abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 maart 2005 @ 09:21:00 #276
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25775226
quote:
Op zondag 27 maart 2005 04:03 schreef SCwookie het volgende:
wie speelt het nog? ik heb het zonet opnieuw geinstalleerd en ben op zoek naar bloodmoon+tribunal addons
Bij bol kan je ze alletwee voor 6,99 exc verzendkosten kopen...
A.M.A.B
pi_25779722
quote:
Op zondag 27 maart 2005 04:03 schreef SCwookie het volgende:
wie speelt het nog? ik heb het zonet opnieuw geinstalleerd en ben op zoek naar bloodmoon+tribunal addons
Bij de Dynabite hier in Delft liggen ze nog (Bloodmoon en Tribunal) voor 5 euro per stuk. Je zou het ook bij de FRS kunne proberen, Bart Smit, Dixons......

Ik moet toch echt wat screenies posten.....ik speel met een thiefcharacter, en heb de moeilijkheidsslider op 100% gezet, dan wordt t wat moeilijker.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:30:30 #278
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_25928077
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_25968224
Zien er mooi uit!

Ben nu wat verder gekomen met mn character...level 50 nu en een Daedric zwaardje betoverd met Fire Damage 30 tot 40 punten ofzo, dat schiet lekker op. Ben nu bezig om de MG quests, de TG quests en de Morag Tong quests af te ronden, gaat wel goed. Alleen moet ik nu bij de MG uitzoeken van de Archmage in Vivec hoe de Dwemer verdwenen zijn, en hoe ik dat moet doen moet ik maar zelf uitzoeken
Children of the night. What music they make.
pi_25970655
quote:
Op maandag 4 april 2005 00:50 schreef DeHovenier het volgende:
Zien er mooi uit!

Ben nu wat verder gekomen met mn character...level 50 nu en een Daedric zwaardje betoverd met Fire Damage 30 tot 40 punten ofzo, dat schiet lekker op. Ben nu bezig om de MG quests, de TG quests en de Morag Tong quests af te ronden, gaat wel goed. Alleen moet ik nu bij de MG uitzoeken van de Archmage in Vivec hoe de Dwemer verdwenen zijn, en hoe ik dat moet doen moet ik maar zelf uitzoeken
dan moet je naar 1 of andere telvani gaan die mensen met de corprus disease verzorgt.....

je moet dan naar beneden gaan helemaal om die vent tegen te komen..... (je mag daar GEEN beesten slayen)

als je daar dan beneden aankomt bij die gast zie je dat er een dwemer bij zit die je dan dat kan vertellen.....

tenminste dacht dat het zo was toen ik het voor het laatst speelde (is al wel meer dan 2 jaar geleden)
pi_25975530
O daar, daar ben ik al weleens geweest. Die dwemer heeft een erg dikke buik en verplaatst zich dmv metalen spinnepoten. Daarnaast staat een vrouw, en van haar moest ik een guarskindrum zoeken zodat zij de patienten rustig kon maken. Ik heb trouwens die drum gevonden, maar ze doet er niks mee Dat was dacht ik in Tel Mora.

Speel je het nu weer dan?
Children of the night. What music they make.
  maandag 4 april 2005 @ 23:19:18 #282
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_25989273
Denk datik het ook maar weer es ga spelen
pi_26143695
w00t
Ik heb nu een 1 of andere graf gevonden met een zooitje Daedric wapens en armor erbij :d

Pics:






Heb nu ook een Deadric Batlleaxe laten enchanten.....ik heb 'm Shocky genoemd

Shocky in actie:


Later meer pics!

EDIT: die plaatjes zijn erg klein :S
Ik host ze bij Picturetrail.
Children of the night. What music they make.
pi_26144702
Iemand ook al de 2e wraithguard?

Daarvoor speel je de MQ uit, of zorg je iig dat je de eerste wraithguard hebt. Vervolgens vermoord je Vivec en neem je dat object dat ie bij zich heeft mee. Die breng je dus weer naar Yagrum, die dwerg in Tel Fyr. Hij vraagt je om een aantal (moeilijk te vinden) boeken en dan maakt hij een 2e wraithguard voor je
pi_26145552
Wat is een Wraithguard?

