abonnement Unibet Coolblue
pi_21940470
Ik post hier maar de brief die ik zojuist heb verzonden naar de Spits. Ik vraag me af of meer mensen dit gedrag hebben opgemerkt.

------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen over één van uw medewerkers. Het gaat hier om een jongen van in de twintig met een donkere huidskleur, die de Spits uitdeelt op Tilburg Centraal. Zijn naam weet ik niet, maar aangezien hij de enige jongen is die daar werkzaam is, lijkt me dat niet zo'n probleem.
Elke ochtend kom ik langs de betreffende persoon die kranten uitdeelt. De eerste keer dat ik hem zag groette ik vriendelijk. Dit vatte hij blijkbaar anders op, aangezien hij meteen verscheidene versierpogingen deed. Hij hield het krantje extra lang vast, zodat ik niks anders kon dan wachten tot hij hem los liet. Ik reageerde niet op zijn gepraat, en uiteindelijk liet hij hem toch los. Ditzelfde voorval gebeurde nog enkele keren. Zelfs als ik niks zei, of de andere kant op keek, probeerde hij me nog te verleiden.

Sinds enkele weken staan er elke ochtend regelmatig vrienden van hem te "helpen" met zijn werk. Samen kijken ze uit naar een aantrekkelijke vrouw, en proberen ook hen te verleiden met dezelfde zinnen. De kranten worden in dit geval dus door alle drie de jongens uit gedeeld. Ik heb het aan wat mensen nagevraagd, en vrijwel iedereen voelt zich geïntimideerd door het gedrag van de jongens.

Tot nu toe heb ik het maar laten gebeuren, hoewel het ontzettend ergerlijk is. Maar na vanmorgen begrijp ik al te goed dat hier iets aan gedaan moet worden.

Ik liep zoals elke ochtend langs de jongens, om aan de andere kant van het station een krant te halen bij een andere, erg vriendelijke, medewerker van jullie. Dit keer kwam één van hen gewoon achter me aan met zijn krant, en de andere twee riepen allerlei degraderende opmerkingen naar me. Ik voelde me erg vervelend onder dit voorval, en vind het ook ronduit belachelijk dat ik als het ware word gedwongen helemaal om te lopen voor zo'n krantje. Tenminste, als ik niet elke ochtend wil worden lastig gevallen door deze figuren.

Ik hoop dat u dit ziet als een serieuze klacht, en er werk van zult maken.

Met vriendelijke groet,

***** *********

[ Bericht 1% gewijzigd door Morgil op 14-09-2004 10:14:43 ]
pi_21940614
denegrerend.
En nee, ik heb het nog nooit meegemaakt.
pi_21940718
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:56 schreef Man_Made_God het volgende:
denegrerend.
En nee, ik heb het nog nooit meegemaakt.
denigrerend
"Huh?" dacht hij nog net, voor hij zijn boek opensloeg.
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:04:41 #4
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21940726
Zo wat belachelijk heej! Goeie brief trouwens, hoewel ik wat van die opmerkingen zou quoten... Ben benieuwd naar de reactie. Heb er zelf geen ervaring mee, hier leggen ze gewoon een stapel kranten bij de ingang van het station.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_21940755
Goede brief inderdaad
Ik vind het altijd fijn om te lezen dat er nog mensen zijn die fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven
pi_21940760
En nu maar hopen dat er wat aan gedaan wordt
pi_21940774
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:04 schreef xootje het volgende:

[..]

denigrerend
* Man_Made_God wordt wakker
pi_21940845
Bedankt voor de reacties, en wat een domme fout zeg. Nouja, hij is al verzonden.
Als ik een reactie krijg zal ik hem zeker hier neer zetten. En ik hoop dat er wat aan gedaan word.
pi_21940866
Het is trouwens Sp!ts

(ja, daar doe je lang over om uit te zoeken hoe je een i omgekeerd doet....)

weet ik veel dat dat een uitroepteken is
pi_21940930
Dat soort uitdeelnegers is inderdaad niet echt goede reclame.

Nomineer ze anders voor een bloemetje als uitdelers van de maand.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_21941030
Denk niet dat het een neger is geweest hoor..

Maar als het goed is, is die gast zijn baan kwijt..
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:31:22 #12
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_21941096
Edit

[ Bericht 76% gewijzigd door teknomist op 14-09-2004 13:33:45 (Het is hier geen FP) ]
pi_21941098
Ik dacht dat er van die blauwe of groene bakken staan op ieder station, waar je die krantjes UIT KAN PAKKEN. ipv uitdelen?

Zo vaak kom ik niet op een station....
pi_21941184
Het was wel een neger (3 zelfs). Volgens mij zijn het surinamers. Maar dat heeft er niks mee te maken. Hoewel het me wel opvalt dat ik echt vaak word lastig gevallen door dat soort figuren.
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:40:31 #15
76183 Weppel
Notoire hardrijder
pi_21941228
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:31 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht dat er van die blauwe of groene bakken staan op ieder station, waar je die krantjes UIT KAN PAKKEN. ipv uitdelen?

Zo vaak kom ik niet op een station....
Vaak een combinatie van beide
pi_21941366
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:37 schreef Morgil het volgende:
Het was wel een neger (3 zelfs). Volgens mij zijn het surinamers. Maar dat heeft er niks mee te maken. Hoewel het me wel opvalt dat ik echt vaak word lastig gevallen door dat soort figuren.
Heb je blond haar?
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_21941441
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:49 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:

[..]

Heb je blond haar?
Nee. Nu rood en voorheen zwart.
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:35:18 #18
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_21942260
Hmm sjitsituatie voor je elke ochtend.

Wat is niet snap is alleen dat je de Sp!ts leest..De achterkant van een melkpak is nog interessanter
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_21942331
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:35 schreef EvilThijn het volgende:
Hmm sjitsituatie voor je elke ochtend.

Wat is niet snap is alleen dat je de Sp!ts leest..De achterkant van een melkpak is nog interessanter
haha, als ik in de trein zit lees ik werkelijk alles! Ik lees zowiezo alles, irritante gewoonte.
pi_21942395
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:35 schreef EvilThijn het volgende:


Wat is niet snap is alleen dat je de Sp!ts leest..De achterkant van een melkpak is nog interessanter
Misschien voor een melkboer ?

De Spits is toch gewoon een ochtendkrantje met het nieuws uit de wereld, ik begrijp niet waarvoor het niet interresant zou zijn
pi_21942481
Goed dat er ook nog mensen zijn die wel daadwerkelijk actie durven te ondernemen, geschreven of niet; zo wordt er in ieder geval toch iets gedaan. Hopen we dan.
"Zebraman... Kickpost!"
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:53:43 #22
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_21942621
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:45 schreef Zebraman het volgende:
Goed dat er ook nog mensen zijn die wel daadwerkelijk actie durven te ondernemen, geschreven of niet; zo wordt er in ieder geval toch iets gedaan. Hopen we dan.
Helemaal mee eens, respect voor iemand die een brief stuurt en daarmee anderen al dan niet kan helpen.

-OT- De Sp!ts vind ik een waardeloos aftreksel van de Telegraaf. Ik spendeer liever geld aan een degelijke krant met echt nieuws.
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_21942976

Deze figuren moeten inderdaad aangepakt worden, zo kom ik nog eens tram-conductreus in DenHaag tegen.
ne okuyon, bokmu var?
pi_21944523
quote:
degraderende opmerkingen
Voorbeeld?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21945344
Ben benieuwd naar de reactie van spits....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21945825
Hemeltje lief wat een verhaal .

Spits is wel leuk weer eens iets anders dan de Metro , af en toe wat afwisseling kan geen kwaad.
pi_21963041
Ja hoor, vanmorgen weer. Ik liep er met een grote boog omheen, en ze begonnen weer te roepen: "even normaal doen he". Ik: "doe zelf normaal". Hij:"Kom terug schatje". En vervolgens wat buitenlands gebrabbel wat ik niet kon verstaan.
pi_21963195
Grr teringlaaiers...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21963421
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:38 schreef vdo28 het volgende:
Grr teringlaaiers...
Nogal he!! Ik zie er zelfs tegen op om naar het station te lopen op deze manier. ik kan er echt alleen van die kant in, tenzij ik de weg oversteek, en stuk rechtdoor loop, en weer de weg over steek. Maar dat is hardstikke ver om, en ik moet wel mijn trein halen.
  woensdag 15 september 2004 @ 10:28:51 #30
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_21963837
De laatste keer dat ik met de trein naar mijn werk moest vanaf Tilburg CS was in februari vorig jaar. Ik kreeg ook altijd een krantje, maar gelukkig niet op zo'n manier Goed dat hier iets van gezegd wordt
pi_21964289
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:57:14 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_21964920
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:53 schreef EvilThijn het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, respect voor iemand die een brief stuurt en daarmee anderen al dan niet kan helpen.

-OT- De Sp!ts vind ik een waardeloos aftreksel van de Telegraaf. Ik spendeer liever geld aan een degelijke krant met echt nieuws.
GELD?
sp!ts is gratis hoor
En voor een gratis krant heel acceptabel.

Op groningen zijn de uitdelers trouwens prima.
Carpe diem
pi_21965169
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe lang je op die reactie moet wachten
Is er geen tel. nummer waar je heen kunt bellen zodat er direct actie ondernomen word.
Je bent vast niet de enige die hier last van heeft.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21965455
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:36 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Is er geen tel. nummer waar je heen kunt bellen zodat er direct actie ondernomen word.
Je bent vast niet de enige die hier last van heeft.
Vast wel, alleen ik ben niet zo'n held aan de telefoon. Bovendien zit ik de hele dag op mijn werk, dus tijdens kantooruren word het een beetje moeilijk.
pi_21966276
Tis dat ik vandaag geen tijd heb, anders had ik wel ff voor je gebeld...
Maar goed...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21966839
zal ik je morgen wegbrengen morgil?
pi_21966892
Sowieso belachelijk dat er mensen zijn die die krantjes uitdelen, ik dacht dat die melkert-banen weg zouden gaan? Ik heb nog nooit zo'n uitdeler gezien >
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  woensdag 15 september 2004 @ 13:30:27 #38
78498 classpc
I don't like change
pi_21967499
Geachte mevrouw Morgil,

naar mijn weten zijn er bij ons geen mensen in dienst om de kranten uit te delen.
Wij verdienen immers alleen aan reclame, en niet een de kranten zelf.
Ik denk dat u hier te maken heeft met vrijwilligers of daklozen, en ik raad u dan ook aan om bij de vriendelijke uitdeler aan de andere kant van het station naar zijn baas te vragen.

Met vriendelijke groet, classpc.
Helpdesk Sp!ts
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_21967556
quote:
Op woensdag 15 september 2004 12:57 schreef Fwnk het volgende:
zal ik je morgen wegbrengen morgil?
lief!
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:30 schreef classpc het volgende:
Geachte mevrouw Morgil,

naar mijn weten zijn er bij ons geen mensen in dienst om de kranten uit te delen.
Wij verdienen immers alleen aan reclame, en niet een de kranten zelf.
Ik denk dat u hier te maken heeft met vrijwilligers of daklozen, en ik raad u dan ook aan om bij de vriendelijke uitdeler aan de andere kant van het station naar zijn baas te vragen.

Met vriendelijke groet, classpc.
Helpdesk Sp!ts
Volgens mij zijn het wel hun werknemers hoor, want ze hebben ook sp!ts jassen en zo. Zo niet, dan weet ik niet waar ze wel voor werken.
  woensdag 15 september 2004 @ 13:34:52 #40
78498 classpc
I don't like change
pi_21967591
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:33 schreef Morgil het volgende:
Volgens mij zijn het wel hun werknemers hoor, want ze hebben ook sp!ts jassen en zo. Zo niet, dan weet ik niet waar ze wel voor werken.
Dan zal het wel een tekort aan werk zijn, dat ze daar ook mensen voor vragen.

Ja, en wat voor werk doe je?

Ik ben Spits-uitdeler, meneer.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_21967780
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:25 schreef marchien het volgende:

[..]
En voor een gratis krant heel acceptabel.
idd; erg fijn om te lezen in de trein (tenminste niet zo groot als andere kranten waarbij je eigenlijk 3 zitplaatsen nodig hebt om hem te lezen...)
pi_21968252
[quote]Op woensdag 15 september 2004 13:33 schreef Morgil het volgende:

[..]

lief!


waar moet ik heen?

pi_21980100
Het irritante is, niet alleen de Spits-Uitdelers, heel veel allochtoonse (ik ben zelf ook allochtoon) maar ook autochtoonse 'vallen' meestal vrouwen/dames/meisjes lastig - in grotere steden.

Zoals vandaag bij mij vriendin...

Ik voor mijn school op mn vriendin wachten die naar de stad was, zou me komen 'halen'.

Het regent, ze heeft geen paraplu, loopt een allochtoon met een paraplu; Je mag er wel bij mij onder komen hoor.
Zij; Nee en daar staat mijn vriend al, ik sta wel bij hem.
Hij: Hij heeft geen paraplu, kom bij mij staan.

