abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:27:47 #126
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_21940247
idd...dan ook raps aanpakken
gaan we richting noord koreaans model...elke wanklank de kop indrukken
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:29:56 #127
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_21940272
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 08:38 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hij heb anders wel gelijk hoor, zal niet zeggen dat ze achter de ramen zit, maar ze gedraagt zich wel goedkoop en minimaal als media hoer.
dat vinden jij en ik, maar ik geloof dat na de algehele verontwaardiging dit soort woorden alleen maar olie op het vuur zijn. Je kunt maar beter met de kudde meeblaten beterschap beloven en hopen dat de storm gaat liggen, in plaats van wedstrijden zonder supporters te riskeren. Het is kut maar zo gaat het nou eenmaal in dit ajax-land
pi_21941453
Laten we eerlijk zijn welk wijf lult tegen haar eigen tieten "zo we gaan weer geld verdienen" dan vraag je er toch om of niet soms? silvie is ook gewoon een hoer ze denk datze de victoria Beckham van Nederland is, maar ze mag nog niet aan haar slipje ruiken, dom wijf alleen goed om te ......... .

Ten tweede erg slim komt ze ook niet op mij over (wel eens gezien op TMF?) VDV is gewoon een verwend vet tyfuskind, die bij elk dingetje jankt of het nu zijn wijf is of dat het Sladan is altijd met tranen in zijn ogen, jankebal.

Als je niet tegen de hitte kan pleur dan op uit de keuken
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:19:22 #129
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21944246
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is een ontzettende kut-richtlijn. Schaf het publiek dan maar meteen af en deel maar wat vrijkaartjes uit aan de teletoeters tijdens een Oranje-wedstrijd.
Wat si er toch zo verkeerd aan de zogenoemde teletopeter supporters. Supporters die naar het voetbal gaan om voetbal, spanning, emotie en die gezellig een pot bier wegkloeken en lopen te lallen af en toe schelden op de scheids.
Ik prefereer dat boven een stel puberale ' kerels' die stoer lopen te doen, dingen slikken, ruzie zoeken bij het minste duwtje (tegenover eigen supporters), elkaar de harsens inslaan als er geen peleton ME en een hek tussen zit...Owja, er is ook nog voetbal waarbij we spreekkoren tegen de scheids en spelers van de tegenstander (normaal een uiting van emotie die enkele minuten duurt, bij FCDH 90 minuten lang afgelopen zondag).

Maar ja, dat is mijn mening......
Accept you're dead and start living
pi_21945361
Sjonge jonge ze debatteren er zelfs over in de 2de kamer.

Omg ben voor het eerst eens met de LPF :S
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:47:02 #131
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_21946118
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:19 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

Wat si er toch zo verkeerd aan de zogenoemde teletopeter supporters. Supporters die naar het voetbal gaan om voetbal, spanning, emotie en die gezellig een pot bier wegkloeken en lopen te lallen af en toe schelden op de scheids.
Ik prefereer dat boven een stel puberale ' kerels' die stoer lopen te doen, dingen slikken, ruzie zoeken bij het minste duwtje (tegenover eigen supporters), elkaar de harsens inslaan als er geen peleton ME en een hek tussen zit...Owja, er is ook nog voetbal waarbij we spreekkoren tegen de scheids en spelers van de tegenstander (normaal een uiting van emotie die enkele minuten duurt, bij FCDH 90 minuten lang afgelopen zondag).

Maar ja, dat is mijn mening......
Er is in de regel in eerste instantie niets mis met mensen die dingen slikken. En ruzie tegenover eigen supporters komt ook zelden voor. Waar haal je deze wijsheden vandaan???
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_21947106
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:07 schreef woordenaar het volgende:
Zolang de ajax aanhang op jeugdtoernooien spelers van tegenpartijen toetakelt hebben ze geen enkel recht van spreken.

En een keertje Sylvie Meis voor hoer uitmaken, poeh poeh zeg het is afschuwelijk.

Toen Van Gaals net overleden vrouw voor kankerwijf werd uitgemaakt, dat was iets wat te ver ging, maar dit? Kom op zeg.
Precies. Ajax moet niet zeiken, zelf deden ze niets aan de rellen op de Toekomst. Dat was ook niet eens de eerste keer dat een uitclub daar niet veilig kon voetballen.

