abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1484828
http://members.tripodnet.nl/Infernal_Machine/index.htm

Graag reacties en commentaar wat ik nog (moet) kan veranderen.

Ik heb een paar uur over gedaan.

YEAH!!!! IK BEN WEER EENS HEEEL DIEP VERLIEFD!!!!
pi_1484847
Kan dit niet een algemeen sitecheck topic worden? Zo ja, Jarno? wil je de titel even veranderen in dat geval?

Oh nog wat puntjes

Taalfouten eruithalen...(ook de engelse)

Op de beginpagina staat dat je op een logo moet klikken... welk logo?

Downloads kan je beter op je eigen paginaruimte zetten, zal iets sneller zijn. Nu zijn het gewoon links

Verder ziet het er wel leuk uit... Maar ik kwam er pas later achter dat het om een spel gaat

[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 24-08-2001 22:35]

vrijdag 24 augustus 2001 @ 22:32:23 #3
3767 Herald
Come get some
pi_1484860
ja goed idee!
en gooi dan meteen een slotje op Site Checks deel 1 - aub GEEN spam!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1484867
Hmmm ziet op zich ok uit... als het je eerste pagina is.. tenminste

Waar ik op zou letten is hoe de site overkomt en wat je wilt uitdragen.
Is het gewoon een zoveelste fanpage... dan zo laten
wil je meer...?
Dan moet je het mijn inziens toch meer een uiterlijk geven die meer zegt... shit hoe leg je dat uit...

Zoals Fok!zine.. alles wat je wilt hebben is op de eerste pagina te krijgen... (sort off)

Owja...
Je backgroundimage is te groot....
hij komt dus weer terug bij een res.. die groter is als waar het plaatje in kan....

Wat doen we hier aan?

www.E-programmeur.nl vraag et daar

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_1484899
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:30 schreef Blue Thunder het volgende:
Kan dit niet een algemeen sitecheck topic worden? Zo ja, Jarno? wil je de titel even veranderen in dat geval?

Oh nog wat puntjes

Taalfouten eruithalen...(ook de engelse)

Op de beginpagina staat dat je op een logo moet klikken... welk logo?

Downloads kan je beter op je eigen paginaruimte zetten, zal iets sneller zijn. Nu zijn het gewoon links

Verder ziet het er wel leuk uit... Maar ik kwam er pas later achter dat het om een spel gaat

O jee...
Het logo index.htm.
quote:
Is het gewoon een zoveelste fanpage... dan zo laten
Nee, niet echt een fan page, ik vindt het spel hèt beste spel die er ooit gemaakt is, heb er ook een mooie tijd mee gehad, lekkere bak chips en dan maar kijken waar ik terecht kwam in 1999!

[Dit bericht is gewijzigd door UrgoanElsa op 24-08-2001 22:39]

vrijdag 24 augustus 2001 @ 22:39:08 #6
14609 IliasX
Mel in ore, fel in corde
pi_1484909
Leuke site voor iemand die puur 'fan' is van het spel! Erg compleet voor een amateur .. Over design valt natuurlijk altijd te discussiëren en ik zou kunnen zeggen dat het allemaal wat strakker kan of wat dan ook. Maar als het je eerste site is, is het echt hartstikke mooi afgeleverd, vooral als je er niet zo heel veel tijd ingestoken hebt. Klasse!
Aaltje, de volmaakte en zuinige Keukenmeid
pi_1484921
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:39 schreef IliasX het volgende:
Leuke site voor iemand die puur 'fan' is van het spel! Erg compleet voor een amateur .. Over design valt natuurlijk altijd te discussiëren en ik zou kunnen zeggen dat het allemaal wat strakker kan of wat dan ook. Maar als het je eerste site is, is het echt hartstikke mooi afgeleverd, vooral als je er niet zo heel veel tijd ingestoken hebt. Klasse!
Het is inderdaad mijn eerste site.
En wat bedoel je met: " Dat alles wel strakker kan " ?
Eumh, 4 a 5 uur heb ik er over gedaan ongeveer.
pi_1484930
Dit viel me zojuist nog op:

laatste update alle rechten voorbehouden

Welke rechten?

Stukkie onzin wat op meer sites staat... laat toch weg joh, staat zo dom (my opinion)

pi_1484941
Zeker wat aan je taalfouten doen, staat zo slordig
"voorwoordt" bijvoorbeeld.

Ik draai zelf op 1024*768 en de layout ziet er goed uit, grote van het plaatje klopt best.

