zal, je bent een geweldige moeder
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 oktober 2004 @ 16:09:45 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22599124
Jij ook bedankt Phluphy, dat we deel mochten nemen aan een (belangrijk) stuk van jullie leven. Ik ben blij dat we jullie hebben kunnen steunen en daar gaan we voorzover mogelijk gewoon mee door

Nu komt er een periode van wennen aan: wennen aan het zorgen voor Danyel, aan de zorgen om Danyel, aan jullie leven met zijn drietjes... Ik wens jullie heel veel geluk en plezier met zijn drieën!

En natuurlijk lees ik lekker mee in het babytopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22599169
phluphy Alles is al gezegd verder
pi_22599241
Lieve Fluf wat kun je het toch altijd mooi schrijven...heel veel geluk met zn drietjes en veel plezier in het babytopic!

Dikke knuffel voor jullie
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 16:26:26 #11
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22599530
Lieve Phluphy en Jeroen en Danyel.

Heel veel geluk met jullie 3-tjes en ik hoop dat Danyel snel zijn draai vind nu hij thuis is.
Heel veel geluk en plezier gewenst

Danielle, Naomi en Kelvin
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_22599780
Alles wat ik heb willen zeggen heb ik al gezegd in de vorige topics,
rest me nu nog om jullie een fantastische tijd toe te wensen als gezinnetje.

Phluphy, Jeroen en Danyel vergeten zal ik jullie nooit

ik zal OUD blijven volgen om de ontwikkelingen van Danyel te blijven volgen, posten zal ik er waarschijnlijk niet meer

Voor de laatste keer dus een knuf en voor jullie 3tjes.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_22600098
Lieve Fluf, Jeroen en Danyel,
Ik sluit me bij Prinscreen aan. Ik ben er ook nog niet aan toe om in OUD te posten, maar ik heb met veel spanning alles meegelezen en ik ben blij dat er nu een nieuw begin voor jullie is aangebroken. Het heeft mij in zekere zin doen beseffen dat de dagelijkse dingen niet zo alledaags en vanzelfsprekend hoeven te zijn en dat je moet koesteren wat je hebt.

Knuffel en het ga jullie goed.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_22600305
Pluphy de slingers hangen al in het babietjestopic hoor. Zie je daar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22601208
Ik zal het Verhaal van Danyel nog wel volgen, maar reageren in het babietjes en moeders topic.....als vader van drie puberende, slapeloze nachten veroorzakende, regelmatig achter het behang geplakte, bloed onder je nagels weghalende schatten, ben ik die tijd voorbij.
Nu begint, een maand later dan verwacht, een normaler gezinsleven. En ik ben ervan overtuigd dat jullie ook een heerlijk leven zullen hebben als gezin, met zijn ups en downs, met je angst en opluchting, met je verdriet en je blijdschap, met het kunnen geven van liefde en kunnen ontvangen van liefde, net als de meeste andere gezinnetjes.
Bedankt dat we een tijd mee mochten lopen met het wel en wee van jullie gezin.
pi_22601333
Lieve Phluphy en Jeroen,

Ik heb met veel bewondering steeds al het nieuws over Danyel gelezen, heb meegeleefd, aan jullie gedacht, af en toe een traan gelaten. Wat een vooruitgang boekt dat kereltje toch in zijn 1e 4 weken. Lekker thuis bij papa en mama, als je naar bed gaat kan je nog even bij hem gluren, je kan hem aanraken wanneer je dat wilt of zelfs gewoon de hele dag naar hem kijken. Ik wens jullie ook voor thuis alle sterkte toe die er is en zal jullie ook in het andere topic in stilte blijven volgen!