Je kan dit misschien niet als lastig vallen zien, maar ik vind het zwaar irritant.
ne okuyon, bokmu var?
pi_21983854
*uit fotoboek morgil

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_21986564
ehh Skv. Dat is een oude foto, waar ik niet zo meer op lijk nu. En het heeft niet veel te maken met het onderwerp. Even weghalen?
pi_21987857
Ik snap niet dat je het zo lang volhoudt om beleefd te blijven tegen die gasten. Ik was allang een keer uit mn slof geschoten. Wat een sukkels zeg, denken ze nou echt dat ze je in bed krijgen zo?

JIj: "Hey zullen we neuken?"
Hij: "Tuurlijk!"
Jij: "Hier heb je een vergrootglas, kun je je pik opzoeken. Ik wacht daar wel tot je 'm hebt gevonden"

pi_21988449
quote:
Op donderdag 16 september 2004 09:59 schreef Foxxy het volgende:
Ik snap niet dat je het zo lang volhoudt om beleefd te blijven tegen die gasten. Ik was allang een keer uit mn slof geschoten. Wat een sukkels zeg, denken ze nou echt dat ze je in bed krijgen zo?

JIj: "Hey zullen we neuken?"
Hij: "Tuurlijk!"
Jij: "Hier heb je een vergrootglas, kun je je pik opzoeken. Ik wacht daar wel tot je 'm hebt gevonden"

Mja, ik ben niet zo iemand die graag scheld. Ik vermijd dingen liever.

Vanmorgen zei hij trouwens niks, voor het eerst. Dus misschien heeft de brief gewerkt, of misschien herkende hij me niet door mijn nieuwe kapsel.
pi_21989027
Je kunt natuurlijk ook zon electrische jas kopen waar een x aantal volts doorheen gaat en dan moet je hem gewoon een keer knuffelen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_21992854
Ze hebben idd van die jassen aan, dus komen ze wel bij spits weg toch?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22011228
vandaag was hij er niet misschien heeft de brief gewerkt..
pi_22011626
Dat zou mooi zijn
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22099027
Even een update. De betreffende spits uitdeler is al een week niet meer aan het werken, dus ik denk dat hij zijn baan kwijt is. Maar nu staan er TWEE nieuwe voor in de plaats, die PRECIES hetzelfde gedrag vertonen. Godverdomme wat zou ik die eikeltjes graag schoppen, zeker met mijn ochtendhumeur. Kunnen die kutmensen nou echt niet normaal doen? Ja ik ben echt kwaad!

Laatst ook. Ik liep door de stad (Tilburg), vraagt er eentje waar de Heuvelpoort is. Dus ik leg het uit. Begint ie ineens: blabla je bent wel een mooi meisje, ik woon hier vlakbij, wil je wat komen drinken? Dus ik zeg: "als jij hier zo dichtbij woont, dan weet je dus ook prima waar de heuvelpoort is". Hij: "Jamaar schatje..". Ik: "ik ben verdomme je schatje niet, en als je niet weg gaat, ga ik heel hard gillen". Toen ging ie snel weg. Goh wat was ik pissed zeg! ALTIJD als ik er eentje help of vriendelijk terug groet, denken ze dat ik geïnteresseerd ben ofzo. En ze willen allemaal maar één ding.

Ik ben geen racist. Ik probeer ze niet allemaal over één kam te scheren, maar ze maken me het wel verdomd moeilijk op deze manier!
pi_22099052
Ehm ja begrijpelijk Morgil, sterkte er mee.
En gewoon blijven klagen als dit gebeurt, dat kan ook bij de politie.
Dan nemen die poolshoogte....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22099299
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef Morgil het volgende:
Ja hoor, vanmorgen weer. Ik liep er met een grote boog omheen, en ze begonnen weer te roepen: "even normaal doen he". Ik: "doe zelf normaal". Hij:"Kom terug schatje". En vervolgens wat buitenlands gebrabbel wat ik niet kon verstaan.
Als ik jou was zou ik aangifte doen bij de politie, wegens intimidatie en bedreiging. (verzin er anders nog iets bij) Aanpakken die hap.
Satan Stole My Teddybear
pi_22099373
Anders zet je ff je foto hier neer, kunnen we misschien begrijpen waarom ze steeds jou moeten hebben (joke)

