abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_22872177
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:48 schreef classpc het volgende:

[..]

Windows 98 bestond nog niet eens toen die dingen verkocht werden.
En ik vind het al helemaal knap dat ze dat op zo'n ding hebben kunnen krijgen.
Want dat kan helemaal niet.
Ik wil niet veel zeggen maar volgens Microsoft kon dat dus wèl: één van de minimumeisen was een 486 op 50 MHz.

Al zul je me niet horen horen zeggen dat dat perfect werkt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:46:34 #77
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_22874685
was dat niet win 95 of 3,11?
pi_22874840
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen maar volgens Microsoft kon dat dus wèl: één van de minimumeisen was een 486 op 50 MHz.

Al zul je me niet horen horen zeggen dat dat perfect werkt.
Het is een 286 geen 486... dus het is onmogelijk.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:53:58 #79
84009 girllover
You had me at hello
pi_22874970
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:14 schreef Wrinex het volgende:
Elke keer weer. Zit je een beetje op marktplaats te kijken, en dan kom je altijd van die debiele advertenties tegen [afbeelding]

Een paar voorbeelden:

Aangeboden: Nintendo 64 ruilen voor een PS2
Prijs: Ruilen
Beschrijving: Het is een N64 met 1 controller en 3 spellen. ik wil hem graag ruilen voor een Ps2 of GameCube.


Prijs: ¤ 10,00
Beschrijving: Ik zoek een oude nintendo met min 3 spellen (graag in daarvan Mario)
Een 2 controllers..
heeft u deze en woont u bij mij in de buurt... (gelderland)
dan ben ik bereid om er ongeveer ¤10 voor neer te leggen
Groet Stefan


Of van die mensen die voor spellen meer dan de winkelprijs gaan lopen vragen

Aangeboden: Xbox spel amped freestyle snowboarding
Prijs: ¤ 20,00
Beschrijving: Geheel nieuw spel voor de liefhebber een echt koopje.


Aangeboden: Midtown Madness 3
Prijs: ¤ 30,00
Beschrijving:
Midtown Madness 3 voor je X-Box.
Als je de game wilt laat hem me zo snel mogelijk weten!
Zo goed als nieuw. Ik ga hem niet versturen. Wil hem echt kwijt!


Dit is nog maar het topje van de ijsberg. Ik loop me er echt dood aan te irriteren zouden die mensen nou een IQ van boven de 80 hebben of ligt het nu aan mij
Geweldig dit. Kun je niet elke dag zoiets schrijven en er een nieuwsbrief van maken? Dan kan ik elke dag met een lach beginnen.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:56:04 #80
84009 girllover
You had me at hello
pi_22875039
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:31 schreef xman het volgende:
En niet alleen op Markplaats maar ook hier op FOK!

[TK] sony ericsson p900
Hahahahahahahaha
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:01:31 #81
84009 girllover
You had me at hello
pi_22875260
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:18 schreef Wrinex het volgende:
Gezocht: 2 Super Nintendo spellen
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Ik zoek nog 2 spellen voor de Super Nintendo 16-Bit wie kan mij eraan helpen?De spellen die ik zoek zijn:

Addams Family:Values
Aladdin

De spellen moeten compleet met doosje en boekje zijn.En in goede staat.
De spellen moeten ook een nederlands handleiding hebben en de schermteksten moeten engels zijn.En de PAL versies natuurlijk.Wie heeft deze spellen voor mij?Voldoen ze aan deze dingen?Dan ben ik bereid voor 2 spellen bij elkaar om 12.50 incl.verzendkosten voor te geven.Wie maakt mij blij?
Deze vind ik gewoon geniaal
pi_22875812
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:56 schreef girllover het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha
LOL, beetje late reactie maar ik heb dat topic nog even gelezen, heel erg toevallig dat ik ooit in mijn GSM shop werk verleden, altijd van die rare mannetjes had, die voor de allernieuwste mobieltjes adapters nodig hadden.
En toeval wil dat de boel daar ook afgebrand was.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_22876232
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:50 schreef Elroyb het volgende:

[..]

