abonnement Unibet Coolblue
pi_21256514






Paper Mario & The Thousand Year Door (ook wel bekend als Paper Mario 2) is het vervolg op Paper Mario, dat verscheen op de N64. Het is eigenlijk onderdeel van een complete serie Mario RPG’s, al wordt dit een beetje ontkent door Nintendo. Deze Mario RPG serie begon op de SNES, met Super Mario RPG, een co-productie tussen Square en Nintendo.

Hierna kregen we Paper Mario op de N64, dat de traditie van innovatieve RPG’s voortzette. In tegenstelling tot vele andere games waren er bijvoorbeeld geen Random Encounters. Gevechten waren makkelijk te ontwijken, je zag de wezens namelijk vanzelf al. Ook in het gevecht was Paper Mario innovatief. In plaats van een move kiezen, en daarna maar afwachten, kon je actief meespelen, door middel van Action Commands.Gebruikte je de hamer, dan moest je het controllerpookje naar rechts gedrukt houden, en op precies het juiste moment loslaten om extra veel schade te doen. Paper Mario 2 zet deze traditie voort, en voegt nog meer innovatie toe. Zo is er een publiek, dat je ook tevreden moet houden. Doe je dat niet, dan wordt je bekogeld met stoelen, meloenen, en complete decorstukken.

Het andere deel in de Mario RPG serie is Mario & Luigi: Superstar Saga, dat verscheen op de GBA. Ontwikkeld door Alphadream, zat deze game vol met humor. Luigi werd constant aangezien voor Mr. Green Guy, en Mario was een beroemdheid in eigen land. Ook waren er de zogenaamde Bros Moves (of Bros Attacks. In het gevecht). Zo kon Mario op Luigi gaan staan, zodat ze extra ver konden springen. Of extra hoog natuurlijk. Al met al barst de Mario RPG serie van de innovativiteit, en het ziet er naar uit dat dit nieuwe deel, alweer het vierde, de trend voort gaat zetten.




De Mario RPG reeks heeft vaak van de standaard verhaal lijn afgeweken, ofwel, het is vaak niet simpelweg Peach die wordt ontvoerd. Zo ook in dit deel. Peach is op vakantie, en ontdekt daar op een markt een geheimzinnige kaart. Deze blijkt naar een schat te wijzen, eentje met zeven sterkristallen. Peach schrijft een brief aan Mario, of hij wil komen, en natuurlijk gaat hij. Na een tijdje wordt er om de een of andere reden echter (ik heb geen idee waarom, verhaal is me wat vaag) een deur geopend, waardoor duizend jaar oude slechte dingen kunnen ontsnappen. Mario (jij dus), moet ze tegenhouden, en ergens onderweg wordt vast nog een keer Bowser ontvoerd door Peach, denk ik zo.




Tsja, veel reviews zijn er nog niet aangezien de game alleen nog in Japan uit is. Reviews tot nu toe van Japanse bladen zijn overwegens positief, van Famitsu kreeg de game een 8/8/8/9, Famitsu GC gaf een 10/10/10/9, en Dengeki gaf tot slot een 8/8/10. Previews zijn er overigens des te meer, bijvoorbeeld hier, op CubeParty, geschreven door mij. Mocht je meer willen dan zoek je het zelf maar, alle sites hebben wel een preview van de game.




Wanneer kan ik die game hier nou gaan kopen?
Euh.. Q4 2004. Ik heb Nintendo al eens gemaild, maar preciezer willen ze niet zijn.

Komt er zo'n leuke bonusdisc bij, met Paper Mario bijvoorbeeld? Of gewoon Super Mario RPG?
Ik hoop het, maar ook dit is nog onbekend.

Hoeveel uur ben ik met deze game bezig?
Snelle gamers hadden hem binnen 30 uur uitgespeeld, maar dan heb je waarschijnlijk nog lang niet alles.

En hoeveel side-characters zijn er naast Mario?
Zes, dacht ik zo. Waaronder een vette hippe Yoshi met plukje haar, en een character alleen verkrijgbaar in een sidequest.

Maar.. maar.. ik heb nog een vraag!
Dan stel je die toch? Idioot...

Coole OP, maar die Photoshop plaatjes zien er niet geweldig uit.
Komt omdat ik geen Photoshop heb. En omdat Fok! geen fokking center tag heeft.


Bekijk ook eens Paper Thomio. Binnenkort de ultieme Paper Mario site, althans, als ik terug ben van vakantie. Characterguides, walkthroughs, reviews, nieuws, alles van de Mario RPG serie kan je daar binnenkort vinden. Let niet op de lay-out, ik zuig in designen. Inhoud gaat voor bij mij.



Zie ook [Gamecube] Metroid Prime 2: Echoes het topic van die andere najaars-topper.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thomper op 13-08-2004 13:22:31 ]
pi_21256524
En nu ben ik eventjes uitgeput.. poehee..
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:11:43 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21256758
Netjes! Deeltje 1 heb ik enkele weken geleden voor het eerst gespeeld. Heel erg vermakelijk.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_21256787
mmm..., je hebt me al bijna overtuigd het spel te gaan halen!
Goede OP!
pi_21256810
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:12 schreef parterrepact het volgende:
mmm..., je hebt me al bijna overtuigd het spel te gaan halen!
Goede OP!
Zeker doen!
Beste Cube-game dit najaar, voor mij dan/
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:20:24 #6
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21256958
Deze vraag ik wel voor kerst
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_21257139
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:20 schreef HomerJ het volgende:
Deze vraag ik wel voor kerst
Ik ook, hij komt er iig wel
pi_21257193
Ik koop hem bij release. Zoveel anders hoef ik niet dit najaar.
pi_21257295
ik wil hem ook zeker hebben.., maar als de DS ook al dit jaar nog uitkomt dan moet ik nog even zien of het er wel af kan!
pi_21257306
DS komt dit jaar in Amerika, ja. En Japan. Maar Europa toch pas echt in 2005.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:37:20 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21257323
Ik twijfel nog steeds Ik vond deel 1 namelijk erg eentonig worden op een gegeven moment
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21257372
Goeie OP !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_21257631
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel nog steeds Ik vond deel 1 namelijk erg eentonig worden op een gegeven moment
Mwoah, deel twee ziet er nog beter uit, nog meer interactiviteit. IGN had een preview van de eerste 20 uur, en daarin vertelden ze over de drie dungeons die allemaal compleet anders waren. Eentje was een relatief standaard dungeon, eentje een Battle toren met veel verhaal, en een andere was weer Pikmin style.
pi_21263737
Zo. Ik ga morgen op vakantie, als ik terug ben breng ik wel een characterguide mee. Iig, die schrijf ik wel eventjes.
pi_21263940
Mooie OP zeg. Ik kan niet wachten tot dit spel uitkomt
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:23:02 #16
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_21265260
mooie op hoor eerst maar eventjes deeltje 1 zien te bemachtigen
Bernie en ik zijn tof.
pi_21432132
Joh. Ga ik even weg en vergeten jullie het helemaal? Tsk.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:34:46 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21433127
Ik wacht zeg maar de reviews af.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21433303
edit verkeerde topic

[ Bericht 73% gewijzigd door RaymanNL op 20-08-2004 21:58:41 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21433593
ik zag in een blad staan dat paper mario oktober uitkomt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21433939
In Amerika, ja. In Europa was dacht ik 11 november ofzo.
pi_21437422
klein foutje ontdekt in je OP
maar voor de rest mooi hoor
quote:
Mario (jij dus), moet ze tegenhouden, en ergens onderweg wordt vast nog een keer Bowser ontvoerd door Peach, denk ik zo.
Bij het verhaal, Bowser die ontvoerd wordt door Peach
That's new
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_21437894
Moet je als Mario Bowser bevrijden en het opnemen tegen een leger toads ....
pi_21441345
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
klein foutje ontdekt in je OP
maar voor de rest mooi hoor
[..]

