Aurora je topic samenvatting is brilliant:
eindelijk heb ik 's een keer een samenvatting dat ik mensen zelf kan laten lezen. want vertellen over david icke's bevindingen, omdat je het overgrote deel in hart & ziel begint te geloven, is heel moeilijk. zeker omdat de meesten (en ik spreek nu ff alleen over nederland) helemaal de andere kant op kijken. iedereen zit in de maalstroom van huisje, boompje, besstje & carriere maken & zoveel mogelijk verdienen zodat ook jij je kop boven water kan houden strax.
anywayz,. als de jaartellingen nog goed zijn betekent dat we in 8 jaar tijd naar een NWO of afbraak van de wereld gaan. zoals jij ook zo vaak heb kunnen lezen, beginnen de meesten van ons (die overtuigd beginnen te raken van Icke e.a. ) aardig gefrusteerd te raken in hoe we dit nu tegen moeten gaan (er zijn maar 8 jaren over).
Na het lezen van jou stuk ben ik nu helemaal overtuigd, dat we onszelf alleen maar kwaad gaan doen door recht tegen die reptilians in te gaan (ook al is het nog zo verleidelij en het 1e waar je aan denkt)
quote:He also strongly advised me in relation to the serpent race;"Don't go there". Why, when the evidence, ancient and modern, is so enormous?
als we de strijd van daaruit willen bestrijden is het zaak dat je al je spirituele krachten weer uit je ziel haalt, waar deze opgeslagen liggen.
De krachten van de groep serpents is zo groot dat zelfs een heel groepje (niet spiritueel getrainde) mensen geen enkele kans maakt om de groten der aarde van hun voetstuk te stoten. Ik denk dat als je een offensief start om met dat groepje in de politiek te gaan zitten en zo het publiek kenbaar te maken, dat er iets aan de hand is: ik denk dat men van een koue kermis thuis zal komen als ze het al niet onmiddelijk hebben moeten bekopen met hun leven. Je weet: sommige gebeurtenissen zijn nog veel erger dan de dood. So Beware!
Wat dan wel te doen?
- wat dacht je van jezelf spiritueel ontwikkelen? en hierdoor krachtiger worden zodat je dit kunt overdragen op je medemens.
- wat dacht je van intern steeds meer onder je eigen mensen onder de aandachtbrengen
- misschien een keer met een Fok! groep een anonieme samenvatting aan alle nederlanders versturen < geloof me: ook al gelooft de helft het niet > dit zal zeker onderwerp van gesprek worden voor de komende dagen
- bepaalde zaken zoals bevoorbeeld besmette voeding (coloa, broccoli etc) zwaar boycotten
- je eigen kinderen beginnen te leren in wat voor wereld we werkelijk leven
etc. etc.
Ik begin dus steeds meer overtuigd te raken van het feit dat dat the way is om het licht te verspreiden. Als iedereen de donkere energieen en alles wat daar uit voortkomt begint te negeren, zal dat een veel groter effect hebben op de afbraak van deze groep.
Immers hun wapen is MASS-control. en MASS-control betsaat niet meer als de rest van de wereld NIET MEER naar hun luistert.