abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:07:19 #26
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21272502
Owen en de portemonnee van Perez en Real... (en Liverpool)
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_21272534
Owen? tuurlijk...die mag alleen meedoen in de Copa del Rey schat ik. wat dat betreft denk ik toch dat Liverpool het meeste voordeel haalt, al hadden ze beter die Nunez niet kunnen betrekken in de deal.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:15:12 #28
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21272692
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 23:08 schreef Smeich het volgende:
Owen? tuurlijk...die mag alleen meedoen in de Copa del Rey schat ik. wat dat betreft denk ik toch dat Liverpool het meeste voordeel haalt, al hadden ze beter die Nunez niet kunnen betrekken in de deal.
Benito is een groot fan van hem
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 00:15:44 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21274439
Ano wist je nog dat we het een tijdje geleden hadden over goede verdedigers voor weinig geld Coloccini moet maar 5 mil gaan kosten.

Verder willen ze Maniche misschien nog halen. Zal wel lastig zijn maar proberen kan altijd. Als ze Coloccini halen ben ik al tevreden. Kan Helguera terug het middenveld op.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21274584
Ben benieuwt hoe ze dat gaan doen
Raul Owen Ronaldo en Morientes toch 4 spitsen die niet op de bank willlen zitten lijkt mij.
pi_21275102
Gaat Figo het zinkende schip nog verlaten binnenkort?

Figo heeft altijd aangegeven dat hij nog eens in het Premiership wil gaan voetballen,
en hij is geloof ik toch al 32.

En de Spurs zijn geinteresseerd.
pi_21277552
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 00:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Ben benieuwt hoe ze dat gaan doen
Raul Owen Ronaldo en Morientes toch 4 spitsen die niet op de bank willlen zitten lijkt mij.
dat wordt ruzie en rivaliteit
pi_21281888
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Alleen jammer dat Portillo niet meer in Madrid is...
Of Eto'o. Om maar eens een paar betere spitsen te noemen dan Michael Owen.

Wat ze daarmee moeten. Die jongen was op z'n 22e al over z'n top heen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 13:54:31 #34
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21282117
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 00:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ano wist je nog dat we het een tijdje geleden hadden over goede verdedigers voor weinig geld Coloccini moet maar 5 mil gaan kosten.

Verder willen ze Maniche misschien nog halen. Zal wel lastig zijn maar proberen kan altijd. Als ze Coloccini halen ben ik al tevreden. Kan Helguera terug het middenveld op.
Mag komen wat mij betreft. Maniche ook wel op zich. Ik zie eigenlijk liever loopwonder en ijzeren long Javier Zanetti komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:04:04 #35
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21282265
Maar Zanetti is meer een vleugelverdediger en op die plek hebben we niet echt iemand nodig... Ik stem trouwens ook voor Coloccini... Maniche lijkt mij iets te aanvallend. Ze hadden Makelele nooit weg moeten doen...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:13:37 #36
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21282453
Mooi stukje in As. Vertaling is niet 100%

Let us leave from a preliminary base. Only a cretino can doubt the soccer quality of Owen. Express, skillful and with goal. In addition, Gold Ball and has cost only half that Samuel. Galactic of balance. Good, pretty and cheap. But now I keep the carrots and coat the woods, that are not few. Camacho prioritized in its two suppers with Florentino the draftee of Vieira and, in its defect, of a player of defensive cut (Carvalho or Emerson). Water. But like a nobody bitter him a candy, to the technician to have to its disposition a qualified player as Owen never will clear the appetite to him, but was the plate that it wanted. This is like the one of Rafa Benítez with Cannobio. Camacho asked the president a sofa to him and a lamp has brought him.... although she is wonderful. That yes, the Golden English Boy will complete an attacking quartet of luxury.

