in bassie en adriaan zat ook veel synthesizermuziek hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:03 schreef Bioslock het volgende:
Oooh wat haatte ik dat.
Ook dát haatte ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
in bassie en adriaan zat ook veel synthesizermuziek hoor![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ook dát haatte ik.
Is van dezelfde man achter Synthesizer Greatest, Ed Starink (of Star Inc., A Close Call en London Starlight Orchestra)...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:43 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb een hele andere serie, waarvan ik 3 van de 4 bezit.
Deze hebben een donkerblauw/zwarte voorkant, een wereldbol met en een lijn eromheen en een 3D raster. Ik kan er zo geen afbeeldingen van vinden, maar ze zijn hier ook in Nederland opgenomen.
Ik ken de Starink serie van Arcade, daar zit idd ook een vergelijkbare hoes bij, maar deze serie is van Midget. Er staat niks over de uitvoerende artiest en op internet is er ook niks over te vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Is van dezelfde man achter Synthesizer Greatest, Ed Starink (of Star Inc., A Close Call en London Starlight Orchestra)...
Mjah, Jarre is de laatste tijd wel minder geworden. Sessions 2000 en Geometry of Love zijn best goeie albums, maar de magie is er wel een beetje vanaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef teknomist het volgende:
Ik luisterde toen ik klein was wel eens naar Jean Michel Jarre. Tegenwoordig luister ik liever naar Kraftwerk en jaren tachtig synthpop.
hehe vind hem vet coolquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef cerror het volgende:
te vrolijk te 1989, te amiga-achtig maar toch een pc-module:
http://www.tostysquad.nl/cerror-summerdrag.mp3
Enjoypaultjuhhh
DIt had een background nummertje van de game Rock 'n' Roll kunnen zijn hahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef cerror het volgende:
te vrolijk te 1989, te amiga-achtig maar toch een pc-module:
http://www.tostysquad.nl/cerror-summerdrag.mp3
Enjoypaultjuhhh
ken ik niet, is dat te koop in de winkel ? ( ik zie namelijk niet heel erg veel synthesizer meer in de winkelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
Je vergeet Yanni. Heb 9 Cd's van hem (orgineel), 3 DVD's en 1 VHS van concerten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |