abonnement Unibet Coolblue
pi_22146581
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:10 schreef bartrid het volgende:

[..]

ik heb prick, the maggot en stoner witch van ze en prick draai ik het minste. MIsschien vind ik hem over een paar jaar ook wel ok Ben het wel met je eens dat ze elke keer wat anders doen en dat is natuurlijk alleen maar positief. Het woord zinloos was wat ongelukkig gekozen
Ik zou zeggen probeer Bullhead en Eggnog (en ook Ozma & Glue Porch Treatments) eens!!!
pi_22146683
Jammer dat Ufomammut te kampen had met nogal wat geluidsproblemen (bijna geen bas in het begin, 'zang' was bijna niet te horen, probleempje met gitaarversterker). Het gebruik van de synthesizer met al de effecten is heel goed.

Sommige nummers deden me denken aan Otis en Wizard. Ik ga zeker nog eens kijken als ze weer in de buurt optreden.
pi_22146860
Op de live-fotos die ik gezien heb van hun maken ze veel gebruik van video projecties, deden ze dat gister ook?
pi_22147197
Ja, dat is gedurende de hele show. Voor de beelden zorgt Malleus, een kunstzinng collectief.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 september 2004 @ 12:18:38 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22148760
Vanavond Alabama Thunder Pussy + Blutch
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22148862
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:30 schreef od0bo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen probeer Bullhead en Eggnog (en ook Ozma & Glue Porch Treatments) eens!!!
gaan we doen!
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_22150608
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef Doc het volgende:
Vanavond Alabama Thunder Pussy + Blutch
Jammer dat het optreden voor mij een flink eindje rijden is. ATP kan vind ik niet meer zo, anders was ik wel gaan kijken voor Blutch.
pi_22150625
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:23 schreef bartrid het volgende:

[..]

gaan we doen!
Laten weten wat je ervan vindt he?
pi_22150919
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:46 schreef od0bo het volgende:

[..]

Laten weten wat je ervan vindt he?
tuurlijk

Van het weekend Nebula - Charged gekocht, vind he wel een lekker plaatje. Andere tips mbt Nebula?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 23 september 2004 @ 15:06:20 #235
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22152224
Iemand bekend met de Britse band Hangnail op Rise Above Records?

Ze spelen wat standaard maar wel fraaie stonerrock met invloeden van Kyuss en Trouble. Ze hebben een goede zanger en hun gitaargeluid is lekker helder en krachtig, althans op de plaat die ik heb:

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 september 2004 @ 15:30:36 #236
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22152791
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:06 schreef Summoner het volgende:
Iemand bekend met de Britse band Hangnail op Rise Above Records?

Ze spelen wat standaard maar wel fraaie stonerrock met invloeden van Kyuss en Trouble. Ze hebben een goede zanger en hun gitaargeluid is lekker helder en krachtig, althans op de plaat die ik heb:

[afbeelding]
klinkt wel aardig, tenminste als het niet te veel een kloon is en genoeg orginaliteit heeft ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22152911
Hangnail heb ik 1 keer live gezien omdat ze in het voorprogramma stonden Unida in de Melkweg in '99. Was toen behoorlijk onder de indruk. Vet geluid (de snaren hingen er letterlijk bij als slappe wasdraden, zover was er gedowntuwned) en prima optreden.

Ik heb alleen de cd Ten Days Before Summer en vond het album eerlijk gezegd wel tegen vallen tov wat ik had gezien. Bovendien is sinds een tijd mijn interesse verlegd naar de doom en drone.
  donderdag 23 september 2004 @ 19:34:38 #238
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_22158111
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:36 schreef od0bo het volgende:
Jammer dat Ufomammut te kampen had met nogal wat geluidsproblemen (bijna geen bas in het begin, 'zang' was bijna niet te horen, probleempje met gitaarversterker). Het gebruik van de synthesizer met al de effecten is heel goed.

Sommige nummers deden me denken aan Otis en Wizard. Ik ga zeker nog eens kijken als ze weer in de buurt optreden.
SuperJunkhead.. dat laatste nummer was echt geniaal..

en Walter had weer een mooie roadburn
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 september 2004 @ 09:26:07 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22167850
Alabama Thunderpussy was leuk. Beetje leeg alleen. De promotie voor het optreden was ook veel te mager geweest. Maar Nipeng & LizardTattoo waren er wel

Het voorprogramma Blutch vond ik driemaal niets. Het leken me sympathieke gasten, maar wat ze deden leek op wat ik ooit in een repetitiehok deed in DenHaag: heel hard trage herrie maken met drie andere gasten die ongeveer even goed waren als ik. En ik (basgitaar) kan dus niet spelen. Als we toendertijd nog 4 repetities op de "breaks" (stop-go) hadden geoefend hadden we hun niveau imho.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:15:25 #240
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_22170947
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:26 schreef Doc het volgende:
Alabama Thunderpussy was leuk. Beetje leeg alleen. De promotie voor het optreden was ook veel te mager geweest. Maar Nipeng & LizardTattoo waren er wel



