abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:17:20 #126
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21660895
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Op de bank tribune gaat zitten!
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21661082
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 08:41 schreef DIGGER het volgende:
Marek Jankulovski van Udinese gaat uiteindelijk toch niet naar Juve, het is CSKA Moskou geworden.
Herstel, alles en iedereen was rond, behalve de speler zelf, en Marek peinst er niet over naar Moskou te verhuizen.

Juve nog geld over?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21661252
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef hellmondunited het volgende:
dat moet dan meer dan 8.2 miljoen zijn. Grootste transfer in ons land is jan vennegoor voor 8.2 miljoen van twente naar psv
Was Machlas (Vitesse > Ajax) destijds niet 19 mln gulden (8.62 mln euro)?
sig verwijderd door FA
pi_21661268
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Was Machlas (Vitesse > Ajax) destijds niet 19 mln gulden (8.62 mln euro)?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:39:07 #130
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21661371
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14574

Luis Fabiano naar FC Porto:
quote:
FC Porto versterkt zich met Braziliaans talent

FC Porto heeft zich versterkt met het Braziliaanse talent Luis Fabiano, zo meldt de Portugeze krant A Bola. Fabiano was gisteren in Porto om een medische test te ondergaan en de transfer definitief af te ronden. FC Porto betaalt een bedrag van 13,5 miljoen euro aan São Paulo.

Fabiano, die ook in de belangstelling stond van FC Barcelona, tekende een voor vijf seizoenen. Naast Diego, Derlei, Pepe, Maciel en Carlos Alberto is Fabiano de zesde Braziliaan in de selectie van de winnaar van de Champions League.
En voordat er n00bs gaan mekkeren over de betrouwbaarheid van Voetbalzone.nl, er wordt altijd gewerkt met bronnen (in dit geval Bola, http://www.abola.pt/nnh/index.asp?op=ver¬icia=69225&tema=5) dus mocht een bericht niet op waarheid berusten, dan heeft de bron het verkeerd. Voetbalzone.nl is slechts de boodschapper...

[ Bericht 2% gewijzigd door P0RN0STAR op 31-08-2004 14:50:15 ]
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:40:45 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21661408
Nope, Machlas was 17 miljoen gulden. Ibrahimovic was 19.
pi_21661660
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:39 schreef P0RN0STAR het volgende:


En voordat er n00bs gaan mekkeren over de betrouwbaarheid van Voetbalzone.nl
het is niet de betrouwbaarheid die zo triest is aan die site, als wel dat:

- Ze feitelijk altijd nieuws overnemen van andere sites, maw nooit iets nieuws brengen en altijd achter de feiten aan lopen.
- Doordat ze de berichten niet letterlijk overnemen, worden ze herschreven, en dat zie je: inclusief vertaal fouten, koeien van spelfouten, verkeerde aannames/conclusies/feiten etc.
- De berichten blinken verder doorgaans uit in beknoptheid, de site weet amper details te brengen.
- Het publiek wat daar doorgaans post, heeft net genoeg hersens om niet de eigen slaapkamer onder te schijten.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:56:59 #133
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21661772
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:51 schreef DIGGER het volgende:

[..]

het is niet de betrouwbaarheid die zo triest is aan die site, als wel dat:

