abonnement Unibet Coolblue
pi_25419681
achterdochtig blondje:

een dom blondje verdenkt haar vriend ervan dat hij er een ander op na houdt,

dus koopt ze een pistool. ze gaat naar zijn flat, ze opent de deur en vindt

hem in de armen van een roodharige. hierdoor wordt ze ontzettend kwaad.

ze opent haar tasje en haalt het pistool eruit en terwijl ze dit doet

wordt ze zo droevig dat ze het pistool pakt en het tegen haar eigen hoofd houdt.

haar vriend schreeuwt: "nee, schat, niet doen!"

het blondje antwoordt: "hou je bek, jij bent de volgende."

frisdrinkautomaat:

een blondje komt in een bar waar een frisdrankautomaat staat. ze doet

er een paar guldens in en vervolgens komt er een blikje cola uit de automaat.

ze doet nog meer guldens in de automaat en er rollen nog meer blikjes uit.

ze blijft guldens inwerpen en er blijven blikjes uit de automaat komen.

een man die achter haar staat vraagt of hij de automaat ook even mag gebruiken,

waarop ze antwoordt: "rot op, zie je dan niet dat ik aan het winnen ben?"

30 dagen:

een dom blondje komt juichend het café binnen. ze bestelt een bacardi cola

en begint na elke slok te glunderen terwijl ze tegen zichzelf zegt:

"wauw, 30 dagen, niet te geloven!"

de barman kijkt haar vreemd aan en vraagt: "wat 30 dagen?"

"nou", zegt het blondje, "ik heb een legpuzel in elkaar gezet binnen 30 dagen

terwijl op de doos stond 3 tot 5 jaar."

maas of waal?:

twee domme blondjes staan op een brug. zegt de een tegen de ander:

"mooi uitzicht he, hier boven de maas."

waarop de ander antwoordt: "ben je gek? dit is de waal."

waarop de eerste weer antwoordt: "nee, het is de maas."

omdat ze het niet eens kunnen worden, besluit de eerste om erin te

springen om zodoende haar gelijk te kunnen bewijzen. korte tijd later komt ze

terug met allerlei schaafwonden en botbreuken.

waarop de tweede tegen haar zegt:"zie je wel, het is toch de waal!"

waarop de eerste weer zegt: "nee trut, het is de a2!”


De Puta Madre
pi_25432188


een vrouwelijke hersencel komt toevallig in het brein van een man terecht en ziet dat alles leeg is. "hallo, hallo, is hier iemand ?" roept ze. opeens komt ze een mannelijke hersencel tegen en vraagt: "hoe komt het dat er hier niemand is ?" daarop zegt hij : "kom mee, we zitten meestal allemaal beneden."

· wat is het aardigste volk van de wereld ??? de marokkanen.. die gaan met 20 man om je heen staan vragen of je een probleem hebt.

· een man is aan het 't eten en morst een klodder mayonaise op zijn hemd. "potverdorie", zegt hij, "ik zie er uit als een varken." "ja, zegt zijn vrouw, en gemorst hebt je ook al."

· george bush bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. een fotograaf maakt voor een krant een foto in de varkensstal. zegt bush : "schrijf nu niet onder die foto : bush met de varkens, of zo!!!! volgende dag staat de foto in de krant van bush tussen de varkens en eronder staat : george bush...derde van links!!!!!!

· een belgische vrouw en een belgische man lopen door een safariepark, de vrouw ziet een giraffe en vraagt: "wat is dat voor een beest?" man antwoordt: "dat is een dangaroe." later ziet vrouw een leeuw en vraagt: "wat is dat voor een beest?" man: "o, dat is een dangaroe." even later zien ze een olifant en ze vraagt: "wat is dat voor een beest?" man: "o, dat is een dangaroe." die vrouw zegt: "dat is knap van jou, hoe weet je dat allemaal?" "nou", zegt die man, "toen we hier binnenkwamen zag ik een bord waarop stond: 'all animals are dangarous!'"

· een vrouw die op sterven ligt zegt tegen haar man: "beloof me dat je volgende echtgenote nooit mijn kleren zal dragen". wat een onzin", troost haar man. "ten eerste ben jij volgende week weer op de been en ten tweede is ze veel kleiner dan jij".

· een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." de vrouw zegt tegen haar man: "daar kun jij nog wat van leren." bij de volgende stier staat een bord: "deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan." de vrouw zegt: "dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren. " bij een volgende stier staat een bord: "deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan. " de mond van de vrouw valt open en ze zegt: "365x in een jaar! daar kun jij nog wat van leren." waarop haar man antwoordt: "ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe was..?"

