abonnement Unibet Coolblue
pi_21350384
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:33 schreef csar het volgende:
Iedere sporter (en volleyballers in het bijzonder!) die nog in de race is en wordt betrapt in het HHH kan vertrekken naar Nederland!
En de sporters die al wel klaar zijn maar niks gewonnen hebben mogen er ook niet komen vind ik. Zag gisteren of eergisteren op TV dat Karsten Kroon daar ook rond liep te hupsen. Geen stijl. Als een vaatdoek rijden in de wedstrijd en daarna een beetje doen alsof het feest is. Hij zou zich moeten schamen voor z'n wanprestatie, direct naar huis gaan en heel hard trainen voor de volgende keer. (als hij er dan nog bij is tenminste, want waarschijnlijk redt hij dat niet met zo'n mentaliteit.

Vrijwillig gebanned
pi_21350440
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:40 schreef MartinusMagnus het volgende:

[..]

En de sporters die al wel klaar zijn maar niks gewonnen hebben mogen er ook niet komen vind ik. Zag gisteren of eergisteren op TV dat Karsten Kroon daar ook rond liep te hupsen. Geen stijl. Als een vaatdoek rijden in de wedstrijd en daarna een beetje doen alsof het feest is. Hij zou zich moeten schamen voor z'n wanprestatie, direct naar huis gaan en heel hard trainen voor de volgende keer. (als hij er dan nog bij is tenminste, want waarschijnlijk redt hij dat niet met zo'n mentaliteit.

En zo is dat
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:52:47 #103
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21354803
De volleyballers werdenn afgedroogd omdat ze zich op voorhand al rijk rekenden. Verdiend vet pak slaag. En Trinko Keen miste elke backhand die er te missen was. Als ik hem was zou ik uit schaamte subiet stoppen met pingpong, als je weet dat de nummer 1 lachend zonder zijn best te doen je zo deklasseert...
pi_21355853
Die damestwee, een nederlands record roeien in de HERKANSING, waar is het respect voor het vaderland gebleven
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:38:31 #105
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21355958
ik zie altijd maar 3 boten iun het water bij het roeien, maximaal 4, en dan mogen de beste 3 van de 4 in een herkansingsronde, ook alweer door naar de halve finale. Zo'n sport met zoveel klasses en zo weinig deelnemers per klasse en zoveel kans door een herkansing, kan ik echt niet serieus nemen...
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:51:26 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_21356258
De beachvolleybalsters verliezen voor de tweede keer

Beetje vakantie vieren op onze kosten.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21357785
Misschien kunnen ze in het vervolg de honkballers de hockeywedstrijden laten spelen en de hockeyers de honkbalwedstrijden. Beide teams lijken iig binnen hun eigen discipline te falen en volstrekt kansloos voor een finaleplaats, dus slechter wordt het toch niet
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:37:31 #108
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21359118
Sja, desastreuze dag voor de Nederlandse teamsporters... Kansloos 3-0 met volleybal verloren, kansloos 7-0 met honkbal (slechts 3 honkslagen) en een benauwde 4-3 hockey overwinning op de modale Nieuw Zeelanders, nr. 11 in de toch al kleine hokcey wereld...

Zonder de Bruin en VDH gooit de Nederlandse equipe er met de pet na (in de weinige disciplines waarin ze uit kwamen)? Of zijn er gewoon buiten de 2 zwemmers geen toppers in Athene, die er altijd staan...?
pi_21361574
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
De dames hockeysters winnen maar net met 3-2 van een B-natie ( Korea )

Ik schaam me voor dit team.


Misschien wel een B-natie maar Zuid-Korea is mede-titelkandidaat, check your facts ! Je kan het goed maken met een bespiegeling op het herenteam
pi_21361817
Ik ben negatief over het aantal medailles en de kansen die we laten liggen. Morgen moet daar echt verandering in komen. Vandaag was het een slechte dag.
pi_21361960
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 00:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben negatief over het aantal medailles en de kansen die we laten liggen. Morgen moet daar echt verandering in komen. Vandaag was het een slechte dag.
Viel er dan veel te winnen gister ? Geen Pieter, Inge of ervaren judo-ers. Vandaag vooral ervaren favorieten aan de start in finales. Als er nu geen medailles vallen, dan halen we de 10 amper
pi_21370474
Hèhè, eindelijk die gouden plak. Was dat nou zó moeilijk Tinus. Het hadden er natuurlijk al 2 moeten zijn.
Mark Huizinga bakte er echter weer helemaal niks van.
Vrijwillig gebanned
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:20:14 #113
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21370611
Een echt tijdrit parcours met kansen voor iedereen, heeft een klim met een 200 meter hoogteverschil, dus ook een afdaling, een doortocht door een dorpje, voldoende bochten, en ook rechte stukken. en niet 2 kaarsrechte banen met een paar bochten die zelfs door de winnaar die niet kan sturen nog vierkant genomen worden

