abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 september 2004 @ 22:52:57 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22069293


Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 19 september 2004 @ 22:55:24 #2
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22069365
Wie moet de opvolger van Camacho worden? Mij lijkt nog steeds Hector Cuper een geschikte kandidaat.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 19 september 2004 @ 23:16:47 #3
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22069937
Ik ben wel blij dat die zweetplek oprot.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 19 september 2004 @ 23:22:45 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22070123
van Gaal lijkt me een goede optie, een beetje hardheid
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22070154
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
van Gaal lijkt me een goede optie, een beetje hardheid
pi_22070330
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
van Gaal lijkt me een goede optie, een beetje hardheid
Kan hij zijn Spaans nog eens bijschaven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 19 september 2004 @ 23:38:55 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22070527
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:30 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Kan hij zijn Spaans nog eens bijschaven
, maar k ben benieuwd wie ze gaan vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 19 september 2004 @ 23:49:59 #8
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22070763
Nu voor de serieuzen : Wie moet er de nieuwe trainer worden?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 19 september 2004 @ 23:59:45 #9
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22070974
Del Bosque zou ik graag terug zien bij Real Madrid.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_22070979
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu voor de serieuzen : Wie moet er de nieuwe trainer worden?
ik ken jammer genoeg niet zoveel van trainers
wat ik wel weet is dat ex-Belgisch bondscoach Robert Waseige vrij is die moest er nog uit
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  maandag 20 september 2004 @ 00:01:35 #11
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22071027
Del Bosque zit in Turkije. Ik geloof dat Hitzfeld en Cuper alleen nog clubloos zijn van de toptrainers.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 00:02:44 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22071061
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu voor de serieuzen : Wie moet er de nieuwe trainer worden?
Daum?
Hitzfeld (maar die zou het een jaartje rustig aan gaan doen had hij zijn vrouw beloofd geloof k)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22071118
Bianchi ?
  maandag 20 september 2004 @ 00:05:29 #14
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22071140
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daum?
Hitzfeld (maar die zou het een jaartje rustig aan gaan doen had hij zijn vrouw beloofd geloof k)
Daum zit geloof ik wel goed bij Fener. Ze nemen zijn cocainegebruik voor lief. Je weet toch hoe dat gaat met trainers. Als ze de kans krijgen bij een van de grootste clubs ter wereld te mogen werken dan zijn zulke beloftes gauw gebroken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 00:17:52 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22071460
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Daum zit geloof ik wel goed bij Fener. Ze nemen zijn cocainegebruik voor lief. Je weet toch hoe dat gaat met trainers. Als ze de kans krijgen bij een van de grootste clubs ter wereld te mogen werken dan zijn zulke beloftes gauw gebroken.
k vind Daum een van de beste trainers van europa en k zou zo snel niet weten wie los te weken is bij zn club. Real wil toch een toptrainer halen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 september 2004 @ 00:22:48 #16
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22071581
Daum zou een goede zijn ja. Mourinho nog beter, maar die zit goed bij Chelsea. Misschien is een tijdelijke trainer en voor volgend seizoen Arsene Wenger binnen halen?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 00:26:50 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22071662
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Daum zou een goede zijn ja. Mourinho nog beter, maar die zit goed bij Chelsea. Misschien is een tijdelijke trainer en voor volgend seizoen Arsene Wenger binnen halen?
een tijdeklijke trainer lijkt me niet echt de oplossing bij Real nu. Daarvan weet iedereen dat hij toch weg is aan t eind van het seizoen, lijkt me niet echt bevordelijk voor zijn gezag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 september 2004 @ 00:29:53 #18
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22071717
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een tijdeklijke trainer lijkt me niet echt de oplossing bij Real nu. Daarvan weet iedereen dat hij toch weg is aan t eind van het seizoen, lijkt me niet echt bevordelijk voor zijn gezag
Dat is waar maar het seizoen is toch al verneukt. Met deze selectie win je geen prijzen. Ik denk dat er aan het eind van het seizoen gesaneerd moet worden in de selectie. Mannen als Pavon, Bravo en Guti zullen moeten opzouten. Misschien is een vertrek van Raul ook wel een goed idee. Die gozer staat al 2 jaar stil. En Figo mag van mij ook wel vertrekken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22071740
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k vind Daum een van de beste trainers van europa en k zou zo snel niet weten wie los te weken is bij zn club. Real wil toch een toptrainer halen.
Carlos Bianchi heeft nu geen club en heeft grote successen geboekt bij Boca (Copa Libertadores 2x, kampioenschappen, wereldbeker)... meer top kan je ze nu (gratis) niet krijgen denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 00:32:51 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22071778
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat is waar maar het seizoen is toch al verneukt. Met deze selectie win je geen prijzen. Ik denk dat er aan het eind van het seizoen gesaneerd moet worden in de selectie. Mannen als Pavon, Bravo en Guti zullen moeten opzouten. Misschien is een vertrek van Raul ook wel een goed idee. Die gozer staat al 2 jaar stil. En Figo mag van mij ook wel vertrekken.
ben alleen bang dat als Raul zou moeten vertrekken dat de fans het stadion afbreken, die is zo geliefd. maar het zou indeed geen slechte oplossing zijn. zie de ruil Raul/van Nistelrooij wel gebeuren.

misschien heel raar maar Ferguson zou weleens naar Madrid kunnen gaan, bij Man. Utd. zal hij toch weggaan aan t eind van het seizoen en hetdraait niet echt lekker....
alleen zal Beckham dan verkocht moeten worden maar die kan altijd naar Chelsea
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 september 2004 @ 00:33:57 #21
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22071802
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Carlos Bianchi heeft nu geen club en heeft grote successen geboekt bij Boca (Copa Libertadores 2x, kampioenschappen, wereldbeker)... meer top kan je ze nu (gratis) niet krijgen denk ik.
Cuper is volgens mij ook clubloos en heeft met Valencia geen slechte zaken gedaan.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 00:37:55 #22
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22071888
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ben alleen bang dat als Raul zou moeten vertrekken dat de fans het stadion afbreken, die is zo geliefd. maar het zou indeed geen slechte oplossing zijn. zie de ruil Raul/van Nistelrooij wel gebeuren.

misschien heel raar maar Ferguson zou weleens naar Madrid kunnen gaan, bij Man. Utd. zal hij toch weggaan aan t eind van het seizoen en hetdraait niet echt lekker....
alleen zal Beckham dan verkocht moeten worden maar die kan altijd naar Chelsea
Raul is volgens mij zelf ook op Real uitgekeken. En nog 10 van die wedstrijdjes als afgelopen woensdag en ze brengen hem persoonlijk naar een andere club. Nistelrooij vind ik geen oplossing. We hebben Ronaldo en Morientes al voor die positie. Nee het moet een balvaste aangever worden. Type Bergkamp. Ferguson zie ik liever niet komen. Dat vind ik een lul. Nee Wenger lijkt me perfect (dan komen Henry en Vieira denk ik wel mee) Dat zou ik wel een goede ruil vinden trouwens. Henry en Vieira voor Raul en Beckham.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 00:44:34 #23
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22072010
Leo Beenhakker als tussenpaus? Die zit ook zonder club en is Nederland zat.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 00:44:50 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22072015
zo'n ruil met Arsenal is weer afhankelijk van de nieuwe trainer van Arsenal. Maar ze kunnen Backham altijd voor heel veel geld kwijt aan chelski dus dat is geen probleem.
Als Wenger komt moet je wel klaar zijn voor een invasie van Fransen, minimaal een stuk of 11
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 00:46:58 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22072060
Leo dat ljikt em prachtig, zeker voor mooie quotes en intervies
k zie alleen op de een of andere manier Leo niet op één veld met Ronaldo staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 september 2004 @ 00:47:26 #26
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22072072
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
zo'n ruil met Arsenal is weer afhankelijk van de nieuwe trainer van Arsenal. Maar ze kunnen Backham altijd voor heel veel geld kwijt aan chelski dus dat is geen probleem.
Als Wenger komt moet je wel klaar zijn voor een invasie van Fransen, minimaal een stuk of 11
Nou als Patrick, Thierry, Aliadiére, Rothen en Govou daar bij horen hoor je mij niet klagen. Ik denk dat Arsenal Raul wel wil hebben. Beckham ook wel en heel, heel misschien zelfs die luie Figo.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 00:49:00 #27
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22072106
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:46 schreef rubbereend het volgende:
Leo dat ljikt em prachtig, zeker voor mooie quotes en intervies
k zie alleen op de een of andere manier Leo niet op één veld met Ronaldo staan
Hoezo hebben die mot? Leo heeft een Madridverleden, en Leo rendeert vaak het best als hij maar tijdelijk aan het werk is. (een soort van Korbacheffect)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22072129
Droom maar lekker verder, Arsene zit tot zijn pensioen bij Arsenal.
  maandag 20 september 2004 @ 00:52:02 #29
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22072175
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:49 schreef MaxPower het volgende:
Droom maar lekker verder, Arsene zit tot zijn pensioen bij Arsenal.
Misschien. De Monegasken dachten dat hij ook zijn gehele leven bij hun bleef. In de voetballerij is alles mogelijk.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 02:17:15 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22073683
quote:
Op maandag 20 september 2004 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Misschien. De Monegasken dachten dat hij ook zijn gehele leven bij hun bleef. In de voetballerij is alles mogelijk.
wat een vergelijking....


iig,no chance
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22074882
wat een onzin zeg hebben ze geld kopen ze een aanvaller Geen verdedigende middenvelder niks op de achterlinie. Aankoop beleid zal ze daar de das om doen. Dit Madrid is net zo slecht als dat van vorig jaar zonder goede basis.
  maandag 20 september 2004 @ 08:06:29 #32
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22075110
Zelfs slechter. Doordat Owen is gekomen moet er elke wedstrijd ten minste EEN ster op de bank plaatsnemen. Dat is natuurlijk geen goed beleid. Die spelers zijn gewend altijd te spelen, hebben de kwaliteiten ervoor, en nu moeten ze ineens op de bank gaan zitten, terwijl ze bij welke andere club dan ook een vaste basisplaats zouden hebben. Nee, Owen is wat mij betreft een ongelooflijk slechte aankoop geweest. Een spits was niet nodig geweest. Ronaldo als nummer 1, Morientes alsa supersub en dan nog iemand als Portillo (of een ander talent) voor het geval er een geblesseerd is.

Bovendien vind ik spelers als Ronaldo en Owen niet echt teamspelers. Ze kunnen geniale dingen met de bal, maar ik zie ze niet snel een paar tandjes bijschakelen bij een achterstand.

Wat ze nu moeten doen, ik weet het niet. Het is niet makkelijk, maar ik denk dat er toch minstens een ster weg zal moeten, verhuurd zal moeten worden of wat dan ook. Het team heeft een veel betere balans nodig. Wie coach moet worden? Geen idee...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_22076273
Co Adriaanse

Schalke 04 heeft ook interesse in hem als het goed is
  maandag 20 september 2004 @ 10:35:38 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22076369
Ano ben jij voor Real of voor Arsenal? Volgens mij ben je voor Arsenal maar vind je het witte shirt mooier. Rot op met je Franse invasie.

Met een mindere selectie hebben we 3 jaar geleden de CL gewonnen dus we zijn dit jaar nog lang niet uitgespeeld. Ik vind het een beetje raar dat iedereen nu al opgeeft, en dat de anti-madrilenen nu al denken dat het over is. Het positieve hiervan is dat ze zullen inzien (vooral met het vertrek van Camacho) dat ze een middenvelder nodig hebben. Die kunnen ze in de winter halen, als je dan tot de winter de schade beperkt kan houden speel je daarna misschien mee om de prijzen.

Die opmerking dat Owen een slechte aankoop is begrijp ik ook niet echt. Voor 12 miljoen een in potentie goede spits erbij is niet erg, vooral als je Ronaldo hebt die vaak geblesseerd is en Raul die laatste maanden niet echt in vorm is. Verder wist Owen ook wel dat ie niet in de basis zou beginnen of hij moet geen inschattingsvermogen hebben wetend dat Ronaldo voor hem staat en op het moment wat beter is.

Beckham hoeft helemaal niet weg, als Figo weggaat (aankomende zomer) kan Becks weer aan de rechterzijde spelen waarbij die ook nog eens meer verdedigend werk kan verzetten (meer als Figo).

Raul zullen ze nooit verkopen, die discussie hoeven we niet eens aan te gaan.

Spelers als Ronaldo mogen ze wel verkopen... Ik ben een Fan van Ronaldo maar langzamerhand wil ik en verandering zien in het team. Ronaldo weg en Morientes erin, Figo weg en Beckham op rechts... En Zidane zal rentenieren.. (ik hoop dat ie nog kan toppen want wat ie nu laat zien heb ik nog nooit gezien.. hij echt dik uit vorm :'(

Qua trainer denk ik dat Camacho nog niet wel zal gaan.. Vandaag overtuigd Florentino hem te blijven met de belofte dat hij in de winter een grote speler zal halen (misschien toch Vieira voor 40 miljoen, zonder onderhandelingen want daar wordt Patrick ook niet sterker van). Zou die toch vertrekken dan vind ik dat Perez Del Bosque terug moet halen.. Ik weet dat dat niet makkelijk zou zijn maar ik denk dat dat nog steeds de ideale trainer is...volgens mij lult die heel weinig en geeft ie alleen maar goeie tips.