· een jonge priester wordt na zijn eerste heilige mis bij meneer pastoor geroepen. pastoor: "voor de eerste keer deed je het helemaal niet slecht, maar ik moet je toch met klem verzoeken de volgende keer beter op je woorden te letten. " priester: "maar eerwaarde, kunt u mij dan ook zeggen wat ik fout gedaan heb? "pastoor: "tijdens de heilige communie zei je bij het uitreiken van de hosties iedere keer keurig. 'het lichaam van jezus christus', maar toen die jonge blonde vrouw met die grote tieten aan de beurt was, zei je "jezus, wat een lichaam."

· jantje vraagt aan vader: "pap, waar kom ik vandaan?" vader antwoordt: "van de ooievaar jantje" jantje: "de ooievaar? er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar?"

· marokkaan abdel komt binnen bij een baas van een groot bedrijf en zegt: 'ik hier werken willen!' de baas zegt "das' goed, je krijgt een knappe secretaresse,een groot bureau, chique firmawagen, gsm, noem maar op..". abdel: "jij zeker mij in de maling nemen???" baas: "wie is er hier nu begonnen"?

· sta ik laatst in de file draait die vent in de auto naast mij zijn raampje open... ik denk dat die iets wil vragen en draai ook mijn raampje open... zegt die vent: ook een scheet gelaten?

· een bouwvakker komt om het leven op zijn werk. na enig overleg neemt de baas de beslissing om dit te gaan melden bij z'n vrouw. 2 uur later komt de baas terug met 2 kratten bier. hoe heb je dat gedaan?" vragen zijn collega's. "nou,zegt ie,, ik vroeg of ik bij de weduwe van janssens was." "neen" zei ze toen!!!!!! waarop ik zei: "wedden voor 2 kratten bier van wel??"


een vrouwelijke hersencel komt toevallig in het brein van een man terecht en ziet dat alles leeg is. "hallo, hallo, is hier iemand ?" roept ze. opeens komt ze een mannelijke hersencel tegen en vraagt: "hoe komt het dat er hier niemand is ?" daarop zegt hij : "kom mee, we zitten meestal allemaal beneden."

· wat is het aardigste volk van de wereld ??? de marokkanen.. die gaan met 20 man om je heen staan vragen of je een probleem hebt.

· een man is aan het 't eten en morst een klodder mayonaise op zijn hemd. "potverdorie", zegt hij, "ik zie er uit als een varken." "ja, zegt zijn vrouw, en gemorst hebt je ook al."

· george bush bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. een fotograaf maakt voor een krant een foto in de varkensstal. zegt bush : "schrijf nu niet onder die foto : bush met de varkens, of zo!!!! volgende dag staat de foto in de krant van bush tussen de varkens en eronder staat : george bush...derde van links!!!!!!

· een belgische vrouw en een belgische man lopen door een safariepark, de vrouw ziet een giraffe en vraagt: "wat is dat voor een beest?" man antwoordt: "dat is een dangaroe." later ziet vrouw een leeuw en vraagt: "wat is dat voor een beest?" man: "o, dat is een dangaroe." even later zien ze een olifant en ze vraagt: "wat is dat voor een beest?" man: "o, dat is een dangaroe." die vrouw zegt: "dat is knap van jou, hoe weet je dat allemaal?" "nou", zegt die man, "toen we hier binnenkwamen zag ik een bord waarop stond: 'all animals are dangarous!'"

· een vrouw die op sterven ligt zegt tegen haar man: "beloof me dat je volgende echtgenote nooit mijn kleren zal dragen". wat een onzin", troost haar man. "ten eerste ben jij volgende week weer op de been en ten tweede is ze veel kleiner dan jij".

· een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." de vrouw zegt tegen haar man: "daar kun jij nog wat van leren." bij de volgende stier staat een bord: "deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan." de vrouw zegt: "dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren. " bij een volgende stier staat een bord: "deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan. " de mond van de vrouw valt open en ze zegt: "365x in een jaar! daar kun jij nog wat van leren." waarop haar man antwoordt: "ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe was..?"

· een jonge priester wordt na zijn eerste heilige mis bij meneer pastoor geroepen. pastoor: "voor de eerste keer deed je het helemaal niet slecht, maar ik moet je toch met klem verzoeken de volgende keer beter op je woorden te letten. " priester: "maar eerwaarde, kunt u mij dan ook zeggen wat ik fout gedaan heb? "pastoor: "tijdens de heilige communie zei je bij het uitreiken van de hosties iedere keer keurig. 'het lichaam van jezus christus', maar toen die jonge blonde vrouw met die grote tieten aan de beurt was, zei je "jezus, wat een lichaam."