Neem gewoon een keer een stungun mee of zo iets.
Of neem een paar potige vrienden, dan begrijpen ze de boodschap wel dat ze niet aan jou moeten komen
Want ik heb zo'n gevoel dat je aan de spits directie of politie niks heb.
pi_22099458
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:23 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik aangifte doen bij de politie, wegens intimidatie en bedreiging. (verzin er anders nog iets bij) Aanpakken die hap.
Mja, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb nogal slechte ervaringen met de politie hier. Ze doen echt niks! En zoiets kleins pakken ze al helemaal niet aan.
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:29 schreef Space-Chinees het volgende:
Anders zet je ff je foto hier neer, kunnen we misschien begrijpen waarom ze steeds jou moeten hebben (joke)
Neh, zo speciaal zie ik er niet uit.
quote:
Neem gewoon een keer een stungun mee of zo iets.
Of neem een paar potige vrienden, dan begrijpen ze de boodschap wel dat ze niet aan jou moeten komen
Want ik heb zo'n gevoel dat je aan de spits directie of politie niks heb.
Nouja, de spits directie heeft er wel iets aan gedaan volgens mij. Aan de vorige dan. De politie doet inderdaad niks.
En potige vrienden heb ik niet zo.
pi_22099502
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:37 schreef Morgil het volgende:

Nouja, de spits directie heeft er wel iets aan gedaan volgens mij. Aan de vorige dan. De politie doet inderdaad niks.
Ja, ze ontslaan Mo, en nemen z'n broer Hassan weer aan
Ze zien je 2e brief al aankomen: "Ja, wilt u uw nieuwe mensen ook weer ontslaan?"
pi_22099567
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:41 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Ja, ze ontslaan Mo, en nemen z'n broer Hassan weer aan
Ze zien je 2e brief al aankomen: "Ja, wilt u uw nieuwe mensen ook weer ontslaan?"
Neenee het zijn geen moslims, maar Surinamers.

Eigenlijk zou ik even moeten bellen, maar vanuit mijn werk mag dat niet, en ik ben niet zo goed in dingen zeggen aan de telefoon.
pi_22099639
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:48 schreef Morgil het volgende:

[..]

Neenee het zijn geen moslims, maar Surinamers.

Eigenlijk zou ik even moeten bellen, maar vanuit mijn werk mag dat niet, en ik ben niet zo goed in dingen zeggen aan de telefoon.
Ja, maar ik doelde meer eigenlijk op types dan op afkomst.
Dus het had net zo goed Sjonnie en Tokkie kunnen zijn
pi_22128828
Dus ehm.. bellen met een directie is moeilijker dan elke ochtend met een rothumeur lastig gevallen te worden door een paar losgeslagen idioten?

Het telefoontje hoeft niet eens zo lang te zijn..

Vraag naar diegene die over die mensen gaat waar ze uitdelen.
Leg de situatie uit, in het kort.
Vraag aan hem/haar of hij/zij op de hoogte is van de situatie.
Geef je probleem aan, geef voorbeelden van wat je gebeurt.
Vraag naar wat voor acties ondernomen gaan worden.

Succes in ieder geval.. niet bellen lost het in ieder geval niet op denk ik
pi_22166083
Als ik morgenochtend nou is met je meega En mij voordoe als je vriend en dat als hij een opmerking maakt, ik die neger voor je in elkaar timmer?

Zou je dat leuk vinden?
En nu ben ik het zat.
pi_22167689
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 02:10 schreef Dabenzo het volgende:
Als ik morgenochtend nou is met je meega En mij voordoe als je vriend en dat als hij een opmerking maakt, ik die neger voor je in elkaar timmer?

Zou je dat leuk vinden?
Ik hoef op zaterdag niet te werken

Ik heb er nu een paar dagen nietecht last van gehad. De persoon waarover ik de brief heb geschreven is volgens mij aangesproken op zijn gedrag, want hij gedraagt zich wel erg rustig nu.
pi_22168195
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:58 schreef Morgil het volgende:
Ik ben geen racist. Ik probeer ze niet allemaal over één kam te scheren, maar ze maken me het wel verdomd moeilijk op deze manier!
Ja, en je had het topic ook geopend als het om een blanke Nederlander ging
pi_22168344
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:52 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ja, en je had het topic ook geopend als het om een blanke Nederlander ging
Vast wel.....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22168477
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:52 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ja, en je had het topic ook geopend als het om een blanke Nederlander ging
Jazeker! Doe even normaal zeg, als er iemand niet oordeelt over mensen n.a.v. zijn/haar huidskleur ben ik het wel.
pi_22168529
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:52 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ja, en je had het topic ook geopend als het om een blanke Nederlander ging
Ik vind het een beetje sneu dit soort reacties, als je wilt kun je overal racisme zoeken
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22168767
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:12 schreef Morgil het volgende:

[..]

