abonnement Unibet Coolblue
pi_22692237
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 00:26 schreef ASSpirine het volgende:
en toen...
was het stil
Hebben die mongolen weer verloren dan?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 18 oktober 2004 @ 00:40:22 #102
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22692406
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 00:31 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hebben die mongolen weer verloren dan?
gelijkgespeeld
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_22702369
Iván Helguera heeft er nog wel vertrouwen in, zei hij. Het seizoen is nog erg lang.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22705259
Typisch dat een Barca fan het Real Madrid topic omhoog moet schoppen.
Viper 4 life
pi_22706221
Fikse consternatie trouwens rond de medische staf, omdat ze Woodgate hebben goedgekeurd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22706300
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Fikse consternatie trouwens rond de medische staf, omdat ze Woodgate hebben goedgekeurd.
That's all folks!
pi_22724231
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:03 schreef Showtime het volgende:
Typisch dat een Barca fan het Real Madrid topic omhoog moet schoppen.
Heel typisch ja, vooral als je bedenkt dat bijna alle posters in dit topic anti-Real zijn en eigenlijk alleen maar komen zeiken en met goed onderbouwde argumenten (ik citeer: "Hebben die mongolen weer verloren dan?" ) hun afkeer voor de club uitspreken. Dan is voor mij de lol er eerlijk gezegd wel een beetje af...
pi_22725336
Kan ik bij inkomen Tommie_Hillfigo, het moet wel gezellig blijven.

Maar zijn er nooit veel Real Madrid aanhangers op FOK! geweest dan, of houden ze zich ineens een beetje rustig omdat het zo slecht met de club gaat.
Viper 4 life
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:32:03 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22725346
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Heel typisch ja, vooral als je bedenkt dat bijna alle posters in dit topic anti-Real zijn en eigenlijk alleen maar komen zeiken en met goed onderbouwde argumenten (ik citeer: "Hebben die mongolen weer verloren dan?" ) hun afkeer voor de club uitspreken. Dan is voor mij de lol er eerlijk gezegd wel een beetje af...
Waarom denk je dat ik laatste tijd zo weinig post Elke keer dezelfde clownen met de zelfde verhaaltjes. Als ze nou eens met wat anders zouden komen ok maar niet TELKENS de zelfde flauwekul. Verder vind ik het wel leuk om te zien hoeveel anti-madrilenen er zijn Er zijn altijd al meer mensen voor de Underdog geweest omdat de beste meestal wint. Het gaat hier trouwens nergens meer over in dit topic.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22725599
Ajax is nou niet echt een underdog te noemen, toch lijken de meeste Fokkers voor Ajax te zijn. Het regent Ajax topics hier.

Maar goed, meer Real Madrid nieuws. Morientes wilt naar Liverpool alleen volgens 1 of andere transfer regel mag hij pas aan het einde van het seizoen vertrekken. David Beckham flirt met Arsenal, terwijl Chelsea ook al op hem heeft geloerd. Verder nog een mooi stuk van Figo gelezen waarin hij zijn waardering voor Barcelona uitspreekt. Desondanks heeft hij er nog vertrouwen in omdat hij vind dat die 9 punten nog zeker te overbruggen zijn. Als Barca fan hoop ik natuurlijk van niet.
Viper 4 life
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:51:53 #111
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22725724
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:31 schreef Showtime het volgende:
Kan ik bij inkomen Tommie_Hillfigo, het moet wel gezellig blijven.

Maar zijn er nooit veel Real Madrid aanhangers op FOK! geweest dan, of houden ze zich ineens een beetje rustig omdat het zo slecht met de club gaat.
Ik post niet zo veel omdat ik zwaar getroffen ben door de griep en meer lig te slapen dan dat ik wakker ben. Wat die supporters van die andere clubs betreft laat ze lekker lachen. Real kent in zijn clubhistorie meer mooie dan slechte seizoenen. We shall return with a vengeance!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:00:51 #112
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22725926
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik post niet zo veel omdat ik zwaar getroffen ben door de griep en meer lig te slapen dan dat ik wakker ben. Wat die supporters van die andere clubs betreft laat ze lekker lachen. Real kent in zijn clubhistorie meer mooie dan slechte seizoenen. We shall return with a vengeance!
Beterschap mede-Madrileen!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:02:29 #113
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22725960
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:45 schreef Showtime het volgende:
Ajax is nou niet echt een underdog te noemen, toch lijken de meeste Fokkers voor Ajax te zijn. Het regent Ajax topics hier.

