abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:33:49 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21624775
The bitch has left the building!

Vanaf het moment dat Natalie het huis binnenkwam, en Jase het huis uitging, wist ik dat het een onaards viswijf was. Samen met haar tweelingzus Adria vormden ze de nieuwe Jase in het huis, een vleesgeworden duivel, een tiranieke aanwezigheid die meer verbrand dan bouwt. Het verschil met Jase was dat Adria en Natalie geen greintje humor in zich hadden en nog niet half zo doelgericht klappen konden uitdelen.
Natalie deed alle oude allianties verbrijzelen en veranderde de machtsposities binnen het huis.

Die hoer is nu eindelijk het huis uit!

En heerlijk om te zien dat alleen Adria, haar tweelingszus, voor haar stemden, terwijl alle andere bewoners keihard lieten zien wat ze van de geniepige manipulatieve worm vonden door tegen haar te stemmen.

Dat is de prijs die je betaalt als je zus onze goede oude, erg homosexuele, Will het huis uit werkt.

De grootste verrasing was toch wel dat Marvin (the mortician) nu eindelijk de positie van Head of Household heeft. De geslagen arme zwarte hond zal nu eindelijk eens kunnen laten zien wat hij ervan vind om zo vaak op het blok te hebben gestaan, ik ben benieuwd wie hij nu op het blok zet voor eliminatie.

ook tof dat hij een gastrolletje in "the Young and Restless" won.

het gaat nog spannend worden komende week...
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_21624787
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_21624949
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:34 schreef Kylee het volgende:
.
Big Brother 5

De Amerikaanse versie van Big Brother. Tien keer leuker dan de Nederlandse versie, Amerikanen kunnen veel beter konkelen, en ze zijn erg bedreven in roddel en achterklap, en ze planten als geen ander een mes in je rug.

Vorige eliminatie ronde met Will en Marvin op het blok... Will is een homo, Marvin is een grote zwarte kerel. Adria had ze er allebei op gezet, als je op het blok staat kun je er worden uitgestemd door je huisgenoten.

Marvin verwoorde het perfect nadat Adria haar redenen had gegeven om Will en Marvin te nomineren.

"Baby Jesus told you to put to gay guy and the black man on the block!?"

Adria is redelijk gelovig en verklaarde in haar korte toespraak dat haar keuze haar was ingegeven met behulp van een hogere macht, de bijbel begeleid haar, en ze put kracht uit het goede boek. Het was een brilliante samenvatting van Marvin, raakte heel scherp de kern van het verhaal, wat bij Adria in het verkeerde keelgat schoot, omdat er werd geinsinueerd dat ze een racist was en een homo-haatster.

Daar had ze Marvin echt niet voor nodig hoor, door Will te nomineren, die bij haar in een groep van samenzweerders zat, en ook nog eens Marvin, maakte ze al heel snel duidelijk dat de lieve heer tegen haar had gezegd dat ze de homo en de neger het huis uit moest werken.

En ik neem het haar ook kwalijk... Will was namelijk fucking cool!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21625370
http://www.fleshbot.com/a(...)e_the_love_below.php

een leuke compilatie van de twee meesters! Jase en Scott. Scott is echt de meest ranzige figuur die ik ooit gezien heb, zo achterbaks, en zo fucking master in het neersabelen van z;n vijanden.

Brilliant hoe hij toen hij het huis uitmoest nog naar Adria siste: "Jullie zullen nooit als individuen gezien worden, jullie zijn altijd 'De Tweeling'."

En hij had nog gelijk ook. Adria moest natuurlijk haar schijnheilige varkensoogjes er uit janken. Het was gewoon een brilliante actie!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 29 augustus 2004 @ 21:08:03 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21625526
Titel gewijzigd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 29 augustus 2004 @ 21:08:45 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21625549
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef static het volgende:
Titel gewijzigd.
sour-puss
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_21812581
Komt er nou eigenlijk weer een Big Brother dit jaar?
Was toch sprake van had ik ergens gelezen, met oud bewoners ofzo?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_21835177
Ik ben zo verslaafd aan US BB

Het format is perfect, zou het ook in NL kunnen werken?

