abonnement Unibet Coolblue
pi_21663401
Ik rij regelmatig als ik aan het TAXIén ben over de ringbaan noord in tilburg en dan kom ik dus langs de hollywood factory, wat is dat eigenlijk voor iets?? iemand die dat mij kan vertellen??
pi_21663441
een moviestore
pi_21663468
oww is dat alles, want van de buitenkant ziet het er wel spectaculair uit
pi_21668129
yup, hebben ze heul veul films en posters en al die chap, maar het is volgens mij nog niet officieel open, ze kregen geen vergunning ofzo dacht ik.

wel enorm cheap daar, en enorm groot assortiment
pi_21683689
ok thnx, weet ik dat ook weer
  woensdag 1 september 2004 @ 14:41:22 #6
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_21684034
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_21688455
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:38 schreef Deverwey het volgende:
yup, hebben ze heul veul films en posters en al die chap, maar het is volgens mij nog niet officieel open, ze kregen geen vergunning ofzo dacht ik.

wel enorm cheap daar, en enorm groot assortiment
Ze hebben wel vergunning, maar niet voor verkoop aan particulieren...
  donderdag 2 september 2004 @ 11:05:46 #8
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_21702181
idd een hele grote moviestore, leuke winkel! Er is wat gedonder met videotheken in de binnenstad, die beweren dat die nieuwe winkel, die een heel eind buiten het centrum zit, geen vergunning heeft en toch aan particulieren verkoopt.

Personeel van de winkel beweerde in de krant dat er absoluut alleen aan handelaren werd verkocht en niet aan particulieren. Volgens mij klopt er geen flikker van, ik heb zelf toen de winkel net open was, een hele berg goedkope dvd's op de kop kunnen tikken daar en niemand die me om een pasje vroeg. Of er nu nog aan particulieren wordt verkocht durf ik niet te zeggen.
pi_21704276
wij hebben er 1 in rotterdam en daar kan je als particulier gewoon huren is ook eerst een heel gedonder om geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')