abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:10:32 #1
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21886846
Gisterochtend zijn wij begonnen aan de bevalling, in ons eigen ziekenhuis in Apeldoorn. Het doel was de geboorte gisteren te laten plaatsvinden, omdat het kleintje in het vruchtwater had gepoept. Helaas verliep niet alles naar wens, en niet in het gewenste tempo. De details zal ik misschien nog wel eens posten.

Het komt er in elk geval op neer dat vanochtend om 01.38 onze prachtige zoon DANYEL YOHANAN is geboren. Helaas kwam hij ter wereld zonder hartslag en hij ademde niet.
De arts is meteen begonnen met het reanimeren van ons dappere kindjes. Na een tijdje hebben ze het hartje op gang gekregen, en ook de ademhaling kwam op gang. Helaas heeft Danyel echter vrij lang zonder zuurstof moeten doen, en dat is natuurlijk niet goed.

Door enkele complicaties moest Danyel aan de beademing, waarop de arts volgens de regels Danyel heeft overgedragen aan een Academisch Ziekenhuis, in dit geval het Radboud ziekenhuis te Nijmegen.
Vanochtend om 05.00 uur is hij door een speciale neonatologie-ambulance opgehaald bij het ziekenhuis in Apeldoorn en naar Nijmegen vervoerd. In de loop van de ochtend ben ik, ook per ambulance (ziekenvervoer), samen met mijn man naar Nijmegen gebracht om bij Danyel te zijn.

Na lang wachten hebben we een gesprek gehad met enkele artsen. Wij werden op de hoogte gebracht van de mogelijke gevolgen die e.e.a. heeft voor onze zoon. Van het nieuws werden wij niet vrolijk, zo werd er bij 1 test amper hersenactiviteit gemeten, wat zou betekenen dat ons kindje een kasplantje wordt.
Het klinische onderzoek (kijken wat hij doet en hoe) wijst uit dat er wel hersenactiviteit moet zijn, want hij reageert wel degelijk op prikkels. Ook ademt hij deels alweer uit zichzelf, hij begint te bewegen, en nog wat kleine zichtbare dingetjes.
Dit zegt allemaal echter niets, de komende dagen zullen moeten uitwijzen hoe sterk onze knul is, en hoe sterk zijn levensdrang is.

Ik schrijf dit vanuit de verpleegsterskamer op de kraamafdeling van het Radboud ziekenhuis. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik, Jeroen, mijn familie, iedereen kapot is van dit oneerliijke verhaal. Waarom krijgen wij eerste en kado aangeboden en wordt het ons vervolgens weer afgepakt? Onze hele wereld is ingestort, het enige wat we nog kunnen is dat Danyel voor een klein wondertje gaat zorgen, en zich de komende dagen zal ontwikkelen op allerlei gebied.
Danyel is een prachtkind, hij ziet er blakend van gezondheid uit, maar helaas zegt dit niets.
De komende dagen zullen wij nog vele testresulaten horen, leven tussen hoop en wanhoop.

Ik zal jullie op de hoogte brengen van de ontwikkelingen, maar ik weet niet wanneer. Voorlopig richten wij ons natuurlijk geheel op Danyel. Zijn naam betekent: God is mijn rechter. Ik hoop dat de rechter rechtvaardig zal oordelen, want Danyel is zo geheel onschuldig.... :'(
... ♥ ik mis je ♥
pi_21886878
fluffie

Wat erg Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik zit hier echt met tranen in me ogen, wat verschrikkelijk

Dit is echt oneerlijk, ik hoop dat het allemaal goedkomt met je zoontje

Heel veel sterkte
pi_21886886
Ik heb geen woorden voor je verhaal
Het kippenvel staat op mijn lijf en de tranen in mijn ogen, hoe ontzettend gemeen kan het leven zijn!
Veel sterkte toegewenst de komende tijd, ik brand een kaarsje voor jullie dat alles goedkomt met jullie zoontje Danyel
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21886891
Phluphy Wat verschrikkelijk . Gefeliciteerd met je zoon en heel veel sterkte de komende tijd

[ Bericht 17% gewijzigd door rena op 11-09-2004 20:19:12 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Jubileum moderator zaterdag 11 september 2004 @ 20:13:28 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21886898
oh mijn God Phluphy wat verschrikkelijk :'(
Ik wil jullie feliciteren met jullie prachtige zoon en jullie en Danyel heel veel kracht toewensen voor de komende dagen.

Ik ben hier helemaal stil van......
:'(

[ Bericht 25% gewijzigd door Lois op 11-09-2004 20:19:35 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21886910
Lieve Fluf, eindelijk mag ik reageren. Ik vind het vreselijk en zo oneerlijk. We kunnen alleen maar hopen en bidden. Heel veel liefs en sterkte voor jullie.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21886914
Oh phluphy, wat erg, ik zit echt te bibberen van de schrik. Ik wens jullie zo ontzettend veel sterkte toe en Danyel ook. Het is toch ook niet te geloven... 18 dagen over tijd laten lopen en dan zo'n lange bevalling. Oh ik hoop zo dat alles goed komt.

Veel sterkte in deze ontzettend zware tijd.
Caroline
Screw them.
We're going home.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 11 september 2004 @ 20:14:38 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21886916
Lieve Fluf en Hubbie,
Wat een verhaal, de tranen staan in mijn ogen... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Morgen zal ik voor jullie een kaarsje aansteken. Vriendjelief en ik denken aan jullie

Sjeen en Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21886925
Wat verschrikkelijk, verschrikkelijk, VERSCHRIKKELIJK oneerlijk...
Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd. Toch gefeliciteerd met jullie zoon, jullie zijn tenslotte papa en mama geworden! Alleen dat dat dan op zo'n manier moet...