· jantje vraagt aan vader: "pap, waar kom ik vandaan?" vader antwoordt: "van de ooievaar jantje" jantje: "de ooievaar? er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar?"

· marokkaan abdel komt binnen bij een baas van een groot bedrijf en zegt: 'ik hier werken willen!' de baas zegt "das' goed, je krijgt een knappe secretaresse,een groot bureau, chique firmawagen, gsm, noem maar op..". abdel: "jij zeker mij in de maling nemen???" baas: "wie is er hier nu begonnen"?

· sta ik laatst in de file draait die vent in de auto naast mij zijn raampje open... ik denk dat die iets wil vragen en draai ook mijn raampje open... zegt die vent: ook een scheet gelaten?

· een bouwvakker komt om het leven op zijn werk. na enig overleg neemt de baas de beslissing om dit te gaan melden bij z'n vrouw. 2 uur later komt de baas terug met 2 kratten bier. hoe heb je dat gedaan?" vragen zijn collega's. "nou,zegt ie,, ik vroeg of ik bij de weduwe van janssens was." "neen" zei ze toen!!!!!! waarop ik zei: "wedden voor 2 kratten bier van wel??"
De Puta Madre
pi_25434824
ok leuke moppen, maar waarom 2x dezelfde?
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:37:23 #154
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25441318
een dom blondje is de weg kwijt en belt haar vriend op.
blondje vertelt dat ze ergens langs een gracht staat.
dus die vriend weet wel ongeveer waar het is... en rijdt naar die plek toe... hij ziet haar staan aan de overkant van de gracht en roept: ik zal wel even naar de overkant komen !!!
roept dat domme blondje terug: daar ben je toch al !?!?
Zo niet, dan toch...
pi_25441724
loopt een man in de woestijn en daar vindt hij een kameel....die kameel vindt van niet
bla bla bla......
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:28:39 #156
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_25441915
ken nog wel een goeie:

wat is de overeenkomst tussen een tu........

twijfel....twijfel....neeeeeh vertel hem toch maar niet..levert zeker een ban op
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_25450228
quote:
op woensdag 9 maart 2005 01:04 schreef mazora het volgende:
ok leuke moppen, maar waarom 2x dezelfde?
om iedereen wakker te houden, maar niet heus,
kan voorkomen.

ok, een nieuwe...


***********

the race car driver picked up a girl after a race, went home with her and took her to bed. he fell asleep only to be awakened suddenly when she smacked him in the face.
"what's the matter! didn't i satisfy you?" he asked.
"it was after you fell asleep that got you into trouble," said the angry woman. "in your sleep, you felt my breasts and mumbled, 'what perfect headlights.' then you felt my thighs and murmured, 'what a smooth finish.'"
"what's wrong with that?" asked the driver.
"nothing, but then you felt between my legs and yelled, 'who left the garage door open?'"

***********
De Puta Madre
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:06:06 #158
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25733296
nederlandse man tegen duitser:

du hast etwas verloren!

duitser: was?

nederlander: der krieg.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:08:08 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_25733338
quote:
op woensdag 9 maart 2005 14:10 schreef stiffmaster het volgende:
loopt een man in de woestijn en daar vindt hij een kameel....die kameel vindt van niet
eigenlijk niet grappig

maar moest er toch wel om lachen
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:09:10 #160
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25733363
het is groen en het hangt in een boom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:10:23 #161
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25733392
het is grijs en het hangt in een boom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


het verschil tussen en appel en een peer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25746660
quote:
op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef amd64 het volgende:
nederlandse man tegen duitser:

du hast etwas verloren!

duitser: was?

nederlander: der krieg.
De Puta Madre
pi_25746714
er zit een kerel in het café, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep. de man
kijkt angstig achterom. staat er een neger, 2 meter 10 lang en meer dan
'n meter breed. de neger gromt "snel, noem 2 nederlandse bands of ik
naai je keihard in je hol..."

zegt die kerel; "bløf, doe maar..."
De Puta Madre
pi_25759663
dit raadsel moet je in real-life doen...9 v/d 10 mensen trappen erin..

er zijn 3 witte koelkasten.

welke kleur heeft de linker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke kleur heeft de middelste?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke kleur heeft de rechter?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een koe drinkt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de meeste zullen antwoorden melk
maar het antwoordt is water , een koe geeft melk
(tuurlijk voor de zeikerds, baby koetjuhs drinken moedermelk)

erg veel lol mee gehad


wat rijmt er op twaalf? in het nederlands?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25759722
quote:
op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef killer_mom het volgende:


er zit een kerel in het café, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep. de man
kijkt angstig achterom. staat er een neger, 2 meter 10 lang en meer dan
'n meter breed. de neger gromt "snel, noem 2 nederlandse bands of ik
naai je keihard in je hol..."

zegt die kerel; "bløf, doe maar..."