Het kutte aan nederlanders is dat ze waarschijnlijk zelfs in dat format nog als zacht gekookte, spineless jellyfish mietjes zouden spelen. Net als dat fucking snoozefest van een Expeditie Robinson waar we al 4 jaar naar een stelletje hippies moeten kijken die een hartverlamming krijgen als er ook maar gesuggereerd wordt een alliance te maken en waarbij het toegestaan wordt te stoppen "om de eer aan mezelf te houden" .

BB heeft reality TV verpest, daardoor is het imago ontstaan dat stemafspraken maken iets slechts is, terwijl juist dát de shows leuk maakt.

Kijk ook naar hoeveel aandacht er aan de challenges besteed wordt in US BB, voor de simpelste dingen verbouwen en versieren ze de hele tuin waardoor het er allemaal leuk en gelikt uit ziet, denk aan de flamingo toss, early christmas, margarita madness, catapoultry...en vergelijk dat dan met de "battlefield" waar ze de ketchup dance moesten doen

nederland = sad.grim.pathetique

eta: Diane for president!
pi_21835798
Diane is een kutwijf!

En Amerikanen zijn echt veel schijnheiliger dan Nederlanders. Alles is tactiek, alles is uitgedacht om zo ver mogelijk in het spel te komen. Iedere glimlach, ieder woord, iedere nominatie. Je kunt elkaar in de rug steken om diezelfde figur nog te omhelzen en sterkte toe te wensen en te roepen hoeveel je die persoon wel niet gaat missen.

Ik hoop dat ze Cowboy eruit gaan stemmen, Karen moet blijven! Karen is cool en ze is een rasechte MILF!

Drew is een eikel.
Cowboy een mongool.

Nakomis... sterke speler.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_21838066
quote:
En Amerikanen zijn echt veel schijnheiliger dan Nederlanders. Alles is tactiek, alles is uitgedacht om zo ver mogelijk in het spel te komen. Iedere glimlach, ieder woord, iedere nominatie. Je kunt elkaar in de rug steken om diezelfde figur nog te omhelzen en sterkte toe te wensen en te roepen hoeveel je die persoon wel niet gaat missen.
Erm ja...dat zeg ik toch, veel leuker om naar te kijken. Bovendien vind ik hoe jij het zegt een beetje overdreven. Wat ik pas triest vind is een Will die een soort neppe haat voor Natadria blijft koesteren als ze hem er uit stemmen.

Het lijkt vaak alsof ze mensen haten door hun confessionals en een roddel hier en daar, maar het is nou eenmaal leuker om het over de slechte kwaliteiten van iemand te hebben dan over de goede. Ze vonden Jase irritant en hadden het plan hem niet naar de deur te lopen, maar ik vond het goed dat ze het toch deden. Het was op zich een goede gast. Het wordt pas disturbing en schijnheilig als iemand je echt iets aangedaan heeft en vervolgens doe je net alsof je diegene heel erg mag.

Tegen de tijd dat we een Big brother of expeditie robinson hebben met mensen die alleen maar voor het geld spelen sta ik te juichen, niet omdat ik vind dat geld alles is, maar juist omdat je dan het conflict krijgt wat je in Amerika ziet: tegen je verwachtingen en plannen in maak je vrienden, maar je moet kiezen of je het geld belangrijker vindt dan de mensen.

In Nederland vind ik niet dat ze mogen zeggen "het is maar een spel", want een spel moet gespeeld worden en dan heb ik nog niet zien gebeuren.

Diane is een cool kutwijf.
Drew is besluiteloos
Cowboy is een van de meest trieste mensen ooit
Nakomis-- topwijf. Ookal valt het me erg tegen dat ze nu het plan van D/dr/cb niet doorheeft na die veto actie.
pi_21838282
Waar kijken jullie dit??
pi_21876074
KAREN ligt eruit NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

mijn favoriet!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zaterdag 18 september 2004 @ 03:08:36 #13
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22032030
Wat is een MILF ?
....in de donkere nacht.
pi_22032471
Type het eens in in google, en ik heb een groot vermoeden dat je er heeeel snel achterkomt
(of als je American Pie hebt gezien, dan moet je even denken aan de situatie's rond Stiffler's mom)
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:49:53 #15
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_22034952
ok opgelost
....in de donkere nacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')