abonnement Unibet Coolblue
pi_21272652
"Athene laat haar licht over de wereld schijnen" (Jack van Gelder op het moment dat de vlam wordt ontstoken)
pi_21272671
boeiend
hier moet eigenlijk een slimme quote staan hè? ja, helaas.. niet dus.
www.datisstom.nl
pi_21272679
nouja, het was best wel een groot vuur enzo...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:15:11 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21272691
Allemaal vakmensen, stuk voor stuk. stukje kwaliteit weer dit soort programma´s...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:21:39 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_21272886
Equataal Guinéa land van de zwemmers.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21376554
Herbie had vanmiddag weer een mooie.

"Ze rijdt de bochten vierkant"
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:11:34 #7
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21376587
Als we goed hadden opgelet had Herbie het hele topique al gevuld
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21376759
Mart Smeets: "De zee kijkt neer over de gouden race van Leontien"

ofzoiets
pi_21381483
Mogen stomme vragen aan sporters ook in dit topic?

Dan kan Jack van Gelder namelijk hier genoemd worden, met deze geweldige dieptevraag na de gouden race van Van Moorsel.

LZvM: "Ik ben helemaal stuk. M'n kop knalt uit elkaar"
JvG: "Heb je hoofdpijn?"

.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 21:44:39 #10
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21383324
"Kijk eens naar die handen mensen. Hier de Ellergreep, die dan via de ondergreep overgaat in een gemengde greep" Om vervolgens nog eens uit te leggen wat al die grepen inhouden.

En dat elke oefening weer...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:34:59 #11
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_21407071
De zwemmen-commentator van Eurosport, elke keer dat hij erachter komt dat hij iets fout heeft: "O, nee, dat is natuurlijk een wens van de gedachte"
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:38:17 #12
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_21407121
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:34 schreef Goldfish het volgende:
De zwemmen-commentator van Eurosport, elke keer dat hij erachter komt dat hij iets fout heeft: "O, nee, dat is natuurlijk een wens van de gedachte"
Dat is de meest afschuwelijke stem die ik ooit gehoord heb.
Die kerel heeft een uitspraak van niks "...jaja door komt Majkel Felups...op deze Ojlumpiese Speleh"
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:42:05 #13
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_21407202
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:38 schreef Quarks het volgende:

[..]

Dat is de meest afschuwelijke stem die ik ooit gehoord heb.
Die kerel heeft een uitspraak van niks "...jaja door komt Majkel Felups...op deze Ojlumpiese Speleh"
Het voordeel bij hem is wel dat je de tv niet zo hard hoeft te zetten, tijdens de wedstrijden gaat hij steeds harder schreeuwen. Toch kijk ik liever op Eurosport dan op Nederland 2, want daar besluiten ze om de haverklap de uitzendingen te onderbreken door herhalingen. Die kunnen toch ook na de wedstrijden?
pi_21407245
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 21:44 schreef Hephaistos. het volgende:
"Kijk eens naar die handen mensen. Hier de Ellergreep, die dan via de ondergreep overgaat in een gemengde greep" Om vervolgens nog eens uit te leggen wat al die grepen inhouden.

En dat elke oefening weer...
Laten we het dan maar niet over Mattee, Ippon, Koko, Yuko of Wasaki gaan hebben alstublieft Dat heb ik al wel zo vaak gehoord de laatste dagen
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_21480803
"Zilver/Brons met een gouden randje"



Wat een kutuitspraak.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 23 augustus 2004 @ 10:51:31 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21480868
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 10:47 schreef zjroentje het volgende:
"Zilver/Brons met een gouden randje"



Wat een kutuitspraak.
Toen ik de titel zag, dacht ik daar ook meteen aan. Iedere zilveren/bronsen plak van een Nederlander is er één met een gouden randje.
pi_21481771
"Bruijlandts zal ontgoocheld zijn" - schotte
"Wat een finale..schitterend" - dijkstra
"Jongens, jongens, wat gebeurt hier" - ducrot
"on-ge-loooof-e-lijk" - Van Gelder

grr..
pi_21489414
Die vent van Europsort (Bert Sitters of zo) is fantastisch als je van belachelijk commentaar hoort. Zijn uitspraak van de namen is werkelijk hilarisch. Ik weet niet hoe hij toch altijd bij de uitspraken komt, maar ja. Heb je een zwemmer die Bryce Hunt heet komt hij met "Bries Hunt".

