abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 november 2004 @ 23:44:54 #251
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23154714
ik heb vannacht rattle and hum video opgezet bono met lang haar
ben benieuwd of die litho van van leest wta is.. dalijk is het met bono en strooien hoed
pi_23161185
quote:
Op zondag 7 november 2004 09:37 schreef m021 het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens?

Van wij-zijn-echte-U2-fans-want-we-hebben-alle-albums-origineel zijn jullie opeens overgestapt naar yay-het-nieuwe-album-is-uitgelekt-illegaal-downloaden-maar! ?

* Mister_Slide gaat wachten tot hij 'echt' uit is
Nee hoor

Ik wacht met je mee
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_23165019
Hmm, dit is wel wennen. Had toch een iets ruiger album verwacht na het horen van Vertigo, maar dat valt me wel tegen. De rest van het album is toch vrij rustig, dromerig. Niet dat per definitie slecht hoeft te zijn, maar daar moet ik 'm toch nog iets vaker voor luisteren.
pi_23167160
Dit is duidelijk mijn favoriet van het album:

Original Of The Species

pi_23175966
Goed, dit is mijn oordeel! Ik heb de nrs ook een rating gegeven

kunnen worden opgevuld met een
Een is een halve



Vertigo

Hoewel ik ondertussen al een overdosis krijg, terwijl het nummer vandáág pas op single is verschenen, blijft het een lekker nummer. Geeft een positieve oppepper voor als je ingekakt bent!

Miracle Drug

Lekker ouderwets no-nonsense U2-nummer. Niet iets aparts, maar gewoon lekker me de typische U2-riedeltjes.

Sometimes You Can't Make It On Your Own

Geweldig nummer. Echt super. In ieder geval het allermooiste gevoelige nummer dat U2 in mijn ogen ooit gemaakt heeft.

Love And Peace Or Else

Ik hou wel van donkere bass-geluiden enz in het begin! Daarna bluest het lekker door! Beetje uit de Rattle and Hum periode achtig : )

City Of Blinding Lights

Ik weet niet wat het is, maar ik heb helemaal niks met dit nummer. Te dertien-in-een-dozijn denk ik.

All Because Of You

Een must voor de auto en een must om vooral hárd te draaien!


A Man And A Woman

Heeeerrrlijk nummer. Ik vind het zo’n snelweg-nummer, als je op een regenachtige dag op vakantie gaat en je rijdt in Duitsland en dat dan af en toe een auto je met een noodgang voorbij sjeest. Oftewel: lekker dromerig. Stomme bijgedachte misschien maargoed, soms zit ik zó vréémd in elkaar….

Crumbs From Your Table

Super!!! Dit is de oude U2 zoals de mensen hen willen zien denk ik, die het album te rustig (en saai?) vinden. In mijn ogen een singlekandidaat en het knalt er zó in, dat ik best durf te gokken dat ze de concerten met dit nummer starten en niet met het dan voor de hand liggende Vertigo. En in het begin de belletjes uit Electrical Storm

One Step Closer

Eentje voor de moeite van het inzingen. Vind het een beetje een ‘geforceerd’ rustig nummer. Niet mijn ding.

Original Of The Species

Lekker nummer, de echte U2 geluiden weer (eigenlijk heel vaak idd), hou er wel van. Niet echt een sterke tekst, dat is weer jammer. Althans, qua tekst hebben ze al zovéél nummers als deze geschreven. Maar ook lekker dromerig en als muziek mij weg kan laten zinken in mijn gedachten, dan zit het echt goed.

Yahweh

Mwoah, had dan een wat heftiger nummer als laatste op de cd gezet, het nummer heeft wel wat, maar vind het nét een ballad te veel.

