abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:30:02 #1
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21007406
Topic nummer 2 alweer over deze mooie electronica groep.

Zoals veel fans weten is Orbital onlangs gestopt na 15 jaar samen werken wilde ze wel weer eens wat anders.


De broertjes na hun laatste concert

maar voor andere mensen: wat is orbital?

Orbital is (was) een groep van 2 broers uit engeland (Phil & Paul Hartnoll) die muziek maken. voornamelijk techno, house, idm achtige muziek. ook her en der een soundtrack voor een film, over het algemeen genomen erg melodieuse sfeervolle electronische muziek..

voor meer info: www.loopz.co.uk, officiele Orbital pagina.

met andere woorden:

Hier verder

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21007556
zo, ik ben ook meteen ff dat laatste optreden aan het downloaden

btw, zijn er van het laatste album toevallig ook nog andere "versies" te krijgen? limited edition ofzo?
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:51:21 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_21007812
hier is een MP3 van het allerlaatste optreden te vinden. (nogmaals tnx Timbob)

En omdat ik daar nu toch naar aan het luisteren ben:
The Girl With The Sun In Her Head begint wel erg tof, die remix kende ik nog niet.

Ik blijf het balen vinden dat ze niet meer verder gaan, maar ooit moet er een eind aankomen, anders krijg je van die rolling stones situaties.

Valt me trouwens wel op dat de sample van Doctor? begint met
"One day, I shall come back.
Yes, I shall come back.
Until then, there must be no regrets, no tears, no anxieties.
Just go forward in all your beliefs, and prove to me that I am not mistaken in mine."

Zouden ze over een paar jaar toch nog weer iets uit gaan brengen? Volgens mij sluiten ze het zelf niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 02-08-2004 12:02:44 ]
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:00:53 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_21007962
Gvd, beginnen die kutsirenes er weer doorheen te loeien..
't is weer de eerste van de maand hoor
Naja..dan moet ik het volume nog maar iets hoger zetten
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:22:10 #5
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21009626
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:51 schreef SiGNe het volgende:
hier is een MP3 van het allerlaatste optreden te vinden. (nogmaals tnx Timbob)

En omdat ik daar nu toch naar aan het luisteren ben:
The Girl With The Sun In Her Head begint wel erg tof, die remix kende ik nog niet.

Ik blijf het balen vinden dat ze niet meer verder gaan, maar ooit moet er een eind aankomen, anders krijg je van die rolling stones situaties.

Valt me trouwens wel op dat de sample van Doctor? begint met
"One day, I shall come back.
Yes, I shall come back.
Until then, there must be no regrets, no tears, no anxieties.
Just go forward in all your beliefs, and prove to me that I am not mistaken in mine."

Zouden ze over een paar jaar toch nog weer iets uit gaan brengen? Volgens mij sluiten ze het zelf niet uit.
ze hebben ook nooit gezegt dat ze stoppen met muziek. ze gaan gewoon hun eigen dingen doen, en djen enzo.. alleen geen orbital meer

en ze zeiden dat ze ook vast nog wel samen gaan werken, maar dan onder een andere naam misschien. projectjes enzo.

maar met orbital waren ze nu klaar

ik hoop eigenlijk dat dit laatste optreden een officiele release word
hij is praktisch hetzelfde als de twee optredens waar ik bij was in brixton, behalve dan die encore..

ze mogen natuurlijk ook die brixton optredens uitbrengen als dvd
das helemaal mooi

toch raar, orbital is zo hoog aangeschreven als liveband, maar er is (behalve voor satan en de 2de cd op insides) bijna nooit live materiaal uitgegeven als release..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 2 augustus 2004 @ 14:22:27 #6
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21010872
Jaaa! Een DVD met een live optreden van Orbital en dan ook graag de videoclips van de nummers voor The Altogether erbij, want die zou ik graag willen hebben. De Halcyon en Lush clips, hoe knullig misschien ook, doen mij nog steeds erg veel.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 augustus 2004 @ 14:43:54 #7
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21011184
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 14:22 schreef Weakling het volgende:
Jaaa! Een DVD met een live optreden van Orbital en dan ook graag de videoclips van de nummers voor The Altogether erbij, want die zou ik graag willen hebben. De Halcyon en Lush clips, hoe knullig misschien ook, doen mij nog steeds erg veel.
de videoclips van the altogether staan gewoon op de dvd van the altogether...
net zo logisch..

maar ze zouden wel een live en een videoclip dvd uit kunnen brengen....

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:06:12 #8
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21011566
Daarom zei ik ook van VOOR de Altogether
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:07:18 #9
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21011587
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 15:06 schreef Weakling het volgende:
Daarom zei ik ook van VOOR de Altogether
aah
ik dacht al!
ik interpreteerde het verkeerd denkik..

die clip van style was ook wel cool gedaan.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21011663
ik heb nog nooit een clip gezien van Orbital behalve die van The Box en die van The Altogether ... dus mij zouden ze iig wel blij maken met een dvdtje!
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:11:58 #11
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21011667
Style, ja heerlijk weird en beetje creepy. Da's tenminste ff wat anders dan de "Are we here?" clip in de wasserette
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:13:18 #12
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21011700
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 15:11 schreef GhostMan84 het volgende:
ik heb nog nooit een clip gezien van Orbital behalve die van The Box en die van The Altogether ... dus mij zouden ze iig wel blij maken met een dvdtje!
Op de orbital site www.loopz.co.uk kun je ze downloaden (in niet altijd even beste kwaliteit maar ala) ... dus als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21011836
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 15:13 schreef Weakling het volgende:

[..]

Op de orbital site www.loopz.co.uk kun je ze downloaden (in niet altijd even beste kwaliteit maar ala) ... dus als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen
ow idd! ik zie het ... was me nooit eerder opgevallen ga ze meteen ff allemaal downloaden!
pi_21013288
Gna gna, zojuist de limited edition 12" (200 copies) van 'One Perfect Sunrise' gekocht, met de Stereo 8 remix! (Niet op de officiele versie)
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:35:18 #15
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21013308
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:34 schreef PDOA het volgende:
Gna gna, zojuist de limited edition 12" (200 copies) van 'One Perfect Sunrise' gekocht, met de Stereo 8 remix! (Niet op de officiele versie)
* timbob heeft em ook..

lag gewoon in de winkel in london

goeie remix. lekker dik vinyl ook

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21014736
Zo heb ik een paar jaar geleden ook eens deze op de kop getikt op de mega platen- en cd beurs te Utrecht (voor weinig):



De Acetate 12" van Nothing Left met de 'Breeder' en 'Pariah' remix! Volgens de site 'Very Rare'.

[ Bericht 3% gewijzigd door PDOA op 03-08-2004 00:36:13 ]
  maandag 2 augustus 2004 @ 20:38:59 #17
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21018164
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:43 schreef PDOA het volgende:
Zo heb ik een paar jaar geleden ook eens deze op de kop getikt op de mega plaetn- en cd beurs te Utrecht (voor weinig):

[afbeelding]

De Acetate 12" van Nothing Left met de 'Breeder' en 'Pariah' remix! Volgens de site 'Very Rare'.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21022767
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:43 schreef PDOA het volgende:
Zo heb ik een paar jaar geleden ook eens deze op de kop getikt op de mega plaetn- en cd beurs te Utrecht (voor weinig):

[afbeelding]

De Acetate 12" van Nothing Left met de 'Breeder' en 'Pariah' remix! Volgens de site 'Very Rare'.
waarom kom ik dit soort dingen nou nooit tegen
pi_21023576
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 00:05 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

waarom kom ik dit soort dingen nou nooit tegen
Ga eens naar een platen/cd beurs. Bijna alle waardevolle Orbital (e.a. artiesten ook) dingetjes heb ik van de beurs.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 00:40:36 #20
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21023588
en ebay

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21023716
en GEMM.com
pi_21029033
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 00:40 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ga eens naar een platen/cd beurs. Bijna alle waardevolle Orbital (e.a. artiesten ook) dingetjes heb ik van de beurs.
jah eigenlijk wel een goed plan .. ik zal het eens wat beter in de gaten houden wanneer er van die platen/cd beurzen bij mij in de buurt zijn sowieso altijd leuk om naartoe te gaan.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 12:27:27 #23
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21029413
Ik wil ze niet eens tegenkomen ... moet ik ook nog een platenspeler gaan kopen ... en een installatie waar ik een platenspeler op kan aansluiten
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21112564
Ken eigenlijk alleen de bekendere nummers van deze heren.. Halcyon (+ On + On), Nothing Left, One Perfect Sunrise..

Wil me wel eens wat meer in hun werk gaan verdiepen. Enige aanraders? Liefst van het niveau van Halcyon of One Perfect Sunrise (beter mag ook)
pi_21113154
'Untitled II (The Brown Album)', 'In Sides' & 'The Middle of Nowhere' n.a.v. de nummers die je opnoemt.

Gisteren trouwens eindelijk de 'One Perfect Sunrise singles' binnen! En ik zou zeggen dat de JDS remix van Acid Pants nog beter is dan het origineel! (maar ik ben dan ook meer een fan van nu skool breaks en breakbeat)
pi_21115977
Niet gedacht dat er een topic over orbital zou zijn
Een nummer van hun, Belfast, staat op de soundtrack van Human Traffic. Heerlijk zweefnummer
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_21116678
over 10 jaar een reunie tour ?
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 14:25:23 #28
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_21119260
Lijkt me zeer OK, alleen dan hoop ik wel dat ze ook weer naar Nederland komen.
pi_21145669
Over 5 jaar mag ook trouwens.
pi_21146864
Helaas is het wellicht maar goed dat ze stoppen; The Alltogether was al weinig enerverend en het nieuwe blue album zou ik niet eens op mp3 willen hebben. Waar het mis is gegaan is me een raadsel maar je krijgt toch de indruk dat ze met insides en middle of nowhere INEENS alle creativiteit eruit gepoept hebben.
underground forever baby
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:41:49 #31
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21149190
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 03:00 schreef Laton het volgende:
Helaas is het wellicht maar goed dat ze stoppen; The Alltogether was al weinig enerverend en het nieuwe blue album zou ik niet eens op mp3 willen hebben. Waar het mis is gegaan is me een raadsel maar je krijgt toch de indruk dat ze met insides en middle of nowhere INEENS alle creativiteit eruit gepoept hebben.
ik vind het laatste album toch wel z'n momenten te hebben, en de althogether vond ik ook zo slecht nog niet.. hij was wel wat minder, beetje experimenteel, maar geen ramp ofzo.

heb je het laatste album wel goed geluisterd?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21159284
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:41 schreef timbob het volgende:

[..]

ik vind het laatste album toch wel z'n momenten te hebben, en de althogether vond ik ook zo slecht nog niet.. hij was wel wat minder, beetje experimenteel, maar geen ramp ofzo.

heb je het laatste album wel goed geluisterd?
Als long time Orbital fan zijn en verwoed verzamelaar van hun vinyl escepades heb ik mezelf gedwongen het meerdere malen te luisteren en aandacht te geven. Ik vind er helaas weining van hun vroegere genialiteit in terug ... niet iets waar ik blij om ben. Toegegeven op Alltogether staan nog een paar leuke nummers maar ik vind alleen Illuminate echt super.
underground forever baby
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:41:23 #33
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21161572
Toch cool dat je Illuminate dan wel goed vind (ik ook), want dat is wel het meest bekritiseerde nummer geweest op The Altogether. Overigens vind ik The Altogether inmiddels een erg goede plaats die alleen maar te lijden heeft onder de enorme diversiteit aan stijlen.

De platen daarvoor klonken wat meer homogeen, als 1 geheel, waardoor ze sterker overkomen. Maar als ik individueel naar de nummers op The Altogether luister, dan is dat in mijn ogen toch een bijzonder sterke plaat. Wel heb ik het idee dat op deze plaat voor het eerst de "tweestrijd" tussen de Hartnoll broertjes merkbaar was. Alsof ze de nummers niet meer gezamenlijk ontwikkeld hadden, maar ieder afzonderlijk een paar nummers op de plaat mocht zetten.

Het blauwe albummeke vond ik de eerste keren erg sterk, omdat het me herinnerde aan de oude platen. Inmiddels zet ik liever de oude platen weer op. Geen superslechte afsluiter als Orbital, maar ook geen topper. Inderdaad beter dat ze gestopt zijn.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21162077
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:41 schreef Weakling het volgende:
Toch cool dat je Illuminate dan wel goed vind (ik ook), want dat is wel het meest bekritiseerde nummer geweest op The Altogether.
Vooral bij onze naburige eilandbewoners ja...ik geloof dat het te maken heeft met het feit dat iedereen daar een hekel heeft aan die zanger.

