pi_21455558
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:58 schreef GM het volgende:

[..]

Leren ze je niet wat cynisme betekent?
Leren ze jou niet normaal en fatsoenlijk tegen andere mensen te doen?
Vanaf het moment dat ik jou onder mijn zwarte opvouwbare paraplu begeleidde naar de Ierse pub wist ik dat ik te maken had met een hoogst intelligent schepsel, dat toevalligerwijs gezegend was met een fraaie bos goudgele lokken (Croupouque, 2004).
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:59:40 #102
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_21455568
Als je geen motivatie/hoop meer hebt om te krijgen wat je echt wilt kan het helpen zo goed mogelijk geinformeerd te raken, zoals mensen een opleiding volgen om bepaalde dingen te kunnen zul je jezelf (aangezien jij in tegenstelling tot veel andere mannen het niet natuurlijk meegekregen hebt) die opleiding moeten geven. Jij bent de enige die het kan doen, geloof erin, doe wat nodig is. Handle it.

Zowieso kan ik je aanraden om zoveel mogelijk bronnen te raadplegen om je doel te bereiken, alle mogelijke situaties waarin iemand kan verkeren heeft iemand al beschreven en een oplossing voor bedacht; ieder mens is uniek maar als je de losse stukjes van je leven bekijkt zie je dat er altijd al iemand in dezelfde situatie is geweest.

Goede boeken/bronnen:

Michael Pilinski - Without Embarrassment
The Complete Guide To Attracting Women - Wayne Ross
How to develop inner confidence, esteem & empowerment - Asoka Selvarajah
David DeAngelo - Double Your Dating
Sun Tzu's - Art Of War (niet direct nuttig maar goed voor een algemene levenshouding)
www.fastseduction.com

Kijk James Bond, maffia films, what women want... you get the picture: let op wat hun succesvol maakt en doe het zelf..

Vraag advies aan iedereen (maar niet de vrouw die je wilt gaan versieren..sukkel! je hebt geen advies nodig - althans dat moet zij denken) (tenzij je het als 'angle' gebruikt); kijk hoe andere mannen het doen en geloof in jezelf!!
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_21455574
Ik ben wel mezelf de eerste date/ontmoeting/keer, maar goed helemaal eerlijk niet. Ik ga niet mezelf onnodig uit de markt prijzen bij voorbaat als ik enige lichamelijke problemen heb ( nou heb ik die niet maar goed, je zal maar diarree hebben). Ik ga ook niet vertellen dat mn ex een kutwijf was die me van allerlei shit geflikt heeft( nu is dat ook nie zo...maar goed)...

Wat ik wel ben is oprecht over mn gevoelens voor haar. Ik hou niet van push en pull 3 maanden lang en dan opeens zeggen dat je iemand leuk vind. Als ik iemand leuk vind dan zeg ik dat vrij gauw, als ik echt een klik heb ( voor de tweede keer in 23 jaar gehad op 29 april) dan zeg ik dat meteen. Ik ben meteen duidelijk over mijn gevoelens. Nu snap ik dat dat dwingend over kan komen, maar zo'n gevoelen is nu eenmaal dwingend...daar doe je nix aan. Je bent niet verliefd op iemand zodat je niet bij diegene wilt zijn.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:00:19 #104
55900 GM
vind ik dan toch
pi_21455587
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:54 schreef Tranceptor het volgende:

Dat is voor mij een hele grote turn-on. En dan bedoel ik niet een kaai zonder inhoud, maar iemand die goed een mening kan vormen.

Hete whiskas-brij?
't Is dat ik al getrouwd ben

het ruikt anders best lekker hoor
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_21455660
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:59 schreef Ghettobob het volgende:
Als je geen motivatie/hoop meer hebt om te krijgen wat je echt wilt kan het helpen zo goed mogelijk geinformeerd te raken, zoals mensen een opleiding volgen om bepaalde dingen te kunnen zul je jezelf (aangezien jij in tegenstelling tot veel andere mannen het niet natuurlijk meegekregen hebt) die opleiding moeten geven. Jij bent de enige die het kan doen, geloof erin, doe wat nodig is. Handle it.

Zowieso kan ik je aanraden om zoveel mogelijk bronnen te raadplegen om je doel te bereiken, alle mogelijke situaties waarin iemand kan verkeren heeft iemand al beschreven en een oplossing voor bedacht; ieder mens is uniek maar als je de losse stukjes van je leven bekijkt zie je dat er altijd al iemand in dezelfde situatie is geweest.