Eindconclusie:

Een erg, erg goed album en zeker beter dan All That You Can Leave Behind. Een album dat gevoel en emotie uitstraalt en je aan het denken zet. Als het niet de tekst is, dan wel de muziek of een combinatie ervan. Steeds ontdek ik weer andere dingen. Kan me voorstellen dat niet iedereen kapot is van dit album. Het is maar net hoe je zelf muzikaal in elkaar steekt! Er zitten in ieder geval meer dan genoeg typische U2-geluiden in, van zowel de jaren ’80 als ’90. Nu eens een keer niet vernieuwend, maar eigenlijk een soort verzameling van wat ze kunnen. Ach, ze zijn de 40 ook al gepasseerd, zullen we maar zeggen.
pi_23177451
http://www.ultimate-guita(...)it.html?200411080641
quote:
U2 Drummer To Quit

U2 drummer Larry Mullen is considering leaving the Irish band to become an actor, reports Ananova. Mullen said: "I might take on a new challenge of doing some acting. I like the idea of going to it late.

"But the band is all I've ever wanted, and I get paid for it. I don't want to sound smug, but I've got the best job in the world. But different things come into play now that we've all got families. We don't have the freedom we once had."

U2's latest single Vertigo is released today.
pi_23177478
http://icwales.icnetwork.(...)-gold-name_page.html
quote:
We love ...U2's sonic gold Nov 8 2004
David Williamson, Western Mail


THE biggest event this November was the US presidential election. Yes, it's been the most interesting such contest in quite a while, but for millions of people on every continent it is the promise of a new U2 album which has cloaked this month in an anticipatory aura.

On November 22 How To Dismantle An Atomic Bomb will be released, and within minutes its lyrics will be the subject of Shakespearean levels of literary criticism on internet sites.

It's four years - an Olympic wait - since the Irish band last brought out a full CD's worth of new songs. If releases are staggered to starve fans into excitement, this is a tactic which works.

There was a three-year gap between All That You Can't Leave Behind and the puzzling Pop, which came four years after the fin de siecle sounds of Zooropa. During these long periods, children can be conceived, born and sent into education, and U2's salvos of songs are listened to, interpreted and discussed into the early hours.

Few bands enjoy such a trusted relationship with their fans. Even if an album is a "grower" and needs months of listening before its subterranean levels of sound and literary allusions can be mined, by the time tour comes around these listeners will feel content they possess sonic gold.

Buying the latest album is what it must have been like for the first readers of the Lord of the Rings saga when a new epic appeared on shelves. U2 fans this month have the pleasure of finding where a band once known as the conscience on eight legs have journeyed artistically, spiritually and politically.

A close reading of the lyrics and watching of the videos would also reveal an admiration for Wim Wenders's film about angels in Berlin, Wings of Desire. Other cultural icons whose fingerprints are found in the U2 canon include authors Salman Rushdie and Raymond Carver, and New York graduate of The Velvet Underground, Lou Reed. Being an ardent U2 fan is thus a bit like enrolling on a correspondence course designed to take the student on a ride through civilisation's most glittering moments, in which no distinction is drawn between old or new or low or high art.

Although they remain one of the three most recognisable bands on this planet, somehow U2 have not been ensnared in the bonds of celebrity. Bassist Adam Clayton's brief romance with model Naomi Campbell was well-documented by the tabloids, but since then the four men seem quite untroubled by paparazzi.

Edge, the guitarist, has been left alone to invent new sounds, and the details of the private life of drummer Larry Mullen are better hidden than a leprechaun's proverbial pot.

Bono's campaigning for justice in Africa has been so effective and relentless he can seem more of an radical advocate than a recording artist, but his speech at the last Labour party conference shocked the political class with its understated passion.

As ambassadors for modern Ireland, they emerged from a society plagued by a sense of inferiority to England and bedeviled with mediocre politicians and the spectre of terrorism. Somehow they did not become The Chieftains with louder amps, but forged a vision of an Ireland where faith was not a prison but a prism through which to gaze, and where diversity did not mean dilution.

