abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20940896
En we gaan weer verder

Deel 1: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 2: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 3: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 4: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 5: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 6: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 7: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 8: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 9: Het grote Digital Corner Feedback topic

Uit het oude topic:
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeėn, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier

Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!
Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20941407
worden ze nou automatisch gesloten zodra er 301 posts zijn??
  Lieve Belg donderdag 29 juli 2004 @ 22:42:42 #3
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_20942376
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:01 schreef mschol het volgende:
worden ze nou automatisch gesloten zodra er 301 posts zijn??
yupz


hoe zit het nu met het idee van die 'tournament'? zie de laatste posts in het vorige feedback deel
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:55:06 #4
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20942665
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:42 schreef Jump het volgende:

[..]

hoe zit het nu met het idee van die 'tournament'? zie de laatste posts in het vorige feedback deel
Ik heb even overlegd met Lucille, Slarioux zit op z'n luie gat te gamen, dus die mist even zijn inspraak, eigen schuld

Wij vinden het initiatief enorm leuk, maar zowel Lucille als ik willen ons er zo min mogelijk mee bemoeien (om ook onpartijdig te kunnen handelen, en omdat we gewoon lui wezen )
Slarioux mag dit natuurlijk voor zichzelf beslissen

Mijn voorstel is dan ook om eerst een en ander qua ideėen uit te werken door middel van ons overgezellige IRC-kanaal, #DIG en het wereldse slowchat-topic.

Als jullie er over uit zijn kan er een stemtopic en een slowchattopic voor het tournament komen. Maar eerst willen we een concreet ideetje zien.
pi_20948256
pas de TT ff aan, dit is nummer 10
  vrijdag 30 juli 2004 @ 09:44:28 #6
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20948264
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:44 schreef devzero het volgende:
pas de TT ff aan, dit is nummer 10
Dat staat er toch?
  Lieve Belg vrijdag 30 juli 2004 @ 15:13:39 #7
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_20955565
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:55 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

...

Als jullie er over uit zijn kan er een stemtopic en een slowchattopic voor het tournament komen. Maar eerst willen we een concreet ideetje zien.
zou het idee samen uitwerken met marty. zal pas maandag zijn omdat die dan verlof heeft
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 31 juli 2004 @ 14:38:57 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_20974408
Ik wil degene bedanken die deze faq heeft gemaakt Hoe bouw ik zelf een PC

ik heb er veel hulp aan gehad en hij werkt perfect dus prima werk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Lieve Belg zaterdag 31 juli 2004 @ 15:41:46 #9
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_20975359
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 14:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil degene bedanken die deze faq heeft gemaakt Hoe bouw ik zelf een PC

ik heb er veel hulp aan gehad en hij werkt perfect dus prima werk
volgens FAQ - Wie heeft wat gemaakt is het Tijn
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_20977561
Die zeer goede FAQ is idd door Tijn gemaakt, uit de tijd dat hij DIG mod was.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 31 juli 2004 @ 17:53:06 #11
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20977770
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 17:39 schreef Lucille het volgende:
Die zeer goede FAQ is idd door Tijn gemaakt, uit de tijd dat hij DIG mod was.
Good old days
pi_20980051
Kan een modje ff de HijackThis van Vivi in dit topic ff verwijderen, als het topic geopend wordt krijgen diverse mensen weer een virusmelding:
weer zo'n klote virus!

Edit: Is al niet meer nodig, vivi heeft het zelf nog veranderd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Psycho_Flip op 31-07-2004 20:10:17 ]
pi_21007530
Ik kan altijd heel slecht tegen dit soort reacties: Dringend probleem win xp login
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:45:48 #14
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21007707
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:36 schreef sop het volgende:
Ik kan altijd heel slecht tegen dit soort reacties: Dringend probleem win xp login
kan ik ook heel slecht tegen
pi_21007724
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:45 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

kan ik ook heel slecht tegen
Quote ook weghalen dan

doet je servertje het niet?
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:48:14 #16
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21007748
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:46 schreef sop het volgende:
[..]
doet je servertje het niet?
psst... doe dat maar in [Slowchat deeltje 13] nog 2 daagjes O-)
pi_21012848
Hey Lucille,

Waarom blijf je de TS in Windows XP Installeren zo verdedigen? Hij heeft nog geen enkele poging gedaan iets te maken van dat topic..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:36:06 #18
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21013326
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:15 schreef BarBaar het volgende:
Hey Lucille,

Waarom blijf je de TS in Windows XP Installeren zo verdedigen? Hij heeft nog geen enkele poging gedaan iets te maken van dat topic..
Stel, je hebt absoluut géén verstand van koelkasten maar je hebt er een probleem mee, je stelt een vraag en wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt en belachelijk gemaakt op een site.
Wat wordt dan je mening over die site? en ga je er nog mee door of geef je het op?

FOK! moet toegankelijk blijven voor de leek, we zijn immers geen Tweakers.
pi_21013395
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:36 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Stel, je hebt absoluut géén verstand van koelkasten maar je hebt er een probleem mee, je stelt een vraag en wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt en belachelijk gemaakt op een site.
Wat wordt dan je mening over die site? en ga je er nog mee door of geef je het op?

FOK! moet toegankelijk blijven voor de leek, we zijn immers geen Tweakers.
Jeps, helemaal mee eens. Maar ieder normaal denkend mens moet kunnen begrijpen dat wij niet zomaar kunnen raden wat er mis kan zijn. Als het licht niet aangaat, ga je toch ook niet naar de winkel met de melding dat je licht kapot is? Dan ga je ook eerst kijken of de lamp doorgebrand is. Je probeert sowieso iets te zoeken wat een mogelijke verklaring is..

Common sense lijkt me...
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_21013627
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:15 schreef BarBaar het volgende:
Hey Lucille,

Waarom blijf je de TS in Windows XP Installeren zo verdedigen? Hij heeft nog geen enkele poging gedaan iets te maken van dat topic..
Ik wacht totdat de TS antwoord geeft, dat is namelijk nog niet gebeurd. Tot die tijd heeft het dus ook geen ene moer nut als de andere users maar blijven bleren. Lijkt mij een redelijke stellingname. En ik verdedig helemaal niemand. Ik zeg alleen dat TS met een betere beschrijving moet komen en dat de overige users ontopic moeten reageren. Vandaar dat ik nu tot 2 maal toe de offtopic meuk verwijderd heb uit dat topic.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21042266
Kan er een standaart Centraal DVD brander topic komen? Er komen namelijk wekelijks nieuwe topics bij. Vaak zijn er in de andere topics de vragen al besproken.

http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=16
History can't change the past, the future can.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:22:32 #22
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21048740
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 23:05 schreef Burner2000 het volgende:
Kan er een standaart Centraal DVD brander topic komen? Er komen namelijk wekelijks nieuwe topics bij. Vaak zijn er in de andere topics de vragen al besproken.

http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=16
Als je een uitgebreid stukje FAQ hebt met de meest nuttige weetjes ben ik daar wel voor in... Maar centrale topics worden over het algemeen slecht bijgewerkt, uitzonderingen uitgesloten. Een nieuw topic openen heeft meer succes tot een oplossing.
pi_21073578


wie zou er misschien een Banner kunnen maken?????

wrom hier nou een slotje op!?!?!?!? mensen mogen wel vragen of iemand stickers kan maken voor een motor..... en vragen of iemand een banner wil maken dat mag niet!?
vaaaaaag
pi_21073751
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef pacandor_ het volgende:


wie zou er misschien een Banner kunnen maken?????

wrom hier nou een slotje op!?!?!?!? mensen mogen wel vragen of iemand stickers kan maken voor een motor..... en vragen of iemand een banner wil maken dat mag niet!?
vaaaaaag
was ook een lekkere duidelijke openingspost...
In de ban van de mods.
pi_21073911
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:52 schreef rihago het volgende:

[..]

was ook een lekkere duidelijke openingspost...
dat is toch aan te passen?!?!?!?!?! ik of is dat zo lastig!?
pi_21077046
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef pacandor_ het volgende:


wie zou er misschien een Banner kunnen maken?????

wrom hier nou een slotje op!?!?!?!? mensen mogen wel vragen of iemand stickers kan maken voor een motor..... en vragen of iemand een banner wil maken dat mag niet!?
vaaaaaag
quote:

Sorry, wij zijn geen vacature bureau.
staat er toch?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:17:30 #27
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21084180
a) Je bent echt superonduidelijk
b) Je schrijfstijl is echt afsguweleik!!!!!!!!!1111
c) De derde reden staat bij het slotje.
pi_21085682
Kunnen hier de ipnummers uit gehaald worden ipv privacy redenen? opsporing verzocht...

Laat maar Slarioux was me voor
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:28:27 #29
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21085691
Topic is al dicht, haal ze zo wel weg.
pi_21085719
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:28 schreef Slarioux het volgende:
Topic is al dicht, haal ze zo wel weg.
Ik wou net dat bericht editen, je bent wel snel hoor (slijm lik)
pi_21092000
dit:

__________________________________________________________________________
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 08:22 schreef Light het volgende:

[..]

HTML heel moeilijk is. CSS ook. Ik wel heel slim zijn. IE ook heel slim, doet wat precies ik wil.

