abonnement Unibet Coolblue
pi_22101438
Tot mijn grote verbazing is er nog niet eens een topic over Foeke Booy.
Ondanks dat pas Adriaanse tot trainer van het jaar verkozen werd, lijkt me dat deze titel eigenlijk maar voor één man was weggelegd: Foeke Booy.

Booy, won, ondanks het vertrek van spelbepalende spelbepalende spelers zoals Wapenaar, Vreven, Kuyt, etc, twee maal de Amstel Cup en zelfs als enige niet-top 3 club de JC-schaal.

Verder heeft Foeke aangetoond een meestertacticus te zijn. De wedstrijden tegen Ajax uit, Djurgardens en Feyenoord hebben dat wel aangetoond..

Kortom deze man verdient een topic.. en eigenlijk ook een titel, daarom: Foeke Booy: meestertacticus

pi_22101463
Foeke doet het heel goed met Utrecht, maar wordt dit de nieuwe hype?
That's all folks!
pi_22101494
Inderdaad een meestertacticus, ook de AC finale tegen Twente bewees dit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_22101537
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Foeke doet het heel goed met Utrecht, maar wordt dit de nieuwe hype?
Foeke is geen hype..
Foeke is al jaren een goede trainer!!
Ik dacht dat hij wel een eigen topic had, maar dat viel tegen
Daarom bij deze
pi_22101569
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Foeke doet het heel goed met Utrecht, maar wordt dit de nieuwe hype?
Wat, Frenkie die topics opent?

Ik hoop het niet.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22101680
Ach hij kan goed een eenheid smeden, voor de rest zie ik de topkwaliteiten van Foeke niet echt
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 21 september 2004 @ 11:57:36 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_22101701
foeke
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_22101746
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef aldostuta het volgende:
Ach hij kan goed een eenheid smeden, voor de rest zie ik de topkwaliteiten van Foeke niet echt
Dat verbaast me ook niks.
Dat jij dat niet ziet, bedoel ik

Foeke schuift namelijk niet met poppetjes op paper van 4-3-3 naar 4-1-2-2-1 ofzo, maar hij geeft de spelers gewoon aan hoe ze hun taak moeten invullen (gaan de backs, of juist niet om maar een voorbeeld te noemen) en dat is precies hoe je tactiek invult.
pi_22101760
Als zijn tactische zetten blijven werken kan ik nog wel eens van mening veranderen.
That's all folks!
pi_22101771
Eerst Co nu Foeke volgend jaar Maaskant?
pi_22101808
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:01 schreef VoreG het volgende:
Eerst Co nu Foeke volgend jaar Maaskant?
Foeke was vorig jaar al een betere trainer dan Adriaanse
pi_22101864
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat verbaast me ook niks.
Dat jij dat niet ziet, bedoel ik

Foeke schuift namelijk niet met poppetjes op paper van 4-3-3 naar 4-1-2-2-1 ofzo, maar hij geeft de spelers gewoon aan hoe ze hun taak moeten invullen (gaan de backs, of juist niet om maar een voorbeeld te noemen) en dat is precies hoe je tactiek invult.
Wat een onzin, hij wordt nu ineens als top gezien omdat zowel Ajax als Feyenoord weigerden te scoren tegen een zichzelf ingravend Utrecht. En ingraven kunnen wel meer coaches
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22101895
Ik ben het met Frenkie eens.

Knap wat Booy presteert met zo'n middelmatige ploeg
pi_22101923
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:06 schreef aldostuta het volgende:
Wat een onzin, hij wordt nu ineens als top gezien omdat zowel Ajax als Feyenoord weigerden te scoren tegen een zichzelf ingravend Utrecht. En ingraven kunnen wel meer coaches
Volgens mij heeft Utrecht tijdens de JC-schaal het veld beheerst op de alle fronten en dat was ook in de kuip zo afgelopen zondag.

Als ingraven zou werken, zouden alle ploegen dat wel doen tegen Ajax denk je niet
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:09:10 #15
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22101928
Foeke doet het momenteel goed, maar het is jammer dat er dan gelijk weer een hype ontstaat. Vond het gisteren wel leuk om te zien hoe Kieft niet reageerde op de vraag of Foeke tot trainer van het jaar verkozen had moeten worden i.p.v. Co Adriaanse. Het is een goede seizoenstart, maar voorlopig niet meer dan dat. Eerst maar eens echt presteren in Europa en blijven presteren in de competitie en dan zien we aan het eind van het seizoen wel of hij een "meestertacticus" is.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_22101955
Leuk dat gelul over die hype, maar ik kijk dus geen praatprogramma's over voetbal.
En echt presteren in Europa.. 4-0 tegen Djurgardens (4-0!!)
pi_22101999
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Utrecht tijdens de JC-schaal het veld beheerst op de alle fronten en dat was ook in de kuip zo afgelopen zondag.

Als ingraven zou werken, zouden alle ploegen dat wel doen tegen Ajax denk je niet
Feyenoord was zondag beter, maar drukte niet door. JC schaal was gewoon voor Ajax geweest ware het niet dat Soetaers rood kreeg. Lijkt me geen tactische meesterzet van Foeke eerlijk gezegd.........

En noem eens 1 ploeg naast PSV en in mindere mate Feyenoord die zich niet ingraaft in de Arena......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:14:02 #18
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22102008
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Frenkie het volgende:
Leuk dat gelul over die hype, maar ik kijk dus geen praatprogramma's over voetbal.
En echt presteren in Europa.. 4-0 tegen Djurgardens (4-0!!)
Met alle respect, maar Djurgardens
Ik bedoel dus met echt presteren een topclub uit de echte competities (bv. Engeland, Spanje, Italie) uitschakelen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_22102009
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:09 schreef Everett het volgende:
Foeke doet het momenteel goed, maar het is jammer dat er dan gelijk weer een hype ontstaat. Vond het gisteren wel leuk om te zien hoe Kieft niet reageerde op de vraag of Foeke tot trainer van het jaar verkozen had moeten worden i.p.v. Co Adriaanse. Het is een goede seizoenstart, maar voorlopig niet meer dan dat. Eerst maar eens echt presteren in Europa en blijven presteren in de competitie en dan zien we aan het eind van het seizoen wel of hij een "meestertacticus" is.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22102027
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:13 schreef aldostuta het volgende:
En noem eens 1 ploeg naast PSV en in mindere mate Feyenoord die zich niet ingraaft in de Arena......
Rot op naar je eigen neuzentopic
Dit topic gaat over FOEKE en de FC en een keer niet over julle neuzen

Als je het niet begrijpt, hou dan gewoon je mond
pi_22102041
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:14 schreef Everett het volgende:
Met alle respect, maar Djurgardens
2-2 uit bij Juventus
Kampioen van Zweden
pi_22102087
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]


Als je het niet begrijpt, hou dan gewoon je mond
als jij dat ook doet als je er niet meer uit komt...........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22102100
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

2-2 uit bij Juventus
Kampioen van Zweden
2-0 verlies tegen Malmo........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22102163
Foeke doet het idd top.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:21:45 #25
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22102174
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]
2-2 uit bij Juventus
Kampioen van Zweden
Ik wil helemaal niets afdoen aan het succes van Foeke. Het is hem en Utrecht gegund. Ik denk alleen dat het momenteel een beetje gehyped wordt en uit z'n verband gerukt. Maar als je nooit naar voetbal praatprogramma's kijkt dan merk je daar misschien weinig van.

Ik ben dus niet echt onder de indruk van de kampioen van Zweden en bovendien heeft Juventus het uit afgemaakt met 4-1 tegen deze "toppers".
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')