abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_21257463


Vervolg van [centraal] Liverpool FC

Nu dus definitief zonder Owen.

Game on, YNWA

[ Bericht 25% gewijzigd door just me op 20-10-2004 11:51:28 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21257872
Liverpool gaat Owen gigantisch missen volgens mij.
pi_21257916
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef jpzegthallo het volgende:
Liverpool gaat Owen gigantisch missen volgens mij.
met Baros en Cisse moet dat te overkomen zijn, Owen is ook niet zo'n superspits dat ie onmisbaar is. Weet iemand ook maar iets over die Nunez die ze erbij krijgen? Bij Madrid heeft ie niet zo bijster vaak gespeeld en ik zou geen andere clubs van hem weten. Ik had persoonlijk Morientes graag zien komen.
pi_21257999
Liverpool heeft er zeer verstandig aan gedaan om Owen te laten gaan juist.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21258051
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21260057
merci, nog niet echt veel gedaan dus deze jongen, ik hoop dat Rafa zn inzicht goed is, want ik kan hem wel schieten dat ie Morientes niet in de deal heeft genomen. Owen moesten we idd kwijt, anders was het weer een tweede Macca geworden
pi_21260881
Slimme zet. Die Owen is steeds minder geworden juist en Baros en Cissé zijn prima vervangers!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:32:18 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_21265502
Al twee jaar geen pepernoot geraakt. En toch voor 20 miljoen verkocht. Goede deal om een al jong uitgedoofde speler voor zo veel geld te verkopen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21265924
en daarnaast hebben we met Le tallec en pongolle 2 super spitsen in wording die nu meer speeltijd kunnen krijgen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21283949
Le Tallec is middenvelder en verhuurd volgens mij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:35:08 #11
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21284069
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Le Tallec is middenvelder en verhuurd volgens mij.
Klopt, tot mijn spijt. Doc is ook al fan van deze held.
The Most Incredible, Baby
pi_21284367
Ik ook. Al sinds ie bij Le Havre speelde. Zie topics van vorig seizoen rond deze tijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:52:14 #13
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21284389
Zullen we een clubje oprichten?
The Most Incredible, Baby
pi_21284418
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:01 schreef methodmich het volgende:
Slimme zet. Die Owen is steeds minder geworden juist en Baros en Cissé zijn prima vervangers!
Mee eens. Owen is een handige prutser.

Een spitsenduo met Harry Kewell zie ik wel zitten.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21284428
Puik begin jongens.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21284835
jammer dat die Defoe tussen hyppia en josemi doorslipte.. Maar dit bied toekomstperspectief!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 09:39:02 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21318971
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:54 schreef zjroentje het volgende:
Puik begin jongens.
Ach, we staan boven SCUM. Als dat dit seizoen zo blijft hoor je me niet klagen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21320337
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:54 schreef zjroentje het volgende:
Puik begin jongens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21323265
Ja, kom nou jongens.

Dat was zo ongeveer de enige dag van het komende seizoen dat er voor mij wat te genieten valt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21325474
Xavi Alonso is voor 85% rond met Liverpool. De kans is dus zeer groot dat hij de 2e nieuwe speler wordt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21328654
Diouf bijna gesleten aan Bolton. Ook geen gekke zaak, lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21332135
voor bolton lijkt het me een goede keus....Met alonso hebben we wel een droomduo op het middenveld
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 21:26:43 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21332228
Lijkt me wel OK als Alonso en Diouf doorgaan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21348850
Nu met de komst van Alonso en waarschijnlijk de komst van Garcia begint het wel een spaan onderonsje te worden niet waar??

En vooral als Finnan en Hamann verkocht worden. Finnan aan blackburn of Tottenham en Hamann richting Duitsland
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 augustus 2004 @ 15:48:09 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21349047
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:40 schreef stevengerrard het volgende:
Nu met de komst van Alonso en waarschijnlijk de komst van Garcia begint het wel een spaan onderonsje te worden niet waar??

En vooral als Finnan en Hamann verkocht worden. Finnan aan blackburn of Tottenham en Hamann richting Duitsland
Denk je dat Garcia komt? Ik denk dat ze nog een spits moeten halen nu Owen weg is. Twee goede spitsen (en een back-up die zich nog moet bewijzen) is voor een heel seizoen te weinig.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21349453
Als je de engelse kranten en het circuit rondom LFC moet geloven wordt donderdag Alonso gepresenteerd (zodat hij tegen man city mee kan doen) en wordt Garcia volgende week rond gemaakt. Dit zou de 2 aankopen zijn die Benitez nog wil hebben.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:08:53 #27
71593 Laidbackdude
Tot de schijt ons dood
pi_21349528
The'res only ONE UNITED
Controleer zijn windmolen vaardigheid
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:21:57 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21349876
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:08 schreef Laidbackdude het volgende:
The'res only ONE UNITED
Yeah and that's Leeds.

And now, fuck off!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:32:19 #29
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21350159
Wow, straks als alles doorgaat 4 Spanjaarden in de selectie + een Spaanse trainer.

Hoeveel Spaanse spelers spelen er momenteel in de PL?
The Most Incredible, Baby
pi_21350314
Weinig, dit zal een verdubbeling zijn.

Toch heb ik het gevoel dat het nog aan een goeie back-up spits ontbreekt bij Liverpool, maar op zich heb je met Kewell, Baros, Cisse, Alonso een nette aanval.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21350433
Uit mijn hoofd kom ik alleen op Mendieta en Cesc Fabregas.
pi_21350680
Ivan Campo (Bolton)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:11:59 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21351168
Ik dacht dat CFC ook Spanjaarden heeft gehad,maar ik betwijfelof die er nog zitten ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:12:05 #34
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21351171
Ohja, Francisco De Pedro is naar Blackburn gegaan.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:13:01 #35
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21351193
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:11 schreef Doc het volgende:
Ik dacht dat CFC ook Spanjaarden heeft gehad,maar ik betwijfelof die er nog zitten ...
Ik ken alleen nog De Lucas, waar speelt hij momenteel?
The Most Incredible, Baby
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:14:57 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21351244
O ja,die Reyes van dat kutclubje uit Londen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21351741
en Hierro bij Bolton
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21351743
Haha ik noem wel Fabregas maar geen Reyes...
pi_21351761
en Xavi alonso is geen aanvaller maar een middenvelder
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21352066
Het is Xabi Alonso, trouwens. Die v maakt hem als Bask woest.

Spanjaarden in de PL, vorig seizoen speelde Javi Moreno kort op huurbasis voor Bolton. Voor de rest zijn ze hier allemaal genoemd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21352139
inderdaad Method mich...een toets op de verkeerde letter van mijn kant......Gelukkig zijn er nog oplettende fokkers!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21352183
Was al de tweede of derde keer dat je het deed hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21352601
Oh jee ik moet nu echt de spelling controle gaan gebruiken want dit mag uiteraard niet nogmaals gebeuren!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21353522
Normaal is het niet erg. Xavi zou Spaanse spelling zijn, ware het niet dat het hier zo'n fanatieke Bask betreft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:08:16 #45
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21371613
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14327

Liverpool FC

Als voetbalclub Everton op 12 maart 1892 besluit om niet langer Anfield Road te huren en daarop verhuist naar Goodison Park, besluit John Houlding op 15 maart 1892 om Liverpool FC op te richten, er zijn dan nog slechts drie eerste elftalspelers over, waardoor hij bijna praktisch opnieuw moet beginnen. John Houlding was de voorzitter van Everton, maar na een bestuurlijke crisis over de huurprijs van Anfield Road besluit hij te scheiden met de “Blues” waar hij erg succesvol was, getuige het landskampioenschap van 1891. Zijn vriend William Barclay, tot voor kort secretaris bij Everton, stelt hij aan als eerste secretaris bij de nieuwbakken club en de Ier John McKenna krijgt als directeur de taak om de club Liverpool groter te maken dan rivaal Everton, tot zijn dood in 1936 zal hij één van de belangrijkste mensen zijn in de geschiedenis van de club én de Engelse competities.

De club haalt in haar beginjaren enkele Schotse spelers, wat dan ook de bijnaam “Team of all the Macs” oplevert. Op 1 september 1892 speelt Liverpool haar eerste wedstrijd in de historie van de club, Rotherham is de tegenstander in deze vriendschappelijke wedstrijd en wordt overtuigend met 7 – 1 verslagen. Everton speelt diezelfde dag ook een oefenwedstrijd en het verschil in toeschouwers is enorm, waar Anfield Road slechts een handvol toeschouwers mag verwelkomen, komen er zo’n 10.000 op de wedstrijd op Goodison Park af. Enkele dagen later, op 3 september, speelt Liverpool haar eerste competitiewedstrijd in de Lancashire League, Higher Walton is hierin de tegenstander en wordt met 8 – 0 verslagen. De competitie wordt dat jaar gewonnen, verder wordt de Liverpool District Cup veroverd, waardoor de club een uitstekend debuut kent. In 1894 wordt besloten te gaan spelen in de kleur rood, de kleur van de stad en vanaf 1901 komt het logo met de “Liverbird” op de borst.

Het eerste landelijke succes volgt al snel, in seizoen 1900 – 1901 wordt in de laatste drie wedstrijden en op het oog onoverbrugbare achterstand van vijf punten op favoriet Sunderland goedgemaakt, waardoor de “Reds” zich voor de eerste maal landskampioen mogen noemen. Liverpool blijft de decennia die hierop volgen een subtopper, die zo af en toe haar titel meepikt, ook in 1906, 1922, 1923 en 1947 is de club de beste van het land. In seizoen 1949 – 1950 kan Liverpool zich bij een illuster rijtje clubs voegen, dat zowel de landstitel als de FA Cup in haar prijzenkast heeft staan, in de finale voor ruim 100.000 toeschouwers op Wembley is Arsenal uit London de tegenstander, maar helaas gaat deze wedstrijd met 2 – 0 verloren. Kort daarop treedt het sportieve verval in, Liverpool degradeert in 1954 en de supporters zien de toekomst met weinig vertrouwen tegemoet.

1 december 1959 is een datum die menig Liverpudlian in het geheugen gegrift staat, Bill Shankly wordt aangesteld als nieuwe manager, de man die daarvoor werkzaam was voor het grote Huddersfield Town was ook in 1951 al eens benaderd, maar vond toen de aanbieding niet goed genoeg. Bill Shankly is een echte manager, hij is niet enkel verantwoordelijk voor de resultaten van het eerste team, maar professionaliseert ook de jeugdopleiding en het trainingscomplex. Al snel is hij succesvol, want in 1962 weet Liverpool weer te promoveren naar het hoogste niveau en slechts twee seizoenen later, zet hij de kroon op zijn werk door de zesde landstitel in historie van de “Reds” veilig te stellen. Het seizoen daarop wordt voor de tweede maal de finale van de FA Cup bereikt, op 1 mei 1965 is Leeds op Wembley de tegenstander en ditmaal wordt er wél gewonnen, waardoor Liverpool weer helemaal terug is aan de top.