Bovendien, als hij zegt dat "nou, die zwemmer op baan 4 die gaat duidelijk winnen", dan weet je zeker dat elke zwemmer kan winnen, behalve die op baan 4. Hij heeft zo ongelooflijk vaak fout en dan zegt ie later steeds dingen als "nou, dat zijn toch weer leuke dingen voor de mens".
pi_21497570
Bert Sitters is een held!!!! "en dan komen die benen erbij!" Maar hij maakt wel elke wedstrijd het kijken waard... 'k heb bijna de hele 1500m voor mannen gezien!

Bert Sitters: de redder van m'n eerste dagen OS 2004 (toen er nog geen atletiek was)
pi_21499092
bij turnen heeft die kerel het ook de hele tijd over : amplitude..
pi_21502361
Ik kan ook niet tegen die commentator van Europsport doet ook het schoonspringen. Totaal geen verstand en die stem, echt als ik van Europosrt was zou ik iemand met z'n stem echt niet aannemen.
pi_21507030
Bij Jack van Gelder heb ik altijd het idee dat hij er echt geen bal verstand van heeft en het liefst op een voetbalveld zou staan om over een sport te kunnen praten waarvan hij denkt dat hij er verstand van heeft. God wat kan die man achterlijk lullen zeg. Heel de NOS is volgens mij helemaal geil van voetbal. Heb je de Olympische spelen gaan ze ineens over op voetbal van de eredivisie.

Ik kijk niet meer naar de NOS, ik houd het bij eurosport en de BBC. Mart Smeets lult ook al zoveel bij het basketbal en gebruikt het ene cliché na het andere en blijft in herhaling vallen. "die mannetjes van Angola, groter dan 2 meter zijn ze geen van allen" en dan later weer "wat een kleine mannetjes toch, ze kunnen niet eens blokken", waarna een uitspraak volgt van "zie die kleine mannen eens blokken! fantastisch".

Bovendien heeft Smeets het over Boozer van de Cavaliers (die hij phonetisch gezien "ka -val jees" noemt) en dus niet weet dat boozer allang bij Utah Jazz heeft getekend. En dan z'n anti amerikaanse gelul over het basketbal team. "Deze mannen moeten alles kunnen winnen wat ze maar kunnen, kijk dan naar het talent". Nee, Mart ze kunnen niet alles winnen. Jij als ex basketballer moet toch weten dat je een uitgebalanceerd team moet hebben dat ook nog een ervaring nodig heeft. En bovendien kunnen de VS beter het And1 team sturen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:44:26 #23
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21507262
Hoor ik daar de lach van Joop Alberda.....????
Accept you're dead and start living
pi_21507513
Het Dream-Team 4.

Hou toch op over het dreamteam!
...drop it like it's hot...
pi_21507784
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:53 schreef Nyluzzz het volgende:
Het Dream-Team 4.

Hou toch op over het dreamteam!
Dat zeggen ze idd ook in de amerikaanse media. Maar ja, de verkoop van jerseys is belangrijker he? In 1992 hebben we het enige echte dream team gezien. Dat waren de allerbeste spelers in een team (op christian laettner na dan). Maar dit zooitje??? HAHAHAHA.

Richard Jefferson wordt niet eens meer verdedigd als hij bij de 3puntslijn staat, Shawn "the Matrix" Marion leeft idd in een compleet andere wereld en Carmelo Anthony gooit samen met Richard Jefferson zoveel bricks dat ze het complete oude Athene kunnen nabouwen. Allen Iverson is zo'n beetje de enige die 3 punters heeft gescoord, TD en Lamar Odom zijn de enige consitente spelers die ook op de defense kant nog wat doen en lebron james... tsja, meer spelminuten mag hij van mij wel hebben, maar dan meer om zn spelverdelerskwaliteiten dan zn shooting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')