We shall see..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22076954
Het team dat Real nu heeft is natuurlijk ook om te janken. Buiten Ronaldo, Raul, Zidane, Beckham, Morientes, Owen, Roberto Carlos, Samuel, Woodgate, Salgado en Casillas hebben ze een heel matig elftal.

Ze moet gewoon Totti, Van Nistelrooy, Henry, Rooney, Shevtjenko, Deco en Rondaldinho kopen. Dan maken ze nog wel een kansje op het kampioenschap.
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_22077108
Als Real graag weer een zweetplek wil moeten ze Bielsa nemen, maar dat zal wel niet hij had al geen energie meer voor het nationale elftal van Argentinie.
That's all folks!
  maandag 20 september 2004 @ 11:22:42 #37
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22077115
Jojo waarom noem je me nou een nepsupporter? Je weet dat ik ook voor Arsenal ben maar meer van Real hou. Waarom mag er volgens jou niet over een transfer van Raul gepraat worden? Dat zou denk ik geen slechte oplossing zijn voor beide partijen. Raul lijkt al twee jaar een beetje uitgeblust. Om niet dezelfde fout als Owen te maken, lijkt een transfer naar een buitenlandse club me niet gek.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 11:23:28 #38
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22077127
Meneer Menotti is ook vrij trouwens. Heeft bewezen een goede trainer te zijn.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 11:31:50 #39
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22077287
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Jojo waarom noem je me nou een nepsupporter? Je weet dat ik ook voor Arsenal ben maar meer van Real hou. Waarom mag er volgens jou niet over een transfer van Raul gepraat worden? Dat zou denk ik geen slechte oplossing zijn voor beide partijen. Raul lijkt al twee jaar een beetje uitgeblust. Om niet dezelfde fout als Owen te maken, lijkt een transfer naar een buitenlandse club me niet gek.
Van mij mag er wel over een transfer van Raul gesproken worden maar van de Madrilenen in het stadion niet In de vorige thuiswedstrijd tegen Numancia werdt bij elk balcontact van de Madrilenen gefloten.. behalve bij Raul.. Raul = Real.. die zal echt nooit weggaan. Er over praten mag je best.. het zal alleen niet gebeuren

Verder zei ik niet dat je nep was (zou ik ook niet snel zeggen hoor) maar je gaat zo ver door met de Arsenal spelers En ik begrijp ook wel dat iedere fan z'n eigen favo's wil zien.. maar zoals jij Fergusson hekelt (ik ook) hekel ik Wenger. En Henry hoef ik ook niet... je noemde er nog een paar maar die hoef ik ook niet. Zoals jij het zei staat er over 1 jaar het halve "ex"-elftal van Arsenal in.

Ik hoop alleen maar dat deze mindere-lange-periode voor goeie dingen zorgt, zoals het toch wel omgooien van koers.. Dat is jammer als Camacho weggaat.. die deed tenminste wel z'n bek open tegen het bestuur.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22077390
Robson is ook vrij En Bianchi en Hitzfeld ook toch?
Maar t slaat gewoon nergens op..pas 1 CL wedstrijd gespeeld en 1 puntje achter op nummers 1-6.

En Vluggejapie heeft er kijk op ... Totti noemen is sowieso al stom omdat hij qua gedrag goed kan meekomen in dit elftal.
  maandag 20 september 2004 @ 11:40:03 #41
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22077476
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:36 schreef Smeich het volgende:
Robson is ook vrij En Bianchi en Hitzfeld ook toch?
Maar t slaat gewoon nergens op..pas 1 CL wedstrijd gespeeld en 1 puntje achter op nummers 1-6.

En Vluggejapie heeft er kijk op ... Totti noemen is sowieso al stom omdat hij qua gedrag goed kan meekomen in dit elftal.
Noem 3 spelers die het Totti gedrag vertonen (Schwalbes en Ruzie stoken)?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 11:42:18 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22077521
k zal nog eens een naam droppen die goedkoop te halen is: Sven Goran Eriksson
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 september 2004 @ 11:51:18 #43
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22077718
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:31 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Van mij mag er wel over een transfer van Raul gesproken worden maar van de Madrilenen in het stadion niet In de vorige thuiswedstrijd tegen Numancia werdt bij elk balcontact van de Madrilenen gefloten.. behalve bij Raul.. Raul = Real.. die zal echt nooit weggaan. Er over praten mag je best.. het zal alleen niet gebeuren

Verder zei ik niet dat je nep was (zou ik ook niet snel zeggen hoor) maar je gaat zo ver door met de Arsenal spelers En ik begrijp ook wel dat iedere fan z'n eigen favo's wil zien.. maar zoals jij Fergusson hekelt (ik ook) hekel ik Wenger. En Henry hoef ik ook niet... je noemde er nog een paar maar die hoef ik ook niet. Zoals jij het zei staat er over 1 jaar het halve "ex"-elftal van Arsenal in.

Ik hoop alleen maar dat deze mindere-lange-periode voor goeie dingen zorgt, zoals het toch wel omgooien van koers.. Dat is jammer als Camacho weggaat.. die deed tenminste wel z'n bek open tegen het bestuur.
Die spelers die ik noemde hebben kwaliteiten die Real alleen maar beter maken: Henry scoort er op los, Vieira is de beste balafpakker, Rothen is een gevaarlijke buitenspeler en Aliadière zou een betere wissel zijn dan Guti.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 11:52:54 #44
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22077768
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Noem 3 spelers die het Totti gedrag vertonen (Schwalbes en Ruzie stoken)?
Figo, Guti en Beckham lijken mij ook van die figuren.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 11:53:37 #45
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22077789
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:42 schreef rubbereend het volgende:
k zal nog eens een naam droppen die goedkoop te halen is: Sven Goran Eriksson
Dat weet ik nog zo niet. Dan benoemt hij Beckham tot captain en mag die ook weer alle penalties nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door mr_anonimous op 20-09-2004 12:08:13 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22078002
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Noem 3 spelers die het Totti gedrag vertonen (Schwalbes en Ruzie stoken)?
Ik heb het over het feit dat Totti ook als een 'Galactico' zal worden beschouwd, en bij hem specifiek in het nadeel mbt zijn gedrag. En idd, eerder genoemde namen kunnen mijn mening bevestigen ja, vooral Figo en Guti.
pi_22079376
Wat een zwakkeling die Camacho zeg. had ik niet van hem verwacht. Waarom gaat hij dan niet eerder lopen zanniken bij Perez over deze selectie. Nu opstappen na twee verliespartijen is wel het makkelijkste wat hij kan doen. Ik heb geen idee wie hem moet gaan opvolgen trouwens. Del Bosque lijkt me een uitstekende opvolger, maar die komt niet terug.
pi_22079597
Als Del Bosque terugkomt maakt het bestuur een enorme knieval.
That's all folks!
pi_22079839
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Del Bosque terugkomt maakt het bestuur een enorme knieval.
Ja, maar ik denk dat hij er zelf ook voor past.
pi_22079890
Dat weet ik zo net nog niet, ik denk dat hij meer waarde hecht aan de meningen van de spelers dan aan het gezwets van alle Real bobo's.
That's all folks!
pi_22080003
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat weet ik zo net nog niet, ik denk dat hij meer waarde hecht aan de meningen van de spelers dan aan het gezwets van alle Real bobo's.
Tja, dat zou kunnen. Maar ik denk dat de bobo's géén gezichtsverlies willen lijden op een dergelijke manier en gewoon kiezen voor een grote naam. Bijvoorbeeld Hitzfeld, zoals iemand hierboven al zei.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 september 2004 @ 13:45:18 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22080105
Real gaat altijd voor het onmogelijk/de echte topper dus k denk toch iemand uit t rijtje Daum/Hitzfeld/Erikson
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22080134
Ik denk zelf dat de spelersgroep meer macht heeft dan het bestuur daar. Als de spelersgroep iemand wil dan komt ie waarschijnlijk ook.
That's all folks!
  maandag 20 september 2004 @ 13:47:58 #54
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22080163
Ik denk dat Cuper ook wel aan dat lijstje toegevoegd kan worden. De opa's Trappatoni en Robson zie ik niet zo veel kans maken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 20 september 2004 @ 13:48:59 #55
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22080192
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk zelf dat de spelersgroep meer macht heeft dan het bestuur daar. Als de spelersgroep iemand wil dan komt ie waarschijnlijk ook.
Del Bosque wil zelf niet denk ik. Hij voelt zich belazerd door Perez en Valdano. En heeft gezegd nooit meer bij Real te willen werken zoland die twee er zitten.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22082193
Ik denk dat het niet uitmaakt wie er aan het roer komt omdat sterren zich niet laten vertellen hoe ze moeten voetballen. Ze zijn gewend dat het spel aan hen is aangepast en nu moeten zij zich aanpassen en voor een club voetballen ipv voor zich zelf. Je kan ook geen leider op het veld aanwijzen allemaal zijn het generaals en iedere generaal vecht zijn eigen slag bij Madrid.
  maandag 20 september 2004 @ 15:12:49 #57
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22082253
García Remón aangesteld als trainer.

Zal wel voorlopig zijn


Komt wel goed,jongens.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  maandag 20 september 2004 @ 15:14:55 #58
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22082308
Alsof Figo en Beckham goede spelers zijn

Raul uit vorm, Roberto Carlos die sowieso niet kan verdedigen en het gebrek van genoeg verdedigende kwaliteit is het drie keer niks..

Ronaldo en Zidane kunnen het niet alleen..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 20 september 2004 @ 15:19:33 #59
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22082433
Ik denk dat het wel uitmaakt wie er voor de groep staat. Ik denk dat Camacho te veel een schoolmeester is terwijl Del Bosque meer een motivator was. Misschien is daarom Don Leo wel een goede tussenpaus. Dat is de beste psycholoog onder de coaches.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22082486
Mariano Garcia Remon (oud keeper van Real), tot op de dag van vandaag z'n assistent, zal de taken van Camacho overnemen, waarschijnlijk het hele verdere seizoen. Garcia Remon is, net zoals Del Bosque dat was, een man "de la casa".
Dat het Camacho niet is gelukt om het beste uit deze selectie te halen vind ik niet zo raar, de spelers werden beperkt in hun vrijheden (juist hun sterke punten) door de vele systemen waar ze zich aan moesten houden. Een trainer met een minder sterke persoonlijkheid die de grote lijnen uitzet is, zoals in het verleden is gebleken, dé uitkomst voor zo'n selectie als die van Real.
Ik hoop dat Garcia Remon dit ook op de spelers over weet te brengen, alhoewel ze zelf ook een stuk meer mee zullen moeten werken dan ze tot nu toe gedaan hebben dit seizoen. Als ze, naar hun smaak, teveel opdrachten meekrijgen in het veld zijn de heren gelijk op hun pik getrapt.

Ben benieuwd wat er morgen tegen Osasuna gaat gebeuren.
pi_22082783
verliezen
pi_22082823
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:32 schreef Smeich het volgende:
verliezen
Ja, hahahaha, dat denk ik ook je, hahaha, lachen...
pi_22082826
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:32 schreef Smeich het volgende:
verliezen
Ja, hahahaha, dat denk ik ook ja, hahaha, lachen...
pi_22082860
Don Leo moet een grapje zijn hoop ik.
That's all folks!
  maandag 20 september 2004 @ 15:54:58 #65
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22083322
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Don Leo moet een grapje zijn hoop ik.
Hij kreeg Feyenoord na het debacle Haan weer aan het voetballen. (dat het na 2 jaar uitgewerkt was is een ander verhaal)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22083803
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hij kreeg Feyenoord na het debacle Haan weer aan het voetballen. (dat het na 2 jaar uitgewerkt was is een ander verhaal)
Dat wil niet zeggen dat ie in aanmerking komt voor een plek op de bank bij Real hoor...dan zouden er wel erg veel kandidaten zijn.
pi_22084215
Hoezo hij kent het daar dus waaarom ?? Hij heeft al eerder op die bank van Madrid gezeten!
pi_22084750
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:34 schreef Chadi het volgende:
Hoezo hij kent het daar dus waaarom ?? Hij heeft al eerder op die bank van Madrid gezeten!
Omdat Real denk ik meer baat heeft bij een type Del Bosque, zoals Garcia Remon. Geen sterke persoonlijkheid en ik denk dat ie het daar ietsje beter kent dan Leo.
pi_22085419
God, ik moet het gisteren nog zeggen... Gaat Camacho nog echt weg ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22086064
De reden waarom Camacho weg is gegaan is omdat hij geen respect en inzet van de spelers kreeg. Na de wedstrijd tegen Espanyol had hij een gesprek met Raul, Roberto Carlos en Salgado waarin dit verduidelijkt werd.
Ik denk, zoals meerdere, gewoon dat alle spelers geen zin hadden in zijn fysieke trainingen waarbij ze moe werden en omdat hun spieren 'delicates' zijn
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:12 schreef El_Catalan het volgende:
García Remón aangesteld als trainer.