Kom op, je heet toch geen Ali?
Misschien moet je met je generaliserende kutopmerkingen gewoon even uit deze erg interessante discussie wegblijven?
__________________________________________________________________________


wilde ik even hier: <html> probleempje met overlopende tekst in html plaatsen, maar om het topic niet verder te vervuilen, doe ik het maar hier. misschien dat iemand Light even kan slaan en z'n post wegmikken?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 09:29:31 #32
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21092471
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 08:43 schreef E.r.w.i.n het volgende:
dit:

-knip-

wilde ik even hier: <html> probleempje met overlopende tekst in html plaatsen, maar om het topic niet verder te vervuilen, doe ik het maar hier. misschien dat iemand Light even kan slaan en z'n post wegmikken?
Waarom zou ik Light slaan en z'n post wegmikken? Ik sla sowieso niet echt snel

Zie mijn post in dat topic.
pi_21092633
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:29 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Waarom zou ik Light slaan en z'n post wegmikken? Ik sla sowieso niet echt snel

Zie mijn post in dat topic.
slaan hoeft niet, maar HTML heel moeilijk is. CSS ook. Ik wel heel slim zijn. IE ook heel slim, doet wat precies ik wil. Kom op, je heet toch geen Ali? is vol-le-dig offtopic, totaal niet in de geest van deze goede discussie en een generaliserende kutopmerking. daarnaast slaat het he-le-maal nergens op en is het volledige onzin.

verder zie ik inderdaad ook geen reden.

maar goed, doe wat je wilt.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 09:45:50 #34
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21092657
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:43 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

-knip-
Ik snap de aanleiding en wat Light bedoelt. Maar ik denk dat het zo wel opgelost is
pi_21092801
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:45 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Ik snap de aanleiding en wat Light bedoelt. Maar ik denk dat het zo wel opgelost is
misschien dat je mij de aanleiding uit kunt leggen? meteen ook wat Light bedoelt? ik zie het namelijk totaal niet, ik zie alleen iemand die erg generaliserend bezig is: je heet toch geen Ali.

jammer dat jij het blijkbaar anders ziet.

het lusteloze off-topic gaan over voor/nadelen van browsers vind ik trouwens best een goede en interessante discussie. misschien al talloze malen eerder gevoerd, maar dan nog.

anyway, ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken. i've made my point.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:01:25 #36
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21092905
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:55 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

misschien dat je mij de aanleiding uit kunt leggen? meteen ook wat Light bedoelt? ik zie het namelijk totaal niet, ik zie alleen iemand die erg generaliserend bezig is: je heet toch geen Ali.
Joost mag het weten...
Oeps, nu beledig ik alle mensen die Joost heten. Kom op zeg, dat is een uitdrukking in de volksmond. Heeft absoluut niets met generalisatie te maken. Anders zou iedere Jantje zich ook beledigd moeten voelen bij een Jantje-mop.
Je kan iets ook te snel generalisatie noemen zeg...

Wat Light bedoelt te zeggen is dat het niet altijd even goed is dat Internet Explorer je corrigeert.
pi_21093337
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:01 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Joost mag het weten...
Oeps, nu beledig ik alle mensen die Joost heten. Kom op zeg, dat is een uitdrukking in de volksmond. Heeft absoluut niets met generalisatie te maken. Anders zou iedere Jantje zich ook beledigd moeten voelen bij een Jantje-mop.
Je kan iets ook te snel generalisatie noemen zeg...
dude, dit gaat echt volledig langs je heen hč? je hebt blijkbaar echt geen enkel idee, jammer.

in dat geval is dit praten tegen een muur en dat is niet mijn hobby. geniet van de zon en het is bijna weekend.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_21102808
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:01 schreef QuietGuy het volgende:

Wat Light bedoelt te zeggen is dat het niet altijd even goed is dat Internet Explorer je corrigeert.
Dat bedoelde ik inderdaad. En ook bedoelde ik dat iemand die websites bouwt wel een klein beetje moeite mag doen om correct (X)HTML te gebruiken. Een taal als (X)HTML heeft een vrij eenvoudige grammatica, in ieder geval eenvoudiger dan bijvoorbeeld het Nederlands.
pi_21102847
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:27 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

dude, dit gaat echt volledig langs je heen hč? je hebt blijkbaar echt geen enkel idee, jammer.

in dat geval is dit praten tegen een muur en dat is niet mijn hobby. geniet van de zon en het is bijna weekend.
Het was niet mijn bedoeling mensen te beledigen. Maar ik wil best in het vervolg Ivan of George ofzo gebruiken hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 augustus 2004 @ 14:08:08 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21119002
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:01 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Joost mag het weten...
Oeps, nu beledig ik alle mensen die Joost heten. Kom op zeg, dat is een uitdrukking in de volksmond. Heeft absoluut niets met generalisatie te maken. Anders zou iedere Jantje zich ook beledigd moeten voelen bij een Jantje-mop.
Je kan iets ook te snel generalisatie noemen zeg...

Wat Light bedoelt te zeggen is dat het niet altijd even goed is dat Internet Explorer je corrigeert.
Och in een normale discussie waarin er een feit opgenoemd wordt die persoon met een selcht geintegreerde turk gaan vergelijken lijkt me niet echt zinnig en bijdragen aan de discussie.

Volgens mij werd ik op zo'n opmerking nog geen week geleden aangesproken door de voltallige DIG crew en Danny.

Die ingeslagen weg wordt niet zo lang vastgehouden door de modjes....
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 14:40:14 #41
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21119516
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Och in een normale discussie waarin er een feit opgenoemd wordt die persoon met een selcht geintegreerde turk gaan vergelijken lijkt me niet echt zinnig en bijdragen aan de discussie.

Volgens mij werd ik op zo'n opmerking nog geen week geleden aangesproken door de voltallige DIG crew en Danny.

Die ingeslagen weg wordt niet zo lang vastgehouden door de modjes....
De hele discussie is offtopic, vandaar dat ik die wilde afbreken. Daarbij verwijder ik zo min mogelijk berichten. Zowel jij als Light droegen in dit geval weinig bij aan de vraag van de topicstarter.
Vandaar mijn poging tot het afbreken van de discussie...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 augustus 2004 @ 15:29:54 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21120468
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 14:40 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

De hele discussie is offtopic, vandaar dat ik die wilde afbreken. Daarbij verwijder ik zo min mogelijk berichten. Zowel jij als Light droegen in dit geval weinig bij aan de vraag van de topicstarter.
Vandaar mijn poging tot het afbreken van de discussie...
"Niet bijdragen aan de discussie" is nog heel wat anders dan "beledigen"
pi_21121862
Hoi,

Laat ik me er ff mee bemoeien
Ik zie een discussie over een HTML probleem die op een gegeven moment meer richting een algemene discussie gaat over het gebruik van standaarden en of browsers nu wel of niet die standaarden goed gebruiken en het feit dat bij verkeerd gebruik van de syntax nu wel of niet goede resultaten in beeld komen.

Dan zie ik Swets een opmering plaatsen over hoe goed IE is in het goed weergeven van kwalitatief slecht HTML (qua syntax). Prima, hij is alleen geinteresseerd in een site die voor de meeste van zijn bezoekers is te lezen (user point of view dus). Daarna komt Light langs die vanuit een developer point of view aangeeft dat zonder al te veel moeite de HTML syntax en standaarden ook zijn toe te passen. Hij schrijft dit op een wat cynische manier. Niet handig, maar zoals hierboven al is aangegeven, de intentie van Light was niet om beledigend te zijn.

QuietGuy heeft geen zin om in het [betreffende topic] een ruzie te laten ontstaan en vraagt dus of iedereen ontopic kan reageren.

Eigenlijk zie ik geen reden om nog verder te bekvechten. Ik zie 2 users die een andere mening hebben over de manier waarop webpagina's geschreven zouden moeten worden. En beide personen zullen hun mening daarover niet veranderen. De opmerking van Light is niet van het niveau om hem meteen op z'n bek te rossen. Offtopic was de opmerking ook niet, ongelukkig qua woordkeuze wel. Uitleg van Light is ook gegeven. En het standpunt van QuietGuy begrijp ik ook.

Hoe nu verder? Ik ben misschien wel erg simpel, maar ik zou zeggen laten we ontopic verder gaan. Een escalatie over woordkeuzes is in het [betreffende topic] offtopic, misschien dat als de betrokkenen nog verder willen gaan dat ze dat maar doen via mail of IRC/MSN of zo. Wat mij betreft is het een confict tussen 2 mensen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 augustus 2004 @ 17:30:02 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21122630
Lucille, ik geloof niet dat ikuberhaupt om actie vraag? Daarnaast ben ik niet eens degene welke deze dicussie hier in feedback aangeslingerd heb. Feit is dat simpelweg complete buitenstaanders zich al storen aan Light. Ik constateer alleen een feit dat hier verleden week nog een hele discussie over was. Nu zie ik niet eens een edit op Lights post.

Allemaal prima, blijkbaar was mijn reactie van een week geleden dus ook niet over the top.
pi_21123453
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Lucille, ik geloof niet dat ikuberhaupt om actie vraag? Daarnaast ben ik niet eens degene welke deze dicussie hier in feedback aangeslingerd heb. Feit is dat simpelweg complete buitenstaanders zich al storen aan Light. Ik constateer alleen een feit dat hier verleden week nog een hele discussie over was. Nu zie ik niet eens een edit op Lights post.

Allemaal prima, blijkbaar was mijn reactie van een week geleden dus ook niet over the top.
Nope, ik heb dit hier neergezet omdat ik mij heel erg stoor (en dat is de nette versie) aan mensen die menen dat het algemeen fatsoen is om dingen als
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 08:22 schreef Light het volgende:

[..]

HTML heel moeilijk is. CSS ook. Ik wel heel slim zijn. IE ook heel slim, doet wat precies ik wil.

Kom op, je heet toch geen Ali?
te zeggen c.q. schrijven.

In mijn ogen is dit op z'n minst erg generaliserend en onwenselijk op dit forum.

Dat de discussie afweek van de oorspronkelijke vraag kan me niet zoveel schelen, het was best een goede discussie. Specifiek de opmerking van Light deed me dit in feedback neerzetten.

Maar goed, als de heren moderators menen dat je dit wel gewoon moet kunnen zeggen, dan houdt het toch op?

Zoals ik al gezegd heb, praten tegen een muur is niet mijn hobby en dat probeer ik ook tot een absoluut minimum te beperken.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_21150178
Zeg lieve stukjes ongeduld, als jullie nou 2 seconden hadden gewacht, hadden jullie mijn doel met dat topic kunnen lezen! Ik was aan het typen, kreeg ik ineens die melding dat ik niet meer kon plaatsten. Begrijpelijk, want het is een retedomme opmerking, maar het zou wel fijn geweest zijn als ik mn bedoeling uit kon leggen!

Afijn, dit was mn bedoeling:

" Bedoeling hiervan?
Kijken hoe mensen zouden reageren op zo'n domme opmerking.