Verder nog een mooi stuk van Figo gelezen waarin hij zijn waardering voor Barcelona uitspreekt. Desondanks heeft hij er nog vertrouwen in omdat hij vind dat die 9 punten nog zeker te overbruggen zijn.
Ik bedoelde meer dat iedereen gewoon jalours is dat ze niet even veel prijzen hebben als Real Verder ben je een super-debiel als je denkt dat het seizoen nu al afgelopen is
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:06:19 #114
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22726049
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:00 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Beterschap mede-Madrileen!
Dank Jojo. Hopelijk kunnen we vanavond lachen(Real winst en Maccabi ook!) en morgen nog harder als AC Milan die Catalaantjes San Siro uit schoppen. Kaká
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22726310
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Ik post niet zo veel omdat ik zwaar getroffen ben door de griep en meer lig te slapen dan dat ik wakker ben. Wat die supporters van die andere clubs betreft laat ze lekker lachen. Real kent in zijn clubhistorie meer mooie dan slechte seizoenen. We shall return with a vengeance!
Inderdaad beterschap, je hebt nu in ieder geval een goed excuus om op de bank te gaan liggen en vanavond op Canvas in te schakelen om Real tegen Kiev te kijken. Toch wel aardig van onze zuiderburen dat ze er voor kiezen om deze wedstrijd uit te kiezen.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het probleem is denk ik ook dat ze vrijwel elke wedstrijd noodgedwongen in een andere opstelling moeten spelen, ze raken gewoon niet op elkaar ingespeeld en dat lijkt me op dit moment toch van groot belang. Nu zijn Beckham en Samuel er weer niet, speelt Helguera weer centraal terwijl ie zaterdag nog op het middenveld stond. Verder creeren ze bar weinig kansen voor een ploeg met zoveel aanvallende potentie. Gelukkig heeft Ronaldo weer het net gevonden en we zullen zien of Owen z'n plek in de basis kan rechtvaardigen met z'n eerste goal.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:32:04 #116
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22726602
Ook bedankt Tommie!
Ik had het aardiger van onze Zuiderburen gevonden als ze die Anderlechtmatch van morgen hadden laten schieten voor AC- Barca.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22726736
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had het aardiger van onze Zuiderburen gevonden als ze die Anderlechtmatch van morgen hadden laten schieten voor AC- Barca.
Nu je het zegt, daar had ik niet eens aan gedacht!! NOS zendt natuurlijk PSV uit, hè balen...dat had mij ook een leuke wedstrijd geleken om te kijken. We krijgen hoop ik toch wel een lange samenvatting!?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:42:46 #118
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22726842
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:37 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Nu je het zegt, daar had ik niet eens aan gedacht!! NOS zendt natuurlijk PSV uit, hè balen...dat had mij ook een leuke wedstrijd geleken om te kijken. We krijgen hoop ik toch wel een lange samenvatting!?
Dat wel, gelukkig. De VRT zendt ook vaak in de rust een uitgebreide samenvatting van de eerste helft van de kraker van die dag uit. Hij is ook live op het voetbalkanaal maar dat heb ik jammer genoeg niet.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22726917
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:02 schreef jojomen4 het volgende:
Verder ben je een super-debiel als je denkt dat het seizoen nu al afgelopen is
Kost me enige moeite om hierop niet te reageren, maar doe het toch maar. Die 9 punten overbruggen jullie nooooooooooooooooooit!
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:19 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Toch wel aardig van onze zuiderburen dat ze er voor kiezen om deze wedstrijd uit te kiezen.
Stuk interessanter dan wat Nederland uitzendt ieder geval, voor mij dus ook de Belgische zender vanavond.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had het aardiger van onze Zuiderburen gevonden als ze die Anderlechtmatch van morgen hadden laten schieten voor AC- Barca.
Zeker balen dat Anderlecht morgen speelt. Had liever gehad dat ze vandaag speelde dan hadden we morgen AC-Barca kunnen zien. Maar goed, ben blij voor jullie hoor. Lekker vanavond Real en wij morgen geen Barca.

Leuk nieuwtje voor op het middenveld.
quote:
Real Madrid supremo in Joaquin talks
tribalfootball.com - October 19, 2004

Real Madrid president Florentino Perez was spotted in conversation with Betis ace Joaquin after Saturday's 1-1 draw.

Winger Joaquin has been a long-term target for Perez and AS says the Real supremo joked with the Spanish international: "We'll have to see when you come and join us."

Perez sees the youngster as a successor to Luis Figo on the right-side of Real's midfield and the fact that no new contract offer has been made to the Portuguese veteran suggests Real are preparing a change.
Bron: tribalfootball.com
Viper 4 life
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:45:44 #120
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22726923
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:48:34 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22726994
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:45 schreef Showtime het volgende:

[..]

Kost me enige moeite om hierop niet te reageren, maar doe het toch maar. Die 9 punten overbruggen jullie nooooooooooooooooooit!
[..]
Dat was dus niet persoonlijk maar algemeen misschien dan je je aangesproken voelt
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22727275
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:45 schreef Showtime het volgende:

[..]

Die 9 punten overbruggen jullie nooooooooooooooooooit!
[..]
Barcelona dichtte vorig jaar een kloof van 18 punten met Real, dus zeg nooit nooooooooooooooooooit!
pi_22727322
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:00 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Barcelona dichtte vorig jaar een kloof van 18 punten met Real, dus zeg nooit nooooooooooooooooooit!
touche

Dat moet zeker een inspiratiebron voor Real zijn.
Viper 4 life
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:06:17 #124
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22727400
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:02 schreef Showtime het volgende:

[..]

touche

Dat moet zeker een inspiratiebron voor Real zijn.
Net als dat strategie van Lorenzo Sanz voor Barca een inspiratiebron is. Lenen, lenen, lenen en bij god niet weten hoe het terug te moeten betalen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 21:58:37 #125
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22734299
Wat moeten we met Owen? Ik vroeg me dit, met velen anderen, 2 maanden geleden af.

Owen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')