Datzelfde seizoen wordt ook Europa aangedaan, in het Europa Cup I-toernooi is Liverpool erg succesvol en wordt pas in de halve finale door het Italiaanse Internazionale, regerend kampioen én later opnieuw winnaar, uitgeschakeld. Ook het jaar daarop in de Europa Cup II doen de “Reds” van zich spreken door ditmaal de finale te halen, Borussia Dortmund uit Duitsland is hierin de tegenstander en helaas gaat deze finale verloren, maar Europa heeft kennis kunnen maken met Liverpool. Seizoen 1965 – 1966 wordt opnieuw winnend afgesloten, maar de echte “gouden” periode volgt in de jaren ’70 waarin Bill Shankly met legendarische namen als Kevin Keegan, John Toshack, Graeme Souness en Kenny Dalglish in Engeland én Europa uitgroeit tot een ware grootmacht.

Deze succesperiode wordt aangevangen met de landstitel in seizoen 1972 – 1973 en Liverpool weet dat jaar ook haar eerste prijs van buiten de landsgrenzen te veroveren, het Duitse Borussia Mönchengladbach wordt over twee wedstrijden met 3 – 2 verslagen, waardoor de winst van de UEFA Cup een feit is. In 1974 wordt de FA Cup opnieuw gewonnen, Bill Shankly stapt echter plotseling op, waarop Bob Paisley wordt aangesteld als zijn opvolger en ook hij is érg succesvol, succesvoller eigenlijk. In 1976 wordt Liverpool kampioen van Engeland en wordt opnieuw de UEFA Cupfinale gespeeld, Club Brugge uit België is hierin de tegenstander en wordt over twee wedstrijden met 4 – 3 verslagen, het seizoen daarop gaat echter in de boeken als één van de meest succesvolle seizoenen in de roemruchte historie van de club. Liverpool weet dat jaar haar landstitel te prolongeren en weet zich tevens te plaatsen voor de finale van het Europa Cup 1-toernooi, opnieuw Borussia Mönchengladbach is hierin de tegenstander.

Net als 1 december 1959 en 1 mei 1965, is ook 25 mei 1977 een belangrijke datum in de historie van Liverpool, die dag wordt in Rome de finale van de Europa Cup I gespeeld én met 3 – 1 gewonnen, waardoor zichzelf definitief op de kaart zet. Het seizoen daarop wordt begonnen met de winst van de Europese Super Cup, door het Duitse HSV over twee wedstrijden met maar liefst 7 – 1 te verslaan en aan het eind van seizoen 1977 – 1978 staan de “Reds” opnieuw in de finale van de Europa Cup I. Ditmaal is het Belgische Club Brugge verrassend de tegenstander en opnieuw wordt deze hoofdprijs aan de erelijst toegevoegd, een moeizame 1 – 0 overwinning is voldoende. In 1979 en 1980 wordt Liverpool opnieuw kampioen en in 1981 plaatst het zich opnieuw voor de finale van de Europa Cup I, Real Madrid uit Spanje is de opponent in deze droomfinale en wordt met 1 – 0 verslagen, waardoor Liverpool voor de derde maal deze belangrijkste Europese prijs gewonnen. Ook wordt dat seizoen de League Cup gewonnen, net als de drie seizoenen daarop. In 1982 en 1983 volgen wéér twee landstitels, waardoor de club met 14 titels is uitgegroeid tot de meest succesvolle club ooit in Engeland, in 1983 neemt Bob Paisley afscheid en wordt opgevolgd door Joe Fagan.

Meteen in zijn eerste seizoen als manager, gaat Joe Fagan door met het domineren van Engeland én Europa, Liverpool wordt opnieuw kampioen en in de Europa Cup I-finale wordt het Italiaanse AS Roma in eigen stadion na een strafschoppenserie verslagen. Deze geweldige periode wordt op 29 mei 1985 echter wreed verstoord: Liverpool heeft dat jaar opnieuw de finale van de Europa Cup I bereikt, maar voorafgaand aan deze wedstrijd in het Heijzelstadion in Brussel, bestormen “supporters” van Liverpool een vak met supporters van de Italiaanse tegenstander Juventus, 38 Italianen en één Belg komen hierbij om en de UEFA komt op het krankzinnige besluit de wedstrijd tóch te laten spelen, deze gaat met 1 – 0 verloren, maar niemand die daarmee zit. Bij terugkomst besluit manager Joe Fagan zijn functie neer te leggen en sluit de UEFA alle Engelse clubs voor enkele jaren uit van Europees voetbal. Na deze zwarte dag volgen er in 1986 en 1988 nog twee landstitels en een FA Cup in 1986, voor de club opnieuw te maken krijgt met een ware ramp.

15 april 1989 staat op Hillsborough in Sheffield United de halve finale van de FA Cup tegen Nottingham Forest op het programma, al na zes minuten komen supporters van Liverpool vanaf “Leppings Lane” het speelveld opgerend. Het blijkt een vlucht, in het overvolle vak komen 96 Liverpudlians om het leven, door in het enorme gedrang doodgedrukt te worden. De dagen die hierop volgen zijn indrukwekkend, duizenden supporters van Liverpool leggen bloemen en kransen op Anfield Road, dat wordt opengesteld de latere winst van de FA Cup doet er totaal niet meer toe, de legendarische woorden van legende Bill Shankly “Football is not a matter of life and death, it is far more important than that” klinken na deze twee rampzalige gebeurtenissen wel erg wrang. Het lijkt erop dat de club deze klap nooit meer helemaal te boven is gekomen: in 1990 volgt er nog een landstitel, in 1992 nog een FA Cup en in 1995 de League Cup, maar de club valt ver terug en strijdt jarenlang niet meer mee om de landstitel.

Begin van deze eeuw lijken de successen weer terug te komen in Liverpool, dat wordt uitgeroepen tot beste Engelse club van de vorige eeuw, als de eerste buitenlandse manager in historie, de Fransman Gérard Houllier, in seizoen 2000 – 2001 drie bekers weet te winnen. De Fa Cup, League Cup en UEFA Cup, door het Spaanse Deportivo Alavés in een sensationele wedstrijd met 5 – 4 te verslaan, ook wordt het seizoen daarop de Europese Super Cup gewonnen, door de winnaar van de Champions League, Bayern München, te verslaan. Met “wonderkid” Michael Owen in de gelederen lijkt Liverpool dan eindelijk weer te gaan meestrijden om de landstitel, maar niets is minder waar, de “Reds” komen elk seizoen (veel) tekort en het zijn Arsenal, Manchester United en in mindere mate Chelsea, Newcastle United en Leeds United die het Engelse voetbal domineren. Het bestuur geeft Houllier veel krediet, maar in 2004 is het geduld op en mag hij het veld ruimen voor Rafael Benitez die in seizoen 2003 – 2004 met zijn club Valencia nog de landstitel én UEFA Cup wist te winnen. Verder wordt Michael Owen, hét boegbeeld van de club, verkocht aan Real Madrid en mag record-aankoop Djibril Cissé er met zijn doelpunten voor gaan zorgen dat Liverpool eindelijk weer terugkeer op de plaats waar ze horen...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:10:33 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21371661
Zonder Everton had Liverpool niet een bestaan trouwens.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21378137
Hoeveel pech kan je hebben. Op je 1e werkdag voor je nieuwe club gelijk je knie verdraaien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 09:54:05 #48
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_21392206
Good old Liverpool, tis altijd mijn 2de engelse club.. na Blackburn Rovers
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:53:35 #49
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21420314
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:05 schreef stevengerrard het volgende:
Als je de engelse kranten en het circuit rondom LFC moet geloven wordt donderdag Alonso gepresenteerd (zodat hij tegen man city mee kan doen) en wordt Garcia volgende week rond gemaakt. Dit zou de 2 aankopen zijn die Benitez nog wil hebben.
Luis Garcia komt dus inderdaad als-ie de medische keuring doorkomt.

Nu Alonso nog.

En nog steeds vind ik dat er een extra spits moet komen. In Januari Mista dan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21422086
Ik denk dat Mista te duur is. Garcia is ook een spits dus ik denk zelf dat er geen spits bijkomt. Zelf gok ik dat er geen spelers meer bijkomen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:52:43 #51
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21422653
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:27 schreef stevengerrard het volgende:
Ik denk dat Mista te duur is. Garcia is ook een spits dus ik denk zelf dat er geen spits bijkomt. Zelf gok ik dat er geen spelers meer bijkomen.
Luis Garcia is een linksbuiten. Of een rechtsbuiten, een van die twee.
The Most Incredible, Baby
pi_21423215
Links. Hield Overmars op de bank.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:57:46 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21424147
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:27 schreef stevengerrard het volgende:
Ik denk dat Mista te duur is. Garcia is ook een spits dus ik denk zelf dat er geen spits bijkomt. Zelf gok ik dat er geen spelers meer bijkomen.
Daarom zei ik ook'in Januari. Als ik het goed heb heeft Mista alleen voor dit seizoen nog een contract en wil-ie niet bijtekenen voor volgend jaar ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21427294
Maar Luis García kan ook prima als spits spelen, wat hij eerder ook al heeft gedaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21427930
Wat zou je (DOC) er dan nog graag bij willen hebben? Bij Bayern gaat het gerucht dat Liverpool Kuffour zou overnemen voor 6 miljoen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21428085
Kuffour

Wat heeft die een blunders gemaakt bij Bayern afgelopen seizoen zeg! Dramatische verdediger.
pi_21428236
Ja idd daarom leek het me al sterk. En daarnaast heeft LFC in mijn ogen genoeg centrale verdedigers
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:55:31 #58
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21428302
Alonso erbij daarna niets (tenminste als dieGarcia ook in de spits kan) en dan eventueel in Januari zien waar wat nodig is. Misschien een extra verdediger?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21428332
García speelde zijn beste seizoen als diepe spits, Doc.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21428484
Wel een clubhoer zeg, z'n zevende club in 6 seizoenen.
pi_21429198
Tja, als je veel wordt verhuurd...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21461101
Dudek al op de transferlijst?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21461497
Ik denk dat Kirkland woensdag weer basiskeeper is
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2004 @ 22:09:25 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21474224
Doc is een trots zaak waarnemer
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21474753
Daar heb je ook al het recht toe!!

b.t.w. het laatste gerucht gaat dat deze week Joey Barton gecontracteerd wordt. Een van de beste vriendjes van iemand uit je stal
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2004 @ 09:49:19 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21480020
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:29 schreef stevengerrard het volgende:
Daar heb je ook al het recht toe!!

b.t.w. het laatste gerucht gaat dat deze week Joey Barton gecontracteerd wordt. Een van de beste vriendjes van iemand uit je stal
Da's een gerucht dat nu al zo ongeveer een jaar gaat geloof ik. Het enige echte pluspunt is dat-ie ook een scouser is en eeen goede vriend van SG, want zover ik begrepen heb zijn zijn voetbal kwaliteiten matig ... Het is volgens mij niet het type speler dat Benni zoekt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21480272
Klopt Houllier wou hem altijd al hebben. Maar omdat Barton nog maar half jarig contract heeft wil Man city hem nu nog verkopen. Anders is hij transfervrij in januari. benitez wil niet zolang wachten en wil hem nu al kopen.