Ik ben naar die dwerg in Tel Fyr geweest, en hij heeft me wat info gegeven over die verdwijning van de Dwarves, maar ik weet niet wat ik verder moet doen. Ben al naar de Arch-Mage in Vivec geweest, maar die zegt niet zoveel. Ik kan ook zo weinig met de info die ik nu heb

EDIT

Over de 2 Wraithguards:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door DeHovenier op 11-04-2005 13:40:10 ]
Children of the night. What music they make.
pi_26156975
Wraithguard uitleg + uitspelen mainquest spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26226417
Toen ik op eem Morag Tong missie was om de gebroeders Ienith te killen, stuitte ik zowaar op Daedric Greaves . Plaats: Dren Platantion, Dren's Villa. Als je naar boven gaat, zie je Orvas Dren staan met achter hem een kast. Op 1 van de planken in die kast liggen die Greaves.

Jammer dat Eno Hlaalu (Boss van de Morag Tong) geen writs (opdrachten) meer voor me heeft
Children of the night. What music they make.
pi_26232072
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Toen ik op eem Morag Tong missie was om de gebroeders Ienith te killen, stuitte ik zowaar op Daedric Greaves . Plaats: Dren Platantion, Dren's Villa. Als je naar boven gaat, zie je Orvas Dren staan met achter hem een kast. Op 1 van de planken in die kast liggen die Greaves.

Jammer dat Eno Hlaalu (Boss van de Morag Tong) geen writs (opdrachten) meer voor me heeft
Op die plantation vind je wel meer... die kerel in dat wachtershuisje heeft een Daedric Daikatana bijvoorbeeld.... Maar voor een echt goed zwaard zou ik Chrysamere zoeken
pi_26233660
Nu je 't zegt....ik heb ook een vent in Dren's Villa met een Daedric Shield zien lopen!

Chrysamere? Die ken ik niet. Je zou die toch krijgen in de Main quest ofzo?
Children of the night. What music they make.
pi_26237248
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
Nu je 't zegt....ik heb ook een vent in Dren's Villa met een Daedric Shield zien lopen!

Chrysamere? Die ken ik niet. Je zou die toch krijgen in de Main quest ofzo?
Ik moet je zeggen dat ik echt niet meer weet waar dat ding lag :S

Maar het is niet main-quest gerelateerd, en ook afgezien van 2 main quest wapens misschien wel het sterkste wapen in het spel. Het was volgens mij een van de laatste quests voor the imperial legion.
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 00:14:59 #291
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26237844
Jesis... Chrysamere. Een witch heeft dat ding toch gejat? Ik meen me te herinneren dat ze ergens rechts bovenin de map zit
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:36:58 #292
27093 Nazzgul
Tough guy
pi_26242631
Ik vond Veloth's Judgement altijd wel lekker slaan. Alleen is het op een gegeven moment met die super sterke wapens wel een beetje 2 easy, zeker als je sneak gebruikt en een critical hit forceert, dan kill je iedereen met één houw...

Maja, ik vind het matten in Morrowind sowieso een beetje lafjes.
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:13:37 #293
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26252199
Heb ik alle uitbreidingen en Morrowind...speel ik het nog steeds niet...
A.M.A.B
pi_26256189
lol...waar wacht je op

Het matten kan wel beter idd, maar gelukkig zijn er mods die voor wat sterkere tegenstanders zorgen, bv de Giant-mod. Ik heb sneaken op 100 staan, dus dat lukt wel

Ik heb nou mn screenies van Shocky ed (zie boven) groeter weten te krijgen, maar mn edittijd is al verstreken dus ik kan ze niet meer editten
Children of the night. What music they make.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:55:39 #295
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_26671166
http://tes.ag.ru/oblivion/articles/screenshot.shtml

veel nog nooit vertoonde screenshots van oblivion
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_26698593
mooie link

Ik ben inmiddels zover dat ik hoofd ben van de mages Guild en de Thieves Guild, en mn hoofstats en minor stats allemaal tot 100 heb getraind, en de Speed, Agility attributen enz. ook tot 100, behalve Lukc, die op 63 staat. Gaat lekker zo
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:16:34 #297
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26700016
Voor degenen die het niet gelezen hebben op FOK!Games: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4194
Iemand die zich blijkbaar verveelde heeft een manier gevonden om Morrowind in een kwartier uit te spelen. Een walkthrough en een filmpje vind je via de link.
Ik doe het toch liever op de tijdrovende manier... Zit ergens vast in de mainquest omdat ik blijkbaar verkeerde armour aanheb, mensen die me verder moeten helpen met de quest weigeren met me te praten. Maar andere armour aandoen helpt niet.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 21:15:44 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26708583
Hmm, geef eens wat meer uitleg?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:58:27 #299
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26710027
Over die speedrun of over dat vastzitten?
(of had je het uberhaupt niet tegen mij?)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Moderator dinsdag 3 mei 2005 @ 22:09:26 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26710388
jawel dat vastzitten
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')