Maar verder blijf ik erbij..een paar leuke nummers en 1/2 uitschieters...maar bijvoorbeeld die verkrachting van Tool's Sober vond ik echt wel om te huilen..
underground forever baby
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:27:06 #35
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21162769
Heb ook nooit begrepen wat ze daar tegen David Gray hebben. Misschien dat ie ooit iets uitgevreten heeft of zo, maar ik zou het niet weten. Blijft een goed nummer. Tool's Sober ken ik niet, dus kan daar niet over oordelen. Ignorance is bliss
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21172204
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:00 schreef Laton het volgende:

[..]

Als long time Orbital fan zijn en verwoed verzamelaar van hun vinyl escepades heb ik mezelf gedwongen het meerdere malen te luisteren en aandacht te geven. Ik vind er helaas weining van hun vroegere genialiteit in terug ... niet iets waar ik blij om ben. Toegegeven op Alltogether staan nog een paar leuke nummers maar ik vind alleen Illuminate echt super.
Pardon?

Dat vond ik nou echt een Orbital onwaardige track. De 12" mix daarentegen is veeeeel beter dan het origineel, die had op het album moeten staan! Ik hoor iig geen 'vroegere genialiteit' terug als ik naar Illuminate luister. Alle mixen op die limited vinyl pack zijn trouwens beter dan het origineel imho. Ook als long time David Gray fan vond ik het een slechte zet, ze kunnen veel beter. Had gehoopt op een soort nummer zoals de velen met Alison Goldfrapp, maar het mocht niet zo zijn.

Die 'vroegere genialiteit' hoor ik wel terug in een aantal nummers van Blue Album trouwens. 'Pants', 'Lost', 'You Lot', en 'One Perfect Sunrise' vooral. The Altogether is niet slecht, maar The Blue Album is beduidend beter. Zou nog maar eens goed luisteren...
pi_21172415
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 03:16 schreef PDOA het volgende:

[..]

Pardon?

Dat vond ik nou echt een Orbital onwaardige track. De 12" mix daarentegen is veeeeel beter dan het origineel, die had op het album moeten staan! Ik hoor iig geen 'vroegere genialiteit' terug als ik naar Illuminate luister. Alle mixen op die limited vinyl pack zijn trouwens beter dan het origineel imho. Ook als long time David Gray fan vond ik het een slechte zet, ze kunnen veel beter. Had gehoopt op een soort nummer zoals de velen met Alison Goldfrapp, maar het mocht niet zo zijn.

Die 'vroegere genialiteit' hoor ik wel terug in een aantal nummers van Blue Album trouwens. 'Pants', 'Lost', 'You Lot', en 'One Perfect Sunrise' vooral. The Altogether is niet slecht, maar The Blue Album is beduidend beter. Zou nog maar eens goed luisteren...
Sorry ik kan er echt niet in mee. Blue album doet mij echt helemaal niets. Het spijt me zelfs te moeten zeggen dat ik 'One Perfect Sunrise' een nummer vindt dat Milk Inc niet zou hebben misstaan...toch grappig dat mensen uit dezelfde band zoveel verschillende dingen mooi vinden. Een compliment voor hun veelzijdigheid zullen we maar zeggen.
underground forever baby
pi_21198775
Nog een x een kans gegeven dus...You lot, Lost en Pants zou een geweldig Eptje zijn. Imho de enige ietwat Orbital waardige tracks. Toch vind ik you lot een beetje een mindere versie van die SUPERtrack Forever..
underground forever baby
pi_21207796
Tuurlijk komen ze vast nog wel eens bijelkaar om weer onder de naam Orbital muziek te componeren. 't Blauwe album is uitgebracht op hun eigen label en het catalogus nr. leest "ORBITALCD001".

En dan nog, ze zullen beide wel solo gaan. Twice as much music.
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:09:06 #40
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21474211

kleine kick

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:48:58 #41
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21486117
Ah, de universeel toepasbare concertfoto ... zet 'm in elk willekeurig artiestentopic en ze denken dat je naar een concert van die artiest geweest bent
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:17:51 #42
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21486793
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:48 schreef Weakling het volgende:
Ah, de universeel toepasbare concertfoto ... zet 'm in elk willekeurig artiestentopic en ze denken dat je naar een concert van die artiest geweest bent
handig he

maar ik was er echt hoor

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:03:03 #43
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21506250
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:17 schreef timbob het volgende:

[..]

handig he

maar ik was er echt hoor
JIj wel idd
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 15:37:36 #44
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21510111
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:03 schreef Weakling het volgende:

[..]

JIj wel idd

tja.. sommige mensen doen dat zomaar ineens..

2 keer

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21511064
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:51 schreef SiGNe het volgende:
hier is een MP3 van het allerlaatste optreden te vinden. (nogmaals tnx Timbob)
14 mb maar?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:54:16 #46
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21512169
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

14 mb maar?
dat is alleen de encore.. toegift zegmaar..

er staat ook: LINK IS TEMPORARILY DOWN...BECAUSE OF BANDWIDTH LIMITATIONS.

als je em echt wilt hebben moet je me maar ff toevoegen op msn

fsotuk bij hotmail punt com

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21513176
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef timbob het volgende:

[..]

dat is alleen de encore.. toegift zegmaar..

er staat ook: LINK IS TEMPORARILY DOWN...BECAUSE OF BANDWIDTH LIMITATIONS.

als je em echt wilt hebben moet je me maar ff toevoegen op msn

fsotuk bij hotmail punt com
done
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:43:30 #48
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21513363
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:36 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

done
oh, ik zie je nog niet..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21517274
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:43 schreef timbob het volgende:

[..]

oh, ik zie je nog niet..
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:20:18 #50
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21517289
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

nee, nog steeds niet!


▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21526050
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:20 schreef timbob het volgende:

[..]

nee, nog steeds niet!

wel
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_21536264
woohoo!
vandaag de 12" Rest and Play gekocht ... voor maar 4 euro!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 16:44:00 #53
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21536561
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:27 schreef GhostMan84 het volgende:
woohoo!
vandaag de 12" Rest and Play gekocht ... voor maar 4 euro!


waar?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_21537017
Met de Smith & Ronan Late Nite Dub Remix!?!?!?!?!
pi_21537270
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:07 schreef PDOA het volgende:
Met de Smith & Ronan Late Nite Dub Remix!?!?!?!?!
euh, nee ... Frenetic 12" mix en Chime Live Style mix ... dus het zal wel nie echt zo bijzonder zijn, maar ik vond het toch wel leuk

gekocht bij de cd-theek in Eindhoven
pi_21846942
*kickje*
laatst nog ff naar cd beurs geweest in Eindhoven.
maxi cd singletje van Style gekocht

(GhostMan84 was dit ... stomme cookies)
  donderdag 9 september 2004 @ 21:50:12 #57
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21847465
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:25 schreef NiX2004 het volgende:
*kickje*
laatst nog ff naar cd beurs geweest in Eindhoven.
maxi cd singletje van Style gekocht

(GhostMan84 was dit ... stomme cookies)
ghehe, ik ben weer begonnen met m'n ebay ziekte. ik bied me ziek op orbital stuff

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:56:47 #58
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21869164
yeah!
ik heb zojuist One Perfect Sunrise Single 1 en 2 binnengekregen

De JDS mix van Acid Pants is echt VET!

Acid pants zelf is niet goe.. maar deze!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 26 september 2004 @ 00:06:35 #59
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_22206600
Het allerlaatste optreden van Orbital!
Live @ Maida 07-28-04. Registratie van een radiouitzending met winnaars van een competitie. Dit werd door John Peel uitgezonden op BBC Radio One. Hij doet ook de introductie.


Ontzettend geniaal en ontzettend jammer dat het afgelopen is...

Edit:
Volgende keer beter de thread doorlezen. De link stond er al. Maar een bump hebben ze wel verdiend!

Edit 2:
Alhoewel.... Dat bestand is 14MB groot en de bovenstaande is 125MB groot!

Edit 3:
Ik dacht al. Het blijkt te gaan om de toegift op pagina 1. De link hierboven is het volledige anderhalf uur durende optreden!

[ Bericht 6% gewijzigd door Nood-kloon op 26-09-2004 00:20:01 ]
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_23744149
*kick*
ik was laatst weer ff mn Orbital collectie door aan het spitten, en aan het luisteren *zucht*

is er al nieuws over eventuele nieuwe projecten van de broertjes oid?
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:51:07 #61
27648 Weakling
available in strong mint
pi_23750371
Behalve dat Paul Hartnoll een remix voor Jean Michel Jarre heeft gedaan weet ik ook niks te vertellen ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_23750744
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:51 schreef Weakling het volgende:
Behalve dat Paul Hartnoll een remix voor Jean Michel Jarre heeft gedaan weet ik ook niks te vertellen ...

hm, jammer!
echt klote dat er nu geen leuk nieuws meer uit te wisselen is enzo
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:19:05 #63
27648 Weakling
available in strong mint
pi_23750944
Mwah, geef ze ff de tijd, dan komen ze vast weer met nieuw materiaal en het lijkt me ook heeeel sterk als ze nooit meer samen iets doen ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_23751163
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:19 schreef Weakling het volgende:
Mwah, geef ze ff de tijd, dan komen ze vast weer met nieuw materiaal en het lijkt me ook heeeel sterk als ze nooit meer samen iets doen ...

hm, heb je op zich wel gelijk in ja.
ik wacht rustig af ... ben benieuwd of ze ooit nog iets boeiends kunnen produceren.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:06:27 #65
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_23756907
In dat laatste optreden hoor je ook een ander begin stukje van Dr. Who?, dan zeggen ze zoiets als "Someday we'll be back, Yes, we wil come back, but until then no sorrows, no regrets"
Dit lijkt mij wel een hele sterke hint dat ze ooit nog wel weer iets samen gaan doen.
pi_23756948
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:06 schreef SiGNe het volgende:
In dat laatste optreden hoor je ook een ander begin stukje van Dr. Who?, dan zeggen ze zoiets als "Someday we'll be back, Yes, we wil come back, but until then no sorrows, no regrets"
Dit lijkt mij wel een hele sterke hint dat ze ooit nog wel weer iets samen gaan doen.

laten we dat hopen
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:29:30 #67
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23759452
ze gaan vast nog wel wat samen doen, maar dan niet meer onder de naam orbital.. hebben ze gezegt.

phil is vooral aan het DJ'en maar zei laatst bij een interview dat hij met een nieuw project bezig is. paul is een beetje remixen aan het doen, zoals die van JMJ, die erg goed klonk.. vond ik

laatst nog bij de platenbeurs de 12" van Illuminate gehaald, samen met 2 funny break platen en een Beached single
moet toch een beetje m'n collectie compleet maken he

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:32:33 #68
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23759504
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:06 schreef SiGNe het volgende:
In dat laatste optreden hoor je ook een ander begin stukje van Dr. Who?, dan zeggen ze zoiets als "Someday we'll be back, Yes, we wil come back, but until then no sorrows, no regrets"
Dit lijkt mij wel een hele sterke hint dat ze ooit nog wel weer iets samen gaan doen.
de stem zegt geen WE maar I'll come back

One day, I shall come back. Yes, I shall come back. Until that day, there must be no regrets, no tears, no anxieties. Just go forward in all your beliefs, and prove to me that I am not mistaken in mine. uit Doctor who natuurlijk

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:23:09 #69
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23889605


ebay ebay ebay ebay

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23892906
Belfast
Kippevel!
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:04:52 #71
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23895888

dankzij belfast vind m'n vriendin nu orbital ook leuk

laatst nog een leuke remix van Belfast gehoord. van Leama & Moor. hoewel niet helemaal officieel, toch nog een klein succesje bij sommige dj's

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:27:23 #72
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_23896188
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:04 schreef timbob het volgende:

dankzij belfast vind m'n vriendin nu orbital ook leuk
Ja! Tot nu toe vind ik one perfect sunrise erg mooi... en natuurlijk het nummer met david gray
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_23896969
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]

ebay ebay ebay ebay
goed bezig jij!!

* GhostMan84 gaat ook maar eens wat intensiever naar leuke Orbital spulletjes zoeken
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:23:59 #74
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23897013
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:20 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

goed bezig jij!!

* GhostMan84 gaat ook maar eens wat intensiever naar leuke Orbital spulletjes zoeken
hmm, concurentie

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:24:35 #75
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23897022
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:27 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Ja! Tot nu toe vind ik one perfect sunrise erg mooi... en natuurlijk het nummer met david gray
ja, david is tof

ik mag jou ook wel

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 11 december 2004 @ 13:24:50 #76
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23897024
Kom, we gaan een orbital meet houden!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23897196
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:23 schreef timbob het volgende:

[..]

hmm, concurentie
hahaha, grapjas maak je geen zorgen .. ik kan je waarschijnlijk toch al niet meer overtreffen
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:24 schreef timbob het volgende:
Kom, we gaan een orbital meet houden!
* GhostMan84 stemt voor
  zaterdag 11 december 2004 @ 14:42:16 #78
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23898321
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:37 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

hahaha, grapjas maak je geen zorgen .. ik kan je waarschijnlijk toch al niet meer overtreffen
[..]

