abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 november 2004 @ 03:19:02 #276
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23135444
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef cultheld het volgende:
Jullie snappen me niet denk ik. Jullie hadden in de eerste divisie al Breuer, Yildirim, Rose, Douglas en Levchenko kunnen halen. Daarna in de zomer hadden jullie Vrede kunnen halen, 't gebeurde niet
Zie mijn reactie....dat zijn de redenen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 7 november 2004 @ 18:52:25 #277
80382 manny
30 is best veel
pi_23146533
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of een fan die durft toe te geven dat het niet goed draait of een fan die zegt dat PSV Real Madrid en alle andere ploegen kan oprollen.
niet op reageren, die cultheld weet niet wat het is om supporter te zijn... laat em maar achter z'n pc'tje.. de stakker
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23155644
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:52 schreef manny het volgende:

[..]

niet op reageren, die cultheld weet niet wat het is om supporter te zijn... laat em maar achter z'n pc'tje.. de stakker
dat tweede gedeelte van je repliek zegt meer over jou dan over mij

Een echte supporter steunt z'n club bij laag en ontij en gaat niet na 11 wedstrijden lopen bitchen dat z'n club net zo goed de handdoek in de ring kan gooien
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 8 november 2004 @ 17:38:05 #279
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23170071
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een echte supporter steunt z'n club bij laag en ontij en gaat niet na 11 wedstrijden lopen bitchen dat z'n club net zo goed de handdoek in de ring kan gooien
Misschien moet jij eens beter lezen. ik steun mijn club altijd, maar de kans dat ze dit nog goed kunnen maken is erg klein. stél dat ze erin blijven; dan heb je volgend jaar weer precies hetzelfde. Als ze nu degraderen, dan kan er (wat vorig jaar dus al had moeten gebeuren) aan een écht team worden gebouwd dat dit niveau wél aankan. Dit heeft niets met de "handdoek in de ring gooien" te maken. ik kijk naar de toekomst. Als je ziet dat ze spelers er vol tegenaan gaan en dat ze dan nog niet winnen, dan komt de selectie gewoon te kort voor dit niveau. dat maak je niet goed met 1 of 2 spelers én al helemaal niet met spelers die al weken(maanden?) geen wedstrijd meer hebben gespeeld.
  maandag 8 november 2004 @ 18:27:52 #280
80382 manny
30 is best veel
pi_23171286
ben het met je eens Tiemie. De Graafschap heeft op deze manier weinig te zoeken in de ere. Dan liever bouwen aan een goed team en dan definitief de stap naar de middenmoot maken. De Graafschap is zo'n mooie club... jammer dat wanbeleid en een te vroege promotie nu alles dreigen te verpesten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 8 november 2004 @ 22:26:31 #281
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23178197
quote:
De Graafschap verhuist trainingsvelden.
Wanneer de Doetinchemse gemeenteraad akkoord gaat, verhuist de spel- en trainingsaccommodatie van vbv De Graafschap van het huidige sportpark Zuid naar De Bezelhorst.

De Graafschap gaat gebruik maken van de inmiddels niet meer in gebruik zijnde velden van de honk- en softbalvereniging County Hitters. De totale kosten voor de verhuizing inclusief de sloop en opruimwerkzaamheden zijn 510.000,- euro. De gemeente Doetinchem draagt 295.000,- euro bij en De Graafschap 215.000,- euro. Op 11 november zal de gemeenteraad dit onderwerp bespreken
eindelijk alle teams weer op dezelfde trainingsaccommodatie.
quote:
Spelers scharen zich achter Kruys
De spelersgroep van De Graafschap heeft zaterdag haar vertrouwen uitgesproken in trainer Gert Kruys. De coach wilde weten of er nog voldoende draagvlak was om op de huidige werkwijze door te gaan.

