abonnement Unibet Coolblue
pi_22550272
Hmmmz de EDKO uitgave van House of Flying Daggers komt sneller dan ik verwacht had. Hij is nu al te pre-orderen bij cd-wow.com, meteen besteld 21 oct. is de release
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:51:23 #277
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22550457
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 23:43 schreef Timo20 het volgende:

[..]

ja en te langzaam tegenwoordig voordat ze iets verzenden
dat is idd jammer, maar ja, als het eenmaal in je collectie staat maakt het niet uit of je er nou 1 week of 3 weken op hebt moeten wachten
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:40:14 #278
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22554834
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:42 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Hmmmz de EDKO uitgave van House of Flying Daggers komt sneller dan ik verwacht had. Hij is nu al te pre-orderen bij cd-wow.com, meteen besteld 21 oct. is de release
Idd, das wel errug snel

Heb je al iets van de specs gehoord?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:43:28 #279
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22554902
Grr.. weer een mailtje van de FRS gekregen dat mijn bestelling "in bestelling bji de leverancier" is
Baggerzooi. Waarom hebben internetwinkels niet gewoon hun voorraad op orde!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:22:44 #280
40664 Durbin
Who knows..
pi_22555646




..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_22557564
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 15:40 schreef Hare het volgende:

[..]

Idd, das wel errug snel

Heb je al iets van de specs gehoord?
De officiele specs zijn nog niet bekend, maar zeker is wel dat er english subs zijn en de film hoogstwaarschijnlijk "slechts" een mandarin audio track heeft en geen cantonese dub. Films van Zhang Yimou worden niet gedubbed voor het publiek uit hongkong. Ik verwacht wel een dts uitgave met anamorph beeld en wat extra's. EDKO heeft ook de hk versie van Hero, my sassy Girl en Windstruck uitgebracht allemaal met dts en perfect beeld. Een van de betere dvd-distributeurs uit hong kong. Zodra ik meer weet zal ik het posten.
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:49:45 #282
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22564118
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:56 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Zodra ik meer weet zal ik het posten.
Enig idee over deze uitgave dan? Zal wel ruk zijn of niet?

http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=24391
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_22564185
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik wacht op:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(maar dan de R3, Unrated, voor ¤ 12,50 niet slecht)

[afbeelding]

[afbeelding]

En dat was het (geloof ik)
Girl next door
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:56:10 #284
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22564320
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 11:42 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Hmmmz de EDKO uitgave van House of Flying Daggers komt sneller dan ik verwacht had. Hij is nu al te pre-orderen bij cd-wow.com, meteen besteld 21 oct. is de release
Op yesasia is nu ook een R3 te preorderen, maar die is voor 15 oktober:

http://us.yesasia.com/en/(...)-videos/#prodcontent

Is volgens mij wel dezelfde.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_22566815
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 22:56 schreef Hare het volgende:

[..]

Op yesasia is nu ook een R3 te preorderen, maar die is voor 15 oktober:

http://us.yesasia.com/en/(...)-videos/#prodcontent

Is volgens mij wel dezelfde.
Yep, maar de specs daar zijn niet altijd juist, als ze het niet weten dan zetten ze standaard cantonese/mandarin neer en hij is daar ook veel duurder. Cd-wow is zowiezo erg vaag, vaak verzenden ze veel eerder dan de release-date die ze aangeven.

En china-version of films mijden als de pest. Die zijn echt zwaar klote en vaak zijn het niet eens orginele uitgaves maar gewoon bootlegs. In china zijn ze EVD zwaar aan het pushen, da's de opvolger voor DVD die ze in china hebben ontwikkeld, wel superieure beeldkwaliteit, maar daardoor nemen ze geen enkele moeite om een normale transfer te maken op DVD.

Mijn grootste miskoop is de Extended cut of Hero, hoop dat de extended cut ooit nog op Criterion ofzo uitkomt.

Vergelijking Hero
-Non-subtitled opening and closing screens.
-It is only 10 minutes longer, and not 20 min. as reported on some websites.
-A watermark "FACE" pops up 30 seconds every 5 minutes in the upper left corner. The watermark is part of the subtitle coding, so they disappear if you choose no subtitles.
-Colors are untrue (very uneven) - sometimes more vibrant, mostly washed out.
-Contrast is weak.
-Slight cropping on top edge
-Uneven brightness boosting.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:25:35 #286
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22569877
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 00:42 schreef SChroevenDrAiur het volgende:

[..]

Yep, maar de specs daar zijn niet altijd juist, als ze het niet weten dan zetten ze standaard cantonese/mandarin neer en hij is daar ook veel duurder. Cd-wow is zowiezo erg vaag, vaak verzenden ze veel eerder dan de release-date die ze aangeven.

En china-version of films mijden als de pest. Die zijn echt zwaar klote en vaak zijn het niet eens orginele uitgaves maar gewoon bootlegs. In china zijn ze EVD zwaar aan het pushen, da's de opvolger voor DVD die ze in china hebben ontwikkeld, wel superieure beeldkwaliteit, maar daardoor nemen ze geen enkele moeite om een normale transfer te maken op DVD.

Mijn grootste miskoop is de Extended cut of Hero, hoop dat de extended cut ooit nog op Criterion ofzo uitkomt.