* GhostMan84 stemt voor
je kan me op het laatste moment overbieden op ebay
en zo onwijs veel heb ik nou ook weer niet hoor.. (ff op discogs kijken....)

Orbital - Are We Here? (Internal) CD5" 4/5
Orbital - Are We Here? (FFRR) 2x12"
Orbital - Beached (FFRR) CD5"
Orbital - Blue Album (Orbital Music) CD 3/5
Orbital - Chime (FFRR) 12" 5/5
Orbital - Chime (Remixes) (FFRR (US)) 12"
Orbital - Funny Break (One Is Enough) (London Records) 12"
Orbital - Funny Break (One Is Enough) (FFRR) 12"
Orbital - Funny Break (One Is Enough) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Funny Break (One Is Enough) CD2 (FFRR) CD5" 5/5
Orbital - Halcyon (FFRR (US)) CD5" 5/5
Orbital - III (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Illuminate (FFRR) 2x12"
Orbital - In Sides (Special Edition) (FFRR) 2xCD 5/5
Orbital - Lush 3 (Internal) 12"
Orbital - Midnight / Choice (FFRR) 12" 4/5
Orbital - Nothing Left (CD One) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Nothing Left (CD Two) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Omen (FFRR) 12" 4/5
Orbital - Omen (FFRR) 7" 4/5
Orbital - Omen Remixes (FFRR) 12" 3/5
Orbital - One Perfect Sunrise (Finger Lickin) 12" 4/5
Orbital - One Perfect Sunrise CD1 (Orbital Music) CD5" 4/5
Orbital - One Perfect Sunrise CD2 (Orbital Music) CD5" 4/5
Orbital - Orbital (Green Album) (FFRR) CD 4/5
Orbital - Orbital 2 (Brown Album) + Peel Sessions (Internal) 2xCD 5/5
Orbital - Radiccio 1 (Internal) 12" 5/5
Orbital - Radiccio 2 (Internal) 12" 4/5
Orbital - Rest - Radio Promo (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Satan (FFRR) 12" 3/5
Orbital - Satan Live CD One (Internal) CD5" 5/5
Orbital - Satan Live CD Three (Internal) CD5" 4/5
Orbital - Satan Live CD Two (Internal) CD5" 4/5
Orbital - Snivilisation (Warner Music UK Ltd) CD 5/5
Orbital - Style (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Style (CD One) (FFRR) CD5" 5/5
Orbital - Style (CD Two) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - The Altogether (FFRR) CD 4/5
Orbital - The Altogether 5.1 (FFRR) DVD 5/5
Orbital - The Box (Internal) CD5" 4/5
Orbital - The Middle Of Nowhere (FFRR) CD 4/5
Orbital - Times Fly (Internal) 2x7" 5/5

valt wel mee toch!
ohja, en een semi-detached / lush 12" die niet op discogs stond..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23898437
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:42 schreef timbob het volgende:

[..]

je kan me op het laatste moment overbieden op ebay
en zo onwijs veel heb ik nou ook weer niet hoor.. (ff op discogs kijken....)

Orbital - Are We Here? (Internal) CD5" 4/5
Orbital - Are We Here? (FFRR) 2x12"
Orbital - Beached (FFRR) CD5"
Orbital - Blue Album (Orbital Music) CD 3/5
Orbital - Chime (FFRR) 12" 5/5
Orbital - Chime (Remixes) (FFRR (US)) 12"
Orbital - Funny Break (One Is Enough) (London Records) 12"
Orbital - Funny Break (One Is Enough) (FFRR) 12"
Orbital - Funny Break (One Is Enough) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Funny Break (One Is Enough) CD2 (FFRR) CD5" 5/5
Orbital - Halcyon (FFRR (US)) CD5" 5/5
Orbital - III (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Illuminate (FFRR) 2x12"
Orbital - In Sides (Special Edition) (FFRR) 2xCD 5/5
Orbital - Lush 3 (Internal) 12"
Orbital - Midnight / Choice (FFRR) 12" 4/5
Orbital - Nothing Left (CD One) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Nothing Left (CD Two) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Omen (FFRR) 12" 4/5
Orbital - Omen (FFRR) 7" 4/5
Orbital - Omen Remixes (FFRR) 12" 3/5
Orbital - One Perfect Sunrise (Finger Lickin) 12" 4/5
Orbital - One Perfect Sunrise CD1 (Orbital Music) CD5" 4/5
Orbital - One Perfect Sunrise CD2 (Orbital Music) CD5" 4/5
Orbital - Orbital (Green Album) (FFRR) CD 4/5
Orbital - Orbital 2 (Brown Album) + Peel Sessions (Internal) 2xCD 5/5
Orbital - Radiccio 1 (Internal) 12" 5/5
Orbital - Radiccio 2 (Internal) 12" 4/5
Orbital - Rest - Radio Promo (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Satan (FFRR) 12" 3/5
Orbital - Satan Live CD One (Internal) CD5" 5/5
Orbital - Satan Live CD Three (Internal) CD5" 4/5
Orbital - Satan Live CD Two (Internal) CD5" 4/5
Orbital - Snivilisation (Warner Music UK Ltd) CD 5/5
Orbital - Style (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - Style (CD One) (FFRR) CD5" 5/5
Orbital - Style (CD Two) (FFRR) CD5" 4/5
Orbital - The Altogether (FFRR) CD 4/5
Orbital - The Altogether 5.1 (FFRR) DVD 5/5
Orbital - The Box (Internal) CD5" 4/5
Orbital - The Middle Of Nowhere (FFRR) CD 4/5
Orbital - Times Fly (Internal) 2x7" 5/5

valt wel mee toch!
ohja, en een semi-detached / lush 12" die niet op discogs stond..
tsss, patser
  zaterdag 11 december 2004 @ 14:50:03 #80
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23898456
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:49 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

tsss, patser
hehehe..
ik heb hier iemand nog een langere lijst zien posten hoor

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23898580
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef timbob het volgende:

[..]

hehehe..
ik heb hier iemand nog een langere lijst zien posten hoor
wie dan?
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:02:27 #82
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23898709
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:55 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

wie dan?
stond in het vorige topic geloof ik..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23899720
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:02 schreef timbob het volgende:

[..]

stond in het vorige topic geloof ik..
ah, oke ... zoek ik nog wel een keertje op dan
* GhostMan84 is lui
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:55:44 #84
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23900676
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:02 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

ah, oke ... zoek ik nog wel een keertje op dan
* GhostMan84 is lui
hier
Orbital
luie donder

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23900766
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:55 schreef timbob het volgende:

[..]

hier
Orbital
luie donder
ehehe, dankje
oh dat is idd wel een indrukwekkende lijst, die had ik al eens voorbij zien komen .. mijn lijstje staat ook ergens in dat topic, maar die stelt niet zoveel voor
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:23:58 #86
27648 Weakling
available in strong mint
pi_23901231
Na het lijstje van timbob gezien te hebben ga ik maar eens opnieuw overwegen of ik me wel fan van Orbital mag noemen met maar een handjevol CD's in de kast
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_23901333
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:23 schreef Weakling het volgende:
Na het lijstje van timbob gezien te hebben ga ik maar eens opnieuw overwegen of ik me wel fan van Orbital mag noemen met maar een handjevol CD's in de kast
ehehe, ja precies
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:02:15 #88
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23902150
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:23 schreef Weakling het volgende:
Na het lijstje van timbob gezien te hebben ga ik maar eens opnieuw overwegen of ik me wel fan van Orbital mag noemen met maar een handjevol CD's in de kast
van mij mag het
fan wil niet alleen zeggen dat je ziekelijk veel geld besteed aan cdtjes enzo hoor de een gaat weer wat verder dan de andere.. maar als je een paar cd's hebt, en je vind de muziek erg goed mag je je van mij fan noemen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23902539
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef timbob het volgende:

[..]

van mij mag het
fan wil niet alleen zeggen dat je ziekelijk veel geld besteed aan cdtjes enzo hoor de een gaat weer wat verder dan de andere.. maar als je een paar cd's hebt, en je vind de muziek erg goed mag je je van mij fan noemen
oh gelukkig maar dan
* GhostMan84 veegt zweet van voorhoofd
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:11:58 #90
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_23903816
Ik wilde net zeggem, ik heb ook maar een handje vol CD's in de kast staan, the Blue album heb ik zelfs nog niet eens in huis! (was vandaag wel een aantal zaken ingelopen om 'm te kopen..echt waar, ze hadden 'm alleen niet)
Maar ik heb bijna alle 12"es en remixen wel op MP3 en ik heb de DVD natuurlijk
Dus fan ben ik toch wel zeker.
Sowieso hou ik van de muziek die Orbital maakt en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste, niet of je veel of weinig platen/cd's hebt.
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:55:27 #91
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23904683
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:11 schreef SiGNe het volgende:
Ik wilde net zeggem, ik heb ook maar een handje vol CD's in de kast staan, the Blue album heb ik zelfs nog niet eens in huis! (was vandaag wel een aantal zaken ingelopen om 'm te kopen..echt waar, ze hadden 'm alleen niet)
Maar ik heb bijna alle 12"es en remixen wel op MP3 en ik heb de DVD natuurlijk
Dus fan ben ik toch wel zeker.
Sowieso hou ik van de muziek die Orbital maakt en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste, niet of je veel of weinig platen/cd's hebt.
wat hij zegt

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:21:02 #92
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23907950
http://www.chthonicionic.(...)ult.asp?game=Orbital

kan je ff je orbital kennis testen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:06:50 #93
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_23908959
8 van de 10, de eerste fout was gewoon stom en de laatste was best moeilijk..ik schaam mij diep..
pi_23909168
makkie!
alles goed
  zondag 12 december 2004 @ 00:48:42 #95
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23911116
elke keer issie weer anders
dus je kan 'm zo vaak doen als je wilt..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 12 december 2004 @ 00:50:44 #96
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23911165
AAH!
een fout!


▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23911190
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:48 schreef timbob het volgende:
elke keer issie weer anders
dus je kan 'm zo vaak doen als je wilt..
oh, dat is eigenlijk best cool! ... ga het morgen de hele dag proberen
pi_23913738
Goed te zien dat er (terecht) nog veel interesse is in deze majesteuze electronicaformatie, ik kan me herrineren dat ze door het merendeel van het dancevalleypubliek destijds werden afgekacheld... nu zijn dat een stel hersenloze paradenichten in glitterblouses bij elkaar, dus zoveel zegt dat niet

Laatst had ik weer een oud compilatieceedeetje van ze op m'n hoofd, beginnende met de clockwork orange soundtrack Meesterlijk
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 12 december 2004 @ 15:09:35 #99
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23919997
quote:
Op zondag 12 december 2004 02:46 schreef kamagurka het volgende:
Goed te zien dat er (terecht) nog veel interesse is in deze majesteuze electronicaformatie, ik kan me herrineren dat ze door het merendeel van het dancevalleypubliek destijds werden afgekacheld... nu zijn dat een stel hersenloze paradenichten in glitterblouses bij elkaar, dus zoveel zegt dat niet

Laatst had ik weer een oud compilatieceedeetje van ze op m'n hoofd, beginnende met de clockwork orange soundtrack Meesterlijk
hmm, welke cd mag dat dan zijn? ik heb alleen die clockwork orange als een liveset rip.. niet echt goeie kwaliteit ook

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23939829
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:09 schreef timbob het volgende:

[..]

hmm, welke cd mag dat dan zijn? ik heb alleen die clockwork orange als een liveset rip.. niet echt goeie kwaliteit ook
ik heb dat hele nummer uberhaupt nog nooit gehoord
pi_23940001
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:09 schreef timbob het volgende:

[..]

hmm, welke cd mag dat dan zijn? ik heb alleen die clockwork orange als een liveset rip.. niet echt goeie kwaliteit ook
Bij mij klinkt ie wel goed Maar het is idd een liveset... gevolgd door halycon als ik me niet vergis. Hij zal idd wel niet op een studioplaat staan, maar het was dan ook een "compilatieceedeetje"
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23942196
ik zal ook eens op zoek gaan naar dat nummer, ik ben nu toch wel benieuwd
  maandag 13 december 2004 @ 16:45:15 #103
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23944693
ik heb 'm wel, hij word alleen afgekapt na een paar min..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23988473
Orbital

Jammer dat ze niks meer uitbrengen onder deze naam.

Halycon + On +On was het eerste nummer dat ik van ze hoorde en meteen één van de mooiste!

