abonnement Unibet Coolblue
pi_21294412
Hèt Nos-programma ter nabespreking van de afgelopen dag van de OS 2004; naast het topic: Het jasje van Mart Smeets een topic over de inhoudelijke en niet de uiterlijke zaken van dit programma.

Vanavond een erg grappige aflevering gezien met Jessica Gal en Max van Heeswijk. Max blij als een kind dat hij vanavond mocht zondigen en dus gegeten heeft bij McDonald's (amerikaanse ploeg zeker ), nadat hij zich al aan het voorbereiden was geweest bij de Starbuck's.

Leuke reportage over de Grieken en wielrennen, de enige kenner die ze spreken langs het parcours "Vangelis" die zelf ook fietst verwacht een overwinning van Petacchi, een van de weinigen die niet start

En een net zo grappige repo over de eerste Keniaanse roeier die bijna het niveau van onze waterworstelaar in het olympisch bad in Sydney bereikt (hoewel ik vanmiddag ook erg grappige beelden heb gezien van de Nieuw-Zeelandse twee vrouwen zonder stuurman, waarvan er eentje het water in gedonderd was en weer in de boot probeerde te komen , helaas hadden ze die niet)

Kortom ik vond het het kijken waard!
Atje zeggen is adje doen!
  zondag 15 augustus 2004 @ 00:11:44 #2
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_21294752
Hier is een topic over in Sport Bottoms_UP.

Mitt zal je de link wel even geven.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  zondag 15 augustus 2004 @ 00:44:08 #3
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_21295350
What the hell

Studiosportzomer # 3

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_21296053
Wist ik wel, maar aangezien er in het "EK 2004 forum" er ook een aparte topic over liep en het in principe toch een Olympisch topic is vond ik het wel een schaduw-topic waardig
Atje zeggen is adje doen!
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:37:31 #5
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21296057
ad fundum schrijf je met een d cultuurbarbaar.
pi_21296096
Dat ik dat weet kun je uit mijn onderschrift halen, de rest is cultuurtechnisch zo bepaald!
Atje zeggen is adje doen!
pi_21436691
Na de memorabele aflevering van vanavond verdient deze weer even een kick, wat een feest bij Mart aan tafel, ben benieuwd of er ooit nog extra anekdotes in een boekje van Smeets gaan komen.
Atje zeggen is adje doen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')