abonnement Unibet Coolblue
pi_21583096
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb ongeveer alles gezien, paar keer de wekker gezet voor hockey/roeien. Flink geschakeld tussen Ned. 2 / Eurosport / BBC / ARD / ZDF, praatprogramma's laat op de avond en begin van de nacht ook gekeken. Jammer dat het bijna voorbij is..
Ach je hoeft maar anderhalf jaartje te wachten
pi_21583560
ik heb het meeste wel gezien. Al is het bij sommige maar 1 of 2 minuten geweest op een achtergrondscherpje bij de nos

maar heb een hoop tussen de nos en bbc gezapt
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:15:43 #28
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_21584040
Niet alles, maar vanaf de openingsdag staat hier standaard Ned.2 aan.
Ik heb dus al twee weken geen andere zender meer aan gehad, behalve ZDF/ARD en BBC soms, wanneer iets niet op Ned werd uitgezonden en mij interesseerde.
pi_21584213
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 01:09 schreef Sportingboy het volgende:
no way

Maar wij hebben Sporza en die zenden het de hele dag door uit en ook nog eens extra overzichten en herhalingen, dus dat is echt onhoudbaar!
Zenden het de hele dag door uit? Heb jij een andere Sporza dan ik? Want de Sporza die ik hier ontvang is een baggere sportzender...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:28:08 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21584273
Ik heb erg m'n best gedaan moet ik zeggen.

NOS, BBC, Euro waren de meest bekeken zenders.

En het voetbal is ook alweer begonnen, wat een rotzomer

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21584376
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb ongeveer alles gezien, paar keer de wekker gezet voor hockey/roeien. Flink geschakeld tussen Ned. 2 / Eurosport / BBC / ARD / ZDF, praatprogramma's laat op de avond en begin van de nacht ook gekeken. Jammer dat het bijna voorbij is..
sluit zich hier voledig bij aan
pi_21600956
Ik vanmorgen voor het eerst wat gemist, het mountainbiken

En dan wint die verdomde Brentjens nog brons ook, had dat vanmiddag gedaan!
...drop it like it's hot...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')