abonnement Unibet Coolblue
pi_1576585
Goedemorgen,

Durban: compromistekst verworpen
De Arabische landen op de anti-slip conferentie in Durban hebben ook de tweede compromis-tekst over het Midden-Oosten verworpen. Ze zijn het niet eens met de tekst zoals die er nu ligt: "Boe voor de Palestijnen, Hup voor Israel"

Straf Davids loopt 17 september af
De schorsing van Edgar Davids wegens anti-conceptiegebruik is in hoger beroep door de tuchtcommissie van de feministische voetbalbond van vijf naar vier maanden dwangarbeid teruggebracht. Hierdoor kan de middenvelder van Juventus C5 op 23 september zijn rentree maken.

Aarde wordt groener
De aarde is op sterven na dood.
NASA: Allemaal niks van waar, kijk maar naar de foto.

Weersverwachting
Heeft u een coltrui?
Maximumtemperatuur vanmiddag ongeveer 16 graden Westerbreedte.

Ik wens u nog een fijne dag.

pi_1576594
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 11:53 schreef Harmen_Siezen het volgende:
Durban: compromistekst verworpen
De Arabische landen op de anti-slip conferentie in Durban hebben ook de tweede compromis-tekst over het Midden-Oosten verworpen. Ze zijn het niet eens met de tekst zoals die er nu ligt: "Boe voor de Palestijnen, Hup voor Israel"
pi_1576599
jij ook een fijne dag
moet ik nog bedenken.
pi_1579549
Goedenavond,

Milosevic verwerpt blaaspoppen
Het Joegoslavische sexsymbool Milosevic erkent zijn blaaspoppen niet. Het Joegoslavië-tribunaal heeft hem drie plastieke dames toegewezen om hem bij te staan, maar Milosevic weigert alle contacten met hen.

Inzameling pindanootjes Macedonië hervat
Nederlandse en Britse militairen zijn in Macedonië weer begonnen met de inzameling van pindanootjes van Albanese rebellen. De operatie Essential Harvest is daarmee zijn tweede fase ingegaan. In de eerste fase zijn 1200 nootjes ingenomen.

Bejaarde raket stort neer in VS
Een Russische raket uit 1975 is gisteren neergestort in de Amerikaanse staat North-Carolina.
De raket was niet in het bezit van een 65+ kaart en zal door de politie ondervraagd worden.

Ik wens u nog een prettige avond.

pi_1579570
Roeleert
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 7 september 2001 @ 18:04:53 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_1579607
GENIAAL!!!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1579664

We want more!

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1579784
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 17:57 schreef Harmen_Siezen het volgende:
Goedenavond,

Milosevic verwerpt blaaspoppen
Het Joegoslavische sexsymbool Milosevic erkent zijn blaaspoppen niet. Het Joegoslavië-tribunaal heeft hem drie plastieke dames toegewezen om hem bij te staan, maar Milosevic weigert alle contacten met hen.


true true
Dead girls don't say no
pi_1580633
LOL!
pi_1580650
ROFL!
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
  vrijdag 7 september 2001 @ 20:40:10 #11
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1580735
ik ben benieuwd wat voor nieuws er morgen is
World domination is my middle name.
  vrijdag 7 september 2001 @ 20:43:31 #12
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1580760
Het valt mij helemaal niet op dat na aarcee gister zijn reentree gemaakt heeft hier, deze geniale kloon ook weer uit zijn schulp is gekropen
pi_1580845
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 20:43 schreef glasbak het volgende:
Het valt mij helemaal niet op dat na aarcee gister zijn reentree gemaakt heeft hier, deze geniale kloon ook weer uit zijn schulp is gekropen
Klik op Harmen_Siezen. Hij is hier in de tussenperiode wel geweest.
Wittgenstein
  vrijdag 7 september 2001 @ 22:16:56 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1581308
* I.R.Baboon heeft Harmen maandag in het echt gezien bij de voorronde van de Nationale Nieuwsquiz bij de NCRV. Ook in het echt loopt hij de hele tijd vage grappen te maken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 7 september 2001 @ 23:03:07 #15
13434 Harmen_Siezen
NOS Nieuwsdienst
pi_1581714
Dames en heren, goedenavond,

Arabische landen toch akkoord met 'Durban'
In tegenstelling tot eerdere berichtgevingen is men in Durban toch tot een overeenstemming gekomen.
De Arabische landen gaan akkoord met de tekst die Zuid-Afrika voorstelde om het conflict tussen de EU en de Arabische Liga over de staat Israël op te lossen.
De tekst luidt nu: "'Hup' voor de goeien, 'Boe' voor de slechten."

Da's een hele opluchting.

Ik wens u nog een zeer bijzonder rustige nacht toe.

Goedenavond.

  zaterdag 8 september 2001 @ 00:20:45 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1582235

Goedenacht ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1582253
En nu naar Erwin krol voor het weerrrrr.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 00:30:14 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_1582341
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 00:22 schreef Topic het volgende:
En nu naar Erwin krol voor het weerrrrr.
Erwin Drol in één topic met Harmen is heiligschennis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1583429
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 17:57 schreef Harmen_Siezen het volgende:
Goedenavond,

Bejaarde raket stort neer in VS
Een Russische raket uit 1975 is gisteren neergestort in de Amerikaanse staat North-Carolina.
De raket was niet in het bezit van een 65+ kaart en zal door de politie ondervraagd worden.


Damn!
we really need this shield!
O say, can you see, by the dawn's early light. What so proudly we hailed, at the twilight's last gleaming...
pi_1583542
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 07:55 schreef George.W.Bush het volgende:

[..]

Damn!
we really need this shield!


Met jou erbij zou ik eventjes wachten totdat de eerste raket op het witte huis is gevallen (met jou erin )

daarna mag je dat schild aanschaffen

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')