abonnement Unibet Coolblue
pi_22170536
Is er iemand die de Orange SPV C500 (ook wel beken als de Qtek 8010) in bezit heeft?
ik wil deze smartphone namelijk kopen, maar ik wil weten, of er vanuit Orange aanpassingen opzitten. Zoals menu's, logo's (in menu's en met foto's maken) en nog meer.
Als dit zo is, denk ik dat ik een losse Qtek koop, anders weet ik niet of je de software kunt laten resetten naar origineel, want orange betaalt natuurlijk ook geld, om die software te mogen aanpassen.
Verder was een beoordeling van het toestel op zich ook wel makkelijk

Alvast bedankt!

Jorn
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22174776
volgens mij ben ik de enige die dit toestel wat vind of sow...
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22176560
Geweldig toestel echt een aanrader. Supersnel, klein, scoort erg goed in benchmarks.. goede camerakwaliteit, super helder scherm.. Behalve deze heb ik ook nog de Motorola MPx220, MPx200 en Mitac Mio 8390. Binnenkort een review op NieuweMobiel.nl.



Vraag maar raak over deze toestellen.
url
pi_22180386
Ik heb er ook een sinds Dinsdag. Een geweldig toestel met ontzettend veel mogenlijkheden.
Maar ik heb toch een vraag: als ik een mp3 nummer heb geladen en ik wil het afspelen zie ik wel rechtsonder de tijd verstrijken maar ik hoor niets. Kan dit aan de bitrate (192) liggen? Als hij ook nog goed mp3tjes afspeeld ga ik morgen meteen een kaartje van 256MB kopen.
Weet iemand een oplossing?
woef
pi_22180458
Hopen dat ie beter is dan zn voorganger
Orange is in elk geval kut
en zn voorganger gaat vanzelf vastopen
Dan duurd het meer dan een maand voordat je hem terug hebt!
pi_22180617
Ik heb nog geen vastlopers gehad en ik heb toch veel gedaan op dat ding.
Nu nog mp3 afspelen.
woef
pi_22180632
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:20 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb er ook een sinds Dinsdag. Een geweldig toestel met ontzettend veel mogenlijkheden.
Maar ik heb toch een vraag: als ik een mp3 nummer heb geladen en ik wil het afspelen zie ik wel rechtsonder de tijd verstrijken maar ik hoor niets. Kan dit aan de bitrate (192) liggen? Als hij ook nog goed mp3tjes afspeeld ga ik morgen meteen een kaartje van 256MB kopen.
Weet iemand een oplossing?
Je earpeace volume (volume koptelefoon) harder zetten. Dat gaat het het schuifje aan de linker kant. Iets anders kan ik ff niet bedenken
url
pi_22180961
Sorry dat ik aan dit tostel even ging twijfelen. Hij doet het .
Nu morgen op zoek naar een geheugenkaartje, want ik wil die zo snel mogenlijk. Weet iemand waar in Amsterdam die dingen verkocht worden? Anders maar via internet.
woef
pi_22231371
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef bbfakir het volgende:
Sorry dat ik aan dit tostel even ging twijfelen. Hij doet het .
Nu morgen op zoek naar een geheugenkaartje, want ik wil die zo snel mogenlijk. Weet iemand waar in Amsterdam die dingen verkocht worden? Anders maar via internet.
in A'dam weet ik niet (misschien bij Dixons, MediaMarkt oid), maar op internet wel:

http://www.memoryshop.nl/type/mini-Secure-Digital

of:

http://www.digitalwarehouse.nl/

Ik wil die GSM ook hebben!! maar ik wil het nieuwe model met die 5-richtings-joystick (oftewel de Qtek 8020, ik neem aan dat je de Qtek 8010 hebt?)

Grtz
Jochurt
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22231527
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
Geweldig toestel echt een aanrader. Supersnel, klein, scoort erg goed in benchmarks.. goede camerakwaliteit, super helder scherm.. Behalve deze heb ik ook nog de Motorola MPx220, MPx200 en Mitac Mio 8390. Binnenkort een review op NieuweMobiel.nl.