Zie ook dit topic: Huilen bij kunst. "
pi_21150717
Nou, zo snel als jullie met dichtgooien zijn, zo langzaam duurt een reactie hier...
pi_21151899
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:29 schreef nO_On het volgende:
" Bedoeling hiervan?
Kijken hoe mensen zouden reageren op zo'n domme opmerking.
Daarvoor is dit forum bedoeld: Onzin voor je leven!
pi_21155294
DIG is geen forum voor het plaatsen van domme opmerkingen. We zijn hier vrij serieus bezig. Lijkt mij nogal logisch dat zo'n topic dan dicht gaat. We zitten niet te wachten op uitlok topics.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21155517
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef nO_On het volgende:
Nou, zo snel als jullie met dichtgooien zijn, zo langzaam duurt een reactie hier...
Het lijkt mij ook logischer dat kut nonsens topics snel gesloten worden en dat een FB topic een wat langere responsetijd heeft. Op deze manier ontstaan er ook geen scheldpartijen en flames wegens het plaatsen van zo'n dom topic. Zo werkt dat nu eenmaal in de maatschappij. Dat zie je ook bij een ongeluk, eerst de wrakken van de weg halen en als het moet uit het zicht zodat het verkeer weer kan doorrijden en daarna pas de schadeformulieren invullen en de verzekering bellen. Zo doen we dat hier dus ook. Maar is het zo erg dan dat je ff moet wachten?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21155645
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:29 schreef nO_On het volgende:
" Bedoeling hiervan?
Kijken hoe mensen zouden reageren op zo'n domme opmerking.

Zie ook dit topic: Huilen bij kunst. "
Ik vond je topic in ieder geval om te huilen. Sterker nog, ik kreeg er jeuk in mijn teelballen van.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21155678
Ik vind 3,5 uur wel redelijk lang ja!
Het was ook een kuttopic, maar dat was juist de bedoeling. Hoe wordt er gereageerd nav de meest domme kutopmerking die je kunt maken wat iedereen die dat topic bezoekt weet. En dat hoorde dus in dit geval niet in ONZ thuis. Maar goed, hier blijft het dan ook bij wat mij betreft...
pi_21155738
Misschien hebben de mods wel een baan of zo, ik noem maar een mogelijkheid.
Ik hoop ook dat het hier bij blijft wat mij betreft.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21155743
2x
pi_21155754
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:28 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik vond je topic in ieder geval om te huilen. Sterker nog, ik kreeg er jeuk in mijn teelballen van.
Want?
Beetje jammer ja, zo'n zinloze discussie n.a.v die domme opmerking. Mee eens ja. Maar haar opmerking in LIT was even dom als mijn opmerking vanochtend in DIG. Ik had er gisteravond alleen niet zo op in moeten gaan, maja, dat was de tijd en de vermoeidheid denk ik...
pi_21155781
Ik dacht dat je 3 minuten geleden zei dat het daarbij bleef?
Oh ja, je ging al zeuren na 20 minuten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21155836
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:33 schreef Lucille het volgende:
Ik dacht dat je 3 minuten geleden zei dat het daarbij bleef?
Oh ja, je ging al zeuren na 20 minuten.
pi_21155872
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:35 schreef nO_On het volgende:

[..]

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Lieve Belg maandag 9 augustus 2004 @ 15:38:45 #59
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21155929
Code #0

kan deze verplaatst worden naar het juiste subfora ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21157920
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:38 schreef Jump het volgende:
Code #0

kan deze verplaatst worden naar het juiste subfora ?
Done
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21187074
kan een modje de titel van:
[apache] krijg een 403 forbidden foutmelding op een
naar
[apache] krijg een 403 forbidden foutmelding op een alias
veranderen

Thnx!
pi_21187115
done
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21248462
Kan een modje de titel van Markering van ict: Vendor lock-in, EEE en FUD

veranderen van "markering" naar "marketing".
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:16:17 #64
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_21252062
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar kan een modje even een blik werpen op het volgende topic: krijg foutje niet weg uit site... (ivm spam en warez)
&lt;a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank"&gt;UTFS!!&lt;/a&gt;
pi_21252621
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:16 schreef eNaSnI het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar kan een modje even een blik werpen op het volgende topic: krijg foutje niet weg uit site... (ivm spam en warez)
wat een sukkel zeg!
pi_21261135
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:16 schreef eNaSnI het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar kan een modje even een blik werpen op het volgende topic: krijg foutje niet weg uit site... (ivm spam en warez)
quote:
Index / Code #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
huh? geen slotje meer, maar deleten?

vind het ook baggertopic hoor, maar vroeg het me af
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_21261312
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:11 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]


[..]

huh? geen slotje meer, maar deleten?

vind het ook baggertopic hoor, maar vroeg het me af
Waarschijnlijk hebben ze hem voor overleg even naar achter de schermen verplaatst.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:20:23 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21262780
Nee, waarschijnlijk heeft iemand "Deleted" uit het lijstje geselecteerd ipv "Gesloten".
pi_21262872
Ik meen dat de Admin die de TS heeft gebanned ook de topics heeft gedelete, zo stond het dacht ik in het crew forum na de ban aanvraag.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21263422
[quote] Sorry hoor, maar hier zijn echt een miljoen topics over en als je die niet kunt vinden, ben je echt plain stupid. [qoute]

wat is dit nou weer voor achtelijke opmerking??? ik weet toch niet met welk virus ik te maken heb en dat vraag ik in dat topic. Misschien moet je eerst lezen voordat je iets sluit
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:53:47 #71
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21269957
kan een modje
[Win XP] SP2 -> coms zijn topics leeg...

in de titel de c naar een s veranderen (dus van coms naar soms...) Thnx!
pi_21286105
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_21309243
Waarom mag dit niet dan. .torrent files maker metbatch optie?
Ik wil dit gewoon weten voor legale doeleinden.

Dus weer open...?
Do what you love, love what you do!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 augustus 2004 @ 20:12:42 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21309347
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef mschol het volgende:
kan een modje
[Win XP] SP2 -> soms zijn topics leeg...

in de titel de c naar een s veranderen (dus van coms naar soms...) Thnx!
Dat topic bestaat al
pi_21310989
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat topic bestaat al
Ik had hem ook al gezien, maar bedankt
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 14:06:37 #77
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21346786
Programmeurs gezocht voor nieuwe msn! Meschien ff zijn topic naam veranderen in Hulp gezocht mbt tot msn layout ?
Of klinkt dat heel suf als ik dat zo zeg?
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_21346859
Is het alleen layout dan? Ik begreep dat het om de applicatie zelf ging en dat de layout al was bedacht.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 14:13:10 #79
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21346920
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Lucille het volgende:
Is het alleen layout dan? Ik begreep dat het om de applicatie zelf ging en dat de layout al was bedacht.
O dat kon ik er niet eens uit op maken. sorry Maar ik dacht dat het om de layout ging.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_21367262
Is het misschien een idee om deze twee topics te mergen?

De aankondiging van freefilebox: Freefilebox.com en het wie heeft er een invite voor mij: freefilebox.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 11:04:37 #81
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21367294
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:02 schreef devzero het volgende:
Is het misschien een idee om deze twee topics te mergen?

De aankondiging van freefilebox: Freefilebox.com en het wie heeft er een invite voor mij: freefilebox.
Ik heb nog nooit iets gedaan met topics mergen zal eens kijken
  woensdag 18 augustus 2004 @ 11:12:02 #82
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21367430
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:02 schreef devzero het volgende:
Is het misschien een idee om deze twee topics te mergen?

De aankondiging van freefilebox: Freefilebox.com en het wie heeft er een invite voor mij: http://forum.fok.nl/topic/588568.
Gelukt!!!!!!! Met dank aan shmoopy
pi_21367716
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:12 schreef QuietGuy het volgende:
Gelukt!!!!!!! Met dank aan shmoopy
shmoopy
pi_21371328
Kijk dat verklaard een hoop
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:59:54 #85
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21371461
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:54 schreef SHERMAN het volgende:
Kijk dat verklaard een hoop
pi_21371774
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:59 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Dat we ineens op pagina 3 zaten van dat topic
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 19 augustus 2004 @ 00:14:08 #87
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_21387505
Ik kan het "post hier je desktop deel" etc topic niet meer vinden
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_21387809
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 00:14 schreef Afwezig het volgende:
Ik kan het "post hier je desktop deel" etc topic niet meer vinden
Er zijn er genoeg...begin anders een nieuwe reeks als ik zo snel kijk is er namelijk geen meer open
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21387817
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 19 augustus 2004 @ 08:05:40 #90
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_21391208
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 00:28 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg...begin anders een nieuwe reeks als ik zo snel kijk is er namelijk geen meer open
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_21418880
Mogen hier ook casemods geplaatst worden? Of casemods in progress?
pi_21419164
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21436637
Mmm sorry ik vind zo een post in een topic wat aan de kleine kant aangezien ik wel wat verder ga dan een raampje met wat lichtjes.
pi_21437551
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Mmm sorry ik vind zo een post in een topic wat aan de kleine kant aangezien ik wel wat verder ga dan een raampje met wat lichtjes.
Dan plaats je een groter verslag
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:51:31 #95
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21441793
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Mmm sorry ik vind zo een post in een topic wat aan de kleine kant aangezien ik wel wat verder ga dan een raampje met wat lichtjes.
Nu voelt de topic starter zich diep beledigd

Zal binnenkort eens nieuwe foto's posten, 't ziet er inmiddels ķetsjes anders uit
  Lieve Belg zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:57:13 #96
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21441864
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 11:51 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Nu voelt de topic starter zich diep beledigd

Zal binnenkort eens nieuwe foto's posten, 't ziet er inmiddels ķetsjes anders uit
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21443121
allicht wat grof gezegt, maar ik zal dan wel een verslag posten over 2 dagen oid
  Moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:13:44 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21443140
Hmmmm, casemod's
Ik heb een witte dichte kast
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Lieve Belg zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:47:43 #99
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21443706
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2

Fujidesign heeft zich speciaal geregistreerd om daar te spammen

zen eerste post is dan nog enkel een linkje
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:51:23 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21443773
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2

Fujidesign heeft zich speciaal geregistreerd om daar te spammen

zen eerste post is dan nog enkel een linkje
Je kan m goed uitlokken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Lieve Belg zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:20:56 #101
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21444278
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:51 schreef Renesite het volgende:

[..]

Je kan m goed uitlokken
hčhč
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:01:41 #102
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21445652
Oeee, Swetsnegger nu ook
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_21469504
Site checks deel 31 - aub GEEN spam!

Graag foto verwijderen, veroorzaakt een login schermpje. Klote spymac.
pi_21470286
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:43 schreef sop het volgende:
Site checks deel 31 - aub GEEN spam!

Graag foto verwijderen, veroorzaakt een login schermpje. Klote spymac.
Welke foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21470620
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:23 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Welke foto
pi_21470913
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:38 schreef sop het volgende:

[..]