Vergelijking Hero
-Non-subtitled opening and closing screens.
-It is only 10 minutes longer, and not 20 min. as reported on some websites.
-A watermark "FACE" pops up 30 seconds every 5 minutes in the upper left corner. The watermark is part of the subtitle coding, so they disappear if you choose no subtitles.
-Colors are untrue (very uneven) - sometimes more vibrant, mostly washed out.
-Contrast is weak.
-Slight cropping on top edge
-Uneven brightness boosting.
Jep, erg slecht ja, gelukkig had dvdbeaver er een review van en heb ik hem nog net op tijd kunnen cancellen. Maar de R1 release wordt nog steeds gerumored de extended cut te hebben.
Zal Miramax wel uitbrengen. Hier RCV dus

En wat is dat EVD dan? Excellent Video Disc?
Kan dat ook gewoon op de dvd-speler worden afgespeeld? Maareh, hoewel ze idd keiveel bootlegs hebben, denk ik niet dat koreandvds deze zal verkopen. Is toch een legitieme winkel.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:21:48 #287
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22570754
Ik wacht nog steeds op mijn Donnie Darko.
Het begint er echt op te lijken dat hij of onderschept is door de douane of gewoon verdwenen is. Maar omdat die kutdouane zo traag is zal ik nog wel even deze week afwachten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 12:20:05 #288
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22571906
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 11:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Donnie Darko.
Het begint er echt op te lijken dat hij of onderschept is door de douane of gewoon verdwenen is. Maar omdat die kutdouane zo traag is zal ik nog wel even deze week afwachten.
Je bedoelt de DC toch? Hoe kan die dan zijn onderschept door de douane? Is toch nooit meer dan 23 euro?

Als ik jou was zou ik gewoon play mailen, krijg je mooi een nieuwe thuisgestuurd!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_22573545
The Blue Planet bij Amazon.co.uk besteld Hopelijk kom Little Brittain morgen binnen
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:39:31 #290
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22574261
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 12:20 schreef Hare het volgende:

[..]

Je bedoelt de DC toch? Hoe kan die dan zijn onderschept door de douane? Is toch nooit meer dan 23 euro?

Als ik jou was zou ik gewoon play mailen, krijg je mooi een nieuwe thuisgestuurd!
De grens ligt toch op 22 euro? En hij was 15 pond en dat zou omgerekend net boven de 22 euro kunnen zijn. Het ligt een beetje aan de dagkoers.

Maar als hij er deze week nog niet is ga ik zeker Play.com even mailen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_22574839
[edit]onjuiste info.
pi_22574959
Play wordt toch sowieso nooit onderschept door de douane? De jersey islands zijn dan wel geen EU, maar ik meende dat de douane dat subtiele verschil nog niet heeft opgemerkt. Heb iig nog nooit gehoord van een onderschept play-pakketje.

<enter signature>
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:10:35 #293
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22576460


Shawshank Redemption vertraagd tot de 18e bij cdwow.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_22576816
arme hare

frs pakje met dvd's morgen maar ff ophalen bij het postkantoor, er was niemand thuis vamiddag
pi_22578308
U2: Go Home: Live At Slane Castle (Limited Edition Digipak)
pi_22582253
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:25 schreef Hare het volgende:

[..]

Jep, erg slecht ja, gelukkig had dvdbeaver er een review van en heb ik hem nog net op tijd kunnen cancellen. Maar de R1 release wordt nog steeds gerumored de extended cut te hebben.
Zal Miramax wel uitbrengen. Hier RCV dus

En wat is dat EVD dan? Excellent Video Disc?
Kan dat ook gewoon op de dvd-speler worden afgespeeld? Maareh, hoewel ze idd keiveel bootlegs hebben, denk ik niet dat koreandvds deze zal verkopen. Is toch een legitieme winkel.
Een stukje over EVD(Enhanced Versatile Disc), het antwoord van China op Blu-ray en HD-DVD zeg maar. Het loopt alleen nog niet echt lekker door de hoge prijs en het kleine aanbod aan films op EVD. Verder heb je een HDTV nodig om het verschil te zien, terwijl hier in Nederland niet eens iedereen een HDTV plasma/lcd heeft
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:26:24 #297
40664 Durbin
Who knows..
pi_22584822
Ik sta op het punt om een bestelling bij Koreandvds te plaatsen, maar hoe is de kwaliteit van die $3,-dvd's eigenlijk, zoals Casablanca, Singing in the Rain enzo.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:35:13 #298
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22585084
Ik heb er hier nu een stuk of 12 van liggen. En ze zijn allemaal uitstekend. Zeker voor die prijs!

De hoesjes zien er soms nogal amateuristisch uit, maar verder ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit. Bij King Kong zitten er zelfs extra's bij die op geen enkele andere release staan
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:38:40 #299
40664 Durbin
Who knows..
pi_22585195
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Hare het volgende:
Ik heb er hier nu een stuk of 12 van liggen. En ze zijn allemaal uitstekend. Zeker voor die prijs!

De hoesjes zien er soms nogal amateuristisch uit, maar verder ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit. Bij King Kong zitten er zelfs extra's bij die op geen enkele andere release staan
Kaaatsjing!!!

Bedankt.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:21:16 #300
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22586464
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Hare het volgende:
Ik heb er hier nu een stuk of 12 van liggen. En ze zijn allemaal uitstekend. Zeker voor die prijs!

De hoesjes zien er soms nogal amateuristisch uit, maar verder ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit. Bij King Kong zitten er zelfs extra's bij die op geen enkele andere release staan
Vind je het niet zonde om dat soort spul in je collectie te hebben? Mij zou het niet zoveel kunnen schelen, maar op de een of andere manier lijk jij me toch iemand die alleen de mooie versies van dvd's wil hebben.

Vandaag is overigens mijn Ichi The Killer 2dvd op de post gedaan door Play.com
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')