Zal wel voorlopig zijn


Komt wel goed,jongens.
CIRCO GALACTICO PRESENTA ORGULLOSO:

Garcia Remón


  maandag 20 september 2004 @ 18:09:05 #71
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22086434
Hij is dus niet tijdelijk.. als ie ze aan het voetballen kan krijgen moet je niet raar kijken als ie aan het einde van het seizoen een verlenging krijgt, Del Bosque begon ook als vervanger van.. Wint ie geen prijzen dan ligt ie er natuurlijk uit
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22086472
Ja dan wordt ie weer weggepromoveerd.
That's all folks!
pi_22087884
Is Co niks voor Real?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 september 2004 @ 19:22:35 #74
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22088214
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Is Co niks voor Real?
Ik denk niet dat de jongens zin hebben om paaseieren te zoeken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22088349
Zou wel lachen zijn!

Ronaldo komt te laat uit Brazilië en moet daarna een dag horloges verkopen.

Ronaldo heeft een te hoog vetpercentage en moet vervolgens met dikke kinderen gaan zwemmen.

Guti jankt tegen de scheids, krijgt geel en moet van Co verplicht huilfilms kijken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 20 september 2004 @ 19:28:29 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_22088383



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 september 2004 @ 19:30:18 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22088430
Beenhakker is al onderweg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22088452
Leo's laatste kunstje!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22092444
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de jongens zin hebben om paaseieren te zoeken.
sinterklaas helpen binnenkort ze moeten het niet letterlijk opnemen anders geven ze veel te veel kado's weg
pi_22094102
Morgen mogen ze hun kunstjes laten zien tegen Osasuna.
  maandag 20 september 2004 @ 23:02:02 #81
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22094133
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Omdat Real denk ik meer baat heeft bij een type Del Bosque, zoals Garcia Remon. Geen sterke persoonlijkheid en ik denk dat ie het daar ietsje beter kent dan Leo.
Don Leo heeft denk ik meer aanzien dan zo'n dode vogel als Garcia Remon. Alle voetballers weten wie Beenhakker is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22096887
Dit wordt ws. het slechtste jaar voor real ooit als ik het zo bekijk
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 21 september 2004 @ 07:41:35 #83
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22098607
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 00:41 schreef kamagurka het volgende:
Dit wordt ws. het slechtste jaar voor real ooit als ik het zo bekijk
Heb je een glazen bol?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22099487
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Don Leo heeft denk ik meer aanzien dan zo'n dode vogel als Garcia Remon. Alle voetballers weten wie Beenhakker is.
Dus!? Had jij ooit van Del Bosque gehoord toen ie het overnam van Toshack?? Denk dat ze er goed aan hebben gedaan; als een trainer van naam aan was gesteld was de druk helemaal enorm geweest. Ik denk dat ze op deze manier ook aangeven dat de schuld grotendeels bij de spelers ligt en dat ze eerst maar eens bij zichzelf te rade moeten gaan.
pi_22099721
Kom op zeg het maakt geen ruk uit wie je er zet. Je moet gewoon die spelersgroep vernieuwen en een duidelijke lijn uitzetten wat voor voetbal je wil spelen. Dus de vraag wordt ga je voor shirt verkoop of voor prestaties.
pi_22099853
Tommie: het gaat niet om de druk, maar er moet een trainer zijn die de spelers aan kan.

Leo zou dat best kunnen denk ik.
pi_22100885
Dat snap ik, daarom kiezen ze terecht weer voor een "Del Bosque"-oplossing. Ik bedoel alleen te zeggen dat bij een trainer van naam, de druk om gelijk goeie resultaten te behalen helemaal groot geweest zou zijn...die moet gelijk presteren, Garcia Remon kan waarschijnlijk op wat meer respijt rekenen.
pi_22100967
De spelers ook?

Perez beweert trouwens dat hij geen enkele fout in zijn beleid heeft gemaakt in al zijn jaren aan het roer. Ach ja, 95% van de stemmen waren in zijn voordeel...
pi_22101497
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:16 schreef Smeich het volgende:
De spelers ook?
Die natuurlijk niet, gister toen ze aankwamen bij het stadion voor een besloten training kregen ze de volle laag van de wachtende supporters. Vooral spelers als Figo, Roberto Carlos, Ronaldo en Beckham kregen de volle laag. Eén van de weinig die werd toegejuicht was Casillas. Maar goed, ik weet niet of deze man het de spelers zover krijgt dat ze hun egootjes overboord gooien. Ik denk ook dat Camacho zelf een té grote ego had (volgens de spelers dan) en dat dat met elkaar botste.
pi_22102468
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 07:41 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Heb je een glazen bol?
Ah, de eeuwige optimist...

Neejoh, het gaat al heel lang prima met Real, Beckham was een aanwinst!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 september 2004 @ 13:03:53 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22103031
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:16 schreef Smeich het volgende:
De spelers ook?

Perez beweert trouwens dat hij geen enkele fout in zijn beleid heeft gemaakt in al zijn jaren aan het roer. Ach ja, 95% van de stemmen waren in zijn voordeel...
dat is natuurlijk geen graadmeter nu. die verkiezing won hij op de behaalde resultaten in de afgelopen jaren. Dat beleid van hem kan nu uitgewerkt zijn of hij maakt fouten. Balkenende haalde ook ooit veel stemmen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22110949
Roberto Carlos schijnt met name het hoofd der rebellen geweest te zijn. De sterren hebben het voor het zeggen en wilden niet hard werken en trainen, terwijl Camacho dat van ze eiste.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:17:40 #93
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22111163
Volgens de volkskrant had Real een clausule opgenomen in het contract dat Camacho geld moest betalen als hij zijn contract in zou leveren.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22111565
Hij wilde de spelers laten overnachten in een hotel, vervolgens belde Raúl naar de voorzitter en die gebood Camacho dat niet te doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:42:32 #95
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22111776
Die Raul komt steeds meer naar buiten als de rotte appel binnen de selectie volgens mij.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22112033
Volgens Erwin Lemmens van Espanyol is Raúl na al die jaren Real zo goed als dood.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:54:51 #97
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22112108
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Volgens Erwin Lemmens van Espanyol is Raúl na al die jaren Real zo goed als dood.
Ik zei ook al eerder dat het misschien beter is dat Raul vertrekt. Voor hem en voor de club.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:08:13 #98
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22112491
Raúl zit gewoon in een diepe crisis,de vraag is of hij er ooit nog uit komt.

Maar Raúl probeert het tenminste nog... Beckham bijvoorbeeld kan het gewoon niet...

Raúl vertrekt niet bij Real Madrid,dat bestaat niet.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_22112551
Gewoon Raúl speler / manager maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:14:16 #100
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22112658
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:08 schreef El_Catalan het volgende:
Raúl zit gewoon in een diepe crisis,de vraag is of hij er ooit nog uit komt.

Maar Raúl probeert het tenminste nog... Beckham bijvoorbeeld kan het gewoon niet...

Raúl vertrekt niet bij Real Madrid,dat bestaat niet.
Het zou denk ik wel beter voor zijn carriere zijn. Soms heb je een nieuwe start nodig om weer tot goede prestaties te komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:49:25 #101
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22115392
Bekijk dit filmpje
http://pm16ar.free.fr/Polo1006_Zidane_vs_Ronnie.wmv

en dan nog te bedenken dat Ronaldinho nog vele jaren te gaan heeft
Ronaldinho rules
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:08:57 #102
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22116019
Toch heb ik duizend keer liever Zidane in mijn ploeg dan die circusact.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:36:49 #103
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22116993
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:49 schreef ASSpirine het volgende:
Bekijk dit filmpje
http://pm16ar.free.fr/Polo1006_Zidane_vs_Ronnie.wmv

en dan nog te bedenken dat Ronaldinho nog vele jaren te gaan heeft
Ronaldinho rules
Superfilmpje, met geniale acties...
Zidane en Ronaldinho, exceptionele voetballers!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 22 september 2004 @ 00:23:30 #104
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_22119655
weer met 1-0 gewonnen, en weer een briljante vrije trap van Beckham
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_22120440
1-0 van Osasuna? Dat is nog eens een klinkende overwinning!
  woensdag 22 september 2004 @ 06:36:47 #106
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22122075
quote:
Op woensdag 22 september 2004 01:08 schreef MaxPower het volgende:
1-0 van Osasuna? Dat is nog eens een klinkende overwinning!
Waarom die vraagteken? Lijkt wel alsof je ze niet kent Osasuna is laatste paar jaren uitgegroeit tot een goeie club in Spanje die voor europees voetbal gaat, ze stonden vorig jaar na 18 wedstrijden niet voor niets 5de. Ervanuit gaan dat ze die oprollen is belachelijk

Ik ben iig blij met de overwinning, we staan weer gewoon 1ste zoals het hoort

Voor alle critici van Beckham, dit is de 2de keer dat ie dit seizoen de enige en daarme winnende treffer maakt uit z'n specialiteit, de vrije trap. Nee.. hij voegt iid niks toe aan het elftal en speelt bagger Hij voegt iig wel 6 punten toe.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22122259
ik zou zeggen dat ie daarmee dus 4 punten toevoegd
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_22122310
quote:
Op woensdag 22 september 2004 06:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]Voor alle critici van Beckham, dit is de 2de keer dat ie dit seizoen de enige en daarme winnende treffer maakt uit z'n specialiteit, de vrije trap.
http://64.91.228.225/~abujasim/mohsau/spain/4/rreal.zip
  woensdag 22 september 2004 @ 08:15:26 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22122417
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:59 schreef Smeich het volgende:

[..]

http://64.91.228.225/~abujasim/mohsau/spain/4/rreal.zip
verkeerd gelezen

Hij was iig mooi
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 22 september 2004 @ 08:31:44 #110
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22122522
quote:
Op woensdag 22 september 2004 08:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

verkeerd gelezen

Hij was iig mooi
MMM... Toch nie verkeerd gelezen was gewoon een top-goal Go Becks
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22122660
Als jullie Beckham niet hadden he...
  woensdag 22 september 2004 @ 09:36:03 #112
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22123170
Dan had Roberto Carlos hem erin gejast, zoals je ziet op het filmpje
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_22123343
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:59 schreef Smeich het volgende:

[..]

http://64.91.228.225/~abujasim/mohsau/spain/4/rreal.zip
LoL kijk je ook lekker gratis naar de Madrid via Al Jazeera Sport !
pi_22123566
quote:
Op woensdag 22 september 2004 01:08 schreef MaxPower het volgende:
1-0 van Osasuna? Dat is nog eens een klinkende overwinning!
Niet slecht hè, voor een club in crisis!!
  woensdag 22 september 2004 @ 11:50:34 #115
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22125527
quote:
Op woensdag 22 september 2004 06:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Voor alle critici van Beckham, dit is de 2de keer dat ie dit seizoen de enige en daarme winnende treffer maakt uit z'n specialiteit, de vrije trap. Nee.. hij voegt iid niks toe aan het elftal en speelt bagger Hij voegt iig wel 6 punten toe.
En toch blijf ik gereserveerd over hem. Ik blijf het een beperkte voetballer met een goede traptechniek vinden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 22 september 2004 @ 12:39:28 #116
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22126460
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

En toch blijf ik gereserveerd over hem. Ik blijf het een beperkte voetballer met een goede traptechniek vinden.
Mee eens, hij heeft niet de kwaliteiten die de hype rond hem wil doen geloven. Hij heeft een meesterlijke vrije trap en een dito pass, maar verder is hij middelmatig. Toch is het uiteindelijk een betere aankoop dan ik in het begin dacht. Hij brengt nu dus al voor de tweede keer in 4 competitieduels de overwinning, en scheen het afgelopen seizoen toch redelijk te spelen. Bovendien brengt hij Real financieel naar een en veel hoger niveau. Altijd meegenomen.