Bij het verhaal, Bowser die ontvoerd wordt door Peach
That's new
DoH. Zou wel cool zijn voor een keertje.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:14:08 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21441361
Whehehehe Dat zou wel grappig zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21441593
Niet eens zo raar, bedenk ik net. Ik bedoel, als Bowser samenwerkt in Mario RPG en Mario & Luigi, waarom dan bijvoorbeeld niet een verhaal over een elixer dat Peach evil maakt, en Bowser zo lief als een puppy?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:36:59 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21441630
Of Peach gewoon een zenuwinzinking waardoor ze doordraait en een plan in elkaar draait waarbij ze doet alsof ze weer ontvoerd is, maar uiteindelijk blijkt dat ze Mario in de val wil lokken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21441634
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:11 schreef Thomper het volgende:
In Amerika, ja. In Europa was dacht ik 11 november ofzo.
12 november
pi_21442276
eindelijk weer een spel voor de gamecube dat ik wil hebben
pi_21444951
Zou inderdaad eens leuk zijn als het verhaal een verschrikkelijke wending heeft
Peach die in controle is door een of andere "monster" en iets van bowser heeft gepikt

een samenwerking tussen Mario en Bowser om Peach en het gestolen goedje terug te bemachtigen, en daty Bowser Mario backstabbed nadat Peach is gered

de makers van mario spellen mogen wel eens meer fantasie hebben
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_21446525
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
de makers van mario spellen mogen wel eens meer fantasie hebben
Of gewoon af en toe op fok komen ...
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:35:20 #32
39446 303
(C) Roland
pi_21447484
Is dit een echte rpg of moet je ook platformachtige opdrachten doen zoals in bijv. super mario bros?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_21447797
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:35 schreef 303 het volgende:
Is dit een echte rpg of moet je ook platformachtige opdrachten doen zoals in bijv. super mario bros?
Het is meer een RPG dan Mario Bros., maar dan wel een leuke mix ertussen. Het grootste verschil is, simpel gezegd: je verslaat Goomba nu niet door op hem te springen in de spelwereld, maar door dat te doen in een RPG-menu-stuk-ding.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:02:30 #34
39446 303
(C) Roland
pi_21448046
Mooi, die koop ik dus. Echt iets voor mij denk ik.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:08:26 #35
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_21448150
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
Zou inderdaad eens leuk zijn als het verhaal een verschrikkelijke wending heeft
Peach die in controle is door een of andere "monster" en iets van bowser heeft gepikt

een samenwerking tussen Mario en Bowser om Peach en het gestolen goedje terug te bemachtigen, en daty Bowser Mario backstabbed nadat Peach is gered

de makers van mario spellen mogen wel eens meer fantasie hebben
Bij Super Mario Superstar saga op de Gameboy Advance (niet door Nintendo gemaakt overigens) was het verhaal best afwijkend. Het ging dan ook niet over het 'Mushroom kingdom' maar om een buurland. Het verhaal was nog best dun, vond ik persoonlijk, maar wel leuk gevonden. En nu vecht je eens niet tegen Bowser (nou ja, indirect wel. Maar dan verraad ik een stuk verhaal ) maar Bowser helpt je (want anders kan hij nooit meer Peach ontvoeren )

Ik raad je eigenlijk dit spel best wel, als je een GBA hebt.
pi_21448838
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bij Super Mario Superstar saga op de Gameboy Advance (niet door Nintendo gemaakt overigens) was het verhaal best afwijkend. Het ging dan ook niet over het 'Mushroom kingdom' maar om een buurland. Het verhaal was nog best dun, vond ik persoonlijk, maar wel leuk gevonden. En nu vecht je eens niet tegen Bowser (nou ja, indirect wel. Maar dan verraad ik een stuk verhaal ) maar Bowser helpt je (want anders kan hij nooit meer Peach ontvoeren )

Ik raad je eigenlijk dit spel best wel, als je een GBA hebt.
heb idd een gba (beter gezegd, mijn broer)
ikzelf heb geen SP gekocht

maareh, betaal jij?
want ben nogal krap bij de kas na mijn vakantie
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_21449171
Jep, de GBA game is zeer cool. Tis overigens Mario & Luigi: Superstar Saga.
pi_21449746
oeh iik moet dat spel echt hebbe, want ik vind het soms een beetje saai meyt RPG dat je moves moet selecteren, en dat heeft dit spel niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21450009
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
oeh iik moet dat spel echt hebbe, want ik vind het soms een beetje saai meyt RPG dat je moves moet selecteren, en dat heeft dit spel niet
je moet wel moves selecteren, dat is een RPG.
pi_21450522
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:46 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

je moet wel moves selecteren, dat is een RPG.
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:02 schreef Thomper het volgende:

Hierna kregen we Paper Mario op de N64, dat de traditie van innovatieve RPG’s voortzette. In tegenstelling tot vele andere games waren er bijvoorbeeld geen Random Encounters. Gevechten waren makkelijk te ontwijken, je zag de wezens namelijk vanzelf al. Ook in het gevecht was Paper Mario innovatief. In plaats van een move kiezen, en daarna maar afwachten, kon je actief meespelen, door middel van Action Commands.Gebruikte je de hamer, dan moest je het controllerpookje naar rechts gedrukt houden, en op precies het juiste moment loslaten om extra veel schade te doen. Paper Mario 2 zet deze traditie voort, en voegt nog meer innovatie toe. Zo is er een publiek, dat je ook tevreden moet houden. Doe je dat niet, dan wordt je bekogeld met stoelen, meloenen, en complete decorstukken.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21450576
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:

[..]


[..]

maar je moet nog steeds je moves selecteren. Er zit wel wat meer actie bij zoals bij M&L super star saga maar nog steeds is het moves selecteren, of kijk je nooit filmpjes ofzo
pi_21450631
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:06 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

maar je moet nog steeds je moves selecteren. Er zit wel wat meer actie bij zoals bij M&L super star saga maar nog steeds is het moves selecteren, of kijk je nooit filmpjes ofzo
Maar dat vind ik nou zo cool! Bijvoorbeeld bij pokémon selecteer je blijbaar alles, bij M&L S³ vond ik dat ve3cht ook leuk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21450744
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:07 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maar dat vind ik nou zo cool! Bijvoorbeeld bij pokémon selecteer je blijbaar alles, bij M&L S³ vond ik dat ve3cht ook leuk
[offtopic]koop eerst maar is een nieuw toetsenbord of leer typen[/offtopic]

Maar het blijft moves selecteren, dat zeggen ze ook indat stukje wat je net als voorbeeld nam. je moet moves selecteren maar je hoeft dan niet te wachten, nee, je moet de moves gedeeltelijk uitvoeren.

En voordat je nou weer roekeloos games gaat halen moet je je ook afvragen of je het ook echt leuk vind. Je hebt nu al veel games die je eigenlijk niks aan vind
pi_21450984
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:10 schreef gamecube_master het volgende:

[..]
Maar het blijft moves selecteren, dat zeggen ze ook indat stukje wat je net als voorbeeld nam. je moet moves selecteren maar je hoeft dan niet te wachten, nee, je moet de moves gedeeltelijk uitvoeren.
Is Heilig
"Dat Zeggen Ze"

Maar goed, ik denk dat als je de game koopt, je zeker geen miskoop doet.
pi_21465228
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:10 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

[offtopic]koop eerst maar is een nieuw toetsenbord of leer typen[/offtopic]
Je hebt nu al veel games die je eigenlijk niks aan vind
Dat is er maar één En dat is Sonic Heroes!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21510225
Na vele details en impressies hebben we uiteindelijk het verhaal van Paper Mario 2: The Thousand Year Door. Erg orgineel is het verhaal niet, want Peach was weer het doelwit van een ontvoeractie. Mario is dit keer opzoek naar Star Crystals die de kracht hebben om de prinses te vinden.

Tijdens de zoektocht zal Mario veel bekende en onbekende mensen tegen komen die hij als vriend of vijand kan aanzien. Als Mario gaat samenwerken met nieuwe personages is het ook mogelijk om nieuwe krachten en gaves te gebruiken.