“ Als dat niet zo is moeten we zoeken naar een andere oplossing” aldus de Utrechter, “ want het kan natuurlijk ook aan mij liggen.” Zaterdag spraken trainer en spelers uitvoerig met elkaar. Besloten is om de komende tijd de schouders eronder te zetten. De clubleiding schaarde zich vrijdagavond al achter Kruys. Ook zij zien nog voldoende perspectief om met de geplaagde oefenmeester verder te gaan.
Voorlopig lijkt z'n positie veilig, maar ik ben nog steeds bang dat hij (helaas!) het einde van de competitie niet haalt. .
quote:
Fans De Graafschap woedend in actie
Gert Kruys had het nog niet eerder meegemaakt. De trainer van De Graafschap kon vrijdagnacht na de 3-0 nederlaag tegen RBC Roosendaal, net als zijn spelers, niet direct in zijn auto stappen. Woedende supporters hadden de toegang tot het parkeerterrein bij stadion De Vijverberg namelijk vergrendeld.

“Het hoort er blijkbaar allemaal bij”, vertelde Kruys, die gisterenavond nog steeds zwaar baalde van de onthutsende nederlaag. “Al heb ik dit als trainer nog niet eerder meegemaakt. Maar die jongens zijn teleurgesteld en dat snap ik ook wel. ‘Iedereen wint, behalve wij’, zongen ze en daar hebben ze nog gelijk in ook”. “Het is een moeilijke tijd voor De Graafschap”, vervolgde Kruys. “Maar ik geef niet op. We moeten verder. “

Afgelopen weekeinde zijn internetsites van supporters van De Graafschap www.graafschapworld, www.watduchtow.tk en www.graafschapfans.nl op zwart gegaan uit protest tegen de slechte resultaten. Onder het mom “De Graafschap niet presteren, wij niet presteren”werd hiertoe besloten. Op de beginpagina staat verder: ‘Wij zijn tijdelijk off-line. Degradatie lijkt nu al in zicht. Ons geweldige bestuur is hier grotendeels de schuldige van. Met alleen een grote mond kom je er niet. Het gaat om daden, het woord dat ons bestuur niet kent. Het kan zo niet langer”.
er is trouwens duidelijk aangegeven dat deze actie NIET tegen de spelers, maar tegen het bestuur gericht was. Jammer dat er geen enkel bestuurslid aanwezig was, toch is de boodschap wel overgekomen. Gert Kruys vroeg of het aan hem lag, maar iedereen die daar bij de poort stond was het er mee eens dat niet hij, maar tukker(o.a.) de schuldige is. Beetje jammer was wel dat de spelers niets zeiden (op Kalezic, geweldige kerel trouwens, na) en eigelijk alleen maar naar huis wouden. Kalezic zei dat ie het heel knap vond dat wij, de supporters, de club in deze moeilijke tijd steunden. de spelers gaven (in koor) aan dat we maar doordeweeks terug moesten komen om tukker op te sluiten op de vijverberg. " die lul ligt nu allang in z'n bed."
quote:
De Graafschap oefent tegen HSC’21
De Graafschap speelt morgenavond een ingelaste oefenwedstrijd tegen zondaghoofdklasser HSC’21 uit Haaksbergen. Het duel op sportpark Groot Scholtenhagen in Haaksbergen begint om 19.30 uur.

De oefenwedstrijd is op verzoek van De Graafschap vastgesteld. De technische staf wil dan drie proefspelers aan het werk zien. Dat zijn de Braziliaanse spits Magno Mocelin en de Belgen Kurt van de Paar en Stéphane Stassin.
Morgen maar eens kijken of die testspelers wat zijn dan. .
quote:
Blessure Milan Berck Beelenkamp
Milan Berck Beelenkamp moet een paar dagen rust houden. De verdedigende middenvelder raakt in de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal (3-0 nederlaag voor De Graafschap) geblesseerd aan zijn enkel.