Vraag maar raak over deze toestellen.
Bedankt voor je reactie en je info! ik wil graag die nieuwe versie van de C500 hebben.
dit is het model 8010 van Qtek en ik wil graag de 8020, die is qua specificaties precies gelijk, maar heeft alleen een andere layout. Toetsen anders geplaatst en 5-richtings-joystick.
Weet je misschien wanneer die uitkomt?

8010


8020


Die C500 is origineel van orange he? zit daar ook veel crap op? zoals menu's van orange, die je er niet uit kunt gooien, orange logo in de foto's enz?
En hoe zit het eigenlijk met de garantie, moet je naar Orange gaan als er iets stuk is? En kun je ook gratis software updates laten doen?

Grtz,

Jorn
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22241732
Wat die Qteks betreft weet ik niet wanneer die exact uitkomen. Denk volgende maand ofzo. Maar je zal er stukken meer voor betalen dan bij Orange omdat ze nou eenmaal niet provider-branded zijn. Maakt het een stuk goedkoper. Heb je al eens nagedacht over de T-mobile SDA? Komt incm. t-mobile wat sowieso al een stuk betere aanbieder is, bovendien is het toestel veel mooier (bijna gelijk aan Qtek 8020)

Je hebt wel Orange zooi op die C500 maar dat is slechts één thema. Gewoon zelf een ander thema kiezen en je bent klaar. Windows Mobile is heerlijk flexibel met XML-thema's waar aan je zelf nog lekker kunt prutsen ook.

En om je nou te ergeren aan een Orange opstartlogo... neuh. Desnoods kun je er later alsnog een firmware upgrade van Qtek/iMate eroverheen doen. Firmware upgrades zijn altijd gratis bij Orange, dit is wel een uitstekend stukje service. Of je een soort verzekering hebt weet ik niet heb ik me niet in verdiept.
url
  maandag 27 september 2004 @ 18:52:04 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_22241855
De Oraneg SPV C500 is echt een toptoestel! Supersnelle menu's en reactie, sterk verbeterde standby- en beltijd, leuk design, cameraatje erop is oke maar niet super ofzo, joystick werkt prima, geluidskwaliteit is goed en opties in het
telefoongeheugen zijn overaanwezig

mijn beoordeling: 9 out of 10
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22253419
quote:
Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat die Qteks betreft weet ik niet wanneer die exact uitkomen. Denk volgende maand ofzo. Maar je zal er stukken meer voor betalen dan bij Orange omdat ze nou eenmaal niet provider-branded zijn. Maakt het een stuk goedkoper. Heb je al eens nagedacht over de T-mobile SDA? Komt incm. t-mobile wat sowieso al een stuk betere aanbieder is, bovendien is het toestel veel mooier (bijna gelijk aan Qtek 8020)

Je hebt wel Orange zooi op die C500 maar dat is slechts één thema. Gewoon zelf een ander thema kiezen en je bent klaar. Windows Mobile is heerlijk flexibel met XML-thema's waar aan je zelf nog lekker kunt prutsen ook.

En om je nou te ergeren aan een Orange opstartlogo... neuh. Desnoods kun je er later alsnog een firmware upgrade van Qtek/iMate eroverheen doen. Firmware upgrades zijn altijd gratis bij Orange, dit is wel een uitstekend stukje service. Of je een soort verzekering hebt weet ik niet heb ik me niet in verdiept.
bedankt men! ik ben eigenlijk heel erg tevreden over Orange en ik snap wat je bedoeld, maar ik bel wel geregeld in Duitsland en dan heb ik liever alle kosten uit 1 bundel, dan dat ik achteraf nog vanalles moet betalen. Maar die SDA was idd wel hetzelfde als die Qtek 8020, maar dan samengesteld voor T-Mobile.

