abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20986552

http://american-dad.com/

Kwam dit tegen op internet,
De pilot van deze nieuwe serie staat online, en is te downloaden via deze link

http://pilot.american-dad.com

ziet er veelbelovend uit
  zondag 1 augustus 2004 @ 09:09:09 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_20986560
Die trailer is echt niet grappig. Jammer.
pi_20986599
Die goudvis! Ik vind het een grappige trailer!!
pi_20986739
Ik lig er niet dubbel van maar het is zeker leuk om naar te kijken. Is er meer van?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_20986774
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 09:55 schreef dahei het volgende:
Ik lig er niet dubbel van maar het is zeker leuk om naar te kijken. Is er meer van?
voor zover ik weet niet
pi_20987070
Ik vind dat ventje in die image liijken op die gehandicapte van Family Guy.
Family Guy is overigens toch beter.

Edit: Dit betekend toch niet dat ze geen Family Guy meer gaan maken omdat ze nu deze stomme dingen gaan uitzenden
Edit2: Heb eens die trailer volledig bekeken, het lijkt meer op een afzaagsel van Family Guy karakters.
Stevie -> Die nerd van Family Guy
Die agent -> Die gehandicapte man van Family Guy
De dochter -> Meg, maar net iets cooler
De alien -> Brian (de hond) van Family Guy

[ Bericht 39% gewijzigd door Flying op 01-08-2004 10:55:05 ]
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:11:06 #7
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_20987369
minder leuk dan family guy, btje jammer, ze mochten de humor wel een stuk harder maken van mij, nog harder dan family guy, dan hebben ze mijn aandacht
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:15:08 #8
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21007112
Hm, de reacties hier zijn niet al te enthousiast. Ik ga hem vanavond thuis maar eens bekijken... Hoop dat ik het geweldig vind, maar anders komt Family Guy toch wel weer terug in 2005.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_21008303
Lijkt allemaal wel op family guy, maar is toch wel leuk eigenlijk. Goudvis met duits accent Alien met overgewicht
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:38:05 #10
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21008702
Ik vind m humor "DONT EVERYBODY HELP AT ONCE!"
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:51:41 #11
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21008970
Weet het nog niet.
Opzich die Alien vind ik een beetje over the top maar hij's obviously gay dus dat is wel weer leuk.
De Goudvis vind ik wel erg cool. "oh francine.. I can see your smuts-plätchen" Hilarious
En dat leftwing liberal grapje vond ik ook wel sterk.

Maar Family Guy vind ik in vergelijking met dit stukje toch net wat grover. En leuker.
The Light Is Leaving Us All
  maandag 2 augustus 2004 @ 14:41:51 #12
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_21011149
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Zeitgeist het volgende:
Weet het nog niet.
Opzich die Alien vind ik een beetje over the top maar hij's obviously gay dus dat is wel weer leuk.
De Goudvis vind ik wel erg cool. "oh francine.. I can see your smuts-plätchen" Hilarious
En dat leftwing liberal grapje vond ik ook wel sterk.

Maar Family Guy vind ik in vergelijking met dit stukje toch net wat grover. En leuker.
precieeees
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:48:46 #13
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21017340
Ik vond de promo wel vermakelijk en denk dat er potentie in zit. De goldfish is sowieso het gaafst; dat zoontje is maar irritant, but then again: so is Chris. Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 2 augustus 2004 @ 20:06:58 #14
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_21017688
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
Sterf moeilijk met een wraak
  maandag 2 augustus 2004 @ 20:22:17 #15
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_21017900
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef MacManus het volgende:
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
ik vind persoonlijk family guy veel beter dan futurama, en south park word na een tijdje ook saai
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  maandag 2 augustus 2004 @ 21:57:39 #16
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21020073
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef MacManus het volgende:
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
Futurame is duidelijk inferieur in dit rijtje. The Simpsons heeft zijn edge al een paar jaar geleden verloren (helaas). South Park is gewoon heel scherp en soms lekker grof, maar alleen het absurdisme van Family Guy doet mij werkelijk schateren van het lachen. Bovendien is Family Guy lekker quotable (net als de Simpsons trouwens). South Park heeft meer flauwe catch phrases ("Oh my god... enz.", "You wanna get high?", blablabla)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:01:10 #17
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_21020162
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 21:57 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Futurame is duidelijk inferieur in dit rijtje. The Simpsons heeft zijn edge al een paar jaar geleden verloren (helaas). South Park is gewoon heel scherp en soms lekker grof, maar alleen het absurdisme van Family Guy doet mij werkelijk schateren van het lachen. Bovendien is Family Guy lekker quotable (net als de Simpsons trouwens). South Park heeft meer flauwe catch phrases ("Oh my god... enz.", "You wanna get high?", blablabla)
Nee, Futurama is niet lekker quotable wil je zeggen? Ok, ik moet toegeven dat Futurama wat meer voor de nerds onder ons is. Dan begrijp je ook wat meer grappen, zoals het bier wat Bender drinkt (Fortran -> programmeertaal). Family Guy ken ik niet zo heel goed, maar wat ik ervan gezien heb was erg leuk. Voor mij gaat het dus echt tussen Futurama en Family Guy. De Simpsons zijn allang niet leuk meer en Southpark heeft een aantal hele slechte seizoenen gehad, terwijl die van Futurama steeds beter werden. Helaas zijn ze ermee gestopt.

