abonnement Unibet Coolblue
pi_1546744
^^^^
Ik studeer op een Belgische school en daarvoor moet ik een eindwerk maken waar ik het hele jaar mee bezig moet zijn.

Het moet te maken hebben met fysica, chemie of biologie.

Ik moet ook 1 experiment uitvoeren.

Heeft er iemand een id?


bvd

  zondag 2 september 2001 @ 20:49:33 #2
12851 Buggle
The saga continues...
pi_1546787
-Brandbaarheid van kleding
-krachten op vliegtuigen
-erfelijkheid van kanker
-aids
-gedragspatronen van dieren

Zoiets?
Ik ben zelf nu bezig met mijn profielwerkstuk (soort doctoraal maar dan op de middelbare school), en dat doe ik over de erfelijkheid van kanker. Ons onderzoek kan zijn dat we dingen opzoeken in de grootste medische database van nederland: Medline.

"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
pi_1546935
Aan zoiets zat ik ook al te denken. Maar wat voor experiment kan je daarbij verzinnen?
  maandag 3 september 2001 @ 19:48:19 #4
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_1552444
Moet ik dit jaar ook. Wij hebben gekozen voor het planten van orchideeen op verschillende voedingsbodems. Nu had ik geluk dat een vriendin van mij een kas heeft met orchideeen. Misschien zou je zoiets kunnen doen, heeft zowel met biologie als met chemie te maken.
pi_5882455
ff een oude topic heel erg omhoog kicken
.
.
.
.
.
*kick

ik moet ook een onderwerp hebben voor een eindwerk
ik volg de richting elektro-mechanica, misschien dat er enige mensen goede onderwerpen weten, ik kan er maar geen vinden die ik echt heel erg boeiend vindt

misschien dat de fok!kers me kunnen helpen

zoals de woorden die in mijn schoolrichting zitten heeft het te maken met elektriciteit en mechanica
het mag van de een zijn of de ander of van allebei

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 20 september 2002 @ 20:38:54 #6
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_5899923
Onderzoeken in hoeverre alcohol invloed heeft op het reactievermogen.
Je gaat een avond drinken met wat vrienden en doet af een test:D:D
What is live without a little problem?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')