Ik zelf zou w8en tot januari en hem dan gratis overnemen

Wat denk je van Duff dan? Zou LFC een bod uitbrengen op hem nu hij bij chelsea weg mag?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 23 augustus 2004 @ 10:22:03 #68
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21480421
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 10:11 schreef stevengerrard het volgende:
Klopt Houllier wou hem altijd al hebben. Maar omdat Barton nog maar half jarig contract heeft wil Man city hem nu nog verkopen. Anders is hij transfervrij in januari. benitez wil niet zolang wachten en wil hem nu al kopen.

Ik zelf zou w8en tot januari en hem dan gratis overnemen

Wat denk je van Duff dan? Zou LFC een bod uitbrengen op hem nu hij bij chelsea weg mag?
Niet nodig, Kewell is tien klassen beter.
The Most Incredible, Baby
pi_21482422
dat is waar...maar als hij geblesseerd raakt is er geen vervanger. Smicer ligt in de kreukels
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21482499
tijdje terug waren er geruchten dat Kewell wel eens kon moeten stoppen vanwege een slepende blessure. Wat is daar inmiddels de status van?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2004 @ 12:31:07 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21482687
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 10:11 schreef stevengerrard het volgende:
Klopt Houllier wou hem altijd al hebben. Maar omdat Barton nog maar half jarig contract heeft wil Man city hem nu nog verkopen. Anders is hij transfervrij in januari. benitez wil niet zolang wachten en wil hem nu al kopen.

Ik zelf zou w8en tot januari en hem dan gratis overnemen

Wat denk je van Duff dan? Zou LFC een bod uitbrengen op hem nu hij bij chelsea weg mag?
Denk dat Duff alsnog gewoon te duur is gezien de laatste aankopen.

En die Barton: met Alonso heb je so wie so al een betere centrale middenvelder. Beetje afhankelijk of Hamann nog weggaat, maar ik denk ook dat Hamann simpelweg beter is dan Barton. Die zou alleen als back-up meedoen en duidelijk een minder zijn dan de basis spelers. Als-ie in januari transfer vrij is, en SG wil dat-ie komt zie ik 'm in januari overigens wel bij LFC spelen.

Ik zou zeggen: voorlopig zo laten en eventueel in januari nieuwe mensen. Eerst ook nog af zien te raken van toure en diao (hoewel die laatste wel speelminuten krijgt van Rafa)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2004 @ 12:31:40 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21482692
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:22 schreef ChAoZ het volgende:
tijdje terug waren er geruchten dat Kewell wel eens kon moeten stoppen vanwege een slepende blessure. Wat is daar inmiddels de status van?
Hij speelt gewoon en de wedstrijd van eersgister ook redelijk goed.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:33:56 #73
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21482742
Wat heeft Liverpool FC een sterk middenveld + aanval straks met Alonso en Garcia.

Cisse - Baros
Kewell - Alonso (Hamann) - Gerrard - Luis Garcia
Riise - Hyppia - Carragher - Josemi
Dudek

Kampioen, lijkt me. !
The Most Incredible, Baby
pi_21482779
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij speelt gewoon en de wedstrijd van eersgister ook redelijk goed.
da's mooi. ik moet toch echt eens denken aan MotD
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_21482780
Glenn heeft zaterdag met plezier Liverpool gevolgd.

Zodra mams hem met z'n hoofd van de TV wegdraaide begon ie te janken, zodra ie he tmooie rood weer zag, was ie weer helemaal blij.

(was zondag bij Feyenoord net zo en zodra die neuzen begonnen, startte hij met non stop janken).

Boy, does my son know much about football
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21482800
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
(was zondag bij Feyenoord net zo en zodra die neuzen begonnen, startte hij met non stop janken).

Boy, does my son know much about football
hij was aan het denken: Waarom wij niet
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2004 @ 12:37:55 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21482823
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft zaterdag met plezier Liverpool gevolgd.

Zodra mams hem met z'n hoofd van de TV wegdraaide begon ie te janken, zodra ie he tmooie rood weer zag, was ie weer helemaal blij.

(was zondag bij Feyenoord net zo en zodra die neuzen begonnen, startte hij met non stop janken).

Boy, does my son know much about football

Volgen mij wordt gewoon geknepen als Ajax in beeld komt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:51:07 #78
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21483130
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft zaterdag met plezier Liverpool gevolgd.

Zodra mams hem met z'n hoofd van de TV wegdraaide begon ie te janken, zodra ie he tmooie rood weer zag, was ie weer helemaal blij.

(was zondag bij Feyenoord net zo en zodra die neuzen begonnen, startte hij met non stop janken).

Boy, does my son know much about football
Wat een leuk kind! .
The Most Incredible, Baby
pi_21492081
Luis García zal wel op links komen en Kewell op rechts, lijkt mij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:23:40 #80
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21492246
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Luis García zal wel op links komen en Kewell op rechts, lijkt mij?
Ik hoop het niet, Kewell is op links beter dan Luis García.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 01:34:05 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21500973
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft zaterdag met plezier Liverpool gevolgd.

Zodra mams hem met z'n hoofd van de TV wegdraaide begon ie te janken, zodra ie he tmooie rood weer zag, was ie weer helemaal blij.

een kansloze toekomst dus voor Glen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21523818
Kennen jullie deze link trouwens:

http://www.frank2002.myby.co.uk/

Het schijnt trouwens, van wat ik via via hoor, dat Cisse en Baros echt niet samen kunnen spelen...
pi_21524007
Oeh die zit er lekker in van Tokic!
pi_21524144
en niet te vergeten hoe hij Kewell ontwijkt, mooi doelpunt hoor. Maar jullie zijn door, dus
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:16:15 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21524202
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:14 schreef Smeich het volgende:
en niet te vergeten hoe hij Kewell ontwijkt, mooi doelpunt hoor. Maar jullie zijn door, dus
Hakken over de sloot, weliswaar...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21527249
Thanx smeich. El Nino was ook scherp!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21528058
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:02 schreef Smeich het volgende:
Kennen jullie deze link trouwens:

http://www.frank2002.myby.co.uk/

Het schijnt trouwens, van wat ik via via hoor, dat Cisse en Baros echt niet samen kunnen spelen...
Smeich

Jij bent nogal goed in het speuren naar filmpjes van allerlei goals, kun je niet een zooi URL's aan de Mods doorgeven voor in het centrale links topic, dan zijn die URL's voor iedereen altijd makkelijk terug te zoeken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21528123
quote:
During the game referee Luis Medina Cantalejo booked Graz captain Rene Aufhauser twice, but the Spanish official failed to show a red card.
Is dit mode of zo, na Southampton - Blackburn afgelopen zaterdag?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21528402
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:56 schreef DIGGER het volgende:

Is dit mode of zo, na Southampton - Blackburn afgelopen zaterdag?
During the game Spanish referee Luis Medina Cantalejo looked to have booked Graz captain Reen Aufhauser twice, but just like Andy D'Urso at the weekend, the Spaniard failed to bring out his red card.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2004 @ 19:50:31 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21770896
Op Kreta de wedstrijd tegen Bolton gezien: resultaat was klote maar ik heb me verder prima vermaakt met een Scouser en een Ier.

" Do you hate ManU with a passion ?"
" Yes I most certainly do hate that SCUM"
" You're OK, mate! Wannanother beer?"
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21779794
Hehe LOL

Heb je Oostenrijk - Engeland er ook nog gezien?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 september 2004 @ 12:32:06 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21783036
quote:
Op maandag 6 september 2004 08:23 schreef DIGGER het volgende:
Heb je Oostenrijk - Engeland er ook nog gezien?
Nope. Gemist. Wel gister nog beelden gezien van die wedstrijd. Mooie goal vabn Stevie G en vette blunder van Calamity J.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21797216
Die blik van Gerrard na de goal tegen Oostenrijk.. Priceless!
pi_21810231
Nu dat viera niet na Real gaat willen ze Steven volgend jaar halen..Ik hoop dat het ze niet gaat lukken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21818939
Ik las geruchten dat Kewell Liverpool zou verlaten. Er stond geen club van bestemming bij
Iemand meer hierover bekend?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 8 september 2004 @ 09:40:30 #96
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21819503
quote:
Op woensdag 8 september 2004 08:25 schreef ChAoZ het volgende:
Ik las geruchten dat Kewell Liverpool zou verlaten. Er stond geen club van bestemming bij
Iemand meer hierover bekend?
Ik mag toch godverdomme hopen van niet, Harry Kewell is een enorm goede voetballer die niet weg mag.
The Most Incredible, Baby
pi_21823346
En wat te denken ove Steven Gerrard. Steven heeft meer invloed en overtuiging in het spel van Liverpool dan Kewell. Dus kortweg mogen ze beide niet weg
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 9 september 2004 @ 04:19:28 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21832235
Laat Gerrard maar gaan,valt heel Liverwho? in elkaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21841516
Real wil hem als "vierde Beatle" inderdaad, maar dat zal die jongen toch niet doen zeker? Die IS Liverpool momenteel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21842590
Juist en daarom zou het ontzettend jammer voor LFC zijn als hij volgend jaar weg gaat.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 september 2004 @ 12:35:45 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21920864
Komende wedstrijden: woensdag tegen Monaco en dan maandag de 20e tegen SCUM.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21920919
Mooi moment om SCUM naar een nog slechtere seizoensstart te schieten
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 september 2004 @ 12:59:27 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21921260
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Mooi moment om SCUM naar een nog slechtere seizoensstart te schieten
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2004 @ 09:43:22 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21987631
Voor het eerst sinds tijden weer een echt goede wedstrijd.

Wat een verademing tov het Houllier tijdperk. Alonso en Luis Garcia zijn goede aanvullingen!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21987885
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:51 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Smeich

Jij bent nogal goed in het speuren naar filmpjes van allerlei goals, kun je niet een zooi URL's aan de Mods doorgeven voor in het centrale links topic, dan zijn die URL's voor iedereen altijd makkelijk terug te zoeken.
Lees dit nu pas....
Ik zal eens kijken als ik wat meer tijd heb....wanneer dat is heb ik nog geen flauw benul van, maar meestal zijn die links niet vast, als je me begrijpt.
pi_21988140
Zeker een van de beste wedstrijden tot nu toe. Heeft iemand de goals ergens via een link?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21988482
Ik kan jou wel helpen:
http://www.frank2002.myby.co.uk/
Daar zullen ze vandaag denk ik wel op komen te staan.

En volgens mij staan ze hier ook ergens bij de actionlinks rechts
http://www.uefa.com/compe(...)h=1077145/index.html

pi_21990747
Thanx smeich, en zie je vanavond!

Nog ff potje fifaen?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2004 @ 13:14:18 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21991715
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:29 schreef stevengerrard het volgende:
Thanx smeich, en zie je vanavond!

Nog ff potje fifaen?
offtopic: woon jij nou in presikhaaf of centrum?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21992082
smeich en ik wonen allebei in presikhaaf
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2004 @ 14:21:42 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21993277
Maandagavond LFC @ SCUM. Dat wordt naar de pub gaan!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21993309
dat weet ik wel zeker...kan een boeiende wedstrijd worden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21995658
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:29 schreef stevengerrard het volgende:
Thanx smeich, en zie je vanavond!