Jaakke moet niet zaniken, schuinsmarcheerder Koeman al helemaal niet....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21948553
pffff
[14.gif]
pi_21949507
CIDI 'diep teleurgesteld' in politie en gemeente
DEN HAAG | Het achterwege blijven van enig politieoptreden na de wedstrijd ADO-Ajax is 'een verkeerd signaal aan onze samenleving'. Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) is 'diep teleurgesteld' over de manier waarop de politie en de gemeente hebben gereageerd op de spreekkoren tijdens de wedstrijd.


Dit schrijft adjunct-directeur Hirschfeld van het CIDI in een brief aan burgemeester Deetman. De hele wedstrijd werden 'kwetsende spreekkoren ten gehore gebracht', aldus het CIDI, waaronder 'Joden moeten aan het gas'. De aanwezige politie heeft niet ingegrepen.

Niet alleen het CIDI, ook de Nederlandse voetbalwereld – de KNVB voorop – vindt dat de maat vol is. De voetbalbond wil op korte termijn overleg met de clubs om de bevoegdheden van de aanklager betaald voetbal te verruimen. De KNVB wil dat hij de mogelijkheid krijgt wedstrijden zonder publiek te laten spelen. Op dit moment kan de aanklager niets doen, als blijkt dat een club 'alles in het werk heeft gesteld' om spreekkoren tegen te gaan. De vraag bij wie nu eigenlijk de verantwoordelijkheid ligt, zal de komende tijd centraal staan.

Ajax zal zich niet nog eens zo laten beschimpen als zondag in het Zuiderpark. Gebeurt dat weer, dan gaat trainer Ronald Koeman met zijn team het veld af, zo is gisteren besloten na koortsachtig overleg tussen technische staf, spelers, bestuur en directie.
Duidelijk is dat Koeman daarbij de volledige steun zal krijgen van zijn achterban, ongeacht de consequenties. Als een elftal van het veld zou stappen, komt de zaak bij de openbaar aanklager van de KNVB terecht; een puntenstraf is dan niet uitgesloten.
Bij Ajax zijn ze voorzichtig met al te stellige uitspraken over dit onderwerp uit angst voor spitsvondige acties van de fans van de komende tegenstander. "Maar laat ik zeggen dat als Ronald zijn ploeg van het veld haalt, hij de volmondige steun krijgt van mij en de club", aldus voorzitter John Jaakke.

hc


En ja hoor daar hebbie weer een jan (jood) onbelangrijk die ff over de rug ook met zijn knar in de krant moet.

Hij moet zijn eigen kutvolk in de gaten houden ipv te bemoeien met FC Den Haag, want er werdt idd Hamas Hamas ingezet maar dat werd gelijk wegefloten, en ik heb sowieso al een pesthekel aan deze vent, ik durf te wedden dat hij helemaal niet in het stadion is geweest.
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:14:58 #135
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_21951111
ach, als meneer Hirschfeld vanaf nu iedere week een brief naar iedere toekomende Ajax tegenstander stuurt vind ik het prima.


Zo niet, is het misschien een idee om hem en nog wat partijen aan te klagen wegens smaad?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:25:10 #136
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_21951327
we hebben hier nog een quote van Feyenoord toeschouwers:

"wat een geur wat een stank tis de kut van anna frank"

Wat zegt u daarop, meneer Hirschfield?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:07:02 #137
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21952217
CIDI! Zielige Joodse zeikerds, met als kopstuk mr. Raphael Seniel Naftiel die achtere iedere boom antisemitisme ziet!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_21952336
Het is natuurlijk wel zo dat je de supporters van de tegenstander gigantische spreekkoren gaan opzetten om te zorgen dat Ronald van het veld stapt... met een punten aftrek als gevolg .
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:13:22 #139
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21952371
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:11 schreef VoreG het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat je de supporters van de tegenstander gigantische spreekkoren gaan opzetten om te zorgen dat Ronald van het veld stapt... met een punten aftrek als gevolg .
Natuurlijk! Dit gaat voor veel groepen een sport worden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:32:45 #140
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_21952844
Silvie gaat nu ook IEDERE wedstrijd toegezonden worden

Goed zo Raffie!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:33:08 #141
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_21952851
leuk stukje van lunaticnews:

Ingezonden: Het wordt al zieker en gekker in deze aangeslibde zandplaat

Natuurlijk zitten er ook in ons Bi-ba-burgerlullandje grenzen aan wat toelaatbaar is en niet toelaatbaar, maar nadat jarenlang op kamertemperatuur is gereageerd als arbiters, spelers en clubs in de persoon van boeren, havenwerkers, joden, tukkers, negers en moslims, verbaal werden getrakteerd op 300 verschillende soorten kanker en geboortegebreken, breekt naar aanleiding van ADO-Ajax plots weer de pleuris uit. En natuurlijk laat de Koninklijke Neuzen Voetbal Bond zich door enkele spelbepalende media en een AJAX-coach direct als een dolle kat de gordijnen injagen om vervolgens naar alles te blazen en te klauwen wat er van de tribunes afrolt. Het enige wat dat met voetbalbestuur- en evenementcontrole te maken heeft is de metafoor: Paniekvoetbal

En geloof het of niet?. het gaat dit keer in de kern niet om wat er over joden of andere minderheden is geroepen! Ook gaat het niet om publiekreacties in de snelkookpan bij het verschijnen van Van Persie en Seedorf, niet over een slachtpartij op de Toekomst, niet over de frisse koren die men hield inzake de verwijzing naar de tragische dood van Bombarda's vrouw, Jan Jongbloeds Zoon of Frans Halsema, niet over de davidssterren op vrij verkrijgbare supportersmerchandising, vlaggen en borden, niet over de gasgeluiden in de Kuip (eerlijk is eerlijk) en niet over de oerwoudgeluiden t.o.v. onze donkere voetbalhelden;

Het gaat bovenal om het verbale onkruid dat de arme Sylvie Meis ten deel viel.

Sylvie Meis. U weet wel, de (echt sympathieke) Sylvie die als TMF-Veejay doorbrak door schalks haar zaadvragende oogjes en lolita-kreunstemmetje strategisch optimaal te benutten. Diezelfde Sylvie die zich á la Victoria B. alle media en roddel-gossiptoiletroldrukkerijen op elk moment van de dag wilde laten weten dat zij the one and only Miss Van der Vaart was.
Diezelfde Sylvie die (tegen beter weten in want het arme schaap was waarschijnlijk high van mediageilheid) tijdens de AJAX-huldiging bijna van het bordes op het Leidsplein afflikkerde omdat ze het liefst voor de spelersgroep wilde gaan staan.

Nu Sylvie voor kankerhoer en god weet wat al dies meer voor gorigheid wordt uitgemaakt weet zij in ieder geval dat zij er dik in geslaagd is zich onbewust (?) te afficheren als de beschermvrouwe van Amsterdam-Z.O. Dat dit inderdaad niet koosjer is (ja?ja...ik weet het!) en dat je er toch mesjogge (?eeehh..genoeg !) , euuh..gek , ja gek en kwaad van zou worden als ze dat over je vriendin of vrouw roepen dat moge allemaal duidelijk zijn. No discussion. Het is een gotspe, Ahem! ?.schande. Simpel. Dat het misschien nog één keer gebeurt waarna de lol er al weer af is en er druk gezocht wordt naar origineler kwetsteksten (bijvoorbeeld : Luinge je vrouw is een vieze bermhoer of Jol, je bent een kankernazi) is ook niet zo spannend.

Spannender is nu wat er vanuit Zeist gaat gebeuren. Wie direct als een oververhitte geit die een opgewarmde voorbindlul krijgt binnengeschoven voor camera's en microfoontjes gaat hinniken dat er ingegrepen gaat worden en ook desnoods matches zonder publiek (19.30 uur), boetes (22.00 uur) en andersoortig vagevuur, kikkers en sprinkhanen beloofd, (samen te vatten als A), moet ook B zeggen.

Nu wordt er eerst onder aanvoering van Voldemort Vliegenthart voor 80.000 euri gemeenschapsgeld een auditteam-rapport gefabriceerd (met in de inleiding een pakkende tekst van het lied "Rob de Wit op vakantie" en een cd-tje met "Aanvallen" van de Vliegende panters en krijgen de clubs straks een dictaatje te ondertekenen dat de openbaar aanklager meer en meer macht geeft repercussies te treffen. Deze geheel in de geest van Lt. Donners terreurvolmacht 'Fire at will-act' geeft de KNVB een extra wapen in haar subjectieve strafbepalings- en handhavingsbeleid.