Op 12 november is de grote dag, want dan zal Paper Mario: The Thousand Year Door in Nederland verschijnen. (GP)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_21512515
Euh.. zeker van InsideGamer? Mocht er iemand interesse hebben haal ik het volledige bericht van GamesPress, staat meer in. Maar goed, dat verhaal was toch al lang bekend.
pi_21534830
Voor die twee mensen die op mijn siteje komen even de mededeling dat ik zo een paar uurtjes offline ben..:P
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 augustus 2004 @ 18:56:42 #49
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21562694
heb vorige week paper mario nog getekend op a4
is erg mooi geworden.

ontopic : heb geen cube,ondanks dat ik ninty een warm hart toedraag
pi_21562809
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb vorige week paper mario nog getekend op a4
is erg mooi geworden.

ontopic : heb geen cube,ondanks dat ik ninty een warm hart toedraag
inscannen en posten
pi_21575497
Zeker.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 augustus 2004 @ 13:12:09 #52
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21577091
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:02 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

inscannen en posten
heb geen scanner,was ook bezig met luigie maar die is een beetje mislukt

welke kleur kan ik het best geven aan het gezicht van mario?
pi_21577143
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

heb geen scanner,was ook bezig met luigie maar die is een beetje mislukt
aargh
Probeer hem dan bij iemand anders in te scannen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:19:32 #54
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21579767


heel licht bruin
pi_21579967
Die Mario is een beetje mislukt, deze is beter...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:16:34 #57
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21584056
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:32 schreef Thomper het volgende:
Die Mario is een beetje mislukt, deze is beter...
[afbeelding]
die heb ik nagetekend stond in pu
pi_21586849
Ah.. Moet je ook de mooie Peach en Bowsers zien?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:19:58 #59
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21604732
Meh, zal later wel eens de URL zoeken, maar kijk gewoon bij de screens op GameSpot en je vindt ze ook vanzelf. Overigens, ja, Paper Thomio is down.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 september 2004 @ 16:43:56 #61
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  Licht Ontvlambaar maandag 13 september 2004 @ 18:28:04 #62
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  maandag 13 september 2004 @ 19:54:21 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21930173
Zelfgetekende Mario Dat doet me denken aan de PU in zijn beginjaren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21931188
Oe.. coooool.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 september 2004 @ 21:19:19 #65
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21932464
ben er 2 dagen mee beziggeweest
heb ook een orc getekend en ben bezig met conker uit conkers bad fur day
hoop dat ik hem morgen afheb

he,thomper als je site weer online is mag je hem wel erop zetten zolang ik de credits maar krijg

en bedankt voor de complimentjes!


wie heeft er een plaatje van luigi uit paper mario (2)?

--------------------------------------------------------------------
Greetz Uzomaki Naruto!
-------------------------------------------------------------------

[ Bericht 0% gewijzigd door Uzumaki_Naruto op 13-09-2004 21:19:52 (mario 4 ever) ]
pi_21947758
Sorry, host van mij is gekapt dus ik ben maar met de site gestopt..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 19:03:04 #67
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21962388
mooie tekening hoor
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  woensdag 15 september 2004 @ 10:15:37 #69
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_21963665
Iedereen MOET hem kopen!!!

Mario RPG was megavet
Superstar Saga was supervet
Papermario 1 ken ik nog niet maar boeie

KOPEN DUS, IK DULD GEEN TEGENSPRAAK!
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_21963715
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:15 schreef MaZz_ het volgende:


KOPEN DUS, IK DULD GEEN TEGENSPRAAK!
Wat ik tot nu toe van Paper Mario 2 gespeeld heb is een beetje saai...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 september 2004 @ 12:37:16 #71
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_21966470
Ik heb hem (ook?) @ Gameplay gespeeld en hij was nog vrij eenvoudig ja... maar ik neem aan dat het spel wel wat uitgebreider zal zijn dan dat ze daar hebben
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_21969473
Er zaten 4 demo's op dat schijfje, allemaal boden ze wel een iets andere ervaring. Maar goed, uiteindelijk moet je toch de hele game hebben voor een echte indruk.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:37:02 #73
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22337334
Stoere videoreview van Paper Mario !

http://www.gamevideovault.com/ (Klik op 'browse reviews' )
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_22574203
Paper Mario 2 nu ook uit in Amerika, wij krijgen hem over een maandje. In ieder geval is de (best leuke) complete site op www.papermario.com gelaunched, met wat wallpapers die je bij onderstaande links kan vinden, 3x dezelfde maar dan andere groottes, en natuurlijk de review op IGN maar die vind je zelf wel.


http://www.papermario.com(...)papermario_1_800.jpg
http://www.papermario.com(...)apermario_1_1024.jpg
http://www.papermario.com(...)apermario_1_1280.jpg
pi_22577172
Paper Mario 2 review op Gamespot:

Gameplay - 9
Graphics - 9
Sound - 8
Value - 9
Tilt - 10
Editors Choice!

IGN geeft een 10 voor GamePlay!
7.5 Presentation
Nintendo's classic characters, great menu systems, and a unique style bring the game to life. Lack of voice acting and an overall static look bring down the score.

7.5 Graphics
The great-looking environments and cute characters go a long way. Too bad the texture work and artistic scope is limited in some levels.

9.0 Sound
Nostalgic melodies and sound effects all around -- no cheesy attempts at doing midi orchestras here. It's game music at its purest.

10 Gameplay
A great adventure, awesome mixture of exploration, roleplaying and action, and a fun battle system make this a true winner.

9 Lasting Appeal
More than 30 hours of gameplay, varied conversations (depending on your partner of choice), and tons of stuff to collect and find.

9.1 OVERALL
pi_22577954
Overigens ga ik opnieuw een Paper Mario site beginnen, alhoewel ditmaal via Blogger. Stabiele hosting en dan verzin ik wel iets om de weblog structuur heen. Als het klaar is staat het allemaal voorlopig even op http://paperthomio.blogspot.com, niet zeiken om de layout enzo.
  maandag 18 oktober 2004 @ 09:42:37 #77
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22695916
Lijkt me een geniaal spel !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:55:06 #78
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_22698984
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe van Paper Mario 2 gespeeld heb is een beetje saai...
saai???? licht toe!!
  maandag 18 oktober 2004 @ 15:19:42 #79
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_22701913
zit paper mario 1 er nou ook bij?
weet iemand misschien of paper mario 1 ook op emulators te spelen is, ik vind het niet nodig om speciaal voor dit spel nog een N64 te bewaren.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_22701963
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 15:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
zit paper mario 1 er nou ook bij?
weet iemand misschien of paper mario 1 ook op emulators te spelen is, ik vind het niet nodig om speciaal voor dit spel nog een N64 te bewaren.
1: nee
2: daar hebben we het niet over op FOK!, is warez
  maandag 18 oktober 2004 @ 16:03:56 #81
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_22702884
Dat betreur ik dan, want paper mario 1 was helemaal top. Jammer genoeg vond Nintendo het zonodig om alleen maar baggergames voor de N64 uit te brengen zodat het het niet waard was deze console te houden. Ik heb hem voor een appel en een ei verkocht.
Hetzelfde verwacht ik van de gamecube, het loopt niet zo storm met dat ding, met zijn achterlijke controllers. Binnen de kortste keren is ook dit systeem weer dood.
En paper mario 2 moet wel verrekte goed zijn, wil het zijn voorganger kunnen overtreffen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_22703412
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat betreur ik dan, want paper mario 1 was helemaal top. Jammer genoeg vond Nintendo het zonodig om alleen maar baggergames voor de N64 uit te brengen zodat het het niet waard was deze console te houden. Ik heb hem voor een appel en een ei verkocht.
Hetzelfde verwacht ik van de gamecube, het loopt niet zo storm met dat ding, met zijn achterlijke controllers. Binnen de kortste keren is ook dit systeem weer dood.
En paper mario 2 moet wel verrekte goed zijn, wil het zijn voorganger kunnen overtreffen.
N64:

Super Mario 64
Perfect Dark
Banjo Kazooie
Banjo Tooie
Zelda: Ocarina of Time
Zelda: Majora's Mask
Mario Kart 64
Harvest Moon 64
Mario Golf
1080 Degrees Snowboarding
Resident Evil 2
Super Smash Bros.
Wave Race 64
GoldenEye 007
Conker's Bad Fur Day
Mario Party 1,2 & 3

Gamecube:

Metroid Prime 1 & 2
Resident Evil (en al die andere delen ervan waar ik de naam niet precies van ken)
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Baten Kaitos
Mario Power Tennis
Tales of Symphonia
Donkey Konga
Pikmin 1 & 2
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Super Mario Sunshine
Metroid Prime
Animal Crossing
Mario Kart: Double Dash!!
Super Smash Bros. Melee
F-Zero GX
Viewtiful Joe 1 & 2
Prince of Persia 1 & 2
Mario Golf: Toadstool Tour
Burnout 2: Point of Impact
Beyond Good & Evil
Billy Hatcher and the Giant Egg
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Final Fantasy Crystal Chronicles
Harry Potter 1,2 &3
Ikaruga
James Bond
Luigi's Mansion
Mario Party 4 & 5
Need for Speed Underground 1 & 2
Phantasy Star Online Episode 1, 2 en 3
SSX 3
Soulcalibur II
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
Star Fox Adventures
Super Monkey Ball 1 & 2
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
Tony Hawk
Wave Race: Blue Storm
Wario Ware Inc. Mega Party Game$
Wario World
etc.

Nu ik deze lijst zo door kijk denk ik echt dat de Nintendo is moet opgeven omdat ze er niks van bakken

en Paper mario gaat niet HEEL erg veel beter worden dan 1 hoor, er komen betere uit dit najaar
pi_22703531
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:27 schreef gamecube_master het volgende:

[..]
en Paper mario gaat niet HEEL erg veel beter worden dan 1 hoor, er komen betere uit dit najaar


Zelf denk ik dat het nog stukken beter wordt. Deel 1 was al érg goed, maar deel 2 maakt het allemaal net wat afwisselender, net wat mooier, etc.
pi_22703806
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:33 schreef Thomper het volgende:

[..]



Zelf denk ik dat het nog stukken beter wordt. Deel 1 was al érg goed, maar deel 2 maakt het allemaal net wat afwisselender, net wat mooier, etc.
Het spel wordt idd heel erg goed maar om nou te zeggen dat het echt veel beter is dan deel 1...
pi_22703918
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:03 schreef Brett-Anderson het volgende:

Hetzelfde verwacht ik van de gamecube, het loopt niet zo storm met dat ding, met zijn achterlijke controllers. Binnen de kortste keren is ook dit systeem weer dood.
Wat vind je zo slecht aan de controllers, of heb je het er maar neergezet om je post wat negatiever te maken?
Persoonlijk vind ik de GC controllers fijner dan PS of Xbox controllers, het enige nadeel is de wat kleine D-pad. Maar de vormgeving, de schouderknoppen, en de verschillende vormen van de knoppen vind ik veel fijner. (En waarschijnlijk zullen Sony en Microsoft, net zoals ze al eerder met andere ideeën van Nintendo hebben gedaan, ook het idee van de knopgroottes van Nintendo overnemen.)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:15:13 #86
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_22705496
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:54 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Wat vind je zo slecht aan de controllers, of heb je het er maar neergezet om je post wat negatiever te maken?
Persoonlijk vind ik de GC controllers fijner dan PS of Xbox controllers, het enige nadeel is de wat kleine D-pad. Maar de vormgeving, de schouderknoppen, en de verschillende vormen van de knoppen vind ik veel fijner. (En waarschijnlijk zullen Sony en Microsoft, net zoals ze al eerder met andere ideeën van Nintendo hebben gedaan, ook het idee van de knopgroottes van Nintendo overnemen.)
Nee beste cerbie, ik wilde helemaal niet negatief doen over de controllers.. ik ben inderdaad wel een beetje grof, maar ik ben juist iemand die in Nintendo is blijven geloven. Na de snes kocht ik onmiddellijk een Ultra 64... het kostte me 1200 gulden, maar ik had er al voor gespaard. Na die glorieuze snes periode had ik verwacht dat dit zich zou voortzetten op de N64.Ik kon echt totaal niet omgaan met die controller. Waarom moet er nou zo een pookje opzitten, een alternatief was er meestal niet, ik werd gedwongen om met dat pookje te spelen en die vierpuntsdruktoets werd maar minimaal ondersteund.

Die andere fokker noemt een hele lijst op met titels, okee ik breng het een beetje verkeerd, maar ondanks dat je het goed bedoelt, ik hield niet van die spellen. Spelen als Tetris64, magical tetris, cruisin' USA cruisin' the world en rampage world tour vond ik leuker. En zolang ik maar niet met dat stomme pookje hoefde te spelen. Ik snap ook niet waarom nintendo van een strakke snes controller ineens over ging naar zo'n kruiwagenmodel.

lijstje met gamecube spellen dat je opnoemt kan best vermakend zijn, maar er is niet echt wat dat mij zou bekoren.
ik vind de remake van adventure island wel tof, alleen wacht ik al bijna een jaar op mijn bestelling uit het land van de rijzende zon.

In mijn optiek maakt Nintendo hele klassieke fouten.

1) er wordt weer geteerd op oude roem. Het is meestal allemaal weer hetzelfde, Zelda, Donkey kong, Mario...
Mario golf, mario party, mario dit, dat zus zo.
Bij de N64 kreeg het al de reputatie dat er alleen kinderachtige spelletjes verkrijgbaar voor waren.

2a) het spelformaat is wel weer enstig incompatibel. Daar ging de N64 ook mee in de fout. Je kunt wel zeggen dat de Nintendo dit doet om piraterij tegen te gaan, maar je zult echt zien dat een console waar kopieren mogelijk is beter verkocht wordt. Zie maar eens de PS2 en XBOX die doen het veel beter omdat mensen er graag een kopietje bij willen houden. Dit was met de N64 ook het geval.

2b) het was te wijten aan de smalle formaten dat die cartridges niet veel data konden bevatten. Geen mooie filmpjes, intermezzo's of eindes op de N64 en dat was jammer want dat verkocht nou zo goed in die tijd.

3) het ontbreken van de juiste spellen, de juiste versies

Toen wij een N64 hadden moesten we wel meer dan een jaar wachten op een goede partij spellen. Laat mijn broertje nou net gek zijn op RPG's, volgens mij is er daarvoor nog nooit een uitgekomen. Je had tot zover ik het me kon herinneren alleen quest 64 en die waar te teleurstellend en te lachwekkend voor woorden.

en wat merkwaardige versies betreft. zo had de N64 een ongewaardeerde versie van castlevania, terwijl PSX'ers lekker konden lachen met Symphonie of the night.
nog een voorbeeld, quake was niet een versie die zich kon meten met de populaire pc versie.

nintendo heeft altijd een goede reputatie gehad, maar ik ben bang dat de gamecube heel snel zal doodbloeden.
De gba doet het in mijn ogen ook slecht, er komen voor mijn smaak alleen belabberde games voor uit, snespoorten en allemaal veel van datzelfde.