Orbital 2 vind ik het beste album, bijna alle nummers zijn erg oké.

pi_23988562
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef ProdigalSon het volgende:
Orbital

Jammer dat ze niks meer uitbrengen onder deze naam.

Halycon + On +On was het eerste nummer dat ik van ze hoorde en meteen één van de mooiste!

Orbital 2 vind ik het beste album, bijna alle nummers zijn erg oké.

dat was ook het eerste nummer wat ik van ze hoorde
maar het is niet mn favo .. ik vind Middle of Nowhere nog altijd het beste album
  woensdag 15 december 2004 @ 13:54:04 #106
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23988902
ik kwam er laatst acher dat het eerste orbital nummer dat ik ooit hoorde deeper was.. die werd nml gebruikt bij een MTV tussenstukje, en ik vond dat erg cool klinken toen.. 15 jaar terug ong. maar ik had geen idee waar het vandaan kwam.

later toen iemand mij in-sides liet horen, werd ik meer geintereseerd. maar het begon vreemd genoeg pas echt aan te slaan tien middle of nowhere uitkwam

toen ben ik alles terug gaan verzamelen, en toen kwam ik deeper tegen, en toen ging er een belletje ringkelen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23989355
Deeper? dat zegt mij niets

Middle of Nowhere was mijn allereerste Orbital cd in het begin moest ik er wel ff aan wennen, maar nu vind ik het geweldig!
  woensdag 15 december 2004 @ 14:44:17 #108
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23990001
deeper is de B kant van Chime, de eerste plaat / single

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23990114
ah, oke ... nooit geweten
zal eens kijken of ik die ergens kan downkopen
  woensdag 15 december 2004 @ 14:57:22 #110
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23990303
ik heb 'm op plaat

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23990526
* GhostMan84 is jaloers!
  woensdag 15 december 2004 @ 16:34:34 #112
27648 Weakling
available in strong mint
pi_23992346
Hm, zou zomaar kunnen dat Deeper ook mijn eerste onbewuste kennismaking met Orbital is geweest.

*gaat op zoek naar Deeper ...

Nah, ik hou het erop dat mijn eerste kennismaking via Lush en de "rommelmarkt" clip was.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 15 december 2004 @ 17:08:15 #113
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23992999
rommelmarktclip was toch belfast?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 15 december 2004 @ 21:27:07 #114
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_23998709
quote:
Op woensdag 15 december 2004 14:44 schreef timbob het volgende:
deeper is de B kant van Chime, de eerste plaat / single
Die ken ik wel ja, met zo'n hypnotiserende stem die dan zegt dat je deeper and deeper in slaap valt..
goed nummer is dat inderdaad.
Mijn kennismaking met Orbital was The Box, ik hoorde er een stukje van op een feest en was meteen helemaal verkocht.
In Sides was ook mijn eerste Orbital album, daarna al vrij snel de rest ook gekocht en elke keer als er een nieuw album uitkwam meteen kopen natuurlijk.

Ben overigens op het moment de Peel sessions aan het luisteren, weliswaar geen nummers van Orbital zelf, maar wel door ze aan elkaar gemixed
  woensdag 15 december 2004 @ 22:36:45 #115
27648 Weakling
available in strong mint
pi_24000511
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef timbob het volgende:
rommelmarktclip was toch belfast?
Oei, nou val je toch ineens een beetje door de mand timbob

http://www.loopz.co.uk/video10.html

(tenzij jij iets anders onder rommelmarkt verstaat als ik tenminste)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_24000704
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die ken ik wel ja, met zo'n hypnotiserende stem die dan zegt dat je deeper and deeper in slaap valt..
goed nummer is dat inderdaad.
Mijn kennismaking met Orbital was The Box, ik hoorde er een stukje van op een feest en was meteen helemaal verkocht.
In Sides was ook mijn eerste Orbital album, daarna al vrij snel de rest ook gekocht en elke keer als er een nieuw album uitkwam meteen kopen natuurlijk.

Ben overigens op het moment de Peel sessions aan het luisteren, weliswaar geen nummers van Orbital zelf, maar wel door ze aan elkaar gemixed
wat mij altijd is bijgebleven van The Box is de videoclip .. die maakte meteen een grote indruk op me .. ik vind die echt prachtig gemaakt
  woensdag 15 december 2004 @ 23:59:14 #117
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24002623
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die ken ik wel ja, met zo'n hypnotiserende stem die dan zegt dat je deeper and deeper in slaap valt..
goed nummer is dat inderdaad.
Mijn kennismaking met Orbital was The Box, ik hoorde er een stukje van op een feest en was meteen helemaal verkocht.
In Sides was ook mijn eerste Orbital album, daarna al vrij snel de rest ook gekocht en elke keer als er een nieuw album uitkwam meteen kopen natuurlijk.

Ben overigens op het moment de Peel sessions aan het luisteren, weliswaar geen nummers van Orbital zelf, maar wel door ze aan elkaar gemixed
de peel sessions zijn een opname van een live optreden in de radioshow van john peel, nummers van orbital zelf dus (zoiets als 2 meter sessies in nederland zegmaar.. sterker nog, jan douwe heeft het idee van 2 meter sessies van de peel sessions geleend)

dus de peel sessions zijn gewoon orbital nummers.. ze hebben wel een back to mine gemixed en een bedroom sessions cd.. misschien heb je 1 van die twee?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 16 december 2004 @ 00:01:58 #118
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24002686
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef Weakling het volgende:

[..]

Oei, nou val je toch ineens een beetje door de mand timbob

http://www.loopz.co.uk/video10.html

(tenzij jij iets anders onder rommelmarkt verstaat als ik tenminste)
hihi
ja maar dat is een carbootsale!

ik kan me een belfast clip nml herrinneren.. een zwartwit film, zo gefilterd dat het rond is of met een fish eye gefilmed.. waar ze over een markt lopen ergens..

ik dacht dat je die bedoelde nml..
ik wist niet eens hoe die lush video ging

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24002716
vraagje over die Peel sessions:
ik heb hier Diversions liggen, en daar staat op: Lush 3 (Euro Tunnel Disaster '94) / Walk About (John Peel Sessions) ... is dat alles wat ze als Peel Session hebben opgenomen eigenlijk? of is er nog meer ..
  donderdag 16 december 2004 @ 00:07:17 #120
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24002818
ze hebben bij die peel sessions 4 nummers.. voor zover ik weet.. die op de peel sessions ep staan
nml
lush (euro tunnel disaster '94)
Walk about
semi detached
attached.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 16 december 2004 @ 00:07:49 #121
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24002829
trouwens, dat allerlaatste optreden was ook bij john peel, dus ook een soort peel sessions

ohja, ik ging slapen, truste!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24002883
thanks!
ehehe truste..
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:44:37 #123
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24128215
Verdeurie!
wat is Orbital - Acid Pants (Jds Mix) Toch een dolletjes nummer!

(subtiele kick...)

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 22 december 2004 @ 01:56:13 #124
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24130664
Maar die haalt het niet bij die fantastische Stereo 8 remix van 'One Perfect Sunrise'!
weg
  woensdag 22 december 2004 @ 10:59:35 #125
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24134310
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:56 schreef Forumschorem het volgende:
Maar die haalt het niet bij die fantastische Stereo 8 remix van 'One Perfect Sunrise'!
nou, dat weet ik zo net nog niet..

* timbob begint een debat

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24138932
* GhostMan84 heeft nog geen van die remixes gehoord

ff kijken of ik ze ergens kan vinden, ga ik me in het debat mengen
  woensdag 22 december 2004 @ 16:07:54 #127
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24139818
Acid Pants (JDS remix) heeft zo'n lekkere rollende bass
mits je geluid goed hard staat uiteraard

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24140632
jah, ik ben benieuwd!
maar ik kan die nergens vinden

* GhostMan84 zoekt hopeloos verder
  woensdag 22 december 2004 @ 19:40:06 #129
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24143989
pffff
een echte fan heeft ze al op cd / plaat

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24144827
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:40 schreef timbob het volgende:
pffff
een echte fan heeft ze al op cd / plaat
ehehe .. true
ik loop alleen weinig leuks tegen het lijf
ik moet toch eens vaker op eBay gaan kijken, en naar beurzen gaan
  woensdag 22 december 2004 @ 20:22:54 #131
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24144864
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:21 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

ehehe .. true
ik loop alleen weinig leuks tegen het lijf
ik moet toch eens vaker op eBay gaan kijken, en naar beurzen gaan
of connecties hebben

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24145924
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef timbob het volgende:

[..]

of connecties hebben
dat is ook een goeie optie
verklap me je geheim!
  woensdag 22 december 2004 @ 23:00:07 #133
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24148504
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:11 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

dat is ook een goeie optie
verklap me je geheim!
zorgen dat je naar het laatste concert gaat, mensen ontmoeten en op je msn zetten

dan kunnen die de engelse releases naar je doorsturen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24149043
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:00 schreef timbob het volgende:

[..]

zorgen dat je naar het laatste concert gaat, mensen ontmoeten en op je msn zetten

dan kunnen die de engelse releases naar je doorsturen
dankje!
mn tijdmachine is BIJNA klaar, dus dat gaat heeeelemaal goed komen joh!
  woensdag 22 december 2004 @ 23:39:24 #135
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24149391
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:26 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

dankje!
mn tijdmachine is BIJNA klaar, dus dat gaat heeeelemaal goed komen joh!
ah, mag ik mee?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24154086
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:39 schreef timbob het volgende:

[..]

ah, mag ik mee?
sure, why not!
een terug-in-de-tijd-gaan-Orbital-meet!
nog meer mensen die intresse hebben?
  donderdag 23 december 2004 @ 10:45:13 #137
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24154736


kan ik gelijk ff de Chime en Omen singletjes kopen.. brengen genoeg op nu..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 23 december 2004 @ 12:57:08 #138
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24156970
Jean Michel Jarre - Aerology (Paul Hartnoll Remix).mp3

ding ding dong

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 23 december 2004 @ 20:04:33 #139
27648 Weakling
available in strong mint
pi_24165106
Okay, naar welk Orbital jaar gaan we terug (ja ik wil ook mee)? Ik kies voor 1993 ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:20:52 #140
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24166685
ik kies 1990 / 91
die brengen het meeste geld op

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 23 december 2004 @ 23:53:05 #141
27648 Weakling
available in strong mint
pi_24170529
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:20 schreef timbob het volgende:
ik kies 1990 / 91
die brengen het meeste geld op
Hebburt!

Nah okay, dan ga ik de eerste twee jaar stil in een hoekje liggen wachten op het bruine album

Oh nee wacht, bij nader inzien toch wel goede jaren 90/91 ... naast Orbital ook Orb's Adventures Beyond The Ultraworld ... toch ook wel heeeeel bepalend voor mijn muzieksmaak geweest, maar goed, da's een ander topique
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 23 december 2004 @ 23:58:46 #142
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24170653
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:53 schreef Weakling het volgende:

[..]

Hebburt!
ik moet toch om m'n collectie denken he

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24221688
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:44 schreef timbob het volgende:
Verdeurie!
wat is Orbital - Acid Pants (Jds Mix) Toch een dolletjes nummer!