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Moderator zondag 22 augustus 2004 @ 20:43:12 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21472239
Was dr wat aan de hand?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Lieve Belg zondag 22 augustus 2004 @ 20:46:13 #108
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21472329
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:43 schreef Renesite het volgende:
Was dr wat aan de hand?
figuurtje veroorzaakt eeen login schermpje. en is irritant
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator zondag 22 augustus 2004 @ 21:18:19 #109
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21473091
Wist ik toch
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_21474309
Is er een centraal topic voor kleine PHP vragen ofzo

Of kan ik gewoon topicnr. 198 openen
pi_21475075
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:12 schreef calvobbes het volgende:
Is er een centraal topic voor kleine PHP vragen ofzo

Of kan ik gewoon topicnr. 198 openen
Is er (nog) niet.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Lieve Belg maandag 23 augustus 2004 @ 12:07:47 #112
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21482219
of open er eentje ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21485044
Ueh lucille niet om het een of ander, maar lees jij uberhaupt wel is?
google down

Ik geef toch duidelijk aan dat ik gezocht heb naar het algemene "site down" topic, maar deze niet kon vinden. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de link daarvan te geven zodat ik daar me vraag kan stellen?
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:05:52 #114
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21485133
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:02 schreef markvleth het volgende:
Ueh lucille niet om het een of ander, maar lees jij uberhaupt wel is?
google down

Ik geef toch duidelijk aan dat ik gezocht heb naar het algemene "site down" topic, maar deze niet kon vinden. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de link daarvan te geven zodat ik daar me vraag kan stellen?
In DIG - Frequently Asked Questions. (Updated: 08/08) (sticky topic) staat toch écht een link naar Het grote 'Er is iets down' topic deel 15
pi_21485166
kijk merci, daar heb ik wat. Aangezien die search nog niet volledig werkt weet ik het af en toe ook niet.
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:42:07 #116
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21485977
Lucille, je hebt meel
pi_21491614
Goedeavond mensen!
  Lieve Belg maandag 23 augustus 2004 @ 19:02:50 #118
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21491639
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
Goedeavond mensen!
volgens mij zit je in het verkeerde topic. slochat is daar: [Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator maandag 23 augustus 2004 @ 19:10:11 #119
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21491832
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
Goedeavond mensen!

Wilt u uw patat mee nemen of hier opeten, ik kan u verwijzen naar het geen wat meneer Spring zei hier boven mij
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_21520162
waarom is mijn post weg gehaald uit het show hier je desktop topic ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Lieve Belg dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:54:35 #121
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21520214
was je screensot geresized. slarioux durft ze nogal eens verwijderen als je ze niet geresized post.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21520436
moet dit topic niet gesloten worden:
[Proggen] Welke taal studeer ik NU?
nogal zinloos
dit soort dingen kunnen zoals al gezegt door de TS in de Slowchat...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:06:47 #123
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21520529
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:03 schreef mschol het volgende:
moet dit topic niet gesloten worden:
[Proggen] Welke taal studeer ik NU?
nogal zinloos
dit soort dingen kunnen zoals al gezegt door de TS in de Slowchat...
idd
  Lieve Belg dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:21:15 #124
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21520895
en het is dan nog uitgebreid besproken op de chat ook dat onderwerp
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21522893
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:54 schreef Jump het volgende:
was je screensot geresized. slarioux durft ze nogal eens verwijderen als je ze niet geresized post.
ja
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:35:33 #126
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21593508
Misschien een stomme vraag maar wat is er illegaal aan dit topic Ondertitels ? Naar mijn inzien is het plaatsen van een ondertiteling onder een film niet illegaal en zou de TS hier best hulp bij mogen gebruiken. Dat die knakker zonodig moet vermelden dat 'ie 'm gedownload heeft is dom, maar dat neemt niet weg dat hij een normale vraag stelt en topic als Welke film ben je aan het downloaden? #5 ook toe zijn gestaan.
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  Milf zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:41:09 #127
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21593526
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 03:35 schreef Chirma het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat is er illegaal aan dit topic Ondertitels ? Naar mijn inzien is het plaatsen van een ondertiteling onder een film niet illegaal en zou de TS hier best hulp bij mogen gebruiken. Dat die knakker zonodig moet vermelden dat 'ie 'm gedownload heeft is dom, maar dat neemt niet weg dat hij een normale vraag stelt en topic als Welke film ben je aan het downloaden? #5 ook toe zijn gestaan.
ik denk omdat het verschil is dat bij het eerste topic hij vraagt hoe het moet
en bij het tweede topic zegt men alleen welke en niet hoe en waar

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21593547
Ik heb het topic trouwens op slot gegooid omdat zover ik weet vragen over ondertitels sowieso niet zijn toegstaan. Mocht het wel kunnen, dan beoordelen de DIG mods het morgen even en gaat ie gewoon weer open. Geen paniek dus
pi_21593549
het is niet de bedoeling hier alsnog tips te gaan geven.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2004 03:49:08 ]
We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 04:14:51 #130
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21593644
hoewel ik de reden achter het verbieden van het posten over ondertitels niet snap, bedankt voor jullie reacties
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:19:28 #131
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21594690
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 04:14 schreef Chirma het volgende:
hoewel ik de reden achter het verbieden van het posten over ondertitels niet snap, bedankt voor jullie reacties
Omdat er inmiddels al linkjes naar illegale downloadsites gemeld werden. Deze ga ik nu dus ook weghalen
  Lieve Belg zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:11:05 #132
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21595164
omtremt gmail. moet daar nog een 43ste deel van komen. momenteel is er geen enkele lijst meer. en is het toch enkel een opsomtopic van emailadressen geworden
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21595199
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:11 schreef Jump het volgende:
omtremt gmail. moet daar nog een 43ste deel van komen. momenteel is er geen enkele lijst meer. en is het toch enkel een opsomtopic van emailadressen geworden
Erg handig is het topic niet meer. Makkelijk lijkt het mij als er gewoon een centraal invites aanbod topic komt. Er is nu zoveel vraag, en zoveel chaos in die topics dat dat gewoon niet meer werkt.
We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:32:34 #134
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21595457
Wat mij betreft hoeft de reeks geen lijstjes meer te hebben. Wel houd ik de reeks graag nog even open zodat we niet 100x topics krijgen "Wie wilt invites?" of "Wie heeft invites?"
pi_21597781
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Makkelijk lijkt het mij als er gewoon een centraal invites aanbod topic komt. Er is nu zoveel vraag, en zoveel chaos in die topics dat dat gewoon niet meer werkt.
Een centraal invites topic, toppie en dan noemen we het de gmail reeks Het is er nu een beetje chaotisch (wat je ook in een centraal invites topic zou hebben), maar omdat er toch meer aanbod dan vraag is maakt dat niet uit.
pi_21603347
hey modjes, vanwaar een slotje op dit topic; Wat voor PC heb jij?

Wellicht had ik iets duidelijker moeten zijn in mn op, maar vraag me gewoon af waarmee de gemiddelde fok!ker nu internet, of mensen nu echt merendeels nieuw materiaal hebben, of dat er ook nog veel mensen met oudere pc's werken.

Zou leuk zijn als ie weer open mocht!
Live it!
  Lieve Belg zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:26:35 #137
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21603752
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:05 schreef BlueEyed het volgende:
hey modjes, vanwaar een slotje op dit topic; Wat voor PC heb jij?

Wellicht had ik iets duidelijker moeten zijn in mn op, maar vraag me gewoon af waarmee de gemiddelde fok!ker nu internet, of mensen nu echt merendeels nieuw materiaal hebben, of dat er ook nog veel mensen met oudere pc's werken.

Zou leuk zijn als ie weer open mocht!
er is al een topic "pimp hier met je systemspec" ofzo. kan het niet direct vinden.maar zo'n topci wordt meestal gewoon een opsomtopic (zoals slarioux) zegt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21604642
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:26 schreef Jump het volgende:

[..]

er is al een topic "pimp hier met je systemspec" ofzo. kan het niet direct vinden.maar zo'n topci wordt meestal gewoon een opsomtopic (zoals slarioux) zegt.
Oke, het zal wellicht in grote lijne een opsomtopic worden, maar bij een vraag als deze is dat niet echt een probleem lijkt me

En het topic wat je aangeeft is eigenlijk,zoals het woord "pimp" ook al aangeeft, meer interessant voor mensen met indrukwekkende hadware die willen "showen" met hun systeem.

De opzet van mijn topic is gewoon om een beeld te krijgen van de pc van de gemiddelde fokker.
Live it!
pi_21614919
Ik krijg bij deze post van da-ali-g allemaal inlogschermpjes van nfreak.com, kan daar wat aan gedaan worden?

[Centraal] Casemod show-off topic
pi_21615480
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 11:39 schreef devzero het volgende:
Ik krijg bij deze post van da-ali-g allemaal inlogschermpjes van nfreak.com, kan daar wat aan gedaan worden?

[Centraal] Casemod show-off topic
Heb ik dus ook
Kan dus niet op zoeken wie het is aangezien ik dat schermpje niet weg krijg
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21615606
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
Heb ik dus ook
Kan dus niet op zoeken wie het is aangezien ik dat schermpje niet weg krijg
Na 10x klikken is het weg en dan view source en zoeken naar nfreak
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:26:54 #142
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21616569
Eeens ff zien devzero.

Overigens, het topic van BlueEyed blijft wel dicht. Een leuk idee, maar een schoolvoorbeeld van een saai opsomtopic, en dat zakt naar beneden na 5 replies, of verzandt in slowchat.
pi_21620606
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:26 schreef Slarioux het volgende:
Eeens ff zien devzero.
dank je
pi_21621026
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:26 schreef Slarioux het volgende:
Eeens ff zien devzero.

Overigens, het topic van BlueEyed blijft wel dicht. Een leuk idee, maar een schoolvoorbeeld van een saai opsomtopic, en dat zakt naar beneden na 5 replies, of verzandt in slowchat.
Jammer, maar oke
Live it!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:21:17 #145
46383 Tiemie
sowieso wel!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:42:50 #146
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21655304
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:21 schreef Tiemie het volgende:
[VB6] Wie wil mij helpen met het maken van een applicatie ?

code #52
vaag... ik laat de admins er even naar kijken.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:53:57 #147
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_21664348
Help...en GMT.exe gevalletje mag dicht....probleem opgelost...format c gedaan
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_21678372
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 16:53 schreef Robertje het volgende:
Help...en GMT.exe gevalletje mag dicht....probleem opgelost...format c gedaan
In DIG doen we nooit zo maar topics op slot als het probleem is opgelost.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 1 september 2004 @ 11:01:24 #149
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_21679507
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:40 schreef Lucille het volgende:

[..]