Bij de lange teksten een duidelijkere kleur gebruiken vanwege de donkere achtergrond aan de rechterzijde.

voor de rest, succes

[Dit bericht is gewijzigd door EBrink op 24-08-2001 22:50]

pi_1484972
Oke, tja rechten " ik heb het toch in elkaar gezet "!
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 23:37:26 #11
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1485281
Duurde redelijk lang om in te laden, maar dat is tripodnet.

Misschien bg iets kleiner maken en watermark zetten. Dan blijft de back staan en scrollen de letters eroverheen.

Misschien zou je voor het menu buttons kunnen maken, of een andere kleur kunnen gebruiken, want op sommige plekken is dat blauw minder goed te lezen.

De border van het menu vind ik persoonlijk niet echt mooi. Maar dat vind ik bij elke site;]

De automatische mp3-download aan het begin. Zal wel oudere IE versie of missende plug-in zijn. Heb ooit 'n kleine wav- en midi-loop gehad van Indy, die zou misschien makkelijker zijn.

Een paar kleine fouten in je teksten.

Maar voor de rest zeker niet gek als eerste site, en zeker niet als het gaat om 4 á 5 uur werk...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 25 augustus 2001 @ 09:51:17 #12
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_1486859
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:44 schreef Blue Thunder het volgende:
laatste update alle rechten voorbehouden

Welke rechten?

Intellectueel eigendomsrecht.

De site ziet er goed uit, zeker voor een eerste site.
De tekst loopt helemaal door naar rechts, en op een hoge resolutie (1280*1024) dus over het donkere deel van het achtergrondplaatje (dat twee keer langs elkaar staat op deze resolutie). Dit kun je voorkomen door een tabel te gebruiken met een vaste breedte (die tekstdoorloop dus).

Als je straks meer ervaring hebt zou je eens kunnen experimenteren met CSS (cascading style sheets). Zou kun je daarmee het achtergrondplaatje bijvoorbeeld maar één keer laten zien en de tekst en afbeelding eroverheen laten scrollen (zonder dat de achtergrond mee geweegt dus).

Het menu is te donker, ik kan het in ieder geval niet lezen op de donkere achtergrond.

Misschien is het mooier om de afscheiding tussen de frames weg te halen? Probeer het eens.

pi_1487220
1. "Klik hier om te ..." moet je zoveel mogelijk verwijderen.
2. navigatiemenu links is praktisch onleesbaar: probeer eens een andere kleur, of maak buttons. Is echt niet zo moeilijk hoor. Ik heb namelijk de ballen verstand van tekenen en graphics enzo, maar met Macromedia Fireworks was het een fluitje van een cent.
3. de scheidingsbalke tussen je frames staan niet zo mooi. Met Macromedia Dreamweaver kun je die weg halen.
4. met duidelijkere koppen werken, ik zie niet echt verschil tussen titels en gewone tekst.
5. maak thumbnails van je wallpapers, dan heb je niet zo'n snelle verbinding nodig zoals je op de site vermeld. Zet achter de thumbnail een link naar de full size wallpaper. Is gebruiksvriendelijker.
6. Nedstat-tellertje reggen en op je eerste pagina zetten, zo kun je bijhouden hoeveel bezoekers je hebt gehad, maar belangrijker: hoe ze op je site terecht zijn gekomen.

Niet dat mijn site zoveel beter is, maar als je niet begrijpt wat ik bedoel, moet je hem maar ff checken.

[Dit bericht is gewijzigd door F.U.B.A.R op 25-08-2001 12:11]

pi_1492945
Misschien lullig, maar hoe oud ben je?
Want sjeez, of je moet zo gehaast hebben met die pagina dat je dingen als TIETEL en VOORWOORDT perongeluk fout hebt getypt of je hebt een 1.5 voor nederlands...

Verder, ziet er redelijk uit voor een beginner (hehe) maar ik zou overal de regels die frontpage standaard genereert in de broncode weghalen, want het staat vrij kneuzerig.

(Dat laatste doe ik zelf ook de regels waarin staat dat ik Dreamweaver en Frotpage heb gebruikt deruit halen.)

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 26-08-2001 13:09]

zondag 26 augustus 2001 @ 13:35:01 #15
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_1493208
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 13:07 schreef blieblie het volgende:
Verder, ziet er redelijk uit voor een beginner (hehe) maar ik zou overal de regels die frontpage standaard genereert in de broncode weghalen, want het staat vrij kneuzerig.
Alsof de gemiddelde bezoeker voor elke site de broncode bekijkt. 99,9999999999% doet dat uiteraard helemaal nooit.

Die paar regels maken in snelheid ook niets uit, dus lekker laten staan zou ik zeggen. In html van professionele webdesignbedrijven zie je net zo hard de Dreamweaver code staan (valt eigenlijk alleen op bij de Javascripts die met "MM_" beginnen).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')