Wel een beetje moe nu, zondagmiddag/avond Dutch Doomsday, woensdagavond Ufomammut en gisteravond Alabama Thunderpussy. Drie concerten in een week is misschien een beetje te veel van het goede.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_22173993
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:26 schreef Doc het volgende:
Het voorprogramma Blutch vond ik driemaal niets.
Dat meen je niet. Ik heb ze vorig jaar gezien in 013, Doornroosje en de Frontline (samen met Bongzilla). Ik was echt onder de indruk van vooral het optreden in 013, ook omdat ik nog niet bekend was met de band en het geluid was toen prima. Daarom ben ik ook naar de andere twee optredens gaan kijken en heb daar beide cd's gekocht. In de Frontline was het geluid bagger en kwam het ook niet tot z'n recht. Af en toe wat invoeden van Melvins, Boris en Sunn.

Je doet de band zeker tekort doet door te zeggen dat ze alleen herrie op een laag niveau maken.
pi_22174196
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:34 schreef TimoBasso het volgende:
Walter had weer een mooie roadburn
Dus de DJ was Walter? Dat wist ik niet.

p.s. Ik krijg die 2 cd's van Ufomammut niet meer uit mijn cd-speler. is voor mij tot nu toe echt het album van het jaar!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 september 2004 @ 14:41:02 #243
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22174418
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef od0bo het volgende:

Je doet de band zeker tekort doet door te zeggen dat ze alleen herrie op een laag niveau maken.
Ik hoorde ook de opmerking van iemand naast me tegen een vriend van hem "als je nu ga roepen om een toegift sla ik je neer". Het kwam niet echt over. Wat opzich jammer was, want -zoals ik al schreef- het leken me het aardige gasten die ook echt in hun muziek geloofden, maar wat ik beschrijf is hoe de muziek bij mij over kwam. Het was voor het eerst sinds tijden dat ik het idee had "hier loop ik bij weg, want dit is niets". Ik ben zelf ook niet zo'n liefhebber van "traag"of van "doom" dus dat scheelt ook in mijn lage waardering voor die band.

Maar Nipeng en lizardtattoo vonden het wel goed.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:51:45 #244
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22174666
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:24 schreef od0bo het volgende:
Je doet de band zeker tekort doet door te zeggen dat ze alleen herrie op een laag niveau maken.
Agreed, ik heb Blutch vorig jaar ook gezien met Bongzilla en het was een verrassend goed optreden.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:52:29 #245
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22174685
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef od0bo het volgende:
p.s. Ik krijg die 2 cd's van Ufomammut niet meer uit mijn cd-speler. is voor mij tot nu toe echt het album van het jaar!
Damn, dan moet ik hem ook maar snel gaan halen.
pi_22175977
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:41 schreef Doc het volgende:
ben zelf ook niet zo'n liefhebber van "traag"of van "doom" dus dat scheelt ook in mijn lage waardering voor die band.
Je moet inderdaad van die muziekstijl houden. Ze nemen hun muziek ook serieus, aangezien de zanger/gitarist al zo'n 10 jaar (als ik het goed heb) met deze band bezig is.
pi_22176072
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:52 schreef Summoner het volgende:
Damn, dan moet ik hem ook maar snel gaan halen.
Godlike Snake heeft tot nu toe mijn persoonlijke voorkeur boven Snailking
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 september 2004 @ 16:04:12 #248
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22176272
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:51 schreef od0bo het volgende:

[..]

Je moet inderdaad van die muziekstijl houden. Ze nemen hun muziek ook serieus, aangezien de zanger/gitarist al zo'n 10 jaar (als ik het goed heb) met deze band bezig is.
En misschien moet ik het ook positiever opvatten dat ik maar weer eens basgitaar met een bandje moet gaan spelen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22177154
Gisteravond dus naar Waterfront om Ufomammut te zien, tenminste, dat was de bedoeling, doordat Astrosoniq vrij laat begon, en meer als een uur speelde en daardoor pas om 10 over 11 klaar waren heb ik Ufomammut niet kunnen zien omdat mijn trein om half 12 ging. Maar wat ik ervan gehoord heb vandaag heb ik niet veel gemist. Maar het blijft jammer.

Astrosoniq vond ik trouwens erg leuk klinken.
pi_22179236
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:44 schreef mr_cucumber het volgende:
heb ik Ufomammut niet kunnen zien. Maar wat ik ervan gehoord heb vandaag heb ik niet veel gemist.
Is inderdaad balen ja. Van wie heb je gehoord dat je niet veel gemist hebt? Ik vond Ufomammut zeker de moeite van het bezoeken waard.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')