Nog ff potje fifaen?
vorige keer toen je dat vroeg ging t fout voor jou he...
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
Mooi moment om SCUM naar een nog slechtere seizoensstart te schieten
Wel mooi om daarvan getuige te zijn natuurlijk!

wel zielig voor Ruudje
pi_21997441
ja dat klopt...maar was een hele neppe 1-0 overwinning....En dat staat in het niks tegen al die overtuigende potjes waarbij ik je in gemaakt hebt..

Ok smeich maandagavond staat dus!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 16 september 2004 @ 17:23:45 #115
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21997874
Fifa. .
The Most Incredible, Baby
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2004 @ 19:53:14 #116
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22001211
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:08 schreef stevengerrard het volgende:
ja dat klopt...maar was een hele neppe 1-0 overwinning....En dat staat in het niks tegen al die overtuigende potjes waarbij ik je in gemaakt hebt..

Ok smeich maandagavond staat dus!
Mick O Connels bij de Korenmarkt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22002353
ja Doc daar gaan we heen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22003461
Kom je ook?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2004 @ 21:55:06 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22004540
Redelijke kans dat ik daar heen ga. Ik draag meestal een zwart LFC petje en zal wsl een LFC shirt dragen maar geen rode omdat we uit tegen SCUM spelen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22022747
En jullie moeten wel winnen! Liverpool moet als een Spaanse Armada gaan heersen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 18:48:40 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_22022772
Zal ik een keer voor liverpool zijn.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 september 2004 @ 02:00:52 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22031464
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:48 schreef tong80 het volgende:
Zal ik een keer voor liverpool zijn.


Als dat maar goed gaat ...

Smeich en SG, zitten jullie bij het grote scherm (als dat uitgerold is) of bij een van de TVs?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22032378
Ik wil bij het grote scherm gaan zitten in ieder geval.
Je zal mij wel herkennen aan mijn rode ManU shirtje
pi_22032840
Smeich die heb je niet eens! (je mag mijn liverpool t-shirt wel aan) En Doc ik heb een Liverpool sweater aan, en natuurlijk gaan we bij het grote scherm zitten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 september 2004 @ 15:02:17 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22037290
Leuk stukkie over Erik Meijer

http://www.lfchistory.net(...)w.asp?article_id=490

Vooral dit stukkie vind ik leuk

Some Liverpool fans mentioned that they met you in Dortmund before the Alaves match and had drink or two with you.

A few too much, yeah. I went over with some friends and they were all wearing a Liverpool shirt with my name and number on it. Some Liverpool fans were asking where they got that shirt. I had my jacket over my shirt. They answered: "Well, because Erik is here" and then the catastrophe started. I had to sing some songs for the boys. It was a great afternoon. One of my best times as a supporter, being on the big square and singing songs.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 september 2004 @ 17:43:28 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_22040192
Laat dat maar aan Meijer over.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22079555
Come on reds, kick that fucking SCUM's ass!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22086286
ik ga voor een 1-2 vanavond: 1-0 van nistelrooy, 1-1 luis garcia en 1-2 kewell
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  Trouwste user 2022 maandag 20 september 2004 @ 18:21:49 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_22086758
Hup Liverpool.

Zei ik dat ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22086866
Ik denk 1-1: 1-0 Alan Smith, 1-1 Milan Baros.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 maandag 20 september 2004 @ 22:40:14 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_22093512
Hoe is de stand ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22093647
T'is wel stil hier.
That's all folks!
  maandag 20 september 2004 @ 22:57:32 #133
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22094002
*FOK!* ben niet voor Liverpool, maar wél tegen Man Utd, mindere uitslag dus...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 september 2004 @ 23:05:32 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22094235
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
T'is wel stil hier.
Wat wil je: de twee fanatiekste LFC supporters (+ Smeich) zaten in de pub. Klote reultaat. LFC speelde niet goed. Eerste helft was met name dramatisch. Maar wel leuk SG en Smeich ontmoet te hebben. Hoopte bij de vrij trap op nog een beetje (meer) mazzel. Hopelijk valt de blesure van SUPER STEVEBN GERRARD mee ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22094581
Waar hebben jullie gekeken?
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 september 2004 @ 23:18:28 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22094626
O'Connels Irish pub
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22094691
Dacht ik al. Zal wel een treurige boel zijn geweest aan het eind.
That's all folks!
pi_22097560
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:02 schreef Doc het volgende:
Leuk stukkie over Erik Meijer
Lijkt me idd een topgozer waar je wel een biertje mee zou kunnen drinken. Hij is zo gewoon gebleven he, de slagersjongen...
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:55 schreef Doc het volgende:
Ik draag meestal een zwart LFC petje en zal wsl een LFC shirt dragen maar geen rode omdat we uit tegen SCUM spelen.
Bijgeloof of...?
Jammer van de uitslag. edit: vind ik net na de wedstrijd de link om de wedstrijd te volgen...

[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmusch op 21-09-2004 01:39:19 ]
pi_22100142
Steven Gerrard is maanden uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje! Nu zit er niks anders op dan dat Alonso en Hyppia het team op sleeptouw nemen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 september 2004 @ 10:31:29 #140
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22100216
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:27 schreef stevengerrard het volgende:
Steven Gerrard is maanden uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje!
KLOTE!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22100245
How come? Keane wat te enthousiast ofzo?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:37:10 #142
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_22100336
Altijd dezelfde die de schuld krijgen he

Ontopic: volgens vi.nl was hij zelf schuld aan de blessure en wist hij niet precies wat er gebeurt was.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_22100682
Was ook leuk om jou eens ontmoet te hebben Doc

Over de wedstrijd. ManU speelde goed, was vooral onder de indruk van de rentree van Ferdinand en Ronaldo speelde weer entertaining, wat een move in de tweede helft zeg en dat schot op de paal in de 1e helft!
Over Liverpool...tja..kan niet iets positiefs noemen jammer genoeg...slechte wedstrijd zeg!. Slechte verdediging, grote lege ruimtes tussen de drie linies en ik kan me niet herinneren of Cisse meespeelde of niet. Lijkt mij dat hij teveel afhankelijk is... Alonso vond ik goed, that's it. Dat schot/lob van Alonso was spectaculair (geweest als Caroll een metertje meer voor z'n doel had gestaan).
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:39:49 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22101359
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:27 schreef stevengerrard het volgende:
Steven Gerrard is maanden uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje!
Nu zijn ze helemaal kansloos
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22101404
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:58 schreef Smeich het volgende:
en ik kan me niet herinneren of Cisse meespeelde of niet. Lijkt mij dat hij teveel afhankelijk is...
Is dat ironisch bedoeld of had je al wat biertjes op?
That's all folks!
pi_22103510
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:58 schreef Smeich het volgende:
Was ook leuk om jou eens ontmoet te hebben Doc
Je werd niet bang van hem, met z'n geschreeuw en gebrul af en toe?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 september 2004 @ 14:01:46 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22104145
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Je werd niet bang van hem, met z'n geschreeuw en gebrul af en toe?

Ik was gister voor mijn doen echt enorm rustig
(voelde me ook wat ziekig, maar het gaat nu al weer wat beter, dank u)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22104470
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik was gister voor mijn doen echt enorm rustig
Aha, dat zal het hem zijn
quote:
(voelde me ook wat ziekig
En, voel je je inmiddels al wat beter?
quote:
maar het gaat nu al weer wat beter, dank u)
Dank voor je snelle antwoord!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22104557
Zet ik één keer mijn geld op Liverpool in een grotere wedstrijd, verprutsen ze het. Ook de laatste keer geweest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22104755
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Is dat ironisch bedoeld of had je al wat biertjes op?
lil' bit of both
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Je werd niet bang van hem, met z'n geschreeuw en gebrul af en toe?

quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik was gister voor mijn doen echt enorm rustig
(voelde me ook wat ziekig, maar het gaat nu al weer wat beter, dank u)
Ik denk dat hij geïntimideerd was door zijn kloon, nog zo'n huge StevieG fan
pi_22104780
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:19 schreef Suijk het volgende:
Zet ik één keer mijn geld op Liverpool in een grotere wedstrijd, verprutsen ze het. Ook de laatste keer geweest.
Dus jij bent de schuldige voor het verlies!
pi_22104920
Mea Culpa.
Ik zal voortaan zelf de ballen erin schoppen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:22:17 #153
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22107237
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 10:37 schreef Keano het volgende:

Ontopic: volgens vi.nl was hij zelf schuld aan de blessure en wist hij niet precies wat er gebeurt was.
Röntgenfoto's hebben het bange vermoeden van Steven Gerrard dinsdag bevestigd. De middenvelder van Liverpool heeft een middenvoetsbeentje gebroken en is daardoor zes tot acht weken uit de roulatie. "Mijn voet bleef in het veld steken en ik hoorde iets kraken", zei Gerrard maandag direct na de met 2-1 verloren uitwedstrijd bij Manchester United.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_22111021
Zonde, Gerrard is de motor van Liverpool!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:41:34 #155
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22115118
Mooi dat ze gister verloren, en wel gunstig voor ons dat ze Gerrard hebben verloren... 16 Oktober zal ik er zijn op the Cottage! Come on you whites!!!
(hopen dat cole en wat andere FFC'ers niet een te zware straf krijgen zodat ze gewoon mee kunnen doen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 26 september 2004 @ 17:17:00 #156
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22217638
mwoahaha
Xabi Alonso was gister vrij goed bezig anders en hamann stond ook wel ouderwets te schoffelen en had rood moeten hebben (MOTD rules). endie matpartij heb ik ook nog ff gezien nooit geweten dat die cole zo'n agressor was
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 26 september 2004 @ 18:44:37 #157
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22219694
Wat zou jij doen als iemand op je gaat staan en je een kopstoot(je) geeft?! Dat van Diop was ook logisch, eerst die SMERIGE overtreding (echt een bottebreker) en toen ging hij ook nog eens op Diop staan bij die corner. Toen ging hij door het lint.
Maarja, gister weer gezellig op the Hammersmith end. Was weer spannend! Gelukkig 3 punten in de knip en STEEEEEEEEEEEEED was weer terug :-)

Kijk al uit naar L'pool!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 26 september 2004 @ 21:09:17 #158
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22222922
ja heb de aanleiding niet gezien maar voor zo'n reactie is een behoorlijke actie nodig

gong mal
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 27 september 2004 @ 14:57:26 #159
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22236597
Als we zo spelen als tegen Arsenal, kunnen we iedereen uit de premier league pakken...! (mits we een goede scheids hebben )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 27 september 2004 @ 15:14:09 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22236955
Maak je eigen Fulham topic man

maar toen waren ze wel goed jah en vage goals afgekeurd idd
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 21:03:47 #161
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22339348
2 Weekjes nog, en dan pakken we Liverpool !!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 3 oktober 2004 @ 19:36:22 #162
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_22378779
voor de 2e keer verliezen we van een "concurrent" en weer is het verdient. Al gaven we weinig kansen weg, LFC zette er maar bar weinig tegen over. Daarbij is het uitermate jammer dat LFc altijd defensief speelt tegen de 3 andere concurrenten. Gerrard wordt daarbij ontzettend gemist met de aansluiting en geniale balletjes richting de voorhoede. Alonso kan iemand zijn die deze rol op zich neemt maar die raakte vandaag echt alles verkeerd (nog niet te spreken over zijn super vrije trappen).