En zeg nou zelf, Bender is gewoon een cool karakter
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:30:21 #18
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_21020892
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 22:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, Futurama is niet lekker quotable wil je zeggen? Ok, ik moet toegeven dat Futurama wat meer voor de nerds onder ons is. Dan begrijp je ook wat meer grappen, zoals het bier wat Bender drinkt (Fortran -> programmeertaal). Family Guy ken ik niet zo heel goed, maar wat ik ervan gezien heb was erg leuk. Voor mij gaat het dus echt tussen Futurama en Family Guy. De Simpsons zijn allang niet leuk meer en Southpark heeft een aantal hele slechte seizoenen gehad, terwijl die van Futurama steeds beter werden. Helaas zijn ze ermee gestopt.

En zeg nou zelf, Bender is gewoon een cool karakter
Pffft! Bender slechts een robotversie van de 'male chauvinist pig'. Stewie, dat is pas echt een cool (en veel diverser) karakter!

(Gaan we nu niet een beetje off topic?)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 2 augustus 2004 @ 22:31:45 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_21020923
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 22:30 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Pffft! Bender slechts een robotversie van de 'male chauvinist pig'. Stewie, dat is pas echt een cool (en veel diverser) karakter!

(Gaan we nu niet een beetje off topic?)
(ja)
  maandag 2 augustus 2004 @ 23:40:27 #20
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_21022334
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 22:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

(ja)
(boeiend) stewie is inderdaad naast quagmire de beste character bedacht, toeval dat ze in dezelfde show zitten
"im havin sex with a spanish chick, oooleee!!!"
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  maandag 2 augustus 2004 @ 23:46:16 #21
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21022440
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef joogdepoog het volgende:

[..]

(boeiend) stewie is inderdaad naast quagmire de beste character bedacht, toeval dat ze in dezelfde show zitten
"im havin sex with a spanish chick, oooleee!!!"
vergeet Taylor Hanson niet

"oh no.... I've got all these magazines!!!"
The Light Is Leaving Us All
pi_21032047
Family Guy is echt een geweldige serie. Fok!-user Takje heeft alle afleveringen op DVD en ze zijn allemaal gewoon steengoed. Weet een van jullie kenners trouwens of die maker, McFarlane, familie is van Todd McFarlane, de tekenaar van comics en tekenfilms als Spawn?
Paan!
pi_21046063
Ik vond het echt jammer dat Family Guy gestopt was. Het was net wat harder dan The Simpsons, zonder moralen, en de eeuwige flashbacks waren erg grappig. Maar Southpark beter vinden dan The Simpsons/Futurama/Family Guy? Nee, daar is de humor veel te oubollig voor. Voor mij staat Family Guy op 1 en Simpsons op 2. Die laatste heeft echt zijn of haar touch nog niet verloren .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:00:41 #24
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_21049389
dat grapje van de alien van 'im sorry im not like those anorexic aliens in the james cameron movies, is gerecycled van een family guy aflevering waarin stewie zegt 'im sorry im not like those anorexic babies in 'kids say the darndest things''
ik ben bang dat mcfarlane een btje door zijn inspiratie heen is... jammer
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
pi_21099146
Echt? kan het me niet voorstellen. Maar ja om iemand met zo'n topavatar als de jouwe tegen te spreken gaat te ver Joog....
Paan!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')