Mijn God, wat erg
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:15:09 #10
93940 dorian_g
Be Afraid, Arrrr
pi_21886926
Ik ben 'slechts' een meelezer, maar heb zo ontzettend met je meegeleefd en dan nu dit
Ik wens jullie super veel sterkte de komende tijd...
Astronaut, als je soms verdwaald ga recht door en wees niet bang. Goede reis en hou je taai.
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:15:13 #11
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21886927
Phluphy toch van harte gefeliciteerd met jullie zoon
wat een verhaal hopelijk komt het allemaal goed
pi_21886931
Oh nee, Pluphy wat een verdriet Ik heb geen woorden. Ik wens jullie alle kracht en liefde toe
En ik hoop echt dat er een wondertje gebeurt en het de goede kant op zal gaan met Danyel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:15:36 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21886942
Lieve Fluf en echtgenoot, gefeliciteerd met jullie Danyel.

Ik wens jullie veel geluk, moed en kracht met alles wat komen gaat. Ik denk aan jullie alledrie.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:16:10 #14
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21886949
Oh Pluphy Het kippenvel staat op mijn lijf en de tranen in mijn ogen. Waarom is het leven soms zo moeilijk en oneerlijk. Heel veel sterkte voor jou, je man, je familie, maar bovenal voor Danyel.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2004 @ 20:16:43 #15
81992 Githa
pi_21886957
Phluphy en Jeroen wat vreselijk dat dit moest gebeuren... ik heb geen woorden die jullie kunnen troosten maar ik wens je alle sterkte toe...

Danyel ..kom op knulletje
pi_21886964
Nee
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21887011
O nee
Ik kreeg al de kriebels van je berichtje in Z&G, ik voelde gewoon dat er iets was... Toch maar vrolijk gereageerd in de hoop dat ik het mis zou hebben. Nee dus

Meid wat een verschrikkelijk verhaal en wat een onzekerheid. Ik ga ontzettend voor jullie bidden en hoop dat jullie kleine mannetje een enorme vechter is en dat hij hier zo goed mogelijk doorheen komt. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Natuurlijk moet je verder nu niet meer aan ons denken, maar je geheel richten op deze situatie. Als je er weer aan toe bent of als er goed nieuws is, dan horen we natuurlijk graag van je. Maar wij zijn nu niet belangrijk, je zoon wel.

Lieve phluphy, als er enige gerechtigheid is op deze wereld dan komt dit goed. Ik zal ontzettend aan jullie denken.
Heel veel liefs en een dikke
pi_21887018
Phluphy, ik zit met een onbestemd gevoel je berichtje te lezen
Allereerst gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Danyel Yohanan
En veel sterkte in de komende periode en ik hoop dat Danyel net zo'n vechter zal zijn als zijn moeder
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:19:55 #19
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21887019
Lieve Fluf en de rest van de familie, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van Danyel

Geen woorden voor dit vreselijke verhaal maar ik wil jullie ontiegelijk veel sterkte toewensen...

Wat is het leven soms oneerlijk.. gatverdamme!

Fok!hokker... en NietKlieker.
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:19:56 #20
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21887020
Lieve Fluf en Jeroen,

Allereerst heel erg gefeliciteerd met jullie zoon Danyel. Prachtige naam.
Maar wat staan geluk en onzekerheid hier dicht bij elkaar zeg...zit hier met een brok in mijn keel na het lezen van jullie verhaal.
De zak met waxinelichtjes is hier paraat en ga ze onafgebroken nu opsteken, voor Danyel.
Dit dappere leventje gaat hier blijven hoor!!!
Als ik had geweten dat jullie zo dicht ''langs'' me zijn geweest van Apeldoorn naar Nijmegen (ik woon vlak bij Arnhem), dan was ik bij je geweest in het Radboud.
Ik vind het heel moeilijk om verder iets te zeggen, alleen dat ik verschrikkelijk aan jullie denk, duim , virtueel en geestelijk steun, alles wat maar mogelijk is nu.
Hele dikke dikke dikke knuffel Fluf!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2004 @ 20:21:15 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21887045
lieve phluphy, ik wil je graag feliciteren met je zoon. ik weet niet goed wat ik moet zeggen dus vergeef me als ik lomp ben. ik wens jou en je man alle kracht en moed die maar mogelijk is en ik vind de namen prachtig.
pi_21887059
Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven.....
Pluphy en man en familie heel veel sterkte de komende dagen.
pi_21887076
Oh Phluphy en meneer P..........wat vreselijk.....
Ik brand een kaars en ik hoop dat het goed komt met jullie zoontje.
Heel veel sterkte en kracht gewenst.

pi_21887155
Lieve pluphy en man..

Ik vind het verschikkelijk om dit te moeten lezen :'( Ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte en kracht toe...

woorden schieten te kort :'(

weet dat ik aan jullie denk

heel veel liefs en kusjes van shir.. *biddend op een wonder*


ondanks alles wil ik jullie alsnog feliciteren met jullie prachtkind danyel
pi_21887163
*is even helemaal stil*

Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd. Het is inderdaad oneerlijk... Die dagen nu afwachten lijken me verschrikkelijk...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')