Goede boeken/bronnen:

Michael Pilinski - Without Embarrassment
The Complete Guide To Attracting Women - Wayne Ross
How to develop inner confidence, esteem & empowerment - Asoka Selvarajah
David DeAngelo - Double Your Dating
Sun Tzu's - Art Of War (niet direct nuttig maar goed voor een algemene levenshouding)
www.fastseduction.com

Kijk James Bond, maffia films, what women want... you get the picture: let op wat hun succesvol maakt en doe het zelf..

Vraag advies aan iedereen (maar niet de vrouw die je wilt gaan versieren..sukkel! je hebt geen advies nodig - althans dat moet zij denken) (tenzij je het als 'angle' gebruikt); kijk hoe andere mannen het doen en geloof in jezelf!!
Wat ik de twee beste boeken vindt zijn die van Michael Pilinski (vooral voor mannen die net als ik de neiging hebben zich sociaal wat terug te trekken) en Double your Dating van DeAngelo.

Wat ik jammer vind van www.fastseduction.com is dat het soms een beetje seksistisch overkomt, alsof het je er alleen maar om gaat snel een vrouw in je bed te hebben. Maar op zich is de FAQ wel heel goed met nuttige bruikbare tips.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:03:49 #106
55900 GM
vind ik dan toch
pi_21455666
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben wel mezelf de eerste date/ontmoeting/keer, maar goed helemaal eerlijk niet. Ik ga niet mezelf onnodig uit de markt prijzen bij voorbaat als ik enige lichamelijke problemen heb ( nou heb ik die niet maar goed, je zal maar diarree hebben). Ik ga ook niet vertellen dat mn ex een kutwijf was die me van allerlei shit geflikt heeft( nu is dat ook nie zo...maar goed)...
Dat zijn ook niet de beste binnenkomers.... "sorry schat, ik moet effe sch...." of.. "hoi, hallo, hopelijk ben je niet net zo'n k@twijf als mijn ex" (al liet ik na vijf minuten op onze eerste date een knetterharde boer )

Eerlijkheid kun je ook doseren. En stukjes waarheid weglaten is nog altijd geen liegen. Sommige dingen zijn gewoon niet interessant om op een eerste date te bespreken..
pi_21455681
Ach,
al die verhalen die ik telkens lees en hoor over het feit dat je jezelf moet veranderen; voor mij hoeft dat niet zo.
Ik heb liever dat iemand me leuk vindt om wie ik nu ben dan dat ik eerst heel veel moeite moet doen om iemand te worden die ik hoogstwaarschijnlijk niet eens wíl zijn.
Ik ben namelijk best de moeite waard, al zeg ik het zelf. Ik ben misschien niet de knapste jongen op deze aardbol, maar ik heb een hoop andere dingen te bieden. Op een dag zal er hopelijk wel iemand zijn die dat inziet.
En tot die tijd wacht ik wel. Al is dat soms best zwaar.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:06:55 #108
55900 GM
vind ik dan toch
pi_21455741
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:04 schreef Croupouque het volgende:
Ach,
al die verhalen die ik telkens lees en hoor over het feit dat je jezelf moet veranderen; voor mij hoeft dat niet zo.
Ik heb liever dat iemand me leuk vindt om wie ik nu ben dan dat ik eerst heel veel moeite moet doen om iemand te worden die ik hoogstwaarschijnlijk niet eens wíl zijn.
Ik ben namelijk best de moeite waard, al zeg ik het zelf. Ik ben misschien niet de knapste jongen op deze aardbol, maar ik heb een hoop andere dingen te bieden. Op een dag zal er hopelijk wel iemand zijn die dat inziet.
Je moet jezelf ook niet veranderen, net zo min als je dat bij een ander moet doen...

En laten we eerlijk zijn, je bent nog geen 50 zonder dat je ooit maar een vrouw van dichtbij gezien hebt, zo hopeloos is je positie niet hoor.. je hebt absoluut in elk geval de goede instelling...