[ Bericht 35% gewijzigd door Brett-Anderson op 19-10-2004 11:03:30 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:56:07 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_22709304
packaging .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 07:07:39 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_22741151
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:56 schreef speknek het volgende:
packaging .
Oh yeah, oh yeah:

Order Number: 1315097
Shipment Date: October 19 2004 16:47
Paper Mario: The Thousand-Yr Door - CUBE

Verwacht zonder douane inbreng over een week een hands-on .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22744318
Waarom komen er nu zo veel spelen uit die ik wil! Vooral in december-november-oktober
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_22746342
hij lijkt me wel de moeite waard.... maar eerst HALO 2 daarna zien we wel weer verder
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:35:09 #91
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22753103
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:23 schreef Retarded het volgende:
hij lijkt me wel de moeite waard.... maar eerst HALO 2 daarna zien we wel weer verder
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 09:38:28 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22790271
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 07:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh yeah, oh yeah:

Order Number: 1315097
Shipment Date: October 19 2004 16:47
Paper Mario: The Thousand-Yr Door - CUBE

Verwacht zonder douane inbreng over een week een hands-on .
Al binnen ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 09:41:53 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_22790320
nope .
Maar de douane heeft me de laatste tijd ook door heb ik het idee. 'ah speknek, maak maar open dat pakje:{'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22790872
Jammer dat hij net komt wanneer HL2 bijna te spelen is.
Vind het zonde om deze game 2-3 dagen te spelen en dan HL2 te doen.
Wordt dus eerst HL2 spelen en dan Paper Mario 2 halen
pi_22819349
Laat de Limited Edition van HL2 nu uitgesteld zijn tot begin december... wat doe je dan?
pi_22819597
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 15:43 schreef Thomper het volgende:
Laat de Limited Edition van HL2 nu uitgesteld zijn tot begin december... wat doe je dan?
HL2 spelen via steam
Vet handig zo'n press ding
Zie ik tegen december wel weer of ik de CE haal.
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:48:27 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_22845463
Het spel is echt uber vrolijk .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:54:24 #98
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_22878290
Ik heb hem besteld! !

pi_22885122
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:48 schreef speknek het volgende:
Het spel is echt uber vrolijk .
* Thomper wacht braaf op 12 november.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:54:02 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_22887779
Besteld
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:22:05 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_22888784
Ik kan hem eigenlijk nog niet echt een must-have noemen. Hij is vermakelijk, maar niet super.
Maar goed, ik had in reviews gelezen dat ie maar heel langzaam op gang kwam, dus ik heb nog goede hoop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22889367
Jep, volgens de meeste reviews zijn de eerste uurtjes/ de eerste 2 chapters wat minder leuk dan de rest. Maar goed, ik koop hem toch wel.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:41:45 #103
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:45:35 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_22988193
Punies .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 1 november 2004 @ 14:56:54 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22998448
Spek? Cijfer?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23268783
Het spel is vanaf vandaag overal te verkrijgen!

Review op FOK!games
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:53:40 #107
8369 speknek
Another day another slay
pi_23268892
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spek? Cijfer?
Tering, helemaal over deze post heen gelezen.
Ik heb het de laatste tijd veel te druk om er goed achter te zitten. Ik wil dus pas een echt cijfer geven als ik hem uitgespeeld heb. Vooralsnog een 7 1/2.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:54:43 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23268925
Ja, na de review van Koei gelezen te hebben weet ik iig wel dat ik deze game wil hebben Hij moet alleen nog ff wachten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:55:15 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23268942
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:53 schreef speknek het volgende:
Vooralsnog een 7 1/2.
Gaat wel hard omlaag is het niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23269026
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, na de review van Koei gelezen te hebben weet ik iig wel dat ik deze game wil hebben Hij moet alleen nog ff wachten
dacht dat deze game wel hoog in je must-have lijstje zou staan zo niet, zet em er dan maar snel in
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:00:03 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_23269063
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat wel hard omlaag is het niet
Whehe, het is tegenwoordig bon ton om realistische cijfers te geven, ipv naar de standaard van games magazines, dus vandaar .

Het spel ziet er leuk uit, oogt ook production value (alhoewel ik die 'geweldige muziek' zelf nogal vind tegenvallen, een aantal keer werkte het zelfs aardig op m'n zenuwen als ik voor de tiende keer door een level moest backtracken en ik dus toch al geirriteerd was). Maar ik ben er dus nog niet helemaal kapot van. Karakters hebben niet zo heel veel diepgang (huh-huh) en je weet honderd procent van de tijd precies wat je moet doen, waardoor het spelen zelf meer een obstakel lijkt te worden.
Dat klinkt trouwens wel heel negatief, je moet het spel gewoon niet te lang achter elkaar spelen en dan is het wel heel leuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 12 november 2004 @ 16:01:31 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23269094
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:58 schreef Retarded het volgende:

[..]

dacht dat deze game wel hoog in je must-have lijstje zou staan zo niet, zet em er dan maar snel in
Nou het 'probleem' is dat ik het N64 deel niet zo tof vind.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23273444
Metroid Prime 2: Echoes scoort op Gamespot een 9.1
Review noemt oa min 20 uur speeltijd.

Edit:
Verkeerde topic dus

[ Bericht 18% gewijzigd door Vitalogy op 12-11-2004 19:30:43 ]
pi_23273808
Even vraagje over chapter 2, als je in die boom zit en je hebt de rest van die gasten bevrijd (je hebt er nu 101) hoe moet je ze vrij krijgen als ze zitten op gesloten in zo'n kooi als je die steen in een verkeerd stuk hebt gezet. Ik ben toen al naar beneden gegaan en op zo'n zwart ding gedrukt en toen hoorde ik een geluid, antwoord daarop zou ook handig zijn
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:27:02 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_23273850
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Vitalogy het volgende:
Metroid Prime 2: Echoes scoort op Gamespot een 9.1
Review noemt oa min 20 uur speeltijd.
Verkeerde topic .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23273871
Verrek
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:40:36 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_23274098
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef gamecube_master het volgende:
Even vraagje over chapter 2, als je in die boom zit en je hebt de rest van die gasten bevrijd (je hebt er nu 101) hoe moet je ze vrij krijgen als ze zitten op gesloten in zo'n kooi als je die steen in een verkeerd stuk hebt gezet. Ik ben toen al naar beneden gegaan en op zo'n zwart ding gedrukt en toen hoorde ik een geluid, antwoord daarop zou ook handig zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23274122
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:40 schreef speknek het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx, ik herinner me wel wat met een paar standbeelden, zo even kijken
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:03:51 #119
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_23274601
Ik heb m vandaag gehaald (tezamen met 251 blocks memory card) en wat een geweldig spel is het zeg...
  zaterdag 13 november 2004 @ 09:19:54 #120
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_23284123
Hij staat nog op bestelstatus 'Wordt verwerkt'
pi_23285968
Ik heb em gister toch maar besteld. Ik had me voorgenomen om paper mario 2 niet te bestellen voordat ik deel 1 had uitgespeeld maar ik kon het toch niet laten.
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:28:54 #122
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_23286053
Kheb hm nu 3 dagen en moet zeggen dat ie helemaal top is. Doet me denken aan het plezier dat ik beleefde aan mario world.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_23291794
Uberspel, in 2 dagen 9 uur gespeeld, nu bij Chapter 3, vlak bij het einde alweer daarvan, dat wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23291929
kheb nu gedaan wat speknek zei en heb dus ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik weet totaal niet wat ik nu verder moet doen
pi_23292116
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt het dan?
pi_23292788
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:59 schreef Thomper het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt het dan?
dat heb ik al gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-

is gelukt, kben nu in chapter 3

[ Bericht 8% gewijzigd door gamecube_master op 13-11-2004 20:05:31 ]
pi_23304431
Chapter 3 is wel cool, erg veel gevechten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 november 2004 @ 23:08:36 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_23341989
Ik vond het eigenlijk net wat teveel gevechten. Maar voor de rest wel een leuk chapter ja, weer eens wat anders. En Bowser is echt een van de coolste gamekarakters ooit .