Jazeker! Doe even normaal zeg, als er iemand niet oordeelt over mensen n.a.v. zijn/haar huidskleur ben ik het wel.
Nou, dit topique doet toch anders vermoeden.
...
pi_22168951
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:31 schreef Kos het volgende:

[..]

Nou, dit topique doet toch anders vermoeden.
Helemaal niet, ik zeg alleen dat ze het me moeilijk maken niet te oordelen. Maar ondanks alles probeer ik ze toch als individuen te zien. En believe me, dat is heel wat als je hebt meegemaakt wat ik heb meegemaakt.
pi_22177557
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:40 schreef Morgil het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik zeg alleen dat ze het me moeilijk maken niet te oordelen. Maar ondanks alles probeer ik ze toch als individuen te zien. En believe me, dat is heel wat als je hebt meegemaakt wat ik heb meegemaakt.
...
pi_22197289
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:02 schreef Kos het volgende:

[..]

Explain?
pi_22197441
Hmm .. misschien kun je voortaan als je ze ziet staan met een groep mensen meelopen die ook naar dat station toe moeten ofzo .. gewoon er een beetja naast lopen..
pi_22197731
ik kom altijd 's ochtends een vrouw tegen
pi_22197807
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:37 schreef xgirlxlindax het volgende:
ik kom altijd 's ochtends een vrouw tegen
Ja, dan kom je van de andere kant, van de bussen af
  zaterdag 25 september 2004 @ 17:47:39 #74
56951 Najra
---------------
pi_22197969
Ik vind dat ze van die taser guns weer legaal moeten maken.

Hey schatje...DZZZZZ
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_22198061
Mooie brief

In Maastricht staat altijd een wat oudere man, die is erg aardig. Ik kom vaak zat in Tilburg, maar nooit zo vroeg dat er nog Sp!tsuitdelers staan... Jammer

In Oostenrijk heb ik ook een keer last gehad van zo'n aanspreekgozer. In het Engels, want Duits kontie natuurlijk niet. "Hey, you look very sporty to me. I think you are a nice girl. Do you want to meet somewhere, let's say, tomorrow night? As if
pi_22198189
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:23 schreef XiChico het volgende:
Hmm .. misschien kun je voortaan als je ze ziet staan met een groep mensen meelopen die ook naar dat station toe moeten ofzo .. gewoon er een beetja naast lopen..
Nee, das een fijne oplossing Overdag niet meer alleen naar het station lopen omdat je anders lastiggevallen wordt. Zeggen de woorden 'omgekeerd' en 'wereld' je iets?
pi_22198546
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:56 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nee, das een fijne oplossing Overdag niet meer alleen naar het station lopen omdat je anders lastiggevallen wordt. Zeggen de woorden 'omgekeerd' en 'wereld' je iets?
Ik denk dat XiChico bedoelt dat je gewoon met een groepje mee moet lopen wat daar toevallig al loopt en dan verschuil je je daar bij

mompelt iets over begrijpend lezen
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22198557
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:13 schreef vdo28 het volgende:

Ik denk dat XiChico bedoelt dat je gewoon met een groepje mee moet lopen wat daar toevallig al loopt en dan verschuil je je daar bij
En ik bedoel zelf dat daar iets niet klopt. Je moet toch gewoon over straat kunnen lopen zonder lastig gevallen te worden

mompelt iets over begrijpend lezen
pi_22198583
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:14 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En ik bedoel zelf dat daar iets niet klopt. Je moet toch gewoon over straat kunnen lopen zonder lastig gevallen te worden