En het is zelfs mij gelukt om zo iemand te vinden
pi_21455818
beetje offtopic:
Heeft iemand nog iets van _Guinevere_ gehoord?? Heeft ze die email nog verstuurd?!?
Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:13:47 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_21455909
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
beetje offtopic:
Heeft iemand nog iets van _Guinevere_ gehoord?? Heeft ze die email nog verstuurd?!?
Nee, niet verstuurd!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_21455951
edit: GM ik vind je lief

[ Bericht 93% gewijzigd door Frenkie op 21-08-2004 23:17:57 (vreeeeeeheeeede op aaaaarde) ]
Vanaf het moment dat ik jou onder mijn zwarte opvouwbare paraplu begeleidde naar de Ierse pub wist ik dat ik te maken had met een hoogst intelligent schepsel, dat toevalligerwijs gezegend was met een fraaie bos goudgele lokken (Croupouque, 2004).
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:15:57 #112
55900 GM
vind ik dan toch
pi_21455960
edit: nouk ik vind je lief

[ Bericht 93% gewijzigd door Frenkie op 21-08-2004 23:16:51 (vreeeheeede op aaaarde enzo) ]
pi_21456031
Ik heb altijd gedacht dat ik een "Tin Man" was. Jah ok... ik heb nou neit echt moeite om met meiden te praten of iets dergelijks en als ik een mooie meid zie dan laat ik dat heus wel ehh... merken .
Maar een paar weken geleden kon ik gewoon niet slapen doordat ik constant aan 1 en dezelfde dame moest denken die ik de week daarvoor ontmoet had. Ik had haar samen met een vrien opgezocht. Ze vond mijn vriend leuker en daar heeft ze nu ook vaste 'verkering' mee.
Ik heb haar nog wel verteld hoe ik over haar denk. Ze vond het heel 'erg' dat ze de verkeerde indruk aan mij had gegeven en dat ze voor de rest nog wel vrienden wilde blijven. Klonk voor mij logisch aangezien ze met m'n beste maat verkering heeft en ik hem regelmatig zie.
Wat blijkt nou. Ze heeft altijd gedacht dat m'n maat en ik neven van elkaar waren en toen ze doorhad dat dat niet zo was zei ze letterlijk: "En ik maar medelijden met jou hebben".

Dus ze ging alleen nog maar met mij om omdat ze dacht dat ik familie was van haar vriendje en ze dat dan 'erg' vond voor mij.
Om maar ffkes met Bon Jovi te spreken : "A shot through the heart...and your to blame ..Baby.. U give love...a bad name."

Dat lucht op...
pi_21456464
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:32 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hij heeft ook geen miljoen dus dat probleem had ie toch al niet..
nu even kappen met slowchatten.. ga ergens anders spelen bitte!!
On-topic: wat voor advies zou jij geven Nouk aan de 21jarige maagden hier?

Hmm ik zou ze denken willen zeggen dat je pas 21 jaar bent. Ik heb ook een vriend van 23 en exact hetzelfde verhaal, maar hij is druk bezig zich aan alle kanten te ontplooien op het moment. Hij komt veel leuke meiden tegen, hij heeft alleen nog een portie ballen en durf nodig. Dat is toch echt iets wat uit jullie zelf moet komen, daar kunnen adviezen van Simpson en mij niet tegen op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frenkie op 21-08-2004 23:40:07 (het was gebittende wijs) ]
pi_21456540
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:18 schreef sjaa het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een "Tin Man" was. Jah ok... ik heb nou neit echt moeite om met meiden te praten of iets dergelijks en als ik een mooie meid zie dan laat ik dat heus wel ehh... merken .
Maar een paar weken geleden kon ik gewoon niet slapen doordat ik constant aan 1 en dezelfde dame moest denken die ik de week daarvoor ontmoet had. Ik had haar samen met een vrien opgezocht. Ze vond mijn vriend leuker en daar heeft ze nu ook vaste 'verkering' mee.
Ik heb haar nog wel verteld hoe ik over haar denk. Ze vond het heel 'erg' dat ze de verkeerde indruk aan mij had gegeven en dat ze voor de rest nog wel vrienden wilde blijven. Klonk voor mij logisch aangezien ze met m'n beste maat verkering heeft en ik hem regelmatig zie.
Wat blijkt nou. Ze heeft altijd gedacht dat m'n maat en ik neven van elkaar waren en toen ze doorhad dat dat niet zo was zei ze letterlijk: "En ik maar medelijden met jou hebben".

Dus ze ging alleen nog maar met mij om omdat ze dacht dat ik familie was van haar vriendje en ze dat dan 'erg' vond voor mij.
Om maar ffkes met Bon Jovi te spreken : "A shot through the heart...and your to blame ..Baby.. U give love...a bad name."

Dat lucht op...
Dat is echt kut, maar laat je niet teveel van de kaart brengen daardoor. De klik was er van haar kant gewoon niet, gewoon hoofd omhoog en doorgaan. Je had zoals ik het begrijp al de goede weg ingeslagen, dat is al half het werk.

@ Frenkie, je bent wel heel strikt vandaag Het is toch een kleuter?
pi_21456771
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:52 schreef Frubbel het volgende:

[..]