Mijn Yoshi heet trouwens Mr.Green .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 16 november 2004 @ 09:32:35 #129
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_23346863
Wat een zeer vermakelijk spel! ben nu gladiator atm
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_23357610
Ik heb het spel binnen YEAH. Alleen zit ik nu wel een beetje vast in paper mario 1 en ik mag van mezelf nog niet in deel 2 beginnen
pi_23358367
Kan ik Paper Mario een beetje vergelijken met Mario & Luigi Super Saga. Laatst genoemde vond ik erg leuk.
pi_23359831
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb het spel binnen YEAH. Alleen zit ik nu wel een beetje vast in paper mario 1 en ik mag van mezelf nog niet in deel 2 beginnen
Zeg het eens, misschien dat ik kan helpen?
pi_23360042
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:54 schreef PietPrak het volgende:
Kan ik Paper Mario een beetje vergelijken met Mario & Luigi Super Saga. Laatst genoemde vond ik erg leuk.
Ze zijn best wel hetzelfde. Geen duo-aanvallen waarvoor je moet timen, maar in je eentje timen, en je teamgenoot (6 of 7 verschillende, ik weet het nu even niet zeker, eentje tegelijk) moet je ook mee timen. Verder ook een erg leuk verhaal en iets meer afwisseling.

En Peach en Bowser besturen.
  woensdag 17 november 2004 @ 01:29:04 #134
17138 ironx
Whatever...
pi_23368981
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb het spel binnen YEAH. Alleen zit ik nu wel een beetje vast in paper mario 1 en ik mag van mezelf nog niet in deel 2 beginnen
Same here... eerst deeltje 1 uitspelen, dan deeltje 2 pas halen :')
Moet zeggen dat ik me kostelijk vermaak met het spel. Voor ik het weet zijn er uren voorbij gevlogen
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
pi_23369145
Hij ziet er best grappig uit, wanneer komt ie uit voor de xbox
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 17 november 2004 @ 10:26:47 #136
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_23372116
Dat ze nu echt voor alle specials een minigame hebben gemaakt is soms wel wat overbodig, bijvoorbeeld het tattlespelletje enzo. En Powerbounce is zwaar overpowered. Als er een vijand is waar je op kan springen, dan doe je hem zo 10/12 schade ofzo.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_23380254
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:26 schreef Hooghoudt het volgende:
Dat ze nu echt voor alle specials een minigame hebben gemaakt is soms wel wat overbodig, bijvoorbeeld het tattlespelletje enzo. En Powerbounce is zwaar overpowered. Als er een vijand is waar je op kan springen, dan doe je hem zo 10/12 schade ofzo.
Minigame zou ik het niet noemen. Ik vind het overigens juist wel cool, beter dan move kiezen en verder niks doen, zo voel je je tenminste nog met het spel verbonden.
  woensdag 17 november 2004 @ 18:03:05 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23382539
Hoe vind iedereen dit spel nu Ik sta op het punt het aan te schaffen. Genieten jullie een beetje !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 18 november 2004 @ 07:21:12 #139
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_23395198
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:27 schreef Thomper het volgende:

[..]

Minigame zou ik het niet noemen. Ik vind het overigens juist wel cool, beter dan move kiezen en verder niks doen, zo voel je je tenminste nog met het spel verbonden.
Ach, als het zo makkelijk is valt dat ook wel weer mee. Voorbeeld van microgames (zo goed?) die wel geslaagd zijn zijn die van Earth Tremor (Donkey Konga ) en Sweet Treat.
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 18 november 2004 @ 10:52:20 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_23397516
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef Chocobo het volgende:
Hoe vind iedereen dit spel nu Ik sta op het punt het aan te schaffen. Genieten jullie een beetje !
Ik vind hem wel leuk. Je blijft hem spelen. Maar als je een echt briljant spel wil kun je beter Tales of Symphonia weer in je GC doen . (of had je die al uitgespeeld?)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23400606
quote:
Op donderdag 18 november 2004 07:21 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ach, als het zo makkelijk is valt dat ook wel weer mee. Voorbeeld van microgames (zo goed?) die wel geslaagd zijn zijn die van Earth Tremor (Donkey Konga ) en Sweet Treat.
Ja, okee, de Stars microgames kosten nog wat moeite, die andere zijn er gewoon voor.. tsja, de lol, zodat je je niet verveelt.
  donderdag 18 november 2004 @ 15:05:18 #142
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_23402376
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:46 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ja, okee, de Stars microgames kosten nog wat moeite, die andere zijn er gewoon voor.. tsja, de lol, zodat je je niet verveelt.
Ok, mooi, dan weet ik dat ook weer.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_23403236
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef Thomper het volgende:

[..]

Zeg het eens, misschien dat ik kan helpen?
Ik zit vast bij de eindbaas huff n puff. Ik krijg hem echt maar niet verslagen terwijl ik bij de rest niks geen moeite had
pi_23403266
Gewoon niet genoeg HP en dergelijke of geen goede strategie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23408567
Ik heb 40 HP en 25 FP dus ik denk dat het aan de strategie ligt. Ik ga die van jou eens proberen. Thanks
pi_23432609
weet een van jullie toevallig of de import versie gewoon normaal werkt of dat er net als Donkey Konga problemen mee zijn?
  vrijdag 19 november 2004 @ 22:42:48 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_23436587
Werkt normaal, zelfs op oudere Freeloaders .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23442790
Is het gelukt Bianca?
pi_23443879
ja eindelijk heb ik die baas verslagen thanks voor de tips
  maandag 22 november 2004 @ 14:21:37 #150
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23491145
Ik ga hem morgen kopen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 24 november 2004 @ 23:28:23 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_23555362
Best wel een groot spel, ik zit al op 19:30 uur (en geen uitzicht op het einde). Hij is ook al een stuk leuker geworden, ik zit wel in het wereldje nu .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 25 november 2004 @ 00:06:01 #152
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_23556099
Ik zit nu op 34 uur en 36 minuten, en ben in het laatste kasteel. Merk nu alleen wel dat de tijd doortelt als je hem op pause zet (en dat tikt wel aan als je hem een paar uur laat staan, omdat je zo gauw niet kan saven).
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:42:16 #153
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24200304
Ik zit net in chapter 1,... bij die grote rode draak ofzo Ik vind het echt GENIAAAL !! Paper Mario is echt vreselijk cool. Die gameplay en humor !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24200432
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit net in chapter 1,... bij die grote rode draak ofzo Ik vind het echt GENIAAAL !! Paper Mario is echt vreselijk cool. Die gameplay en humor !
En Chapter 1 is nog best wel een opwarmertje.. daarna wordt het alleen maar beter.

Ik had het overigens in zo'n 28 uur uitgespeeld.. maar ik deed het ook extra snel.
  zaterdag 25 december 2004 @ 15:55:00 #155
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_24202091
het is een geweldig spel ik zit nu bij de eindbaas die ik maar niet kan verslaan
pi_24203019
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:
het is een geweldig spel ik zit nu bij de eindbaas die ik maar niet kan verslaan
Welk level zit je? Ik was zo rond level 27 á 28, dat heb je toch zeker nodig.
pi_24204133
Ik ben nu in fahr outpost, ik zit op level 19. Ik moet nu die 2 figuren gaan zoeken voor dat kanon, kan ik weer de hele tijd heen en weer gaan lopen
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:22:40 #158
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_24204703
Hoeveel chapters heeft Paper Mario 2 dan?

Ik zit nu in Chapter 5. Ik vind overigens alle Bowser tussenstukken werkelijk GENIAAL. Alle Peach tussenstukken zijn een stuk minder. Vooral die mislukte HAL Kloon is gewoon werkelijk te slecht voor woorden. Verder vermaak ik me nu al prima met het spel (Yoshi is gaaaaaaaf! En Chapter 4 had een geniale plot twist [als ik het zo mag noemen]).
pi_24207512
heb een vraagje , ik heb ook Paper Mario 2 en als ik aan het spelen bent en ik moet weg of zo kan ik niet naar titelscherm...volgens het boekje moet je B+X ingedrukt houden en dan op start drukken maar hij werkt niet

Weten jullie het??

Bij voorbaat dank
  zondag 26 december 2004 @ 09:31:41 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24214235
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:51 schreef Thomper het volgende:

[..]

En Chapter 1 is nog best wel een opwarmertje.. daarna wordt het alleen maar beter.