Hopelijk krijgt Benitez het middenveld aan de praat, Komt Kirkland gauw in zijn oude topvorm en gaat LFC de uit wedstrijden wat aanvallender voetballen.

Al met al terecht verloren vanavond
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:42:46 #163
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22393344
Wat een saaie wedstrijd was dat gister zeg, chelsea was ook niet goed en liverpool ook redelijk drama... Aardig teleurstellend; had veel meer van de wedstrijd verwacht!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 7 oktober 2004 @ 18:35:20 #164
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22471590
Vandaag 4 kaartjes geregeld voor Fulham-Liverpool, kon eigenlijk maar 2 kaartjes regelen maar gelukkig ken ik de ticketmanager via-via dus die was zo vriendelijk 4 kaarten te regelen voor me woee hoee! Liverpool here we come! (wel kut dat Cole nog geschorst is btw)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:21:23 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22665521
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 21:03 schreef Public_NME het volgende:
2 Weekjes nog, en dan pakken we Liverpool !!
Kut zeg. Denk je na de eerste helft met 2-0 in the pocket het wel even te winnen, ga alsnog met 2-4 de boot in tegen een LFC met 10 man

Errug kut voor je!

EN NU OPK*NK*R*N UIT DIT TOPIC SUKKEL!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22665610
Hehe, Doc is mod af!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22666034
Idd een zeer goede overwinning die nodig was om bij everton en Scum in de beurt te blijven
Nu de inhaalweds winnen en we staan er goed voor.

En eindelijk een goal van niemand minder dan IGOR
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:46:47 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22666063
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:45 schreef stevengerrard het volgende:
Idd een zeer goede overwinning die nodig was om bij everton en Scum in de beurt te blijven
Nu de inhaalweds winnen en we staan er goed voor.

En eindelijk een goal van niemand minder dan IGOR
een grotere vernedering dan een goal tegen krijgen van Igorrrrrrrrrrrrrrr kan ik me niet verzinnen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22666131
Verder gaat het goed doc?
pi_22666195
True Doc. Al vind ik het veel erger dat Diao een basisplaats heeft dan dat Igor scoort. En Warnock is super bezig de laaste tijd
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 oktober 2004 @ 21:37:03 #171
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22668433
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:53 schreef stevengerrard het volgende:
True Doc. Al vind ik het veel erger dat Diao een basisplaats heeft dan dat Igor scoort. En Warnock is super bezig de laaste tijd
Diao een basisplaats in de eerste helft was om Fulham het idee te geven dat ze zouden kunnen winnen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 17 oktober 2004 @ 01:08:36 #172
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22673215
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Kut zeg. Denk je na de eerste helft met 2-0 in the pocket het wel even te winnen, ga alsnog met 2-4 de boot in tegen een LFC met 10 man

Errug kut voor je!

EN NU OPK*NK*R*N UIT DIT TOPIC SUKKEL!

Doc, krijg een hartverkleving rtl5/teletext/vi.nl supporter...

Heb je uberhaupt de goals wel gezien draak?! 2 keer van richting veranderd, 1 keer mazzel met een verdedigingsfout en 1 zeer knap uitgespeelde goals (eerlijk is eerlijk).
Het was licht tegen de verhoudingen in dat we 2-0 voor kwamen, maar de 2e helft zat alles weer es tegen (zoals al vaker dit seizoen)
Al met al was het geen goede wedstrijd, zeker de 1e heflt niet. Deze wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar...
Vond het Liverpool publiek zeeer matig, ze zongen weinig en zacht (terwijl er VEEL supporters waren; uitvak bomvol en 80% van het neutrale vak as well) Ze begonnen 2 min voor tijd te zingen toen ze zeker waren dat de overwinning binnen was. Ze zongen totaal niet toen ze 2-0 achter stonden, imo is dat juist het moment dat je de club JUIST moet steunen!!!

Maarja doc, jij weet het vast beter en zit vast bij elke wedstrijd van liverpool dus wie moet er nu opK*nk*r*n (wat een triest woord zeg)?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_22673546
Die vrije trap zat er toch lekker in.
Volgens The Sun misschien Morientes naar Merseyside...
pi_22676774
Er zijn zoveel namen die in verband worden gebracht met LFC. Morientes zou waarschijnlijk wel in january komen als hij weinig speeltijd krijgt. Daarnaast worden Mista, Barry Ferguson, Joey Barton ook in verband gebracht met LFC. Ik gok zelf het meest op Mista (vanwege transfervrij einde dit jaar) en Joey Barton (omdat Steven een hartsvriend is).

Volgens the Sun People is de kans zelfs groot dat SG in January naar Real verhuisd omdat hij schijnbaar in de clinch (verkeerd geschreven) ligt met Benitez omdat hij niet als Key speler gezien word door de komst van Alonso. Hierdoor moet hij anders spelen dan dat hij wil.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22677405
Weet iemand een site waar je de Goals kunt downloaden? Het liefst ook nog de Goals van vorig seizoen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 oktober 2004 @ 16:54:12 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22682399
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 01:08 schreef Public_NME het volgende:


Maarja doc, jij weet het vast beter en zit vast bij elke wedstrijd van liverpool dus wie moet er nu opK*nk*r*n (wat een triest woord zeg)?!
Niet bij iedere wedstrijd, dat wordt te duur. Ik heb LFC al sinds 1981 in het stadion gezien en wat ik niet in het stadion kan zien en wordt uitgezonden in de pub zie ik daar. En tyf nu maar een tering eind op sukkel. Veel succes in de degradatie zone
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 18 oktober 2004 @ 10:13:30 #177
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22696268
Kan tenminste zeggen dat ik een echte supporter ben, en mijn cluppie steun in de moeilijke tijden. Dit seizoen heeft het gewoon niet meegezeten, en zaterdag weer niet... (lucky liverpool)
En dat je weer van die vijandige woorden gebruikt zegt wel wat over je iq ... :S
Maarja liverpool wordt dit seizoen 5e denk ik (misschien wel lager). Schat Bolton en Boro toch op dit moment hoger in. (voetballend gezien, niet qua namen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 2004 @ 11:37:22 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22697529
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:13 schreef Public_NME het volgende:
Kan tenminste zeggen dat ik een echte supporter ben, en mijn cluppie steun in de moeilijke tijden. Dit seizoen heeft het gewoon niet meegezeten, en zaterdag weer niet... (lucky liverpool)
Dat kan ik ook al een tijd zeggen ...
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:13 schreef Public_NME het volgende:
En dat je weer van die vijandige woorden gebruikt zegt wel wat over je iq ... :S
Maak jij je over mijn IQ maar geen zorgen

Als iemand met zoveel grootspraak in een LFC topic komt blaten kan-ie verwachten dat dat afgestraft wordt als-ie vervolgens verliest.
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:13 schreef Public_NME het volgende:
Maarja liverpool wordt dit seizoen 5e denk ik (misschien wel lager). Schat Bolton en Boro toch op dit moment hoger in. (voetballend gezien, niet qua namen)
So what? Alsof ik daar minder supporter door wordt...

Ik denk trouwens dat LFC de top 4 wel haalt. Op het ogenblik staan ze in verliepunten al vierde.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:44:32 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22698785
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:13 schreef Public_NME het volgende:
Kan tenminste zeggen dat ik een echte supporter ben,
Ook als je weer in Nederland woont?

Gaat dan toch een stuk moeilijker om steeds op en neer te gaan hoor,zeker als student.....

Oja,een ECHTE supporter ziet alle 38 wedstrijden,niet alleen de thuiswedstrijden....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:22:05 #180
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22699466
Ja ik ga binnenkort naar Newcastle uit denk ik, maar alle uitwedstrijden is gewoon NIET haalbaar. Want dan zou ik nl. naar iets van 50+ Fulham wedstrijden moeten gaan (ben ook nog psv fan, dus dan wordt het al helemaal geen doen =)
Maarja ik zal de liverpool 'aanhang' hier niet langer frustreren ...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:26:24 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22699557
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:22 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik ga binnenkort naar Newcastle uit denk ik, maar alle uitwedstrijden is gewoon NIET haalbaar.
Dus ook jij bent geen echte supporter...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 2004 @ 13:34:36 #182
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22699725
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:22 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik ga binnenkort naar Newcastle uit denk ik, maar alle uitwedstrijden is gewoon NIET haalbaar. Want dan zou ik nl. naar iets van 50+ Fulham wedstrijden moeten gaan (ben ook nog psv fan, dus dan wordt het al helemaal geen doen =)
Maarja ik zal de liverpool 'aanhang' hier niet langer frustreren ...
En waar haal jij het lef en de reden vandaan om aanhang tussen haakjes te schrijven. Denk jij werkelijk dat jij meer een supporter bent dan ik?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:35:23 #183
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22699741
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef Doc het volgende:

[..]

. Denk jij werkelijk dat jij meer een supporter bent dan ik?
ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 2004 @ 13:56:50 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22700159
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ja
Maar ik ben wel weer langer fan van m'n club
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:59:04 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22700211
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar ik ben wel weer langer fan van m'n club
Vind je het gek?

Jij bent al 75!

Ik hoef jij niets uit te leggen over 26.05.89?
The day that my love started
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 oktober 2004 @ 14:49:56 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22701254
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vind je het gek?

Jij bent al 75!

Ik hoef jij niets uit te leggen over 26.05.89?
The day that my love started


Dat dat was een nog mentaal aangeslagen LFC ...

En het jaar daar op werden ze gewoon wel weer kampioen ...

Het is alleen (een beetje errug lang) wachten op het vervolg daarop
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22702850
Leuk, dat mensen zeggen dat Doc een laag IQ zou hebben...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:42:41 #188
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22706056
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef Doc het volgende:

[..]

En waar haal jij het lef en de reden vandaan om aanhang tussen haakjes te schrijven. Denk jij werkelijk dat jij meer een supporter bent dan ik?
Hoe kan je nou echt je club steunen als je nooit gaat kijken? Misschien ligt het aan mij, maar ik zou dus nooit fanatiek supporter kunnen zijn van een club zonder (vaak/af en toe) in het stadion te zitten...
Maarja genoeg hier over, ik open wel een eigen FFC topic ofzo. Beetje flauw alleen dat je zo puberaal reageert, kan je geen normale discussie voeren ofzo?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:46:10 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22706121
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:42 schreef Public_NME het volgende:

Beetje flauw alleen dat je zo puberaal reageert, kan je geen normale discussie voeren ofzo?


Doc puberaal? Whoehaha!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 18 oktober 2004 @ 19:06:16 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_22706527
Hij heeft wel puistjes.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22706858
En een Fred Durst-petje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:13:25 #192
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_22711290
en een honkbal knuppel
pi_22714760
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 13:34 schreef Doc het volgende:

[..]