Knuffel van mij en Jadey
  woensdag 13 oktober 2004 @ 18:39:42 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22602497
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:39 schreef Merisse het volgende:
Ooowww Fluf, waar heb ik het aan te danken
Omdat jij "jij" bent
en omdat je man zo goed is in carpaccio maken
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:10 schreef heavenswoman het volgende:
Misschien kan je een postbus nemen bij de postbank of een adres waar we evt. nog eens een kaartje naar kunnen sturen.
Wat lief Ik wil best mijn email adres noemen zodat het adres per mail gecommuniceerd kan worden, dat staat alleen zo stom vind ik, net alsof dan de lol eraf is voor degene die het kaartje wil sturen?
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef Yosomite het volgende:
Ik zal het Verhaal van Danyel nog wel volgen, maar reageren in het babietjes en moeders topic.....als vader van drie puberende, slapeloze nachten veroorzakende, regelmatig achter het behang geplakte, bloed onder je nagels weghalende schatten, ben ik die tijd voorbij.
Nu begint, een maand later dan verwacht, een normaler gezinsleven. En ik ben ervan overtuigd dat jullie ook een heerlijk leven zullen hebben als gezin, met zijn ups en downs, met je angst en opluchting, met je verdriet en je blijdschap, met het kunnen geven van liefde en kunnen ontvangen van liefde, net als de meeste andere gezinnetjes.
Bedankt dat we een tijd mee mochten lopen met het wel en wee van jullie gezin.
Graag gedaan. En dat meen ik echt. Toen ik vanmiddag het slot topic opende moest ik echt huilen. Net alsof je afscheid neemt van dierbaren, gek he?
Yosomite, waarom zijn er eigenlijk weinig/geen topics over pubers (en oudere kinderen in het algemeen) in OUD ? Ik zou er best in mee willen kletsen, heb erg veel ervaring als volleerde opstandige puber van weleer.

Lieve Lurkers
... ♥ ik mis je ♥
pi_22602593
Jullie ook bedankt fluffy
pi_22602613
Ik had/heb mijn computer stuk, en zit nu op een bejaarde computer te typen, maar ik hoop toch dat mijn bericht overkomt.
Ik wens jullie heel heel veel kracht toe in alle moeilijke dagen, die misschien nog komen Dikke knuf en ik kijk af en toe wel in het topic over kinderen.
Liefs Paddy
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 18:49:21 #20
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22602707
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 18:43 schreef mallemeid het volgende:
Jullie ook bedankt fluffy
Wilde ik ook zeggen...

Kom je straks naar "Hoe gaat het met de nieuwe mamma`s" voor een vette groepsknuffel?!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22602838
*komt nog ff uit lurk-stand*

Ik wens jullie het allerbeste toe en zal jullie verhalen blijven volgen in de topics !!
Veel geluk gewenst voor de toekomst !!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:38:45 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22603791
Nog niet dichtgaan ik wil nog wat zeggen!!!
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:26 schreef phluphy het volgende:


P.S. Luchtbel, de Guardian Angel is meeverhuisd vanuit het ziekenhuis en hangt nu weer boven Danyel's bedje
Ik ben blij dat ik iets voor je heb kunnen betekenen op deze manier.

En ik wil nog even zeggen dat ik heel trots op Danyel ben en op Jeroen en op jou!!! Je mag van mij 100 keer zeggen dat iedereen voor z'n kind zou vechten zoals jullie dat doen/ gedaan hebben maar dat maakt helemaal geen indruk Phluph, gelukkig hoeven veel ouders namelijk niet zo te vechten. Maar jullie wel en jullie doen het indrukwekkend! En ga zo door!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:45:02 #23
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22603962
je mag het me ook mailen hoor pluph, heavenswoman @ hotmail.com
pi_22604096
Phluphy en Jeroen, veel geluk met jullie drietjes en dat die kleine Danyel nog maar voor veel wondertjes mag zorgen. En nu lekker posten in het babietjestopic
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:25:07 #25
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22605056
hoi fluf, ik vind het fijn dat ik je destijds heb kunnen steunen en bemoedigen en voor je bidden. Ik weet zeker dat jullie snel weer gewend zullen zijn aan het leven met Danyel thuis

Ik ben geen babytopicposter, dus als je zin hebt, en tijd, dan moet je je ook maar even laten zien op het bankje

voor de laatste keer: een voor jullie drietjes!
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')