Ik had het overigens in zo'n 28 uur uitgespeeld.. maar ik deed het ook extra snel.
Dat zal best als ik dit allemaal zo lees. Ben er echt verslaafd aan Heerlijke gameplay !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 26 december 2004 @ 10:12:13 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24214399
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:26 schreef Nijntjes het volgende:
heb een vraagje , ik heb ook Paper Mario 2 en als ik aan het spelen bent en ik moet weg of zo kan ik niet naar titelscherm...volgens het boekje moet je B+X ingedrukt houden en dan op start drukken maar hij werkt niet

Weten jullie het??

Bij voorbaat dank
Heb het even voor je opgezocht maar kan het niet vinden op Inet. Zag wel 8 bit cheats enzo maar als het in het boekje staat dan zal dan wel. In het boekje staat overigens dan je ze alledrie moet indrukken en vasthouden. Zal vast werken !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24214950
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:37 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik ben nu in fahr outpost, ik zit op level 19. Ik moet nu die 2 figuren gaan zoeken voor dat kanon, kan ik weer de hele tijd heen en weer gaan lopen
Das inderdaad nogal irritant... duurt zo lang.
pi_24214959
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel chapters heeft Paper Mario 2 dan?

Ik zit nu in Chapter 5. Ik vind overigens alle Bowser tussenstukken werkelijk GENIAAL. Alle Peach tussenstukken zijn een stuk minder. Vooral die mislukte HAL Kloon is gewoon werkelijk te slecht voor woorden. Verder vermaak ik me nu al prima met het spel (Yoshi is gaaaaaaaf! En Chapter 4 had een geniale plot twist [als ik het zo mag noemen]).
Er zijn 8 Chapters... 9 als je de Proloog meetelt.

Ik krijg spontaan zin om opnieuw te beginnen. En die plot twist in Chapter 4 is inderdaad vreemd, maar zeker cool.
  zondag 26 december 2004 @ 20:09:41 #164
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_24222453
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 17:06 schreef Thomper het volgende:

[..]

Welk level zit je? Ik was zo rond level 27 á 28, dat heb je toch zeker nodig.
volgens mij ben ik daar wel ongeveer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 december 2004 @ 08:21:38 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24230784
Ben aan het begin van Chapter 2. Godver wat heerlijk Steeds meer gameplay elementen in de battles en het level design is werkelijk geniaal.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24231603
Ik twijfel enorm tussen deze en ToS.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24231621
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik twijfel enorm tussen deze en ToS.
Ligt eraan wat jouw persoonlijke smaak is. De wat serieuzere RPG, of wat meer humor.
pi_24231648
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:19 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ligt eraan wat jouw persoonlijke smaak is. De wat serieuzere RPG, of wat meer humor.
De laatste 2 RPGs die ik veel gespeeld heb zijn KOTOR en FFVII.

Ik vind turn-based vechten iig leuker dan Real-time, en daarom neig ik meer naar Paper Mario 2 eigenlijk...

Maar wat meer reviews lezen zometeen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:20:22 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24250350
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De laatste 2 RPGs die ik veel gespeeld heb zijn KOTOR en FFVII.

Ik vind turn-based vechten iig leuker dan Real-time, en daarom neig ik meer naar Paper Mario 2 eigenlijk...

Maar wat meer reviews lezen zometeen....
Geloof me,..... beide games zijn cool maar met Paper Mario 2 ga je echt genieten. De gameplay is werkelijk waar geniaal en het spel is heerlijk groot Niet zo groot dan Tos natuurlijk maar die kan je toch na PM2 gamen ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:25:07 #170
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_24251450
Paper Mario is een musthave voor mensen die ooit een 8bit bezaten .

pi_24251480
Ik ga maar voor PM2 dan inderdaad, vanavond maar eens even aanschaffen..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24265881
Heb hem sinds vanavond
Wilde hem eigenlijkj niet kopen omdat RPG'S totaal niet me smaak is
Maar na wat plaatjes reviews en hebben gelezen. heb ik hem toch maar gekocht
Dit is meer het soort RPG wat mij boeit niet zo saai en zo
pi_24268200
Ik heb 'm ook sinds vanavond, en heb de prologue en chapter 1 uitgespeeld.

Superspel zeg, en dan lees je overal dat het begin niet zo leuk is.

Het ziet er allemaal zo enorm tof uit, het vechtsysteem vind ik erg goed gedaan, en dan ook nog vaak goeie humor in alle teksten die je moet lezen.

Ik denk dat dit eindelijk weereens een RPG is, die ik uit MOET spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:35:26 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24271475
Iedereen geniet dus
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 29 december 2004 @ 10:38:30 #175
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_24272233
Inmiddels heb ik hem uitgespeeld. Op level 27, binnen 27 uur. Jammer, veels te kort. OK, ik heb 'The pit of 100 trials' nog niet gedaan. Al met al een erg leuk spel. Positief: vechtsysteem is heerlijk, goed uitgewerkte levels, afwisselende levels. Negatief? Soms iets teveel gelul en veels te weinig puzzels (zie puzzel in The shadow palace, die is geweldig ). Van mij hadden ze het verder veeeeeeeel langer mogen maken
pi_24278784
Wat een vet spel
Kan me niet voorstellen dat ik al bijna 4 uur en 30 minuten zit te spelen
  donderdag 30 december 2004 @ 11:25:17 #177
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24294167
Einde chapter 2 Zo gelachen met de puny's
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24298800
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Einde chapter 2 Zo gelachen met de puny's
Ik ben nu ook net klaar met chapter 2, was soms best lastig om al die puni's mee te krijgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 december 2004 @ 20:48:07 #179
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_24304753
Heb de eindbaas eindelijk dood. Ben uiteindelijk maar teruggelopen en heb wat items gehaald... deed hem uiteindelijk met zes Ultra Shrooms en vier Whacka Bumps, dan is het wel te doen (als je ze op tijd eet). Maar wat een verschrikkelijk lange (onskipbare!) filmpjes in het gevecht! Tamelijk irritant, als je er meerdere keren over doet.
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 30 december 2004 @ 22:54:15 #180
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_24308106
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:48 schreef Hooghoudt het volgende:
Heb de eindbaas eindelijk dood. Ben uiteindelijk maar teruggelopen en heb wat items gehaald... deed hem uiteindelijk met zes Ultra Shrooms en vier Whacka Bumps, dan is het wel te doen (als je ze op tijd eet). Maar wat een verschrikkelijk lange (onskipbare!) filmpjes in het gevecht! Tamelijk irritant, als je er meerdere keren over doet.
WTF?!

Ik heb hem verslagen op level 27 met 1 Ultra Shroom en 1 Syrup (+50FP). That's it. Gewoon steeds powerbounce gedaan met Mario en een willekeurig ander karakter Mario laten beschermen. Af en toe wat 'Supernova' erover heen en het lukte wel. Heb jij je karakters netjes geupgrade? Want dan kun je Koops, Flurry en Vivian Mario beschermen met een aantal moves.
pi_24309060
Ik zit nu in chapter 2
Net dat gevecht gehad met die 3 zussen
Tis me wel gelukt alleen heb ik nog maar 1 hp over
Ik heb ook geen munten meer om bij die blok me HP en zo terug te krijgen
En ik heb ook geen mushrooms oid meer
pi_24317503
Dat ga je dan veel te snel
Ik heb gister ook die 3 zussen verslagen, dat ging makkelijk, en aantal munten dat ik hebt is al ong. 300 of zo

MAar ik doe het ook langzaam aan omdat k gewoon aan het genieten betn van het spel!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:28:03 #183
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_24317538
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef Nijntjes het volgende:
Dat ga je dan veel te snel
Ik heb gister ook die 3 zussen verslagen, dat ging makkelijk, en aantal munten dat ik hebt is al ong. 300 of zo