(subtiele kick...)
hijs fijn idd
  zondag 26 december 2004 @ 23:59:18 #144
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24226715
Er staat een interview met Phil Hartnoll of the http://www.loopz.co.uk site.
weg
  maandag 27 december 2004 @ 06:19:03 #145
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24230592
Hij was bezig met een nieuw project ofzo hoorde ik?
anyway, moet 't maar ff luisteren.. ga nu eerst in coma

zalig pasen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 27 december 2004 @ 14:22:40 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_24235006
Die JM Jarre remix van Paul klinkt ook wel lekker moet ik zeggen..
http://www.loopz.co.uk/di(...)ulHartnollRemix).mp3

Enneh, dit is natuurlijk ook erg leuk om te hebben als Orbital fan:
http://www.playbacksystems.com/orbital_sale.html
pi_24486319
er staat een interview met Phil op http://www.loopz.co.uk/

tsjah, ik moet toch iets doen om dit topic in leven te houden
  zondag 9 januari 2005 @ 17:01:34 #148
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24486341
hehe
kijk es 3 posts boven je

ohja, op ebay nog een leuke verzamel cd gevonden met een exclusieve remix van orbital - open mind..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 9 januari 2005 @ 17:02:23 #149
27648 Weakling
available in strong mint
pi_24486359
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:59 schreef GhostMan84 het volgende:
er staat een interview met Phil op http://www.loopz.co.uk/

tsjah, ik moet toch iets doen om dit topic in leven te houden
En dan is een post van forumschorem drie posts terug herhalen idd een goede optie

*zet Acid Pants JDS mix nog eens op ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_24486396
* GhostMan84 gaat schuilen in een hoekje
  zondag 9 januari 2005 @ 19:22:16 #151
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24488972
http://www.juno.co.uk/artists/Orbital/

voor als iemand nog de stereo 8 mix van OPS op plaat wil hebben

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 18 januari 2005 @ 10:26:39 #152
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24621823
whoot!






weer 1 stapje dichter bij het volledig maken van m'n collectie

tevens:
http://www.discogs.com/release/56107
deze heb ik nu ook, staat een exclusieve remix op van open mind voor die verzamelserie leuk voor erbij.

ook: kick!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24623511
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
whoot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

weer 1 stapje dichter bij het volledig maken van m'n collectie

tevens:
http://www.discogs.com/release/56107
deze heb ik nu ook, staat een exclusieve remix op van open mind voor die verzamelserie leuk voor erbij.

ook: kick!
patser


werd onderhand ook wel tijd dat ze dat ding opstuurden he?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:03:52 #154
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24624596
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:34 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

patser


werd onderhand ook wel tijd dat ze dat ding opstuurden he?
ja, wacht er al op van voor de kerst!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24763241
[patser modus] ...en ik heb hun alesis quadraverb overgenomen voor weinig.. met hun handtekeningen erop en alle 99 patches er nog in .. de delays/reverbs van dwr bdr.. halcyon.. chime etc. etc. [/patser modus]
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
pi_24763609
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:51 schreef burku003 het volgende:
[patser modus] ...en ik heb hun alesis quadraverb overgenomen voor weinig.. met hun handtekeningen erop en alle 99 patches er nog in .. de delays/reverbs van dwr bdr.. halcyon.. chime etc. etc. [/patser modus]
patser

tof! ga je er ook nog wat mee doen?
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:01:27 #157
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24766673
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:51 schreef burku003 het volgende:
[patser modus] ...en ik heb hun alesis quadraverb overgenomen voor weinig.. met hun handtekeningen erop en alle 99 patches er nog in .. de delays/reverbs van dwr bdr.. halcyon.. chime etc. etc. [/patser modus]
hoi!
mag ik je vriendje zijn?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_24777430
Ik krijg veel verzoeken voor vriendschap de laatste tijd, ik zet je onderaan de lijst.

En jazeker dat ik er wat mee ga doen.. ik heb die effectjes al fijn losgelaten op eigen werk en ik moet zeggen.. dat is genieten geblazen.
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
pi_24785011
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef burku003 het volgende:
Ik krijg veel verzoeken voor vriendschap de laatste tijd, ik zet je onderaan de lijst.

En jazeker dat ik er wat mee ga doen.. ik heb die effectjes al fijn losgelaten op eigen werk en ik moet zeggen.. dat is genieten geblazen.
Grenzeloze jaloezie neemt bezit van mij....
underground forever baby
  dinsdag 22 februari 2005 @ 16:37:31 #160
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25205172
Lalala
Blue album 2x12"


Lalala
Work, Rest & play cd en ep's




Lalala
Mutations Single


ohja
Funky Alternatives 6 (met excl open mind remix)


hmm.. en er was nog iets...
Ohja!
ORBITAL TRUPAK!


een onwijs tof promopak met een live videoband (met halcyon erop, als het goed is.. moet nog kijken.. kheb 'm net binnen)


een cd in mooi hoesje met daarop:
Chime
Belfast
Choice
Sunday
Impact (USA)
Remind
Kein Trink Wasser
Are We Here?
Times Fly (Slow)


En een stapeltje kaarten (plastic) met info over orbital (discog, techniek, live dingesen.. erg leuk)


beetje brakke foto's maar ik heb 'm wel!


Orbital mag dan wel gestopt zijn met muziek uitbrengen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik stop met verzamelen

(tevens schop)

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:58:22 #161
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25208843
Vette sjit. Waar heb je die vandaan?
weg
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:59:42 #162
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25212804
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:58 schreef Forumschorem het volgende:
Vette sjit. Waar heb je die vandaan?
ebay

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:12:42 #163
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25213698
Kostda?

Die Mutations single heb ik trouwens ook. Op de 12" staan ook 2 andere remixes, eentje van Ray Keith bv. Heb jij Radicchio?
weg
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:24:57 #164
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25213861
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:12 schreef Forumschorem het volgende:
Kostda?

Die Mutations single heb ik trouwens ook. Op de 12" staan ook 2 andere remixes, eentje van Ray Keith bv. Heb jij Radicchio?
26 dollar voor de trupak, viel me alles mee, want ik heb ze voor 60 pond zien weggaan. en meer.

ik heb radiccio 1 en 2 op plaat en de halcyon 5 track us single / ep

ik moet nog zoveel

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:41:37 #165
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25214077
mooi timbob
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:45:32 #166
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25214139
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:41 schreef Blumchen het volgende:
mooi timbob
ja
ik ben er ook erg blij mee

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:19:30 #167
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25218841
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef timbob het volgende:

[..]

26 dollar voor de trupak, viel me alles mee, want ik heb ze voor 60 pond zien weggaan. en meer.

ik heb radiccio 1 en 2 op plaat en de halcyon 5 track us single / ep

ik moet nog zoveel
Das die blauwe he? Met The Naked and The Dead en Sunday erop. Ja, die heb ik ook.

Heb je de Rabbit in the Moon remixes ook van Are We Here? En de Breeder / Pariah remixes van Nothing Left?
weg
  vrijdag 11 maart 2005 @ 00:23:47 #168
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25466599
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:19 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Das die blauwe he? Met The Naked and The Dead en Sunday erop. Ja, die heb ik ook.

Heb je de Rabbit in the Moon remixes ook van Are We Here? En de Breeder / Pariah remixes van Nothing Left?
ha, ik zo die plaat bestellen op ebay van AWH. zit er maar 1 plaat in de hoes ipv 2..blijkt het een demo oid te zijn..
heb ik nog niet de laconic dub
die breeder / pariah mixes heb ik nog niet..
maarja, binnenkort weer platen / cd beurs.. misschien vinden we nog wat leuks

ohja, had ik al verteld over
deze hier: http://www.discogs.com/release/265419

singeltje van Golden Girls met veel remixes.. waarvan er 2 alleen op deze single staan
ik kreeg al een bod van 40 dollar. maar die heb ik maar afgeslagen

ohja, en ik krijg binnenkort nog de Pete's edit single van the box en een plaat met Equinox erop

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 21 maart 2005 @ 17:49:31 #169
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25639800
Wipeout Pure

de nieuwe release van wipeout komt eraan.. op de PSP
orbital heeft al op eerdere wipeouts meegedaan, met het nummer P.E.T.R.O.L

voor de nieuwe wipeout heeft Paul Hartnoll een nieuw nummer gemaakt.

hier de hele lijst met nummers:
http://www.gamespot.com/news/2005/03/16/news_6120582.html

waaronder
Paul Hartnoll - Ignition

www.wipeoutpure.com
bij dit flash filmpje zit een muziekje, de een zegt dat het wel van paul is, de andere zegt juist van niet..
http://s93277909.onlineho(...)20website%20clip.mp3 <-- los te beluisteren..

we zullen zien of dit 'm is of niet

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25644076
ik moet dit topic schoppen van timbob

maar, dat nummer van Wipeout, tsjah, wat zal ik er van zeggen .. ik vind het niet geweldig, hoewel ik er wel meteen een soort van "Orbital stijl" in terugvind, maar dan slechter Paul mist z'n broertje!
  maandag 21 maart 2005 @ 20:35:40 #171
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25644151
quote:
Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef GhostMan84 het volgende:
ik moet dit topic schoppen van timbob

maar, dat nummer van Wipeout, tsjah, wat zal ik er van zeggen .. ik vind het niet geweldig, hoewel ik er wel meteen een soort van "Orbital stijl" in terugvind, maar dan slechter Paul mist z'n broertje!
misschien moet ie maar meer gaan remixen
want die remix van jean michelle jarre was wel tof

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 21 maart 2005 @ 23:31:56 #172
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25649670
Hmm ik zou er bijna een PSP voor gaan kopen, want naast Orbital ook een track van Aphex Twin bij dat spel, begint toch wel een interessante soundtrack te worden zo. Maar ontpic: laatst na een maandje of twee niet geluisterd te hebben het Blauwe albummeke weer eens opgezet en ik vond 'm zomaar ineens beter dan voorheen ... zal wel misplaatst sentiment zijn
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 maart 2005 @ 23:50:36 #173
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25650191
quote:
Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Weakling het volgende:
Hmm ik zou er bijna een PSP voor gaan kopen, want naast Orbital ook een track van Aphex Twin bij dat spel, begint toch wel een interessante soundtrack te worden zo. Maar ontpic: laatst na een maandje of twee niet geluisterd te hebben het Blauwe albummeke weer eens opgezet en ik vond 'm zomaar ineens beter dan voorheen ... zal wel misplaatst sentiment zijn
ghehe

soms moet je het gewoon een paar keer horen voordat je het doorhebt he...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:18:19 #174
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25650828
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:23 schreef timbob het volgende:

ohja, en ik krijg binnenkort nog de Pete's edit single van the box en een plaat met Equinox erop
Ja, die vindt je ook vaak op de platenbeurs. Er zijn er twee he? Pete's Edit 1 op promo-vinyl en Pete's Edit 2 op CD-single. Je hebt de David Gray - Please Forgive Me remixes ook? De edit is geloof ik alleen te vinden op de promo-single. Helaas moet ik deze beurs overslaan. Geldprobleempje...
quote:
Hmm ik zou er bijna een PSP voor gaan kopen, want naast Orbital ook een track van Aphex Twin bij dat spel, begint toch wel een interessante soundtrack te worden zo. Maar ontpic: laatst na een maandje of twee niet geluisterd te hebben het Blauwe albummeke weer eens opgezet en ik vond 'm zomaar ineens beter dan voorheen ... zal wel misplaatst sentiment zijn
Waarschijnlijk zal die als Audio CD gewoon bij de betere platenzaak verkrijgbaar zijn, net zoals Wipeout, Wipeout XL (2097) en Wip3out (die trouwens verdomde moeilijk te krijgen was!).
weg
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:24:21 #175
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25650962
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:18 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Ja, die vindt je ook vaak op de platenbeurs. Er zijn er twee he? Pete's Edit 1 op promo-vinyl en Pete's Edit 2 op CD-single. Je hebt de David Gray - Please Forgive Me remixes ook? De edit is geloof ik alleen te vinden op de promo-single. Helaas moet ik deze beurs overslaan. Geldprobleempje...
herkenbaar
ja, ik wist dat er 2 waren idd.. ik vond die please forgive me remixen niet echt geweldig eigenlijk...
quote:
Waarschijnlijk zal die als Audio CD gewoon bij de betere platenzaak verkrijgbaar zijn, net zoals Wipeout, Wipeout XL (2097) en Wip3out (die trouwens verdomde moeilijk te krijgen was!).
dat denk ik ook wel

die eerste wip3out heeft ook een exclusieve versie van petrol.. dus dat scheelt..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:31:06 #176
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25651106
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:24 schreef timbob het volgende:

[..]

herkenbaar
ja, ik wist dat er 2 waren idd.. ik vond die please forgive me remixen niet echt geweldig eigenlijk...
[..]

dat denk ik ook wel

die eerste wip3out heeft ook een exclusieve versie van petrol.. dus dat scheelt..
De derde ook met Knowhere To Run.
weg
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:57:07 #177
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25651574
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:31 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

De derde ook met Knowhere To Run.

dat wist ik dan weer niet

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:41:18 #178
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25659661
Artist Name: Paul Hartnoll
Track Name: Boot Up
(P) 2005 Paul Hartnoll

Artist Name: Paul Hartnoll
Track Name: Ignition
(P) 2005 Paul Hartnoll


AHHA!

blijkt:
het muziekje van de website heet Boot up en was speciaal voor de website gemaakt, de track ignition zit in het spel zelf en is een apart nummer.

meer hier: http://p217.ezboard.com/floopzofficialorbitalwebsitefrm7.showMessage?topicID=2222.topic

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:55:47 #179
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25682684



▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:20:15 #180
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25683180
Woehoe, weer 3 minuten en 46 seconden origineel Orbital muziek erbij
Valt me wel tegen van je hoor na de vorige aankopen om nu met maar 1 cd-tje met 1 nummer erop aan te komen zetten
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:21:10 #181
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25683204
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:20 schreef Weakling het volgende:
Woehoe, weer 3 minuten en 46 seconden origineel Orbital muziek erbij
Valt me wel tegen van je hoor na de vorige aankopen om nu met maar 1 cd-tje met 1 nummer erop aan te komen zetten
de rest moet nog komen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25683276
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:55 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]

  woensdag 23 maart 2005 @ 14:28:24 #183
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25683356
eigenlijk

hoor ik niet zoveel verschil tussen the box en the box pete's edit

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:40:04 #184
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25683640
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef timbob het volgende:

[..]

de rest moet nog komen
Yawzer! Werkelijk? Wat heb je nog in de pipeline zitten dan?
quote:
eigenlijk

hoor ik niet zoveel verschil tussen the box en the box pete's edit
Maakt toch niks uit joh. Een echte verzamelaar is zelfs bereidt om 10x exact dezelfde CD te kopen omdat er een ander hoesje omheen zit (ik heb 3x Radioheads Kid A liggen).
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:41:27 #185
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25683670
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Weakling het volgende:

[..]

