abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 november 2004 @ 19:31:06 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_23651129


Blèèèèh..hoe verzinnen ze het?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 29 november 2004 @ 19:31:53 #152
521 ruby
Hell yeah!
pi_23651149
By the way, heb ik nog wat gemist vrijdag? Helaas heb ik die aflevering zondag ook niet kunnen zien.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_23651385
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef ruby het volgende:
By the way, heb ik nog wat gemist vrijdag? Helaas heb ik die aflevering zondag ook niet kunnen zien.
Niet echt. Sharon die bitcherig tegen Zoe doet en tegen Dennis zegt dat hij zijn gevoelens voor haar niet kan onderdrukken. Dennis die op zijn beurt weer zegt dat zij de realiteit onder ogen moeten komen dat hij van Zoe houdt en met haar samen is. Hij maakt dat duidelijk door een glas op de grond te gooien .
pi_23654082
quote:
'EastEnders' Halfpenny 'may not get chop'
EastEnders actress Jill Halfpenny may not be leaving the soap after all.
The Geordie, who plays hairdresser Kate Mitchell, was the first victim of new exec producer Kathleen Hutchison last month. Explaining the decision at the time, a spokeswoman said that there was "nowhere left for the character to go." Now producers are said to be rethinking their decision after her successful stint on Strictly Come Dancing. A source told the Daily Star today: "The decision to axe Jill was hasty and a way back for her is being considered." Eight other actors have recently been axed from the soap in a bid to boost flagging ratings.
Bron: digitalspy.uk
Goed nieuws!

Ik dacht overigens dat die storyline van Zoe naar de prullenbak was verwezen ivm het uitkomen van de kerst-plot?Vind ik ook trouwens !
pi_23654553
Weet Zoe eigenlijk dat Sharon geen kinderen kan krijgen?? Als ze het weet kan ze tegen haar zeggen dat zij Dennis tenminste kinderen kan geven.
pi_23658489
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef schatje het volgende:
[spoiler]
Nog nooit was een kots smiley zo op z'n plaats............
YUCK!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
pi_23658528
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:36 schreef schatje het volgende:
Weet Zoe eigenlijk dat Sharon geen kinderen kan krijgen?? Als ze het weet kan ze tegen haar zeggen dat zij Dennis tenminste kinderen kan geven.
Ze kan iedereen kinderen geven????
zuchtttttttttt..........
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:38:08 #158
521 ruby
Hell yeah!
pi_23681496
Leuke aflevering weer! Volgens mij is EE sinds die nieuwe schrijfster er is er wel leuker op geworden.

En Dennis...lekker om naar te kijken he?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_23682411
Dennis was heerlijk om naar te kijken, as usual!

En wat kan Den hem toch goed bespelen he???
pffffffffffffff weet precies wat ie moet zeggen om hem op tilt te krijgen en nu weet ie dus mooi wel hoe de vork in de steel zit met Dennis en Sharon!
Hij dropt dat bommetje niet voor niks natuurlijk........
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
pi_23687343
Zonder dat gekuip van Den is Zoe ook al irritant tegen Dennis, dat houdt toch geen vent vol! Nieuwtje over Zoe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: digitalspy.uk
Jammer toch wel dat Jane (toch?) EE moet verlaten, best een leuk setje, Ian en Jane. Peggy en Charley zie ik ook wel zitten, geeft hun rol een boost.
pi_23725660
quote:

'Enders Spencer sacked

EASTENDER Chris Parker has been SACKED following his suicide scare.

The troubled star, 21, got the boot after refusing to see the show's psychologist.

Bosses had given him indefinite leave and wanted him checked out before he returned to his role as Spencer Moon on BBC1.

But Chris, who took painkillers and tried to slash his wrists, insisted he was okay.

A show insider yesterday revealed: "Chris told producers he was keen to return because he was feeling much better.

"They insisted he see the show psychologist first — but he refused, saying he was fine. But producers decided they do not feel confident that he should return full time."

Producers will write him out using scenes he shot BEFORE last month's suicide drama at the Marriott Hotel in Westminster, London.

Chris was taken to St Thomas' Hospital. The incident came after lapdancer Lucie Clark claimed the pair invented a kiss-and-tell tale to quash rumours he is gay.

His lawyers denied 22-year-old Lucie's story — and Chris has strenuously denied he is gay.

Scriptwriters are now reworking plots to include Spencer's hurried exit and his last on-screen appearance will be early next month.

Chris, who came runner-up in the first series of Strictly Come Dancing, is the latest star to be axed by new EastEnders boss Kathleen "The Hatchet" Hutchison.

She has already given marching orders to Dirty Den, the six Ferreiras and gangster Andy Hunter.

An EastEnders spokeswoman said: "We'd like to thank Chris for all his hard work over the last two years and wish him the best of luck in the future."

bron

Dat is maar beter ook. Zo kan hij zijn privé-leven op orde stellen en hoeven de kijkers die hem een waardeloos acteur vinden zich niet meer te ergeren aan hem. Twee vliegen in één klap.
pi_23744426
Had ook niks met Spenc maar stom dat hij het aanbod om met die EE-shrink te praten heett afgewezen, kennelijk toch wat te verbergen. Goh, wat was die passie-scène tussen Sharon en Dennis kort, zat er al lang aan te komen, had dus best wat langer gekund! Zal mij benieuwen wanneer Stacey nou eens haar moeder-rol gaat pakken, die ergerlijke (to put it mildley) pappie+mammie-Miller!
pi_23749959
Op talkwalford.co.uk staan spoilers tot het einde van dit jaar.
pi_23751721
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:29 schreef Suko het volgende:
Zal mij benieuwen wanneer Stacey nou eens haar moeder-rol gaat pakken
je bedoelt dimmy/dummy/demmy oid, stacey is dat kutkind van de slaters
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:43:32 #165
521 ruby
Hell yeah!
pi_23754101
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Dat is maar beter ook. Zo kan hij zijn privé-leven op orde stellen en hoeven de kijkers die hem een waardeloos acteur vinden zich niet meer te ergeren aan hem. Twee vliegen in één klap.


Mooi, weg ermee. Hij voegt toch weinig toe aan EE. En dat rolletje dat ie steeds de hysterische manager uithangt, slaat kant noch wal.
Maar ja, wel sneu voor hem dat het zo heeft moeten eindigen.

Hoe lang houdt Dennis het nog vol om niet toe te geven aan Zoë wat hij voor Sharon voelt?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_23754770
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:57 schreef Reticulin het volgende:

[..]

je bedoelt dimmy/dummy/demmy oid, stacey is dat kutkind van de slaters


Die bedoel ik idd, maar in m'n hoofd haal ik die 2 steeds door elkaar! Wat een slettebakje trouwens, zal ook wel een verrot verleden krijgen toegeschreven. Ach ach Dennis toch. Wat zag Pauline er trouwens uit, vette wallen, korter haar is wel weer leuker. Met die scènes van Billy en Fredje krijg ik een beetje naar gevoel, onheilspellend.
pi_23755617
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:57 schreef Reticulin het volgende:

[..]

je bedoelt dimmy/dummy/demmy oid, stacey is dat kutkind van de slaters

Dennis ontfermde zich wel lief over haar .

Wat nieuwtjes:

quote:

Denise Van Outen to join 'EastEnders'?

Denise Van Outen is in talks to join the cast of EastEnders, according to a report in The Mirror today.

The presenter will apparently join the soap as part of a new family set to move into Albert Square.

A source told the newspaper, "She has been in for a casting meeting and everyone's very excited at the prospect of her joining. There is a specific role in mind for her and the talks went very well indeed."

The show's new executive producer, Kathleen Hutchinson, has already axed ten characters in a bid to turn around the fortunes of the soap. Denise has been described by the newspaper as "a secret weapon in the ratings war against Coronation Street."