De speler ontbrak maandag op de training. Hij moet een paar dagen op krukken lopen. "Er is gelukkig niets gebroken, maar het zit niet helemaal goed", zegt Berck Beelenkamp die in de slotfase uit de wedstrijd stapte. Hilmi Mihci is sinds kort weer bezig met loopwerk op het trainingscomplex in Veldhoek. De aanvaller kampt al maanden met een pijnlijke lies.
quote:
Stassin: ik ben direct inzetbaar

Stephane Stassin zegt al komende zondag uit bij RKC Waalwijk te kunnen spelen voor De Graafschap. "Ik ben topfit en dus direct inzetbaar", aldus de 28-jarige Belg op proef. De verdedigende middenvelder liet een positieve indruk achter. "Ik kan eventueel ook in de laatste lijn spelen, maar ben vooral een defensief ingestelde middenvelder", typeert Stassin zichzelf. Hij voetbalde vier jaar voor Borussia Monchengladbach. "Daarna was ik even in Brussel, maar daar had waren ze niet correct met mij. Ik kom nu van Auxerre in Frankrijk. Dat ging niet door.”
ik dacht dat hij niet naar Auxerre ging, omdat z'n conditie niet op pijl was. .
quote:
Van de Paar: op techniek en inzicht
Kurt van de Paar zegt er fysiek en conditioneel goed voor te staan. De 26-jarige middenvelder maakte een goede indruk tijdens zijn eerste proeftraining bij De Graafschap. "Het was best een pittige training, maar ik kon goed meekomen", reageert de voormalig speler van FC Twente die in het verleden een aantal keren langdurig geblesseerd was."Ik heb geen problemen gehad de laatste tijd. Mijn laatste club was vorig seizoen Maasmechelen (Belgie) en daarvoor heb ik nog acht maanden voor Trabzonspor in Turkije gespeeld", zegt Van de Paar. Van de Paar omschrijft zichzelf als een technische middenvelder. "Ik heb denk ik wel een goed inzicht en ben goed in staat om anderen beter te laten spelen. Samen met Stephane Stassin hoop ik deze groep iets te kunnen bijbrengen." Van een aangeslagen spelersgroep merkte Van de Paar maandag niet veel. "Weinig. Maar ze hebben vier punten en daar moet snel iets aan veranderen. Nee, deze situatie heb ik zelf niet meegemaakt. Bij FC Twente heb ik nooit onderaan gestaan", weet Van de Paar. De speler op proef had een goede eerste indruk van De Graafschap. "Rustige mensen. Vergelijkbaar met FC Twente.”
ik ben benieuwd...
pi_23178338
Ik heb eigenlijk wel medelijden met Kruys.....
  dinsdag 9 november 2004 @ 12:58:33 #283
95948 RousKonijn
the konijn who loves the rous!
pi_23189079
Ik eigenlijk ook wel, maar hij wist wat hem te wachten stond toen hij aan de eredivisie begon..
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:34:20 #284
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23193100
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef VoreG het volgende:
Ik heb eigenlijk wel medelijden met Kruys.....
Ikke niet,was blij om te horen destijds dat ie wegging bij ons
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23193395
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef RousKonijn het volgende:
Ik eigenlijk ook wel, maar hij wist wat hem te wachten stond toen hij aan de eredivisie begon..
Toen ie tekende waren ze volgens mij nog niet eens zeker van een nacompetitieplaats....
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 15:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ikke niet,was blij om te horen destijds dat ie wegging bij ons
Ik was ook geen Kruys-fan, maar moeten we zo blij zijn met wat we ervoor terug hebben gekregen?
pi_23194165
Wel een aardige gozer, aardiger dan onze Wisman.. Maarja met aardigheid behaal je geen punten .