Yawzer! Werkelijk? Wat heb je nog in de pipeline zitten dan?
da ga'k nie zeggen! das een verrassing
quote:
Maakt toch niks uit joh. Een echte verzamelaar is zelfs bereidt om 10x exact dezelfde CD te kopen omdat er een ander hoesje omheen zit (ik heb 3x Radioheads Kid A liggen).

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 24 maart 2005 @ 12:37:47 #186
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25704316
"In 2004 Aquasky are concentrating on completing their first Passenger LP. The concept being that they collaborate with other artists within the scene and produce the biggest breaks LP to date. Featured artists so far include * Phil Hartnoll from Orbital, Freestylers, Freq Nasty, Krafty Kuts, Lisa Lashes, Tayo, Autobots, Breakfastaz, Backdraft, Pendulum, DJ Format, Mixologists and Chris Carter alongside many guest vocalists. The CD will be mixed by Phil Hartnoll. This should be hitting the stores around March 2005."

ik zeg
het is maart, kom maar op met dat ding

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:29:23 #187
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25743136
I did it again

http://www.discogs.com/release/131158
derbij

met Equinox erop.. wat eigenlijk dan weer een eerdere versie is van Time Flies

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:16:33 #188
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25749285
Ik heb Equinox ook... Op een one-sided promo 12". Zou die wat waard zijn?
weg
pi_25749987
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Weakling het volgende:
Maakt toch niks uit joh. Een echte verzamelaar is zelfs bereidt om 10x exact dezelfde CD te kopen omdat er een ander hoesje omheen zit (ik heb 3x Radioheads Kid A liggen).
Ik heb ze ook reserve op Vinyl..maar meer voor het geval er een versie onverhoopt kapot gaat
underground forever baby
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:11:54 #190
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25754150
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef Forumschorem het volgende:
Ik heb Equinox ook... Op een one-sided promo 12". Zou die wat waard zijn?
vast wel een paar stuivers

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25830944
wat ben ik toch maar een saaie lul met mn doodnormale Orbital ceedeetjes, die iedereen heeft .. ik heb niks bijzonders van ze *huilt

  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:11:30 #192
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25832678
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef GhostMan84 het volgende:
wat ben ik toch maar een saaie lul met mn doodnormale Orbital ceedeetjes, die iedereen heeft .. ik heb niks bijzonders van ze *huilt

jij hebt die ene plaat van frenetic. die moet ik nog
en de australische versie van rest & play

wat zeik je nou?


▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25833014
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef timbob het volgende:

[..]

jij hebt die ene plaat van frenetic. die moet ik nog
en de australische versie van rest & play

wat zeik je nou?

oh ja .. en Diversions, die heb jij ook niet
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:31:31 #194
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25833178
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

oh ja .. en Diversions, die heb jij ook niet
WAT?!? Dat meen je niet! Die heb ik zelfs nog. Timbobke toch ... foei
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:46:33 #195
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25833581
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Weakling het volgende:

[..]

WAT?!? Dat meen je niet! Die heb ik zelfs nog. Timbobke toch ... foei



maar ik vind 'm zo duur en de meeste liedjes heb ik wel ergens anders op staan

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25833899
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:46 schreef timbob het volgende:

[..]




maar ik vind 'm zo duur en de meeste liedjes heb ik wel ergens anders op staan
duur?
ik heb m voor 7 euro gekocht ofzo
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:34:11 #197
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25834959
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:57 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

duur?
ik heb m voor 7 euro gekocht ofzo
waarginder?
ik kan 'm alleen voor 20 en meer vinden in obscure winkeltjes

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25837903
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef timbob het volgende:

[..]

waarginder?
ik kan 'm alleen voor 20 en meer vinden in obscure winkeltjes

ik liep m toevallig tegen het lijf in the almighty cd-theek van Eindhoven .. daar weten ze echt niet hoe ze hun producten moeten prijzen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:30:26 #199
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25839232
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef timbob het volgende:

[..]

waarginder?
ik kan 'm alleen voor 20 en meer vinden in obscure winkeltjes
Je hebt wel superspeciale limited editions van In Sides en weetikwat, maar nog geen Diversions in je collectie??? Ga je schamen TimBob!
weg
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:32:29 #200
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25839291
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:30 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Je hebt wel superspeciale limited editions van In Sides en weetikwat, maar nog geen Diversions in je collectie??? Ga je schamen TimBob!
ghehe
je moest es weten hoelang ik erover deed om in-sides te kopen
ik wachte net zolang tot ik de goeie 2cd versie tegenkwam

en daarna die special.

krijg binnenkort weer wat plaatjes binnen trouwens

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:33:52 #201
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25839329
Welke 2xCD-versie heb je het over? Er zijn iets van 4 verschillende geloof ik.
weg
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:46:10 #202
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25864908
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:33 schreef Forumschorem het volgende:
Welke 2xCD-versie heb je het over? Er zijn iets van 4 verschillende geloof ik.
de eerste met times fly en the box EP derop

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 31 maart 2005 @ 01:22:56 #203
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25872168
That is when we started to develop this
idea with Orbital and putting a record out. We had
done some Megadogs together and became mates,
we started talking about the Experimental Sound
Field and asking if they wanted to come. Because they
were talking about playing in the round and we'd already
done it a couple of times, "So we've developed this
thing, do you want to join in?" like "Yeah, wouldn't it be
cool if we could mix the two bands together, just lock
up the systems and just jam" and they were going
"Yeah, yeah, we've been talking about this for ages".
We had this meeting and unfortunately we were just
about to tour this album and they were just about to
start their third album, so that interfered a bit, but we
had the meeting, set a tempo and a key and we're
going to be doing some more Megadogs later in
the year. We've got a record that people know and
we'll lock it together and jam the two bands. It could
be anything. That was the point to get to "Isn't it great
that you can see Orbital, they're really really famous
and Underworld (well you know about them) but look
what happens when one disappears into other."


Uit een interview met underworld..
Orbital en underworld live jam
jammer dat dat nooit gebeurd is..

ik had dit toch nog niet gepost?

meer interview hier

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 31 maart 2005 @ 03:16:35 #204
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25873083
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:46 schreef timbob het volgende:

[..]

de eerste met times fly en the box EP derop
Das de goeie ja!
weg
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:44:23 #205
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25878334
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 03:16 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Das de goeie ja!
precies.
daar gaan we voor

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25879423
ik wil die ooook!
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:37:15 #207
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25879595
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:30 schreef GhostMan84 het volgende:
ik wil die ooook!
als je langskomt mag je ernaar kijken

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25879627
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:37 schreef timbob het volgende:

[..]

als je langskomt mag je ernaar kijken
en als jij dan eventjes niet goed oplet ....
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:44:57 #209
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25879776
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

en als jij dan eventjes niet goed oplet ....
ga jij de sleutel zoeken voor de kluis?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25879825
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:44 schreef timbob het volgende:

[..]

ga jij de sleutel zoeken voor de kluis?
jongen, daar heb ik allang 20 kopieen van
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:53:49 #211
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25879989
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:47 schreef GhostMan84 het volgende:

[..]

jongen, daar heb ik allang 20 kopieen van
ha
das stom
ik heb niet eens een kluis!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25880030
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:53 schreef timbob het volgende:

[..]

ha
das stom
ik heb niet eens een kluis!
waar zijn die sleutels dan toch van?
(volgens mij gaan we redelijk off topic nu)
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:31:14 #213
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25997484
01 Paul Hartnoll - Intro.mp3
11 Paul Hartnoll - Ignition.mp3


ik moet zeggen, ik heb het wel eens beter gehoord.. het is wel aardig op zich, maar het mist nog wat.

misschien moet hij even wennen aan het alleen werken

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:57:18 #214
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26000463


Heeft het nut?
nee. en zodra ik er 1 cd bij krijg moet alles weer anders...

Wat zit er in die doos?
Platen. die kon ik nog niet kwijt, maar zo staan ze er toch nog een beetje bij.

waarom doe je dit dan?
het staat wel leuk toch?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:23:09 #215
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26166771




oh
en:

komt net ook de brievenbus inrollen
gewoon de 1cd versie, maar voor nog geen 2 eu kon ik 'm niet laten liggen natuurlijk

[ Bericht 54% gewijzigd door timbob op 12-04-2005 11:35:39 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:24:09 #216
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26169397
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef timbob het volgende:
... gewoon de 1cd versie, maar voor nog geen 2 eu kon ik 'm niet laten liggen natuurlijk
Had je die nog niet? WAT! Het beste album en die had je nog niet? Nah, beste album na Snivilisation dan tenminste. Hoewel, het Brown Album ... argh, ik moet er maar niet over gaan nadenken ook wat ik het beste album vind van Orbital.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_26169489
ik hoef daar niet zo lang over na te denken
Middle of Nowhere vind ik het best en Snivilisation op de 2e plaats
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:47:12 #218
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26169950
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:24 schreef Weakling het volgende:

[..]

Had je die nog niet? WAT! Het beste album en die had je nog niet? Nah, beste album na Snivilisation dan tenminste. Hoewel, het Brown Album ... argh, ik moet er maar niet over gaan nadenken ook wat ik het beste album vind van Orbital.
ik had 'm al als 2cd versie, eerste uitgave, met time flies en the box EP op cd2 en ik had de limited edition box.

maar nog niet de 1 cd versie nee

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:18:48 #219
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26177632
Ooh ja, nou zie ik die eerste uitgave ook op je collectie foto. I should have known.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:38:38 #220
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26179527
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:18 schreef Weakling het volgende:
Ooh ja, nou zie ik die eerste uitgave ook op je collectie foto. I should have known.
denk je nou echt dat ik een heel album niet heb?

hup, gewoon 3 keer

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:03:30 #221
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26180194
3x zelfs? Wow. Welke naast de 1CD en eerste uitgave 2CD heb je nog meer dan? Vinyl versie gok ik?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:12:39 #222
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26182104
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:03 schreef Weakling het volgende:
3x zelfs? Wow. Welke naast de 1CD en eerste uitgave 2CD heb je nog meer dan? Vinyl versie gok ik?
mooi doosje

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:13:43 #223
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26182141

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 14 april 2005 @ 14:42:34 #224
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26222164


3 x 12" Funny break remix promo's

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 21 april 2005 @ 12:22:23 #225
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26400398
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:03 schreef Weakling het volgende:
3x zelfs? Wow. Welke naast de 1CD en eerste uitgave 2CD heb je nog meer dan? Vinyl versie gok ik?
4 keer


in other news:
quote:
Phil Hartnoll is working on an album project with 2 other producers, Nick Smith and Ben Burns. The collective project is called Long Range and musically will be chilled out home listening tracks through to night time club tracks. From what we have heard so far it should appeal to a wide audience.

Long Range are also working on a few other collaborative projects. A diva vocal trancy breaky mix and bass rince out mix(unreleased) with Aquasky. A heavy melodic breakbeat with Ed 209, a 4/4 track with David Parr of Stompa Funk and a funky break track with Dino Psaras.
dat van aquasky wist ik wel al.. maar dat daarboven had ik denkik nog even overheen gelezen


Verder:
24 maart komt in america WipeOut Pure uit voor de PSP.


hopenlijk volgt dan ook de soundtrack snel op cd

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 21 april 2005 @ 19:40:09 #226
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26411352
NIEUWS! NIEUWS! NIEUWS

http://www.breakbeatworldwide.com/index.php?secNo=8
ED209 & Phil Hartnoll - Dr. Hoover.mp3 is daar te vinden op die website.. helaas maar 64 kb/s en met een fade aan het einde. maar eindelijk eens wat nieuw werk van Phil na de break-up

en zo zien we maar weer, Phil is van de breaks en de goeie bassen, en Paul is meer van de melodiesche kant.

voor ieder wat wils.. ik denk dat dit nog wel wat kan worden


▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 21 april 2005 @ 20:06:45 #227
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26412014
Whehehehe, 4x ... cool!

Wat betreft Wipeout Pure ben ik vooral benieuwd of en zo ja wanneer daar een OST CD van verschijnt. Een PSP zal ik nooit kopen, maar de muziek van dat spel zou ik graag in mijn verzameling hebben.

Het dingetje van Phil met ED209 is wel aardig, maar doet me ook direct met weemoed terugdenken aan de Orbital tijd.