Ik ben dus erg verdeeld. Een matige voetballer, maar toch geen verkeerde aankoop.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 22 september 2004 @ 12:45:58 #117
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22126607
Maar dat financiële plaatje daar kijken mensen te veel naar vind ik. Sportief moet altijd voorop staan vind ik. Als Realsympathisant wil je toch dat het succes op het veld plaats vind en niet op de bankrekening. Aan een man als (komt ie weer) Nedved heb je gewoon veel meer dan aan Beckham en Nedved heeft ook een linke trap in zijn benen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 22 september 2004 @ 12:50:44 #118
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22126719
Inderdaad, je moet een speler niet kopen vanwege het financiele plaatje, maar feit is dat Beckham de beste speler ter wereld is als het om merchandise gaat, en dat is mooi meegenomen. Ik beoordeel hem voor 90 % op zijn voetbalkwaliteiten (en gebrek daaraan), en voor de overige 10 % op merchandise. Van die 90 % scoort hij 55 % denk ik, een voldoende dus. Die 10 % komt erbij en dus kom ik op een 6,5je uit... Het is voldoende, maar het had veel beter gekund, met bijvoorbeeld Nedved inderdaad. Alhoewel die wel vaak geblesseerd is en een beetje over zijn top heen (vind ik). Ze hadden vorig seizoen Beckham of Ronaldinho als grote aankoop, dan was R'inho toch vele malen beter geweest als aankoop... En zo zijn er inderdaad nog een aantal spelers die veel beter zijn dan Beckham...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_22126795
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

En toch blijf ik gereserveerd over hem. Ik blijf het een beperkte voetballer met een goede traptechniek vinden.
I agree!
That's all folks!
  woensdag 22 september 2004 @ 12:54:49 #120
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22126818
Pavel is de laatste tijd vaak geblesseerd maar hij is naar mijn idee nog lang niet over zijn top heen. Hij stuurde Juve ook langs Ajax vorige week. Toen hij uitviel merkte je ineens dat het minder ging met Juve.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 22 september 2004 @ 13:07:07 #121
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22127110
Klopt, blijft natuurlijk een erg goede speler, maar hij is ook al 30, en speelt bovendien ongeveer zoals Zidane. Ik vind hem een uitstekende vervanger voor Zidane, de best mogelijke misschien wel, maar zodra Zidane het niveau niet meer haalt, heeft Nedved ook nog maar even te gaan. Dan zou ik toch voor een Diego gaan, of proberen Ronaldinho weg te Figo'en bij Barcelona
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 22 september 2004 @ 13:10:50 #122
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22127223
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:07 schreef WasQ het volgende:
Klopt, blijft natuurlijk een erg goede speler, maar hij is ook al 30, en speelt bovendien ongeveer zoals Zidane. Ik vind hem een uitstekende vervanger voor Zidane, de best mogelijke misschien wel, maar zodra Zidane het niveau niet meer haalt, heeft Nedved ook nog maar even te gaan. Dan zou ik toch voor een Diego gaan, of proberen Ronaldinho weg te Figo'en bij Barcelona
Ronaldinho heb ik het niet zo op. Die is mij teveel aan het jongleren en trucen. Ik ben meer liefhebber van spelers die simpel spelen en het team een stap omhoog helpen. Iemand als Micoud, Nedved, Zanetti of Vieira bijv.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 22 september 2004 @ 13:15:50 #123
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_22127344
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ronaldinho heb ik het niet zo op. Die is mij teveel aan het jongleren en trucen. Ik ben meer liefhebber van spelers die simpel spelen en het team een stap omhoog helpen. Iemand als Micoud, Nedved, Zanetti of Vieira bijv.
Zit wat in... Ieder zijn mening. Ik vind Ronaldinho een van de mooiste voetballers ter wereld, en zou hem graag bij Real zien. Maar de spelers die jij noemt, zal ik ook zeker geen nee tegen zeggen
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 22 september 2004 @ 13:19:02 #124
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22127406
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:15 schreef WasQ het volgende:

[..]

Zit wat in... Ieder zijn mening. Ik vind Ronaldinho een van de mooiste voetballers ter wereld, en zou hem graag bij Real zien. Maar de spelers die jij noemt, zal ik ook zeker geen nee tegen zeggen
Ik ontken Ronaldinho's kwaliteiten niet hoor. Briljante acties heeft ie. Maar we hebben al zoveel technici. Real moet bikkelaars hebben denk ik. Een type als Keane missen we bijv. Een onbetwiste leider die er niet voor terug deinst medespelers fysiek aan te pakken als ze in zijn ogen niet presteren.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22128291
Zouden ze nou voor het eerst echt blij zijn met Becks?

2 goals en 1 assist, zonder Becks had Real nu nog geen goal gemaakt, geen wedstrijd gewonnen.

En dat zegt wat, als Becks de beste, beslissende speler is...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22129702
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:56 schreef DIGGER het volgende:
Zouden ze nou voor het eerst echt blij zijn met Becks?

2 goals en 1 assist, zonder Becks had Real nu nog geen goal gemaakt, geen wedstrijd gewonnen.

En dat zegt wat, als Becks de beste, beslissende speler is...
Volgens mij was die assist op Ronaldo van Owen in de wedstrijd tegen Mallorca maar goed... desalniettemin
pi_22133134
was ook zo.
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:50 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

LoL kijk je ook lekker gratis naar de Madrid via Al Jazeera Sport !
Jij wel? Ik heb mijn connecties
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 september 2004 @ 22:13:02 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22139686
Real praat met Scolari
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 september 2004 @ 22:23:13 #129
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22139926
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Real praat met Scolari
Hmm... Ik vraag me af of dat de juiste is. Figo heeft het niet zo op hem geloof ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22140038
Real Madrid is poep en Barca ook.

Valencia Staan momenteel met 0-4 uit voor bij Depor in de rust
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 22 september 2004 @ 22:37:36 #131
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22140339
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:26 schreef cultheld het volgende:
Real Madrid is poep en Barca ook.

Valencia Staan momenteel met 0-4 uit voor bij Depor in de rust
Leuk he vieze woordjes zeggen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 22 september 2004 @ 22:44:46 #132
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22140527
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:26 schreef cultheld het volgende:
Real Madrid is poep en Barca ook.

Valencia Staan momenteel met 0-4 uit voor bij Depor in de rust


Jij bent een echte Spaanse voetbalkenner zie ik.

Poep
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 september 2004 @ 22:47:48 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22140605
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hmm... Ik vraag me af of dat de juiste is. Figo heeft het niet zo op hem geloof ik.
ja als je moet gaan kijken op wie Figo t niet heeft dan gaat t lastig worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 september 2004 @ 22:52:37 #134
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22140739
Concurrentie verliest, Español en Atlético Valencia stond met 0-3 voor in de rust, niet 4

Goeie zaken dus voor Real, eens kijken of Barca kan winnen van Zaragoza.. die op positie 4 staat na vandaag.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22140876
Inmiddels 1-5 uit voor Valencia
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 22 september 2004 @ 22:59:34 #136
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22140956
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja als je moet gaan kijken op wie Figo t niet heeft dan gaat t lastig worden
Dat is idd waar. Het lijkt me wel een aardige kerel. Zoals ik hem op het EK bezig zag heel fanatiek maar ook erg vriendelijk voor zijn spelers.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 23 september 2004 @ 15:20:45 #137
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22152541
Guti is de rotte appel.

Ik hoorde van iemand,dat hij de gene was.. die Camacho echt heeft lopen te treiteren.

Hij speelde onderanderen een telefoongesprek met ex-trainer Del Bosque na.. en deed dit extra hard... zodat Camacho hem kon horen..

In dat zogenaamde telefoongesprek vroeg hij Del Bosque om terug te komen,omdat niemand deze sitautie aankan,en het steeds maar erger word,en de spelers hadden Del Bosque nodig,Camacho was al boos,door de wedstrijd tegen Espanyol.

Toen vroeg hij Guti wat hij aan het doen was,daarop antwoorde Guti "Son conversaciones privadas y usted (Camacho) no se puede meter”

Vertaling: Dit zijn persoonlijke gesprekken,en u mag zich daar niet in mengen/meebemoeien.


Heb Guti nooit,gemogen,en als dit waar is hoop ik dat die gozer ze pan eens flink verbouwd word.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:23:24 #138
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22152608
Guti de rotte appel. Kan ik me iets bij voorstellen. Als je zijn gedrag in het veld ziet, zal het buiten het veld ook wel een pleurisjong zijn.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 23 september 2004 @ 15:34:21 #139
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22152881
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Guti de rotte appel. Kan ik me iets bij voorstellen. Als je zijn gedrag in het veld ziet, zal het buiten het veld ook wel een pleurisjong zijn.
Het is een hond.

Er zijn altijd wel incidenten om Gutí.

Hij stookt altijd,en als het om een 1 op 1 gevecht aankomt rent hij weg,en laat hij anderen de klappen voor hem opvangen.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:38:01 #140
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22152964
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:34 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Het is een hond.

Er zijn altijd wel incidenten om Gutí.

Hij stookt altijd,en als het om een 1 op 1 gevecht aankomt rent hij weg,en laat hij anderen de klappen voor hem opvangen.
Zo'n ventje lijkt me het idd. Ik schaam me diep dat hij Realspeler is. Zijn gedrag op het veld is mij een doorn in het oog. Wanneer heeft dat incident plaats gevonden? (die wegrenpartij van hem)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 23 september 2004 @ 15:43:17 #141
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22153099
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:38 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Zo'n ventje lijkt me het idd. Ik schaam me diep dat hij Realspeler is. Zijn gedrag op het veld is mij een doorn in het oog. Wanneer heeft dat incident plaats gevonden? (die wegrenpartij van hem)
Kan het me nog vaag hernineren,het was vorig seizoen tijdens de Champions Leauge was een beslissende wedstrijd.

En dit weekend heeft hij de vierde man ook uitgescholden,en daarvoor had hij mot met de pers,omdat die zeiden dat hij Beckham probeert te kopieren

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_22153289
Ja, toen had hij per ongeluk toch Raul voor de bek geslagen ofzo?

Guti
  donderdag 23 september 2004 @ 16:02:29 #143
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22153514
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:51 schreef Smeich het volgende:
Ja, toen had hij per ongeluk toch Raul voor de bek geslagen ofzo?

Guti
Zoiets ja...


Ik snap zo enzo niet wat Gutí nog bij Real Madrid doet,hij heeft me nooit kunnen overtuigen ook zijn spel niet.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 23 september 2004 @ 16:05:37 #144
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22153567
MethodMich opperde al dat Guti te veel clubgeheimen kent. En dat ze hem daarom niet weg doen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22155141
Lijkt me inderdaad de enige reden ja.

Ik denk niet dat Scolari de kans om met Portugal te presteren op het WK op gaat geven voor een onzeker avontuur in Madrid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 september 2004 @ 22:59:51 #146
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22163111
Wat een geroddel zeg.. ik hoorde dit en ik hoorde dat.. allemaal speculatie. Ik hoorde van iemand dat Xavi een paard heeft gepijpt.. Gaat iedereen dat nou ook geloven en rond vertellen.. wat een BS!

Waarom is Guti Real onwaardig? Kwa spel is ie niet slecht, hij speeld zich niet voor niets 4 keer achter elkaar in de basis (4 jaar dus). Verder weten we onderhand wel dat hij op het veld heel vervelend overkomt, zo zijn er nog 100 in europa dus laten we niet doen alsof hij de enige is.

Ano jij bent toch ook een Arsenal fan? Vind je niet dat het halve team Arsenal onwaardig is doordat ze RvN vorig jaar aanvielen na de wedstrijd? Dat is pas vies omdat het spel/de stijd dan al afgelopen is. Of een Vieira die na wil trappen in de zelfde wedstrijd, daar hoor ik alleen lovende woorden over.. Laten we wel consequent (eerste keer in m'n leven dat ik dat woord gebruik ) proberen te blijven.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 23 september 2004 @ 23:00:36 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22163138
Dan zal ik nog niet eens over Motta beginnen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 23 september 2004 @ 23:03:40 #148
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22163218
Laat ik het zo zeggen om discussies over z'n voetballende kwaliteiten in te dampen: Als ie zou blijven omdat ie veel geheimpjes kent dan zouden ze hem toch zeker niet wekelijks opstellen (misschien geen basis maar toch zeker bij de 1ste 14 man). Bij verschillende trainers.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 23 september 2004 @ 23:04:21 #149
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22163230
Jojo je weet dat ik grote hekel aan Ruudje heb dus van mij had Keown hem onder de grond mogen stoppen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 23 september 2004 @ 23:10:23 #150
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22163406
Ik vind dat Guti structureel te kort komt voor een club als Real Madrid. Dat hij al 4 jaar zich in de basis weet te knokken zegt mij meer over de kwaliteit die Real koopt dan over de kwaliteiten van Guti.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 23 september 2004 @ 23:11:00 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22163426
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Jojo je weet dat ik grote hekel aan Ruudje heb dus van mij had Keown hem onder de grond mogen stoppen.
Op zijn minst,was zijn verdiende loon
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 23 september 2004 @ 23:11:46 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22163449
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Jojo je weet dat ik grote hekel aan Ruudje heb dus van mij had Keown hem onder de grond mogen stoppen.
Dus je geeft toe dat je niet objectief kunt oordelen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22163474
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een geroddel zeg.. ik hoorde dit en ik hoorde dat.. allemaal speculatie. Ik hoorde van iemand dat Xavi een paard heeft gepijpt..
Stond dat niet in The Sun?
  donderdag 23 september 2004 @ 23:15:23 #154
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22163562
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je niet objectief kunt oordelen?
Wat betreft spelers aan wie ik me kapot erger niet. Dan overheerst mijn ergernis.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 23 september 2004 @ 23:17:49 #155
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22163633
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een geroddel zeg..Ik hoorde dat Xavi een mooi doelpunt heeft gemaakt vanavond tegen Zaragoza.
Deze roddel klopt.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_22163806
Komop zeg

Guti is een van de meest vervelende ventjes die er op de voetbalvelden rondloopt, jij had misschien niet zo'n gevoel omdat jj voor Real bent
dat is net als velen die zich hebben geergerd aan dat theatraal gedoe van Porto afgelopen CL