Het is een 286 geen 486... dus het is onmogelijk.
Sorry, ik dacht dat het over een 486 ging.

Op een 286 was Windows 3.0 het hoogst haalbare, geloof ik. Met pijn en moeite!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_22878912
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:32 schreef Evil_Koekje het volgende:



Prijs: ¤ 17,50
Beschrijving: Dit zijn 100 stuks Glyder condooms van Durex.

Topkwaliteit voor een zeer lage prijs.

De houdbaarheidsdatum is 10-2008, dus ze zijn gloednieuw.
Zie de afbeelding.

Verzending binnen Nederland is gratis.

Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 04-10-2004, 22:29
Gezien: 98 keer bekeken.

foto: http://static.marktplaats.nl/fotos/zaken/diversen/156367.jpg


En natuurlijk sowieso al vaag dat iemand 100 condooms aanbiedt
als je ze per 1000 inkoopt kosten ze 14ct pstk...kijk: http://www.inkoopactie.net/ia/6ncm1qxn/1
Bram! Boterham!
pi_22879271
TVP
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 12:28:36 #86
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_22882636
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:32 schreef gekke_henkie het volgende:
Deze is ook erg leuk:

Aangeboden: Complete pc Pentium 1 (E199,-)
Verkeerd in goede staat.
Hier zit onderanderen:
- behuizing met inhoud
- monitor
- toetsenbord
- muis
specificaties:
Pentium 1 (166mhz)
geheugen 200 ramvoodoo 2 videokaart

http://www.marktplaats.nl(...)825.htm?zoek=pentium
Behuizing met inhoud.
Smell the flowers while you can....
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:36:04 #87
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_22883787
Ik had ook een keer een GEVRAAGD advertentie voor een fiets op marktplaats gezet.

Kreeg ik een mailtje van een of andere rand-Marokkaan, die me in gebrekkig Nederlands een gejatte fiets aanbood. Naast dat het een supermooie fiets was, heb ik hem vriendelijk laten weten geen gejatte spullen te willen kopen (en zeker niet via internet).

Krijg ik mail terug dat ik een 'Fuile madderfakker' (ofzoiets) ben en wenst hij me allerlei ziektes toe! Dan ben je redelijk kansloos toch?
Ik heb al een boek.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:40:17 #88
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_22883870
Ik kan je vertellen dat er dus gewoon mensen zijn op MP die dit kopen.

Je wil echt niet weten hoeveel geld ik al heb verdiend met Marktplaats door gewoon ouwe spullen van de zolder te verkopen. Doekje erover, mooie foto, catchy tekst en hup het is zo weg.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:42:58 #89
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_22883933
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:36 schreef Rio het volgende:
Ik had ook een keer een GEVRAAGD advertentie voor een fiets op marktplaats gezet.

Kreeg ik een mailtje van een of andere rand-Marokkaan, die me in gebrekkig Nederlands een gejatte fiets aanbood. Naast dat het een supermooie fiets was, heb ik hem vriendelijk laten weten geen gejatte spullen te willen kopen (en zeker niet via internet).

Krijg ik mail terug dat ik een 'Fuile madderfakker' (ofzoiets) ben en wenst hij me allerlei ziektes toe! Dan ben je redelijk kansloos toch?
Heb je wel mooi een fiets laten lopen !! Moet je eens kijken bij de tweedehands Nokia's wat je daar voor gebrekkig taalgebruik aantreft.
Waarschijnlijk rippen die gasten je ook nog eens als je dat ding gaat kopen....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:24:45 #90
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_22886045
Ja, in dat, euh, 'marktsegment' horen ook TFT's, autoradio's en scooters thuis. Is wel lachen als je weersn zo'n advertentie in gebrekkig Nederlands leest en je moet er weer voor naar Rashid, Achmed of Mohammed bellen. Dan haak ik, gewoon voor de zekerheid, al af. Wat ik trouwens ook zou doen als er een Willem-Jan, Johan, of Nicolette in zulke taal een advertentie zal plaatsen (dit laatste vooral ter verduidelijking van niet-rascisme mijnerzijds).
Ik heb al een boek.
pi_22886282
Okee mensen, ik krijg inspiratie voor wat leuks. Ik ga eens op zoek naar oude spullen en dan probeer ik ze voor een überhoge prijs te verkopen en post de resultaten hier. Meer mensen die mee willen doen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:42:57 #92
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_22886411
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
quote:
hallo ,
ik wil vanjou de gameboy kopen,ik biet 5euro.. laat me weten...het adres enzo