*pinkt traantje weg ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:05 #228
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26427863
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:06 schreef Weakling het volgende:
Whehehehe, 4x ... cool!

Wat betreft Wipeout Pure ben ik vooral benieuwd of en zo ja wanneer daar een OST CD van verschijnt. Een PSP zal ik nooit kopen, maar de muziek van dat spel zou ik graag in mijn verzameling hebben.

Het dingetje van Phil met ED209 is wel aardig, maar doet me ook direct met weemoed terugdenken aan de Orbital tijd.

*pinkt traantje weg ...
tot nu toe zijn geloof ik van alle Wipe-Outs Soundtracks uitgekomen
en zeker als ze zoveel bekende mensen muziek hebben laten maken speciaal voor dit spel kan je er wel zeker van zijn dat hier een Soundtrack uitkomt

de tracks die ik heb zien eruit alsof ze van een cd geript zijn.. dus misschien zweven er al promo's rond her en der.

ik kreeg laatst ook nog een liedje van Orbital van een Demo tape voordat ze Green hadden uitgebracht. grappig om te horen.. geen topmuziek.. dus wel logsich dat ie niet op green kwam

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26448097
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef timbob het volgende:

[..]

tot nu toe zijn geloof ik van alle Wipe-Outs Soundtracks uitgekomen
en zeker als ze zoveel bekende mensen muziek hebben laten maken speciaal voor dit spel kan je er wel zeker van zijn dat hier een Soundtrack uitkomt

de tracks die ik heb zien eruit alsof ze van een cd geript zijn.. dus misschien zweven er al promo's rond her en der.

ik kreeg laatst ook nog een liedje van Orbital van een Demo tape voordat ze Green hadden uitgebracht. grappig om te horen.. geen topmuziek.. dus wel logsich dat ie niet op green kwam
De eerste 2 Wipeout's wel, maar de derde geloof ik niet... Maar als ik de namen v/d artiesten zie dan heb ik goede hoop!
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:36:25 #230
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26450409
Volgens mij heeft Wipeout 3 wel een soundtrack
Know Where to run staat erop van orbital maar hij is nogal erg moeilijk te vinden.

hij is wat meer bigbeat dan de vorige, met the chemical brothers en underworld en de propellorheads onder andere..

http://www.kleber.net/wipeout3/soundtrack/index_nf.html
zie daar

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26451524
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:36 schreef timbob het volgende:
Volgens mij heeft Wipeout 3 wel een soundtrack
Know Where to run staat erop van orbital maar hij is nogal erg moeilijk te vinden.

hij is wat meer bigbeat dan de vorige, met the chemical brothers en underworld en de propellorheads onder andere..

http://www.kleber.net/wipeout3/soundtrack/index_nf.html
zie daar
Hij heeft wel een soundtrack, maar die is nooit op audio cd verschenen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 12:48:41 #232
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26451805
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 12:34 schreef PDOA het volgende:

[..]

Hij heeft wel een soundtrack, maar die is nooit op audio cd verschenen.

ik zoek het even uit
ik dacht dat ik nml ergens gelezen had dat iemand de cd had..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26452089
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 12:48 schreef timbob het volgende:

[..]


ik zoek het even uit
ik dacht dat ik nml ergens gelezen had dat iemand de cd had..
Als je 'm ergens vindt dan hoor ik het graag! Ik heb 'm nog nooit ergens gezien en ook mijn vaste platenleveraar wist van geen release... Misschien dat ie alleen voor de Japanse markt is uitgekomen? Ik heb 'm van de originele Playstation game moeten rippen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:52:11 #234
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26457047
Volgens iemand op discogs:
quote:
Originally, this compilation was intended to be released as an independent soundtrack, just like the Wipeout music soundtrack released by Astralwerks. However, for unknown reasons(at least for me), maybe marketing and commercial projection, this album finally saw the light as a bonus disc for a limited release of the Wip3out(or Wipeout 3) videogame.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:02:21 #235
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26457248
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:52 schreef Weakling het volgende:
Volgens iemand op discogs:
[..]
aah
op die fiets

ik weet wel dat er een versie van know where to run in wipeout 3 gebruikt word...
dachtik

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26460308
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef timbob het volgende:

[..]

aah
op die fiets

ik weet wel dat er een versie van know where to run in wipeout 3 gebruikt word...
dachtik
Klopt, een edit van de albumversie.
  zondag 24 april 2005 @ 15:20:40 #237
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26474815
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:39 schreef PDOA het volgende:

[..]

Klopt, een edit van de albumversie.
kijk
ik heb wel dit gevonden:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9991&item=4713648173

dus er is wel een soort van cd uitgekomen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 24 april 2005 @ 15:44:24 #238
27648 Weakling
available in strong mint
pi_26475392
Ja als bonus disc bij het spel ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 april 2005 @ 16:25:59 #239
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26476561
quote:
Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef Weakling het volgende:
Ja als bonus disc bij het spel ...
ah
op die site staat dat ie als bonus bij een magazine zat.
maar dat kan ook

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26487877
Stom dat ze 'm niet gewoon in de winkel hebben uitgebracht dan. Dat zijn toch niet de minste namen...
  maandag 25 april 2005 @ 00:07:39 #241
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26488001
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef PDOA het volgende:
Stom dat ze 'm niet gewoon in de winkel hebben uitgebracht dan. Dat zijn toch niet de minste namen...
kon je de PS game niet gewoon in je cdspeler proppen?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26488804
Ja, maar ik wil het origineel, geen kopie. En ik heb geen PS dus waarom kopen?
  maandag 25 april 2005 @ 13:00:35 #243
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26495592
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:55 schreef PDOA het volgende:
Ja, maar ik wil het origineel, geen kopie. En ik heb geen PS dus waarom kopen?
voor de muziek!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 28 april 2005 @ 12:40:17 #244
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26567352

vandaag in de brievenbus
Lush 3 single
Times Fly E.P.
Are We Here Single (m'n tweede)
The Saint Single
Radiccio Single

en
OMEN!
whoot!

ik denk dat ik nu maar weer even rustig aan ga doen met ebay

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26572190
Damn, die Times Fly E.P. is fucking moeilijk te krijgen op cd! Ik heb 'm alleen op plaat. Denk nog wel moeilijker dan Omen...
  donderdag 28 april 2005 @ 15:50:54 #246
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26572306
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:46 schreef PDOA het volgende:
Damn, die Times Fly E.P. is fucking moeilijk te krijgen op cd! Ik heb 'm alleen op plaat. Denk nog wel moeilijker dan Omen...
nou, dat denkik niet

times fly is wel te vinden op ebay.. voor een redelijke prijs.
ik had 'm voor ¤2.95

de omen single daarintegen is erg moeilijk te vinden, die gaat van 40 tot 60 pond. makkelijk

ik had 'm voor 2,99 pond

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 28 april 2005 @ 15:54:53 #247
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26572406
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=1577&item=4721299083&rd=1&ssPageName=WD2V

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9991&item=4723561507&rd=1&ssPageName=WD2V

Orbital - Times Fly Cd Single digipak GBP 2,21
Orbital - Times Fly CD GBP 2,00

met even snel zoeken.
dus dat valt nog wel mee hoor

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26575494
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef timbob het volgende:

[..]

nou, dat denkik niet

times fly is wel te vinden op ebay.. voor een redelijke prijs.
ik had 'm voor ¤2.95

de omen single daarintegen is erg moeilijk te vinden, die gaat van 40 tot 60 pond. makkelijk

ik had 'm voor 2,99 pond
Op internet wel misschien, maar ik ben 'm al een paar keer tegengekomen op platenbeurzen en zo. Ook wel voor een aardig prijsje, maar geen 40 pond. Misschien dat je juist op beurzen meer kans hebt om dat soort dingen tegen het lijf te lopen zonder er een bom duiten voor neer te tellen?
  donderdag 28 april 2005 @ 18:15:19 #249
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26576029
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef PDOA het volgende:

[..]

Op internet wel misschien, maar ik ben 'm al een paar keer tegengekomen op platenbeurzen en zo. Ook wel voor een aardig prijsje, maar geen 40 pond. Misschien dat je juist op beurzen meer kans hebt om dat soort dingen tegen het lijf te lopen zonder er een bom duiten voor neer te tellen?
als je de Omen cd single op een platenbeurs tegenkom voor onder de (omgerekend) 30 pond kan je 'm gerust kopen en op internet voor een leuker prijsje verkopen. Zou ik wel doen

op internet is het wel erg makkelijk om dingen te vinden, maar ze weten ook wel vaak wat iets waard is daar.
en de Omen single is nou eenmaal vele malen zeldzamer dan de Times Fly single, die zelfs in 2 versies op cd is uitgebracht

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26613650
Kijk eens wat ik vond:

pi_26613654
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
vandaag in de brievenbus
Lush 3 single
Times Fly E.P.
Are We Here Single (m'n tweede)
The Saint Single
Radiccio Single

en
OMEN!
whoot!

ik denk dat ik nu maar weer even rustig aan ga doen met ebay
Die 'Are We Here' single: de 3 track of the 5 track? Of de RiTM remixes??
  zondag 1 mei 2005 @ 13:20:28 #252
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26639270
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 05:22 schreef PDOA het volgende:

[..]

Die 'Are We Here' single: de 3 track of the 5 track? Of de RiTM remixes??
de 3track
de 5 track had ik al

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 1 mei 2005 @ 13:21:32 #253
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26639291
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 05:19 schreef PDOA het volgende:
Kijk eens wat ik vond:

[afbeelding]
ja, ik ken 'm
't is een bootleg, hij is wel grappig, maar niet echt heel goed ofzo.

orbital heeft er ook verder weinig mee te maken die remix.. hij is ook niet oficieel uitgebracht enzo..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_26641368
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:20 schreef timbob het volgende:

[..]

de 3track
de 5 track had ik al
Ik heb ze ook alle 4!

Er is een 1 track cd-promo van Are We Here die niet op de Loopz site staat. De edit staat erop. Zelfde hoesje (wel cardboard!), maar op de achterkant dus maar 1 track.
  zondag 1 mei 2005 @ 15:31:11 #255
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_26641741
quote:
Op zondag 1 mei 2005 15:15 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik heb ze ook alle 4!

Er is een 1 track cd-promo van Are We Here die niet op de Loopz site staat. De edit staat erop. Zelfde hoesje (wel cardboard!), maar op de achterkant dus maar 1 track.


moetje ff een scan maken en mailen naar loopz of op het forum zetten, vinden ze altijd erg leuk

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 18:09:28 #256
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_27249822
Schopje!


en


De eerste Promo's van Dr Hoover zijn al gesignaleerd
Dus nu is het een kwestie van overal zoeken totdat er 1 gevonden word om in m'n platenkast te zetten.. want wachten tot hij uit komt doen we niet he

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 18:31:32 #257
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_27250370
oeh
ze zijn te bestellen bij www.hardcorebeats.co.uk.
maar alleen met creditcard

iemand die er misschien met creditcard 1 voor me kan bestellen?
want ik neem aan dat er heus wel wat mensen hier toch wel dat plaatje willen..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 23 mei 2005 @ 10:53:44 #258
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_27267728
nou, jullie zijn ook blij met dit nieuws


▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:16:13 #259
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_27512685


It's here!
en hiermee is phil denkik de eerste van de 2 die officieel het eerste muziek uitbrengt van de 2 broers.. (volgens mij is de wipeout soundtrack nog niet te koop, en die remix van jean michelle jarre is ook niet uitgebracht officieel.. sorry paul.)

het is een stuk harder dan de normale orbital die we gewend zijn.. phil gaat naar de breaks kant toe

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:43:09 #260
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28188591
welkom in timbob's Orbital topic
dit topic zal wel langzaam uitsterven omdat er eigenlijk niks meer gebeurt met de heren bijna.
het is wachten op het eerste "solo" album van iemand.

kijk wat ik vond:

dat waren nog eens tijden
toen net middle of nowhere uit was, ghostman's favo album
en misschien ook wel mijnes.
en ik heb het nog een beetje op video

dit was het voor deze keer!
laat gerust een berichtje achter

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_28193085
Ik heb nog een video-opname van Live at MTV 1996. Een uur met 2 nerds die achter een apparatuurmuur staan te bouncen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:47:34 #262
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28193156
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:45 schreef PDOA het volgende:
Ik heb nog een video-opname van Live at MTV 1996. Een uur met 2 nerds die achter een apparatuurmuur staan te bouncen.