In DIG doen we nooit zo maar topics op slot als het probleem is opgelost.
Eeeehhhh...OK
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_21684515
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 16:53 schreef Robertje het volgende:
Help...en GMT.exe gevalletje mag dicht....probleem opgelost...format c gedaan
Het is handig als je de oplossing in het topic zelf meldt, dan kan het topic nog dienen voor mensen die hetzelfde probleem hebben.

Dat zal Lucille wel bedoeld hebben.
  donderdag 2 september 2004 @ 10:01:48 #151
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 2 september 2004 @ 10:14:26 #152
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21701398
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:01 schreef Drugshond het volgende:
Weet er iemand wat een IES is..... ik ga hier geen topic aan verspijkeren... dus doe ik het ff op deze manier.
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=whatis+IES&lr=

IES Indepedent Energy Solutions
IES Interactive Educational Services

In welk zinsverband?
  donderdag 2 september 2004 @ 10:38:12 #153
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21701759
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:14 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=whatis+IES&lr=

IES Indepedent Energy Solutions
IES Interactive Educational Services

In welk zinsverband?
Sorry is al opgelost... de dame in kwestie maakte een denkfout ze bedoelde NIS (Norton Internet Security)...
http://forum.fok.nl/topic/592208/1/50 <- Waarom zie ik geen alias ?!?
Goed dat ik er geen topic aan verspilt heb. Zou ook niet goed voor mijn ego zijn....
pi_21822474
quote:
Bullshit, maar leuk geprobeerd.
Niks bullshit kneus.

Beetje sneu om een slotje te zetten en dan daarna nog zo op mij reageren.
  woensdag 8 september 2004 @ 16:39:00 #155
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21822662
quote:
Op woensdag 8 september 2004 16:24 schreef servisol het volgende:

[..]

Niks bullshit kneus.

Beetje sneu om een slotje te zetten en dan daarna nog zo op mij reageren.
Dat slotje is omdat de vraag al 1000x gesteld is.

Dat bullshit slaat waarschijnlijk op 't verhaal van .jpg toevoegen want dat is idd geen oplossing. Daarnaast is "En jij doet een ICT opleiding? Als je dit al niet eens weet" enorm kortzichtig, en dat soort uitspraken hekel ik enorm!
ICT is enorm breed. Veel breder dan jouw zichtsveld. Het onderhouden van een telefonie-netwerk is ook ICT. Hoef je niets voor te weten over Internet Explorer.
Daarnaast, als iemand een opleiding doet mag hij "domme" vragen hebben. Als hij nu afgestudeerd was...

Dus voordat je iemand beledigd van sneuheid... begin bij jezelf
  woensdag 8 september 2004 @ 17:18:39 #156
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21822837
quote:
Op woensdag 8 september 2004 16:24 schreef servisol het volgende:

[..]

Niks bullshit kneus.

Beetje sneu om een slotje te zetten en dan daarna nog zo op mij reageren.
Boo fucking hoo. Wel leuk dat je eerst mensen uitlacht, vervolgens een ontzettend stomme tip geeft (die je duidelijk zelf nog nooit geprobeerd hebt, zie plaatje) en vervolgens de verkeerde oplossing post, en dan boos wordt als mensen JOU uitlachen.

QG zei het vriendelijker maar daar heb ik geen behoefte aan.

Oh, en ter illustratie

Een BMP opslaan als online.jpg:


Het resultaat. ACDSee opent een .jpg maar geeft keurig .bmp aan.
  woensdag 8 september 2004 @ 17:23:40 #157
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21822907
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
QG zei het vriendelijker maar daar heb ik geen behoefte aan.
pi_21826084
quote:
Op woensdag 8 september 2004 16:24 schreef servisol het volgende:

[..]

Niks bullshit kneus.

Beetje sneu om een slotje te zetten en dan daarna nog zo op mij reageren.
Even een tip: spreek een user nooit aan als kneus. Dat vinden mods niet leuk.

Nog een tip: spreek een mod nooit aan als kneus. Ze zouden wel eens een hekel aan je kunnen krijgen zodat ze elke misstap van je wat strenger kunnen afstraffen. Ja, ik zeg het maar openlijk, zo ben ik dan ook wel weer.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator donderdag 9 september 2004 @ 11:05:13 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_21834605
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:27 schreef Lucille het volgende:

[..]

Even een tip: spreek een user nooit aan als kneus. Dat vinden mods niet leuk.

Nog een tip: spreek een mod nooit aan als kneus. Ze zouden wel eens een hekel aan je kunnen krijgen zodat ze elke misstap van je wat strenger kunnen afstraffen. Ja, ik zeg het maar openlijk, zo ben ik dan ook wel weer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_21848615
Genaaid > GSM met simlock gekocht

Ik weet waarom hij op slot is gezet, maar leef je even in in mijn situatie. Aangezien de telefoon al ouder is dan een jaar, mag de simlock is al af, alleen gaat dit nu dan niet via KPN
pi_21848727
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:41 schreef Geqxon het volgende:
Genaaid > GSM met simlock gekocht

Ik weet waarom hij op slot is gezet, maar leef je even in in mijn situatie. Aangezien de telefoon al ouder is dan een jaar, mag de simlock is al af, alleen gaat dit nu dan niet via KPN
De enige legale manier om de lock er af te halen is bij de provider die de lock gezet heeft, KPN dus. Elke andere methode is illegaal. Vandaar dat ik dat slotje zet. Volgens mij kan je gewoon naar KPN gaan, ze kunnen aan de hand van de SIM kaart / IMEI code achterhalen of de telefoon ouder is dan 1 jaar. Dan halen ze de lock er af. Tenzij de telefoon gestolen is natuurlijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21848797
Kan dat? Ow dan gaat dat met telfort heel anders Thx!
pi_21848862
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Kan dat? Ow dan gaat dat met telfort heel anders Thx!
Volgens mij wel (heb er zelf geen ervaring mee, maar dit is wat ik begrepen heb). Alleen is niet elke provider er even snel mee, Telfort is idd erg lasdtig met dit soort dingen, ik ken mensen die na 6 weken nog steeds niet fatsoenlijk geholpen zijn door Telfort zodat ze maar naar een Turk op de markt zijn gegaan die de foon in 5 minuten simlock vrij hadden gemaakt. Hoe die Turk dat doet kunnen we echter niet op FOK bespreken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21849147
Hehe, kpn verstop dat formulier op hun site wel erg goed Ik kan het nu nog niet vinden :')
pi_21851193
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, kpn verstop dat formulier op hun site wel erg goed Ik kan het nu nog niet vinden
Is te vinden via:

Prive
Mobiele communicatie
Veelgestelde vragen
KPN PrePay
optie 5 Unlock-code aanvragen KPN PrePay
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21875228
!!!!!!!!!!!!!

ik mocht een oud topic gebruiken om het te doen niet eerlijk dat je hem op slo gooit

doe hem alsjeblieft open we zijn niemand tot last toch en ik had toestemming ?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_21875233
van wie mocht je een oud topic gebruiken?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21875236
wacht !
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_21875240
ik probeer in mn eenje dit topic vol te lullen

zie het mocht
en we waren al bijna klaar en dan gooi je het op slot
beetje flauw het nachtwerk van iemand verprutsen
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_21875254
spirited away is wel cool trouwens
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_21875264
ik ben ook heel flauw. weet je wat, ,ik schop 'm' v oor je naar onzin en mag je daar verder baggeren
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21875268
dankje!!
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_21892591
XP Cd-rom niet bootable, hoe maak je die bootable?

Hoewel de bedoeling van TS in dit topic niet helemaal zuiver is, kan ik me situaties voorstellen dat je wel een eigen XP cd wil branden. Bijvoorbeeld voor een unattended install.

Een tip voor toekomstige topic-openers: zet je bedoeling er duidelijk bij en laat ook zien dat je wel over de juiste licenties beschikt
pi_21897010
quote:
Op zondag 12 september 2004 01:09 schreef devzero het volgende:
XP Cd-rom niet bootable, hoe maak je die bootable?

Hoewel de bedoeling van TS in dit topic niet helemaal zuiver is, kan ik me situaties voorstellen dat je wel een eigen XP cd wil branden. Bijvoorbeeld voor een unattended install.

Een tip voor toekomstige topic-openers: zet je bedoeling er duidelijk bij en laat ook zien dat je wel over de juiste licenties beschikt
idd
ik vind de tekst van lucille wat kortzichtig:
"een originele XP cd is bootable, de rest is warez "

(al hoewel er in dirt topic niet duidelijk wordt uitgelegd dat hij zij bjvoorbeeld een thuiskopie maakt van zijn windows xp cd
das dus onzin want ik heb hier een kopie liggen die gewoon gebuikt wordt als idd een unattended install..
  zondag 12 september 2004 @ 12:46:47 #175
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21899303
quote:
Op zondag 12 september 2004 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
(al hoewel er in dirt topic niet duidelijk wordt uitgelegd dat hij zij bjvoorbeeld een thuiskopie maakt van zijn windows xp cd
das dus onzin want ik heb hier een kopie liggen die gewoon gebuikt wordt als idd een unattended install..
Just for the record. Het thuiskopie-verhaal gaat wettelijk gezien alleen op bij muziek en films, niet bij software en PC games
Een unattended install is een ander verhaal idd, maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat TS gewoon Windows XP wilde kopieren
pi_21900309
Just for the record. Ik vind dat Lucille groot gelijk had met het sluiten van dat topic. Ik wil er alleen op wijzen dat er misschien wel legale redenen zijn waarom je een eigen XP cd wil maken.
pi_21900428
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:31 schreef devzero het volgende:
Just for the record. Ik vind dat Lucille groot gelijk had met het sluiten van dat topic. Ik wil er alleen op wijzen dat er misschien wel legale redenen zijn waarom je een eigen XP cd wil maken.
In dat geval moet de post daar duidelijk in zijn. Op dit moment staat er in DIG een vergelijkbaar topic waarin over geslipstreamde XP CDs gesproken wordt die niet bootable zijn. Die laat ik dus open, omdat ik daar de indruk heb dat iemand niet illegaal bezig is en alleen het Service pack wilt integreren in een bestaande legale versie. Ook dat is niet te controleren natuurlijk, maar het topic is wel duidelijk in de beschrijving wat er gaande is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Lieve Belg zondag 12 september 2004 @ 13:49:20 #178
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21900783
Zou WhatPulse: join team Fok!! [Deel 2] niet beter verplaatst worden naar GC ?