mompelt iets over begrijpend lezen
Tja en je zou gewoon in Israel niet bang moeten zijn dat je de verkeerde bus pakt.
Zo is de wereld nou eenmaal niet.
En ze doet al wat ze kan maar ze zal er nu mee moeten leren leven totdat er wat gebeurt....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  zaterdag 25 september 2004 @ 18:33:01 #80
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_22198942
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:16 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Tja en je zou gewoon in Israel niet bang moeten zijn dat je de verkeerde bus pakt.
Zo is de wereld nou eenmaal niet.
En ze doet al wat ze kan maar ze zal er nu mee moeten leren leven totdat er wat gebeurt....
*mee eens is
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_22201099
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:16 schreef vdo28 het volgende:
Tja en je zou gewoon in Israel niet bang moeten zijn dat je de verkeerde bus pakt.
Zo is de wereld nou eenmaal niet.
En ze doet al wat ze kan maar ze zal er nu mee moeten leren leven totdat er wat gebeurt....
Zo is de wereld idd helaas niet. Dat ontken ik niet. Maar een probleem van denigrerend aangesproken worden lijkt mij eerder te verhelpen dan zelfmoordterroristen Je zou er als omstander best een opmerking over kunnen maken, om maar wat te noemen.
  zaterdag 25 september 2004 @ 20:55:21 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22201597
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:58 schreef Morgil het volgende:
Ik ben geen racist. Ik probeer ze niet allemaal over één kam te scheren, maar ze maken me het wel verdomd moeilijk op deze manier!
Ik vind dat je op de juiste manier handelt en idd: juist die allochtonen lijken totaal geen schaamte te hebben wat betreft opmerkingen. Misschien zelfs helemaal niets meer zeggen en straal negeren helpt ook. Dat merk ik zelf dan tenminste. Omdat je niets terugzegt, weten ze niet of je het ook daadwerkelijk gehoord hebt en zoeken ze weer een ander slachtoffer. Op hun idiote grapjes of opmerkingen reageren werkt misschien juist averechts.
Ook klinkt het misschien drastisch, maar ik draag af en toe zelfs een zonnebril om dat soort types te kunnen ontwijken.
De Spits-uitdeler op station Eindhovrn is trouwens niet lastig: ik ga altijd met pleziert elke ochtend een krantje bij hem halen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 25 september 2004 @ 21:39:58 #83
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_22202923
op Venlo is geen spits uitdeler. Mag daar om onduidelijke reden niet
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_22203333
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind dat je op de juiste manier handelt en idd: juist die allochtonen lijken totaal geen schaamte te hebben wat betreft opmerkingen. Misschien zelfs helemaal niets meer zeggen en straal negeren helpt ook. Dat merk ik zelf dan tenminste. Omdat je niets terugzegt, weten ze niet of je het ook daadwerkelijk gehoord hebt en zoeken ze weer een ander slachtoffer. Op hun idiote grapjes of opmerkingen reageren werkt misschien juist averechts.
Ook klinkt het misschien drastisch, maar ik draag af en toe zelfs een zonnebril om dat soort types te kunnen ontwijken.
De Spits-uitdeler op station Eindhovrn is trouwens niet lastig: ik ga altijd met pleziert elke ochtend een krantje bij hem halen.
Ja de Spits uitdeler in Eindhoven vind ik ook altijd wel tof Dat negeren doe ik dus nu, maar omdat ik die ene keer vriendelijk heb gedaan laten ze me niet met rust. Echt een rotsituatie. Gelukkig heeft hij afgelopen week zijn mond gehouden, dus ik verwacht niet snel meer iets. Waarschijnlijk is hij op zijn gedrag aangesproken ofzo.

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!
pi_22203856
Goed dat je er werk van hebt gemaakt! Het moment tussen de overlast en het vertrek van de betreffende idioot moet zo kort mogelijk gemaakt worden. Elke dag dat het probleem voortduurt is er één teveel en je weet maar nooit waar het uiteindelijk toe kan leiden.

En dan maar hopen dat mensen hun baan niet kwijtraken door valse aangiftes.
pi_22217302
Ik kom op Tilburg gelukkig bijna nooit aan die kant. Meestal kom ik vanaf de bussen.

Even voor alle duidelijkheid; Sp!ts wordt uitgedeeld en ligt soms in de bus, Metro kun je uit die groene hokjes/bakken (wat is het eigenlijk??) pakken.