Kruys heeft me in 1 week mij es een paar keer gezien en gesproken.. een jaar later (afgelopen vakantie) Was hij weer ff terug op de club.. en kende hij me nog steeds.. wel leuk . Owjah en zn dochter is ok nie verkeerd
pi_23212725
1-1 tegen HSC'21 valt niet tegen, gefeliciteerd trouwens met jullie nieuwe spits: Magno Mocelin.
That's all folks!
pi_23213007
Die Stassin krijgt waarschijnlijk ook een contract. Als ik het G-team was, zou ik vd Paar ook een aanbieding doen, want hij is sowieso wel beter dan de meeste Graafschappers Ik snap niet dat jullie Massop (kameraad van me, aanvoerder A1, op de standby-list van Oranje - 18) geen kans geven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23216452
quote:
Ik snap niet dat jullie Massop (kameraad van me, aanvoerder A1, op de standby-list van Oranje - 18) geen kans geven.
Als je wel eens naar onze A1 komt kijken snap je waarom niet...
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 10 november 2004 @ 13:18:15 #290
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23216556
quote:
De Graafschap wil in zee met Magno Mocelin
HAAKSBERGEN - Gezeten op het dak van de tribune bekeek De Graafschap - trainer Gert Kruys gisteravond de verrichtingen van zijn ploeg en de proefspelers Magno, Stassin en Van de Paar in het oefenduel tegen HSC'21: 1 - 1.

Van het trio stagiairs komt de Braziliaan Magno in ieder geval in aanmerking voor een contract. Het oefenduel tegen de Haaksbergse zondaghoofdklasser HSC'21, getraind door Peter Boeve, was bedoeld om de drie proefspelers aan het werk te zien. Magno, Stassin en Van de Paar speelden niet samen met de 'normale' basis van De Graafschap, maar met de tweede garnituur. Ze moeten geschrokken zijn van het niveau, want De Graafschap kreeg na rust zelfs voetballes van de amateurs. In positiespel, tempo, techniek en scherpte.

In de eerste helft leek het spel van de Doetinchemmers nog ergens op. De Belg Stephane Stassin liet als verdedigende middenvelder goede dingen zien. De voormalig speler van Borussia Monchengladbach is een verbindingsspeler die het spel goed ziet. Alleen viel hij na de rust ver terug. Dat zal te maken hebben gehad met zijn falende medespelers, maar ook met een chronisch gebrek aan wedstrijdritme

Proefspeler nummer twee was Kurt van de Paar. De 26-jarige Belg was afgelopen seizoen bij de Belgische eerstedivisionist Patro Maasmechelen nogal uitgedijd. Nu oogde hij fitter, maar hij deed in het koude Haaksbergen niet al te veel. Zelden kwam Van de Paar door loopacties in de buurt van de spitsen. Duidelijk werd dat hij technisch begaafd is en in het positiespel verder is dan de gemiddelde Graafschapper. De vraag is of ook hij meteen inzetbaar is en het zinkende schip van de hekkensluiter in de eredivisie vlot kan trekken.

Nummer drie was de Braziliaan Magno. Hij scoorde in de vijfde minuut met een droge knal het enige Doetinchemse doelpunt. Verder bleef Magno vooral onopvallend. Hij zou - als hij in aanmerking komt voor een contract - in de buurt van diepe spits Jhonnie van Beukering moeten spelen. Daarom was het jammer dat Van Beukering gisteren in het trainingspak bleef.

De Graafschap ziet het wel zitten in Magno. "We gaan vandaag met zijn zaakwaarnemer om tafel om te kijken of we er uit kunnen komen", aldus technisch manager Ron Olyslager.

De Graafschap ging de rust in met een 0-1 voorsprong, maar die kon na de pauze niet eens vastgehouden worden. Sterker nog, de Achterhoekers werden in de tweede helft bij vlagen van het kastje naar de muur gespeeld door de amateurs. De doelman uit Haaksbergen kreeg in de tweede helft zelfs geen bal op doel, terwijl De Graafschap toch met een extra aanvaller (Sjoerd Ars voor linksback Carrilho) aantrad in het tweede bedrijf.

HSC'21 was veel beter en scherper en kwam in de 58ste minuut via de Tsjech Valente verdiend langszij. Het zielloze De Graafschap had geluk dat spits Blaha, ook een Tsjech, nog drie grote kansen om zeep hielp.