For that reason Florentino must understand that the failure of the draftee of Vieira (although it would be good for knowing how why the African giant put reluctance to pass the medical examinations, perhaps to have a battered knee) only can replace giving it to the madridismo another great power station type Samuel or another Vieira. If there were it or there was it. It has not been one week happy. Without Vieira, with Etoo dressed azulgrana (by the way Samuel, if you wanted to live like a target nothing better than Madrid boy) and with Coloccini showing by the front door it is difficult that the liking is excited. Florentino, you do not fail your town to him. They trust your magical varita and has arrived the moment for cheering the summer to them. Surely that with a power station with tables and Camacho hunger and the armor-piercing core of the Bernabéu will breathe much more calm. President, is called on to you to move card.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:15:03 #37
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21282484
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:04 schreef WasQ het volgende:
Maar Zanetti is meer een vleugelverdediger en op die plek hebben we niet echt iemand nodig... Ik stem trouwens ook voor Coloccini... Maniche lijkt mij iets te aanvallend. Ze hadden Makelele nooit weg moeten doen...
Zanetti is van oorsprong een rechtermiddenvelder. Hij is inmiddels rechtsback geworden maar hij is een fantastische vuilnisman op het middenveld.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21282514
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Zanetti is van oorsprong een rechtermiddenvelder. Hij is inmiddels rechtsback geworden maar hij is een fantastische vuilnisman op het middenveld.
Was inderdaad een geweldige stofzuiger maar dat is passé.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:17:31 #39
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21282540
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Was inderdaad een geweldige stofzuiger maar dat is passé.
Hoezo? Hij speelt nu meer rechtsback maar volgens mij is hij nog steeds wel eens rechtshalf hoor.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21282568
Hij is veel trager geworden en z'n niveau is gedaald. Althans zo zie ik het.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:21:23 #41
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21282602
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is veel trager geworden en z'n niveau is gedaald. Althans zo zie ik het.
Hij is misschien minder snel maar zijn loopvermogen is nog altijd fantastisch. Op de positie rechtshalf hoeft hij minder te rennen en meer te corrigeren dus komt hij dan weer beter tot zijn recht.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21284194
Zanetti speelt al jaren pakweg elke wedstrijd, dus zo veel is ie niet achteruit gegaan. En laat Maniche lekker in Oporto.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:49:33 #43
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21318561
Cannavaro wordt genoemd 31 jaar zou rond de 4 mil moeten kosten. Lijkt me niet verkeerd, ik weet niet hoe scherp die nog is op die leeftijd maar moet geen probleem zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:14:13 #44
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21318737
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 08:49 schreef jojomen4 het volgende:
Cannavaro wordt genoemd 31 jaar zou rond de 4 mil moeten kosten. Lijkt me niet verkeerd, ik weet niet hoe scherp die nog is op die leeftijd maar moet geen probleem zijn.
Cannavaro 4 miljoen? Lijkt me dus niet Fabio maar Paolo.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:18:45 #45
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21318776
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:14 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Cannavaro 4 miljoen? Lijkt me dus niet Fabio maar Paolo.
Van Inter. Maakt mij niet uit hoe die heet, als ie maar kan verdedigen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:21:51 #46
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21318795
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Van Inter. Maakt mij niet uit hoe die heet, als ie maar kan verdedigen
Fabio Cannavaro is een van de beste uit de Serie A. En die mag weg voor 4 miljoen? Inter is de weg kwijt. Mandy mag blijven en Fabio mag voor 4 miljoen verkassen? Hoeveel willen ze voor die 'oude' Zanetti hebben?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:00:50 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21322287
Van Bommel wordt genoemd op marca.com alleen die zou niet meer in de CL uit mogen komen omdat ie met PSV al heeft gespeeld. Die vind ik wel supeeeeeeergoed. Zou niet verkeerd zijn in het witte shirt!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:07:09 #48
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21322391
Bommel? Hmmm.... weet het niet zo net...... denkt nog eens diep na........Nee Zanetti blijft mijn voorkeur houden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21323528
Van Bommel? Dat moet een grap zijn.
pi_21344810
Nog wat nieuws:
quote:
'Cannavaro moet het elftal van Real Madrid compleet maken'

Real Madrid lijkt nog niet uigewinkeld te zijn. Nadat eerder Michael Owen en Walter Samuel werden gecontracteerd, wil trainer José Camacho nog een extra centrale verdediger die samen met Samuel de hart van de verdediging gaat vormen. Bovenaan de lijst staat de naam van Inter's Fabio Cannavaro, zo meldt Marca.

De trainer van de Merengues heeft afgelopen weekend gesproken met voorzitter Perez en een plan gemaakt hoe de 31-jarige aanvoerder van het Italiaans nationale team binnengehaald kan worden. Mede door zijn schat aan ervaring en een prijskaartje van zes miljoen euro lijkt niets een vertrek naar Madrid in de weg te staan.

Mocht Cannavaro niet naar Madrid komen, dan klopt Real aan bij AC Milan voor Fabricio Coloccini. De 22-jarige Argentijn speelt dan al wel drie seizoenen bij Atlético Madrid, maar staat altijd nog onder contract bij de club uit San Siro. Echter hangt er aan Coloccini ook een prijs van rond de zes miljoen euro, terwijl het bestuur van Real nog niet geheel overtuigd is van zijn kwaliteiten op het hoogste niveau.

bron:Voetbalzone
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')