abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:33:39 #1
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_21584390
En hier verder:

Vertel hier welke film je als laatste hebt gezien en (nog belangrijker) vertel erbij wat je ervan vind!!!
Doe dit door iets over de film te vertellen, n plaatje erbij te plaatsen etc.

Game on!

  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:46:12 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_21584647
American pie
American pie 2
American pie 3 the wedding

vandaag allemaal achter elkaar gekeken, zeer leuk! wel vaak gezien nu maar lekkere flauwe humor hou ik wel van

ga ze vanavond nog maar keer kijke
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:47:10 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_21584668
The Village gisteravond in de bioscoop gezien.
Ik vind het een afrader. De reclame laat ongeveer de hele film zien en het verhaal is nou niet echt sterk te noemen. Voor meer info check http://thevillage.movies.go.com/
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_21584683
eergister Ichi The Killer
zieke film
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:49:38 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_21584705
Never Die Alone met DMX

hij speelt een soort pimp en zorgt ervoor dat vrouwen afhankelijk van hem worden door ze heroine te laten snuiven (ja heroine) later als ze al verschrikkelijk verslaafd zijn geeft ie ze iets anders waar ze dood door gaan ( :'( )

maar goed hij wordt dus vermoord (zo begint de film) en gevonden door een docu maker die zich interesseert voor het leven van King David (DMX)

al met al een best gave film

[ Bericht 2% gewijzigd door dabadbass op 27-08-2004 19:57:16 ]
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:49:48 #6
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_21584712
Ginger Snaps... Geweldige film.

Het gaat over 2 meisjes van 15 en 16, eentje (Ginger, de oudste) wordt verkracht door een weerwolf en veranderd er zelf ook in. haar zusje probeert haar tegen te houden... zeer vermakelijke thriller... (wil het niet echt horror noemen) ook goed humor
My mind is leaving, my body follows...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:53:42 #7
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_21584795
Vanmorgen gezien 04:00 : Black Hawk Down.
Het gaat over een waargebeurde missie van het Amerikaanse leger in Mogadishu (Somalië).

In het kader van een vredesmissie van de VN wordt een groep jonge elite-soldaten naar Mogadishu gestuurd.
Hun opdracht is om een aantal topofficieren van een Somalische krijgsheer te ontvoeren om zo een einde te maken aan de burgeroorlog die het land kapot maakt.
En dat pakt verkeert uit.

Ik vond het een zeer goede film met een goed verhaal en kijk hem zeker nog wel een keer.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_21584805
the bourne supremacy

bioscoop alhambra draaide hem voor alle intro studenten ik vond hem echt super erg mooie (snelle) manier van filmen

is trouwens het vervolg op the bourne identity
pi_21584824
Ik heb The Village gezien, wat hierboven al word gezegt...het is echt een ballen film! Zelfs niet eens waardig om te huren!
Zeker een dikke afrader!
True knowledge exists in knowing that you know nothing
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:57:50 #10
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_21584876
The Guns of Navarone

Gaat over de 2e wereldoorlog, op een grieks eiland zitten 3000 geallieerden in de val, en die moeten door middel van schepen weggehaald worden, maar op het eiland Navarone staan 2 hele grote kanonnen die nogal raak kunnen schieten, dus die moeten stuk. Zodoende wordt er een team engelsen heen gestuurd die met alle problemen die ze krijgen proberen hun doel te bereiken

Ondanks dat de film uit 1961 komt is het toch een hele leuke film. Het is een verfilming van een boek van Alistair MC Lean, en als je die schrijver kunt waarderen dan vind je deze film ook leuk!
ongenuanceerd wezen
pi_21585019
Shaun of the Dead

ligt misschien aan mij maar tis niet echt een súper comedie
bij veel stukjes had ik iets van: "moet ik nu lachen...of toch maar niet"

't is ook geen zwarte comedie, misschien gewoon iets té Engels




The chronicles of Riddick

vermakelijke actiefilm, geen oscars waard
verhaal vond ik te simpel uitgewerkt



13 going on 30

funny film met de welbekende Alias speelster, Jennifer Garner


The butterfly effect

interessante film waar je kunt zien dat kleine veranderingen veel kunnen doen
acteerwerk vond ik zelfs wel goed van Ashton, normaal mag ik die vent niet zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
upcoming: Spiderman 2 en Hidalgo ^^
pi_21585113
Catwoman

Tsja t was niet mijn keuze Ach nog best vermakelijk. Ze hebben het nog best leuk weten te maken, als je naar het concept kijkt en Halle Berre maakt een hoop goed
Tegenvaller: hoop gespring over de daken wat dan geanimeerd is maar echt slecht. Daar heb k zo'n hekel aan, doe het goed of niet, ik kom niet voor een tekenfilm.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:09:05 #13
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_21585124
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef ZixS het volgende:
eergister Ichi The Killer
zieke film
Ja joh, echt gaaf die film. Vooral als die gozer aan die vleeshaken hangt en dan kokende olie over zich heen krijgt gegoten.