My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
pi_25759818
quote:
op zaterdag 26 maart 2005 16:45 schreef a.powers het volgende:

[..]



yeah baby
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:51:37 #167
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25759843
quote:
op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef killer_mom het volgende:


er zit een kerel in het café, rustig aan de bar een pilsje te drinken.
plotseling slaat iemand een arm om zijn nek, met een wurggreep. de man
kijkt angstig achterom. staat er een neger, 2 meter 10 lang en meer dan
'n meter breed. de neger gromt "snel, noem 2 nederlandse bands of ik
naai je keihard in je hol..."

zegt die kerel; "bløf, doe maar..."
pi_25810455
een passagiersvliegtuig wordt geraakt door de bliksem.
er valt een vleugel af, het is een kwestie van tijd voordat het neerstort.
een vrouw staat op en schreeuwt: ik wil niet doodgaan voordat ik me een echte vrouw heb kunnen voelen, welke vent maakt een vrouw van mij?

achterin staat een knappe gespierde kerel op.
hij loopt naar haar toe en begint zijn overhemd los te knopen. ze kijkt ademloos toe hoe hij zijn borstspieren spant.
hij kijkt haar met doordringende ogen aan. geeft zijn shirt aan haar en zegt:
strijk dit eerst maar en haal dan een biertje voor me.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:51:13 #169
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25817990
hoe maak je een vrouw gelukkig?

je moet zijn:

1. een vriend
2. goed gezelschap
3. liefhebbend
4. een broer
5. een vaderfiguur
6. meester
7. opvoeder
8. kok
9. schrijnwerker
10. loodgieter
11. mechanieker
12. klusjesman
13. stylist
14. seksuoloog
15. medezwanger
16. psycholoog
17. psychiater
18. therapeut
19. autodidact
20. organisator
21. goede vader
22. proper
23. sympathiek
24. atletisch
25. zacht
26. attent
27. galant
28. intelligent
29. grappig
30. creatief
31. sterk
32. begripvol
33. tolerant
34. voorzichtig
35. ambitieus
36. moedig
37. trouw
38. respectvol
39. passioneel
40. bekwaam

en niet te vergeten :

41. dikwijls complimenten maken
42. houden van shoppen
43. niet overdrijven
44. rijk zijn
45. stressbestendig
46. niet naar andere vrouwen kijken

tegelijkertijd :

47. niet jaloers zijn
48. haar vrijheid geven
49. je familie te vriend houden, zonder haar te verwaarlozen
50. haar troosten en opbeuren in moeilijke tijden

en ook heel belangrijk:

51. verjaardagen niet vergeten: de hare en van de rest van de familie, vrienden, huwelijksverjaardagen van jezelf en al je vrienden, verlovingsverjaardagen van jezelf en....alle mogelijke data die zij vergeet


hoe maak je een man gelukkig?

1. kook voor hem
2. heb sex met hem
3. laat hem voor de rest met rust
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_25821427
1. kook voor hem
-----------------------------------2 hu?
3. laat hem voor de rest met rust

ff aangepast
De Puta Madre
  dinsdag 29 maart 2005 @ 02:22:29 #171
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25822668
quote:
op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef balthar het volgende:
een passagiersvliegtuig wordt geraakt door de bliksem.
er valt een vleugel af, het is een kwestie van tijd voordat het neerstort.
een vrouw staat op en schreeuwt: ik wil niet doodgaan voordat ik me een echte vrouw heb kunnen voelen, welke vent maakt een vrouw van mij?

achterin staat een knappe gespierde kerel op.
hij loopt naar haar toe en begint zijn overhemd los te knopen. ze kijkt ademloos toe hoe hij zijn borstspieren spant.
hij kijkt haar met doordringende ogen aan. geeft zijn shirt aan haar en zegt:
strijk dit eerst maar en haal dan een biertje voor me.
pi_25844707
het is vierkant en wit?

