abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_22630570
Fuck .
* veldmuis gaat zich schamen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:28:12 #152
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_22630631
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Fuck .
* Astherushcomes gaat zich schamen
hihi
  donderdag 14 oktober 2004 @ 23:08:46 #153
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_22631595
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:21 schreef Astherushcomes het volgende:

[..]

De technics sl1200 heeft niet zon knopje, alleen een knopje om het lampje te voor schijn te toveren, alleen die zijn stuk bij de mijne
Ja wel dat heeft ie wel. Maar jij heb dan de MK2 en die heeft dat nou net niet. De M3D de MK5 en de M5G hebben die wel

Dus veldmuis je kan stoppen met schamen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 23:11:10 #154
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_22631650
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 23:08 schreef trance40 het volgende:

[..]

Ja wel dat heeft ie wel. Maar jij heb dan de MK2 en die heeft dat nou net niet. De M3D de MK5 en de M5G hebben die wel

Dus veldmuis je kan stoppen met schamen
haha oke! duidelijk!
pi_22635173
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:55:29 #156
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_22661330
Oke toch nog weer een paar plaatjes. 1 van me platen uit me vorige bestelling die niet meer leverbaar scheen te zijn was er stiekum toch weer. En een maat van me ging bestellen dus ik dacht doe er voor mij ook ff 2 bij

Club/house:

Martin Solveig - Rocking Music (Warren Clarke Remixes) (Defected) Hele lekker plaat. Eerst dacht ik dat dit een plaat van micheal jackson was of zo. Later kwam ik er achter dat ie van Martin Solveig was. Lekkere vocals er in. De Warren Clarke remix is net ff een stukje meer up tempo als de orginal. Daar heb ik hem ook voor gekocht. De orginaal is meer een luister nummertje al zeg ik het zelf.

Richard Grey - Filtered Attitute Vol. 5 (G*High Records) Lekker clubbertje. Heb hem voor de A1 gekocht. Maar de b2 zit een vocal op van "Turn your love around" is een bekende vocal maar ik weet zo ff niet meer van wie.
pi_22662098
Lange - Sincere For You (Feat Kirsty Hawkshaw)
Sja, lekker plaatje, mooi vocaltje, maar dat zit bij Kristy Hawkshaw altijd wel goed geloof ik.

Outback - Cause-In-Fact
Weer een plaat van A State Of Trance; een stukje lekkere trance, dus. Als er een label is waar ik bijna alles goed van vind, is het ASOT wel.

DJ Tiësto - Just Be (Disk 1, eigelijk)
&
DJ Tiësto - Just Be (Remix) (En disk 2)
Wie kent ze niet .
Ook weer met vocals van Kristy Hawkshaw, overigens. In totaal op de 2 platen 3 remixen van Just Be. Op disk 1 staat ook ander nummer, genaamd Ancient History. Een druk klinkend nummer wat slaat als een lul op een drumstel, met wat jungle-geluiden ertussendoor, en toch wel die typische Tiesto-sound, af en toe neigt het wat richting Traffic. Misschien ga ik het nog leuk vinden. Ooit.

En ik dacht het al vaag te herkennen, het staat ook op de nieuwe cd van 'm; The Parade Of The Athletes. Waarvan overigens de vinyl sampler ook uit is. En waarvan ik twijfel of ik dat ding ga kopen. Al staan er wel een paar leuke nummertjes op.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:16:50 #158
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_22662990
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:36 schreef veldmuis het volgende:

En ik dacht het al vaag te herkennen, het staat ook op de nieuwe cd van 'm; The Parade Of The Athletes. Waarvan overigens de vinyl sampler ook uit is. En waarvan ik twijfel of ik dat ding ga kopen. Al staan er wel een paar leuke nummertjes op.
Op dat album staan toch geen vocale tracks?

-edit-
Lama ik las het niet goed. Je had het over die vage track
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:25:16 #159
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_22669645
Legowelt - classics 1998-2003 ff een reviewtje van het net geplukt:

Do you like infectious retro-style electro music? Then Legowelt is compulsory stuff. Legowelt is a project by Danny Wolffers from The Hague, who was making minimal danceable electro long before the electroclash hype of Miss Kitten, Felix da Housecat and the like became fashionable. In his own words, Wolffers makes 'a hybrid form of slam jack The Hague electronix combined with deep chicago trax, obscure ghetto technofunk, EuroHorror Soundtracks and lots more!' And not to forget a great deal of humour and themes taken from Italian B-movies and German 'Krimis'. Together with other local acts as Orgue Electronique they are also known as the 'West Coast Electro Sound'.

On this compilation 13 Legowelt tracks are compiled, taken from various vinyl 12" releases and compilations, for labels such as Bunker, Stilleben and CEM. The album starts with 3 songs from the classic first Legowelt 12" "Pimpshifter" (1998). 'Sturmvogel' is one of their all-time classics, with a very high danceability. Perhaps my favourite song is 'Strange girl', with an unusual prominent role for the vocals, which are usually absent or limited to a few slogans. These beats really make me move! 'Total pussy control' has dynamic percussion, nostalgic synths and distorted ebm vocals. 'Are you truly debonaire' is a disco hammer which makes even the most cool guy stamp his feet and clap his hands. And if this doesn't work the 'italo noir' Dirty Love will do. Another dance hymnn not to be missed is 'Chokolectricity', which makes you lick your lips. The minimal 'Dimension door' is also very sexy. Synthesizer greatest!

Strangily enough the songs seem to be dark and cheerful at the same time. And the normally so cold synths sound warm and raw. The songs of Legowelt are minimal and repetitive, with only the necessary elements, but oh so effective. Some songs are already five years old, but are still completely fresh. Some of the newer tracks seem to be more minimal and subtle, reminding more of the cold Kraftwerk sound.

This cd sure as hell slams the pit! What, you don't own a Legowelt record yet? Go and get this compilation now!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_22670277
Hele bende platen gekocht weer, een greep:

disco/funk/soul

Jean Knight - Mr Big Stuff ach ja, 50 cent voor een soul klassieker op 7", waarom niet
Barry White - Love Songs Hou van Barry White's muziek, maar deze heb ik eigenlijk vooral gekocht voor de Daft Punk - Da Funk sample
Chic - Believer Tikkeltje aan de foute kant 80's release van Chic, maar er staat nog wel een aardige hiphop/disco crossover track op aan 't eind
Earth Wind & Fire - I Am Gewoon een lekkere disco plaat, Can't Let Go is m'n favoriet
George Benson - Give Me The Night Had de 7" single al, maar hele album is natuurlijk ook lekker.
Odyssey - Happy Together Lekkere begin 80's disco, vooral Inside Out is goed!
Prince - Around The World In A Day Niet veel over te melden verder, topplaat en Raspberry Baret past best in een house set.
Roy Ayers - Running Away/Can't You See Me Geweldige 12", 2 top funk tracks.
The Salsoul Orchestra - Nasty Lekkere Salsoul disco, doet 't wel goed op de dansvloer denk ik/.
MECO - Star Wars & Other Galactic Funk Beetje aparte Star Wars disco plaat, Star Wars heb ik niks mee, maar met vette disco platen vol goed te gebruiken samples wel.
Thank God It's Friday Soundtrack Schijnt nogal baggerfilm te zijn, maar er staan wat goede disco tracks op de soundtrack, volledige 12" versies ook nog.

house

Motorbass - Pansoul Klassiek french house album van Etienne de Crecy & Philippe Zdar (van Cassius), ik had v/d week nog bijna de eerste Motorbass release gekocht, maar 50 euro voor 1 12" werd me net iets te veel.
Superdiscount 2 - Fast Track/Grokster Wil alle 4 10"es compleet krijgen van deze serie van Etienne de Crecy, net als bij de eerste serie.
Superdiscount 2 - Overnet/Soul Seek
Mooloodjee - Donthink/Way Of Love Lekkere en moeilijk te vinden french house track van Etienne de Crecy
Moodymann - Don't Be Misled Wil alle releases op het KDJ label van Kenny Dixon Jr compleet krijgen (zie sig), dus ook gekocht:
Moodymann - Forevernevermore
Moodymann - J.A.N.
Moodymann - Black Mahogany
Black Riot - A Day In The Life Old school klassieker van Todd Terry.
Derrick L. Carter - Where U At Tech-house klassieker!
pi_22670456
Gaaf, 80's. Stiekem kan ik dat errug waarderen.
Waar kan je dat spul halen? .
pi_22670516
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:02 schreef veldmuis het volgende:
Gaaf, 80's. Stiekem kan ik dat errug waarderen.
Waar kan je dat spul halen? .
Rommelmarkten, 2e hands zaken, ebay en het meeste uit deze lijst heb ik van een bezoekje aan de vlooienmarkt in Eelde.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:08:38 #163
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_22670567
ik was vandaga bij een dj vriend van me, en die had een apar hele gave platen liggen:

Yer Man - good grief
en een plaat van Toni Vocado (electro-techno)
echt super!
put
your
clothes
on!
pi_22670684
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
ik was vandaga bij een dj vriend van me, en die had een apar hele gave platen liggen:

Yer Man - good grief
en een plaat van Toni Vocado (electro-techno)
echt super!
En heb je die toen gekocht van 'm? .
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:16:59 #165
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_22670725
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:13 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En heb je die toen gekocht van 'm? .
nee, ik heb DJ les gehad, en voor het eerst achter de draaitafels gestaan en die platen heb ik o.a. ingemixed, maar ze waren zoooooooooooo gaaf, da ik het ff wilde vermelden als tippers haha!
overigens zegt diegene van wie ik les heb gehad da ik veel talent heb (pitchen ging super, timing ook, en klonk heel speels)
dus binnenkort hier ook wa draaitafels en dna lekker uren ploeteren! :"D
put
your
clothes
on!
pi_22670752
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee, ik heb DJ les gehad, en voor het eerst achter de draaitafels gestaan en die platen heb ik o.a. ingemixed, maar ze waren zoooooooooooo gaaf, da ik het ff wilde vermelden als tippers haha!
overigens zegt diegene van wie ik les heb gehad da ik veel talent heb (pitchen ging super, timing ook, en klonk heel speels)
dus binnenkort hier ook wa draaitafels en dna lekker uren ploeteren! :"D
Koel!! .
Pitchen ging bij mij de eerste keer echt superslecht .
pi_22675590
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Koel!! .
Pitchen ging bij mij de eerste keer echt superslecht .
Ik weet nog dat ik voor het eerst met trillerige vingers de naald op dat vinyl-plakaat zette .
pi_22676559
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 05:18 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik voor het eerst met trillerige vingers de naald op dat vinyl-plakaat zette .
Ik ook!
En vond het gelijk koel, maar had geen geld om zelf spul te kopen. Dat kwam drie jaar later pas ofzo. Of 2 jaar. Geen idee.
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:57:45 #169
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_22680211
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 05:18 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik voor het eerst met trillerige vingers de naald op dat vinyl-plakaat zette .
dat van die trillerige vingers heb ik nog steeds als ik weer eens ergens in een clubje moet draaien. Of voor een 50 tal gasten op een house party van een maat van me
pi_22680674
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:57 schreef trance40 het volgende:

[..]

dat van die trillerige vingers heb ik nog steeds als ik weer eens ergens in een clubje moet draaien. Of voor een 50 tal gasten op een house party van een maat van me
Ik ook! Vreemd is dat. Het verbaasd me ook altijd als ik Dj's zie die voor een grote club draaien dat ze echt heel beheerst met die TTs omgaan.
  zondag 17 oktober 2004 @ 17:39:47 #171
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_22683425
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:21 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik ook! Vreemd is dat. Het verbaasd me ook altijd als ik Dj's zie die voor een grote club draaien dat ze echt heel beheerst met die TTs omgaan.
Dat heel beheerst met een TT omgaan lukt me ook wel
Maar toch die eerste paar platen is het lastig om die naald op het begin van de plaat te zetten.
pi_22683804
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 17:39 schreef trance40 het volgende:

[..]

Dat heel beheerst met een TT omgaan lukt me ook wel
Maar toch die eerste paar platen is het lastig om die naald op het begin van de plaat te zetten.
Ja dat bedoel ik inderdaad . Je zou toch bijna van cd's gaan draaien, om die reden!
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:07:28 #173
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_22683858
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 18:04 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik inderdaad . Je zou toch bijna van cd's gaan draaien, om die reden!
NO WAY!!!!!!!!!!!!

pi_22695633
dit weekend weer wat plaatjes gekocht:

dj tiesto - parade of the athletes

dj tiesto the remixes:
madonna - die another day (tiesto rmx)
radiohead - street spirit/fade (tiesto rmx)

"love and pride" white label van jaren 80 nummer, (king???)
pi_22697361
Jaaaa King

Zo fout, zo geweldig
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')