quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:46 schreef Flying het volgende:
Mijn zegje over games.fok.nl:
Leuk dat jullie het zo professioneel aanpakken enzo.
Tnx

quote:
Ik vind alleen de menubalk onhandig. Het staat vol dingen die ik nooit ga gebruiken. Het zou handig zijn moest de menubalk de link naar (p)Reviews en Games
, en dat de links naar My Active, Setting, Reset Sessie en Profiel in een appart hokje gezet worden.
MyActive zal ws blijven waar 'ie nu staat. De rest zal idd niet veel gebruikt worden en zou net zo goed in de bovenste balk kunnen idd. Ga ik nog 's bekijken.
Linkjes naar games etc. kunnen er nog prima in. Voor reviews kun je nu al gewoon op de titel van de bewuste update tracker klikken trouwens.
quote:
Ik kan ook alleen op de voorpagina linkjes naar nieuwsberichten vinden, als ik nieuws van andere dagen bekeek waren alle berichten geparsed en moest ik scrollen naar wat ik wilde lezen.
Goeie tip idd. Ik zal zorgen dat je op het scherm op de index een invoerveld op datum te zien krijgt. Vul de gewenste datum in en je krijgt een overzicht met alleen de titels.
quote:
Verder kan ik geen goede keuze maken tussen de verschillende layouts.
Layout 1 vind ik te roze naar mijn zin, layout 2 is me iets te flashy, en layout 3 is me te donker.
Mja, layout zal altijd een probleem blijven omdat smaken nu eenmaal verschillen. Troost je met de gedachte dat deze layouts binnenkort plaats maken voor nieuwe, en dat dat proces zich regelmatig zal herhalen

quote:
Zo. Dat was gewoon een beetje opbouwende kritiek.
FOK! op je site? |
flickr |
Twitter | '
My dog licked my balls' |
Natalie Portman Rap |
OompaLoompa |
film.fok.nl |
FOK!pricecheckNikon D3s (
NASA heeft 'm ook! :P) + Nikkor AF-S 24-70 f/2.8G ED + Nikkor AF-S 70-200 f/2.8G ED VR II + Nikkor 70-300mm + Nikkor 50mm 1.4D + Nikkor AF-S 105mm f/2.8G ED Micro - SB-900 + Raynox DCR-250 Macro
Nikon D80 + Nikkor 16-85VR + Nikkor 18-200VR + Nikkor 10-24mm