Van Outen is best known for presenting the Big Breakfast alongside Johnny Vaughan, and has also hosted Passport to Paradise and Something for the Weekend.


Denise Van Outen is cool. Ik heb haar gezien in de musical Chicago in de West End. Ze was echt waanzinnig goed. Ik denk daarom dat ze wel een goede aanwinst voor EastEnders kan zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

bron

.
pi_23810997
na die spoiler ben ik heel benieuwd!!
Ik vind de laatste afleveringen wel weer heel erg toppie!
Die spanning tussen Dennis en Sharon kun je bijna voelen!!
Goed gedaan hoor!

En Spence..tja, voegt voor mij ook niet veel toe.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
pi_23839115
Mitchells returning to 'EastEnders'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: digitalspy.uk Oh wat een spoiler!!!

Wordt een beetje moe van Little Mo en Billy, iets te veel scènes met hun. Stacey lijkt inderdaad een beetje een nieuwe Janine te worden, zit daar niet echt op te wachten. Sharon en Dennis!
pi_23851589
Baby girl for 'EastEnders' Janine
Thursday, December 9 2004, 05:31 GMT -- by Neil Wilkes

Former EastEnders actress Charlie Brooks has given birth to a baby girl.



Brooks, Janine Evans in the soap, delivered 7lb 3oz Kiki at 5.15am on Wednesday morning, one week earlier than expected.

Fiance Tony Truman, 35, said: "I am absolutely delighted. A very proud dad."
The pair plan to tie the knot next summer. Gelezen op digitalspy.uk. Dat is toch ook wel weer leuk voor haar.
pi_23851819
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Suko het volgende:


Wordt een beetje moe van Little Mo en Billy, iets te veel scènes met hun. Stacey lijkt inderdaad een beetje een nieuwe Janine te worden, zit daar niet echt op te wachten. Sharon en Dennis!
Dat zou helemaal geweldig zijn .

Ja, Little Mo en Billy trek ik ook niet zo. Little Mo lijkt ook helemaal niet meer de oude. Stacey vind ik wel weer grappig. Ik ben weer de enige geloof ik .


Trouwens, is het je al opgevallen dat Lucy Beale door een ander meisje wordt gespeeld??

Dat zou te maken kunnen hebben met het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23853722
Oh wat een enge spoiler! Kan zijn dat het idd een andere Lucy is, heb haar steeds tekort gezien om van haar een echt beeld in 't hoofd te hebben. Tja die Stacey, als ze nou eens een keer een aardige kant krijgt toegeschreven, zo jong en nou al zo slecht. Vooruit, ik schrijf haar nog niet af, er moet nog wat goeds uit komen! Little Mo is weer zo schrikachtig als toen met Trevor, wordt daar een beetje ibbelig van.
pi_23916622
The Walford webcams are no longer in use. http://www.bbc.co.uk/eastenders/backstage/crew/script.shtml

Waarom dat nou weer is, zeker om de kerstplot geheim te houden!
pi_23916944
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:45 schreef Suko het volgende:
Oh wat een enge spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jill & Darren hebben trouwens 'Strictly Come Dancing' gewonnen. Wat waren ze goed zeg .

Verder:
quote:


GOING: A glaze-eyed Chris needs a helping hand as he leaves bash at the Penthouse club with his mates



GOING: Swaying Chris is propped up by a female friend as he starts to stagger about on the pavement



GONE: Chris falls onto his knees as a minder keeps back onlookers



HELPED AWAY: Friends of troubled star lead him off to a waiting car
bron

Beetje dronken .
pi_23917780
"Chris falls onto his knees as a minder keeps back onlookers" Lijkt me wel toepasselijk in real life voor hem, toch maar eens shrink opzoeken!

Nog een 'onreal' spoiler zeg, ze gaan wel ver hoor. Djeeeeeeez wat is moe MO irri, tegenover iedereen trouwens. Hot stuff Dennis en Sharon, ik gun ze zó een special. Kan niet wachten op de ontdekking door Zoe, ja is gemeen, but hé, it's a soap!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')