Maar fijn te horen dat die gozer zeer waarschijnlijk op zn flikker heeft gekregen!
pi_22628813
Heb je er vandaag nog last van gehad ?
pi_22635779
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:20 schreef XiChico het volgende:
Heb je er vandaag nog last van gehad ?
Nee, er werkt sinds kort een hele aardige vrouw, en geen jongens meer. Gelukkig.
pi_22639311
In Maastricht staat idd een aardige...
Is een collega van mij, breng zelf niet de spit rond, maar die goede man komt het terrein doen op het dagstrand... misschien heb je wel eens folders van het dagstrand gevonden in de spits ?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:06:30 #90
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22639520
Ik vind die zwerver kut op het CS van Tilburg Hij is volgens mij ook een keer nog op TV geweest en heeft hij vertelt wat hij nu wel niet ophaalde per maand.. Niemand gaf hem daarna meer kleingeld..
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_22639638
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:06 schreef Tessje het volgende:
Ik vind die zwerver kut op het CS van Tilburg Hij is volgens mij ook een keer nog op TV geweest en heeft hij vertelt wat hij nu wel niet ophaalde per maand.. Niemand gaf hem daarna meer kleingeld..
Ja inderdaad, echt een eikel. Hij stond eens op het station een cd van Elvis te verkopen! Dus ik zei: nee die wil ik niet. Hij: "hou je niet van Elvis dan?". Ik: "Nee het is niet zo mijn muziek". Hij:GODVERDOMME KANKERHOER IK MAAK JE DOOD. Dus ik had zoiets van o....k, en ben maar snel weg gelopen. Ik snap niet waarom ze hem niet gewoon wegsturen want erg veel mensen hebben gewoon last van hem.
Er staat nu ook een nieuwe op het station af en toe, de daklozen krant te verkopen. Die is ook lastig, gaat je gewoon de weg blokkeren enzo. En dan zegt ie: mag ik je iets vragen. Ik: Nee. Hij: waarom niet!!!! KOM TERUG! Haha hoezo wanhopig.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:14:07 #92
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22639671
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:12 schreef Morgil het volgende:

[..]

Ja inderdaad, echt een eikel. Hij stond eens op het station een cd van Elvis te verkopen! Dus ik zei: nee die wil ik niet. Hij: "hou je niet van Elvis dan?". Ik: "Nee het is niet zo mijn muziek". Hij:GODVERDOMME KANKERHOER IK MAAK JE DOOD. Dus ik had zoiets van o....k, en ben maar snel weg gelopen. Ik snap niet waarom ze hem niet gewoon wegsturen want erg veel mensen hebben gewoon last van hem.
Er staat nu ook een nieuwe op het station af en toe, de daklozen krant te verkopen. Die is ook lastig, gaat je gewoon de weg blokkeren enzo. En dan zegt ie: mag ik je iets vragen. Ik: Nee. Hij: waarom niet!!!! KOM TERUG! Haha hoezo wanhopig.
Hij vroeg aan mij kleingeld, dus ik: 'Ik heb alleen maar grootgeld bij stom natuurlijk, maar ik schrok.. Had hem niet gezien.. Zegt hij heel serieus: Geef dat dan.. Dus ik loop wat harder weg, loopt hij achter me aan Pas toen hij zag dat het politiebureau van de stationstraat inging was hij weg
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_22639701
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:14 schreef Tessje het volgende:

[..]

Hij vroeg aan mij kleingeld, dus ik: 'Ik heb alleen maar grootgeld bij stom natuurlijk, maar ik schrok.. Had hem niet gezien.. Zegt hij heel serieus: Geef dat dan.. Dus ik loop wat harder weg, loopt hij achter me aan Pas toen hij zag dat het politiebureau van de stationstraat inging was hij weg
Haha wat een sukkel is het ook! Het schijnt trouwens dat hij een ENORME cd collectie heeft. Kan ook wel, die vent haalt elke dag 90 euro ofzo op.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:22:08 #94
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_22639841
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:11 schreef Bombie het volgende:
Goed dat je er werk van hebt gemaakt! Het moment tussen de overlast en het vertrek van de betreffende idioot moet zo kort mogelijk gemaakt worden. Elke dag dat het probleem voortduurt is er één teveel en je weet maar nooit waar het uiteindelijk toe kan leiden.

En dan maar hopen dat mensen hun baan niet kwijtraken door valse aangiftes.
Denk ook niet dat hij ontslagen is, dan zou ik een willekeurige brief schrijven naar de Spits en dan word iemand ontslagen. Geloof daar nou net niets van
En dat de politie niets doet, ja logisch. Hij doet niets strafbaars, iemand aanspreken is niet strafbaar in Nederland en als je een beetje het spelletje mee speelt dan komt alles wel goed.

Juist als je probeert te negeren dan heb je grotere problemen..
Don't worry
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:22:26 #95
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22639846
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:15 schreef Morgil het volgende:

[..]

Haha wat een sukkel is het ook! Het schijnt trouwens dat hij een ENORME cd collectie heeft. Kan ook wel, die vent haalt elke dag 90 euro ofzo op.
Er zou een zwerfverbod moeten komen daar.. Heel irritant... Ga lekker naar het Wilhelminapark of zo.. Tussen de junks
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_22639959
Ik weet wat je kunt doen, Morgil....keihard gillen als ze maar in de buurt van jou komen...op het Centraal Station is het meestal druk en er staan meestal ook wat surveillanten...kijken hoe snel ze dan weg zijn

edit: oh laat maar
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')