het heeft nu niet echt iets meer te maken met DIG, maar moet nu ook niet gesloten worden.


edit: en dan komt er mss meer volk bij WhatPulse zodat we de tweakeres kunnen inhalen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21901216
Ik steun Jump
  zondag 12 september 2004 @ 14:32:54 #180
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21901953
Ik ook
pi_21905160
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:32 schreef QuietGuy het volgende:
Ik ook
You rule
  Lieve Belg zondag 12 september 2004 @ 20:52:52 #182
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21910178
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:32 schreef QuietGuy het volgende:
Ik ook
thx
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21940534
Is msdos tegenwoordig freeware ? heb op ms site gekeken maar geen info gevonden.
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:53:55 #184
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21940575
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:51 schreef perezoso het volgende:
Is msdos tegenwoordig freeware ? heb op ms site gekeken maar geen info gevonden.
MSDOS is en zal nooit freeware worden.
Wel is er www.freedos.org
pi_21940598
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:53 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

MSDOS is en zal nooit freeware worden.
Wel is er www.freedos.org
Aha ok dan pas ik mijn post ff aan
Bedankt voor info
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:50:54 #186
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21942572
Goed en gratis cd burn programma?? FF edit op De warez meneer
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:40:32 #187
83380 WAik
lurking for life
pi_21954492
quote:
quietguy:
Verkapt ik-heb-mijn-msn-in-mijn-profiel-en-heb-aandacht-nodig-topic?

iig niet echt iets voor de Digital Corner...
waar slįįt dit nou weer op? zie ik er (adhv mijn fok!historie, hoe pril ook) uit als een aandachtsgeile msnsletje? het ging om iets uit wisselen en evt. erachter komen hoe dat soort dingen nou kunnen, en wat je er tegen kan doen. en als het niet in DIG past dan verhuis je het topic toch naar GC ofzo? {w}

't gaat om dit topic: [MSN] willekeurige mensen beweren je te kennen...
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_21954815
Draadloos netwerk en MSN messenger probleem... is erg off-topic geworden (ook mijn schuld ) misschien kan dat topic opgeschoond worden.
pi_21955017
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:07 schreef devzero het volgende:
Draadloos netwerk en MSN messenger probleem... is erg off-topic geworden (ook mijn schuld ) misschien kan dat topic opgeschoond worden.
Mijne ook dan
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:59:10 #190
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21956125
Done. Foei!

pi_21962591
[Centraal] Kazaa & Kazaa Lite topic deel 1

Kan iemand hier even de posters duidelijk maken dat we antwoorden willen op onze vragen over Kazaa en geen ander p2p programma?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 september 2004 @ 09:16:48 #192
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21962901
Done
pi_21963400
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:50 schreef Marty26 het volgende:
Goed en gratis cd burn programma?? FF edit op De warez meneer
Ik zie geen link naar warez, hij maakt zo te zien alleen een opmerking. Of heeft hij zijn post aangepast?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 15 september 2004 @ 09:56:33 #194
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_21963422
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:40 schreef WAik het volgende:

[..]

waar slįįt dit nou weer op? zie ik er (adhv mijn fok!historie, hoe pril ook) uit als een aandachtsgeile msnsletje? het ging om iets uit wisselen en evt. erachter komen hoe dat soort dingen nou kunnen, en wat je er tegen kan doen. en als het niet in DIG past dan verhuis je het topic toch naar GC ofzo? {w}

't gaat om dit topic: [MSN] willekeurige mensen beweren je te kennen...
De onderste zin ook gelezen?

't is in ieder geval niet een topic wat binnen de Digital Corner past.
De omschrijving van de Digital Corner is Alles wat je altijd al over computers, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen en daar viel je topic niet bepaald onder.

Overigens kijk ik nóóit naar iemand zijn post history. Dan kan ik namelijk ook een negatief oordeel klaar hebben liggen terwijl iemand misschien serieus een vraag stelt. Dan mag deze ook serieus geholpen worden, ondanks wat hij post in R&P, ONZ, etc.

Verder zou ik zeggen, als je last hebt van MSN stalkers, waarom zet je dan je MSN in je profiel en open je er een topic over? Dat is toch vragen om nog meer stalkers?
pi_21963625
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:16 schreef Slarioux het volgende:
Done


You rule !!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 17 september 2004 @ 16:14:00 #196
45071 nlboy
aka Kasesouffle
  maandag 20 september 2004 @ 17:24:10 #197
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_22085360
FAQ lezen.
En dan weet je ook gelijk dat je in Windows 98 precies hetzelfde zult krijgen.

even een reactie hierop: Ik heb het nog nooit gehad in '98 dat dat ding een bestand niet weggooide als ik niks open had staan. Het probleem in xp komt doordat explorer.exe verneukt is.
  maandag 20 september 2004 @ 17:26:13 #198
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22085410
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:24 schreef KingCold het volgende:
FAQ lezen.
En dan weet je ook gelijk dat je in Windows 98 precies hetzelfde zult krijgen.

even een reactie hierop: Ik heb het nog nooit gehad in '98 dat dat ding een bestand niet weggooide als ik niks open had staan. Het probleem in xp komt doordat explorer.exe verneukt is.
Als je inmiddels de FAQ had gelezen had je geweten dat wat je nu beweert onjuist is. Het ligt nķet aan explorer.exe

Het gaat om deze FAQ: Windows XP / 2000 / 2003 zegt dat het bestand dat ik wil verwijderen in gebruik is!

Bij windows '98 is het deels ook van toepassing. Op de mouse-over-ding na.

En slarioux, fix die plaatjes in de FAQ's nu eens man!
  maandag 20 september 2004 @ 17:29:54 #199
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_22085517
hm, dan heb ik in 4 jaar tijd wel mazzel gehad met '98 . maar tenks anyway
pi_22088695
fuck

Site met links naar heeele coole (qua lay out) websites?

kan iemand in de topictitel even 'gezocht' oid erbij plakken?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 20 september 2004 @ 19:45:26 #201
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22088855
Jaja, was bezig met moven naar images.fok.nl. Ga er nu mee bezig.

Ow, en "een verneukte explorer.exe is wel een overdreven term voor een functie die je met één klik uit hebt
  woensdag 22 september 2004 @ 00:20:09 #202
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_22119595
deze kon ik jullie niet onthouden.

Saubere Schuhe gefallen jedem!
  woensdag 22 september 2004 @ 09:34:29 #203
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22123150
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:20 schreef gfree het volgende:
deze kon ik jullie niet onthouden.

[afbeelding]

Kan overigens beter in [Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
  woensdag 22 september 2004 @ 09:44:28 #204
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_22123272
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:34 schreef QuietGuy het volgende:

[..]


Kan overigens beter in [Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
sorry, ik dacht dat ik daar zat.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_22142244
Hoeveel is dit nog waard...

Waarom op slot?
Kan er niks over vinden in de faq.
  Lieve Belg woensdag 22 september 2004 @ 23:42:16 #206
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_22142286
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:40 schreef StrayDog het volgende:
Hoeveel is dit nog waard...

Waarom op slot?
Kan er niks over vinden in de faq.
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=16

en daar vind je ergens rond plaats 20: [Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:52:05 #207
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22167516
Ik heb een voorstel over een nieuw te openen centraal topic, handig om anders ff een modje te mailen of zal ik het voorstel hier gewoon dumpen?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:53:01 #208
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22167528
Dump maar
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:16:25 #209
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22167753
Xbox Media Center is een stukje software wat op een omgebouwde xbox kan draaien waardoor het mogelijk word om een complete Media Station er van te maken. Nu wil ik in dat topic het totaal niet gaan hebben hoe je je xbox kan modden. Het gaat mij alleen om de werking van de applicatie en de functies daarvan.
De applicatie is een open-source pakket (http://sourceforge.net/projects/xbmc/) waar zeer regelmatig updates voor uitkomen met nieuwe functies.

Het is nu bijvoorbeeld mogelijk om het laatste weerbericht te zien, streaming video af te spelen, webradio en nog veel meer. Voldoende stof tot discussie en er zijn nog een hoop mensen die er hulp bij nodig zullen hebben aangezien het configureren bijna compleet gaat m.b.v. XML files.

Eigenlijk is dit een topic gelijk aan eentje op GOT: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936946
Maar ja ik zit vrijwel niet op GOT en ik denk dat hier ook wel veel belangstelling voor is.

Ik weet dat zaken m.b.t. omgebouwde xboxen een heikel punt zijn binnen FOK!, maar als vragen m.b.t. "hoe kan je hem ombouwen" en "Waar kan ik spellen downloaden" de kop kan indrukken kan het een erg informatief topic worden puur over XBMC.

Denk er over na als je wilt en overleg desnoods met collega modjes of je dit wilt toelaten. Ik zal zorgen voor een complete OP waar al een hoop informatie te vinden zal zijn en waar ook duidelijk in vermeld zal worden dat er niet gesproken zal gaan worden over o.a. het hardware matig ombouwen van een xbox.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:27:57 #210
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22168713
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:16 schreef WaSTeiL het volgende:
Xbox Media Center is een stukje software wat op een omgebouwde xbox kan draaien waardoor het mogelijk word om een complete Media Station er van te maken. Nu wil ik in dat topic het totaal niet gaan hebben hoe je je xbox kan modden. Het gaat mij alleen om de werking van de applicatie en de functies daarvan.
De applicatie is een open-source pakket (http://sourceforge.net/projects/xbmc/) waar zeer regelmatig updates voor uitkomen met nieuwe functies.

Het is nu bijvoorbeeld mogelijk om het laatste weerbericht te zien, streaming video af te spelen, webradio en nog veel meer. Voldoende stof tot discussie en er zijn nog een hoop mensen die er hulp bij nodig zullen hebben aangezien het configureren bijna compleet gaat m.b.v. XML files.

Eigenlijk is dit een topic gelijk aan eentje op GOT: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936946
Maar ja ik zit vrijwel niet op GOT en ik denk dat hier ook wel veel belangstelling voor is.

* Bericht namens de moderators *
Het bespreken van het modden van je XBOX is op FOK! uit den boze. Wil je dat dit topic open blijft? Bespreek dat dan niet! Anders verpest je het voor jezelf en voor anderen!
Ik heb je post even lichtelijk aangepast. Als je hem zo plaatst gaan we accoord.

  vrijdag 24 september 2004 @ 12:07:05 #211
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22170756
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:27 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Ik heb je post even lichtelijk aangepast. Als je hem zo plaatst gaan we accoord.