De altijd genuanceerde heer Koeman (klasse die doodschop die Gilhaus gaf?.) en peilnase (en mislukte scheidsrechter) Maurice de Hi-Ha-Hondenlul deden een lekkere opportune duit in het zakje. Dé Hond blaatte op commando en een telefonische overboeking van een paarduizend? dat tachtig (!) procent van de bevolking (heel snel geenqueteerd.. bravo!) vond dat de match gestaakt had moeten worden alleen vergat hij erbij te zeggen dat het de bevolking van stadsdeel Betondorp was. Koeman vond het allemaal verrot. Waar gaan we heen aldus deze normverkoper. Dat hij een heel beleefd sportvolk het bloed in de ogen joeg door het Duitse shirt door zijn naad te laten gieren op TV in 1988 na de 1-2 zege in Hamburg vergeten we maar effies Roon!

Enfin, al kunnen we nu nog lachen om de ladingen boter op onze kruinen (ja ook wij zitten er soms helaas tussen jongens..), de zelfspot slaat al snel om in somberheid.

Dit akkefietje belooft maandenlang oeverloos gelul naar goed Poldervoorbeeld, klappen met kostbaar en duurzaam geld en energie over de balk zonder echt effect op de materie waar het om draait.

In een tijd waarin topambtenaren zonder echte billenkoek de term bonus mogen verkrachten en de overheid de burger afperst, voorliegt en zichzelf naar een eigen vroegpensioen ouwehoert, wordt verbaal geweld in stadions het politieke speerpunt om alle anderen zaken mee te kunnen verdoezelen. En beste Kuipbewoners maak je borst maar nat. Wie slist wordt geweerd uit angst voor gasgeluiden, vuurwerkgeluiden betekent vier punten aftrek en het beroemde "vriend van de joden" betekent Feyenoord-RBC in een lege Kuip.

En Sylvie? Die arme schat zijn we toch allemaal over drie weken alweer vergeten. Want op dat bordes zie je haar deze jaargang toch niet meer.

Julio
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:15:24 #142
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21953861


[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:47:57 #143
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_21955821
Nog ff over de Alwetende Snor

"Dom Brits Dravertje"

Zo noemde ie Jamie Smith.

Is dat geen tegen-de-persoon gerichte belediging, dat waar snor zo tegen ageert?

Laten we ook met zn allen gaan janken
en Smith heeft zowiezo meer intelligentie in zn tenen dan snor in zn hele lijf
pi_21956131
Ach, Derksen neem ik jaren al niet meer serieus. Net als dat VanBommel/Rvn-fanblad van 'm.
pi_21957815
Derksen is altijd tegen Den haag geweest, net als de rest van de media, het is alleen maar Jojax Pisvee en Feyenooit, net als studio neus maar ze vergeten als wij (en daar bedoel ik de kleine clubs mee) er niet waren was er geen competitie dat vergeten ze wel eens
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:46:45 #146
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_21959269
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:04 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

zolang 'kanker' 'neuken' en 'tering' als normale woorden in zinnen kunnen worden gebruikt, is er ook geen reden om iets aan te pakken.

Al het gekanker op de ado supporters, ik vind het allemaal maar verneukeratief.
Ja, het is een teringstreek
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  woensdag 15 september 2004 @ 00:49:14 #147
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21960630
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:53 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Derksen is altijd tegen Den haag geweest, net als de rest van de media, het is alleen maar Jojax Pisvee en Feyenooit, net als studio neus maar ze vergeten als wij (en daar bedoel ik de kleine clubs mee) er niet waren was er geen competitie dat vergeten ze wel eens
Feyenooit? Begin je gewoon ajacieden na te praten. Valt me tegen van een Haags Hopje...
A.M.A.B
  woensdag 15 september 2004 @ 01:36:07 #148
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21961195
kom op Feyenoord en PSV graag normaal noemen
020 is dan weer een uitzondering hierop
  woensdag 15 september 2004 @ 01:37:24 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21961203
Lekker toch die media, als Ajax die voorsprong niet uit handen had gegeven had het alleen met 2/3 regels achterin de krant gestaan!

Media
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21962158
zijn we met zijn allen de haatcampagne(al dan wel/niet terecht) vergeten tegen onze ex-bondscoach,waar zelfs de min-president zich mee ging bemoeien.........dan is iemand voor publieke vrouw uitmaken nog heilig i.v.m hem tegen de muur zetten.......of niet meneer boekenbal-gnoom uit het groningse?
trek je blauwe leeuwenpakje maar aan,en loop je alsjeblieft een paar versleten voetjes
Refuse/Resist/Innerself
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')