Bij elke opstootje was meneer daar te vinden...
als fan van Real snap ik dat je je eigen spelers wilt steunen, maar zo'n klootzk is echt real onwaardig

Ik gef zelf ook openlijk toe dat ik Deco niet moet
kwam door zijn trekjes tijdens het CL en EK

[ Bericht 5% gewijzigd door ASSpirine op 23-09-2004 23:34:03 ]
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 24 september 2004 @ 07:37:04 #157
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22167077
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:26 schreef ASSpirine het volgende:
Komop zeg

Guti is een van de meest vervelende ventjes die er op de voetbalvelden rondloopt, jij had misschien niet zo'n gevoel omdat jj voor Real bent
dat is net als velen die zich hebben geergerd aan dat theatraal gedoe van Porto afgelopen CL

Bij elke opstootje was meneer daar te vinden...
als fan van Real snap ik dat je je eigen spelers wilt steunen, maar zo'n klootzk is echt real onwaardig

Ik gef zelf ook openlijk toe dat ik Deco niet moet
kwam door zijn trekjes tijdens het CL en EK
MMM.. reageer je op mij? Volgens mij gaf ik eerder gewoon aan dat hij iid vervelend is. Zie je dat niet staan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22168524
De crisis is (voorlopig) bedwongen en er is wel weer iets nieuws gevonden om over te zeiken, niet te geloven. Voor alle Guti-fans heb ik dan goed nieuws, het "gerucht" gaat dat ie zaterdag tegen Athletic in de basis zou starten, in de spits als partner van Ronaldo. Ik kan dit echter niet bevestigen, het gaat nl. om een GERUCHT. Nog meer positief nieuws: Zidane heeft de training weer hervat en de bedoeling is dat ie is volgende week weer bij de groep voegt. Verder komt het debuut van Woodgate ook steeds dichterbij, hij heeft gister al oefeningen met de bal gedaan en als alles volgens schema verloopt kan ie zich binnen 2 weken ook bij de groep voegen.
pi_22168580
inderdaad deco is zo'n persoon die op het veld rondloopt van geef me alsjeblieft een doodsschop net als die irritante tekkel van madrid.
pi_22169650
quote:
Op maandag 20 september 2004 08:06 schreef WasQ het volgende:
ten minste EEN ster op de bank plaatsnemen.


Als je dat sterren noemt dan is Lua Lua de koning (of een ander willekeurige speler)
pi_22169845
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind dat Guti structureel te kort komt voor een club als Real Madrid. Dat hij al 4 jaar zich in de basis weet te knokken zegt mij meer over de kwaliteit die Real koopt dan over de kwaliteiten van Guti.
Bij Real voetballen ook niet de minsten hoor. Het is wereld top wat ze daar hebben zelfs op de bank.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:24:21 #162
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22169872
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
De crisis is (voorlopig) bedwongen en er is wel weer iets nieuws gevonden om over te zeiken, niet te geloven.
Dus ik mag mijn ergernis over Guti hier niet spuien?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:29:55 #163
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22169972
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bij Real voetballen ook niet de minsten hoor. Het is wereld top wat ze daar hebben zelfs op de bank.
Die mening deel ik absoluut niet. Ik vind alleen Mejia en Solari wissels van Realkwaliteit.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22170097
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Dus ik mag mijn ergernis over Guti hier niet spuien?
Zeker wel, maar het is alweer de zoveelste keer dat ie de volle laag krijgt. Ik ben het met je eens dat het af en toe een etter is, z'n actie van afgelopen zaterdag was ook weer erg onvolwassen. Maar dat weten we onderhand toch wel!? Bovendien heb ik al genoeg negatieve dingen gehoord afgelopen weken en leek met het tijd voor wat positieve nieuwtjes, vandaar mijn reactie.
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:44:45 #165
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22170257
Maar Tommie je bent toch wel met me eens dat bepaalde wissels te licht zijn voor een club als Real Madrid?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22170647
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Tommie je bent toch wel met me eens dat bepaalde wissels te licht zijn voor een club als Real Madrid?
Gedeeltelijk wel ja; in de spits hebben we echter niks te klagen met Owen en Morientes. Solari en Guti vind ik ook goed genoeg, vorig jaar is het met Guti op het middenveld toch bijna 8 maanden goed gegaan en Solari zou bij iedere andere club in de basis staan. Verdedigend(ook op het middenveld) beginnen de problemen. Nu Helguera een linie naar achteren is geschoven kom je met Celades, ookal heeft ie het tot nu toe uitstekend gedaan, toch iets tekort. Ik weet niet wat er met Helguera zal gebeuren als Woodgate fit is, maar ik zie em toch liever centraal achterin. Bravo kan zowel back als centraal spelen, maar van hem en Pavon ben ik ook niet helemaal weg. Op de rechtsback positie komen ze denk ik helemaal tekort met Mejia, die vind ik het zwakst van allemaal.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:12:08 #167
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22170877
Ik denk dat Real wat meer in de breedte moet inkopen. Woodgate ben ik helemaal niet kapot van. Was ik al niet toen hij bij Leeds speelde. Plus dat er ook nog een onderzoek naar hem loopt wegens drugshandel. Mogelijk verdwijnt hij dus achter de tralies voor een jaartje of 7. Weg 20 miljoen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22171089
Real heeft aan 2 controlerende spelers achter zidane meer dan zat hoor.
pi_22171360
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:20 schreef Chadi het volgende:
Real heeft aan 2 controlerende spelers achter zidane meer dan zat hoor.
Vorig jaar zijn er niet veel controles uitgevoerd dan, het regende tegendoelpunten (nu hebben ze wonderlijk genoeg de minst gepasseerde defensie0. Beckham komt door z'n verdedigende taken ook niet helemaal uit de verf op heb middenveld, ik denk echt dat ze aan Van Bommel een hele goeie zouden hebben.

As meldt vandaag dat in januari iemand voor op het middenveld aangetrokken zal worden, op de foto staan Van Bommel en Mascherano afgebeeld.
pi_22172508
Zidane moet je aanvallend laten denken daarom moet je er iemand op het middenveld achter zetten die het werk kan op knappen deels voor hem.
pi_22172899
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:23 schreef Chadi het volgende:
Zidane moet je aanvallend laten denken daarom moet je er iemand op het middenveld achter zetten die het werk kan op knappen deels voor hem.
En daar wil je mee zeggen dat...Beckham en Celades daar niet de juiste personen voor zijn, het bij Real daarom niet loopt!? Ik begrijp de boodschap niet helemaal...
pi_22174495
Beckham niet, Celades kan het wel maar komt volgens mij net wat talent te kort.
That's all folks!
pi_22175249
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Beckham niet
Nee precies, het is te hopen dat Abrahamovich binnenkort z'n portemonnee wil trekken. Denk alleen niet dat Mourinho daarop zit te wachten, die is niet op z'n achterhoofd gevallen.
Het feit is dat ze het voorlopig tot aan de winterstop uit zullen moeten zingen, dan pas wordt er actie ondernomen. Vraag me af wie en of ze iemand zullen kunnen strikken, want Van Bommel heeft natuurlijk al europees gespeeld en met Mascherano zou het aantal toegestane "buitenlanders" overschrijden. Begrijp nog steeds niet dat ze Xabi Alonso hebben laten lopen...
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:20:41 #174
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22175289
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:18 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Nee precies, het is te hopen dat Abrahamovich binnenkort z'n portemonnee wil trekken. Denk alleen niet dat Mourinho daarop zit te wachten, die is niet op z'n achterhoofd gevallen.
Het feit is dat ze het voorlopig tot aan de winterstop uit zullen moeten zingen, dan pas wordt er actie ondernomen. Vraag me af wie en of ze iemand zullen kunnen strikken, want Van Bommel heeft natuurlijk al europees gespeeld en met Mascherano zou het aantal toegestane "buitenlanders" overschrijden. Begrijp nog steeds niet dat ze Xabi Alonso hebben laten lopen...
Om de fans tevreden te moeten stellen zal het een grote naam moeten zijn die ook daadwerkelijk een versterking is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22175485
Vind het belangrijker dat het een versterking is dan dat het een grote naam is, hoop dat Florentino dat ook in zal zien.
pi_22175489
Mascherano moet geen probleem zijn als R. Carlos zn Spaanse paspoort binnenheeft.
That's all folks!
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:33:50 #177
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22175581
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:29 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Vind het belangrijker dat het een versterking is dan dat het een grote naam is, hoop dat Florentino dat ook in zal zien.
Ik denk het niet. Ik denk dat hij weer een ster koopt. Met iets anders is het volk op de tribunes ook niet tevrede.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22175592
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Mascherano moet geen probleem zijn als R. Carlos zn Spaanse paspoort binnenheeft.
Daar zit/zat PSV toch ook achteraan?
pi_22175796
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Met iets anders is het volk op de tribunes ook niet tevrede.
Dat geloof ik niet, het gaat ze bovenal om het goede spel. Ze schromen er in ieder geval niet voor om mannen als Beckham, Roberto Carlos, Ronaldo of zelfs Raul op een fluitconcert te trakteren als die er niks van bakken.
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:45:48 #180
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22175846
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, het gaat ze bovenal om het goede spel. Ze schromen er in ieder geval niet voor om mannen als Beckham, Roberto Carlos, Ronaldo of zelfs Raul op een fluitconcert te trakteren als die er niks van bakken.
Slecht spel dient altijd met fluitconcerten beloond te worden. Dat zegt niks. Ik denk dat de supporters gewend zijn dat er grote namen komen. Een Mark van Bommel, met alle respect, lijkt me te onbekend voor het Spaanse publiek.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22176070
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Slecht spel dient altijd met fluitconcerten beloond te worden. Dat zegt niks. Ik denk dat de supporters gewend zijn dat er grote namen komen.
Dat zegt dat het de spelers niet uitmaakt of je Raul of Ronaldo heet, als je maar goed speelt. Bij een eventuele versterking zullen de supporters lijkt me prefereren dat ie goed speelt dan dat het een grote naam is.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Een Mark van Bommel, met alle respect, lijkt me te onbekend voor het Spaanse publiek.
Denk dat er onder het spaanse publiek weinig mensen bekend waren met het fenomeen Jonathan Woodgate...
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:57:44 #182
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22176122
Mark van Bommel roep ik al maanden Maar we moeten niet vergeten dat van Bommel's kwaliteiten toch wel aanvallend op het middenveld liggen. Verder heeft ie iid al europees gespeeld dus ik denk niet dat dat hem wordt. In AS stond vandaag ook een prachtig verhaal over Perez, hij zou tegen de nieuwe trainer gezegd hebben dat deze 1 naam mag noemen voor de winterstop en dat deze speler dan ook gehaald wordt

Alonso is niet gehaald omdat Camacho hem te aanvallend ingesteld vond.. is gedeeltelijk ook waar.. het voordeel hiervan is dat ie voetballend geweldig is, dat is een breker toch al snel niet. Ik hoop Davids, misschien dat die na 3 maanden bankzitten bij Inter weg wil
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:59:14 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22176157
http://www.as.com/articul(...)pe=Tes&anchor=dasftb Hier dat mooie verhaal waar ik het net over had
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:01:47 #184
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22176216
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:55 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Dat zegt dat het de spelers niet uitmaakt of je Raul of Ronaldo heet, als je maar goed speelt. Bij een eventuele versterking zullen de supporters lijkt me prefereren dat ie goed speelt dan dat het een grote naam is.
Nee dat denk ik niet. Het heeft gewoon met de verwachtingen te maken die die namen oproepen en als ze dan falen. Dan gaat het publiek fluiten. Maar dat zegt niks over het feit dat ze straks een grote naam eisen als versterking
quote:
Denk dat er onder het spaanse publiek weinig mensen bekend waren met het fenomeen Jonathan Woodgate...
Dat is mij iets te veel eer voor die vaak geblesseerde en regelmatig hopeloos uit vorm zijnde Aziatenhater.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:02:14 #185
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22176231
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, het gaat ze bovenal om het goede spel. Ze schromen er in ieder geval niet voor om mannen als Beckham, Roberto Carlos, Ronaldo of zelfs Raul op een fluitconcert te trakteren als die er niks van bakken.
Raul is de enige die niet uitgefloten werd vorige keer Raul
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:03:52 #186
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22176263
Als zaakwaarnemer moet je je eigen spelers promoten dus zeg ik:

Shinji Ono en Mounir El Hamdaoui naar Real.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22176504
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:02 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Raul is de enige die niet uitgefloten werd vorige keer Raul
Oh okee, ik had begrepen dat de enige die applaus kreeg Morientes was, toen hij Solari moest vervangen na 10 minuten.
Raul, die toen naar links verhuisd is, heeft het daar niet eens zo slecht gedaan las ik. Onder Capello heeft ie daar ook al een keer gespeeld en toen scoorde hij 21 keer. Wat nu, Zidane op de bank?
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:26:10 #188
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22176782
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:13 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Oh okee, ik had begrepen dat de enige die applaus kreeg Morientes was, toen hij Solari moest vervangen na 10 minuten.
Raul, die toen naar links verhuisd is, heeft het daar niet eens zo slecht gedaan las ik. Onder Capello heeft ie daar ook al een keer gespeeld en toen scoorde hij 21 keer. Wat nu, Zidane op de bank?
Zidane is niet echt in vorm Van mij mag Guti weer een kans krijgen, nu zeg ik niet gelijk dat we Zidane moeten verbannen.. maar mag wel ff 2 weekjes uitrusten van mij
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22177180
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
Zidane is niet echt in vorm Van mij mag Guti weer een kans krijgen, nu zeg ik niet gelijk dat we Zidane moeten verbannen.. maar mag wel ff 2 weekjes uitrusten van mij
Zidane sowieso nog 2 wedstrijden out, maar denk dat als het team beter gaat draaien hij z'n vorm vanzelf weer terugvindt, dat geldt ook voor Raul (voor wie niet eigenlijk ). Guti komt waarschijnlijk naast Ronaldo te spelen, ook geen slechte keus want in 2000-01 onder Del Bosque peerde hij er vanaf die positie 14 in.