Ik zal vanavond even een goede OP maken en de regel die jij hierboven hebt veranderd er onder plaatsen. Met een goede OP bedoel ik in dit geval de basic informatie die ik in zo'n topic nodig acht waardoor er al een hoop vragen worden beantwoord.

Tnx voor het toelaten!! (ik zal je niet teleurstellen.. )
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:42:56 #212
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22171491
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:07 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Tnx voor het toelaten!! (ik zal je niet teleurstellen.. )
Bedank Lucille Ik zag 't in eerste instantie niet zitten.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:53:48 #213
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22173195
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:42 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Bedank Lucille Ik zag 't in eerste instantie niet zitten.
Lucille!!!
Zo genoeg?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_22177917
Voor alle duidelijkheid: ik heb nog steeds mijn twijfels of het topic niet zal uitmonden in een hoe-mod-ik-mijn-xbox achtig iets. Vandaar de extra waarschuwing die QG erbij heeft gezet. Maar ik vertrouw er op dat de users die in dat topic zitten de boel zelf ook in de gaten houden, juist om er voor te zorgen dat het topic niet die richting op gaat. Want dan gaat het topic dus dicht.

Het is dus een topic dat voorwaardelijk wordt toegestaan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:33:25 #215
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22179392
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Lucille het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik heb nog steeds mijn twijfels of het topic niet zal uitmonden in een hoe-mod-ik-mijn-xbox achtig iets. Vandaar de extra waarschuwing die QG erbij heeft gezet. Maar ik vertrouw er op dat de users die in dat topic zitten de boel zelf ook in de gaten houden, juist om er voor te zorgen dat het topic niet die richting op gaat. Want dan gaat het topic dus dicht.

Het is dus een topic dat voorwaardelijk wordt toegestaan.
Daarom vraag ik van te voren ook express toestemming aangezien ik weet wat de meningen zijn op FOK m.b.t. ombouwen. Ik zal ook zeker in de gaten houden of het niet de verkeerde kant op gaat en gaat het fout dan mag er natuurlijk op de gebruikelijke wijze ingegrepen worden.
Maar ik zal mijn best doen om het tot een minimum te beperken.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_22180264
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:19:20 #217
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22180351
Topic staat er na flink wat tikken en uitzoeken: [Centraa]Xbox Media Center [XBMC]
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_22181441
Wat is het probleem eigenlijk om over ombouwen te spreken ?
pi_22181551
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:05 schreef R0ADKILL het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk om over ombouwen te spreken ?
Dat ombouwen een grijs gebied is. Zie de ongeveer 7635 duscussies die we hier over hebben gehad.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22182167
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:09 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat ombouwen een grijs gebied is. Zie de ongeveer 7635 duscussies die we hier over hebben gehad.
Mensen willen toch ombouwen en zoeken daarvoor info
Zet gewoon een topic open en laat mensen er fijn over babbelen
pi_22187522
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:36 schreef R0ADKILL het volgende:

[..]

Mensen willen toch ombouwen en zoeken daarvoor info
Zet gewoon een topic open en laat mensen er fijn over babbelen
Wat mensen willen is niet van belang, het gaat er om dat veel van die topics in een situatie komen dat er illegale dingen worden verhandeld en zo. En dat willen we niet. Daar is niet tegen op te modden. Wil je er over praten, dan open je maar een IRC of MSN kanaal.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 25 september 2004 @ 19:17:30 #222
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22199696
is het niet een idee om van C=64 spellen spelen op de Playstation2. dit topic een centraal emulatie topic te maken?? dan kunnen jullie het goed overzichtelijk houden en letten op illigale links. andere topics kunnen dan gewoon dicht.. maak hier een [centraal] emulatietopic van.. Emulatie is veel te leuk om er geen topic over te hebben en dan gaat het niet persé over consoles, maar met name ook over emulatie op andere systemen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22236982
Gewoon effe een vraagje, maar waarom laten jullie in Geblokeer door Planet vanwege abuse: hoelang duurt dit? Harrķe's reactie
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:49 schreef Harrie het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze je de komende week NIET aansluiten en gewoon de tijd nemen om alles rustig uit te zoeken. Mensen zoals jij die op deze manier reageren op een zeer normale en rustige reactie van mij zouden niet eens toegelaten moeten worden op het internet.

Als je een gasfles zou nemen en daaraan ging zuigen IPV gewone lucht zou je heel veel mensen een heel groot plezier doen. Dat jij te dom bent om niet op te letten wat je allemaal uitspookt met je computer en internet verbinding kan ik niks aan doen.

Ga gewoon dood ofzo, Vuile sukkel.
gewoon staan?

Ik zeg: doodverwensing.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 27 september 2004 @ 15:17:50 #224
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22237028
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:15 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gewoon effe een vraagje, maar waarom laten jullie in Geblokeer door Planet vanwege abuse: hoelang duurt dit? Harrķe's reactie
[..]

gewoon staan?

Ik zeg: doodverwensing.
Actie/reactie. We hebben er ook al op gereageerd.
  maandag 27 september 2004 @ 15:19:00 #225
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22237053
En op slot. Ik vond TS totaal niet lief reageren, en de aangedragen oplossingen weren allemaal weggewuifd. Ook niet echt een actieve houding dus.
pi_22237429
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Actie/reactie. We hebben er ook al op gereageerd.
vond reactie niet in verhouding staan tot de actie en ook rechtstreeks tegen de policy.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 27 september 2004 @ 16:26:59 #227
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22238500
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:36 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
vond reactie niet in verhouding staan tot de actie en ook rechtstreeks tegen de policy.
Zoals gezegd, ik kan me de reactie goed voorstellen als je kijkt op welk stukkie gereageerd wordt. Beide users zijn fout, beiden heb ik hierop gewezen. Ik ga niet censureren waar het toch niet nodig is.
pi_22238991
Aahhhh ik kan niet reageren

FB topic dat wel over DIG gaat. Het lijkt me niet meer van toepassing dat dit topic open blijft.
Tekst en uitleg lijkt me duidelijk.
History can't change the past, the future can.
  maandag 27 september 2004 @ 17:09:10 #229
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22239513
Ik ga ff lezen, mom.
  maandag 27 september 2004 @ 17:10:59 #230
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22239554
Ik doe nog ff niks, QG of Breuls moeten maar sluiten
pi_22239804
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef Slarioux het volgende:
Ik doe nog ff niks, QG of Breuls moeten maar sluiten
.... en de user proberen aan het verstand te peuteren.
History can't change the past, the future can.
pi_22242168
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:20 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

.... en de user proberen aan het verstand te peuteren.
Bovendien mogen wij eigenlijk geen FB topics sluiten. Technisch gezien mag het wel ( we hebben de rechten er voor) maar de FA's en A's willen het eigenlijk niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22242839
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Bovendien mogen wij eigenlijk geen FB topics sluiten. Technisch gezien mag het wel ( we hebben de rechten er voor) maar de FA's en A's willen het eigenlijk niet.
Ik weet niet hoe de afspraken precies onderling zijn afgesproken, maar als er in DIG al verwezen wordt naar de regels met duidelijke reden waarom lijkt me meestal afdoende. Sommige vinden het weer nodig om in de FB of ergens het opnieuw te proberen. Sommige willen gewoon niet luisteren / lezen. Dan houd het al snel op. Ik zie hier bijvoorbeeld niet waarom dit voorbeeld liever als ter eind beoordeling over wordt gelaten aan de FA's en A's.
Eigenlijk moet dat topic ook dicht, gezien deze DIG FB er niet voor niets is.
History can't change the past, the future can.
pi_22321722
markvleth post een leuke bekende warez link.

Naar een MAC overstappen
History can't change the past, the future can.
  donderdag 30 september 2004 @ 23:55:13 #235
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22321902
Done.
pi_22322356
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:55 schreef Slarioux het volgende:
Done.
Mozilla FireFox blijft regelmatig 'hangen'.
Is ook wel een blik waard denk ik...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:36:11 #237
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22325182
Ook done
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 12:58:52 #238
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_22349556
kan bij mijn Fok topic de editduur van mijn openingsposr gereset worden? zodat ik de openingspost kan aanpassen?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  Lieve Belg zaterdag 2 oktober 2004 @ 13:06:30 #239
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_22349692
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 12:58 schreef cygnusx het volgende:
kan bij mijn Fok topic de editduur van mijn openingsposr gereset worden? zodat ik de openingspost kan aanpassen?
denk niet dat dat mogelikj is. die editduur is gebasseerd op de tijd waarop de post geplaatst is. daarbij is het een topic in GC en is dit het DIG feedback topic
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 13:34:35 #240
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22350221
Nee, dat kan niet. Da's een globale instelling. Kijk een GC mod lief aan.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:16:33 #241
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22363214
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zoek de laatste versie van: "er is iets down" maar ik kan hem maar niet vinden. De normale en de google search laten alleen maar slotjes-topics zien.. of ben ik nu gewoon blind?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  Lieve Belg zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:38:48 #242
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_22363822
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef WaSTeiL het volgende:
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zoek de laatste versie van: "er is iets down" maar ik kan hem maar niet vinden. De normale en de google search laten alleen maar slotjes-topics zien.. of ben ik nu gewoon blind?
Het grote 'Er is iets down' topic - #16


Modjes: er loopt zelf een dubbel: Het grote 'Er is iets down' topic deel 16 (deze mag dus dicht)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:39:51 #243
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22363846
WaSTeiL, ik zie net dat de FAQ achterloopt, dus die is bij deze geupdate. En de dubbele is dicht, Jump
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:59:22 #244
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22364340
Het hoeft al niet meer.. maar toch bedankt voor de info..
Ik dacht dat bij Demon wat problemen waren, maar het bleek dat er op me DNS server twee forwarders waren weggevallen. Heel vreemd, maar toch opgelost..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_22366522
Is er nog een mod wakker?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_22366651
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:57 schreef SHERMAN het volgende:
Is er nog een mod wakker?
MSN Messenger 7 (Beta) Weet niet of jullie het leuk vinden als er een topic is over een beta programma ofzo dus kijk maar wat jullie doen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Moderator zondag 3 oktober 2004 @ 16:32:03 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_22374843
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 02:06 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

MSN Messenger 7 (Beta) Weet niet of jullie het leuk vinden als er een topic is over een beta programma ofzo dus kijk maar wat jullie doen
Ik sliep toen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_22374970
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik sliep toen
Jij bent ook geen mod
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:21:50 #249
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22377227
Ik was er wel, maar niet hier.
  Lieve Belg maandag 4 oktober 2004 @ 14:26:49 #250
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_22395419
Het Grote MSN 7 Topic #2

kan daar tijdelijk slotje op tot het eerste deel vol is? dat heeft momenteel nog maar 170 reacties ongeveer


edit: thx

[ Bericht 20% gewijzigd door Jump op 04-10-2004 14:47:23 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_22396310
Mag deze op slot: Site checks deel 31 - aub GEEN spam!
Hij is dubbel
  maandag 4 oktober 2004 @ 15:13:46 #252
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22396502
Schaam je
  Lieve Belg maandag 4 oktober 2004 @ 16:40:44 #253
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_22398471
en dan nog een deel verkeerd zijn in je TT
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_22399282
quote:
-edit-
Jezus, dan maakt SHERMAN hele mooie geresizede screenshots, en wie gebruikt ze weer niet? Het kan ook niet anders, cygnusx
Dankje
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 4 oktober 2004 @ 17:15:07 #255
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22399315
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:09:31 #256
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22400588
quote:
Fijn, maar dit klopt niet.