En waar haal jij het lef en de reden vandaan om aanhang tussen haakjes te schrijven. Denk jij werkelijk dat jij meer een supporter bent dan ik?
sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)
1 aanhanger van een sportvereniging, die wedstrijden bezoekt

Misschien aanhanger een beter woord.
Moet Liverpool morgen uit of thuis?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:04:08 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22718660
Volgens mij is het vandaag op Anfield 19.45 tegen Depor.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:05:24 #195
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22720845
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 00:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)
1 aanhanger van een sportvereniging, die wedstrijden bezoekt

Misschien aanhanger een beter woord.
Moet Liverpool morgen uit of thuis?
Ik bezoek wedstrijden van LFC alleen niet allemaal: er staat nergens in die definitie van supporter dat je pas supporter bent als je ALLE wedstrijden bezoekt. Wordt wat duur als je in NL woont

Vandaag. Thuis. Depor. 20:45 NLse tijd.

A.s. zaterdag 18:15 tegen Charlton. Ook thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 19-10-2004 12:14:39 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:13:44 #196
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22721036
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:42 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hoe kan je nou echt je club steunen als je nooit gaat kijken? Misschien ligt het aan mij, maar ik zou dus nooit fanatiek supporter kunnen zijn van een club zonder (vaak/af en toe) in het stadion te zitten...
Hoe kom je er op dat ik nooit ga kijken in het stadion?
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:42 schreef Public_NME het volgende:
Maarja genoeg hier over, ik open wel een eigen FFC topic ofzo. Beetje flauw alleen dat je zo puberaal reageert, kan je geen normale discussie voeren ofzo?
Het is puberaal om in een LFC topic te komen blaten dat je naar een een of ander kutclubje uit Londen gaat en dan komen blaten dat ze LFC wel eventjes gaan verslaan

Het is puberaal om allerlei suffe aannames te doen over mijn vermogen om discussies te voeren of mijn bezoek van wedstrijden als je blijkbaar de plank heel erg mis slaat.

Ik zou zeggen, open dat topicje over dat clubje van die Egyptenaar maar en donder asjeblieft op uit dit topic.

Dat is geen discussie: dat is hoe ik reageer op ventjes met een grotere bek dan goed voor ze is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:43:51 #197
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22724242
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Hoe kom je er op dat ik nooit ga kijken in het stadion?
[..]

Het is puberaal om in een LFC topic te komen blaten dat je naar een een of ander kutclubje uit Londen gaat en dan komen blaten dat ze LFC wel eventjes gaan verslaan

Het is puberaal om allerlei suffe aannames te doen over mijn vermogen om discussies te voeren of mijn bezoek van wedstrijden als je blijkbaar de plank heel erg mis slaat.

Ik zou zeggen, open dat topicje over dat clubje van die Egyptenaar maar en donder asjeblieft op uit dit topic.

Dat is geen discussie: dat is hoe ik reageer op ventjes met een grotere bek dan goed voor ze is.
Ventje? Ik ben irl waarschijnlijk groter dan dat jij bent...

Maar kutclubje uit london? Fulham FC is ouder dan Liverpool FC, het stadion is het oudste stadion in de premier league (125jaar). Fulham heeft zeker een rijke historie, maar niet zoals bijvoorbeeld liverpool (met al die cups etc.)
En van Fulham kan je tenminste zeggen dat de club voetbal uitademt en de supporters ook. (Gekozen tot beste supporters vorig jaar). De liverpool supporters vielen me vies tegen, beetje ajaxpubliek.

Maar zeg nou zelf? Je kan alleen maar lamen, flamen en zeiken. Normaal reageren kan je niet...

Maarja dit is wel weer erg offtopic, ff ontopic.

Ik denk dat Alonso de toekomst heeft (erg goede speler) en Gerrard snel zal vertrekken als hij weer beter is...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_22725304
Zelfs als je 3 meter lang bent, kun je nog een ventje zijn hoor....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:52:37 #199
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22725744
Ik wilde even zeggen dat, nadat ik het logo in PES4 heb gemaakt, Liverpool FC zeker weten het mooiste clublogo heeft in de wereld.
The Most Incredible, Baby
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:52:42 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22725746
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:43 schreef Public_NME het volgende:

Ventje? Ik ben irl waarschijnlijk groter dan dat jij bent...
Ventje, het maakt geen donder uit hoe lang je bent. Je blijft een ventje.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:43 schreef Public_NME het volgende:
gemekker over een het speeltje van een Egyptenaar in Londen.
Heel interessant allemaal, maar plaats dat maar lekker in je eigen topicje.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:43 schreef Public_NME het volgende:
Maar zeg nou zelf? Je kan alleen maar lamen, flamen en zeiken. Normaal reageren kan je niet...

Maarja dit is wel weer erg offtopic, ff ontopic.

Ik denk dat Alonso de toekomst heeft (erg goede speler) en Gerrard snel zal vertrekken als hij weer beter is...
Ventje, als laatste regel heb je voor het eerst in dit topic een inhoudelijke opmerking gemaakt die gaat over LFC. Voor de rest alleen maar gemekker over die kutclub van je en hoe ze LFC wel even zouden inmaken, en hoe kut LFC wel niet is. En JIJ beweert nu dat IK zit te lamen, flamen en zeiken?

Nee ventje, ik pak je op je grootspraak en gewauwel. Jij komt terug met onzin over IQ, slecht kunnen discussieren en dat ik nooit naar LFC zou gaan. Waarmee jezelf alleen voor lul zet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:53:53 #201
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22725774
Ik ben ook een ventje. .
The Most Incredible, Baby
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:06:19 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22726048
Alonso is inderdaad een goede speler. Net zoals die andere aankopen van Benitez. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die Nunez. Het gaat de goede kant uit met Nunez en Gerrard: ik verwacht/hoop dat (mintens een van) ze volgende maand ergens weer zullen spelen.

Het lijkt me overigens onwaarschijnlijk dat Gerrard in januari zal vertrekken. In de zomer zou wel kunnen. Veel zal afhangen van geboden bedragen en dergelijke. Ik zou het heel erg jammer vinden, maar denk dat het team het op zou kunnen vangen als er aanvulling (o.a. in de (centrale) verdedging) komt.

Benitez is overigens een verademing tov Houllier waarbij ik me iedere week weer groen en geel ergerde: alleen al in commentaar op de wedstrijden is het zoveel dragelijker ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22726304
Wel jammer op zich dat Baros niet echt een basisplaats heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:30:57 #204
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22726573
Inderaad jammer. Volgens mij heeft Baros ook meer gescoord per gespeelde minuut dan Cisse
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22727915
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:43 schreef Public_NME het volgende:

[..]


En van Fulham kan je tenminste zeggen dat de club voetbal uitademt en de supporters ook. (Gekozen tot beste supporters vorig jaar).
Whahahaha Fulham.. pffff
Fulham the cunts off England.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:32:56 #206
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22729113
Mag jij nu quoten waar ik Liverpool afzeik (behalve dan over de supporters die ik wat teleurstellend vond). Ik heb geen een keer gezegd hoe kut ik ze vond?!
Misschien neem je alles iets te letterlijk, het is maar internet hoor. Ik vind je reacties tot nu maar zielig, ik neem aan dat je ook volwassen bent maar het is blijkbaar moeilijk om een normale reactie te typen.
En ik zet mij zelf dus echt niet voor lul; ik heb gewoon onvoorwaardelijke liefde voor mijn club en blijf ze steunen. Ook heb ik Lfc in hun waarde gelaten dus ik weet niet waarover je lult.

Maar kan je niet gewoon reageren op mijn poging om ontopic te gaan? Is wel wat beter dan eindeloze deze discussie voeren...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:35:55 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22729176
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:32 schreef Public_NME het volgende:


Maar kan je niet gewoon reageren op mijn poging om ontopic te gaan? Is wel wat beter dan eindeloze deze discussie voeren...
Of je leert lezen?
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:06 schreef Doc het volgende:
Alonso is inderdaad een goede speler. Net zoals die andere aankopen van Benitez. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die Nunez. Het gaat de goede kant uit met Nunez en Gerrard: ik verwacht/hoop dat (mintens een van) ze volgende maand ergens weer zullen spelen.
Volgens mij was dat een ontopic-reaktie op jouw tot nu toe enige inhoudelijke bijdrage in dit topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:37:55 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22729216
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef altface het volgende:

[..]

Whahahaha Fulham.. pffff
Fulham the cunts off England.
In wat voor opzicht? De supporters? Hier kunnen de supporters tenminste door elkaar lopen ipv bij die achtelijke NL club van jou (SCF).
Ga een keertje mee naar het stadion dan, kan je het zelf zien ipv rtl5.

Maar aub ontopic...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:44:51 #209
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22729356
Wat vinden jullie trouwens van de move van Owen? Ik vind het oliedom dat ie weggegaan is naar Real, daar hebben ze toch al teveel goede spitsen rondlopen.
Ik hoop verder niet dat Cisse een 2e Diouf gaat worden; eerst goed spelen en daarna vervallen tot een drama niveau.
Liverpool is in mijn opzicht ook niet altijd erg goed/gelukkig in het aantrekken van nieuwe spelers. Ze halen vaak redelijk goede spelers, maar die komen niet altijd goed uit de verf...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:16:54 #210
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22730005
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:32 schreef Public_NME het volgende:
Mag jij nu quoten waar ik Liverpool afzeik (behalve dan over de supporters die ik wat teleurstellend vond). Ik heb geen een keer gezegd hoe kut ik ze vond?!
Ventje, lees jij nou maar eens je eerste posts in dit topic door. Of het gaat over dat kutclubje van je of het gaat er over hoe tof het wel niet is dat LFC verliest. Dat is afzeiken of offtopic.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:32 schreef Public_NME het volgende:
Misschien neem je alles iets te letterlijk, het is maar internet hoor. Ik vind je reacties tot nu maar zielig, ik neem aan dat je ook volwassen bent maar het is blijkbaar moeilijk om een normale reactie te typen.
Als je dat nou eens zelf te harte neemt

Wie begint er nou te mekkeren als-ie op het internet uitgelachen wordt nadat eerste een grote bek heeft en daarna de boot in gaat? Wie begint er zielig te mekkeren over IQ en wie er een echte supporter is? Jij!
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:32 schreef Public_NME het volgende:
En ik zet mij zelf dus echt niet voor lul; ik heb gewoon onvoorwaardelijke liefde voor mijn club en blijf ze steunen. Ook heb ik Lfc in hun waarde gelaten dus ik weet niet waarover je lult.
Je zet je ook niet voor lul door fan dat dat kutclubje te zijn - daar is op zcih niets mis mee- : je zet je voor lul doordat je allerlei aannames over mij poneert die kant nog wal raken
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:32 schreef Public_NME het volgende:

Maar kan je niet gewoon reageren op mijn poging om ontopic te gaan? Is wel wat beter dan eindeloze deze discussie voeren...
Je kan natuurlijk reageren op mijn posts die twee en een half uur voordat je een mekkerverhaal post, maar dit is wel zo makkelijk aangezien je door deze opmerking alweer voldoende aangeeft hoe groot je vermogen tot goed lezen is ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 19-10-2004 19:26:33 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:24:00 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22730158
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:44 schreef Public_NME het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de move van Owen? Ik vind het oliedom dat ie weggegaan is naar Real, daar hebben ze toch al teveel goede spitsen rondlopen.
Ik hoop verder niet dat Cisse een 2e Diouf gaat worden; eerst goed spelen en daarna vervallen tot een drama niveau.
Liverpool is in mijn opzicht ook niet altijd erg goed/gelukkig in het aantrekken van nieuwe spelers. Ze halen vaak redelijk goede spelers, maar die komen niet altijd goed uit de verf...
Van Owen zelf vind ik het niet slim. Maar wel begrijpelijk. Hij wil een stap hoger en kijken of-ie zich ook bij een topclub buiten Engeland redt. Of-ie het gaat redden? Vanaf de kant van LFC snap ik het wel dat ze hem lieten gaan. Een jaar a anderhalf gezeik rondom contract verlenging en dergelijke. Een nieuw McManaman hadden ze geen behoefte aan.