Maar je weet dus niet of je ook bij T-Mobile gratis software updates kunt laten doen?
Verzekering daar doelde ik met garantie eigenlijk niet zo op. Meer van waar moet ik met het toestel heen als er iets aan is? Duurt het een maand voordat je hem terug hebt? Kijk bij SE en Nokia heb je van die Servicepoints, maar ik neem aan dat je met de SPV terug naar Orange moet, toch?

bedankt iig!!
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22253492
quote:
Op maandag 27 september 2004 18:52 schreef Adelante het volgende:
De Oraneg SPV C500 is echt een toptoestel! Supersnelle menu's en reactie, sterk verbeterde standby- en beltijd, leuk design, cameraatje erop is oke maar niet super ofzo, joystick werkt prima, geluidskwaliteit is goed en opties in het
telefoongeheugen zijn overaanwezig

mijn beoordeling: 9 out of 10
bedankt voor je reactie! dus de standby tijd is wel redelijk? moet ik daarbij denken aan 2 dagen, met BLT aan en veel gebruik, of lukt 4 dagen ook?
Die camera boeit me eigenlijk niet zoveel, want foto's maak ik toch niet zo veel. Misschien wel filmpjes, maar die kwaliteit zal helemaal bagger zijn. Heb je geen orange logo's onderaan in je beeld, als je foto's maakt? Joystick? heeft de C500 een joystick? We hebben het toch over de C500, oftewel de Qtek 8010? of heb jij de Qtek 8020 al?
volgens mij hoor ik een lama schijten!
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:19:28 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_22261825
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 09:48 schreef jochurt27 het volgende:

bedankt voor je reactie! dus de standby tijd is wel redelijk? moet ik daarbij denken aan 2 dagen, met BLT aan en veel gebruik, of lukt 4 dagen ook?
Die camera boeit me eigenlijk niet zoveel, want foto's maak ik toch niet zo veel. Misschien wel filmpjes, maar die kwaliteit zal helemaal bagger zijn. Heb je geen orange logo's onderaan in je beeld, als je foto's maakt? Joystick? heeft de C500 een joystick? We hebben het toch over de C500, oftewel de Qtek 8010? of heb jij de Qtek 8020 al?
je moet daarbij denken aan twee dagen met uurtje of 3 bellen, waarvan 1 met bluetooth headset in de auto.. verder veel sms, omdat het toch gratis is in het weekend Het enige Orange logo zit op de buitenkant bovenaan en in het opstartscherm, voor de rest nergens Orange dingen in m'n theme. En de C500 heeft wel degelijk een joystisck, hoewel dat misschien niet de juiste omschrijving is: maar het is iig een knop die 4 richtignen uit beweegt in het midden

gewoon een superphone voor niet teveel geld
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22279797
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

je moet daarbij denken aan twee dagen met uurtje of 3 bellen, waarvan 1 met bluetooth headset in de auto.. verder veel sms, omdat het toch gratis is in het weekend Het enige Orange logo zit op de buitenkant bovenaan en in het opstartscherm, voor de rest nergens Orange dingen in m'n theme. En de C500 heeft wel degelijk een joystisck, hoewel dat misschien niet de juiste omschrijving is: maar het is iig een knop die 4 richtignen uit beweegt in het midden

gewoon een superphone voor niet teveel geld
mhoa, standby is redelijk dan he? ik bel geen 3 uur in 2 dagen! en ook heb ik nog geen BLT headset, maar staat BLT wel constant aangeschakeld. Maar tussen BLT ingeschakeld hebben en het constant gebruiken met headset, zit ook een groot verschil! SMS doe ik ook veel.
Dus verder geen orange sporgen te bekennen, buiten het logo op de foon en een Orange menu?
tja, joystick is idd niet de juiste omschrijving, want daarbij denk ik aan een knuppeltje a la SE T610
maar beweegt die knop dan in 4 richtingen, of kun je hem ook indrukken?

Grtz
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22287091
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:27 schreef jochurt27 het volgende:

[..]

mhoa, standby is redelijk dan he? ik bel geen 3 uur in 2 dagen! en ook heb ik nog geen BLT headset, maar staat BLT wel constant aangeschakeld. Maar tussen BLT ingeschakeld hebben en het constant gebruiken met headset, zit ook een groot verschil! SMS doe ik ook veel.
Dus verder geen orange sporgen te bekennen, buiten het logo op de foon en een Orange menu?
tja, joystick is idd niet de juiste omschrijving, want daarbij denk ik aan een knuppeltje a la SE T610
maar beweegt die knop dan in 4 richtingen, of kun je hem ook indrukken?

