abonnement Unibet Coolblue
pi_21479596
Zou het echt? Na een heerlijke eerste wedstrijd 2 jaar geleden leek deze talentvolle Braziliaanse jeugdinternational de slag te missen. Blessures, heimwee, ruzie met de medische staf en zich niet kunnen aanpassen waren daar debet aan. Dit seizoen begint iedereen op nul en lijkt ook de kleine Braziliaan een nieuwe start te maken.

Hij viel in voor Beasley in de wedstrijd tegen AZ en liet zien dat hij ongenadig goed kan voetballen en de 'koning van de steekpass' wordt genoemd: wat een gevoel, wat een handelingssnelheid.

Zou Leandro, zoals het Brabants Dagblad stelde, voor een basisplaats gaan dit jaar?

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21480201
vondt hem iig wel erg indrukwekkend afgelopen weekend!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_21481643
Hij speelde inderdaad zeer verdienstelijk. Laten we hopen dat het toch nog allemaal goed gaat komen met hem.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:35:26 #4
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21484321
Ik hoop echt dat leandro weer meer mag spelen. Tegen AZ toonde hij hoe goed hij kan voetballen. Stukje van PFU:
quote:
Leandro van lastbak tot juweel? 22-08-2004 12:29:51
Van onze verslaggever

Ruim 3 jaar geleden haalde PSV een nieuwe ster in wording binnen. Leandro had zojuist geschitterd op een internationaal toernooi en kreeg een contract aangeboden bij PSV. PSV moest zelf diep in de buidel tasten om hem te mogen over nemen. Vanaf het begin is het een moeilijke situatie geweest.

Leandro kreeg al snel een blessure en kwam vervolgens zijn eerst half jaar niet in actie. Sinds zijn komst heeft hij een kleine 20 duels voor PSV gespeeld en is hij veelal geblesseerd geweest.

Vorig seizoen leek hij klaar om door te groeien tot een vaste waarde tot opnieuw een blessure hem aan de kant hield. Na 6 maanden was Leandro wel helemaal hersteld maar mentaal kon hij niet op brengen om aan te haken bij de selectie. In die tijd heeft Hiddink veel tijd en energie in Leandro gestoken wat nooit resulteerde in een Leandro die wou aansluiten.

Leandro stond nog altijd te boek als groot talent die tactisch niet kon wennen aan Europees voetbal. Dit seizoen kon hij opnieuw zijn kans grijpen. In de rommelige voorbereiding ging hij nog altijd niet voluit totdat hij plots op militaire dienst ging.

Sinds zijn terugkeer uit Brazilië waar hij een week in dienst heeft gezeten is Leandro veranderd. Hij wil tactisch leren, hij wil aantonen dat hij bij PSV thuis hoort. “Ik weet niet wat er met Leandro is gebeurd maar hij is nu gewoon anders. Na het achter het vodden zitten komt hij en nu moet hij het laten zien. Misschien is het zijn weekje militaire dienst geweest.” sprak Hiddink.

Gisteren speelde Leandro tegen AZ weer eens mee met PSV en was aanvallend van grote waarde. Met twee perfecte ballen had hij een grote aandeel bij twee treffers van PSV. Hiddink is nog niet overtuigd dat Leandro 90 minuten lang op tempo kan spelen maar zoals hij gisteren speelde maakt hij Hiddink een tevreden man.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21492173
Leuk, een topic openen voor spelers die altijd geblesseerd zijn! Het moet niet gekker worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21492262
wordt een topper
pi_21495684
Als je Hoogstrate nou eens de fysieke gesteldheid van Leandro mee zou geven, dan heb je één speler die je bij AGOVV kunt dumpen en één speler die toekomstig AC Milan materiaal is
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21499634
Duidelijk de meest getalenteerde speler in de HCE, nu moet het er nog ff uitkomen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21508623
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Duidelijk de meest getalenteerde speler in de HCE, nu moet het er nog ff uitkomen
Dat vind ik wel erg ver gaan om te zeggen. Bij de beste tien hoort ie zeker, maar Barreto, Niedzielan, Koné, Farfan, Qvist, Alex, Castelen, Heitinga, Maxwell en Vonlanthen moet je zeker niet onderschatten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21515626
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Duidelijk de meest getalenteerde speler in de HCE, nu moet het er nog ff uitkomen
Flame-bait.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21515869
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Flame-bait.
Heiden

Let maar op aan het eind van het seizoen, hij is veruit het meest natuurlijke voetbaltalent, er is niemand die in zijn schaduw kan staan als het op techniek aankomt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21515975
Aan het eind van het seizoen heeft ie net 3 duels gespeeld. Kristallen spiertjes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21519682
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Heiden

Let maar op aan het eind van het seizoen, hij is veruit het meest natuurlijke voetbaltalent, er is niemand die in zijn schaduw kan staan als het op techniek aankomt
Barreto, Farfan en Maxwell...................
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21519963
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:34 schreef cultheld het volgende:


Barreto, Farfan en Maxwell...................
Die halen het niet bij de pure techniek van Leandro. Maxwell is sowieso een ander type speler. De enige die een beetje in de buurt kan komen is Leonardo van Feyenoord. Barreto heeft geen briljante passeerbeweging en Farfán heeft geen intelligente diepte passjes

Als hij een beetje heel blijft is Leandro de sensatie van dit seizoen, zonder enige vorm van twijfel
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21520023
Leandro kan ook geweldig spelen, hij heeft idd een geweldig oog voor steekballen, dat roep ik al jaren. Toch denk ik niet dat hij de mentaliteit heeft om door te breken bij PSV. Heel jammer, in potentie zou het volgens mij 1 van de beste spelers in Europa kunnen worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')