Cisse moet wat wennen en ik denk dat-ie beter is dan Diouf. Hij zal beter worden. Hij heeft misschien als nadeel dat-ie een houllier aankoop is, maar denk dat-ie kwalitatief goed genoeg is. En van Benitez krijgt-ie de kans ook wel.

De aankopen van Houllier na zijn eerste (misschien 2) jaar waren belabberd. Hoewel Kewell op zich geen verkeerde aankoop was, was dat wel een voorbeeld van iemand die nog niet gebracht heeft van wat je er van hoopt.

Benitez is wat dat betreft nu al gelukkiger heb ik het idee.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22730276
Djibril Cissé was bij Auxerre altijd erg goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:05:53 #213
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22731167
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Djibril Cissé was bij Auxerre altijd erg goed.
En dat niet een seizoen maar zoiets als 3 seizoenen geloof ik. Vorig seizoen nog topscorer (dacht ik) en in de seizoenen ervoor ook nog (minstens) een keer
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:06:28 #214
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22731175
Auxerre is liverpool niet en de franse competitie haalt het lang niet bij de engelse...

ps/ doc, laten we nou maar vrede sluiten want ik heb geen zin in dit gezeik. Je draait toch alles in jouw voordeel en bent niet vatbaar voor andersmans visie.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_22731247
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Public_NME het volgende:
ps/ doc, laten we nou maar vrede sluiten want ik heb geen zin in dit gezeik. Je draait toch alles in jouw voordeel en bent niet vatbaar voor andersmans visie.
Ideale manier om vrede te sluiten .
Sorry meneer Bin Laden wat mij betreft gooi ik morgen je hele !@#!@$ land plat, maar zullen we vriendjes worden?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:12:35 #216
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22731345
Ja dit topic gaat niet over bin laden, maar over voetbal... Graag ontopic. Ik denk dat liverpool het vanavond lastig gaat krijgen tegen Depor. Afgelopen zaterdag zag hun verdediging er niet echt goed uit, het middenveld daarentegen wel... Aanval was ook redelijk.
Als ze wat scherper verdedigen moet het niet zo'n probleem worden...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:12:42 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22731347
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Public_NME het volgende:
Auxerre is liverpool niet en de franse competitie haalt het lang niet bij de engelse...
Klopt, maar in de vergelijking met Diouf zijn dit punten die wel in voordeel van Cisse spreken.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Public_NME het volgende:
ps/ doc, laten we nou maar vrede sluiten want ik heb geen zin in dit gezeik.
Ik vind het prima ...
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Public_NME het volgende:
Je draait toch alles in jouw voordeel en bent niet vatbaar voor andersmans visie.
... maar dan moet je niet met dergelijk suf gelul aankomen en wel inzien hoe je hier pochend dit topic binnenkomt met opmerkingen dat Fulham wel eventjes gaat winnen wel een tegenreactie uitlokt. Dan moet je niet achteraf gaan janken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:13:40 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22731373
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Public_NME het volgende:
Auxerre is liverpool niet en de franse competitie haalt het lang niet bij de engelse...

ps/ doc, laten we nou maar vrede sluiten want ik heb geen zin in dit gezeik. Je draait toch alles in jouw voordeel en bent niet vatbaar voor andersmans visie.


Er is er maar 1 die zich te kijk zet en dat ben jij,daarmee hebben we ook de enigste die dat niet ziet.

Maar goed;AAAAAAAAAARSENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!

Sorry Doc
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22731397
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:05 schreef Doc het volgende:

[..]

En dat niet een seizoen maar zoiets als 3 seizoenen geloof ik. Vorig seizoen nog topscorer (dacht ik) en in de seizoenen ervoor ook nog (minstens) een keer
2000/01: 8 goals
2001/02: 22 goals (topscorer Frankrijk met Pauleta samen)
2002/03: 14 goals (gedeeld 4e topscorerslijst)
2003/04: 26 goals (topscorer Frankrijk)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:14:54 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22731414
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:12 schreef Public_NME het volgende:
Ik denk dat liverpool het vanavond lastig gaat krijgen tegen Depor. Afgelopen zaterdag zag hun verdediging er niet echt goed uit, het middenveld daarentegen wel... Aanval was ook redelijk.
Als ze wat scherper verdedigen moet het niet zo'n probleem worden...
Er is geen peil op te trekken. Ze gingen ook de boot in tegen die Grieken. Maar het is een thuiswedstrijd en daar hebben ze -op die wedstrijd tegen Graz na- heel aardig gespeeld dit seizoen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:16:06 #221
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22731437
Sjonge, er staat een achter hoor. Tuurlijk wil ik de boel beetje opnaaien, dit zijn voor de ons de wedstrijden in het seizoen waar er niets te verliezen valt. Voor liverpool geldt dat ze alleen maar kunnen winnen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:24:58 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22731654
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:16 schreef Public_NME het volgende:
Sjonge, er staat een achter hoor. Tuurlijk wil ik de boel beetje opnaaien, dit zijn voor de ons de wedstrijden in het seizoen waar er niets te verliezen valt. Voor liverpool geldt dat ze alleen maar kunnen winnen...
So? Ga je toch nog steeds niet mekkeren als je daarna aangepakt wordt? En als je eerste woorden in dit topic "mooi dat ze verloren hebben" zijn dan weet je dat je geen LFC vrienden maakt (en dat offtopic-gelul over Fulham terzijde ...)

ontopic: COME ON LIVERPOOL!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:26:34 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22731694
Ik ga kijken op Skytv; hopen dat het leuk is anders schakel ik over naar 1 vd andere wedstrijden...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:38:59 #224
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22732048
Geen pub voor mij: ik heb griep ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22732425
Ah kom Doccie, jij als echte supporter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:02:24 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22736126
0-0, derde in de poule, maar wel een beter doelsaldo dan Panatinaikos. Alles nog mogelijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:03:34 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22736161
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:50 schreef Smeich het volgende:
Ah kom Doccie, jij als echte supporter
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:11:33 #228
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22736367
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:02 schreef Doc het volgende:
0-0, derde in de poule, maar wel een beter doelsaldo dan Panatinaikos. Alles nog mogelijk.
Panathinaikos? Da's knap
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:23:36 #229
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22736712
Jammer nu moeten jullie uit winnen in Riazor en Monaco, dat lijkt me niet makkelijk... Het had er vanavond wel ingezeten.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:42:18 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22737196
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Panathinaikos? Da's knap
die andere knakkers uit Athene dus - Olympiakos ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:44:18 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22737258
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:23 schreef Public_NME het volgende:
Jammer nu moeten jullie uit winnen in Riazor en Monaco, dat lijkt me niet makkelijk... Het had er vanavond wel ingezeten.
Net niet dat beetje geluk dat je zo'n avond dan blijkbaar nodig hebt.

Makkelijk zal het niet worden, maar onmogelijk is het niet...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:44:18 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22737259
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:42 schreef Doc het volgende:

[..]

die andere knakkers uit Athene dus - Olympiakos ...
of AEK,Panionos of Egaleo?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:45:36 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22737287
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

of AEK,Panionos of Egaleo?
nee die dus niet wijsneus
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22755413
Effe wat nieuw transfer-roddels voor LFC. Nu dat Wes Brown een nieuw contract heeft geweigerd bij Scum heeft LFC aangekloppen bij de agent van Brown.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2004 @ 23:05:39 #235
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22760613
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:07 schreef stevengerrard het volgende:
Effe wat nieuw transfer-roddels voor LFC. Nu dat Wes Brown een nieuw contract heeft geweigerd bij Scum heeft LFC aangekloppen bij de agent van Brown.
Pfff, of ik daar blij mee ben ...

Ik heb het niet zo op Brown - en ex-SCUM voor LFC daar heb ik ook moeite mee ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:25:41 #236
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_22771641
West Brown is drama... Echt een voorbeeld van een verdediger die zwaar overschat is.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 2004 @ 14:37:27 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22771893
Volgens mij weet Benitez wel ergens een betere Spanjaard dan die Wes.

Naar aanleiding van een korte discussie met Digger gister: liever een elftal met goede spanjaarden dan Engelse pipoos als WesBrown in het team.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22772367
Daar had je een discussie voor nodig?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 2004 @ 15:44:05 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22773297
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef Smeich het volgende:
Daar had je een discussie voor nodig?
Een korte stond er toch

(het ging over het aantal buitenlanders bij LFC)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22773448
Wes Brown is echt vreselijk, die mag rechtstreeks naar een club als Gillingam
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22773906
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Een korte stond er toch
Die verwachtte ik al, dus mijn weerwoord is als volgt: een korte is nog te lang daarvoor
pi_22773963
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Een korte stond er toch

(het ging over het aantal buitenlanders bij LFC)
Ik moet erbij zeggen Doc, dat het Anna meer stoort dan mij, maar Anna heeft dan ook minder met Liverpool dan ik.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22774237
Coloccini heeft volgens mij nog steeds geen club, zou een goede voor Liverpool zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22957877
Mista kunnen we in elk geval van het lijstje afstrepen nu hij contractverlenging heeft bij Valencia
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22958164
Ze gaan dadelijk verliezen voel ik aan me water
pi_22959606
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:16 schreef Ludacriss het volgende:
Ze gaan dadelijk verliezen voel ik aan me water
2-1 achter iig.
Cissé er uit met een gebroken been, .
-
pi_22959707
Nou moeten we ons zeker versterken met een nieuwe spits..We hebben alleen Pongolle en Mellor als backup
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22959791
Baros, 2-2 .
-
pi_22962310
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_22965979
Iel, wat een verschrikkelijke foto. Erg kut voor hem.
That's all folks!
pi_22965998
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Coloccini heeft volgens mij nog steeds geen club, zou een goede voor Liverpool zijn.
Die wordt zwaar overschat.
That's all folks!
pi_22967152
In eerste instantie leek het alsof dr niks aan de hand was, maar in de herhaling zag het er behoorlijk ziek uit Bijna net zo smerig als Larsson.

Volgens Merseyside's favoriete tabloid the sun probeert Owen Gerrard lekker te maken voor Real.
pi_22969421
Cisse is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Hij krijgt vanmorgen een Pin in zijn linker been gezet.

