quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:Ze hebben wel eens mooiere gehad. Zoals bij die trap. En vorig jaar, op het strand.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:04 schreef Frey het volgende:[..]Strand? Die kan ik me niet herinneren. Kun je die laten zien?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef Svensational het volgende:Wat smilies in de OP was geen overbodige luxe geweest . Verder wel leuk natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:59 schreef digispeed het volgende:leuk OP
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:wat vinden jullie trouwens van de nieuwe castfoto ??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Dizer het volgende:[..]Uuhm...het is zielig bedoeld
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:Is het waar dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jezus hoe kom je daar nou weer op Wat een onzin zeg, als de schrijvers dat gaan doen... Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:11 schreef Svensational het volgende:[..]Ik heb alleen het begin gelezen, toen had ik er wel genoeg van .