abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2004 @ 09:50:16 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22099591
ik zit met heel veel vragen. en daar zou ik graag eens een medium bij willen raadplegen.
heeft een van jullie dat wel eens gedaan? en weet iemand waar je zinvolle dingen te horen krijgt?
want op die flauwekul-geld-uit-je-zak-klopperij-figuren zit ik niet te wachten.
ik zou dit serieus eens willen proberen.
  dinsdag 21 september 2004 @ 09:58:58 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_22099698
Internet lijkt me tegenwoordig wel een medium dat betrouwbaar genoeg is. Maar je kunt natuurlijk altijd het beste op de kranten vertrouwen...
Action is the enemy of thoughts
pi_22099935
Hi! Kan heel gevaarlijk zijn he, om je in te laten met het verborgene. Het is of goed of kwaad, maar het is niet zomaar onschuldig. Mijn tip vraag het aan God. Veel mensen vinden daarin wijsheid en bevestiging en steun; daarnaast kan het 100% gegarandeerd geen kwaad.
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:20:21 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_22100012
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:15 schreef uhqmby het volgende:
Hi! Kan heel gevaarlijk zijn he, om je in te laten met het verborgene. Het is of goed of kwaad, maar het is niet zomaar onschuldig. Mijn tip vraag het aan God. Veel mensen vinden daarin wijsheid en bevestiging en steun; daarnaast kan het 100% gegarandeerd geen kwaad.
Lees jij weleens het nieuws?
Action is the enemy of thoughts
  Admin dinsdag 21 september 2004 @ 10:22:52 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_22100058
ONZ is een paar deuren verder, offtopic is weg en jullie gaan ergens anders spelen en ja ik heb PMS, dus oprotten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_22100081
yvon

maar even ter zake; je weet denk ik nooit of een medium geloofwaardig is... want het blijft gissen naar zaken...
Just say hi!
pi_22100092
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:22 schreef yvonne het volgende:
ONZ is een paar deuren verder, offtopic is weg en jullie gaan ergens anders spelen en ja ik heb PMS, dus oprotten.
Dit lijkt me ook niet serieus bedoeld hoor:
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:58 schreef Reintje het volgende:
Internet lijkt me tegenwoordig wel een medium dat betrouwbaar genoeg is. Maar je kunt natuurlijk altijd het beste op de kranten vertrouwen...
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:32:09 #8
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_22100228
Je kunt contact opnemen met een heksenkring. Meestal hebben die wel (goede) connecties. Ik zal vanavond mijn zus eens vragen, die kent zelf een aantal "waarzegsters" en "contactpunten". Wil je met geesten in contact komen, tarrotkaartenleessters, waarzegsters, handlezers, pisdrinkers?
Ik weet niet goed wat je bedoelt met medium, want die heb je in álle soorten en maten...
Action is the enemy of thoughts
pi_22100693
Antwoorden op veel vragen zitten in jezelf . Zoals iemand al vertelde: vraag het aan God. Of aan jezelf. Of aan je gidsen.

Maar daarvoor stel je deze vraag niet .

Er zijn in TRU vast wel mensen die een goed medium (breed begrip) kennen, misschien is het handig even te vertellen bij welke grote stad je in de buurt woont zodat je tips kunt krijgen die ook nog eens makkelijk bereikbaar zijn.

Wat je misschien ook wel zou kunnen helpen is het raadplegen van een (online) orakel, zoals I-Tjing. Kun je vaak ook heel zinvolle antwoorden uit krijgen, en het is nog gratis ook .
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 11:24:20 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22125001
ik woon de de buurt van amsterdam.
  woensdag 22 september 2004 @ 16:31:27 #11
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_22131669
En eerst dit even lezen is ook wel zinvol denk ik: http://www.skepsis.nl/medium.html
  woensdag 22 september 2004 @ 17:00:22 #12
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_22132296
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit met heel veel vragen. en daar zou ik graag eens een medium bij willen raadplegen.
heeft een van jullie dat wel eens gedaan? en weet iemand waar je zinvolle dingen te horen krijgt?
want op die flauwekul-geld-uit-je-zak-klopperij-figuren zit ik niet te wachten.
ik zou dit serieus eens willen proberen.
Ik ben een aantal jaar geleden zelf naar een medium toegegaan, maar was niet echt onder de indruk. Het was op zo'n beurs waar er tientallen tafeltjes staan met de meest eigenzinnige personen erachter..
Een vriend van me is via zijn moeder in contact met een vrouwtje waar hij nu al meerdere keren naar toe is geweest. Ook hij zat met veel vragen en met bepaalde dingen heeft het medium hem ook echt kunnen helpen. Hij gaat deze week ook weer met een aantal mensen(familie)
Door 'angst' van mijn kant durf ik niet met hem mee te gaan en daarom heeft hij eens een foto van mij meegenomen.Hij mocht gelukkig het gesprek opnemen en ze had nogal wat dingen die ze kon vertellen over mij en over mensen die (ooit) belangrijk voor me zijn (geweest)
Ik heb er erg veel gehad,dingen die ze over/tegen me zei....!!

Op haar site staat veel informatie, ik raad je aan om die echt op je gemak door te lezen. Als je er tenminste echt serieus over nadenkt.
Dan kan je daarna altijd nog beslissen of je een afspraak met haar wil maken.

http://tresibarros.tripod.com/homepage.htm#start

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

* Troetel gaat op zoek naar het bandje van haar....

  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 09:00:07 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22145672
* lady-wrb gaat even lezen

hoi troetel
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 22:02:08 #14
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 24 september 2004 @ 00:31:11 #15
74644 Troetel
Just trust me...!!
pi_22165069
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
weet je ook wat het kost?
Nee, maar ik zal het morgen wel aan die vriend vragen.

pi_22190914
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit met heel veel vragen. en daar zou ik graag eens een medium bij willen raadplegen.
heeft een van jullie dat wel eens gedaan? en weet iemand waar je zinvolle dingen te horen krijgt?
want op die flauwekul-geld-uit-je-zak-klopperij-figuren zit ik niet te wachten.
ik zou dit serieus eens willen proberen.
In dit topic: -> Paranormaalbeurs(meeting) wordt melding gemaakt van een paranormaal-beurs in Rijswijk. Daar zitten hele hordes bij elkaar, en kun je voor een paar euro op diverse plekken en bij diverse personen je handen laten lezen, aura trekken, waarzeggers raadplegen, etc.

Je kunt er zelf je keuze maken: het is best goed als eerste kennismaking. Natuurlijk zul je er ook velen tegenkomen waarvan je zegt 'yak, wat een onzin'. Dat merk je vanzelf wel

En natuurlijk kun je er ook heen zonder je aan te sluiten bij degenen van Fok die er wel heen gaan. Ik ga naar alle waarschijnlijkheid niet, alhoewel er een kleine kans is dat ik zondag ff een kijkje kom nemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')