abonnement Unibet Coolblue
pi_21448129


Heren enkelspel
Goud: Taufik Hidayat (Ino)
Zilver: Seung-mo Shon (ZKo)
Brons: Soni Dwi Kuncoro (Ino)


Taufik Hidayat (Ino)

Soni Dwi Kuncoro (Ino)
op
pi_21448267
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:53 schreef Wuder het volgende:
Wat een prachtige damesenkel zeg De dames hadden totaal geen druk van publiek, trainer of eigen volk, dus ze konden keihard spelen
dubbel zul je bedoelen?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:22:33 #53
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_21448464
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:13 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dubbel zul je bedoelen?
Oops, mijn fout
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_21448873
Voor Taufik!
Vorige spelen werd hij vroegtijdig uitgeschakeld, maar nu weer een gouden plak voor Indonesië
Heb het overigens niet op t.v. gezien, dat is wel jammer
pi_21448909
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:42 schreef hydraulix het volgende:
Voor Taufik!
Vorige spelen werd hij vroegtijdig uitgeschakeld, maar nu weer een gouden plak voor Indonesië
Heb het overigens niet op t.v. gezien, dat is wel jammer
Ja, dat is jammer ik wilde het ook wel zien eik.
Ze hebben nu al 4 plakken in totaal
op
pi_21456723
Taufik Hidayat


Goud: Taufik Hidayat Indonesië


Zilver: Seung Mo Shon Korea


Brons: Soni Dwi Kuncoro Indonesië
op
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:35:26 #57
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_21457524
Een beetje gaar dat de Chinezen mannen zo slecht zijn bij dit onderdeel..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_21458174
Mhoah, vind ik wel meevallen eigenlijk (Lin Dan stond zelfs als eerste geplaatst en Bao Chunlai is zelfs wereldkampioen bij de junioren geweest). Maar ja: hier hebben ze idd. niet echt volgens verwachting gepresteerd wat de Chinese dames wel gedaan hebben.
Enige onderdeel waar de Chinezen niet echt sterk in zijn (na al die tijd) is het herendubbel. Indonesië weet telkens wel weer waardige herenenkel/dubbelspelers te brengen net als Korea. Vind het wel vreemd dat Indonesië niet echt een waardig damesenkelvertegenwoordigster kent op dit moment. Hoogtijdagen waren wel met Susi Susanti, Sarwendah K. en Mia Audina. Mag Audina lenig zijn: Susi had echt patent om haar lenige skills (en bovendien heeft ze echt een goede techniek, Audina raakt soms shuttles te laat/naast haar). Indonesië kickte big time op de Olympische spelen van Barcelona! Helaas kennen ze tot nu toe ook geen sterkte damesdubbelspeelsters vind ik.
Maar damn! Ben nog steeds sprakeloos hoe die Chinese dames gespeeld hebben! Echt mooi om te zien hoe strategisch er gespeeld werd en wat een soepele polsbewegingen
* hydraulix heeft weer zin in het nieuwe competitieseizoen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')