ONtopic: FF wat oude films gekeken: Snatch en Reservoir Dogs.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:12:18 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_21585197
Ik zet net 'The Boys from Brazil' uit.
Met Gregory Peck als Josef Mengele. Goede verfilming van het boek van Ira Levin. Maar zoals meestal vind ik het boek toch spannender!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_21585231
the last samurai ( 6e keer dit moet genoeg zeggen )
chronicles of riddick (leuk maar niet meer dan dat)
garfield the movie (leuke familie film)
the last castle -byzonder goede gevangenis film met robert redford
little vampire ( leuke jeugdfilm ( samen met me zoon op de bank)
Comming to america ( again yes again)
The jazzsinger ( met neil diamond) vooral om de muziek
boys on the run ( goede verrassende film)
eigenlijk teveel films om hier op te noemen daarnaast nog de nodige concert registraties zitten te bekijken
o.a guns and roses
helmut lotti
rammstein
freddy fender
neil diamond
rage against the machine
niet dat mijn buren hier erg blij van worden als ik me homecinema set aan zet maar ze nemen het maar voor lief en anders komen ze maar een biertje drinken
pi_21585585
The Village. Wel aardige film moet ik zeggen.
pi_21586131


PERSONAL VELOCITY

Opgehyped door een aantal prijzen, moet Personal Velocity op het eerste gezicht een klein meesterwerk zijn over drie vrouwen die op bepaalde momenten van hun leven cruciale keuzes moeten maken. Drie verhalen, los van elkaar; inhoudelijk interessant door uitstekend acteerwerk van de hoofdpersonen, lekker taalgebruik, maar in verhouding tot films in hetzelfde genre ('The Hours') misschien een beetje overgewaardeerd...

[ Bericht 0% gewijzigd door Davidboaz op 28-08-2004 21:11:45 ]
How could it hurt you when it looks so good...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:07:29 #18
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_21589465
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The Village. Wel aardige film moet ik zeggen.
Over wansmaak gesproken....
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_21590119
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:07 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Over wansmaak gesproken....
Omdat ik een film heb gezien waarvan het niet tof is om te zeggen dat ie okee is, heb ik een wansmaak. Je spoort maar half volgens mij.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:29:30 #20
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21591432
Tenkű no shiro Rapyuta (Castle in the Sky



Wat een openbaring zijn de ghibli animatiefilms toch voor me. Sinds ik een jaar geleden ben begonnen met films kijken is er niks dat me zo verbaasd heeft als deze films. Ik vind ze echt stuk voor stuk schitterend, kan me er helemaal in mee laten voeren, en dat terwijl het toch tekenfilms zijn, had dat echt niet verwacht.
Ook deze film was gewoon weer 2 uur op en top genieten, soundtrack, stemmen, animatie, humor, actie, romance, symboliek, alles klopt gewoon aan de film. Zeer mooi!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_21593369
The Invisible Man
Volgens mij de laatste in de klassieke reeks die RTL5 uitzendt. Samen met Bride of Frankenstein vond ik dit wel de mooiste van de reeks. Hier en daar valt wel een draadje of een foutje te bespeuren, maar het verhaal maakt erg veel goed. Zeer behoorlijke special effects voor een film uit 1933. Voor herhaling vatbaar.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:12:19 #22
19284 B
van benbenieuwd
pi_21593402
Les Rivičres pourpres 2 - Les anges de l'apocalypse,



Deel I is vet maar deze kijkt gewoon lekker weg
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:21:14 #23
102025 mAsTaHNL
Willem II Tilburg
pi_21593437
gisteren the bourne identity gezien met Matt Damon. De dag ervoor chasing Liberty met Mandy Moore.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:22:20 #24
19284 B
van benbenieuwd
pi_21593442
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef mAsTaHNL het volgende:
gisteren the bourne identity gezien met Matt Damon.
is echt een vette film ben ook benieuwd naar deel II
pi_21593666
Office Space

Beetje trage komedie die een beroerde kijk op het kantoorleven geeft. De humor is soms een beetje apart, maar ik vond m door de redelijke cast wel leuk al was het overall niet echt een hele sterke film.

Hitler: The Rise of Evil

Het verhaal van de geboorte tot hij aan de macht komt, in grove lijnen. Hij bestaat uit 2 delen van 1,5 uur die ik maar meteen allebei achter elkaar heb gekeken. Door veel discovery en interesse in de geschiedenis van de 2e WO was ik al aardig op de hoogte van t verhaal, maar deze film liet ipv de feiten ook de emoties zien, althans dat was denk ik de bedoeling. Helaas komt Carlyle als Hitler niet 1 keer overtuigend op mij over, mede omdat hij er ook totaal niet op lijkt. De lokaties zijn wel erg goed in beeld gebracht en het is wel interessant, maar je moet er van houden. Ik denk dat de film Der Untergang een diepere indruk zal achterlaten.
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')