ping-pong-blokje
Jullie zijn zo kinds
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:23:42 #173
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25845628
ergens in een bar in het wilde westen heeft de barman een paard in zijn keuken staan.
dat paard lachte vroeger altijd... maar vanaf een jaar geleden is heeft die nooit meer geluid gemaakt.
de barman was het zo beu, dat hij na dat jaar een bordje ophing met de tekst erop: wie mijn paard weer aan het lachen kan maken krijgt van mij 1000 euro.

de weken verstrijken.. en honderden mensen hebben het geprobeerd, maar niemand lukte het om het paard aan het lachen te maken.
toen was er een dag dat er een man langskwam en tegen de barman riep: ik laat dat paard wel lachen !!!
de barman dacht al bij zichzelf van: komt niks van.
dus hij liet die man bij dat paard... 5 minuten later komt die man terug aan de bar en iedereen in het cafe hoort dat paard lachen.
vraagt de barman verbaasd: hoe heb je hem aan het lachen gekregen?
zegt die vent: nou, het was simpel. ik zei dat ik een grotere lul dan hem had.
de barman vond het maar vaag, maar was blij dat zijn paard weer lachte.. dus de man kreeg zijn geld.

maar het probleem was dat hij bleef lachen... weken achter elkaar. dus die barman weer een bordje opgehangen met: wie mijn paard kan laten stoppen met lachen krijgt 1000 euro.
weer weken voorbij en niemand die het lukte.

tot op een dag dat diezelfde man weer langskwam die het paard aan het lachen maakte.
hij riep: ik zal dat paard hier eens op laten houden met lachen !!!
die barman wist niet wat hij moest geloven, maar liet hem dus binnen.

en hoe ongelooflijk het ook was... binnen 5 minuten stond die man weer aan de bar en het paard was opeens stil.
die barman vraagt helemaal verbaasd aan die man: hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
zegt die man: nou... de eerste keer zei ik dat mijn lul groter was dan die van hem.... en deze keer heb ik hem mijn lul laten zien
Zo niet, dan toch...
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:29:39 #174
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_25845811
quote:
op zondag 10 oktober 2004 00:17 schreef killer_mom het volgende:

ahmed rijdt met de wagen over een brug.
plots doet een patrouille hem stoppen.
de agent zegt: "proficiat, meneer, u bent de duizendste wagen die over deze nieuwe brug rijdt en u ontvangt
daarom 1.000 eur!"
ahmed antwoord:
"ikke blij, ikke nu rijbewijs kunnen halen!"
zijn vrouw die naast hem zit zegt verontschuldigend:
"agent, niet geloof wat ahmed zeggen, hij beetje te veel drinken vandaag!"


zijn schoonvader op de achterbank roept:
ziedewel, ahmed! ik gezegd hebben jij met gestolen auto niet ver geraken!"

zijn zoon, eveneens op de achterbank, zegt:
"papa, waarom jij praten met polies?
jij toch altijd zeh-ggen zijn allemaal klootzakken!"

plots roept een stem vanuit de koffer:
"wat gebeuren, ahmed? wij al over grens zijn?"
haha
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:44:57 #175
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25846197
een zakenman en een dom blondje zitten aan de bar. ze kennen elkaar niet. de zakenman begint tegen het domme blondje te praten: hey, ik weet een leuk spelletje. we gaan elkaar ieder om de beurt een vraag stellen... en als jij het antwoord op mijn vraag niet weet, krijg ik 50 euro... en als ik het antwoord op jou vraag niet weet krijg jij 500 euro.

het blondje stemt ermee in. jij mag beginnen zegt de zakenman.
blondje: hoeveel is 5 keer 5?
zakenman: 25
blondje: ok, dat is goed

zakenman: wat is de hoofdstad van nederland?
dom blondje: ik zou het niet weten.
zakenman: ok, je weet het niet dus ik krijg 50 euro van jou.

blondje: in welke provincie ligt middelburg?
zakenman: in provincie zeeland.
blondje: je hebt het weer goed.

zakenman: noem een bekende muziekzender op de nederlandse televisie.
blondje: sbs 6 ?
zakenman: weer fout, ik krijg weer 50 euro van je.

hij begint al helemaal te lachen want heeft al 100 euro verdiend... dus hij gaat gewoon door.

blondje:het is groen en het zit op het dak van je huis?
zakenman: hmm dat weet ik niet hij natuurlijk kwaad dat hij het niet weet... maar geeft 500 euro... en vraagt daarna: wat was het antwoord dan op jou vraag?
blondje: hier 50 euro, ik weet het zelf ook niet.

Zo niet, dan toch...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')