MAar ik doe het ook langzaam aan omdat k gewoon aan het genieten betn van het spel!!
Ik heb hem uitgespeeld met 999 coins. Op een gegeven moment ging het wel erg makkelijk. Tip: in de haven van Rogueport staat een figuur waar je 100 Coins aan kan doneren. Doe dat en een chapter of 2 later krijg je er 300 terug.
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:28:08 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24326110
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb hem uitgespeeld met 999 coins. Op een gegeven moment ging het wel erg makkelijk. Tip: in de haven van Rogueport staat een figuur waar je 100 Coins aan kan doneren. Doe dat en een chapter of 2 later krijg je er 300 terug.
Ik durfde eerst de deal niet aan maar ik ga maar even terug denk ik

Zit nu in chapter 3 morgenavond weer gamen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24335582
Ik heb hem al uitgespeeldtMaar heeft iemand al die 'The pit of 100 trials' al uitgespeeldt Enzo ja zit daar een eindbaas in???
pi_24336323
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb hem al uitgespeeldtMaar heeft iemand al die 'The pit of 100 trials' al uitgespeeldt Enzo ja zit daar een eindbaas in???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24337523
Ik heb het spel ook al uitgespeeld. The pit of 100 trials daar ga ik misschien ooit nog aan beginnen maar voorlopig iig niet
pi_24338458
Oke bedankt Thomper BTW ben jij ook de Thomper van Cubedoman en GQ??
pi_24340473
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:13 schreef Evertjan het volgende:
Oke bedankt Thomper BTW ben jij ook de Thomper van Cubedoman en GQ??
Overal hetzelfde, scheelt werk.
  zondag 2 januari 2005 @ 08:29:33 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24351132
Chapter 3 was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 3 januari 2005 @ 00:11:01 #191
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_24363210
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

WTF?!

Ik heb hem verslagen op level 27 met 1 Ultra Shroom en 1 Syrup (+50FP). That's it. Gewoon steeds powerbounce gedaan met Mario en een willekeurig ander karakter Mario laten beschermen. Af en toe wat 'Supernova' erover heen en het lukte wel. Heb jij je karakters netjes geupgrade? Want dan kun je Koops, Flurry en Vivian Mario beschermen met een aantal moves.
Oh, ik heb alleen de beschermmove van Vivian gebruikt.

Heb trouwens niet alle spullen gebruikt hoor, maar ging de eerste twee keer dat ik het probeerde dood, en toen ben ik maar teruggelopen en heb ik voor de zekerheid al die shit gekocht.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_24367902
quote:
Op zondag 2 januari 2005 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Chapter 3 was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog niet mee klaar, maar als je deze chapter tof vond, is het spel 'Gladius' ook een aanrader, dat is in principe hetzelfde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 januari 2005 @ 10:21:01 #193
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24368071
quote:
Op maandag 3 januari 2005 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet mee klaar, maar als je deze chapter tof vond, is het spel 'Gladius' ook een aanrader, dat is in principe hetzelfde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vond het meer een leuke afwisseling. Om nou een heel spel zo te doen lijkt me niet echt denderend. De afwisseling in PM2 is gewoon steengoed. Heb gisteren bv Chapter 4 gedaan.... ook zo briljant... die plotchange ineens
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24368707
quote:
Op maandag 3 januari 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nou vond het meer een leuke afwisseling. Om nou een heel spel zo te doen lijkt me niet echt denderend. De afwisseling in PM2 is gewoon steengoed. Heb gisteren bv Chapter 4 gedaan.... ook zo briljant... die plotchange ineens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 januari 2005 @ 11:26:34 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24368998
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:07 schreef Thomper het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:43:58 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24442499
Chapter 7 WAT COOL ZEG
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:52:49 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24442681
Ik ga hem zaterdag halen Ik ga hem dan gamen zodra ik Pikmin 2 uitheb waar ik net aan begonnen ben.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:55:50 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24442761
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga hem zaterdag halen Ik ga hem dan gamen zodra ik Pikmin 2 uitheb waar ik net aan begonnen ben.
Een van de beste games op Cube,... zonder twijfel Zoals ik al eerder zei. Je naam staat gewoon op dit spel Gijs ..... gemaakt voor je Die ongelooflijke gameplay en afwisseling Surfer en ik gamen hem chronisch !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:58:43 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24442830
Dat Surfer hem ook gameet vind ik fantastisch Eén van de redenen dat ik hem ook wel MOET halen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:05:26 #200
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24442983
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Surfer hem ook gameet vind ik fantastisch Eén van de redenen dat ik hem ook wel MOET halen
Allebei bijna 30 en we hebben het er elke dag over op werk
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 9 januari 2005 @ 10:12:56 #201
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24480307
Laatste chapter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24480451
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Laatste chapter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat chapter is nog best leuk hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 januari 2005 @ 12:36:04 #203
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24482036
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:39 schreef Thomper het volgende:

[..]

Dat chapter is nog best leuk hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk het..... lang, gaaf moeilijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24482337
Welk level ben je overigens?
  maandag 10 januari 2005 @ 12:03:15 #205
71384 Urnie
.... is een zij
pi_24500106
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

WTF?!

Ik heb hem verslagen op level 27 met 1 Ultra Shroom en 1 Syrup (+50FP). That's it. Gewoon steeds powerbounce gedaan met Mario en een willekeurig ander karakter Mario laten beschermen. Af en toe wat 'Supernova' erover heen en het lukte wel. Heb jij je karakters netjes geupgrade? Want dan kun je Koops, Flurry en Vivian Mario beschermen met een aantal moves.
Gelukkig, er is nog hoop voor me dus.
Ik heb hetzelfde probleem als Hooghoudt, maar zie nu dat ik te weinig gebruik maak van mijn beschermende partners.
Zit op level 28, heb ook een Ultra Shroom en een Syrup, dus zou geen probleem moeten zijn eik.
Straks maar weer eens proberen....
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 10 januari 2005 @ 17:44:28 #206
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_24504046
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:03 schreef Urnie het volgende:

[..]

Gelukkig, er is nog hoop voor me dus.
Ik heb hetzelfde probleem als Hooghoudt, maar zie nu dat ik te weinig gebruik maak van mijn beschermende partners.
Zit op level 28, heb ook een Ultra Shroom en een Syrup, dus zou geen probleem moeten zijn eik.
Straks maar weer eens proberen....
Het kost je een paar keer, maar dan lukt het wel. Het enige wat echt helpt bij die dude is een zooi geluk en veel energie vretende moves. Met Powerbounce kun je al zo ruim 8 Hp eraf trappen en als je nog eens goed bent omgegaan met je badges kun je wel richting de 12 komen (4 + 3 + 2 + 1 + 1 + 1) met 6x de juiste timing. Zijn aanvallen zijn alleen erg gemeen, vandaar dat ik de andere characters Mario laat beschermen. Ik ben begonnen met Koops, daarna Flurry en uiteindelijk Vivian.

  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:15:23 #207
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24523305


Ik heb dus geen ultra shroom meer

Ben ik fucked ? Krijg de laatste baas niet mol Echt niet,..... kan ik nog terug... kan je ze ergens kopen.... zit nl wel met 999 kutmuntjes
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24523401
Ik las dat surfer hem wel had uitgespeeld.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:27:46 #209
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24523501
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las dat surfer hem wel had uitgespeeld.
Hij had 2 ultra shrooms (soort Curaga )
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24528534
Eindelijk weereens tijd gehad om te spelen, gisteren chapter 4 uitgespeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een topspel, nooit gedacht nu nog zoveel lol te kunnen hebben met een mario RPG
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24567859
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Eindelijk weereens tijd gehad om te spelen, gisteren chapter 4 uitgespeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een topspel, nooit gedacht nu nog zoveel lol te kunnen hebben met een mario RPG
Ik las ook laatst in een interview met de vertalers, dat ze enorm veel lol hadden met het vertalen van Paper Mario, ze konden zich er helemaal op los laten.
pi_43336386
Ik zit nu in de arena waar je al die gevechten moet doen. Kan dit niet sneller en moet je deze gevechten echt allemaal doen voordat je verder kunt??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')