Nu moeten Baros en Mellor het tegen Depor maar voorin doen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22970498
Aaah....gisteren voor het slapen gaan nog effe voetbal gekeken, maar dat been van Cisse zag er echt heel erg naar uit Ik heb er zelfs over gedroomd
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:07:21 #255
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22973033
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 10:44 schreef brighton het volgende:
Aaah....gisteren voor het slapen gaan nog effe voetbal gekeken, maar dat been van Cisse zag er echt heel erg naar uit Ik heb er zelfs over gedroomd
Was inderdaad niet echt iets om vrolijk van te worden.
Het is trouwens een dubbele beenbreuk. .
quote:
Dubbele beenbreuk Cissé: seizoen voorbij

Djibril Cissé komt dit seizoen niet meer in actie. De aanvaller van Liverpool brak zaterdagmiddag zijn linkerbeen, tijdens een ongelukkige valpartij met James McEveley van Blackburn Rovers.

'Onze clubarts Mark Waller heeft bevestigd dat Djibril Cissé een dubbele beenbreuk heeft. Djibril zal zondag worden geopereerd, waarbij een pin in zijn been zal worden aangebracht. Helaas zal hij dit seizoen niet meer in actie komen', liet een woordvoerder van Liverpool weten.

Cissé kwam afgelopen zomer voor een bedrag van circa twintig miljoen euro over van AJ Auxerre. De 23-jarige international speelde tien duels met The Reds, waarin de Fransman twee keer tot scoren kwam.
Ik denk dat Liverpool in de winter wel een nieuwe spits gaat kopen, .
-
pi_22976335
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Die wordt zwaar overschat.
Is een goede verdediger hoor.

En inderdaad, nu een spits erbij. Maar Sinama-Pongolle kan profiteren nu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22976364
Baros vorig jaar met z'n enkel, Cisse nu met z'n been. Drinken jullie soms te weinig melk op de club.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22976828
Haaienbotten is het geheim, zie Heintze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22978030
We gaan in elk geval wel naar beneden Vorig jaar 2 mensen die een been of enkel breken. Dit jaar 1 dus volgend jaar kan de brancard eindelijk voor LFC aan de kant blijven..

En m.b.t het melk drinken --> Dat krijg je met het eten van een echt Engels ontbijt! daar zit geen melk in
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22978167
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:50 schreef stevengerrard het volgende:
En m.b.t het melk drinken --> Dat krijg je met het eten van een echt Engels ontbijt! daar zit geen melk in
Thee met melk toch?
pi_23030243
Nu Liverpool zich in january hoogst waarschijnlijk met een spits gaat versterken worden er een aantal spelers nadrukkelijk in verband gebracht. Na Morientes, wat al speelt sinds einde vorig seizoen worden nu de namen genoemd van: Johnson (palace) en Villa van Zaragoza. Word vervolgd
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23030381
Andrew Johnson zou ik opportuun vinden. Die doet het nu leuk, maar toch... David Villa is wel een optie als Spanjaard ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23030873
Villa is denk ik te duur en heeft al europees gevoetbald dus dan zou hij niet mee mogen doen in de CL mits LFC mogen overwinteren
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23030984
Rafa kan wel een andere Spanjaard vinden dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23031343
Dat denk ik ook wel met zijn vele connecties in Spanje. Al kan ik zelf niet echt op een speler komen die naar LFC zou willen, betaalbaar is en eventueel ook in de CL kan spelen. Koller natuurlijk wel maar dat is geen speler voor LFC.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23055821
quote:
Mogelijk einde carrière Liverpool-spits Cissé

De kans is volgens doktoren klein dat Djibril Cissé ooit weer zijn kicksen zal aandoen om op het allerhoogste niveau te voetballen. De Liverpool-aanvaller die deze zomer overkwam van Auxerre is geopereerd na zijn beenbreuk, maar het is nog maar de vraag de botten in het been van de spits weer aan elkaar zullen groeien.

"Djibril heeft gewoon ongelooflijk veel pech gehad'', zegt de Engelse fysiotheapeut Daryl Martin tegen het Engelse BBC. "De tackle die hem velde, levert in 99 van de honderd gevallen niet eens een blessure op. Het feit dat er een pin in het beschadigde been werd geplaatst, wijst op de complexiteit van de breuk. Het zal hem veel inspanningen kosten om weer op topniveau te voetballen."

Over twee maanden horen we weer van Cissé. Dan wordt duidelijk of de botten herstellen en of Cissé ooit weer aan de top zou kunnen komen.

Bron:Voetbalzone
Ik hoop dat dit talent ooit weer op topniveau komt, van dit nieuws wordt ik niet vrolijk...
That's all folks!
pi_23056340
quote:
Op woensdag 3 november 2004 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit talent ooit weer op topniveau komt, van dit nieuws wordt ik niet vrolijk...
Dat zou echt heel, heel erg triest zijn
  woensdag 3 november 2004 @ 19:12:21 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23056590
Kan een club zich hiervoor verzekeren en is dit bij LFC dan ook het geval...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23056632
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef One_conundrum het volgende:
Kan een club zich hiervoor verzekeren en is dit bij LFC dan ook het geval...
Denk jij hier als eerste aan?
That's all folks!
pi_23056680
Dit is inderdaad ontzettend slecht nieuws. Uiteraard is het te hopen dat Cisse erbovenop komt en dat hij net als Carra en Baros 2x beter terugkomt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23057216
Afgaande op de bron ga ik vooralsnog niet van het ergste uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23057365
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Afgaande op de bron ga ik vooralsnog niet van het ergste uit.
Dat is nog het positieve inderdaad.
That's all folks!
  woensdag 3 november 2004 @ 20:25:32 #273
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23058691
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Denk jij hier als eerste aan?
ja hehe als die gast echt niet meer op niveau kan ballen gaat er bij LFC +20 mil down the drain.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23139331
2 nieuwe namen worden in verband gebracht met LFC om de plaats in te nemen van Cisse.

de 1 is Zlatan die zou worden geleend van Juve ( LFC heeft vorige mnd een geheim bod uitgebracht toen Zlatan nog niet kon wennen aan Italie), maar omdat Zlatan nu de draai heeft gevonden lijkt dit niet meer door te gaan

de andere is Anelka. Dit zou een terugkeer betekenen sinds Houllier niet besloot om de optie tot koop te doen maar besloot om topspeler Diouff te kopen. We weten allemaal dat dit een gigantische topper is geweest!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 7 november 2004 @ 13:19:58 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23139461
oe oe Anelka dat is wel zeer interessant. Is Steve al haast weer fit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23143328
Zlatan, dat vind ik een erg vreemd verhaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23143766
Zlatan stond in de Daily mirror.. maar ik zou Anelka een goede keus vinden kan ook nog uitkomen in europa.

Steve zou waarschijnlijk tegen Monaco of middelbrough weer mee doen. Nunez doet waarschijnlijk in de Cup deze week al mee
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2004 @ 17:09:37 #278
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23144421
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef One_conundrum het volgende:
Kan een club zich hiervoor verzekeren en is dit bij LFC dan ook het geval...
Volgens mij zijn er inderdaad verzekeringen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_23188867
Emlyn "Crazy Horse" Hughes, 1 van de Shankly Gang, overleden op 57 jarige leeftijd
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:21:52 #280
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23194474
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
Emlyn "Crazy Horse" Hughes, 1 van de Shankly Gang, overleden op 57 jarige leeftijd
meer info van deze meneer?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 november 2004 @ 17:24:15 #281
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23196073
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 16:21 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

meer info van deze meneer?
Link naar een mooi IM

http://www.redandwhitekop(...)965b6dee7bb27ba5ac81
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 10 november 2004 @ 10:43:40 #282
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23213075
quote:
Op zondag 7 november 2004 13:14 schreef stevengerrard het volgende:
2 nieuwe namen worden in verband gebracht met LFC om de plaats in te nemen van Cisse.

de 1 is Zlatan die zou worden geleend van Juve ( LFC heeft vorige mnd een geheim bod uitgebracht toen Zlatan nog niet kon wennen aan Italie), maar omdat Zlatan nu de draai heeft gevonden lijkt dit niet meer door te gaan

de andere is Anelka. Dit zou een terugkeer betekenen sinds Houllier niet besloot om de optie tot koop te doen maar besloot om topspeler Diouff te kopen. We weten allemaal dat dit een gigantische topper is geweest!!
Was er niet sprake van dat Morientes zou komen? voordat cisse zn pootje brak al toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23219297
Daar is nog altijd sprake van inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 november 2004 @ 16:11:55 #284
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23219876
Zou denk ik wel een goed duo kunnen vormen met Baros. Baros snel en diepgang. Morientes balvast, kopsterk en veeeel ervaring
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23410058
Na de terugkeer van Gerrard afgelopen maandag is het volgende negatieve spelersnieuws.

Baros is voor 1 maand uitgeschakeld met een hamstring blessure. Er moet dus in januari een spits bijkomen willen we mee blijven doen bovenin de league en in de CL. Met alleen Mellor en Pongolle als echte spitsen gaat het moeilijk worden. Zaterdag maar weer Kewell in de spits, of Garcia. Er zit niks anders op.

Nou dat Baros ook langdurig uitgeschakeld is maakt de plaats vrij voor Mellor om wat speeltijd mee te pikken. Dit is zonde voor Sheffield die Mellor in January willen proberen te kopen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23414526
Jammer van Baros, zie hem altijd graag spelen..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 donderdag 18 november 2004 @ 23:43:44 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_23414743
Mooi dat deze schwalbe-koning eruit ligt. Mooie voetballer, maar is Robben en Klinsmann in het kwadraat.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23414851
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat deze schwalbe-koning eruit ligt. Mooie voetballer, maar is Robben en Klinsmann in het kwadraat.


Maar, mooie voetballer.

Iig geen "noestige werkvoetballer"
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 donderdag 18 november 2004 @ 23:56:13 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_23415110
Ja idd misschien de beste van het afgelopen EK.


Maar dat geduikel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 18 november 2004 @ 23:57:48 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23415140
Zet Robben en Baros voorin en je hebt een droomaanval.

En Circus Ballerini op de koop toe.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 00:12:16 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_23415492
Jammer dat het topic net niet vol is. Had als Arsenal fan graag het volgende topic geopend.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23416582
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:12 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat het topic net niet vol is. Had als Arsenal fan graag het volgende topic geopend.


Ik zal je even helpen..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 19 november 2004 @ 01:16:41 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23416599
Dat schiet niet op. Laat Doc het maar volposten en een nieuwe openen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 19 november 2004 @ 01:17:31 #294
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23416615
Nog niet vol?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23416662
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 01:16 schreef golfer het volgende:
Dat schiet niet op. Laat Doc het maar volposten en een nieuwe openen.
Jij nog iets over cisse of baros golfer?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 01:27:07 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_23416723
Nog maar een paar posts.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 19 november 2004 @ 01:28:16 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23416735
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 01:21 schreef kamagurka het volgende:


Jij nog iets over cisse of baros golfer?
Ik heb het niet zo op die mietjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 01:29:28 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_23416744
Zijn er nog Liverpoedians ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 19 november 2004 @ 01:30:27 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23416756
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 01:29 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog Liverpoedians ?


Die liggen al op bed natuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 01:30:53 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_23416762
Of Barros fans ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 19 november 2004 @ 01:31:26 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23416767
Ik hou het bij de Beatles qua Liverpolians.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')