Ik heb een goed gevoel over Garcia Remon, zijn Del Bosque-achtige manier van aanpakken geeft de spelers hopelijk het vertrouwen om de goeie vorm te hervinden. Ben benieuwd wat ze morgen gaan doen...
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:01:03 #190
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22177519
Wat we gewoon niet mogen eisen is dat ze gelijk de sterren van de hemel spelen, ik geef ze iig genoeg tijd. Zolang ze maar hard werken enzo. Het goeie spel dat we de afgelopen jaren erin hebben geslepen is met de laatste ander halve maand van vorig seizoen en de eerste periode dit seizoen gewoon helemaal verdwenen, dat moet in mijn mening weer een beetje langzaam terug komen. Ik hoop dat we met de winterstop weer top spelen, en dat we vanaf nu gewoon kleine stapjes vooruit gaan.

Vorig jaar nog zoveel goals scoren, en dit jaar .....
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22177811
Van Bommel kan, maar die mag geen CL meer spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:22:56 #192
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22177939
Bommel is niet meer een verdedigende middenvelder.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:21:06 #193
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22190728
Roberto Carlos waarschijnlijk op de bank tegen Athletic. Om hem te sparen voor Roma. Begint goed die trainer Anders hebben we aan het einde van het seizoen weer een burn-out, Bravo natuurlijk op z'n plekkie!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 25 september 2004 @ 21:59:56 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:30:55 #195
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_22205773
Weer verloren jongens.

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 26 september 2004 @ 00:15:36 #196
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22206861
waarom zo'n catalan?
je zou juist blij moeten zijn
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 26 september 2004 @ 10:37:05 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22210952
Misschien dat er toch een afgestapt moet worden van dat achterlijke aankoopbeleid.
  zondag 26 september 2004 @ 12:13:56 #198
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22212023
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:37 schreef twi het volgende:
Misschien dat er toch een afgestapt moet worden van dat achterlijke aankoopbeleid.
Misschien ja. Maar ik denk dat het belangrijker is dat de kloof tussen de wissels en de basisspelers verkleind wordt. Bij blessures verliest Real te veel kwaliteit denk ik.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22212178
Dat weet ik wel zeker.
That's all folks!
pi_22212360
Je vraagt om problemen als je 10 aanvallende spelers neerzet en een keeper.
Misschien moeten ze Chilavert kopen, dan hebben ze een geheel aanvallend elftal...

:| :|
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_22215337
Nu is Bilbao uit altijd lastig hoor. Die zijn zeker als ze tegen Real moeten supergemotiveerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22216177
Ik begrijp uit de krant en van het nieuws dat het kwaliteitsverschil veel groter was dan de uitslag doet vermoeden. Geen inspiratie en inzet van de kant van Real en een Athletic dat er vol voor ging. Beide doelpunten van hen werden ingeluid door een blunder/inschattingsfout van Raul Bravo, Real heeft slecht zes (!!!!) keer op doel geschoten en geen enkele corner weten te versieren.

Dit is wel echt hopeloos, vraag me af wat er moet gebeuren om deze ploeg aan het werk te krijgen. Misschien (heel misschien dan) dat ze dinsdag tegen een eveneens stuurloos Roma een beginnetje kunnen maken...ik zie het somber in.
  maandag 27 september 2004 @ 14:58:11 #203
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22236616
Ik vraag me af of het dit seizoen nog goed komt met Real. Ik denk dat er wel wat mensen moeten verdwijnen bij Real aan het eind van het seizoen. En ik vrees dat er dit seizoen wel eens nieuwe presidentsverkiezingen zullen komen als de resultaten zo blijven.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22237746
Denk ook dat iedere tegenstander van Real inmiddels weet dat de manier om van ze te winnen is: heel veel druk zetten en de opbouw verstoren. De kracht van Real, afgelopen jaren was toch dat ze altijd zelf het spel maakten, maar ja, zonder bal is dat een beetje lastig. Als je bovendien geen mensen (meer) hebt om de bal te heroveren heb je, blijkt wel, een probleem.
Wil het dit seizoen nog goedkomen zullen ze lijkt me, met z'n allen als team ervoor moeten werken en lijkt het me ook handig als ze tijdens de transfermarkt in januari in ieder geval een werker voor op het middenveld halen.

Wat ik me trouwens afvroeg, als je tijdens die transfermarkt iemand haalt die voor z'n oude club al europees heeft gespeeld, mag die dan ook niet meer voor z'n nieuwe club spelen? Ik had altijd het idee dat je dan met een schone lei begon, maar dat is niet (meer) zo?
  maandag 27 september 2004 @ 16:02:09 #205
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22237973
Volgens mij betekend Europees gespeeld, niet meer inzetbaar in het verdere verloop van de Europese competitie. Maar dat lijkt me niet eens zo slecht. Real moet zijn vizier volop op de nationale competitie gooien.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22239971
Is ook zo, sinds een paar jaar. Van Bommel zou dus niet meer mogen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 september 2004 @ 19:07:18 #207
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22242234
Voor mij hoeven er niet per sé mense te verdwijnen, als we met een minderen groep 3 jaar geleden nog de CL wonnen en vorig jaar nog een bijna heel seizoen uitstekend speelden zit er genoeg kwaliteit.

Ze zitten gewoon in de hoek waar de klappen vallen, Barcelona, Arsenal Juventus, ManU hebben dat ook gehad in ander seizoenen. Als ze er eenmaal uit komen ben ik ervan overtuigd dat we in de CL mee zullen doe voor de prijzen en in de competitie.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 27 september 2004 @ 19:09:29 #208
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22242299
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef jojomen4 het volgende:
Voor mij hoeven er niet per sé mense te verdwijnen, als we met een minderen groep 3 jaar geleden nog de CL wonnen en vorig jaar nog een bijna heel seizoen uitstekend speelden zit er genoeg kwaliteit.

Ze zitten gewoon in de hoek waar de klappen vallen, Barcelona, Arsenal Juventus, ManU hebben dat ook gehad in ander seizoenen. Als ze er eenmaal uit komen ben ik ervan overtuigd dat we in de CL mee zullen doe voor de prijzen en in de competitie.
Maar met die mindere selectie was de balans niet zoek. Nu is die ver te zoeken. Je had toen waterdragers en wereldspelers. Nu heb je elf 'goede' voetballers die geen goed team vormen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 27 september 2004 @ 19:27:58 #209
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22242737
Ik heb het over 3 jaar geleden, toen was het team haast hetzelfde behalve beckham, Owen, Samuel, Woodgate en Ronaldo.

Ronaldo is beter dan Morientes of gelijk aan, iig niet minder.
Owen op de bank kan geen kwaad
Woodgate in plaats van Helguera ga je ook niet op achteruit.
Samuel i.p.v Pavon of Raul Bravo is ook niet minder.
En Beckham i.p.v Guti (die 2 jaar geleje basis stond) is ook niet veel minder. De selectie is alleen beter geworden. Dat de jongens op het moment geen vorm hebben is jammer, mischien dat ze iets harder moeten knokken maar daar zie ik te weinig wedstrijden voor. Zoveel is er dus nog niet veranderd met vorig jaar, alleen de vorm moet ff terug komen.. laten we hopen dat het niet telang duurt. Morgen tegen Roma winnen zou een goeie stap zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 27 september 2004 @ 19:29:42 #210
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22242762
Toen waren er nog waterdragers als Geremi, Makalele enzo. Nu heb je geen waterdragers van dat kaliber.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22242837
Woodgate is gewoon erg slecht hoor...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 september 2004 @ 19:37:11 #212
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22242917
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Woodgate is gewoon erg slecht hoor...
Laten we nog ff wachten tot ie speelt. In Engeland had ie basis gestaan bij het EK als ie mee had gekund.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22242957
Nee man. Campbell en Terry en Southgate hadden altijd voor hem gezeten. En Rio.

Woodgate is alleen scherp tegen Aziaten. En alleen Chun-Soo Lee speelt in Spanje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 september 2004 @ 19:41:59 #214
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22243021
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Nee man. Campbell en Terry en Southgate hadden altijd voor hem gezeten. En Rio.

Woodgate is alleen scherp tegen Aziaten. En alleen Chun-Soo Lee speelt in Spanje.
whahahhaha
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 27 september 2004 @ 19:49:20 #215
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22243179
Hmm... ik opteerde onlangs nog voor Shinji naar Real. Maar met zo'n ploeggenoot weet ik het niet.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22253687
De belgen zenden vanavond de wedstrijd live uit, toch aardig van ze. Eindelijk met eigen ogen bekijken hoe ze ervoor staan.

Geloof ook dat het een combinatie van factoren is; uit vorm en het missen van een "Makelele". Maar het team is in de breedte alleen maar sterker geworden, dus ze moeten het met de huidige selectie wel op kunnen vangen....tis alleen even wachten tot dat gebeurt.
pi_22253722
Forza Roma!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 28 september 2004 @ 11:23:20 #219
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22255066
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:04 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
De belgen zenden vanavond de wedstrijd live uit, toch aardig van ze. Eindelijk met eigen ogen bekijken hoe ze ervoor staan.

Geloof ook dat het een combinatie van factoren is; uit vorm en het missen van een "Makelele". Maar het team is in de breedte alleen maar sterker geworden, dus ze moeten het met de huidige selectie wel op kunnen vangen....tis alleen even wachten tot dat gebeurt.
Dat betwijfel ik. Sinds we in de breedte zo sterk zijn verliezen we vaker dan dat we winnen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22255447
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:55 schreef Smeich het volgende:
Leuk artikel
http://www.unitedrant.co.uk/2004/09/madrids-house-of-cards.html
Ja precies, leuk, want objectieve journalistiek is het niet echt. Grappig ook dat het komt van de site van een club die zojuist, vanwege het niet voldoen aan sportieve en financiele verwachtingen, een winstwaarschuwing uit gegeven.
pi_22255459
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Sinds we in de breedte zo sterk zijn verliezen we vaker dan dat we winnen.
Hé kom op, koppie niet laten hange...het komt heus wel weer goed hoor...ooit!!
  dinsdag 28 september 2004 @ 11:49:42 #222
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22255589
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Hé kom op, koppie niet laten hange...het komt heus wel weer goed hoor...ooit!!
Daar twijfel ik ook niet aan maar ik denk wel dat er gesaneerd moet worden. Bepaalde spelers zullen weg moeten omdat ze niet meer kunnen brengen wat ze vroeger konden brengen. Of omdat het notoire splijtzwammen zijn.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22255642
Zat Roberto Carlos nou op de bank afgelopen wedstrijd?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22255780
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:53 schreef Suijk het volgende:
Zat Roberto Carlos nou op de bank afgelopen wedstrijd?
Yes, daarvandaan heeft ie mooi kunnen zien hoe z'n vervanger Raul Bravo de mist in ging bij beide doelpunten van Athletic. De uitleg was dat ie rust kreeg voor de wedstrijd van vanavond. Beetje raar om als het al niet goed gaat, één van de vaste waarden rust te geven maar goed.
pi_22255833
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Yes, daarvandaan heeft ie mooi kunnen zien hoe z'n vervanger Raul Bravo de mist in ging bij beide doelpunten van Athletic. De uitleg was dat ie rust kreeg voor de wedstrijd van vanavond. Beetje raar om als het al niet goed gaat, één van de vaste waarden rust te geven maar goed.
Vond ik ook. Maar ja, gebeuren wel meer opmerkelijke dingen bij Real op het moment natuurlijk.

Welke spelers zouden jullie weg willen hebben? (als tegenhanger voor die eeuwigdurende discussie welke toppers Real wil halen)
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 28 september 2004 @ 12:04:05 #226
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22255887
Van mij mogen vertrekken:
Guti
Figo
Raul Bravo
Pavon
Beckham
Woodgate omdat het een Nazi op noppen is
en eventueel ook Raul.