Het bestand waar Symantec een virus in vind is niet het bestand dat je over de mail kreeg. Hotmail stuurt je het bestand namelijk pas nadat je op "Bestand Downloaden" klikt. Dus ik zou zeggen, scan je PC eens even goed.

Bovendien zie ik de discussiewaarde niet helemaal.
Ik wil je het mailtje wel even toesturen hoor Slarioux, dan mag je het zelf proberen

Btw, ik had dus al op downloaden geklikt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:10:15 #257
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22400605
Reply is al uitgebreid.
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:13:16 #258
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22400673
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:10 schreef Slarioux het volgende:
Reply is al uitgebreid.


Anyway, je klikt op downloade, er wordt dan een tempfile aangemaakt, waarin mijn vrirusscanner direct een virusscanner hrekende. Ik bedoelde het topic verder ook niet als zijnde discussiepunt, maar meer om even te laten zien dat ook de virusscanner van hotmail zijn werk niet altijd goed doet. Het zal maar 1 infectie schelen he, zo'n topic
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:57:27 #259
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22401677
Tis de scanner van McAfee, niet van MS
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:58:48 #260
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22401706
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:57 schreef Slarioux het volgende:
Tis de scanner van McAfee, niet van MS
Maar hotmail gebruikt hem
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_22407903
mods, ze beginnen weer over andere zaken dan kazaa...:
[Centraal] Kazaa & Kazaa Lite topic deel 1
pi_22425720
Vroeger..
  Moderator dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:26:16 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_22425805
Napster
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:34:12 #264
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_22425954
Is het echt heel moeilijk om een sluitreden te geven Slarioux? Of verval je weer in oude gewoontes?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_22426122
-weg-
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 07:50:18 #266
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22436659
Wat dacht je van "Doe normaal robh, dat zijn warez en dat weet je best. Gedraag je dus niet als een of andere newbie maar wacht gewoon tot hublist.org weer up is.".
  woensdag 6 oktober 2004 @ 17:37:22 #267
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_22447040
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 07:50 schreef Slarioux het volgende:
Wat dacht je van "Doe normaal robh, dat zijn warez en dat weet je best. Gedraag je dus niet als een of andere newbie maar wacht gewoon tot hublist.org weer up is.".
Hublist.org!! Warez!



Waarom mag die lijst wel en een andere lijst met hubs niet genoemd worden eigenlijk?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_22447337
Deze mag dicht van mij: Probleem wordt waarschijnlijk opgelost door Lycos.

Mailprobleem met Lycos
  woensdag 6 oktober 2004 @ 18:48:43 #269
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22448505
Goed punt, op die lijst staan ook warez. Zal hem ff wegeditten.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 18:49:09 #270
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22448515
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 17:50 schreef bee_aka_bas het volgende:
Deze mag dicht van mij: Probleem wordt waarschijnlijk opgelost door Lycos.

Mailprobleem met Lycos
Doen we
pi_22450987
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 18:49 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Doen we
Dank je
pi_22455226
msn 7.0 , linkjes die hier in staan zijn vals (malware)
Weliswaar staat het topic op slot maar je weet maar nooit wie er op klikt, misschien handig om de linkjes weg te editten?
User is op diverse andere fora ook actief geweest, vandaar dat ik het weet..
pi_22455493
malware
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 6 oktober 2004 @ 23:47:25 #274
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_22456332
quote:
malware :S
Spyware / hijack / trojan / virus / ongewenste software / data miners / tracer cookies / etc...

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_22456493
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 23:47 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Spyware / hijack / trojan / virus / ongewenste software / data miners / tracer cookies / etc...

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 7 oktober 2004 @ 23:38:47 #276
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_22479641
Eeeuh.... Lucille...??

Ik bied niks aan in dat topic Visual Basic 6.0 / Visual Studio 2003 hoor.... Probeer 'm alleen wijs te maken dat .Net "net" ff wat anders is....

maar ik begrijp wél waar TS héén wil....
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_22480964
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 23:38 schreef wimmel_1 het volgende:
Eeeuh.... Lucille...??

Ik bied niks aan in dat topic Visual Basic 6.0 / Visual Studio 2003 hoor.... Probeer 'm alleen wijs te maken dat .Net "net" ff wat anders is....

maar ik begrijp wél waar TS héén wil....
Het was ook niet aan jouw gericht, maar op het moment dat de TS al lijsten gaat posten van mogelijke downloads (die dus illegaal zijn) is voor mij de maat vol. Als iemand een compiler nodig heeft voor studie dan moet je die niet illegaal gaan downloaden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22540579
Sorry, ik kon geen centraal topic vinden, dus probeer ik het hier ff.
Zit er op firefox ene functie die te vergelijken is met "save target as" in IE? Kan zijn dat ik er over heen kijk, maar ik vind het niet in elk geval.
Nogmaals sorry.
Had ik al sorry gezegd?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:31:32 #280
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22540732
Ik heb geen idee hoe dat zit in firefox, maar het centraal topic bevind zich hier: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 6 ]
  Lieve Belg zondag 10 oktober 2004 @ 21:33:30 #281
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_22540805
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 6 ]

en in firefox noemt die: save link as
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_22540885
thanks
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_22542655
er zijn hier strenge Mods
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22542794
Hoezo
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 10 oktober 2004 @ 22:45:04 #285
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22542897
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:41 schreef SHERMAN het volgende:
Hoezo
Vanwege MSN doet opeens Raar

En het MSN-netwerk had zojuist idd problemen. Er is dan ook een centraal "Er is iets down"-topic
pi_22543036
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:45 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Vanwege MSN doet opeens Raar

En het MSN-netwerk had zojuist idd problemen. Er is dan ook een centraal "Er is iets down"-topic
Ik weet het wel , ik moest beter kijken
Mara ik krijg er geen link bij en het is streng geschreven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22543115
Hahaha
Had er net ook last van daar niet van

Maar slar houd van een overheersende rol
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_22543135
Oh en QG, kan je deze ff op slot gooien? MSN messenger 8?
Krijg je alleen maar problemen mee met de search enzo
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 10 oktober 2004 @ 23:15:06 #289
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22543674
Tja, welkom in DIG Meki
pi_22575736
Ik vind het de laatste tijd wel erg triest dat mensen helemaal niets zelf proberen op te zoeken.
Wordt daar nog iets mee gedaan? Of gewoon domweg elke keer maar weer gesloten.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:42:01 #291
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_22575833
Ik heb het geprobeerd SolidArt, maar het helpt geen zak. Geef zulke topics ff aan, dan kijk ik ernaar.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:52:00 #292
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22576048
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:38 schreef SolidArt het volgende:
Ik vind het de laatste tijd wel erg triest dat mensen helemaal niets zelf proberen op te zoeken.
Wordt daar nog iets mee gedaan? Of gewoon domweg elke keer maar weer gesloten.
Als het te erg wordt gooi ik er een beleefd mailtje tegen aan, maar er is niets aan te doen.
En ga bij jezelf ten rade. Natuurlijk is er veel te vinden, maar toen je voor het eerst een PC zag, of toen je je eerste computerprogrammaatje schreef, vond je hulp ook wel leuk
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:56:09 #293
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22576161
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:38 schreef SolidArt het volgende:
Ik vind het de laatste tijd wel erg triest dat mensen helemaal niets zelf proberen op te zoeken.
Wordt daar nog iets mee gedaan? Of gewoon domweg elke keer maar weer gesloten.
Enneuh... zie dit topic en dit topic
pi_22576919
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Enneuh... zie dit topic en dit topic
Een topic van 2jaar oud... Hoeveel van mijn topics heb je doorgespit... ,dat mijn ISP een probleem had kon ik ook niet weten... En dit was absoluut geen beginners vraagje wat zo op te zoeken is.
Google is er voor iedereen.

Er wordt gewoon maar klakkeloos gevraagd, zonder dat men zelf gaat informeren, of wat sites na leest.
pi_22576966
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:52 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Als het te erg wordt gooi ik er een beleefd mailtje tegen aan, maar er is niets aan te doen.
En ga bij jezelf ten rade. Natuurlijk is er veel te vinden, maar toen je voor het eerst een PC zag, of toen je je eerste computerprogrammaatje schreef, vond je hulp ook wel leuk
Toen ik mijn 1e pc had, was FOK er nog niet eens
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:35:46 #296
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22576980
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:32 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Een topic van 2jaar oud... Hoeveel van mijn topics heb je doorgespit...
Ach, gewoon je 1e topics gepakt, zie deze zoekopdracht, ik pakte de enige 2 die op slot zaten
pi_22577625
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:35 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Toen ik mijn 1e pc had, was FOK er nog niet eens
hee dat geld ook voor mij...
pi_22577873
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:02 schreef mschol het volgende:

[..]

hee dat geld ook voor mij...
Zelfs voor het world wide web er was.. (1992)
ArpNet was er al wel..
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:15:03 #299
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22577897
offtopic mag verder in [Slowchat deeltje 20] maar liever niet hier, ok?
pi_22577998
ok
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:22:52 #301
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22578059
braaf
deze zit nu ook op slot trouwens, Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11 daar verder dus
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')