Niets ten nadele van van Moorsel, maar op een half uurtje zo'n grote verschillen.. was geen topsport (van de rest...), mede ook omdat die houden van een ECHT tijdritparcours zoals hierboven beschreven (en niet alleen maar rechtdoor stoempen, wielrennen is ook techniek en stuurmanskunst).
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:29:58 #114
101630 db70
nooit te jong om te leren
pi_21370818
nou nou,,, 1 gouden plak....
maar op wat voor een manier zeg... Je schaamt je dood als nederlander.
het schuim en kwijl droop van haar stuur. En wanneer je kijkt naar het deelnemersveld weet ik niet of je aan zo'n goudenplak uberhaubt waarde mag hechten.
Wat een wanprestatie was dit weer
70+ op het internet
pi_21370857
Ik dacht dat dat vet was om haar lippen te beschermen?
pi_21370872
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:29 schreef db70 het volgende:
nou nou,,, 1 gouden plak....
maar op wat voor een manier zeg... Je schaamt je dood als nederlander.
het schuim en kwijl droop van haar stuur. En wanneer je kijkt naar het deelnemersveld weet ik niet of je aan zo'n goudenplak uberhaubt waarde mag hechten.
Wat een wanprestatie was dit weer
humor
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:51:59 #117
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21372669
Mjah Nederland herhaalt zich wel echt qua medailles... die traditonele dames en herenhockey overheersing weten we nou wel, en de medailleregen die het zwemmen voortbrengt (voor ieder land), en van Moorsel mania. Iedere OS wint ook wel een judoka een paar potjes in zijn gewichtsklasse en pakt een roeier wel in 1 van de vele disciplines een medaille.

Pas als Nederland ooit goud wint bij de landenwedstrijd turnen, of het tafeltennis, of het schermen, of de schietsport, of wildwater kanoen, of de tienkamp, of de 1500 meter, of de moderne vijfkamp voor mijn part, maak ik een diepe buiging
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:09:25 #118
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_21373092
Wat een kuttopic
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_21373164
Nu de tijdrit van de mannen..... dat wij daar een pikkie van 19 heen moeten sturen geeft al wel aan hoe het in Nederland met het niveau van de tijdrijders gesteld is
Vrijwillig gebanned
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:41:17 #120
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21373867
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:13 schreef MartinusMagnus het volgende:
Nu de tijdrit van de mannen..... dat wij daar een pikkie van 19 heen moeten sturen geeft al wel aan hoe het in Nederland met het niveau van de tijdrijders gesteld is
Ja, en dan dalijk tevreden zijn met een eervolle 24e plaats oid
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21375263
Nou Thomas Dekker heeft er dus inderdaad weinig van gebakken. Was ook te verwachten natuurlijk.
Vrijwillig gebanned
pi_21375518
En Edith Bosch liet zich verrassen door een japanse tuinkabouter
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:36:36 #123
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21375574
Wat een kut kop had die chinees. daar win je toch gewoon even van.
en terecht dat ze jankte.
2e... pfff... eerste verliezer!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21375601
En ik zag de roeiers vanochtend ook weer modderen met 2 andere kneuzenteams in een of andere zeilige herkansing. De finale hebben ze dan wel gehaald, maar ja, da's niet zo'n kunst, er deden er 3 mee in die herkansing en daarvan mochten er 2 door

Vrijwillig gebanned
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:27:42 #125
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_21377013
Het roeien is een kleine sport door het geringe aantal deelnemers en een onbegrijpelijk groot aantal disciplines. En de losers worden er steeds winnaars. Maar Edit Bosch dan. Na slechts 3 potjes gewonnen te hebben staat ze in de finale en wordt ze gevloerd door een Japanse dreumes. Terecht huilde ze. Om door een ukkie in de heupzwaai genomen te worden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')