abonnement Unibet Coolblue
pi_21326684
Ik hoorde vanmiddag al lenny kravitz in de 'pauzes' en als ze weer gaan spelen stopt de muziek.
nu hoor ik tijdens honkbal opeens metallica... vind het niet echt passen. waarom doen ze het?
pi_21326964
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 17:52 schreef superheist het volgende:
Ik hoorde vanmiddag al lenny kravitz in de 'pauzes' en als ze weer gaan spelen stopt de muziek.
nu hoor ik tijdens honkbal opeens metallica... vind het niet echt passen. waarom doen ze het?
Sport, zoals voetbal is oorlog en daar hoort [opzwepende] muziek bij. Eeuwen terug voetbalden de Schotten met de schedels van overwonnen vijanden. Dit alles onder het genot van whiskey en jankende doedelzakken. Denk dat Rammstein bijzonder geschikt is om krachtsporten te ondersteunen.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_21327170
Ik hoor het bij beach volley ball. Bijna tussen elk punt wordt er een stukje van 20 seconde afgespeelt. Soms zie je die spelers ook echt wachten tot het voorbij is zodat ze weer door kunnen gaan. Lijkt mij ook best irritant. Denk dat het met name is bedoeld voor het publiek, een lekker deuntje tussen de punten door om de sfeer er in te houden...zoiets denk ik.

Bij deze sport zie je ook die cheerleaders Ook dit is denk ik om publiek beetje tevreden te houden/sfeermakerij (voor de prijs die ze betalen om er te zitten )
NBA -- 1. Bundesliga -- Primera Division -- Premier League -- Eredivisie -- FEB Eredivisie
pi_21327657
Bij honkbal word vooral muziek tussen de inningen gespeeld om het publiek te vermaken. Af en toe hoor je inderdaad ook een of ander muziekje om het publiek wat op te zwepen.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 augustus 2004 @ 19:12:42 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21328602
bij het zwemmen is het ook tusendoor, gewoon om de pauzes door te komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:53:33 #6
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21329632
Ik vind dat nummer in de reclame van ZDF van anastacia wel goed.
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 22:05:05 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_21333383
De vorige spelen had de NOS een item waar alle hoogtepunten van de dag werden begeleid door It's a beautiful day van U2 dat mis ik wel een beetje.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 augustus 2004 @ 23:14:34 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21335397
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
De vorige spelen had de NOS een item waar alle hoogtepunten van de dag werden begeleid door It's a beautiful day van U2 dat mis ik wel een beetje.


is een beetje oud nummer inmiddels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21337361
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:12 schreef rubbereend het volgende:
bij het zwemmen is het ook tusendoor, gewoon om de pauzes door te komen
gister hoorde ik het ook bij het zwemmen toen de zwemmers naar het zwembad toe liepen.
Safri duo!
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_21337904
O-Zone - Dragostea din Tei bij volleyball
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21338055
'Dj Kool - Let Me Clear My Throat' bij honkbal-wedstrijd Nederland-Japan.
Zag je hetpubliek al zittend op hun stoelen toch bewegen op dit aanstekelijke nummer. Gelijk ff gedownload

[ Bericht 12% gewijzigd door Calella op 17-08-2004 01:24:23 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_21340951
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:25 schreef dramslag het volgende:

[..]

gister hoorde ik het ook bij het zwemmen toen de zwemmers naar het zwembad toe liepen.
Safri duo!
Haha daar word je toch na 3 dagen zwemmen wel gek van ja echt elke keer als ze op komen lopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')