Ik moest hier stiekem erg om lachen...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:49 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
obviously :')
sorry
ach mn konijn is er al 8jaartje mee geworden dusss t zal meevallenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
No offense maar veel merken dierevoeder die in de supermart worden aangeboden komen uit bijvoorbeeld Afrika en bevatten hoge doses bestrijdingsmiddelen.
Tevens bestaat het gevaar dat je konijn de lekkere (lees vetmakers) uit hun aanbod gaan lopen zoeken en hierdoor eenzijdige voeding genieten.
Wil niet de discussie bix hooi konijnnepotpourri snoepstokken aanzwengelen maar je geeft ze gauw te veel te vet.
Blijft natuurlijk een feit dat rode pepers geen konijnevoer zijn.
Wat denk je wat voor smerigheid een wild konijn binnenkrijgt als hij een verse portie klaver naar binnen werkt. Een bordje slakken is er niks bij.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens dooie (en eens een levende) oorwurm in het cavia voer gevonden... Dat voer dat schep je in de dierentoko uit die bakken in een zak dat je zelf mag bepalen hoeveel etc, daarna ging het een afgesloten emmer in thuis. Nou ja, ik schep het voer eruit, zie ik wat krioelen... oorwurm... gatverdamme...
Ik koop ook eigenlijk altijd schepvoer speciaal voor konijnen in een dierenzaak, maar het was nu 's avonds en was dus even naar de supermarkt gegaan. Ik koop trouwens wel altijd gewoon dat gemengde voer, mijn konijn eet alles daaruit op behalven die zwarte dingen, denk op zich niet dat hij daardoor iets te kort komt, hij krijgt daarnaast ook groente of fruit en iets om op te knagen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
No offense maar veel merken dierevoeder die in de supermart worden aangeboden komen uit bijvoorbeeld Afrika en bevatten hoge doses bestrijdingsmiddelen.
Tevens bestaat het gevaar dat je konijn de lekkere (lees vetmakers) uit hun aanbod gaan lopen zoeken en hierdoor eenzijdige voeding genieten.
Wil niet de discussie bix hooi konijnnepotpourri snoepstokken aanzwengelen maar je geeft ze gauw te veel te vet.
Blijft natuurlijk een feit dat rode pepers geen konijnevoer zijn.
Nee niet getest, maar het was gewoon echt zon stuk rood met een punt eraan, en helemaal geplet en de pitjes/zaadjes waren gewoon te voelen!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:22 schreef registered.copyright het volgende:
weet je wel zeker dat het een peper was? heb je het ff op jezelf getest?
Die zwarte dingen/staafjes laat ons konijn ook vaak liggen, 't konijn dat we 'vroeger' hadden bij mijn ouders thuis deed dat ook. Zie en hoor dat eigenlijk steeds vaker, krijg zo'n idee dat konijnen er niet echt gek op zijn... soms eet ze er wat van op, maar dat is dan puur een foutje denk ikquote:Op donderdag 2 september 2004 14:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik koop ook eigenlijk altijd schepvoer speciaal voor konijnen in een dierenzaak, maar het was nu 's avonds en was dus even naar de supermarkt gegaan. Ik koop trouwens wel altijd gewoon dat gemengde voer, mijn konijn eet alles daaruit op behalven die zwarte dingen, denk op zich niet dat hij daardoor iets te kort komt, hij krijgt daarnaast ook groente of fruit en iets om op te knagen.
Ik had die zak trouwens in de Albert heijn gekocht, een doorzichtige zak met groen erop en een plaatje van een konijn, kom even niet meer op de merknaam.
ja idd, of de rest moet op zijn en ze moet nog honger hebbenquote:Op donderdag 2 september 2004 20:42 schreef oCe het volgende:
[..]
Die zwarte dingen/staafjes laat ons konijn ook vaak liggen, 't konijn dat we 'vroeger' hadden bij mijn ouders thuis deed dat ook. Zie en hoor dat eigenlijk steeds vaker, krijg zo'n idee dat konijnen er niet echt gek op zijn... soms eet ze er wat van op, maar dat is dan puur een foutje denk ik
Jaaaa!! Thomas is daar ook helemaal verslaafd aan! Als ik nog iets van die geur aan mijn hand heb probeert ie meteen te happen haha, en eet het meteen als eerste op als ik er eentje op zijn bak voer leg!quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:37 schreef layd-dd het volgende:
is jullie konijn trouwens ook helemaal gek van die yoghurt drops??? die van mij wordt helemaal gek als ik alleen al met het pakje rammel!
Foto's van hem, zie konijnenfoto topic!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:22 schreef layd-dd het volgende:
hahaha konijn thomas lijkt volgens mij wel een btje op mijn konijn wippy...valt ie ook egt aan als je zn bak met eten erin zet? egt grommen...trappen met zn poten...egt grappig...die van mij eet ook egt alles... hijs helemaal gek van chocolade...maja aangezien dat niet goed is....krijgt ie er niet zo veel van.... en chips vindt ie ook lekker...als je kraakt met die zak en hij loopt los....nou dan wordt ie gek...dan springt ie op de bank en hij zit eerder in die zak chips met zn snuit dan ik met mn hand(bij wijze van spreke dan;)) heb jij een foto van je konijn ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |