abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:05:37 #76
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21643038
Het Griekse publiek bij de 200 meter mannen, de dopingvallen natuurlijk en de turnincidenten.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21643160
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ga ook voor die Ier die de Braziliaanse marathonloper van de weg duwde
Dat vond ik nou niet echt een dieptepunt. Het was wel heel vervelend maar het was een actie van een gestoorde gel die je toch niet tegenhoudt. Het gedrag van het publiek bij de 200 meter vond ik het echte dieptepunt. Wat een ongelovelijk sneu gedrag, het leek wel een stel kleuters dat zijn zijn niet krijgt. Geen goed woord voor! En ook niet voor de reactie van Kentiris, die het nog waardeerde ook.
...drop it like it's hot...
pi_21643288
Tja, ik ga ook toch ook voor die Ierse malloot tijdens de marathonwedstrijd, gevolgd door de slechte jurering bij het turnen. Ook sneu vond ik die hordenloopster die onderuit ging, omdat een ander viel.

Qua sport vind ik beachvolleybal het absolute dieptepunt. Ik kan er simpelweg niet bij waarom dit slappe aftreksel van volleybal een Olympische sport is. Je kunt dan ook wel 4-tegen-4-voetbal een Olympische sport maken. Of wat te denken van korfbal?
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:08:54 #79
38433 snijder
snijderdotcom
pi_21644095
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:42 schreef Adelante het volgende:
nee mên, die hadden hem toch uiteindelijk wel ingehaald
Dat is niet zeker. Hij had misschien een marginale voorspromng, maar werd hierdoor uit zijn ritme gehaald, vandaar ook dat hij ingehaald werd. En anders had hij ten minste nog mee kunnen strijden voor een zilveren medaille.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_21646014
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:21 schreef dVTB het volgende:
Tja, ik ga ook toch ook voor die Ierse malloot tijdens de marathonwedstrijd, gevolgd door de slechte jurering bij het turnen. Ook sneu vond ik die hordenloopster die onderuit ging, omdat een ander viel.

Qua sport vind ik beachvolleybal het absolute dieptepunt. Ik kan er simpelweg niet bij waarom dit slappe aftreksel van volleybal een Olympische sport is. Je kunt dan ook wel 4-tegen-4-voetbal een Olympische sport maken. Of wat te denken van korfbal?
Het wordt ontzettend veel beoefend en het is ontzettend populair. Het is ook een totaal andere sport. Volleybal mag wat mij betreft gestolen worden maar beachvolleyball was gewoonweg geweldig maar iieder het zijne. Als jouw voorbeelden een stuk populairder waren dan had je die ook langs zien komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')