[ Bericht 1% gewijzigd door mr_anonimous op 28-09-2004 12:47:12 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22256140
De enige die van mij niet had hoeven komen is Beckham, zeker op de plek waar hij nu speelt hadden veel betere spelers aangetrokken kunnen worden. Woodgate heb ik nooit zien spelen, dus daar laat ik me (nog) niet over uit.
  dinsdag 28 september 2004 @ 12:21:26 #228
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22256231
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
De enige die van mij niet had hoeven komen is Beckham, zeker op de plek waar hij nu speelt hadden veel betere spelers aangetrokken kunnen worden. Woodgate heb ik nooit zien spelen, dus daar laat ik me (nog) niet over uit.
In zijn Leeds tijd gold hij als een groot talent maar heeft zich nooit verder dan dat ontwikkeld vind ik. Verder heb ik het niet op met mensen die vreemdelingenhaat vertonen en dan zijn er ook nog de steeds harder wordende geruchten over zijn betrokkenheid bij drugshandel. Foute gast in mijn ogen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22256682
Raul Bravo moet je ook even dikgedrukt maken, die gast komt teveel kwaliteit tekort.
That's all folks!
  dinsdag 28 september 2004 @ 12:47:37 #230
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22256700
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Raul Bravo moet je ook even dikgedrukt maken, die gast komt teveel kwaliteit tekort.
Bijdeze gebeurt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22256765
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Raul Bravo moet je ook even dikgedrukt maken, die gast komt teveel kwaliteit tekort.
Op het EK deed ie het redelijk met Spanje, maar bij Leeds was de man een drama, hij had zelfs moeite met het bemachtigen en behouden van een basisplek in een elftal dat recht op degradatie af koerste.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22256840
Hebben Woodgate en Owen uberhaupt al wat gespeeld?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 28 september 2004 @ 12:56:35 #233
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22256867
Woodgate nog niet. Owen een match of 4.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22256884
Woodgate is dus geblesseerd neem ik aan?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 28 september 2004 @ 12:59:05 #235
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22256920
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Woodgate is dus geblesseerd neem ik aan?
Ja maar dat is geloof ik gebruikelijk bij hem.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22256960
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Van mij mogen vertrekken:
Guti
Figo
Raul Bravo
Pavon
Beckham
Woodgate omdat het een Nazi op noppen is
en eventueel ook Raul.
Wat bedoel je precies met die Woodgate opmerking? En clubheld Raúl mag natuurlijk nooit vertrekken he, ondanks dat ik een Valenciaan ben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 september 2004 @ 13:04:06 #237
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22257020
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met die Woodgate opmerking? En clubheld Raúl mag natuurlijk nooit vertrekken he, ondanks dat ik een Valenciaan ben.
Als jij buitenlanders inelkaar trapt omdat hun huidskleur je niet aan staat neigt dat naar Neonazisme. En wat Raul betreft ben ik van mening dat een vertrek beter voor hem is en voor de club.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22257060
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Als jij buitenlanders inelkaar trapt omdat hun huidskleur je niet aan staat neigt dat naar Neonazisme. En wat Raul betreft ben ik van mening dat een vertrek beter voor hem is en voor de club.
Heeft Woodgate dat gedaan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 september 2004 @ 13:07:41 #239
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22257097
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft Woodgate dat gedaan?
Ja samen met Lee Bowyer en een groep vrienden. In hun Leedstijd. Is toen een hele rechtzaak over geweest. Ze zijn er mild vanaf gekomen. Werkstrafje geloof ik. Woodgate wegens mishandeling en Bowyer wegens bedreiging van omstanders.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22257140
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ja samen met Lee Bowyer en een groep vrienden. In hun Leedstijd. Is toen een hele rechtzaak over geweest. Ze zijn er mild vanaf gekomen. Werkstrafje geloof ik. Woodgate wegens mishandeling en Bowyer wegens bedreiging van omstanders.
damn vandaar deze quote op de Real Madrid site: "I can't wait to put on the white jersey". These are the first 'white' statements by Jonathan Woodgate, Real Madrid's third signing for season 2004/05.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 september 2004 @ 13:11:30 #241
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22257180
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

damn vandaar deze quote op de Real Madrid site: "I can't wait to put on the white jersey". These are the first 'white' statements by Jonathan Woodgate, Real Madrid's third signing for season 2004/05.
Ja beetje wrang idd uit zijn mond.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:11:25 #242
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22264743
Wat een flauwekul lees ik weer. Woodgate die een racist is :') Ik krijg ruzie op straat met een Chinees dus ben ik een racist? Zoiets...? De Engelse pers zal het vast niet opgeblazen hebben aangezien die zo objectief zijn. Lekker Ano ga jij die lul verhalen nog verder verspreiden

Verder moeten we die jongen op z'n voetballende kwaliteiten beoordelen. Bij Maradona wordt er altijd geroepen dat we hem op z'n gedrag op het veld moeten beoordelen en niet buiten, laten we zo doorgaan
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:14:20 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22264810
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Van mij mogen vertrekken:
Guti
Figo
Raul Bravo
Pavon
Beckham
Woodgate omdat het een Nazi op noppen is
en eventueel ook Raul.
Raul zal nooit weggaan, als je die weg wil hebben ben je geen echte Madrileen Hij is het hart van Madrid. Verder is Figo al een paar jaar in bloedvorm, vorig jaar de beste man aan de kant van Real. En dan nog Guti, als jij objectief bent zou je beoordelen dat ie voetballend goed genoeg is, vooral omdat ie jaar naar jaar weer z'n vele speelminuten pakt en overeind blijft in een team met de beste spelers ter wereld. Jij beoordeelt hem op z'n gedrag wat heel vervelend is maar daar hebben we het al genoeg over gehad.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:14:46 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22264826
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een flauwekul lees ik weer. Woodgate die een racist is Ik krijg ruzie op straat met een Chinees dus ben ik een racist? Zoiets...? De Engelse pers zal het vast niet opgeblazen hebben aangezien die zo objectief zijn. Lekker Ano ga jij die lul verhalen nog verder verspreiden
Is geen flauwekul,gewoon een feit.
Zeker met die opmerkingen die hun richting die Aziaat maakte.

Als het flauwekul zou zijn zouden ze er niet voor gestraft zijn....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:21:23 #245
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22264998
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Is geen flauwekul,gewoon een feit.
Zeker met die opmerkingen die hun richting die Aziaat maakte.

Als het flauwekul zou zijn zouden ze er niet voor gestraft zijn....
Als jij en ik ruzie met een marokkaan zouden hebben zouden we ook geneigd zijn te zeggen/denken "kut marokkaan", dat wil nog niet zeggen dat ik een racist ben. IK denk trouwens dat ze gestraft zijn voor het molesteren van.. niet voor racisme, dan had het wel een andere straf geweest.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:23:25 #246
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22265041
Het schijnt dat ze in het verleden wel vaker problemen hebben gehad met Aziaten...

Derhalve geen lulverhaal zoals jij het wilt afschilderen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22265154
Waren/zijn ook geruchten dat meneer Woodgate met z'n neus in het witte poeder zat en dat Newcastle hem daarom graag zag gaan. Ach ja, geruchten geruchten
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:42 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ja precies, leuk, want objectieve journalistiek is het niet echt. Grappig ook dat het komt van de site van een club die zojuist, vanwege het niet voldoen aan sportieve en financiele verwachtingen, een winstwaarschuwing uit gegeven.
Dit maakt het helemaal leuk
quote:
Camacho's departure, it seems, comes after a player protest at Raúl's benching last week. The insult of being dropped was compounded when he was replaced by Welshman Saint Michael of Owen.
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:32:17 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22265265
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef DutchGooner het volgende:
Het schijnt dat ze in het verleden wel vaker problemen hebben gehad met Aziaten...

Derhalve geen lulverhaal zoals jij het wilt afschilderen
Het lijkt me een lulverhaal dat ie racist is, dat is nog niet bewezen. Als je in een land woont met een multiculturele samenleving is de kans aanzienlijk dat, als je ruzie krijgt, dat met een "buitenlander" is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22266650
Buiten dat komt Woodgate veel te kort voor Real, maar dat is alleen maar mooi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22269015
Real nu al 0-1 achter
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:29:59 #251
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22272213
Laten we Raul anders afschrijven, na 10 jaar buitengewoon goed gepresteerd te hebben heeft ie nu een paar mindere maanden, gelijk weg doen, is beter voor hem en vooral voor de club. Gelukkig hebben we hem nog niet verkocht en zorgt ie vanavond voor de winst tegen Roma.

Raul All time topscorer van de Champions League
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:32:22 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22272299
En Figo, dies ook zo slecht Ik roep al maanden dat ie een van de betere spelers is, vandaag 2 assists en 1 goal Niet slecht voor zo'n prutser
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:34:03 #253
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22272349
Guti valt in de 63ste minuut in en heeft maar 7 minuten nodig om het elftal naar z'n hand te zetten en ons een voorsprong te brengen. Way to go Jose Maria Niet slecht voor zo'n vervelend kutjong.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:41:56 #254
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22272591
Jojo, je bent jezelf wel heel erg aan het ophemelen over je kennis hoor

damn real
maarjah, zolang ze het in de competitie maar slecht doen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:48:04 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22272790
Heeft niks met me eigen kennis te maken maar ik doe niet na een paar slechte wedstrijden negatief, ik doe niet negatief omdat mijn favoriete speler niet is gehaald. Als je ziet dat het 4 jaar lang goed loopt en nu 3 weken bagger wil dat helemaal niet zeggen dat de spelersgroep uitgeblust is en dat de helft weggesaneerd moet worden. Daar werd ik een beetje strontziek van. Sorry dat ik zo blij ben na de 0-2 achterstand, ik zag het al voor me.. (bijna) uitgeschakeld na 2 wedstrijden
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:52:17 #256
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22272921
Ja pak me maar op mijn eigen woorden. Ik ben niet de beroerdste om mijn ongelijk toe te geven hoor. Figo presteert te vaak onder de maat. En als meneer eens een keer zin heeft zoals vanavond is hij meteen een held. Ga dan! Ik vind hem gewoon een luie flikker die nooit tot ver over het randje gaat. En Guti van vind ik in de eerste plaats zijn spel te matig. En daarnaast komt ook dat verwende kindertjesgedrag van hem. Wat Raul betreft heb ik misschien ongelijk maar met een definitief oordeel wacht ik tot aan het eind van het seizoen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:57:18 #257
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22273086
als je de beelden van de ereste helft zag
de kopjes van de spelers van Madrid
ze zagen er zelf niet zoveel heil in, kwam op canvas

wel veerkracht getoond


trouwens, gaat Van Nistelrooij Raul niet passeren als CL-topscorer allertijden?
want volgens mij zit hij er heel dicht bij
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:03:49 #258
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22273261
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef ASSpirine het volgende:
als je de beelden van de ereste helft zag
de kopjes van de spelers van Madrid
ze zagen er zelf niet zoveel heil in, kwam op canvas

wel veerkracht getoond


trouwens, gaat Van Nistelrooij Raul niet passeren als CL-topscorer allertijden?
want volgens mij zit hij er heel dicht bij
Lijkt me niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:06:03 #259
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22273339
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft niks met me eigen kennis te maken maar ik doe niet na een paar slechte wedstrijden negatief, ik doe niet negatief omdat mijn favoriete speler niet is gehaald. Als je ziet dat het 4 jaar lang goed loopt en nu 3 weken bagger wil dat helemaal niet zeggen dat de spelersgroep uitgeblust is en dat de helft weggesaneerd moet worden. Daar werd ik een beetje strontziek van.
Heb ik dan geen recht om mijn mening te verkondigen? In die vier jaar dat het goed liep is er een hoop veranderd. Zo hebben we aan kracht ingeboet in de breedte. En het loopt niet even 3 weken bagger. Ik meen me de laatste 2-3 maanden van het vorige seizoen ook nog te herinneren. Toen liep het zeker ook zo fantastisch?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:11:11 #260
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22273496
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Heb ik dan geen recht om mijn mening te verkondigen? In die vier jaar dat het goed liep is er een hoop veranderd. Zo hebben we aan kracht ingeboet in de breedte. En het loopt niet even 3 weken bagger. Ik meen me de laatste 2-3 maanden van het vorige seizoen ook nog te herinneren. Toen liep het zeker ook zo fantastisch?
Laatste 2 maanden van vorig seizoen ja, hebben niet alle topteams 1 mindere periode per jaar? Real had de pech dat het de maanden waren waarin de prijzen verdeeld werden. De rest van het jaar hebben ze goed gespeeld. En je mag je mening zeker verkondigen, mag ik daar dan op reageren?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:14:18 #261
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22273574
Ruud komt dichtbij de aantal goals van Raul, toch alweer 4de seizoen bij ManU ofzo?
zit iedere keer of in de 10 of dichtbij de 10 met zijn aantal goals bij ManU