* timbob is geinteresseerd!

kan ik die tape niet ff lenen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:48:32 #263
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28193184
Luister nu de UK versie van het s/t album... leuk! Maar soms... hm, dan is het wat langdradig.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:59:32 #264
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28193517
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:48 schreef TrenTs het volgende:
Luister nu de UK versie van het s/t album... leuk! Maar soms... hm, dan is het wat langdradig.
wat versta jij onder s/t?
snivilization?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:09:10 #265
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28193799
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:59 schreef timbob het volgende:

[..]

wat versta jij onder s/t?
snivilization?
s/t = Self Titled.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:11:22 #266
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28193870
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:09 schreef TrenTs het volgende:

[..]

s/t = Self Titled.
ah, de groene?
of de bruine

ik wil nog eigenlijk wel de US versie van de groene..
maar m'n geld is op

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:14:16 #267
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28193966
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:11 schreef timbob het volgende:

[..]

ah, de groene?
of de bruine

ik wil nog eigenlijk wel de US versie van de groene..
maar m'n geld is op
www.nlstore.nl
Probeer het daar eens, ik koop er zelf veel CD's en het bevalt me verdomd goed!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:16:29 #268
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28194041
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef TrenTs het volgende:

[..]

www.nlstore.nl
Probeer het daar eens, ik koop er zelf veel CD's en het bevalt me verdomd goed!
alles wat daar staat heb ik al

ohnee, octane nog niet.
maar ik haal wel heel vaak spullen van ebay, erg verslavend

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_28194291
Jaaaaaaa, want op de US versie staat Satan en Choice en geen Live versies!!

Ik heb deze ongeveer een jaar geleden gekocht bij de Fame in A'dam, voor 10 euri!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:25:15 #270
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28194347
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef PDOA het volgende:
Jaaaaaaa, want op de US versie staat Satan en Choice en geen Live versies!!

Ik heb deze ongeveer een jaar geleden gekocht bij de Fame in A'dam, voor 10 euri!
ik zie 'm vaak op ebay voor 1 cent ofzo
maarja, moet je weer moeilijk doen met verzenden enzo

bovendien heb ik al die nummers wel ergens anders op staan.. maar toch!
een echte verzamelaar moet 'm hebben he.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:37:08 #271
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28194666
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef timbob het volgende:

[..]

alles wat daar staat heb ik al

ohnee, octane nog niet.
maar ik haal wel heel vaak spullen van ebay, erg verslavend
Ja klopt! Met een beetje goed zoeken en slim bieden kun je daar veel uitslepen!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:40:33 #272
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28194759
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:37 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja klopt! Met een beetje goed zoeken en slim bieden kun je daar veel uitslepen!
i knows
sommige mensen weten niet wat sommige cd's waard zijn ook
een keer een erg zeldzame single voor een paar euro weten te vinden daar.

maar je collectie is zo nooit af natuurlijk

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:08:03 #273
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28195617
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:40 schreef timbob het volgende:

[..]

i knows
sommige mensen weten niet wat sommige cd's waard zijn ook
een keer een erg zeldzame single voor een paar euro weten te vinden daar.

maar je collectie is zo nooit af natuurlijk
Het is niet voor niks maar je vindt er inderdaad soms spullen tegen wel verdomd lage prijzen omdat sommige mensen niet opletten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 24 juni 2005 @ 15:29:26 #274
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28196245
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Het is niet voor niks maar je vindt er inderdaad soms spullen tegen wel verdomd lage prijzen omdat sommige mensen niet opletten.
Dit wil ik nog

Dit heb ik al

maw, ik kan nog wel ff door op ebay.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 24 juni 2005 @ 16:53:14 #275
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28198657
Trouwens

vandaag en morgen is het precies een jaar terug dat ik de laatste keer orbital gezien heb, met de afscheidsconcerten in brixton.

wat gaat de tijd toch snel

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_28287967
Je wist natuurlijk al dat Phil Hartnoll een Essential Mix heeft gedaan op 09-11-2003?
  maandag 27 juni 2005 @ 23:49:58 #277
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28289331
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef PDOA het volgende:
Je wist natuurlijk al dat Phil Hartnoll een Essential Mix heeft gedaan op 09-11-2003?
uhm jaaa

oh! ff zoeken

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:48:52 #278
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_28341393
ah
ik heb eindelijk de Back to mine van orbital

nu nog:
octane
chime
midnight / choice
peel sessions
satan spawn

en dan ben ik qua cd's compleet

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:35:07 #279
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29065102
schop


Hardcore Beats Vol.2 (Mixed By Ed209 & Ollywood)
Item Specifics - Music: CDs
Artist: Various Artists Record Label: Hardcore Beats
Release Year: 2005 EAN: 0666017116723
Genre: Dance Format: Performer
Breakbeat Compilation: Yes

14. Dr Hoover - Ed 209 & Phil Hartnoll

dus hierbij de eerste offi cd release van de solo hartnoll's. en "de geruchten gaan" dat meneer aan een album bezig is
fijn zo. en verder is hij ook druk bezig met z'n dj cariere.

in other news:

Wipeout Pure - Soundtrack
This item will be released on September 5, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier.

van die andere hartnoll broer. (2 liedjes iig.)

het heeft wat geduurd, maar er komen weer nieuwe dingen uit

En timbob, heb jij nog nieuwe dingen?
duh

David Gray Please Forgive Me 10" met 2 paul hartnoll remixen

en de 2cd van altogether komt er binnenkort aan
en back to mine heb ik ook eindelijk.


dus, tot zover dit nieuwsbericht.

[ Bericht 3% gewijzigd door timbob op 23-07-2005 18:18:57 (plaatje gefixXorZt!11) ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_29085572
Nou timbob, bedankt voor de update Eigenlijk wist ik het allemaal al, maar ach
Naar die Hardcore Beats ben ik stiekem wel heel benieuwd. Als je weet wanneer die te bestellen is ofzo, laat 't maar weten
  zondag 24 juli 2005 @ 15:18:50 #281
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29085612
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:17 schreef GhostMan84 het volgende:
Nou timbob, bedankt voor de update Eigenlijk wist ik het allemaal al, maar ach
Naar die Hardcore Beats ben ik stiekem wel heel benieuwd. Als je weet wanneer die te bestellen is ofzo, laat 't maar weten
ebay

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_29106174
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:18 schreef timbob het volgende:

[..]

ebay
euw

ik heb niks gezegd
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:03:32 #283
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29196983
vandaag, 1 jaar terug, was het aller aller aller laatste orbital concert ooit
bij john peel (helaas ook overleden )

wat een memorabele dag.

* timbob luistert: Orbital Final Performance - Live @ Maida Vale 28-07-04.mp3

ohja, ik spaar orbital

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:05:04 #284
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29232008
Mooie overzichtsfoto, ik zag wel dat je nog zeker 1 versie van The Box CD single mist ... en vast nog veeeel meer
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:22:19 #285
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29232650
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:05 schreef Weakling het volgende:
Mooie overzichtsfoto, ik zag wel dat je nog zeker 1 versie van The Box CD single mist ... en vast nog veeeel meer
welke bedoel je/
de digipack?
of de 12"?
of de 12" pete's edit?
of de 2track promo single?
of of..


ja, ik ben echt lang niet compleet.
maar ik wil eigenlijk eerst maar de normale cd uitgaves hebben
chime en midnight moeten nog oa

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_29252521
Ik mis de 1-track promo single van Are We Here?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:59:50 #287
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29253751
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef PDOA het volgende:
Ik mis de 1-track promo single van Are We Here?
nee, IK mis die, jij niet

* jaloers is

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_29260983
Ik wilde ook een foto maken van mijn Orbital collectie, maar toen dacht ik: "hm, wil ik eigenlijk wel uitgelachen worden?"
Als ik later groot ben wil ik net zoveel Orbital spulletjes hebben als timbob heeft
En ik ga niet zeuren over promo singles die je nog mist
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:46:19 #289
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29276938
Ik kan er wel tegen om uitgelachen te worden, dus hier mijn verzameling, waardoor het direct duidelijk wordt dat timbob echt volledig doorgeslagen is



En ja ik weet het, er zitten een paar items in de verzameling die je eigenlijk niet echt Orbital zou mogen noemen ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:48:32 #290
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29277020
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef Weakling het volgende:
Ik kan er wel tegen om uitgelachen te worden, dus hier mijn verzameling, waardoor het direct duidelijk wordt dat timbob echt volledig doorgeslagen is

[afbeelding]

En ja ik weet het, er zitten een paar items in de verzameling die je eigenlijk niet echt Orbital zou mogen noemen ...

bedroomsessions!
die moet ik nog (kan 'm ook nergens vinden als download trouwens..)
en event horizon heb ik alleen op film

welke tracklisting heeft jouw kinetic singletje eigenlijk?
ik kwam erachter dat die ik had nml heel erg zeldzaam was

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:04:24 #291
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29277611
Ow? Ik denk dat ik een minder zeldzame zal hebben, tracks volgens hoesje:

1. Commie's Remix Radio Edit 3:28
2. Commie's Remix 8:55
3. Jensen & Carter Remix 6:25
4. Orbital Mix 6:30
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:16:45 #292
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29277986
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef Weakling het volgende:
Ow? Ik denk dat ik een minder zeldzame zal hebben, tracks volgens hoesje:

1. Commie's Remix Radio Edit 3:28
2. Commie's Remix 8:55
3. Jensen & Carter Remix 6:25
4. Orbital Mix 6:30
http://www.discogs.com/release/265419
die heb ik , met 8 remixen erop
maar niet de orbital mix die heb ik nergens.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:20:20 #293
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29278099
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef timbob het volgende:

[..]

http://www.discogs.com/release/265419
die heb ik , met 8 remixen erop
maar niet de orbital mix die heb ik nergens.
Zozo, heb ik zowaar een paar Orbital CD's die jij niet hebt! Ik ga je maar niet vertellen waar ik woon, anders zijn ze morgen ineens foetsie denk ik
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:21:19 #294
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29278132
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Weakling het volgende:

[..]

Zozo, heb ik zowaar een paar Orbital CD's die jij niet hebt! Ik ga je maar niet vertellen waar ik woon, anders zijn ze morgen ineens foetsie denk ik

zo hopeloos ben ik nou ook weer niet hoor

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:27:58 #295
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29278347
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef timbob het volgende:

[..]


zo hopeloos ben ik nou ook weer niet hoor
Zegt ie terwijl ie het breekijzer onder zijn bedje vandaan haalt
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_29286319
Bedroom Sessions kom ik altijd tegen op de platen/cd beurs. Eind oktober in Utrecht weer he?

Timbob, heb je die promo 12" van Frenetic al, met de Smith & Ronan Late Nite Dub Mix? En de Les Rythmes Digitales remix van Nothing Left, ook op promo 12"?

Ook een mooie, moeilijk te krijgen item:

De Breeder/Pariah remixen van Nothing Left. Wel een bootleg. maar niet veel van gedrukt en een leuk hebbedingetje.

Op een Essential Q (jeweetwel, van het blad Q) 2004 cd staat ook een live versie van Tension. Zal morgen eens checken hoe die cd precies heet.

[ Bericht 42% gewijzigd door PDOA op 31-07-2005 05:07:19 ]
  zondag 31 juli 2005 @ 11:19:07 #297
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29288188
quote:
Op zondag 31 juli 2005 04:58 schreef PDOA het volgende:
Bedroom Sessions kom ik altijd tegen op de platen/cd beurs. Eind oktober in Utrecht weer he?
jep
mits geld
maar ik ga vast even kijken.
quote:
Timbob, heb je die promo 12" van Frenetic al, met de Smith & Ronan Late Nite Dub Mix? En de Les Rythmes Digitales remix van Nothing Left, ook op promo 12"?
quote:
Ook een mooie, moeilijk te krijgen item:

De Breeder/Pariah remixen van Nothing Left. Wel een bootleg. maar niet veel van gedrukt en een leuk hebbedingetje.
ook
quote:
Op een Essential Q (jeweetwel, van het blad Q) 2004 cd staat ook een live versie van Tension. Zal morgen eens checken hoe die cd precies heet.
Q doet wel vaker live dingen van orbital, laatst hadden ze weer een liedje op de cd staan..
goed bezig, moeten ze in nl ook doen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 31 juli 2005 @ 16:11:18 #298
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29295991
Woei, kom er net pas achter dat mijn 2 track The Box CD single een zeldzame is ... nice
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:31:58 #299
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29296598
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef Weakling het volgende:
Woei, kom er net pas achter dat mijn 2 track The Box CD single een zeldzame is ... nice

ja
die is heel zeldzaam


hier: Orbital (deel 3) verder

[ Bericht 17% gewijzigd door timbob op 31-07-2005 16:49:42 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 31 juli 2005 @ 16:36:41 #300
27648 Weakling
available in strong mint
pi_29296735
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:31 schreef timbob het volgende:

[..]


ja
die is heel zeldzaam
En dat heb ik dan al jaren achteloos in de kast staan en vond het de mindere van de twee CD singles die ik heb, omdat de andere 4 tracks heeft
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:49:08 #301
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29297032
Orbital (deel 3)

hier gaan we verder

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')