Opstelling: Klak; Ten Brinke, Karnebeek, Van der Kruis, Carrilho (46. Ars); Haklander, Stassin, Van de Paar, Duits; Magno, Valeev (67. Zongo).
  woensdag 10 november 2004 @ 13:23:35 #291
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23216682
quote:
Van de Paar en Stassin staan te popelen
VELDHOEK - De Belgen Kurt van de Paar (26) en Stéphane Stassin (28) trainden gisteren voor het eerst mee bij De Graafschap. Beiden zitten op dit moment zonder club en voelden zich na één training al redelijk thuis. Ook al is het bijzonder onrustig bij De Graafschap.

De Belgische testspelers Kurt van de Paar en Stéphane Stassin trainen mee bij De Graafschap. Links van hen hun landgenoot Garry de Graef. - Foto: Theo Kock

Het is geen normale maandagmorgen op sportcomplex De Veldhoek, het onderkomen van De Graafschap. De portocabine van de Gelderse Keepersschool is beklad met leuzen. 'Zongo Vitessenaar' en 'Van Leerdam oprotten' valt er te lezen.

Materiaalman Theo Vergeer en een werknemer van de Wedeo zijn druk doende om de graffiti te verwijderen.

Het is overduidelijk dat het crisis is bij de rode lantaarndrager in de eredivisie. Een deel van het publiek pikt het uitblijven van resultaten niet meer. Na de kansloze 3-0 nederlaag tegen concurrent RBC is voor hen de maat vol.

Het is ook veel drukker dan anders op De Veldhoek, nu de Belgen Van de Paar en Stassin voor het eerst meetrainen. Zijn zij de redding voor De Graafschap?

Na de training, die bestaat uit kleine partijspelen, valt daar nog niet veel van te zeggen. Vanavond zal meer duidelijk worden als De Graafschap in Haaksbergen (aanvang 19.30 uur) een oefenwedstrijd speelt tegen zondaghoofdklasser HSC'21. Behalve Van de Paar en Stassin speelt dan ook de Braziliaanse spits Magno mee.

Stassin heeft niet veel van de ellende meegemaakt. Hij tovert na de training een gulle lach op zijn gezicht.

"Ik vind het wel leuk hier. Iedereen maakt meteen contact met me. Ik heb vanmorgen het stadion gezien en dat ziet er mooi uit. Alleen die vier punten. Dat is niet veel, he? De Graafschap zal toch iets moeten doen."

De 28-jarige Stassin is een verdedigende middenvelder die de afgelopen vier seizoenen voor Borussia Mönchengladbach speelde.

"Ik kreeg afgelopen seizoen last van mijn knie en daarom werd m'n contract niet verlengd. In Duitsland heb ik regelmatig gespeeld. Lang niet altijd, want de selectie bestond uit dertig spelers."

Stassin was in oktober op stage bij de Franse topclub AJ Auxerre. "Dat beviel goed en ik had al een huis uitgekozen. Ik moest alleen rechtsback spelen en dat is niet mijn echte positie. Toch ging dat goed, maar op het laatste moment kreeg ik van Guy Roux (trainer, red.) te horen dat hij toch een echte rechtsback zocht."

Stassin popelt om weer te voetballen. "Ik ben 28 en dus nu op mijn top. Mijn beste tijd moet nog komen."

Zijn landgenoot Kurt van de Paar wil ook graag weer aan de bak. De aanvallende middenvelder speelde vijf seizoenen bij FC Twente, totdat hij vorig jaar naar het Turkse Trabzonspor verkaste. "Maar dat was geen succes. Ik raakte geblesseerd en toen gingen zij moeilijk doen. Ze vonden me te duur om geblesseerd te zijn en werd m'n contract afgekocht."

Van de Paar speelde nog even in zijn vaderland bij eerstedivisionist Patro Maasmechelen. "Ik kon daar blijven, maar mijn zaakwaarnemer heeft me dat afgeraden. De afgelopen tijd heb ik getraind bij MVV en bij Karlsruhe."