Grtz
Ik doe met normaal gebruik een hele week met het toestel! En da's 10 minuutjes bellen op een dag en een paar SMS'jes sturen. T9 werkt zo ontzettend fijn op dit toestel echt zalig. De bedieningstoets is 5-richtings: Je kunt em 4 kanten op bewegen (links en rechts het korte stukje) en 'm indrukken.

Ik heb m trouwens alweer moeten inleveren van Orange Ze wilden hem terug.. Maar ik heb nu de Motorola MPx220, die eigenlijk nét ff stoerder is.
url
pi_22325626
quote:
Op woensdag 29 september 2004 16:15 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Ik doe met normaal gebruik een hele week met het toestel! En da's 10 minuutjes bellen op een dag en een paar SMS'jes sturen. T9 werkt zo ontzettend fijn op dit toestel echt zalig. De bedieningstoets is 5-richtings: Je kunt em 4 kanten op bewegen (links en rechts het korte stukje) en 'm indrukken.

Ik heb m trouwens alweer moeten inleveren van Orange Ze wilden hem terug.. :'( Maar ik heb nu de Motorola MPx220, die eigenlijk nét ff stoerder is.
een week! dat zal bij mij dan ook wel zo zijn, want ik sms meer dan ik bel. Is die met BLT aan of uit?
Werkt die bedieningstoets een beetje makkelijk? want een joystick lijkt mij confortabeler...

je SPV teruggeven? wat een onzin! misschien domme vraag, maar waarom moesten ze hem terug dan? geloof best dat die Motorola vet is, maar ik wil echt geen gsm met flip-front, die zijn me veels te dik. Dan zou ik denk ik eerder voor de MPX100 gaan, die is tenminste ook niet zo dik.

Grtz

p.s. heeft de SPV office ondersteuning? Word, Powerpoint? En PDF Files?
ik zie dat die MPX220 dat wel heeft, best mooi toestelletje overigens...
is toch dunner dan ik had gedacht!! misschien toch een mooie optie!
wat kost die dan bij Orange?

[ Bericht 6% gewijzigd door jochurt27 op 01-10-2004 11:24:19 ]
volgens mij hoor ik een lama schijten!
pi_22392035
niemand meer?
volgens mij hoor ik een lama schijten!
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:00:03 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_22392584
de MPX100 heeft Motorola gecancelled
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22392709
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:00 schreef Adelante het volgende:
de MPX100 heeft Motorola gecancelled
houdt dit nu in dat ie niet komt?
of dat ie later komt? want lijkt me een behoorlijk mooi toestel
volgens mij hoor ik een lama schijten!
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:06:58 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_22392725
het toestel komt niet op de markt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22392822
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:06 schreef Adelante het volgende:
het toestel komt niet op de markt
sorry...
behoorlijk jammer... maar dan heb ik iig 1 toestel minder om te twijfelen...
dus de Qtek 8020 of de Motorola MPx220, ligt natuurlijk een beetje aan de prijs...
volgens mij hoor ik een lama schijten!
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:14:46 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_22392855
ik vond het ook een mooi alternatief, ben nl niet zo weg van klepjestelefoons
uiteindelijk toch maar voor de c500 gegaan en dat bevalt nog steeds prima
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22392915
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef Adelante het volgende:
ik vond het ook een mooi alternatief, ben nl niet zo weg van klepjestelefoons
uiteindelijk toch maar voor de c500 gegaan en dat bevalt nog steeds prima
ik ben ook niet zo voor de flip-modellen, maar zo te zien zit er ook niet echt veel veschil in de C500 en de Motorola MPX220. En volgens mij is de C500 goedkoper, of niet?
Waar moet je met het toestel heen als er iets aan is? Naar orange en sturen zij hem op, zodat je hem 2 weken kwijt bent? of kun je hem zelf naar een reparatie-centre brengen?

Heeft de C500 nou een memo-recorder of niet, want ik hoor sommigen zeggen dat dit nl niet zo is.
Grtz
volgens mij hoor ik een lama schijten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')