- Ze feitelijk altijd nieuws overnemen van andere sites, maw nooit iets nieuws brengen en altijd achter de feiten aan lopen.
- Doordat ze de berichten niet letterlijk overnemen, worden ze herschreven, en dat zie je: inclusief vertaal fouten, koeien van spelfouten, verkeerde aannames/conclusies/feiten etc.
- De berichten blinken verder doorgaans uit in beknoptheid, de site weet amper details te brengen.
- Het publiek wat daar doorgaans post, heeft net genoeg hersens om niet de eigen slaapkamer onder te schijten.
Voetbalzone.nl bestaat uit enkel vrijwilligers en kan daarom ook moeilijk zelf nieuws gaan brengen, zoals ik zeg: het is de boodschapper. Jouw bewering dat het "nooit iets nieuws brengen en altijd achter de feiten aan lopen" slaat al helemaal nergens op, want waar heb jij eerder gelezen dat (bijvoorbeeld) Luis Fabiano naar FC Porto vertrok???
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21661944
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:56 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Voetbalzone.nl bestaat uit enkel vrijwilligers en kan daarom ook moeilijk zelf nieuws gaan brengen, zoals ik zeg: het is de boodschapper. Jouw bewering dat het "nooit iets nieuws brengen en altijd achter de feiten aan lopen" slaat al helemaal nergens op, want waar heb jij eerder gelezen dat (bijvoorbeeld) Luis Fabiano naar FC Porto vertrok???
Op Skysports stond het bericht al eerder alsmede op diverse Roma fora.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:14:03 #135
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21662147
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Op Skysports stond het bericht al eerder alsmede op diverse Roma fora.
Voetbalzone.nl is de eerste Nederlandse site die dit meldt, het overgrote deel van de "voetbal-volgers" bezoekt niet alle buitenlandse sites en wordt zodoende door Voetbalzone.nl als eerste geïnformeerd. Overigens heb ik nergens iets op Skysports.com kunnen vinden...

Hierbij stop ik de discussie, ik wilde enkel duidelijk maken dat erger me alleen aan de "bekrompen" kritiek die Voetbalzone.nl te verwerken krijgt...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:20:00 #136
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_21662287
Van den Berg naar Vitesse

Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 15:25:00 #137
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_21662402
Voller naar Roma, dit keer als coach;

Bron
ww.Kicker.de
pi_21662714
FC Twente heeft Daniel Majstorovic
aangetrokken.De Zweedse verdediger is
afkomstig van Malmö en heeft voor vier
jaar getekend in Enschede.De 27-jarige
Majstorovic speelde vier interlands.

Bron: NOS-TT
sig verwijderd door FA
pi_21662772
quote:

Gautieri returns to Atalanta


Carmine Gautieri is back at Atalanta after bringing his 20-day stint at Lecce to a surprise end.

The midfielder moved to the Via Del Mare at the request of boss Zdenek Zeman but has left for family reasons.

Atalanta said they were willing to take him back so long as the Giallorossi accepted Alex Pinardi in return.

A deal was agreed last night and the move has been made official on transfer deadline day.

Lecce have also signed Rodney Anderson de Oliveira, known as Babu, on a free from Venezia. The Brazilian attacker has agreed a three-year deal.

Sampdoria have sold Luca Antonini to Modena after his proposed switch to Ancona collapsed.

Elsewhere and Parma have completed the capture of Vincenzo Grella, a midfielder, from Empoli.

The Gialloblu were also expected to sign Middlesbrough’s Massimo Maccarone on loan today but a deal has stalled for the time being.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21662788
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:40 schreef twi het volgende:
Nope, Machlas was 17 miljoen gulden. Ibrahimovic was 19.
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb het bedrag hier vandaan
http://www.beijen.net/frank/cvs/machlas-n.htm
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_21662922
Inamoto op huurbasis naar West Bromwich:
quote:
West Brom derde Engelse club Inamoto

31/8/2004 15:00

Junichi Inamoto blijft actief in Engeland. Na op huurbasis te zijn uitgekomen voor Arsenal en Fulham, gaat de 24-jarige Japanner nu spelen voor West Bromwich Albion. Inamoto tekende voor tweeënhalf jaar.
De Japanse international meldt zich over twee weken bij West Brom om te zien in hoeverre hij is hersteld van de enkelblessure die hij in juni opliep in de oefeninterland tegen Engeland.

Mocht Inamoto voor 1 januari 2005 niet in actie zijn gekomen voor the Baggies, dan kan de club zijn contract zonder tegenprestatie ontbinden. Speelt hij wel voor die tijd, dan ontvangt zijn voormalige werkgever Gamba Osaka 300.000 euro.