mzl Hassan
toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
quote:
kankrhond ik maakjaf als jij niet die gameboy paast!!!!!! 5 ero waar spreke we af??????
Daarna heb ik niks meer gehoord...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:53:07 #93
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22886622
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:39 schreef Syd het volgende:
Haha

of je verkoopt je playstation 1 !! voor 120euro , hahahah mooi bedrag tog en nog een gek die hem kocht:D
zoek ook eens voor de grap op "playstadion" of "playstaton" marktplaats is nou eenmaal laagdrempelig

Maar goed als je dat soort onzinnige advertenties gewoon negeert, het is verder wel een goeie website dat marktplaats, vaak wat gekocht en verkocht
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:58:41 #94
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_22886738
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
[..]

toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
[..]

Daarna heb ik niks meer gehoord...
]

whehehhehe
.
pi_22886753
Ik ook hoor, maar het is toch om te janken eigenlijk dat mensen zo dom kunnen zijn.

Ik ga beginnen met mijn oude palm m100, een mooi praatje, vraagprijs van 60 euro, eventueel bij een mail nog afdingen tot 35. Dan wordt de koper dus nog genaaid.

Ben benieuwd. Zal ff de advertentie + een linkje plaatsen hier als ik het gepost heb. Voor de grap mogen een paar van jullie ook wel 70 euro bieden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22886817
staat er ook een Nes op met duckhunt en "lichtpistool" voor rond de 15 euro in de buurt van tilburg ?
zoek er nog eentje namelijk. Of een Snes met zelda a link to the past, mario kart, 2 controllers, super gameboy, supermario bros...
Ja ik ben een retro gamer. Er is niks mis met die advertenties hoor.
pi_22886839
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
[..]

toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
[..]

Daarna heb ik niks meer gehoord...
Voor dit soort gevallen heb ik altijd een standaard reply met een verhaal over de bloemetjes, bijtjes, hoe hij geboren is uit zijn moeder is, en in zijn geval, schapen
pi_22886861
@Swiffer: Hier op de markt in R'dam (Blaak) zag ik laatst een NES met (ik geloof) Mario 1 +DH, Mario 3 en nog een aantal bekende dingen. De prijs weet ik ook niet meer eigenlijk. Anway, je kan eens gaan kijken.

* heiden6 gaat vreten, ik post later vanavond nog ff die advertentie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22886885
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik had laatst mijn gameboy advance te koop staan op marktplaats staan, kreeg ik de volgende mail:
[..]

toen ik antwoordde dat ik het een te laag bod vond, kreeg ik het volgende mailtje toegestuurd:
[..]

Daarna heb ik niks meer gehoord...
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_22887012
Wat ik altijd mooi vind is van die mensen die dingen gaan aanbieden die ze zelf gratis hebben gehad. Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen: De postbank Siemens MC 60. Gratis van onze blauwe vrienden en (als echte nederlanders) meteen markplaats op met die dingen:

zoals deze:

iedereen kent hem wel, de gratis camera van de postbank met camera. de nieuw waarde staat op 150,- maar ik heb ook al gezien dat hij voor 250,- is.

wie o wie wou graag deze telefoon maar kon niet sparen, of heeft geen rekening bij de postbank? wij sparen automatische dus vandaar dat ik deze over heb en tekoop zet.

hij is nog nooit gebruikt, alleen in elkaar gezet om te controleren of alles wel klopte en of hij zou werken. Als test heb ik mijn eigen sim kaart gebruikt.

http://www.marktplaats.nl(...)3Fq%3Dsiemens%2Bmc60

tuurlijk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')