quote:
Zonder je expertise over bb en fitness etc te ondermijnen vind ik het altijd heel gevaarlijk om rugklachten direct te klassificeren. Zou ik persoonlijk niet doen. Natuurlijk heb je gelijk dat hij zich beter eens bij de doc meld. Maar je kan niet met zekerheid zeggen of het een wervel is.
* Thermo heeft zelf ook een zwakke onderrug.
Huisartsen zullen je niet zo snel doorverwijzen. Bovendien heb je geen doorverwijzing nodig voor een Chiropractor. De beste man (of vrouw) in kwestie kan je in 1 behandeling vertellen waar het aan ligt. Iets wat de normale huisarts vaak niet kan.

Die schrijven dan een tijdje rust voor, en na 2 maanden eens een briefje naar de fysio uit waar je bar weinig aan hebt.
Maar goed, voor hetzelfde geld ligt het niet aan een wervel. Maar de kans is zeer zeker aanwezig aangezien de meeste onderrug blessures daardoor komen.
quote:
Idd, sommige mensen denken dat als ze een keer een spuit gehanteerd hebben dat ze meteen dokters advies kunnen geven

En dan zou ik hem eerder langs een echte arts sturen ipv zo een chiropratcor.
Geef ik dokters advies? Ik geef hem alleen advies wat hij kan doen aangezien ik er zelf ook ervaring mee heb. Niets meer.
Zo'n chirpractor is iemand met een academische opleiding die weet waar hij het over heeft. In sommige gevallen is dat dus eerder te prefereren dan een huisarts.
I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other.
Godfather Bodybuilding topic reeks | Mod @
http://forum.dutchbodybuilding.com