Dank je wel he
Euhm

Nou ja ik heb vast ook wel mindere eigenschappen... ofzo? Zou er niet veel kunnen noemen...

Sja luister man, had je GVD maar vooraan moeten gaan staan toen ze aan het uitdelen waren. Ik zeg nog Frubbel kom nou es hier en jij maar op je XBOXJE aan het frutten..sja...
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:54 schreef Nouk het volgende:

[..]

:').

Stop nu maar met die uithalen, het getrol is over.
Soms heb je zo'n moment dat je denkt van ' en waar heeft zij het dan weer over?'

Dit is zo'n moment.

onverklaarbare wezens, tang--> varken--> groentesoep
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:56:18 #117
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_21456792
speelkwartier is over nou
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
pi_21456813
maar anywayz, het ligt denk ik best wel in het feit of je zelfvertrouwen hebt en of je 'open' bent, iemand die meer praat is natuurlijk interessanter dan iemand die nooit zijn klep opentrekt.

Hier heb ik meerdere mensen over horen zeggen eigenlijk
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_21456839
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:57 schreef MyImmortal het volgende:
maar anywayz, het ligt denk ik best wel in het feit of je zelfvertrouwen hebt en of je 'open' bent, iemand die meer praat is natuurlijk interessanter dan iemand die nooit zijn klep opentrekt.

Hier heb ik meerdere mensen over horen zeggen eigenlijk
Dat is niet per se zo. Een donkey is net zo goed niet interessant voor de vrouwen . Iemand die teveel op de achtergrond blijft is ook niet interessant echter. Je moet weten wanneer spreken zilver is en wanneer goud in gezelschap. Maar bij zelfvertrouwen begint het wel en zelfkennis.
Een beetje mysterie bouwen om jezelf is nix mis mee, ze moeten zich afvragen waar je heengaat/ wat je gaat doen/waar ze je tegen zouden kunnen komen. Als je dat ze al bij voorbaat in de mond gaat leggen dan is er voor hen geen moment van interesse...
pi_21456871
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Sja luister man, had je GVD maar vooraan moeten gaan staan toen ze aan het uitdelen waren. Ik zeg nog Frubbel kom nou es hier en jij maar op je XBOXJE aan het frutten..sja...
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:00:29 #121
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_21456872
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:04 schreef Croupouque het volgende:
Ach,
En zo denk ik er niet over Als mensen horen dat ze moeten 'veranderen', dan brengt dat bij 99 van de 100 een associatie op met 'een rol spelen waarin ze zichzelf niet gemakkelijk voelen'. Dat is ten eerste idd krom, en ten tweede werkt dat ook niet. Je lichaamstaal weerspiegelt dan nog steeds je 'echte' ik.
Maar als je 'veranderen' bedoelt in de zin van nieuwe vaardigheden opdoen, je eigen grenzen verleggen, kijken wat er allemaal mogelijk is op sociaal vlak, dan zeg ik echt wel "ja"!. Je leert ten slotte je hele leven - waarom zou je jezelf beperken door te zeggen "nu leer ik niet meer verder, ik ben tevreden met mezelf, dus moet mijn droomprinses dat ook maar zijn"? Je kunt jezelf altijd verbeteren, en dat is leuker voor de vrouwen, maar vooral: leuker voor jezelf.

Veranderen? Zolang het je eigen grenzen verlegt: altijd.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_21456919
veranderen als in mezelf verbeteren waar ik ook vrolijker van word wel, maar veranderen als mezelf als iemand anders laten overkomen nee, ik ben mezelf, zo ben ik nou eenmaal ik wil best mijn vieze gewoontes als neuspeuteren afleren maar ga me niet als een ander persoon voordoen. tja mysterie, het is altijd leuk als een persoon iets mysterieus over zich heen heeft, maar het moet natuurlijk ook niet zijn dat een persoon te mysterieus is, dan komt er niks uit ofzo
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_21457069
Deel 4 alweer... En het was gezellig lees ik.
NARF
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:25:24 #124
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21457325
Ik heb wat gemist, zo te zien
pi_21458398
jongens jongens...er zijn echt nog wel leuke meiden, die geinteresseerd zijn in meer dan een leuke glimlach en een lekker kontje....

Niet zoeken...als de tijd daar is komt ze gewoon voorbij. (vaak is ze al vlak voor je neus, zonder dat je het in de gaten hebt!)

Enne....ik geloof ook nog steeds (poehhh, hele bekentenis voor mezelf) in `op ieder potje past en deksel`
Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')