Their journey is far from finished. At a time when the static on the radio is more interesting than many of the tunes, it's a cause for joy we can look forward to the return of the kings.
  maandag 8 november 2004 @ 22:21:56 #258
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23177931
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ultimate-guita(...)it.html?200411080641
[..]
dat die ut maar laat sgop hem eigenhandig trug
pi_23180202
http://www12.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=14689

voor degenen die 'm nog niet hebben besteld:
U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb (Limited Edition With Bonus DVD & Booklet) voor 16,99 pond.
pi_23192241
Ha! De redactie van ... is zo lief om de nieuwe U2 te downloaden! Klinkt niet verdomd slecht, zeg ik met een ietwat kromme zin!
pi_23193088
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ultimate-guita(...)it.html?200411080641
[..]
waaaaaaaaah, maar hopen dat Ananova te hard aan zijn duim gezogen heeft
pi_23193432
Hm valt me nu pas op dat Edge ook een deel van Miracle Drug zingt...
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:51:31 #263
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23193644
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef Murray het volgende:
Hm valt me nu pas op dat Edge ook een deel van Miracle Drug zingt...
spuit elf...
pi_23201890
Neva... of iemand anders... ik wil ook!
Ja, ik koop ook het origineel... maar dat is nog zooooo lang wachten.
Dus... wie ow wie kan hem naar me mailen of morgen via MSN naar me versturen?
je kan me mailen op alleswatjijwiltvoorhetapenstaartje at het-kleintje.nl

Alvast tnxie!
pi_23202015
Ben benieuwd wat m'n ma (toch behoorlijk U2-fan, of iig dat was ze wel geloof ik) van de cd vindt. Heb em maar alvast even gedownload voor der. Ik zelf vond het wel erg goed klinken, al is het niet helemaal mijn muziek. Live staat het vast als een huis, I'm sure of that tho

Wanneer kwamen ze ook alweer in NL? Denk dat ik maar es kaartjes ga halen dan.
pi_23202535
Klinkt goed
Niet echt de ruige rock/gitarenplaat die ik had verwacht. Hoor er wel diverse oudere U2 stijlen in
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:16:58 #267
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23203944
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Kleintje het volgende:
Neva... of iemand anders... ik wil ook!
Ja, ik koop ook het origineel... maar dat is nog zooooo lang wachten.
Dus... wie ow wie kan hem naar me mailen of morgen via MSN naar me versturen?
je kan me mailen op alleswatjijwiltvoorhetapenstaartje at het-kleintje.nl

Alvast tnxie!
kleintje je hebt mail
pi_23205923
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef =HellFire= het volgende:
Denk dat ik maar es kaartjes ga halen dan.
Als de kaartjes al te koop waren, had het vast wel in dit topic gestaan...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:45:42 #269
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23207403
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef m021 het volgende:

[..]

Als de kaartjes al te koop waren, had het vast wel in dit topic gestaan...
En dan waren ze ook al wel op...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23209343


,,Nou eeehhh... morgen eehhh... maar eens naar het postkantoor he rond een uurtje of elf.... dan...."
pi_23210577


Zijn dat soort tickets eigenlijk ook online te koop? Ik ben eigenlijk meer een 's ochtends-vroeg-achter-de-compu persoon dan een 's ochtends-vroeg-bij-het-postkantoor persoon.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  woensdag 10 november 2004 @ 08:17:08 #272
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23210794
dat heeft juist wel wat hoor, om een uurtje of 5 a 6 met je thermos kannetje naar het postkantoor.
Zak chips dr bij, vernikkelen van de kou.
En dan om 9 uur door het dolle omdat jij wel kaartjes hebt, of omdat de computer van de ticketservice het niet doet...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23210946
Ach, dat vernikkelen van de kou hoeft van mij niet. Ze hadden het beter van de zomer in de voorverkoop kunnen doen. Fuck, het is nu 's morgens vroeg echt ijskoud!
pi_23212005
Er is nog niks bekend van een voorverkoop he?
pi_23212130
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er is nog niks bekend van een voorverkoop he?
Nope. Want er zijn ook nog geen data bekend .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')