De Duitsers waren wel geïnteresseerd in hem. "Maar ik had niet zo veel trek. Het Duitse voetbal ligt me niet zo en zeker het voetbal in de tweede Bundesliga niet."

De Graafschap kende Van de Paar al uit zijn periode in Enschede. "De Graafschap is wel een beetje te vergelijken met FC Twente. Er heerst ongeveer dezelfde sfeer, het is er rustig."

Laten ze daar in Doetinchem momenteel even heel anders over denken.
  woensdag 10 november 2004 @ 21:06:40 #292
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23226764
Magno is gecontracteerd. Ben benieuwd.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 10 november 2004 @ 23:52:43 #293
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23232136
Beetje jammer dat het alleen tot het einde van het seizoen is. ik had liever gehad dat ze dat geld bewaard hadden voor volgend seizoen...
quote:
Magno tot einde van het seizoen vastgelegd
De Braziliaan Mocelín Magno speelt tot het einde van dit seizoen voor De Graafschap. De aanvaller kwam vandaag een contract overeen met de Achterhoekse club. De 30-jarige aanvaller trainde al een kleine twee weken mee met het team van Gert Kruys.

Magno speelde van 1996 tot 1998 voor FC Groningen. Met zijn optreden in het Oosterpark verdiende de Braziliaanse aanvaller een contract bij Alavés. De Graafschap doet er alles aan om Magno speelgerechtigd te krijgen voor de uitwedstrijd van aankomend weekend tegen RKC maar is daarbij afhankelijk van zijn vorige werkgever Alavés.
pi_23235759
Elk seizoen zie je het weer, noodgrepen als het al bijna te laat is. Ik denk niet dat Magno veel effect zal hebben, er zitten dan nog teveel houthakkers in het team.
That's all folks!
pi_23266967
Zelf kan ie er ook wat van. Kreeg veel rood tijdens zijn Groningen-periode.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23267084
Waarom heeft de Graafschap eigenlijk nooit door grotere clubs afgeteste spelers gepolst? Die Argentijn van Feyenoord, William van PSV etc.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:08:24 #297
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23270873
Beenhakker gaat de Graafschap technisch advies geven. Meer nieuws volgt nog.

http://www.omroepgelderland.nl/

Headline, link is nog dood.

[ Bericht 52% gewijzigd door xJapser op 12-11-2004 17:16:45 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23275062
Zou don Leo deze club dan kunnen redden van de ondergang?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 12 november 2004 @ 21:46:59 #299
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23276773
quote:
Leo Beenhakker moet De Graafschap redden
De Graafschap heeft per direct Leo Beenhakker aangesteld als adviseur technische zaken. De Doetinchemse club hoopt met de expertise van Beenhakker in de eredivisie te kunnen blijven.
'Het lijkt me logisch dat Beenhakker ons met al zijn goede contacten en netwerken verder kan helpen', verklaarde directeur Johan Tukker tegenover Voetbal International de keuze voor de oud-technisch directeur van onder meer Ajax. De Graafschap is momenteel hekkensluiter in de Holland Casino Eredivisie.

Beenhakker zal ook tijdelijk worden toegevoegd aan de Raad van Commissarissen van De Graafschap. Zondag is hij tijdens het duel met RKC Waalwijk voor het eerst van de partij. Dinsdag volgt er een persconferentie waarop Beenhakker en De Graafschap hun keuzes zullen toelichten.

Beenhakker zit zonder club nadat hij opstapte bij het Mexicaanse Club América. Eerder was hij onder meer werkzaam bij Ajax, Feyenoord en Real Madrid.
ik betwijfel dat onze "adviseur technische zaken" nog iets kan redden, maar dit geeft me in ieder geval het idee dat er iets gebeurd.
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:18:37 #300
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23278859
Hij heeft wel leuke connecties in de voetballerij
fotoboek
**You Eediot!!!**
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')