Inamoto speelt al sinds de zomer van 2001 in Londen. Als huurling kwam hij bij Arsenal nauwelijks aan de bak. Bij Fulham speelde hij vaker, al kwam hij nooit verder dan 22 Premiership-duels in één seizoen.
bron: www.vi.nl

en Angulo niet naar Arsenal
quote:
Angulo rejects Arsenal move
by Editor :: 2004-08-31, 11:27
Valencia midfielder Miguel Angel Angulo has decided against joining Arsenal.

Angulo's agent Jose Luis Tamargo said: "It's difficult to explain why he has taken such a drastic decision and we are sorry for Arsenal.

"Fear overcame him that he could not fit in at Arsenal nor with the English lifestyle.

"He felt that this could affect his performance on the pitch. He had doubts before signing the contract and believed the best thing to do was not to commit to something that you are not completely convinced about."

Valencia president Jaime Orti said: "The player passed the first part of a medical but it looks as though he has decided to come back.

"We will sit down and talk with him about the present and future on Tuesday. We don't know the exact reasons for his decision but we will welcome him back and all hope he will stay with Valencia."

Valencia manager Claudio Ranieri said: "It's like the return of the prodigal son.

"I'm very happy because he's a very professional player and is important to Valencia. He was unsure about the move and I said that he should go with his heart and it appears as though his heart told him he should stay."
volgens sublimefootball.com
pi_21663877
Andreas Jakobsson van Brondby naar de Saints
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:44:30 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21664120
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:47 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Ik weet niet of het klopt, maar ik heb het bedrag hier vandaan
http://www.beijen.net/frank/cvs/machlas-n.htm
Je hebt gelijk. Ik ook altijd met m'n betweterige neus :|
pi_21664488
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:14 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Voetbalzone.nl is de eerste Nederlandse site die dit meldt, het overgrote deel van de "voetbal-volgers" bezoekt niet alle buitenlandse sites en wordt zodoende door Voetbalzone.nl als eerste geïnformeerd. Overigens heb ik nergens iets op Skysports.com kunnen vinden...

Hierbij stop ik de discussie, ik wilde enkel duidelijk maken dat erger me alleen aan de "bekrompen" kritiek die Voetbalzone.nl te verwerken krijgt...
http://www.fcporto.pt

Prachtig gewoon, zo'n speler in de CL. Deze jongen kan makkelijk concurreren met Tevez en Robinho
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:02:56 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21664560
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:14 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Hierbij stop ik de discussie, ik wilde enkel duidelijk maken dat erger me alleen aan de "bekrompen" kritiek die Voetbalzone.nl te verwerken krijgt...
en vaak is die kritiek terecht,voetbalzone,het The Sun van Nederland
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21664879
Emile Mbamba vertrekt met onmiddellijke ingang bij Vitesse. De 21-jarige aanvaller uit Kameroen heeft een contract voor twee jaar met een optie voor een derde jaar getekend bij Maccabi Tel Aviv.

De Israëlische kampioen is in poule C van de Champions League ingedeeld met Ajax, Bayern München en Juventus. Mbamba maakte in november 2000 zijn debuut voor de Arnhemmers, speelde sindsdien 86 wedstrijden in de hoofdmacht en maakte dertien
doelpunten.
In de aanloop naar dit seizoen miste hij wegens malaria een deel van de voorbereiding. Mbamba had bij Vitesse een contract tot de zomer van 2006.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:19:37 #147
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21664948
Pronostar .. we weten intussen wel dat je op de een of andere wijze bij Voetbalzone betrokken bent, maar als andere mensen van mening zijn dat Voetbalzone een kut-site is, dan hebben ze die mening .. klaar uit. Zal wel om een bepaalde al dan niet terechte reden zijn
pi_21665066
Bovendien zou Ahmed Hossam bij AS Roma, dat eveneens op Ibrahimovic aasde, onderdak hebben gevonden. De voormalige aanvaller van Ajax speelt bij Olympique Marseille de laatste tijd maar zelden. Toch blijft de 21-jarige Egyptenaar een gewilde speler in Europa.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_21665391
Kalu Uche naar Bordeaux.

En Mido zou wel geweldig nieuws zijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:39:39 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21665431
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Kalu Uche naar Bordeaux.

verhuurd toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')