en niet te vergeten dat hij bij PSV ook wel een paar goals heeft gemaakt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:16:07 #262
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22273619
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Laatste 2 maanden van vorig seizoen ja, hebben niet alle topteams 1 mindere periode per jaar? Real had de pech dat het de maanden waren waarin de prijzen verdeeld werden. De rest van het jaar hebben ze goed gespeeld. En je mag je mening zeker verkondigen, mag ik daar dan op reageren?
Iedere club heeft mindere periodes. Dat is waar maar Real roept op dit moment die periodes over zichzelf af. Daar maak ik me kwaad over. Dat jij de club altijd verdedigt is goed maar ik denk dat kritische geluiden ook goed zijn.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:22:34 #263
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22273802
Ik ben kritisch genoeg. Probeer jij anders even een post van jezelf terug te vinden waar je iets positiefs zegt over Real.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:27:29 #264
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22273933
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben kritisch genoeg. Probeer jij anders even een post van jezelf terug te vinden waar je iets positiefs zegt over Real.
Ik zeg genoeg positiefs maar op dit moment kan ik me niet in de ploeg vinden. En dan vind ik dat er spelers mogen op zouten. Misschien oordeelde ik te hard over Raul. Fair. Maar mijn mening over Figo en Guti stel ik niet bij. (over Pavon en Bravo al helemaal niet)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:28:01 #265
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22273949
1. Raúl 45 Real Madrid
2. Ruud van Nistelrooy 36 PSV, Manchester United

dat van vandaag nog niet erbij. Ruud loopt er dus 10 achter. Raul is ook nog eens 1 jaar jonger.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:28:50 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22273965
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:28 schreef jojomen4 het volgende:
1. Raúl 45 Real Madrid
2. Ruud van Nistelrooy 36 PSV, Manchester United

dat van vandaag nog niet erbij. Ruud loopt er dus 10 achter.
in hoeveel wedstrijden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:38:58 #267
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22274239
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

in hoeveel wedstrijden?
touché
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:39:12 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22274244
Raúl 86 in maart 2004 Hij heeft er iig meer dan Ruud gescoort aangezien die de meeste ervaren speler in de CL. Maar we zullen hem toch zeker niet afstraffen omdat ie op z'n 17de al op topniveau speelde terwijl Ruud pas laat op stoom begon te komen. Hoeveel heeft Ruud er gespeeld?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:41:57 #269
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22274309
Verder is Raúl de laatste jaren niet meer de "1ste" man voor de goal. Ze hebben Ronaldo al een tijd, daarvoor was Morientes de man voor de goals en daarvoor Mijatovic. Ruud is in elk team waar die speelde de man die voor de goal moest zorgen, daar zit ook een groot verschil in. Verder is Ruud ook een goeie hoor maar ga hem aub niet vergelijken met Raúl.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22276165
Ik vind Raul persoonlijk ook een betere speler dan Ruud, maar Raul deelt wel flink in de impasse van Real mee de laatste jaren...
Misschien dat ze er met deze opsteker weer een beetje uitkomen en nog iets kunnen maken van dit seizoen. Anders zie ik gewoon Barca of wweer Valencia kampioen worden
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_22279059
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:39 schreef jojomen4 het volgende:
Maar we zullen hem toch zeker niet afstraffen omdat ie op z'n 17de al op topniveau speelde terwijl Ruud pas laat op stoom begon te komen.
Touché
pi_22279186
Pfff, ik zag de bui alweer hangen na 20 minuten. Gelukkig werd nog voor rust de ommekeer ingeluid. Hele sterke pot van Raul, Figo en Beckham (neem m'n woorden van gister terug, hij mag blijven!). Ook geweldig voor Roberto Carlos dat ie scoorde en zo helemaal het vertrouwen van het publiek herwon, die glimlach van em had ik al een tijdje niet gezien.
Nu maar hopen dat ze deze lijn doorzetten, dit weekend tegen een Deportivo dat ook niet echt lekker in z'n vel zit.
  woensdag 29 september 2004 @ 11:12:23 #273
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22280620
Ik hoop nu dat de trainer Woodgate erin durft te zetten, dan kan Helguera met Beckham op het middenveld spelen. Als Woodgate dan iid zo slecht is als iedereen beweert dan kunnen we hem nog altijd eruit gooien, ik ga er iig vanuit dat het een topper is.

We shall see.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 29 september 2004 @ 11:14:43 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22280651

Un Figo ejemplar: Rápido y tensionado

Figo volvió a hacer un partidazo. Corrió la banda como en sus mejores tiempos, se llevó a los defensas, los burló, los desquició y mandó balones al área con auténtico veneno. Marcó un penalti comprometidísimo (para el 2-2) en un ejemplo de entereza y tensión. Mantuvo el tipo de principio a fin, haciendo buena sociedad con Salgado por la banda, y levantó con su ejemplo a todo el equipo.

http://www.as.com/articul(...)=Tes&d_date=20040929
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22280934
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:14 schreef jojomen4 het volgende:

Un Figo ejemplar: Rápido y tensionado

Figo volvió a hacer un partidazo.
Daar wou ik net ook ff aankaarten; hij speelde gister ALWEER (volvió a hacer) een goeie wedstrijd. Alweer betekend opnieuw, dus dat hij het vaker heeft gedaan...vorig seizoen bijvoorbeeld, dus voor de critici onder u: Figo is ongeveer een jaar al één van de betere spelers van Real, rent als een gek en zorgt constant voor dreiging. Niks lui en afgeschreven dus, vind dat dat onderhand wel een keer erkend mag worden.
  woensdag 29 september 2004 @ 11:33:08 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22281046
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:28 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Daar wou ik net ook ff aankaarten; hij speelde gister ALWEER (volvió a hacer) een goeie wedstrijd. Alweer betekend opnieuw, dus dat hij het vaker heeft gedaan...vorig seizoen bijvoorbeeld, dus voor de critici onder u: Figo is ongeveer een jaar al één van de betere spelers van Real, rent als een gek en zorgt constant voor dreiging. Niks lui en afgeschreven dus, vind dat dat onderhand wel een keer erkend mag worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22281287

  woensdag 29 september 2004 @ 11:56:06 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22281521
Tommie, wat vind je van Guti (voetbalkwaliteiten)?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22281939
Goed, als ie z'n dag heeft kan ie fantastisch voetbal laten zien...dat heeft ie al vaak genoeg laten zien. Het is jammer dat ie wat onvolwassen is en zich heel snel van de wijs laat brengen (gister ook weer) en dan komen er helaas vervelende trekjes bij em boven.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:15:11 #280
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22281940
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 29 september 2004 @ 15:00:21 #281
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22285512
Volgende week zullen Solari, Woodgate en Borja weer met de groep meetrainen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 29 september 2004 @ 15:09:12 #282
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22285684
Raúl heeft nog 2 goals nodig om Di Stefano de evenaren en dus 3 om hem voorbij te streven in de ALL-Time Champions League Rank Het lijkt me sterk dat binnen enkele jaren deze jongen ingehaald wordt door wie dan ook.

RANKING DE GOLEADORES DE LA CHAMPIONS LEAGUE:
1-. RAÚL, 47 goles.
2-. Van Nistelrroy, 37.
3-. Del Piero, 32.
4-. Henry, 31.
5-. Inzaghi, 29.
6-. Kluivert, 29.
7-. Shevchenko, 28.
8-. Morientes, 26.
9-. Jardel, 25.
10-. Rivaldo, 24.

Raul heeft een flinke voorsprong op Ruud terwijl, Raul vaak meer wedstrijden per seizoen kan spelen omdat ie bij een betere club speelt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22285796
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef jojomen4 het volgende:
Raul heeft een flinke voorsprong op Ruud terwijl, Raul vaak meer wedstrijden per seizoen kan spelen omdat ie bij een betere club speelt.
  woensdag 29 september 2004 @ 15:20:07 #284
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22285884
Champions League 2003/2004 Real Madrid 1
Champions League 2002/2003 Real Madrid 9
Champions League 2001/2002 Real Madrid 6
Champions League 2000/2001 Real Madrid 8
Champions League 1999/2000 Real Madrid 8

Even wat cijfers van de laatste jaren, hoezo constant Die 1 goal van vorig seizoen klopt volgens mij geen hout van.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 29 september 2004 @ 15:25:20 #285
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22286009
Oki, klopt wel
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22286188
Schitterend om die ontlading te zien nadat ie dat 2de doelpunt gemaakt had, daar kwam heel wat frustratie en onvermogen naar buiten. Laten we hopen dat dat er voorgoed uit is en we weer de oude Raúl te zien krijgen...misschien dat ie dan dit jaar eindelijk de internationale erkenning krijgt die hij verdient.
  woensdag 29 september 2004 @ 15:43:05 #287
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22286426
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Schitterend om die ontlading te zien nadat ie dat 2de doelpunt gemaakt had, daar kwam heel wat frustratie en onvermogen naar buiten. Laten we hopen dat dat er voorgoed uit is en we weer de oude Raúl te zien krijgen...misschien dat ie dan dit jaar eindelijk de internationale erkenning krijgt die hij verdient.
Alguien conoce a un jugador q haya ganado 3 ligas,3 champions,2 interconintales,1 supercopa de españa,1 de europa,2 pichichis ligueros,ser el maximo goleador de la champions..tenga tanta ambicion..?es sin duda un IDOLO POR ESO EN EL MADRID AUNQUE ESTEN RONALDO,ZIDANE,ROBERTO CARLOS,FIGO..RAUL SIEMPRE SERA NUESTRO EMBLEMA.Y pq no le dan un balon de oro..pq es ESPAÑOL si fuera brasileño llevaria 3..y ademas la revista q da los premios es francesa..YA SABEIS.

bron: http://www.ciao.es/Raul__Opinion_636087/SortOrder/2
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22286432
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef jojomen4 het volgende:
Raúl heeft nog 2 goals nodig om Di Stefano de evenaren en dus 3 om hem voorbij te streven in de ALL-Time Champions League Rank Het lijkt me sterk dat binnen enkele jaren deze jongen ingehaald wordt door wie dan ook.

RANKING DE GOLEADORES DE LA CHAMPIONS LEAGUE:
49 - Alfredo di Stéfano
47 - Raúl
46 - Eusébio
40 - Ruud van Nistelrooy
37 - Andrei Sjevtsjenko
36 - Ferenc Puskás
35 - Gerd Müller
33 - Alessandro del Piero
31 - Thierry Henry
31 - Filippo Inzaghi

Ik heb dit andere lijstje gevonden , waarbij hij nu iig Eusébio voorbij is gestreefd. Komt dat lijstje van jou van een officiele site?
  woensdag 29 september 2004 @ 15:46:00 #289
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_22286481
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:43 schreef Smeich het volgende:

[..]


Ik heb dit andere lijstje gevonden , waarbij hij nu iig Eusébio voorbij is gestreefd. Komt dat lijstje van jou van een officiele site?
Dat lijstje van mij komt iid vaag over Het lijst staat bij een artikel waarbij wordt gezegt dat ie bijna de all-time-top scorer is maar het lijstje dat zij erbij zetten is van huidige voetballers.

Bron: http://www.realmadrid.com(...)sec=1&subsec=0&esp=4

Dat bedoel ik.. verschillende lijstjes Die van jou zal ook UEFA-Cup goals van Ruud erbij hebben in z'n PSV tijd, Raul speelt geen UEFA-Cup , verder zijn er ook lijstjes met de kwalificatie ronde en zonder.

[ Bericht 17% gewijzigd door jojomen4 op 29-09-2004 15:52:09 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_22292882
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:33 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Schitterend om die ontlading te zien nadat ie dat 2de doelpunt gemaakt had, daar kwam heel wat frustratie en onvermogen naar buiten. Laten we hopen dat dat er voorgoed uit is en we weer de oude Raúl te zien krijgen...misschien dat ie dan dit jaar eindelijk de internationale erkenning krijgt die hij verdient.
Die erkenning heeft 'ie toch wel? Behalve in Engeland misschien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:53:05 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22331774
Owen begint nu al te twijfelen of de keuze voor Real wel de goede was:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/3704332.stm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:02:03 #292
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22331962
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:53 schreef rubbereend het volgende:
Owen begint nu al te twijfelen of de keuze voor Real wel de goede was:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/3704332.stm
Real had ook moeten twijfelen of Owen wel zo'n versterking was.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22332683
Hij zou wel een mietje zijn als hij het na een seizoen al voor gezien houdt. En L'pool hooft hem niet meer terug. Tottenham is wel iets voor hem.
That's all folks!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:13:05 #294
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22336804
Owen

dat hij dat nu bedenkt is hij wel heel slim
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_22336971


Wat een briljante geest dan, dit zag je al die tijd aankomen en dan zeggen dat je het niet wist
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:44:53 #296
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22340219
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:53 schreef rubbereend het volgende:
Owen begint nu al te twijfelen of de keuze voor Real wel de goede was:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/3704332.stm
Wat een droeftoeter...
Ik snapte sowieso al niet waarom 'ie naar Real ging.
pi_22384078
C R I S I S

"pada pa pa paaaaaa, I'm loving it!"
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:01:16 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22384219
Degradatie lonkt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:06:47 #299
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22384347
Ik vind het dieptriest zoals het gaat. Meer zeg ik er maar niet over. Want dan ben je volgens sommige geen echte Realsupporter.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:11:45 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22384432
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind het dieptriest zoals het gaat. Meer zeg ik er maar niet over. Want dan ben je volgens sommige geen echte Realsupporter.
zelfkritiek is OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:12:34 #301
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_22384449
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')